ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sea life
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Ocak 2025 18:46
Son Ziyaret:
14 Ocak 2025 00:49
Toplam Mesaj:
31 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Cevat soyer
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Cevat soyer
SON 10 MESAJI
Sakal Yosunu Problemi
[QUOTE=Keremeker]Akvaryumumda yaklaşık 2 haftadır sakal yosunu var. Ne yaptıysam kurtulamadım. 2 gün karartma yaptım mekanik temizlik yaptım fakat kurtulamıyorum ne yapabilirim. Aşırı hızlı büyüyor ve çok rahatsız edici.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251748/120120251004401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251748/120120251004441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251748/120120251004471.jpg[/IMG][/QUOTE] akvaryum da karides türü salyangoz gibi Canlılar yoksa reefs remalgae kullanabilir siniz bendeki yeşil su sorununu çözdü
[QUOTE=Keremeker]Akvaryumumda yaklaşık 2 haftadır sakal yosunu var. Ne yaptıysam kurtulamadım. 2 gün karartma yaptım mekanik temizlik yaptım fakat kurtulamıyorum ne yapabilirim. Aşırı hızlı büyüyor ve çok rahatsız edici.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251748/120120251004401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251748/120120251004441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251748/120120251004471.jpg[/IMG][/QUOTE] akvaryum da karides türü salyangoz gibi Canlılar yoksa reefs remalgae kullanabilir siniz bendeki yeşil su sorununu çözdü
70*30*40 Akvaryuma Filtre Önerisi
[QUOTE=MertKaya]Herkese selamlar akvaryum kurma konusunda yeni sayılırım bu boyuttaki bi akvaryuma ne filtre önerirsiniz dış filtre yerine şelale filtre yeterli olurmu ısıtıcı ne kullanmalıyım hava motoru ne kullanmalıyım yardımcı olursanız çok sevinirim bu arada 4 adet yavru chıklet balığı bakıp büyütmeyi düşünüyorum şimdiden herkese teşekkürler[/QUOTE] şelale filtre de kapak kullanamazsin cama asiliyor yani bu boyuta dış filtre fuzuli pipo temizlik su sirkülasyonu çok zayıf kalır iç filtre en mantiklisi 350 400 l/h debili filtre işinizi görür
[QUOTE=MertKaya]Herkese selamlar akvaryum kurma konusunda yeni sayılırım bu boyuttaki bi akvaryuma ne filtre önerirsiniz dış filtre yerine şelale filtre yeterli olurmu ısıtıcı ne kullanmalıyım hava motoru ne kullanmalıyım yardımcı olursanız çok sevinirim bu arada 4 adet yavru chıklet balığı bakıp büyütmeyi düşünüyorum şimdiden herkese teşekkürler[/QUOTE] şelale filtre de kapak kullanamazsin cama asiliyor yani bu boyuta dış filtre fuzuli pipo temizlik su sirkülasyonu çok zayıf kalır iç filtre en mantiklisi 350 400 l/h debili filtre işinizi görür
İç Filtremi Sünger Filtemi
[QUOTE=YMNYURT4585]Öncelikle herkese iyi hobiler dilerim benim 30 litre bir akvaryumum var ve daha önce akvaryumumda olan iç filtreyi bırakıp sünger filtreye geçtim sizce iyi yapmışmıyım?
Sünger filtre suya oksijen verirmi? Suyu iç filtreye göre daha iyi temizlermi ? Son olarak Sünger filtrenin dip temi olması gerekir
[/QUOTE] pipo filtre yavru tanklarında kullanılır pek temizlik yapmaz suyu oksijene de doyurmaz iç filtre temizlik de oksijen de daha verimlidir dophin kf 150 veya 160 modeli sizin tanka yeterli gelecektir
[QUOTE=YMNYURT4585]Öncelikle herkese iyi hobiler dilerim benim 30 litre bir akvaryumum var ve daha önce akvaryumumda olan iç filtreyi bırakıp sünger filtreye geçtim sizce iyi yapmışmıyım?
Sünger filtre suya oksijen verirmi? Suyu iç filtreye göre daha iyi temizlermi ? Son olarak Sünger filtrenin dip temi olması gerekir
[/QUOTE] pipo filtre yavru tanklarında kullanılır pek temizlik yapmaz suyu oksijene de doyurmaz iç filtre temizlik de oksijen de daha verimlidir dophin kf 150 veya 160 modeli sizin tanka yeterli gelecektir
100x45x31 Filtre Önerisi
[QUOTE=Mfevcil]Merhaba herkese. Fotoğrafı koyduğum 100x45x31 yaklaşık 140 litre akvaryumu alıp prenses beklemeyi düşünüyorum.
Kaç cm kum olmalı ? Kaç adet beslemeliyim ve çok yüksek fiyatlı olmayacak sessiz dış filtre önerir misiniz ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228766/110120251952211.jpg[/IMG][/QUOTE] aynı tanktan bende de var 90 lt. Alıyor 140 değil 5 litrelik sularla doldurdum. Bu kadar su an 8 cm aşağıda kullanıyorum kayıt kuşak yok bunlarda sonuna kadar doldurma derim çok esniyor cam
[QUOTE=Mfevcil]Merhaba herkese. Fotoğrafı koyduğum 100x45x31 yaklaşık 140 litre akvaryumu alıp prenses beklemeyi düşünüyorum.
Kaç cm kum olmalı ? Kaç adet beslemeliyim ve çok yüksek fiyatlı olmayacak sessiz dış filtre önerir misiniz ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228766/110120251952211.jpg[/IMG][/QUOTE] aynı tanktan bende de var 90 lt. Alıyor 140 değil 5 litrelik sularla doldurdum. Bu kadar su an 8 cm aşağıda kullanıyorum kayıt kuşak yok bunlarda sonuna kadar doldurma derim çok esniyor cam
Dijital Termometre Yanlış Gösteriyor
[QUOTE=Ömer Kaan][:(]Merhabalar akvaryuma 2 gün önce çeşme suyu doldurdum dijital termometremi bugün taktım ve 10 derece gösterdim. Test etmek için oda sıcaklığında ki bir suyun içine koydum onu ise 12.5 derece gösterdi. Odamda ki xiaomi marka dijital termometrem ise odamı 23.3 derece göstermekte. Bu sorunu nasıl düzeltebilirim yoksa derece çöp mü [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213023/030120250124301.jpg[/IMG][/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254029/090120250023261.jpg[/IMG] Dostum ilk aldım.dogru gosteriyordu şimdi farka bak ısıtıcı çalışmıyor.Malesef para çöp civali e
doğru gösteren [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254029/130120251925291.jpg[/IMG] m
[QUOTE=Ömer Kaan][:(]Merhabalar akvaryuma 2 gün önce çeşme suyu doldurdum dijital termometremi bugün taktım ve 10 derece gösterdim. Test etmek için oda sıcaklığında ki bir suyun içine koydum onu ise 12.5 derece gösterdi. Odamda ki xiaomi marka dijital termometrem ise odamı 23.3 derece göstermekte. Bu sorunu nasıl düzeltebilirim yoksa derece çöp mü [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213023/030120250124301.jpg[/IMG][/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254029/090120250023261.jpg[/IMG] Dostum ilk aldım.dogru gosteriyordu şimdi farka bak ısıtıcı çalışmıyor.Malesef para çöp civali e
doğru gösteren [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254029/130120251925291.jpg[/IMG] m
Japon Balığımın Vücudu Bi Anda Kanlandı
[QUOTE=Sesg][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254095/100120250014251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254095/100120250014561.jpg[/IMG]
Fotoğraflar çok net değil daha dün bişeyi yoktu bi anda vücudunun her yerinde böyle şeyler oldu.
Son günlerde yemini biraz arttırmıştım ondan olabilir mi? [/QUOTE] akvaryum da japon la anlasamayan bi tür balik var mi acaba ? Veya hangi balık Türleri var akvaryumunuzda
[QUOTE=Sesg][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254095/100120250014251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254095/100120250014561.jpg[/IMG]
Fotoğraflar çok net değil daha dün bişeyi yoktu bi anda vücudunun her yerinde böyle şeyler oldu.
Son günlerde yemini biraz arttırmıştım ondan olabilir mi? [/QUOTE] akvaryum da japon la anlasamayan bi tür balik var mi acaba ? Veya hangi balık Türleri var akvaryumunuzda
Sheyda'nın Minik Karides Dünyası:)
[QUOTE=Sheyda27]Ölçüler:5.5 lt fanus
Canlı Türleri: 10 adet Bloody Marry ve 7 adet Kristal Karides
Bitki Türleri: Sessiflora,anubias nana gold,pelia moss, Helianthum tenellum ve slyvinia natans
Tankın Yaşı:2.5 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma:filtresiz sadece gün ve güneş ışığı
Tasarım ve Dekorasyon: içimden geldiği gibi:)
Merhaba Forum[:3]
Minik karides dünyam şirinlikle sunar[:$] bu fanus benim güccük prensim[:3]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175579/120220221617161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175579/120220221617191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175579/120220221617281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175579/120220221617521.jpg[/IMG][/QUOTE] nazar değmesin çok shytann çekici olmuş hem küçük kompakt hem coo göz alici bravo sheyda [:3]
[QUOTE=Sheyda27]Ölçüler:5.5 lt fanus
Canlı Türleri: 10 adet Bloody Marry ve 7 adet Kristal Karides
Bitki Türleri: Sessiflora,anubias nana gold,pelia moss, Helianthum tenellum ve slyvinia natans
Tankın Yaşı:2.5 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma:filtresiz sadece gün ve güneş ışığı
Tasarım ve Dekorasyon: içimden geldiği gibi:)
Merhaba Forum[:3]
Minik karides dünyam şirinlikle sunar[:$] bu fanus benim güccük prensim[:3]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175579/120220221617161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175579/120220221617191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175579/120220221617281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175579/120220221617521.jpg[/IMG][/QUOTE] nazar değmesin çok shytann çekici olmuş hem küçük kompakt hem coo göz alici bravo sheyda [:3]
Dijital Termometre
[QUOTE=Laterthanbefore]Pili azalmıştır belki?
Üzerinde bir tuş var mı acaba tuş varsa ordan ayarlanabiliyordur belki ama yoksa dijital eşyalar bozulabilir yapcak pek bişey yok ennson çare içini açıp bir bakardım ben olsam ne varmış diye.[/QUOTE] herhangi bi tus yok pili yeni [QUOTE=Laterthanbefore]Pili azalmıştır belki?
Üzerinde bir tuş var mı acaba tuş varsa ordan ayarlanabiliyordur belki ama yoksa dijital eşyalar bozulabilir yapcak pek bişey yok ennson çare içini açıp bir bakardım ben olsam ne varmış diye.[/QUOTE]
[QUOTE=Laterthanbefore]Pili azalmıştır belki?
Üzerinde bir tuş var mı acaba tuş varsa ordan ayarlanabiliyordur belki ama yoksa dijital eşyalar bozulabilir yapcak pek bişey yok ennson çare içini açıp bir bakardım ben olsam ne varmış diye.[/QUOTE] herhangi bi tus yok pili yeni [QUOTE=Laterthanbefore]Pili azalmıştır belki?
Üzerinde bir tuş var mı acaba tuş varsa ordan ayarlanabiliyordur belki ama yoksa dijital eşyalar bozulabilir yapcak pek bişey yok ennson çare içini açıp bir bakardım ben olsam ne varmış diye.[/QUOTE]
Japon Akvaryumunda Filtre Kullanımı
[QUOTE=Hidro Dinamik]Hayırlı olsun.
Öncelikle belirtmek gerekiyor ki bu hobide diğer hobiler gibi masraflı. Elbette lüksün sınırın yok diyerek çok uçuk rakamları görsekte asgari imkanları sağlamak bile çoğu insanı zorlayabiliyor.
Normalde 1 japon balığına 40 50 lt su önerilir, fanustan hallice diyerek bir süre daha rahat ederler.
Japon balıkları yüzme konusunda pek usta sayılmazlar yani iç filtrenin yorma konusu doğru. İç filtrenin sırtını uzun cama yapıştırıp filtrelediği suyu diğer uzun cama doğru verdiğinizde akıntı en aza iner. Ayrıca susturucu dediğiniz hava hortumunun ucundaki aparat çekvalftir. Yani tek yönlü akış sağlarken ters akışı önlemeye yarar. Bu şekilde iç filtrenin hava çekmesini engelliyorsunuz.
Suya oksijen kazandırmak için su yüzeyinin hafif hareketli olması yeterli, sürtünme vasıtasıyla su oksijen kazanır. Bunun içinde filtrenin kabarcık çıkaran kısmını suya yakın noktada tutmak yeterli.
Azot döngüsü, yararlı bakteri/bakteri kültürü gibi kavramları daha detaylı araştırabilirsiniz. Yinede biraz o kısmada değineyim.
Yararlı bakteriler sayesinde balık dışkısındaki amonyağın sırasıyla nitrit ve nitrata dönüşmesini sağlarız. Çünkü nitrat diğer 2'sine göre daha az zararlıdır. Haftalık su değişimleriyle bu nitratı uzaklaştırırız.
Yararlı bakterilerin oluşması için 2-3 hafta gibi sürelere ihtiyaç vardır. Oluşmasını beklemek istemiyorsanız Seachem Stability, Sera bio nitrivec gibi canlı bakteri içeren ürünler kullanılabilir.
Yararlı bakteriler suda serbest yüzmek yerine pürüzlü yüzeylerde (sünger, kum vb.) daha çok bulunduğundan filtrelerin içerisinde bulunan süngerler bizler için bulunmaz nimettir.
Filtrenizin sürekli çalışması gerekiyor ki ne bakteri kültürünüz zarar görsün ne sirkülasyon eksikliğinden yosun gibi sorunlar yaşansın.
Bir diğer konu dekorlarınız yapay olduğundan suya salınım yapıp balıklara zarar verebilir. Japon balıklarının yemediği bazı bitkiler var anubias, java fern gibi bakımlarıda çok kolay olduğundan doğal dekor olarak kullanılabilir.
Japon balıkları çok ince kumlarla oynamayı severler. Örneğin 0-1mm boyutlu silis kumu ağızlarına alıp üfleyerek zaman geçirirler. Seçilen kum veya kayayıda doğal seçeriz ki öngörülemeyen sorunlar yaşamayalım.
Yem hiç tanıdık gelmedi. O konuda bir şey söylemekte zor zira çoğu yem birbirine benziyor. Bitkisel ve proteinsel olmak üzere en az 2 çeşit yem kullanmanızı öneririm.
Sahip olduğunuz balıkların ömrü 20-25 yıl kadar ve 20 cm gibi boylara ulaşabiliyorlar. Ne kadar iyi bakarsanız büyük ihtimal o kadar uzun ömürlü olacaklar.
[/QUOTE] Merhaba hocam bende 1 metre akvaryumda iç filtre kullanıyorum 450 l/h debili fakat filtrenin balıkları rahatsız ettiğini düşünüyorum arka camdan one kullanimda ise pislikleri emmiyor 1 metre uzunlukta akıntı çok mu olur mormal uzunlamasına kullansam
[QUOTE=LorisFarauros][:?]Merhaba, yaklaşık 1 aydır Japon Balığı bakmaktayım. 2 tane Japon balığım için yaklaşık 30-35 LT olan bir akvaryum ve içerisine de bir filtre aldım. Su değişimini hafta 1 %30 oranında yapıp her gün sabah 09:00 akşam 21:00 saatlerinde düzenli olarak az az yem veriyorum. Yemi de filtreyi de balıkları aldığım Petshop önerdi. Çok profesyonel olmadığım için de kabul ettim. Ancak bir tanıdığımız bu filtrenin çok hızlı olduğunu ve balıkları yoracağını söyledi. Yemin doğru olup olmadığını bilmiyorum. [:?] Filtredeki akış hızını düşürmek için bir yöntem var mıdır? Ve önerebileceğiniz farklı bir şey var mıdır? Sırf yorulmamaları için günde aralıklı olarak toplamda 2-3 saat ancak çalıştırıyorum. Destek olursanız sevinirim. Akvaryumun, filtrenin ve yemin görsellerini de ekleyeceğim. Çok ses olmasın diye hortumunda susturucu da mevcut. [:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/090620241705141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/090620241706261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/090620241707021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/090620241707241.jpg[/IMG][/QUOTE] filtre yi arka cama koy on cama üfleyen havayi akinti azalır en azindan
[QUOTE=Hidro Dinamik]Hayırlı olsun.
Öncelikle belirtmek gerekiyor ki bu hobide diğer hobiler gibi masraflı. Elbette lüksün sınırın yok diyerek çok uçuk rakamları görsekte asgari imkanları sağlamak bile çoğu insanı zorlayabiliyor.
Normalde 1 japon balığına 40 50 lt su önerilir, fanustan hallice diyerek bir süre daha rahat ederler.
Japon balıkları yüzme konusunda pek usta sayılmazlar yani iç filtrenin yorma konusu doğru. İç filtrenin sırtını uzun cama yapıştırıp filtrelediği suyu diğer uzun cama doğru verdiğinizde akıntı en aza iner. Ayrıca susturucu dediğiniz hava hortumunun ucundaki aparat çekvalftir. Yani tek yönlü akış sağlarken ters akışı önlemeye yarar. Bu şekilde iç filtrenin hava çekmesini engelliyorsunuz.
Suya oksijen kazandırmak için su yüzeyinin hafif hareketli olması yeterli, sürtünme vasıtasıyla su oksijen kazanır. Bunun içinde filtrenin kabarcık çıkaran kısmını suya yakın noktada tutmak yeterli.
Azot döngüsü, yararlı bakteri/bakteri kültürü gibi kavramları daha detaylı araştırabilirsiniz. Yinede biraz o kısmada değineyim.
Yararlı bakteriler sayesinde balık dışkısındaki amonyağın sırasıyla nitrit ve nitrata dönüşmesini sağlarız. Çünkü nitrat diğer 2'sine göre daha az zararlıdır. Haftalık su değişimleriyle bu nitratı uzaklaştırırız.
Yararlı bakterilerin oluşması için 2-3 hafta gibi sürelere ihtiyaç vardır. Oluşmasını beklemek istemiyorsanız Seachem Stability, Sera bio nitrivec gibi canlı bakteri içeren ürünler kullanılabilir.
Yararlı bakteriler suda serbest yüzmek yerine pürüzlü yüzeylerde (sünger, kum vb.) daha çok bulunduğundan filtrelerin içerisinde bulunan süngerler bizler için bulunmaz nimettir.
Filtrenizin sürekli çalışması gerekiyor ki ne bakteri kültürünüz zarar görsün ne sirkülasyon eksikliğinden yosun gibi sorunlar yaşansın.
Bir diğer konu dekorlarınız yapay olduğundan suya salınım yapıp balıklara zarar verebilir. Japon balıklarının yemediği bazı bitkiler var anubias, java fern gibi bakımlarıda çok kolay olduğundan doğal dekor olarak kullanılabilir.
Japon balıkları çok ince kumlarla oynamayı severler. Örneğin 0-1mm boyutlu silis kumu ağızlarına alıp üfleyerek zaman geçirirler. Seçilen kum veya kayayıda doğal seçeriz ki öngörülemeyen sorunlar yaşamayalım.
Yem hiç tanıdık gelmedi. O konuda bir şey söylemekte zor zira çoğu yem birbirine benziyor. Bitkisel ve proteinsel olmak üzere en az 2 çeşit yem kullanmanızı öneririm.
Sahip olduğunuz balıkların ömrü 20-25 yıl kadar ve 20 cm gibi boylara ulaşabiliyorlar. Ne kadar iyi bakarsanız büyük ihtimal o kadar uzun ömürlü olacaklar.
[/QUOTE] Merhaba hocam bende 1 metre akvaryumda iç filtre kullanıyorum 450 l/h debili fakat filtrenin balıkları rahatsız ettiğini düşünüyorum arka camdan one kullanimda ise pislikleri emmiyor 1 metre uzunlukta akıntı çok mu olur mormal uzunlamasına kullansam
[QUOTE=LorisFarauros][:?]Merhaba, yaklaşık 1 aydır Japon Balığı bakmaktayım. 2 tane Japon balığım için yaklaşık 30-35 LT olan bir akvaryum ve içerisine de bir filtre aldım. Su değişimini hafta 1 %30 oranında yapıp her gün sabah 09:00 akşam 21:00 saatlerinde düzenli olarak az az yem veriyorum. Yemi de filtreyi de balıkları aldığım Petshop önerdi. Çok profesyonel olmadığım için de kabul ettim. Ancak bir tanıdığımız bu filtrenin çok hızlı olduğunu ve balıkları yoracağını söyledi. Yemin doğru olup olmadığını bilmiyorum. [:?] Filtredeki akış hızını düşürmek için bir yöntem var mıdır? Ve önerebileceğiniz farklı bir şey var mıdır? Sırf yorulmamaları için günde aralıklı olarak toplamda 2-3 saat ancak çalıştırıyorum. Destek olursanız sevinirim. Akvaryumun, filtrenin ve yemin görsellerini de ekleyeceğim. Çok ses olmasın diye hortumunda susturucu da mevcut. [:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/090620241705141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/090620241706261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/090620241707021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/090620241707241.jpg[/IMG][/QUOTE] filtre yi arka cama koy on cama üfleyen havayi akinti azalır en azindan
225 Litre Akvaryum İçin Ekipman Önerileri
Akvaryum da kapak yok mu? Bu şekilde kullanılmaz, ses istemiyorum diyorsunuz nasıl olacak? Forumdan öğrenebilirsiniz, yazıları okuyun. Balık türleri için makaleler var.[EDIT]Hoppala,2025-01-09 05:10:46[/EDIT]
Akvaryum da kapak yok mu? Bu şekilde kullanılmaz, ses istemiyorum diyorsunuz nasıl olacak? Forumdan öğrenebilirsiniz, yazıları okuyun. Balık türleri için makaleler var.[EDIT]Hoppala,2025-01-09 05:10:46[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
