ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Sikowski
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Haziran 2025 19:05
Son Ziyaret:
26 Şubat 2026 15:15
Toplam Mesaj:
16 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kerem K.
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Kerem K.
SON 10 MESAJI
Balıklarım Hasta Mı?
[QUOTE=Taha⚡]Balığı nasıl koydunuz akvaryumcudan aldığın gibi suyun içine mi attın [/QUOTE]
Hayır, poşeti akvaryuma koyup 15 dk bekledim, sonrasında balığı fanusa alıp azar azar fanusa akvaryum suyundan ekledim, sonrasında akvaryuma aldım.
[QUOTE=Cyber_Scout][URL]https://www.akvaryum.com/Forum/forum_posts.asp?TID=1010858&PID=6097947#scrl6097947[/URL]
İç parazit yemini kendiniz hazırlayabilirsiniz.
Geçmiş olsun [/QUOTE]
Hasta balığı alabileceğim bir karantina akvaryumum yok, balığı fanusa veya beş ltlik su şişesine koysam sıkıntı olur mu?
[QUOTE=Taha⚡]Balığı nasıl koydunuz akvaryumcudan aldığın gibi suyun içine mi attın [/QUOTE]
Hayır, poşeti akvaryuma koyup 15 dk bekledim, sonrasında balığı fanusa alıp azar azar fanusa akvaryum suyundan ekledim, sonrasında akvaryuma aldım.
[QUOTE=Cyber_Scout][URL]https://www.akvaryum.com/Forum/forum_posts.asp?TID=1010858&PID=6097947#scrl6097947[/URL]
İç parazit yemini kendiniz hazırlayabilirsiniz.
Geçmiş olsun [/QUOTE]
Hasta balığı alabileceğim bir karantina akvaryumum yok, balığı fanusa veya beş ltlik su şişesine koysam sıkıntı olur mu?
Balıklarım Hasta Mı?
[QUOTE=Cyber_Scout]Tank genel fotoğraf ve diğer balıkları görebilelim diye 15 gün önceki resimlerinize baktım.
İç parazit belirgin.
Su değerlerinizi ölçün amonyak nitrit ölçün
İç parazit dışı bir sorununuzda var olabilir.
Su %25 değişim yapın (kuralına uygun olarak)
Dış filtre edinin.
Bu yemden verin balıklarınıza
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21182/030820251112341.jpg[/IMG][/QUOTE]
Fotoğraftaki yemden hiçbir yerde bulamadım. Muadili olarak ne önerirsiniz?
[QUOTE=Cyber_Scout]Tank genel fotoğraf ve diğer balıkları görebilelim diye 15 gün önceki resimlerinize baktım.
İç parazit belirgin.
Su değerlerinizi ölçün amonyak nitrit ölçün
İç parazit dışı bir sorununuzda var olabilir.
Su %25 değişim yapın (kuralına uygun olarak)
Dış filtre edinin.
Bu yemden verin balıklarınıza
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21182/030820251112341.jpg[/IMG][/QUOTE]
Fotoğraftaki yemden hiçbir yerde bulamadım. Muadili olarak ne önerirsiniz?
Balıklarım Hasta Mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/261322/030820250322001.jpg[/IMG]
Merhaba iyi günler. Yaklaşık bir buçuk ay önce kurduğum Melek akvaryumumda geçtiğimiz haftalarda aldığım bir siyah melek maalesef öldü. O hafta üç tane olan Pilatilerimden biri de öldü. Şu an iki pilati, beş melek bulunuyor. Dün de bir çöpçü öldü. Akvaryumda üç çöpçü iki vatoz, üç salyangoz bulunuyor. Bu fotoğraftaki melek balığımın dışkısından şüpheleniyorum. Bugün sabah akşam, cama yapıştırılan sarımsaklı yemlerden verdim, bazıları fazlasıyla yedi bazıları çok az yiyebildi. Yarın yemleme yapmayacağım. Görseldeki balıkta iç parazit varsa ne yapmamı önerirsiniz? (Elimde yedek bir akvaryum yok, sadece bir fanus var o yüzden karantina pek yapabileceğim bir şey değil.)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/261322/030820250322001.jpg[/IMG]
Merhaba iyi günler. Yaklaşık bir buçuk ay önce kurduğum Melek akvaryumumda geçtiğimiz haftalarda aldığım bir siyah melek maalesef öldü. O hafta üç tane olan Pilatilerimden biri de öldü. Şu an iki pilati, beş melek bulunuyor. Dün de bir çöpçü öldü. Akvaryumda üç çöpçü iki vatoz, üç salyangoz bulunuyor. Bu fotoğraftaki melek balığımın dışkısından şüpheleniyorum. Bugün sabah akşam, cama yapıştırılan sarımsaklı yemlerden verdim, bazıları fazlasıyla yedi bazıları çok az yiyebildi. Yarın yemleme yapmayacağım. Görseldeki balıkta iç parazit varsa ne yapmamı önerirsiniz? (Elimde yedek bir akvaryum yok, sadece bir fanus var o yüzden karantina pek yapabileceğim bir şey değil.)
Bitkili Akvaryumumun İlk Ayı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/261322/140720251452031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/261322/140720251452061.jpg[/IMG]
50x50x45
Bitkili akvaryumum bir ayda bu şekilde. Dört melek ve üç plati bulunuyor. Bir tane de Bulgarian Melek almayı düşünüyorum.
Şu anki bitkilere ek olarak bir iki tane Amazon Hançerleri ve biraz daha Cryptocoryne düşünüyorum, bu konularda önerileriniz var mı acaba?
Ayrıca, balıklara çok akıntı sevmiyor diye iç filtrenin akıntısını biraz azalttım, herhangi bir sorun teşkil eder mi?
[EDIT]Sikowski,2025-07-14 17:38:36[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/261322/140720251452031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/261322/140720251452061.jpg[/IMG]
50x50x45
Bitkili akvaryumum bir ayda bu şekilde. Dört melek ve üç plati bulunuyor. Bir tane de Bulgarian Melek almayı düşünüyorum.
Şu anki bitkilere ek olarak bir iki tane Amazon Hançerleri ve biraz daha Cryptocoryne düşünüyorum, bu konularda önerileriniz var mı acaba?
Ayrıca, balıklara çok akıntı sevmiyor diye iç filtrenin akıntısını biraz azalttım, herhangi bir sorun teşkil eder mi?
[EDIT]Sikowski,2025-07-14 17:38:36[/EDIT]
Yeni Kurduğum Melek Akvaryumu Hakkında
[QUOTE=giyotyn]Anubiasları gövdesiyle beraber kuma gömmüşsünüz. Öyle olursa çürür onlar. Sadece kökleri kuma girmeli.
Bir taşa poşet lastiğiyle veya hızlı yapıştırıcıyla sabitleyip öylece suya bırakın.
Ayrıca melek balığı için çok küçük bir akvaryum bu. Daha küçük balıklara yönelin derim. Tetra, lepistes vs [QUOTE=fishhyy]
Ben o konuda biraz cins bir insanım, tam adamına soruyorsunuz :D
tilki kuyruğu, limnophila sessiliflora, tüm hydrocotyle türleri, staurogyne repens, rotala bonsai, rotala rotundifolia orange juise-red, ludwigia super red...
bunlar en beğendiğim ve bana estetik gelen bitkilerden bazıları, siz kurulumunuza göre seçebilirsiniz (ben arkaymış önmüş bakmadan tıkıştırıp geçiyorum orası ayrı...) gereksinimleri farklı çünkü saydığım bitkilerin. rotala torundifolia nın bi tık bi kademe üst olabilir harici çürütmezsiniz herhalde. özellikle kökleri yerleştirdikten sonra dibinden ekerseniz, sağından solundan arasından bitkiler fışkırıyormuş gibi görüntüyü de seviyorum hoş duruyor. istediğiniz cevabı verebildim mi bilemiyorum :)[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim, dediğiniz bitkilere bakacağım. Ekme işini çok beceremedim sanırım şu anlık, bazıları çürüyor. Ekerken nasıl bir yol izlememi önerirsiniz?
[QUOTE=giyotyn]Anubiasları gövdesiyle beraber kuma gömmüşsünüz. Öyle olursa çürür onlar. Sadece kökleri kuma girmeli.
Bir taşa poşet lastiğiyle veya hızlı yapıştırıcıyla sabitleyip öylece suya bırakın.
Ayrıca melek balığı için çok küçük bir akvaryum bu. Daha küçük balıklara yönelin derim. Tetra, lepistes vs [QUOTE=fishhyy]
Ben o konuda biraz cins bir insanım, tam adamına soruyorsunuz :D
tilki kuyruğu, limnophila sessiliflora, tüm hydrocotyle türleri, staurogyne repens, rotala bonsai, rotala rotundifolia orange juise-red, ludwigia super red...
bunlar en beğendiğim ve bana estetik gelen bitkilerden bazıları, siz kurulumunuza göre seçebilirsiniz (ben arkaymış önmüş bakmadan tıkıştırıp geçiyorum orası ayrı...) gereksinimleri farklı çünkü saydığım bitkilerin. rotala torundifolia nın bi tık bi kademe üst olabilir harici çürütmezsiniz herhalde. özellikle kökleri yerleştirdikten sonra dibinden ekerseniz, sağından solundan arasından bitkiler fışkırıyormuş gibi görüntüyü de seviyorum hoş duruyor. istediğiniz cevabı verebildim mi bilemiyorum :)[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim, dediğiniz bitkilere bakacağım. Ekme işini çok beceremedim sanırım şu anlık, bazıları çürüyor. Ekerken nasıl bir yol izlememi önerirsiniz?
Yeni Kurduğum Melek Akvaryumu Hakkında
İki adet kök aldım bugün, onları da iki üç gün sonra koyacağım. Bitki olarak neleri önerirsiniz?
İki adet kök aldım bugün, onları da iki üç gün sonra koyacağım. Bitki olarak neleri önerirsiniz?
Yeni Kurduğum Melek Akvaryumu Hakkında
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/261322/190620252016271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/261322/190620252016321.jpg[/IMG]
Akvaryumun bitkilerini ve zeminini geçen cumartesi kurdum. İlk iki Melek balığımı salı, geri kalanları bugün yerleştirdim. Bitkiler biraz cansız duruyor. Bu ve genel olarak akvaryum hakkında ne önerirsiniz.
Yükseklik 50 uzunluk 50 derinlik 45
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/261322/190620252016271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/261322/190620252016321.jpg[/IMG]
Akvaryumun bitkilerini ve zeminini geçen cumartesi kurdum. İlk iki Melek balığımı salı, geri kalanları bugün yerleştirdim. Bitkiler biraz cansız duruyor. Bu ve genel olarak akvaryum hakkında ne önerirsiniz.
Yükseklik 50 uzunluk 50 derinlik 45
Akvaryum Işıklandırma Hakkında
Bitkili bir Melek akvaryumu kurmayı planlıyorum. Işıklandırma olarak bu full spectrum üç dört renkli ışıklardan almam şart mı? Şartsa iki sıra yeter mi yoksa üç sıra mı almalıyım?[IMG]null[/IMG]
Bitkili bir Melek akvaryumu kurmayı planlıyorum. Işıklandırma olarak bu full spectrum üç dört renkli ışıklardan almam şart mı? Şartsa iki sıra yeter mi yoksa üç sıra mı almalıyım?[IMG]null[/IMG]
Doğal, Filtresiz Ve Su Değişimsiz Akvaryum Kurulum
[QUOTE=KaanE]
Lowtech bitkiler için masa lambası bile uygun wattta iş görür. Benim bitkili olan tanklarım bu şekilde. İlla gerek yok. Ama orionled'in ledleri çok ucuz, aynı paraya geliyor masa lambası al bağla vs. Hali hazırda elde uyduracak bir lamba yoksa orionledlerden alınabilir.
Fotolara baktım da acaba koi kılığına girsem havuzda yaşasam farkedilir mi? [:D] Şu bülent ersoy'un falan sahne kıyafetleri oluyor ışıltılı pullu falan. Onlardan komple giyinip...
https://www.amazon.com.tr/Ph%C4%B1l%C4%B1ps-Trunkable-1000Lm-4000K-Armatur/dp/B00WR5GRC6/ref=sr_1_11?__mk_tr_TR=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&crid=25GRUWW9SJF2K&dib=eyJ2IjoiMSJ9.Rm_wvNosUdSC47-g8Mw4WIs6oEuUcILxrlTGMw6N_Hm_M2QVFz_KacSAcjcyiRZ34C_4TSc3h1KBcaSmHD9XuhOYGK5xgHjkFm6FYIpjYwl3M3dtBf1KVrzOV00Qx764wH48HWE1OLFWYxZBStvlLGMhyhET-XiR9Pdc20G_1F4d861aqXqb7qnW8hlVSoviT4nBDmxIGd3HLT29b4tyvhj-qtry7amvmSx_nBC1dzRvdTtyf-wh5cwacL-BVc7ON7oMCpalr4sF0t8OLhdJWUw-gULGo2TjcE3nKtzBS8I.W7rckmMZM7gzXh3_Z4K6esM5r2mh1pj-KVvR6dQn8iA&dib_tag=se&keywords=Philips+Linea+Led&qid=1749337697&s=home&sprefix=philips+linea+led+%2Chome%2C129&sr=1-11 şu tarz bi led işimi görür mü sizce?
Sanırım anlamadın olayı sen. Normal daniolar renkli olanlar değil, onlar doğal hayvanlar. Renkli olanlar ise genetiği oynanmış olanlar.[/QUOTE]
[QUOTE=KaanE]
Lowtech bitkiler için masa lambası bile uygun wattta iş görür. Benim bitkili olan tanklarım bu şekilde. İlla gerek yok. Ama orionled'in ledleri çok ucuz, aynı paraya geliyor masa lambası al bağla vs. Hali hazırda elde uyduracak bir lamba yoksa orionledlerden alınabilir.
Fotolara baktım da acaba koi kılığına girsem havuzda yaşasam farkedilir mi? [:D] Şu bülent ersoy'un falan sahne kıyafetleri oluyor ışıltılı pullu falan. Onlardan komple giyinip...
https://www.amazon.com.tr/Ph%C4%B1l%C4%B1ps-Trunkable-1000Lm-4000K-Armatur/dp/B00WR5GRC6/ref=sr_1_11?__mk_tr_TR=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&crid=25GRUWW9SJF2K&dib=eyJ2IjoiMSJ9.Rm_wvNosUdSC47-g8Mw4WIs6oEuUcILxrlTGMw6N_Hm_M2QVFz_KacSAcjcyiRZ34C_4TSc3h1KBcaSmHD9XuhOYGK5xgHjkFm6FYIpjYwl3M3dtBf1KVrzOV00Qx764wH48HWE1OLFWYxZBStvlLGMhyhET-XiR9Pdc20G_1F4d861aqXqb7qnW8hlVSoviT4nBDmxIGd3HLT29b4tyvhj-qtry7amvmSx_nBC1dzRvdTtyf-wh5cwacL-BVc7ON7oMCpalr4sF0t8OLhdJWUw-gULGo2TjcE3nKtzBS8I.W7rckmMZM7gzXh3_Z4K6esM5r2mh1pj-KVvR6dQn8iA&dib_tag=se&keywords=Philips+Linea+Led&qid=1749337697&s=home&sprefix=philips+linea+led+%2Chome%2C129&sr=1-11 şu tarz bi led işimi görür mü sizce?
Sanırım anlamadın olayı sen. Normal daniolar renkli olanlar değil, onlar doğal hayvanlar. Renkli olanlar ise genetiği oynanmış olanlar.[/QUOTE]
Doğal, Filtresiz Ve Su Değişimsiz Akvaryum Kurulum
[QUOTE=GhostKoi]Danio'ların genleriyle oynanmış balıklardan ibaret olduğunu ısrarla iddia etmek artık cahillik olduğundan sözünü bile etmeye değmez.
Cüce çiklitler özel su değerleri gerektirdiğinden bunun sağlanması sürekli müdahaleleri ve takibi de beraberinde getirecektir. Bu proje için uygun olmayacaktır.
Düşündüğünüz ebatlar 140-150 l ve kafanızdaki şey için yeterli büyüklükte olmayabilir. Orda tek betta ve yanında 6lı ufak tek sürü balığı olabilir. Büyük balık istiyorsanız sistemi desteklemekten başka çareniz yok. Videoda görüldüğü gibi müdahalesiz bir tank için büyük hacimler ister. O tank 770 l imiş mesela. Vazgeçin. Ya da hacmi büyütün. Ya da filtre kullanın. Zaten ısıtıcı kullanmak zorundasınız. Aydınlatma zorunlu. Su değişimi zorunlu. Geriye ne kaldı?[/QUOTE]
Doğal ve filtresiz akvaryum fikrinden vaz geçtim sanırım. Filtreli ve bitkili bir Melek akvaryumu yapmayı planlıyorum. Zemine lav kırığı ve siyah kum düşünüyorum. Kalın yapraklı bitkiler iyi oluyor sanırım. Ayrıca, akvaryuma ışık kaynağı için bu petshoplarda 1000 tl bandında satılan ışıklardan almak şart mı yoksa ledler işimizi görür mü?
[QUOTE=GhostKoi]Danio'ların genleriyle oynanmış balıklardan ibaret olduğunu ısrarla iddia etmek artık cahillik olduğundan sözünü bile etmeye değmez.
Cüce çiklitler özel su değerleri gerektirdiğinden bunun sağlanması sürekli müdahaleleri ve takibi de beraberinde getirecektir. Bu proje için uygun olmayacaktır.
Düşündüğünüz ebatlar 140-150 l ve kafanızdaki şey için yeterli büyüklükte olmayabilir. Orda tek betta ve yanında 6lı ufak tek sürü balığı olabilir. Büyük balık istiyorsanız sistemi desteklemekten başka çareniz yok. Videoda görüldüğü gibi müdahalesiz bir tank için büyük hacimler ister. O tank 770 l imiş mesela. Vazgeçin. Ya da hacmi büyütün. Ya da filtre kullanın. Zaten ısıtıcı kullanmak zorundasınız. Aydınlatma zorunlu. Su değişimi zorunlu. Geriye ne kaldı?[/QUOTE]
Doğal ve filtresiz akvaryum fikrinden vaz geçtim sanırım. Filtreli ve bitkili bir Melek akvaryumu yapmayı planlıyorum. Zemine lav kırığı ve siyah kum düşünüyorum. Kalın yapraklı bitkiler iyi oluyor sanırım. Ayrıca, akvaryuma ışık kaynağı için bu petshoplarda 1000 tl bandında satılan ışıklardan almak şart mı yoksa ledler işimizi görür mü?
SON MESAJLAR
- Geophagus Tapajos MurathanM, 00:40
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Zaid, 23:42
Akvaryum Bilimi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:30
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:30
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:30
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:30
- Hobiciden Kaliteli Bitkiler( Takasa Açık) sakal34 00:05
- Cryptocoryne Wendtii Flamingo sakal34 00:05
- Anubias emregungor 23:49
- Christmass Moss emregungor 23:49
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
Enestr,
SeaWorld,
Malawi market,
0rnn,
Cyber_Scout,
Maverickse,
Kuduoglu,
Sungurr,
osmandbnl,
poysub,
sina cen,
Emraharas,
Ehtiyar,
MiSoSiKiaN,
Umutoty,
Mirt,
yeekim,
pusathan01,
Tata,
EmiirKaan,
Joec,
Mustafa Uzlu,
Altonn,
TuRKeR,
Goldfish2000,
gattar5050,
Tustwis,
AtaDemircii,
omerkaya40,
ternapi,
Hüseyin Saka,
Levent balık,
Mehmet yunus,
MurathanM,
hkahraman,
Osmand,
Jotunheim,
√olkaπ,
sakal34,
onur228,
Shortbuff,
nurtensultan,
eackgzz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
