ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ahmet şeker
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Nisan 2007 23:11
Son Ziyaret:
01 Aralık 2019 18:34
Toplam Mesaj:
260 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet Duran ŞEKER
Doğum Tarihi:
30 Mayıs 1973
Yaş:
53
İl:
Adana
Meslek:
memur
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
AHMET DURAN ŞEKER
1ERKEK 13 DİŞİ F0 DUBOİSİ MASWA
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR
1ERKEK 13 DİŞİ F0 DUBOİSİ MASWA
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR
SON 10 MESAJI
Bembamın cinsiyeti nedir?
% 100 dişi
% 100 dişi
SAFKAN DUBOİSİ MASWA 'the original'yeni video sf'2
Yılmazcım balıkların hayırlı uğurlu olsun.Balıkların maşallahları var.Yaradan nazarlardan saklasın inşallah.Bu tabloyu görmek beni ne kadar gururlandırdı anlatamam.Şu an benim yavrularıma ait en büyük boy balıklar sende sanırım.Tabii ki daha önce de hobici arkadaşlara vermiştim ama arkadaşlar da el değiştirdiği zaman balıkların akıbetini takip etmek mümkün olmuyor.Balık büyütürken bakımın son derece önemli olduğu balıkların güzelliklerinden bir kez daha anlaşılıyor.Gerek Yunus kardeşimin gerek de senin balıklara ne kadar özenle baktığını bildiğim için bu sözleri sarf ediyorum.Bana göre başta düzenli ve dinlenmiş su değişimi, aşırı yemleme me,akvaryum suyunun daima berrak olması ve balıkları strese sokacak akvaryum içi müdahalelerden kaçınma bu işin olmazsa olmazlarından.Tekrar hayırlı olsun diyorum.İnşaallah o kadar çok yavru alırsın ki koyacak yer bulamazsın.😀
Yılmazcım balıkların hayırlı uğurlu olsun.Balıkların maşallahları var.Yaradan nazarlardan saklasın inşallah.Bu tabloyu görmek beni ne kadar gururlandırdı anlatamam.Şu an benim yavrularıma ait en büyük boy balıklar sende sanırım.Tabii ki daha önce de hobici arkadaşlara vermiştim ama arkadaşlar da el değiştirdiği zaman balıkların akıbetini takip etmek mümkün olmuyor.Balık büyütürken bakımın son derece önemli olduğu balıkların güzelliklerinden bir kez daha anlaşılıyor.Gerek Yunus kardeşimin gerek de senin balıklara ne kadar özenle baktığını bildiğim için bu sözleri sarf ediyorum.Bana göre başta düzenli ve dinlenmiş su değişimi, aşırı yemleme me,akvaryum suyunun daima berrak olması ve balıkları strese sokacak akvaryum içi müdahalelerden kaçınma bu işin olmazsa olmazlarından.Tekrar hayırlı olsun diyorum.İnşaallah o kadar çok yavru alırsın ki koyacak yer bulamazsın.😀
İlk deniz akvaryumu denemem yeni resimler sayfa 6
Vay... vay... vay.....Sayın başkan bu iş bitmiştir yahuu...Eline emeğine sağlık ne güzel olmuş yaaa.Sonunda beni de sokacan tuzlu suya...Yol kat etmek ne demek abi gerçekten muhteşem olmuş..Canlı mercanlar,güzelim balıklar...Güle güle sağlıkla bak inşallah bundan sonra tuzlu suda da REİS sensin...
ahmet şeker 2013-08-20 20:11:43
Vay... vay... vay.....Sayın başkan bu iş bitmiştir yahuu...Eline emeğine sağlık ne güzel olmuş yaaa.Sonunda beni de sokacan tuzlu suya...Yol kat etmek ne demek abi gerçekten muhteşem olmuş..Canlı mercanlar,güzelim balıklar...Güle güle sağlıkla bak inşallah bundan sonra tuzlu suda da REİS sensin...

F0 Duboisi Maswa Gençleri..artık tam damızlık S:8
[QUOTE=ERHAN 26]Abi,balıkların maşallahı var kaliteli canlılar ve her hallerinden kendilerini belli ediyorlar..tropheus türleri içerisinde benimde beğendiğim bir tür.İnşallah en kısa zamanda da yavrularıyla hobinize keyif katarlar..saygı ve selamlarımla..
[/QUOTE]Erhancım yorumların için çok teşekkür ederim.Balıklar 1.5 yıldır bende ve allahın da izniyle bol bol yavruları ile yüzümü güldürdüler çoktan. :) Selam ve saygı bizden abicim...
[QUOTE=babuqhtuLu]Ahmet bey, koca bir maşallah gerçekten balıklarınızın kalitesi her halinden belli. Çok sağlam kana sahip oldukları bantlarından belli oluyor. Ağız tadıyla beslemeniz dileği ile..[/QUOTE]
[QUOTE=T i T a N] Ahmet Bey balıklarınız gerçekten türünün en güzel örneklerinden, Duboisi tropheusların göz bebeklerindendir. Maşallah harikalar, söyleyecek söz bulamıyorum :) Allah nazarlardan saklasın ve bol bol yavrulu günler nasip etsin. Tek kelimeyle harika ![/QUOTE]
[QUOTE=ERHAN 26]Abi,balıkların maşallahı var kaliteli canlılar ve her hallerinden kendilerini belli ediyorlar..tropheus türleri içerisinde benimde beğendiğim bir tür.İnşallah en kısa zamanda da yavrularıyla hobinize keyif katarlar..saygı ve selamlarımla..
[/QUOTE]Erhancım yorumların için çok teşekkür ederim.Balıklar 1.5 yıldır bende ve allahın da izniyle bol bol yavruları ile yüzümü güldürdüler çoktan. :) Selam ve saygı bizden abicim...
[QUOTE=babuqhtuLu]Ahmet bey, koca bir maşallah gerçekten balıklarınızın kalitesi her halinden belli. Çok sağlam kana sahip oldukları bantlarından belli oluyor. Ağız tadıyla beslemeniz dileği ile..[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim Ferdi...Gerçekten de türü ne olursa olsun safkan bir balığa bakmak inanılmaz keyif veriyor insana..İnşallah daha iyileri sizlere nasip olur...
[QUOTE=T i T a N] Ahmet Bey balıklarınız gerçekten türünün en güzel örneklerinden, Duboisi tropheusların göz bebeklerindendir. Maşallah harikalar, söyleyecek söz bulamıyorum :) Allah nazarlardan saklasın ve bol bol yavrulu günler nasip etsin. Tek kelimeyle harika ![/QUOTE]
Bu güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim Erman bey...Ben her zaman duboisi için, tropheusta en eski tür ama hiç eskimeyen bir tür derim.Gerçekten de öyle bilinen ilk türlerden olmasına rağmen popülaritesini hiç bir zaman kaybetmemiştir..Maswa...Tüm iyi dilekleriniz için tekrar teşekkürler...
İlangi'ye Veda.. Yeni tür yakında...
Maşaallah maşallah...balıklarınız çok güzeller allah bol bol yavru nasip eder inşallah.. Akvaryumunuzda harika olmuş gerçekten.Benimde düşündüğüm ve çok hoşuma giden ama bir türlü hayata geçiremediğim 3D fonda çok hoş olmuş gerçekten..Tekrar sağlıkla bakmanız ve bol yavru almanız dileklerimle iyi hobiler...
Maşaallah maşallah...balıklarınız çok güzeller allah bol bol yavru nasip eder inşallah.. Akvaryumunuzda harika olmuş gerçekten.Benimde düşündüğüm ve çok hoşuma giden ama bir türlü hayata geçiremediğim 3D fonda çok hoş olmuş gerçekten..Tekrar sağlıkla bakmanız ve bol yavru almanız dileklerimle iyi hobiler...
F0 Duboisi Maswa Gençleri..artık tam damızlık S:8
[QUOTE=Cevdet ERDEM]Ahmet abi Maşaallah binlerce kez çok güzeller..Rabbim nazarlardan saklasın..İnsan böylesi güzel balıkları oldumu evladı gibi titriyor üstüne..Zaten çok zevkli bir hobiyle uğraşıyoruz..Böylesi güzelde olunca deme keyfimize..Sağlıkla beslemen ve yüzünü hep güldürmeleri dileğiyle..[/QUOTE]
[QUOTE=terekeme0636] Abi bu balıklar adama kafayı yedirtirler vallaha maşallah ya...Allah her daim soylarını daim etsinler,seceresi çıkarılmalı bu balıkların soy ağacı tutulmalı bence bunların yavrusunun,torunarının...[/QUOTE]
[QUOTE=bekirgok25]Ahmet bey Maşaallah balıklarınız gerçekten çok güzel.Duboisi zaten çok sevdiğim bir tropheus türü böyleside olunca insan hevesleniyor tabi ki:))ahmet şeker 2013-08-13 16:02:34
[QUOTE=Cevdet ERDEM]Ahmet abi Maşaallah binlerce kez çok güzeller..Rabbim nazarlardan saklasın..İnsan böylesi güzel balıkları oldumu evladı gibi titriyor üstüne..Zaten çok zevkli bir hobiyle uğraşıyoruz..Böylesi güzelde olunca deme keyfimize..Sağlıkla beslemen ve yüzünü hep güldürmeleri dileğiyle..[/QUOTE]
Cevdet teşekkür ederim düşüncelerin için.Tamamen katılıyorum yazdıklarına yaradan bana ve aileme sağlık sıhhat verdiği sürece bırakmayı düşünmediğim bir hobi.İnşallah senin fosforlularda bol bol yüzünü güldürür kardeşim..:)
[QUOTE=terekeme0636] Abi bu balıklar adama kafayı yedirtirler vallaha maşallah ya...Allah her daim soylarını daim etsinler,seceresi çıkarılmalı bu balıkların soy ağacı tutulmalı bence bunların yavrusunun,torunarının...[/QUOTE]
Düşüncelerin için çok teşekkür ederim Faruk kardeşim...Daha iyisi sizlere nasip olur inşallah....
[QUOTE=bekirgok25]Ahmet bey Maşaallah balıklarınız gerçekten çok güzel.Duboisi zaten çok sevdiğim bir tropheus türü böyleside olunca insan hevesleniyor tabi ki:))
Sağlıklı Hobiler dilerim...
[/QUOTE]
Bekir bey teşekkürler düşünceleriniz için...Ne zaman heves gerçeğe dönüşürse seve seve yardımcı olmaya hazırım..Selamlar...
F0 Duboisi Maswa Gençleri..artık tam damızlık S:8
Sevgili arkadaşlar,uzun bir aradan sonra balıklarımın son hallerini paylaşmak istedim.Onlar çok şükür artık maswa gençleri değil tam damızlık oldular.Fotoğrafları Sarper kardeşimin makinesi ile çektim burdan, her istediğimde makinesini tereddüt etmeden veren Sarpere tekrar teşekkür ederim.Teşekküre başlamışken bu kaliteli türü bana kazandırdıkları için Diamond akvaryumdan Alen bey ve Alex beye tekrar tekrar teşekkür ederim.İyi ki o zaman böyle bir karar vermişim ve de onlarda bana her konuda yardımcı olmuşlar.İnanın 16 aydır bende olan duboisilerime bakarken bir dakika bile sıkılmadan büyük bir zevkle baktım.Çektiğim fotoğrafların hiç birinde rötüş,netleştirme,renklendirme v.s kullanılmamıştır.Makine ne çektiyse sizlerle paylaşıyorum.Tüm arkadaşlar öncelikle maşallahlarını esirgemezlerse çok sevinirim.Olumlu olumsuz tüm yorumlarını bekliyorum.Selamlar...Saygılar...












ahmet şeker 2013-08-09 23:04:22
Sevgili arkadaşlar,uzun bir aradan sonra balıklarımın son hallerini paylaşmak istedim.Onlar çok şükür artık maswa gençleri değil tam damızlık oldular.Fotoğrafları Sarper kardeşimin makinesi ile çektim burdan, her istediğimde makinesini tereddüt etmeden veren Sarpere tekrar teşekkür ederim.Teşekküre başlamışken bu kaliteli türü bana kazandırdıkları için Diamond akvaryumdan Alen bey ve Alex beye tekrar tekrar teşekkür ederim.İyi ki o zaman böyle bir karar vermişim ve de onlarda bana her konuda yardımcı olmuşlar.İnanın 16 aydır bende olan duboisilerime bakarken bir dakika bile sıkılmadan büyük bir zevkle baktım.Çektiğim fotoğrafların hiç birinde rötüş,netleştirme,renklendirme v.s kullanılmamıştır.Makine ne çektiyse sizlerle paylaşıyorum.Tüm arkadaşlar öncelikle maşallahlarını esirgemezlerse çok sevinirim.Olumlu olumsuz tüm yorumlarını bekliyorum.Selamlar...Saygılar...

İlk deniz akvaryumu denemem yeni resimler sayfa 6
Selçuk başkan gelişmelerden bizi yoksun bırakıyorsun.Yeni resimlerini bekliyoruz.Saygılar...Selamlar..
Selçuk başkan gelişmelerden bizi yoksun bırakıyorsun.Yeni resimlerini bekliyoruz.Saygılar...Selamlar..
Erzurumdan Çil Çil Bulumborlar-artık ahmet polatta
Cevdet kardeşim balıkların hayırlı uğurlu olsun. Güzel sözlerin içinde ayrıca teşekkürler. Balıkların sana geldiklerinde beyaz ve ince dışkı çıkarması yüksek ihtimalle dört gün boyunca aç kalmalarından. Sana telefonda da söyledim ne Sarper kardeşim ne de ben balıklardan bir tanesini bile keyifsiz görsek yollamazdık. Yem alıp atmaları da uçakla bile olsa hemen hemen 10 saat süren yolculuğa bağlı olarak stres yapmış olmalarıdır tahminimce. Kısa zamanda yavru almana da sevindim gerçekten, senin de belirttiğin gibi bluumboraların çok hareketli ve iştahlı olmalarının yanında inanılmaz dayanıklı balık olmaları bence. İnşallah uzun zaman sağlıkla bakarsın balıklarına ve de bol bol yavrularını alırsın...Tekrar hayırlı olsun ....
Cevdet kardeşim balıkların hayırlı uğurlu olsun. Güzel sözlerin içinde ayrıca teşekkürler. Balıkların sana geldiklerinde beyaz ve ince dışkı çıkarması yüksek ihtimalle dört gün boyunca aç kalmalarından. Sana telefonda da söyledim ne Sarper kardeşim ne de ben balıklardan bir tanesini bile keyifsiz görsek yollamazdık. Yem alıp atmaları da uçakla bile olsa hemen hemen 10 saat süren yolculuğa bağlı olarak stres yapmış olmalarıdır tahminimce. Kısa zamanda yavru almana da sevindim gerçekten, senin de belirttiğin gibi bluumboraların çok hareketli ve iştahlı olmalarının yanında inanılmaz dayanıklı balık olmaları bence. İnşallah uzun zaman sağlıkla bakarsın balıklarına ve de bol bol yavrularını alırsın...Tekrar hayırlı olsun ....
( Hobifish Olunca ) Duboisi Maswa- Frontosa Moba-L144 Longfin
Furkancım düşüncelerin için teşekkür ederim.Bende seninle ve kaan'la tanıştığıma çok memnun oldum.İkinizin de misafirperverliği için ayrıca teşekkür ederim.Bizde sizleri Allah nasip ederse Adana'ya bekleriz en kısa zamanda..
Furkancım düşüncelerin için teşekkür ederim.Bende seninle ve kaan'la tanıştığıma çok memnun oldum.İkinizin de misafirperverliği için ayrıca teşekkür ederim.Bizde sizleri Allah nasip ederse Adana'ya bekleriz en kısa zamanda..
SON MESAJLAR
- Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
GhostKoi,
Tolga8995,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Hoppala,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
nniiaa,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
EmiirKaan,
osmandbnl,
Tata,
Ozzgurr,
sina cen,
Kınayu,
burakinal,
Conix,
speed944,
DY1903,
Pandkoal,
Alibicimcilci,
Ozzgur,
Samoo,
egedin,
m170,
√olkaπ,
NightWist,
SEYTAL33,
enginhayta,
cancoma,
oguzozt,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
