ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Bettacifaho
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
22
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Aralık 2024 22:04
Son Ziyaret:
08 Temmuz 2025 13:05
Toplam Mesaj:
35 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Faho maho
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Faho maho
SON 10 MESAJI
Yapıcı Eleştirilerin Silinmesi Hakkında!
[QUOTE=valarmorghulis12]
Haksızlık size yapılana kadar önemli değildir , size yapıldığında önemli hale gelir. Kimse hayattaki en önemli şey bu forumun düzeni ve doğru yönetilmesi demiyor , yapılan yanlışı anlatıyor.
Yönetim isterse keyfe keder özel üye kollamaya devam etsin ama şu yorum silme hastalığından bi kurtulsun
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224123/290420251518191.jpg[/IMG][/QUOTE]
Haksızlık konusunda siz böyle düşünebilirsiniz saygı duyarım ama ben sizin gibi düşünmüyorum; haksızlık karşısında durmayı bilebilecek biriyim ve bu zamana kadar da yeri geldiğinde durulması gereken haksızlığın karşında da durdum. Konuyu teee nerelerden nerelere getiriyorsunuz ya pes gerçekten. Ayrıca haksızlık yapıldığını düşündüğünüz bu forumun düzelmesini bekliyorsanız benim yorumumun altına değil yöneticiye mesaj yazın. Benlik birşey yok.
[QUOTE=valarmorghulis12]
Haksızlık size yapılana kadar önemli değildir , size yapıldığında önemli hale gelir. Kimse hayattaki en önemli şey bu forumun düzeni ve doğru yönetilmesi demiyor , yapılan yanlışı anlatıyor.
Yönetim isterse keyfe keder özel üye kollamaya devam etsin ama şu yorum silme hastalığından bi kurtulsun
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224123/290420251518191.jpg[/IMG][/QUOTE]
Haksızlık konusunda siz böyle düşünebilirsiniz saygı duyarım ama ben sizin gibi düşünmüyorum; haksızlık karşısında durmayı bilebilecek biriyim ve bu zamana kadar da yeri geldiğinde durulması gereken haksızlığın karşında da durdum. Konuyu teee nerelerden nerelere getiriyorsunuz ya pes gerçekten. Ayrıca haksızlık yapıldığını düşündüğünüz bu forumun düzelmesini bekliyorsanız benim yorumumun altına değil yöneticiye mesaj yazın. Benlik birşey yok.
Yapıcı Eleştirilerin Silinmesi Hakkında!
[QUOTE=Frkn]
Bu yorumu yazarken, şu anki konumda, üç farkı yöneticiinin üç farklı, birbirinyle tutarsız, adeta forum üyeleriyle alay eden, birbirlerinden haberi olmayan, site kurallarından haberi olmayan, ancak isminin veya nicki nin altına yönetici yazıldığı için, saçma müdahaleler yapan yaklaşım ve tarzlarını görmüştük.
Zaten konuyu açmama sebep olan özel üyemizin, forumdaki diğer üyelere karşı sert yapmasını, kaba ve kırıcı tavırlarını yine konumuzda işlemiş ve bütün sadeliğiyle yapılan adaletsizliği ve haksızlığı ortaya çıkarmıştık.
Şimdide cinsiyet ayrımı başlığı altında konu açan diğer bir üyemize yanlış bir tespit yapıp, erkeğe dişi, dişiye erkek diyen özel bir üyemizin yorumunu ve konu sahibinin sorusunu alıntılayarak, doğrunun ne olduğunu verilen fotoğraflar üzerinden açıklayarak cevabını verdim. Bu konudaki tecrübelerime, yılların birikimine ve bilgime rağmen, özel üyemizin adeta alaycı bir tavırla "balıkların cinsiyet değiştirmesi" veya "ölen ve yerine seçilecek olan papaya yapılacak olan uygulamalar" dan örnek vermesi beni adeta şoke etti. Bu kadar şaçmalamanın arasında nasıl bir hobi icra edeceğimizi anlayamaz duruma geldim sevgili akvaryum dostlarım.
Bazı üyelerimiz benim bu samimi, saygılı ve seviyeli olunması gerektiğini düşündüğüm durumlarımı, "aman dostum ne gerek var, fazla ciddiye alıyorsun, hayatta daha önemli şeyler var" vb ikna etme çabalarına girseler de, ne yapayım yapım bu, haksızlık, saygısızlık, seviyesizlik, samimiyetsizlik, kaba tutum ve tavır, doğru verilen bilgiye yanlış denmesi gibi gibi durumlara tahammül edecek bir yapıda olmadığımı belirtmek istiyorum. "Doğruyu söyleyeni dokuz köyden kovarlar" sada, ben doğru bildiklerimi aktarmaya her daim devam edeceğimi buradan belirterek, bütün akvaryum dostlarına sağlıklı hobiler diliyorum.[/QUOTE]
Ben kimseyi ikna etmeye çalışmıyorum hem neye ne için ikna etmeye çalışayım ki benim için aşırı önemsiz olan bir olay için =) Benim belirtmeye çalıştığım ana tema sadece kendinizi yormayın sallamayın dostane tavsiye vermeye, empatik yaklaşmaya çalıştım size ama konuyu başka bir şekilde ele almışsınız çokta önemli değil. Normalde böyle konulara yorum filan yazmam, ama yazdım nereden yazdım bilmiyorum ki iknacı olduk gereksiz yere.
[QUOTE=Frkn]
Bu yorumu yazarken, şu anki konumda, üç farkı yöneticiinin üç farklı, birbirinyle tutarsız, adeta forum üyeleriyle alay eden, birbirlerinden haberi olmayan, site kurallarından haberi olmayan, ancak isminin veya nicki nin altına yönetici yazıldığı için, saçma müdahaleler yapan yaklaşım ve tarzlarını görmüştük.
Zaten konuyu açmama sebep olan özel üyemizin, forumdaki diğer üyelere karşı sert yapmasını, kaba ve kırıcı tavırlarını yine konumuzda işlemiş ve bütün sadeliğiyle yapılan adaletsizliği ve haksızlığı ortaya çıkarmıştık.
Şimdide cinsiyet ayrımı başlığı altında konu açan diğer bir üyemize yanlış bir tespit yapıp, erkeğe dişi, dişiye erkek diyen özel bir üyemizin yorumunu ve konu sahibinin sorusunu alıntılayarak, doğrunun ne olduğunu verilen fotoğraflar üzerinden açıklayarak cevabını verdim. Bu konudaki tecrübelerime, yılların birikimine ve bilgime rağmen, özel üyemizin adeta alaycı bir tavırla "balıkların cinsiyet değiştirmesi" veya "ölen ve yerine seçilecek olan papaya yapılacak olan uygulamalar" dan örnek vermesi beni adeta şoke etti. Bu kadar şaçmalamanın arasında nasıl bir hobi icra edeceğimizi anlayamaz duruma geldim sevgili akvaryum dostlarım.
Bazı üyelerimiz benim bu samimi, saygılı ve seviyeli olunması gerektiğini düşündüğüm durumlarımı, "aman dostum ne gerek var, fazla ciddiye alıyorsun, hayatta daha önemli şeyler var" vb ikna etme çabalarına girseler de, ne yapayım yapım bu, haksızlık, saygısızlık, seviyesizlik, samimiyetsizlik, kaba tutum ve tavır, doğru verilen bilgiye yanlış denmesi gibi gibi durumlara tahammül edecek bir yapıda olmadığımı belirtmek istiyorum. "Doğruyu söyleyeni dokuz köyden kovarlar" sada, ben doğru bildiklerimi aktarmaya her daim devam edeceğimi buradan belirterek, bütün akvaryum dostlarına sağlıklı hobiler diliyorum.[/QUOTE]
Ben kimseyi ikna etmeye çalışmıyorum hem neye ne için ikna etmeye çalışayım ki benim için aşırı önemsiz olan bir olay için =) Benim belirtmeye çalıştığım ana tema sadece kendinizi yormayın sallamayın dostane tavsiye vermeye, empatik yaklaşmaya çalıştım size ama konuyu başka bir şekilde ele almışsınız çokta önemli değil. Normalde böyle konulara yorum filan yazmam, ama yazdım nereden yazdım bilmiyorum ki iknacı olduk gereksiz yere.
Yapıcı Eleştirilerin Silinmesi Hakkında!
[QUOTE=Frkn]
Akvaryum bilimi ve biz hobiciler açısından son derece faydalı, hayati öneme sahip iki adet mesajıma hala olumsuz diyor ve "gereksiz, kaba" bir üslupla sert yaptım diyorsunuz. Ayrıca "Hepimizin zaman zaman olumsuz dönemleri olabilir" demişsiniz. Burası genel bir forum ve kişisel dönemlerimizi buraya karıştırmamamız gerekir değilmi. Sizin diğer üyemizle olan ikili atışmanız içerisinde olmamama rağmen, benim tavsiye mesajlarımı silmenizi kabul etmiyorum. Ancak bu mesajlarımı tekrar konunuza yazmak istiyorum ki insanlar nerede yanliş olduğunu veya olabileceğini görsünler, okusunlar ve ileride kuracakları akvaryumlarda aynı yanlışın içerisinde olmasınlar. Bu tavsiyeleri bir "özel üye" olarak başta sizin kabullenmeniz ve yapılan uyarılara öncelikle sizin hamle yapmanız gerekir ki diğer üyelere konu ve kurulumlarınız örnek olsun, yön versin. Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Muhtemelen Furkansınız nicknameniz Furkan ismini çağrıştırıyor. Furkan bey, yazılanlardan anladığım kadarıyla bu olayı çok fazla ciddiye almışsınız. Şu forumda isterse biri benim üyeliğimi silsin çokta umrumda olmaz açıkcası. Hayatta daha önemli şeylerin olduğunu düşünüyorum. Bu yazdıklarımı bir ahbabınızdan öneri olarak algılayınız lütfen.
[QUOTE=Frkn]
Akvaryum bilimi ve biz hobiciler açısından son derece faydalı, hayati öneme sahip iki adet mesajıma hala olumsuz diyor ve "gereksiz, kaba" bir üslupla sert yaptım diyorsunuz. Ayrıca "Hepimizin zaman zaman olumsuz dönemleri olabilir" demişsiniz. Burası genel bir forum ve kişisel dönemlerimizi buraya karıştırmamamız gerekir değilmi. Sizin diğer üyemizle olan ikili atışmanız içerisinde olmamama rağmen, benim tavsiye mesajlarımı silmenizi kabul etmiyorum. Ancak bu mesajlarımı tekrar konunuza yazmak istiyorum ki insanlar nerede yanliş olduğunu veya olabileceğini görsünler, okusunlar ve ileride kuracakları akvaryumlarda aynı yanlışın içerisinde olmasınlar. Bu tavsiyeleri bir "özel üye" olarak başta sizin kabullenmeniz ve yapılan uyarılara öncelikle sizin hamle yapmanız gerekir ki diğer üyelere konu ve kurulumlarınız örnek olsun, yön versin. Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Muhtemelen Furkansınız nicknameniz Furkan ismini çağrıştırıyor. Furkan bey, yazılanlardan anladığım kadarıyla bu olayı çok fazla ciddiye almışsınız. Şu forumda isterse biri benim üyeliğimi silsin çokta umrumda olmaz açıkcası. Hayatta daha önemli şeylerin olduğunu düşünüyorum. Bu yazdıklarımı bir ahbabınızdan öneri olarak algılayınız lütfen.
Akvaryum
[QUOTE=Flashh]İnternetten canlı bitki sipariş ettim o bitkiler gelene kadar bu bitkiler akvaryumda kalmaya devam etsin mi yoksa çıkartıyımmı? Ve suyun renginin değişmesinin kumdan dolayı olduğunu düşündün bu balığıma bi sorun olur mu ?[/QUOTE]
Eğer kum suya salınım yapıyor ise balığına uzun veya kısa vadede zarar verebilir. Su değişimi yap bakalım yarı oranında filtreleme var mı akvaryumda pislikler su da filtrelenmeden de kalırsa o da balığına zararlı olabilir.
[QUOTE=Flashh]İnternetten canlı bitki sipariş ettim o bitkiler gelene kadar bu bitkiler akvaryumda kalmaya devam etsin mi yoksa çıkartıyımmı? Ve suyun renginin değişmesinin kumdan dolayı olduğunu düşündün bu balığıma bi sorun olur mu ?[/QUOTE]
Eğer kum suya salınım yapıyor ise balığına uzun veya kısa vadede zarar verebilir. Su değişimi yap bakalım yarı oranında filtreleme var mı akvaryumda pislikler su da filtrelenmeden de kalırsa o da balığına zararlı olabilir.
Sessiz Çalışan İç Filtre Tavsiyesine İhtiyacım Var
Bende Seranın köşe iç filtresi var ön filtreli gayet güzel ve az yer kaplıyor. Aşırı Sessiz çalışıyor ayrıca gayet memnunum.
Bende Seranın köşe iç filtresi var ön filtreli gayet güzel ve az yer kaplıyor. Aşırı Sessiz çalışıyor ayrıca gayet memnunum.
Akvaryum Bulanık Gibi
Yerinizde olsam kumu komple çıkarıp birde kumsuz akvaryumu takip ederdim. Eğer hala aynı bulanıklık devam ediyor ise bakteri kaynaklı çözümlere yönelirdim. Bu durum deneme yanılma yoluyla çözümlenebilecek birşey, benim akvaryumumda siyah kum vardı aynı şekil sürekli bulanıktı su. Kumu değiştirdim şimdi mis gibi dış filtrem filan yok iç filtre ile su çok güzel berrak kaldı.
Yerinizde olsam kumu komple çıkarıp birde kumsuz akvaryumu takip ederdim. Eğer hala aynı bulanıklık devam ediyor ise bakteri kaynaklı çözümlere yönelirdim. Bu durum deneme yanılma yoluyla çözümlenebilecek birşey, benim akvaryumumda siyah kum vardı aynı şekil sürekli bulanıktı su. Kumu değiştirdim şimdi mis gibi dış filtrem filan yok iç filtre ile su çok güzel berrak kaldı.
Ne Zaman Balık Ekleyebilirim?
[QUOTE=Japonseven]Arkadaşlar herkese merhabalar, bugün 67x35x27 uzunluğunda yaklaşık 64 litrelik bir akvaryum kurdum. Ekipmanlar HAILEA iç filtre 200L/h ve AQUA 50w ısıtıcı. 20 dereceye ayarladım, tabanına beyaz kum koydum ve ortasına 3 tane yassı taş yerleştirdim. Balıkla aynı gün ortaya bir anubias eklemeyi düşünüyorum. Arkadaşlar, ben bu akvaryuma 10cm uzunluğunda 2 adet oranda ekleyebilir miyim? Olmazsa 2 adet 7cm uygun mudur? Ve ben önceden bir japon balığı akvaryumu daha kurmuştum, o akvaryuma 3 gün sonra balık eklemiştim(yaklaşık 2-3 sene önce) ve balıklara aylar geçmesine rağmen hiç bir şey olmamıştı. Bu sefer de 6 gün bekleyip eklesem sorun olur mu? İlaç eklemeyeceğim.[/QUOTE]
İlaç eklemeyeceğiniz için bence süre biraz uzayabilir ama erken eklersenizde çok sıkıntı olacağını sanmıyorum. Oranda için küçükmüdür büyükmüdür bilmem litre gereksinimine hiç bakmadım o balığın. Ama ben genelde ilaç ekliyorum her su değiştirmem de ağır metalleri filan çökeltmek için.
[QUOTE=Japonseven]Arkadaşlar herkese merhabalar, bugün 67x35x27 uzunluğunda yaklaşık 64 litrelik bir akvaryum kurdum. Ekipmanlar HAILEA iç filtre 200L/h ve AQUA 50w ısıtıcı. 20 dereceye ayarladım, tabanına beyaz kum koydum ve ortasına 3 tane yassı taş yerleştirdim. Balıkla aynı gün ortaya bir anubias eklemeyi düşünüyorum. Arkadaşlar, ben bu akvaryuma 10cm uzunluğunda 2 adet oranda ekleyebilir miyim? Olmazsa 2 adet 7cm uygun mudur? Ve ben önceden bir japon balığı akvaryumu daha kurmuştum, o akvaryuma 3 gün sonra balık eklemiştim(yaklaşık 2-3 sene önce) ve balıklara aylar geçmesine rağmen hiç bir şey olmamıştı. Bu sefer de 6 gün bekleyip eklesem sorun olur mu? İlaç eklemeyeceğim.[/QUOTE]
İlaç eklemeyeceğiniz için bence süre biraz uzayabilir ama erken eklersenizde çok sıkıntı olacağını sanmıyorum. Oranda için küçükmüdür büyükmüdür bilmem litre gereksinimine hiç bakmadım o balığın. Ama ben genelde ilaç ekliyorum her su değiştirmem de ağır metalleri filan çökeltmek için.
Apistogramma Cacatuoides Tankı
[QUOTE=Ruzgar001]Ölçüler: 30x30x30
Canlı Türleri: apistogramma cacatuoides-super red L144-ramshorn
Bitki Türleri: pellia moss-peacock moss-rotala indica red mini-saz-anubias nana petite-amazon frogbit
Tankın Yaşı:1,5ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: eheim liberty75-gün ışığı led
Tasarım ve Dekorasyon: dragonstone-çöl kökü-Hindistan cevizi kabuğu
Öncelikle herkese merhaba arka planı siyah yapacağım bir de mossları çıkarmayı düşünüyorum sizin fikriniz ne? bu 4. apisto deneyimim Daha öncesinde apistogramma macmasteri,nigerian red kribensis Tarzında balıklar beslemiştim Bu balığı hep beslemek istiyordum ama hiç kısmet olmamıştı Şimdi akvaryumumda inşallah üretebilirim iyi ve kötü yorumlarınızı bekliyorum keyifli hobiler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238535/290120251547321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238535/290120251547551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238535/290120251548471.jpg[/IMG][/QUOTE]
Apisto bende beslemek istiyorum. Çok hoşuma gidiyorlar. Apistoyu nereden temin ettiniz. Benim yakın illerimde hiç satıcı veya satan yok. İstanbuldan Karadenize gelinceye kadar ölürler mi şüphelerim var açıkcası.
[QUOTE=Ruzgar001]Ölçüler: 30x30x30
Canlı Türleri: apistogramma cacatuoides-super red L144-ramshorn
Bitki Türleri: pellia moss-peacock moss-rotala indica red mini-saz-anubias nana petite-amazon frogbit
Tankın Yaşı:1,5ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: eheim liberty75-gün ışığı led
Tasarım ve Dekorasyon: dragonstone-çöl kökü-Hindistan cevizi kabuğu
Öncelikle herkese merhaba arka planı siyah yapacağım bir de mossları çıkarmayı düşünüyorum sizin fikriniz ne? bu 4. apisto deneyimim Daha öncesinde apistogramma macmasteri,nigerian red kribensis Tarzında balıklar beslemiştim Bu balığı hep beslemek istiyordum ama hiç kısmet olmamıştı Şimdi akvaryumumda inşallah üretebilirim iyi ve kötü yorumlarınızı bekliyorum keyifli hobiler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238535/290120251547321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238535/290120251547551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238535/290120251548471.jpg[/IMG][/QUOTE]
Apisto bende beslemek istiyorum. Çok hoşuma gidiyorlar. Apistoyu nereden temin ettiniz. Benim yakın illerimde hiç satıcı veya satan yok. İstanbuldan Karadenize gelinceye kadar ölürler mi şüphelerim var açıkcası.
Akvaryumda Ne Hatası Yaptım?
Balık ölümlerini önlemek istiyorsanız bence ilk önce Japon beslemeyin. Bu boyuttaki akvaryumda betta veya karides bakın derim. Betta da 1 tane alın ama. Japonlar gibi 9 tane olmasın.
Balık ölümlerini önlemek istiyorsanız bence ilk önce Japon beslemeyin. Bu boyuttaki akvaryumda betta veya karides bakın derim. Betta da 1 tane alın ama. Japonlar gibi 9 tane olmasın.
Akvaryum Suyunu Değiştirme
[QUOTE=ercane]
ADA aktif toprak kullandığınızı anlıyorum, akvaryumu kuralı ne kadar oldu? Genelde duyduğum şey kurulumun ilk safhalarında sık su değişimi, zaman geçtikte haftada 2, sonra haftada 1 şeklinde su değişimine devam edilmesi, görebildiğim kadarıyla bitkileriniz de yoğun değil, yosun sorunu yaşadınız mı daha önce?[/QUOTE]
Yosun sorunum çok çok az oldu bu akvaryumda. Kuralı 2 ayı geçmiştir. Bakteri kültürü olarak oase shot kültürünü kullandım. Oasenin toz halinde clearwater boost bacteriasını kullandım. Şimdi 2 haftadır hiçbir şey kullanmıyorum sadece yem veriyorum.
[QUOTE=ercane]
ADA aktif toprak kullandığınızı anlıyorum, akvaryumu kuralı ne kadar oldu? Genelde duyduğum şey kurulumun ilk safhalarında sık su değişimi, zaman geçtikte haftada 2, sonra haftada 1 şeklinde su değişimine devam edilmesi, görebildiğim kadarıyla bitkileriniz de yoğun değil, yosun sorunu yaşadınız mı daha önce?[/QUOTE]
Yosun sorunum çok çok az oldu bu akvaryumda. Kuralı 2 ayı geçmiştir. Bakteri kültürü olarak oase shot kültürünü kullandım. Oasenin toz halinde clearwater boost bacteriasını kullandım. Şimdi 2 haftadır hiçbir şey kullanmıyorum sadece yem veriyorum.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 34 Online Kullanıcı, 19 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Kınayu,
aupqua,
0rnn,
MelihB,
Soner.x,
ilterisdoğukan,
osmandbnl,
oktay42,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
yeekim,
brk-krnc,
hakaya0107,
Rafayel,
Narval,
oguzozt,
kocoglu,
EKAR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
