ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ksznr
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
44
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Nisan 2007 00:21
Son Ziyaret:
16 Nisan 2026 20:33
Toplam Mesaj:
20 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Onur Öksüz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Onur Öksüz
SON 10 MESAJI
Cryptoheros Cutteri Yavruları
Fotoğrafları sabırsızlıkla bekliyoruz. :)
Fotoğrafları sabırsızlıkla bekliyoruz. :)
Cryptoheros Cutteri Yavruları
Esat Bey geç cevap verdiğim için kusura bakmayın. 7-8 lt bir tankta sadece kaya tuzu ile tedavi uyguladım. Herhangi bir ilaç kullanmadım. Geçmiş olsun.
Esat Bey geç cevap verdiğim için kusura bakmayın. 7-8 lt bir tankta sadece kaya tuzu ile tedavi uyguladım. Herhangi bir ilaç kullanmadım. Geçmiş olsun.
Cryptoheros Cutteri Yavruları
Evet, 13 gün kadar bekledim çünkü keselerinden kurtulup kendi başlarına yüzmeye geçmemişlerdi henüz. Erkekle dişi beraber kalınca yeme eğilimi olmaz her ikisinde de. Fakat muhtemelen 1 ay kadar bir süre sonra, erkek çiftleşmek isteyecektir.[:)]
Evet, 13 gün kadar bekledim çünkü keselerinden kurtulup kendi başlarına yüzmeye geçmemişlerdi henüz. Erkekle dişi beraber kalınca yeme eğilimi olmaz her ikisinde de. Fakat muhtemelen 1 ay kadar bir süre sonra, erkek çiftleşmek isteyecektir.[:)]
Cryptoheros Cutteri Yavruları
[QUOTE=yakaryus]Merhabalar ,
Bende Okan beyden bir cift cutteri aldim. Ve bugun yumurtalari gorduk[:)] Yavrulara artemia vermemiz gerekli midir yoksa kuru yem ile yasatabilir miyim?[/QUOTE]
Yavrularınız hayırlı olsun Esat Bey. Umarım kayıpsız büyütürsünüz. :) Ben yavrular keselerinden çıktıktan sonra toz şeklinde kabuksuz artemia ve kuru yem verdim afiyetle yediler,yiyorlar. Vermeniz mecburi değil elbette artemiayı ama hızlı büyümeleri için de gerekli bir besin. Artemia çıkarmakla uğraşacak vaktim olmadığı için kabuksuz artemia kullanıyorum ve memnunum. Ayrıca, Rotifish yavru yemlerini ikame edebilirsiniz artemia yerine.
[QUOTE=yakaryus]Merhabalar ,
Bende Okan beyden bir cift cutteri aldim. Ve bugun yumurtalari gorduk[:)] Yavrulara artemia vermemiz gerekli midir yoksa kuru yem ile yasatabilir miyim?[/QUOTE]
Yavrularınız hayırlı olsun Esat Bey. Umarım kayıpsız büyütürsünüz. :) Ben yavrular keselerinden çıktıktan sonra toz şeklinde kabuksuz artemia ve kuru yem verdim afiyetle yediler,yiyorlar. Vermeniz mecburi değil elbette artemiayı ama hızlı büyümeleri için de gerekli bir besin. Artemia çıkarmakla uğraşacak vaktim olmadığı için kabuksuz artemia kullanıyorum ve memnunum. Ayrıca, Rotifish yavru yemlerini ikame edebilirsiniz artemia yerine.
🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/26062/170720170120121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/26062/170720170120121.jpg[/IMG]
Cryptoheros Cutteri Yavruları
[QUOTE=Chewere]Yavrularınız hayırlı olsun sizin adınıza gerçekten çok sevindim zira balıkları almaya geldiğimizdeki heyecanınız hala aklımda, umarım kayıpsız büyütürsünüz. [/QUOTE]
Çok teşekkürler iyi dilekleriniz için.
[QUOTE=Chewere]Yavrularınız hayırlı olsun sizin adınıza gerçekten çok sevindim zira balıkları almaya geldiğimizdeki heyecanınız hala aklımda, umarım kayıpsız büyütürsünüz. [/QUOTE]
Çok teşekkürler iyi dilekleriniz için.
Cryptoheros Cutteri Yavruları
Herkese merhaba , bu sevimli çifti edindikten sonra yaşadığım süreci yarı-kronolojik şekilde anlatmak istiyorum. Çalışma odamda olduğu için süreci oldukça anlık takip ettim. Aynı ve akraba türlerde benzer süreci yaşayan/yaşayacak arkadaşlar da zihinlerinde bir çerçeve çizmiş olurlar böylece, diye düşünüyorum.
Sayın [B]@Chewere[/B] 'den aldığım, sağlıklı Cutteri çiftimi 40 Lt'lik pipo filtreli ve 26 C derecedeki tankıma koydum, ilk 3 gün oldukça ürkeklerdi,saklanacak pek yer olmasa da bazen küpün arkasına veya pipo filtrenin altına saklanmaya çalışıyorlardı. Zaten hareket eden insan gördüklerinde aniden kaçıyorlardı. Bu arada akvaryumun yerden yüksekliği 70 cm civarında bunun da etkisi olmuş olabilir.
Yeme karşı ilgisizlik 4. güne kadar sürdü. Fakat dibe batan yemlerde de azalma olduğunu gördüm bu ilgisizlik süreci boyunca. Dördüncü gün yemlere karşı ilk hamleyi dişi yaptı. Halbuki kendisi erkeğe göre daha ürkekti. Yem olarak Tetra Bits kullanıyorum zaten bana gelmeden önce de aynı yemle besleniyorlardı. Erkeğin yeme karşı hamlelerini pek görmedim hala daha pek ilgili değil yemle. İlgisizlikten kastım; Tetra Bits yavaş yavaş batarken dişi hızlıca hamle yapıp alırken, erkek kumların üstüne düşenlerden alıyor. Erkek kimi zaman yem tükürdü kimi zaman yedi. İlginçtir Ahm Spirulina Garlic Sarımsaklı yemi attığımda ise erkek tükürmeden yedi. Dişi zaten seçmiyor. Bütün bunlara rağmen erkek balık sağlıklı durumdaydı. Bu 4 günlük süreçte erkek küpü sahiplenip etrafını kazmaya başladı. Birkaç kere de kısa aralıklarla dişiyi kovaladı fakat bu kovalamalar hırpalayacak biçimde değildi. Dipte biriken yemlere müdahale ederek yaklaşık 7 litre civarında dip çekimi yaptım ve eksilen suyu tamamladım.
21 Mayıs'da edindiğim çift 5.gün ile akvaryuma tam alışmasalar da kısmen benimsemeye başladılar. Erkek küpün etrafını kazmaya devam ediyor bazen dişiyle dolaşıyorlardı. Yem yemede herhangi bir sıkıntı yoktu. Dibe batan yemlerden artık oluşmuyordu.
Buradan sonraki gelişmeler ise oldukça heyecan vericiydi, 27 Mayıs günü erkek dişiyi akvaryum içinde dört döndürmeye başladı fakat dişi küpe girdiğinde erkeğin agresifliği son buluyordu. Dişi kafasını dışarı uzatsa müdahale etmeye başlamıştı, bu süreçte zorla küpe giren dişi de bu baskıcı ortamda renk değiştirmeye,çizgilerini belli etmeye başlamıştı. Cutteri alfa erkeği dişiye inanılmaz bir baskı yapıyordu çiftleşmek için. Zaman zaman dişi küpten çıktığında beraber dolaşıyorlar, fakat sonra yine dişiyi küpe sokuyordu. Tabii dişi de artık alışmıştı,erkek eskisi kadar kovalamadan sokuyordu küpe. Ara ara erkek küpün önünde titriyor. Çift ufak tatlı takışmalar yapıyordu, bazen yanlarını birbirlerini vuruyorlardı, bazen ağız ağza takışıyorlardı tabii bunlar birbirlerine kur yapma süreciydi. Yem yemede bir sıkıntı olmadı süreç boyunca. Dip çekimlerini ve su değişimlerini de gerçekleştirdim.
Ve 31 Mayıs sabahında dişi Cutteri'nin üreme giysisini ( beyaz üzerine ince siyah çizgili pijamasını ) giydiğini gördüm. Erkek daha farklı bir renge bürünmüştü,çizgiler belirgindi fakat dişi gibi değildi. Normalde mavi renk olan gözler kömür karası olmuştu resmen. Küpün içine baktığımda ise yumurtaları dizmişlerdi. Fotoğrafta görebilirsiniz o günü.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/26062/010620171319301.jpg[/IMG]
Yumurtaları dökmesinden sonra şehir dışına gittim 2-3 günlük süreci gözlemleyemedim. 5 Haziran'da geldiğimde yavruların keselerinden çıkmaya başladığını gördüm. Erkek de dişi ile aynı üreme giysisine bürünmüştü. Yavruların henüz yumurtadan çıkmadığı bu süreçte de erkek ve dişi birbirlerine kur yapmaya devam ettiler. İkisi yan yana cama gidip, camı öpercesine aşağı yukarı gidip geliyorlardı. Fotoğrafta görebilirsiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/26062/130620170408331.jpg[/IMG]
4-5 gün önce erkeğin ağzının/dudağının sol kenarında pamukçuk oluşmuş gibi geldi. Camı "öpmekten" mi oldu acaba diye düşündüm. Sonra sanki sol gözünde de çok hafif bir pamukçuklanma fark ettim. Tam olarak göz fungusu değildi sanki ama endişelendim ve karantina tankına aldım. Pamukçuk oluşan gözün görmediğini anladım, zira elimi sol tarafından uzattığımda tepki vermiyor, sağ tarafından uzattığımda ise tepki veriyordu. Kaya tuzu ilave ettim, karantinadaki suyu 2 gün sonra 1/4 oranında değiştirdim. (Metilen mavisi içerikli dezenfektanım olmadığı için göze pansuman yapamadım. Sipariş verdim bekliyorum. ) Bugün itibariyle,ağzının kenarı neredeyse tamamen düzeldi, gözünde de pamukçuk kalmadı gibi bir şey. Sol taraftan elimi uzattığımda tepki de alıyorum. Gerçi çok fazla test etme şansım olmadı bunu ama umarım tamamen düzelir bir an önce. Erkeğin sağlında değişen bir şey yok. Yem yiyor, yüzüyor, solungaçları yüzgeçleri gayet düzgün. Dişinin yanından ayırınca üreme giysisini çıkardı bir süre sonra bunu da belirteyim.
8 Haziran'da yaklaşık 50 yavru küpün içinde hareket etmeye çalışıyorlardı, henüz keselerinden tamamen ayrılmamışlardı. Yavruları ve anneyi seyrederken, bir yavru küpten atladı anne hemen ağzıyla yakalayıp geri koydu. Bu türün sosyalliğini izlemek gerçekten inanılmaz keyifli. 9 Haziran itibari ile de ufak ufak serbest yüzüşe başladılar. Anneleri akvaryumun çeşitli bölgelerinde gezdiriyor. Genelde de hava kararınca küpe toplamaya çalışıyor özellikle loş ışıkta. Tabii akvaryumun ön camına çok fazla yaklaşınca , baba olmadığı için anne savunma görevini tek başına yürütüyor bu süreçte, anne hızlıca cama vurup geri gidiyor. Korumacılık güdüsünü izlemek heyecan verici. ( Daha önce akrabaları Amatitlania nigrofasciatum yani Zebra beslemiştim onlar daha sert kafa atıyorlardı cama )
Yavrulara yem olarak, ezerek daha ince bir toz haline getirdiğim kabuksuz artemiayı ve Tetra Bits'i vermeye başladım bugün. Ayrıca bugün itibari ile yavruların, pipo filtrenin üstüne yapışan parçalanmış yemleri de didiklediklerini gördüm. Umarım sağlıklı büyürler de, ben de bir kısmını sizlere dağıtırım.
Son olarak video ve fotoğrafları şöyle bırakıyorum. Videonun sonunda annenin cama vuruşunu görebilirsiniz. [:)] Bu süreci benimle birlikte yaşayan ve sorularıma cevap veren Sayın [B]@MaxKrone[/B] 'a da ayrıca buradan tekrar teşekkür ediyorum. Herkese sağlıklı,huzurlu,kayıpsız ve zararsız hobiler dilerim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/26062/130620170434331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/26062/130620170435121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/26062/130620170435461.jpg[/IMG]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=0HGskP1XteM[/VID]
Herkese merhaba , bu sevimli çifti edindikten sonra yaşadığım süreci yarı-kronolojik şekilde anlatmak istiyorum. Çalışma odamda olduğu için süreci oldukça anlık takip ettim. Aynı ve akraba türlerde benzer süreci yaşayan/yaşayacak arkadaşlar da zihinlerinde bir çerçeve çizmiş olurlar böylece, diye düşünüyorum.
Sayın [B]@Chewere[/B] 'den aldığım, sağlıklı Cutteri çiftimi 40 Lt'lik pipo filtreli ve 26 C derecedeki tankıma koydum, ilk 3 gün oldukça ürkeklerdi,saklanacak pek yer olmasa da bazen küpün arkasına veya pipo filtrenin altına saklanmaya çalışıyorlardı. Zaten hareket eden insan gördüklerinde aniden kaçıyorlardı. Bu arada akvaryumun yerden yüksekliği 70 cm civarında bunun da etkisi olmuş olabilir.
Yeme karşı ilgisizlik 4. güne kadar sürdü. Fakat dibe batan yemlerde de azalma olduğunu gördüm bu ilgisizlik süreci boyunca. Dördüncü gün yemlere karşı ilk hamleyi dişi yaptı. Halbuki kendisi erkeğe göre daha ürkekti. Yem olarak Tetra Bits kullanıyorum zaten bana gelmeden önce de aynı yemle besleniyorlardı. Erkeğin yeme karşı hamlelerini pek görmedim hala daha pek ilgili değil yemle. İlgisizlikten kastım; Tetra Bits yavaş yavaş batarken dişi hızlıca hamle yapıp alırken, erkek kumların üstüne düşenlerden alıyor. Erkek kimi zaman yem tükürdü kimi zaman yedi. İlginçtir Ahm Spirulina Garlic Sarımsaklı yemi attığımda ise erkek tükürmeden yedi. Dişi zaten seçmiyor. Bütün bunlara rağmen erkek balık sağlıklı durumdaydı. Bu 4 günlük süreçte erkek küpü sahiplenip etrafını kazmaya başladı. Birkaç kere de kısa aralıklarla dişiyi kovaladı fakat bu kovalamalar hırpalayacak biçimde değildi. Dipte biriken yemlere müdahale ederek yaklaşık 7 litre civarında dip çekimi yaptım ve eksilen suyu tamamladım.
21 Mayıs'da edindiğim çift 5.gün ile akvaryuma tam alışmasalar da kısmen benimsemeye başladılar. Erkek küpün etrafını kazmaya devam ediyor bazen dişiyle dolaşıyorlardı. Yem yemede herhangi bir sıkıntı yoktu. Dibe batan yemlerden artık oluşmuyordu.
Buradan sonraki gelişmeler ise oldukça heyecan vericiydi, 27 Mayıs günü erkek dişiyi akvaryum içinde dört döndürmeye başladı fakat dişi küpe girdiğinde erkeğin agresifliği son buluyordu. Dişi kafasını dışarı uzatsa müdahale etmeye başlamıştı, bu süreçte zorla küpe giren dişi de bu baskıcı ortamda renk değiştirmeye,çizgilerini belli etmeye başlamıştı. Cutteri alfa erkeği dişiye inanılmaz bir baskı yapıyordu çiftleşmek için. Zaman zaman dişi küpten çıktığında beraber dolaşıyorlar, fakat sonra yine dişiyi küpe sokuyordu. Tabii dişi de artık alışmıştı,erkek eskisi kadar kovalamadan sokuyordu küpe. Ara ara erkek küpün önünde titriyor. Çift ufak tatlı takışmalar yapıyordu, bazen yanlarını birbirlerini vuruyorlardı, bazen ağız ağza takışıyorlardı tabii bunlar birbirlerine kur yapma süreciydi. Yem yemede bir sıkıntı olmadı süreç boyunca. Dip çekimlerini ve su değişimlerini de gerçekleştirdim.
Ve 31 Mayıs sabahında dişi Cutteri'nin üreme giysisini ( beyaz üzerine ince siyah çizgili pijamasını ) giydiğini gördüm. Erkek daha farklı bir renge bürünmüştü,çizgiler belirgindi fakat dişi gibi değildi. Normalde mavi renk olan gözler kömür karası olmuştu resmen. Küpün içine baktığımda ise yumurtaları dizmişlerdi. Fotoğrafta görebilirsiniz o günü.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/26062/010620171319301.jpg[/IMG]
Yumurtaları dökmesinden sonra şehir dışına gittim 2-3 günlük süreci gözlemleyemedim. 5 Haziran'da geldiğimde yavruların keselerinden çıkmaya başladığını gördüm. Erkek de dişi ile aynı üreme giysisine bürünmüştü. Yavruların henüz yumurtadan çıkmadığı bu süreçte de erkek ve dişi birbirlerine kur yapmaya devam ettiler. İkisi yan yana cama gidip, camı öpercesine aşağı yukarı gidip geliyorlardı. Fotoğrafta görebilirsiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/26062/130620170408331.jpg[/IMG]
4-5 gün önce erkeğin ağzının/dudağının sol kenarında pamukçuk oluşmuş gibi geldi. Camı "öpmekten" mi oldu acaba diye düşündüm. Sonra sanki sol gözünde de çok hafif bir pamukçuklanma fark ettim. Tam olarak göz fungusu değildi sanki ama endişelendim ve karantina tankına aldım. Pamukçuk oluşan gözün görmediğini anladım, zira elimi sol tarafından uzattığımda tepki vermiyor, sağ tarafından uzattığımda ise tepki veriyordu. Kaya tuzu ilave ettim, karantinadaki suyu 2 gün sonra 1/4 oranında değiştirdim. (Metilen mavisi içerikli dezenfektanım olmadığı için göze pansuman yapamadım. Sipariş verdim bekliyorum. ) Bugün itibariyle,ağzının kenarı neredeyse tamamen düzeldi, gözünde de pamukçuk kalmadı gibi bir şey. Sol taraftan elimi uzattığımda tepki de alıyorum. Gerçi çok fazla test etme şansım olmadı bunu ama umarım tamamen düzelir bir an önce. Erkeğin sağlında değişen bir şey yok. Yem yiyor, yüzüyor, solungaçları yüzgeçleri gayet düzgün. Dişinin yanından ayırınca üreme giysisini çıkardı bir süre sonra bunu da belirteyim.
8 Haziran'da yaklaşık 50 yavru küpün içinde hareket etmeye çalışıyorlardı, henüz keselerinden tamamen ayrılmamışlardı. Yavruları ve anneyi seyrederken, bir yavru küpten atladı anne hemen ağzıyla yakalayıp geri koydu. Bu türün sosyalliğini izlemek gerçekten inanılmaz keyifli. 9 Haziran itibari ile de ufak ufak serbest yüzüşe başladılar. Anneleri akvaryumun çeşitli bölgelerinde gezdiriyor. Genelde de hava kararınca küpe toplamaya çalışıyor özellikle loş ışıkta. Tabii akvaryumun ön camına çok fazla yaklaşınca , baba olmadığı için anne savunma görevini tek başına yürütüyor bu süreçte, anne hızlıca cama vurup geri gidiyor. Korumacılık güdüsünü izlemek heyecan verici. ( Daha önce akrabaları Amatitlania nigrofasciatum yani Zebra beslemiştim onlar daha sert kafa atıyorlardı cama )
Yavrulara yem olarak, ezerek daha ince bir toz haline getirdiğim kabuksuz artemiayı ve Tetra Bits'i vermeye başladım bugün. Ayrıca bugün itibari ile yavruların, pipo filtrenin üstüne yapışan parçalanmış yemleri de didiklediklerini gördüm. Umarım sağlıklı büyürler de, ben de bir kısmını sizlere dağıtırım.
Son olarak video ve fotoğrafları şöyle bırakıyorum. Videonun sonunda annenin cama vuruşunu görebilirsiniz. [:)] Bu süreci benimle birlikte yaşayan ve sorularıma cevap veren Sayın [B]@MaxKrone[/B] 'a da ayrıca buradan tekrar teşekkür ediyorum. Herkese sağlıklı,huzurlu,kayıpsız ve zararsız hobiler dilerim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/26062/130620170434331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/26062/130620170435121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/26062/130620170435461.jpg[/IMG]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=0HGskP1XteM[/VID]
Kuluçka Makinesi İçin Hava Motoru
2.5 -3 W 'lık hava motorları bile işinizi görecektir. Yumurtaları çevirse yeter sonuçta. Sessiz bir model değil ama Sobo Sb-248 işinizi görecektir. Hava akış hızını iki kademeli olarak ayarlayabiliyorsunuz.
2.5 -3 W 'lık hava motorları bile işinizi görecektir. Yumurtaları çevirse yeter sonuçta. Sessiz bir model değil ama Sobo Sb-248 işinizi görecektir. Hava akış hızını iki kademeli olarak ayarlayabiliyorsunuz.
Denizatı Doğal Dekor
Elbette yapar. Koku da yapacaktır zamanla.
Elbette yapar. Koku da yapacaktır zamanla.
Guraba Aquatics - Youtube Kanalı
[QUOTE=-RBG-]
Onur hocam, düşünceleriniz ve nasihatleriniz için çok teşekkür ederim.Dikkate alacağım. Yorumlarınız çok güzel. Umarım kendimi geliştirdikçe daha iyi şeyler ortaya koyabilirim. Sağlıklı hobiler dilerim.[/QUOTE]
Rica ederim ne demek. Ayrıca Estağfurullah, nasihat vermek amacıyla söylemedim. : )
[QUOTE=-RBG-]
Onur hocam, düşünceleriniz ve nasihatleriniz için çok teşekkür ederim.Dikkate alacağım. Yorumlarınız çok güzel. Umarım kendimi geliştirdikçe daha iyi şeyler ortaya koyabilirim. Sağlıklı hobiler dilerim.[/QUOTE]
Rica ederim ne demek. Ayrıca Estağfurullah, nasihat vermek amacıyla söylemedim. : )
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Ozzgur,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Ehtiyar,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Koksal Gurkan,
Kuduoglu,
NightWist,
Ertug22,
SunkenShrimps,
Oporchin,
pusathan01,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
BurakSemihAslan,
evrimdoğanlar,
osmandbnl,
mehaniches_ckKt,
Hoppala,
sina cen,
Lepistes175,
Kınayu,
EfeC,
mightymurat,
ilterisdoğukan,
Nrgz orange,
yurist_hrEn,
karidesrehberi,
Tatar10,
oguzhanns,
Hidro Dinamik,
şansal,
ternapi,
mehaniches_hlot,
DenizOlsam,
gürkanbey,
Rime,
swordfishhhh,
baozturk,
EmiirKaan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
