ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mertmentes
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Ocak 2025 21:45
Son Ziyaret:
20 Haziran 2026 11:52
Toplam Mesaj:
41 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
6 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mert Menteş
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mert Menteş
SON 10 MESAJI
Balıklarım Uzun Zamandır Çok Korkuyorlar
[QUOTE=JujuSeri]Saklanacak yerleri olmadığı için bu haldeler bence. Yüzeyden aşağı doğru inen dallar ve yuvarlak, keskin olmayan kayalar ile akvaryumu dekore ederseniz stresleri azalabilir. Ayrıca power led armatürünüz 150w'dan fazla gibi duruyor, ki bu litre başına 0,33w gibi bir rakam verir. Neden bu kadar güçlü bir armatür yaptınız? High tech akvaryumlarda bu kadar kullanılıyor, çok fazla.[/QUOTE]
Aslında bu akvaryumu ilk kurduğumda tamamen high-tech olarak planlamıştım; hatta aktif toprağına kadar her detayı hazırlamıştım. Ancak daha sonra bu fikirden vazgeçerek ekipman ve malzemelerin bir kısmını daha küçük akvaryumuma aktardım. Bu akvaryum boş kalınca da böyle bir kurulum yapmaya karar verdim.
O dönem Amerikan cikletleri dünyasına yeni adım atmıştım. Heyecanla kilolarca flame wood, çeşitli kayalar ve dekor malzemeleri alıp farklı tasarımlar denedim. Fakat bu alanda uzun yıllardır hobiyle uğraşan kişilerin tavsiyeleri üzerine tüm dekorları çıkardım. Çünkü Karma Amerikan cikletlerinin yoğun dekorlu akvaryumlarda daha fazla bölge tutma eğilimi gösterdiğini ve bunun da kavgaları artırabildiğini söylediler. Ben de balıkların daha sağlıklı ve huzurlu bir ortamda yaşamaları için daha sade bir düzen tercih ettim.
[QUOTE=JujuSeri]Saklanacak yerleri olmadığı için bu haldeler bence. Yüzeyden aşağı doğru inen dallar ve yuvarlak, keskin olmayan kayalar ile akvaryumu dekore ederseniz stresleri azalabilir. Ayrıca power led armatürünüz 150w'dan fazla gibi duruyor, ki bu litre başına 0,33w gibi bir rakam verir. Neden bu kadar güçlü bir armatür yaptınız? High tech akvaryumlarda bu kadar kullanılıyor, çok fazla.[/QUOTE]
Aslında bu akvaryumu ilk kurduğumda tamamen high-tech olarak planlamıştım; hatta aktif toprağına kadar her detayı hazırlamıştım. Ancak daha sonra bu fikirden vazgeçerek ekipman ve malzemelerin bir kısmını daha küçük akvaryumuma aktardım. Bu akvaryum boş kalınca da böyle bir kurulum yapmaya karar verdim.
O dönem Amerikan cikletleri dünyasına yeni adım atmıştım. Heyecanla kilolarca flame wood, çeşitli kayalar ve dekor malzemeleri alıp farklı tasarımlar denedim. Fakat bu alanda uzun yıllardır hobiyle uğraşan kişilerin tavsiyeleri üzerine tüm dekorları çıkardım. Çünkü Karma Amerikan cikletlerinin yoğun dekorlu akvaryumlarda daha fazla bölge tutma eğilimi gösterdiğini ve bunun da kavgaları artırabildiğini söylediler. Ben de balıkların daha sağlıklı ve huzurlu bir ortamda yaşamaları için daha sade bir düzen tercih ettim.
Balıklarım Uzun Zamandır Çok Korkuyorlar
Akvaryum boyutu : 150x55x55
Sıcaklık : 26
Aydınlatma : Power Led
Filtrasyon : JBL E1501
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254089/070620260130151.jpg[/IMG]
Akvaryum boyutu : 150x55x55
Sıcaklık : 26
Aydınlatma : Power Led
Filtrasyon : JBL E1501
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254089/070620260130151.jpg[/IMG]
Balıklarım Uzun Zamandır Çok Korkuyorlar
Merhaba,
Karma Orta Amerika ciklet tankımda yaklaşık 25 balık bulunuyor. Balıkları aldığımda boyları 7-8 cm civarındaydı, şu anda ise yaklaşık 15 cm oldular. Alalı 6-7 ay kadar geçti.
İlk geldiklerinde iç parazit sorunu yaşadılar ve bu nedenle Miniverm kullandım. İlacı 3 doz uyguladım. Her doz sonrasında balıklarda aşırı ürkeklik ve korku davranışları gözlemliyordum. Ancak ilacı tanktan uzaklaştırmak için aktif karbon kullandığımda, zamanla bu korku hali ortadan kalkıyordu.
Fakat son dozdan sonra durum farklı gelişti. Yaklaşık 5-6 aydır balıklar kalıcı şekilde aşırı ürkek davranıyorlar. Tankın önünden geçmem bir yana, 2-3 metre uzaklığında hareket etsem bile panikleyip hızla kaçışıyor ve kendilerini camdan cama vuruyorlar.
Bu durumun sebebi ne olabilir ve nasıl çözebilirim?
[EDIT]mertmentes,2026-06-07 01:00:14[/EDIT]
Merhaba,
Karma Orta Amerika ciklet tankımda yaklaşık 25 balık bulunuyor. Balıkları aldığımda boyları 7-8 cm civarındaydı, şu anda ise yaklaşık 15 cm oldular. Alalı 6-7 ay kadar geçti.
İlk geldiklerinde iç parazit sorunu yaşadılar ve bu nedenle Miniverm kullandım. İlacı 3 doz uyguladım. Her doz sonrasında balıklarda aşırı ürkeklik ve korku davranışları gözlemliyordum. Ancak ilacı tanktan uzaklaştırmak için aktif karbon kullandığımda, zamanla bu korku hali ortadan kalkıyordu.
Fakat son dozdan sonra durum farklı gelişti. Yaklaşık 5-6 aydır balıklar kalıcı şekilde aşırı ürkek davranıyorlar. Tankın önünden geçmem bir yana, 2-3 metre uzaklığında hareket etsem bile panikleyip hızla kaçışıyor ve kendilerini camdan cama vuruyorlar.
Bu durumun sebebi ne olabilir ve nasıl çözebilirim?
[EDIT]mertmentes,2026-06-07 01:00:14[/EDIT]
Isıtıcı Marka Seçimi
[QUOTE=GhostKoi]Merhaba, sitedeki sorundan hepimiz etkilendik, ama düzeldi şu an.
Söylediklerimin üzerinden bir daha geçeyim. 450 l tanka 200w ısıtıcıyla verim almak pek olası değil. Bir taraf 30 dereceyken diğer uçta belki de 22 derece olacak. ısıtıcınızın anormal davranmasının nedeni de bu. Ayarsız çalışmaktan termostatı bozulmuş da olabilir. Yapmanız gereken 450w güç sağlamak. Böyle bir ısıtıcı piyasada bulunacağını sanmam. O yüzden en uygunu daha önce söylediğim gibi farklı uçlara 200+200 w ya da 200+300 w iki ısıtıcıyla sonuç almanız olası.[/QUOTE]
Yardımların için teşekkür ederim hocam tavsiyelerinizi uygulayacağım sağlıcakla kalın
[QUOTE=GhostKoi]Merhaba, sitedeki sorundan hepimiz etkilendik, ama düzeldi şu an.
Söylediklerimin üzerinden bir daha geçeyim. 450 l tanka 200w ısıtıcıyla verim almak pek olası değil. Bir taraf 30 dereceyken diğer uçta belki de 22 derece olacak. ısıtıcınızın anormal davranmasının nedeni de bu. Ayarsız çalışmaktan termostatı bozulmuş da olabilir. Yapmanız gereken 450w güç sağlamak. Böyle bir ısıtıcı piyasada bulunacağını sanmam. O yüzden en uygunu daha önce söylediğim gibi farklı uçlara 200+200 w ya da 200+300 w iki ısıtıcıyla sonuç almanız olası.[/QUOTE]
Yardımların için teşekkür ederim hocam tavsiyelerinizi uygulayacağım sağlıcakla kalın
Isıtıcı Marka Seçimi
[QUOTE=GhostKoi]Merhaba,
450L tankı zaten en kaliteli ısıtıcıyla bile 200w ile ısıtmak pek olası değil. 200+200 w ya da 200+300 w ile sonuç almanız olası. Saydığınız markalar kullanışlıdır. İkinci ısıtıcı olarak tercih edebilirsiniz.
Görüyorum ki, aynı ısıtıcıyla yaşadığınız sorundan dolayı daha önce de yakın zamanda konu açmışsınız. Size, doğru bir yaklaşımda bulunulmuş fakat o zaman yeterli açıklamada bulunmamışsınız. Sorun ısıtıcıda değil. Tankın büyük olmasında.
https://www.akvaryum.com/Forum/jbl_isitici_kalibrasyon_sorunu_k1013788.asp
"Arkadaşlar ısıyı 28e ayarladığımda 21 de kapandı şimdi en son derece 34e ayarladım çalışıyor ne zaman kapanacağını bilmiyorum şuan ısım 22 nasıl bir çözüm bulabilirim herhangi bir kalibrasyon ayarı var mı JBL 200w"
"[U]Tankınız kaç litre? Oda sıcaklığı kaç? Bu ikisi ısıtıcının performansını fazlasıyla etkiler. Ne kadar süre çalıştığını da yazmamışsınız. 21 den 22 ye çıkardığına göre ısıtıyor. Belki 4-5 saat sonra 27-28 yapacak. Aşırı uç değerlere ayarlamak riskli. Bir de en az 2 termometreyle ölçüm yapın. Bazen hatalı sonuç verebiliyor termometreler.[/U]"[/QUOTE]
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim hocam
Tankım 450 litre odam sabit bir sıcaklığa sahip pencerelerimde ve kapımda izolasyon mevcut hava giriş çıkışı imkansıza yakın bazen yaşamakta bile sıkıntı çekiyorum sıcaklık ve nem konusunda havalandırdığım zamanlarda ısı düşüşü yaşıyorum ısıtıcıdan tek beklentimde böyle zamanlarda çalışarak ısıyı sabit tutması fakat günü gününü tutmuyor bazen 28de ışığı yanıp 29da kendini kapatıyor ve ısı 26 27lere düşene kadar çalışmıyor sonra devreye girip 30lara çıkarıyor bu süreçte üstünde ayardan hiç ellemiyorum her sabah uyandığımda tek duam ısıyı 33 34 lere çıkarmaması.
Bir önceki konuya cevap veremediğim için özür dilerim hocam siteye girmekte zorluk çekiyorum sürekli bağlantı hatası veriyor lütfen kusuruma bakmayın emeğiniz için teşekkür ederim
[QUOTE=GhostKoi]Merhaba,
450L tankı zaten en kaliteli ısıtıcıyla bile 200w ile ısıtmak pek olası değil. 200+200 w ya da 200+300 w ile sonuç almanız olası. Saydığınız markalar kullanışlıdır. İkinci ısıtıcı olarak tercih edebilirsiniz.
Görüyorum ki, aynı ısıtıcıyla yaşadığınız sorundan dolayı daha önce de yakın zamanda konu açmışsınız. Size, doğru bir yaklaşımda bulunulmuş fakat o zaman yeterli açıklamada bulunmamışsınız. Sorun ısıtıcıda değil. Tankın büyük olmasında.
https://www.akvaryum.com/Forum/jbl_isitici_kalibrasyon_sorunu_k1013788.asp
"Arkadaşlar ısıyı 28e ayarladığımda 21 de kapandı şimdi en son derece 34e ayarladım çalışıyor ne zaman kapanacağını bilmiyorum şuan ısım 22 nasıl bir çözüm bulabilirim herhangi bir kalibrasyon ayarı var mı JBL 200w"
"[U]Tankınız kaç litre? Oda sıcaklığı kaç? Bu ikisi ısıtıcının performansını fazlasıyla etkiler. Ne kadar süre çalıştığını da yazmamışsınız. 21 den 22 ye çıkardığına göre ısıtıyor. Belki 4-5 saat sonra 27-28 yapacak. Aşırı uç değerlere ayarlamak riskli. Bir de en az 2 termometreyle ölçüm yapın. Bazen hatalı sonuç verebiliyor termometreler.[/U]"[/QUOTE]
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim hocam
Tankım 450 litre odam sabit bir sıcaklığa sahip pencerelerimde ve kapımda izolasyon mevcut hava giriş çıkışı imkansıza yakın bazen yaşamakta bile sıkıntı çekiyorum sıcaklık ve nem konusunda havalandırdığım zamanlarda ısı düşüşü yaşıyorum ısıtıcıdan tek beklentimde böyle zamanlarda çalışarak ısıyı sabit tutması fakat günü gününü tutmuyor bazen 28de ışığı yanıp 29da kendini kapatıyor ve ısı 26 27lere düşene kadar çalışmıyor sonra devreye girip 30lara çıkarıyor bu süreçte üstünde ayardan hiç ellemiyorum her sabah uyandığımda tek duam ısıyı 33 34 lere çıkarmaması.
Bir önceki konuya cevap veremediğim için özür dilerim hocam siteye girmekte zorluk çekiyorum sürekli bağlantı hatası veriyor lütfen kusuruma bakmayın emeğiniz için teşekkür ederim
Isıtıcı Marka Seçimi
Merhaba arkadaslar 450L tankımdaki JBL 200w ısıtıcımı yetersiz olmasından dolayı ve kalibrasyon sorunundan dolayı değiştirmek istiyorum bu iki ürün arasında kaldım sizce hangisini almalıyım
(Eheim jager 300w 2300tl bütcemi çok zorlayabilir attığım ürünlere kıyasla nasıldır)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254089/020120262140561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254089/020120262141031.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaslar 450L tankımdaki JBL 200w ısıtıcımı yetersiz olmasından dolayı ve kalibrasyon sorunundan dolayı değiştirmek istiyorum bu iki ürün arasında kaldım sizce hangisini almalıyım
(Eheim jager 300w 2300tl bütcemi çok zorlayabilir attığım ürünlere kıyasla nasıldır)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254089/020120262140561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254089/020120262141031.jpg[/IMG]
Jbl Isıtıcı Kalibrasyon Sorunu
Arkadaşlar ısıyı 28e ayarladığımda 21 de kapandı şimdi en son derece 34e ayarladım çalışıyor ne zaman kapanacağını bilmiyorum şuan ısım 22 nasıl bir çözüm bulabilirim herhangi bir kalibrasyon ayarı var mı JBL 200w
Arkadaşlar ısıyı 28e ayarladığımda 21 de kapandı şimdi en son derece 34e ayarladım çalışıyor ne zaman kapanacağını bilmiyorum şuan ısım 22 nasıl bir çözüm bulabilirim herhangi bir kalibrasyon ayarı var mı JBL 200w
Bu Kaya Salınım Yapar Mı?
Merhaba arkadaşlar peyzajcıda bu kayalardan gördüm ve 10 15 kilo civarı aldım evde tel fırça ile fırçalayıp sıcak suda bekletiyorum bu taşın adı nedir akvaryuma koyulur mu salınım yapar mı (orta amerikan tank için)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254089/021220252357481.jpg[/IMG][EDIT]mertmentes,2025-12-03 00:21:43[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar peyzajcıda bu kayalardan gördüm ve 10 15 kilo civarı aldım evde tel fırça ile fırçalayıp sıcak suda bekletiyorum bu taşın adı nedir akvaryuma koyulur mu salınım yapar mı (orta amerikan tank için)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254089/021220252357481.jpg[/IMG][EDIT]mertmentes,2025-12-03 00:21:43[/EDIT]
Orta Amerikan İthalat
Merhaba arkadaşlar karma orta amerika tank kurulumuna başladım balık bulma konusunda çok büyük şüphelerim var nerelerden alabilirim bildiğiniz ithalatçı var mı ?
Önceliğim bu türler uyuma göre çıkartıp eklenen türler olabilir.
Vieja Regani
Midas
Thai Silk
Ateş Kafa
Zonatus
Vieja Bifasciatus
Paratheraps Breidohri
Vieja Argentea
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254089/231120250958441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254089/231120250958571.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar karma orta amerika tank kurulumuna başladım balık bulma konusunda çok büyük şüphelerim var nerelerden alabilirim bildiğiniz ithalatçı var mı ?
Önceliğim bu türler uyuma göre çıkartıp eklenen türler olabilir.
Vieja Regani
Midas
Thai Silk
Ateş Kafa
Zonatus
Vieja Bifasciatus
Paratheraps Breidohri
Vieja Argentea
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254089/231120250958441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254089/231120250958571.jpg[/IMG]
Bu Kökün Cinsi Nedir?
Merhaba arkadaşlar bugün önünden geçtiğim bir çiçekcide karşılaştım ve fiyatını sorduğumda göz kararı dedi elime yarım kiloluk bir dal aldığımda 100tl dedi bu dallar sizce flame wood mu internette kilosu 750-1000arası alınır mı sizce
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254089/201120250935411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254089/201120250935471.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar bugün önünden geçtiğim bir çiçekcide karşılaştım ve fiyatını sorduğumda göz kararı dedi elime yarım kiloluk bir dal aldığımda 100tl dedi bu dallar sizce flame wood mu internette kilosu 750-1000arası alınır mı sizce
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254089/201120250935411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254089/201120250935471.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
