ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Deniz ve Mısra
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Ekim 2024 23:54
Son Ziyaret:
02 Kasım 2025 09:38
Toplam Mesaj:
35 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
HÜSEYİN ALPER ÖNAL
Doğum Tarihi:
13 Ocak 1975
Yaş:
51
İl:
Mus
Meslek:
Judge in Muş Courthouse
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
...
SON 10 MESAJI
Dış Filtre Sepet Uyumu Hakkında
Herkese iyi akşamlar dilerim,
E jet (yeşil) 3378 4 sepetli dış motorum var. Ama en üst sepetin üzerine konulan kapak sepeti yok. Bir türlü internette de bulamadım. 2. El de denk gelmedi. Resimdeki en üst sepet temin edebileceğim bir yer var mı yoksa jet dış motor dophin in yan ürünü olması sebebiyle uyar mı. Bilgi verebilecek var mı. Herkese teşekkür ederim. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251955/030120252114001.jpg[/IMG] (kırmızı ile işaretli en üst sepet üzerine konulan)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251955/110120252118161.jpg[/IMG]
(5 numaranın üzerindeki)[EDIT]Deniz ve Mısra,2025-01-12 11:53:35[/EDIT]
Herkese iyi akşamlar dilerim,
E jet (yeşil) 3378 4 sepetli dış motorum var. Ama en üst sepetin üzerine konulan kapak sepeti yok. Bir türlü internette de bulamadım. 2. El de denk gelmedi. Resimdeki en üst sepet temin edebileceğim bir yer var mı yoksa jet dış motor dophin in yan ürünü olması sebebiyle uyar mı. Bilgi verebilecek var mı. Herkese teşekkür ederim. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251955/030120252114001.jpg[/IMG] (kırmızı ile işaretli en üst sepet üzerine konulan)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251955/110120252118161.jpg[/IMG]
(5 numaranın üzerindeki)[EDIT]Deniz ve Mısra,2025-01-12 11:53:35[/EDIT]
Dış Filtre Şelale Islık Sesi
[QUOTE=Hobilenyum]Kablolar veya hortumlar duvara temas ediyormu,birbirine değiyormu bunlara dikkat edin en ufak temasda böyle dınlama sesi gelir elinle oynat bir süre dinle.[/QUOTE]
Denemediğin yol kalmadı, sökmediğim su, hava hortumu elektrik kablosu kalmadı. Son olarak dış filtreyi açacağım bakacağım. [EDIT]Deniz ve Mısra,2025-01-06 18:29:09[/EDIT]
[QUOTE=Hobilenyum]Kablolar veya hortumlar duvara temas ediyormu,birbirine değiyormu bunlara dikkat edin en ufak temasda böyle dınlama sesi gelir elinle oynat bir süre dinle.[/QUOTE]
Denemediğin yol kalmadı, sökmediğim su, hava hortumu elektrik kablosu kalmadı. Son olarak dış filtreyi açacağım bakacağım. [EDIT]Deniz ve Mısra,2025-01-06 18:29:09[/EDIT]
Yeni Akvaryuma Baslamak
[QUOTE=Kgec]Sarı olan diğerlerini yemeye çalışıyor neden acaba
Su değişimini sık sık yapmam baliklar a zarar verir mi
Sade olan yemden 3 balığa günde 1 tane ufala dedi adam ama baliklar aç sanki[/QUOTE]
Çeşme suyunu ağzı geniş kapta 3 gün dinlendirin. %30 oranında değiştirin akvaryum gelene kadar.
Japon başlıklarında mide yoktur. Doyma hissi olmaz. 2 - 3 gün açlıktan da bir şey olmaz diye biliyorum. Şimdilik o akvaryumda günde 1 defa idare eder.
Siz yeni akvaryumunuzun litresi göre suyu ağzı geniş kapta dinlendirmeye başlayın şimdiden.
Üstatlar daha iyi bilir tabiri de. Eksiklerimi düzeltsinler lütfen.
[QUOTE=Kgec]Sarı olan diğerlerini yemeye çalışıyor neden acaba
Su değişimini sık sık yapmam baliklar a zarar verir mi
Sade olan yemden 3 balığa günde 1 tane ufala dedi adam ama baliklar aç sanki[/QUOTE]
Çeşme suyunu ağzı geniş kapta 3 gün dinlendirin. %30 oranında değiştirin akvaryum gelene kadar.
Japon başlıklarında mide yoktur. Doyma hissi olmaz. 2 - 3 gün açlıktan da bir şey olmaz diye biliyorum. Şimdilik o akvaryumda günde 1 defa idare eder.
Siz yeni akvaryumunuzun litresi göre suyu ağzı geniş kapta dinlendirmeye başlayın şimdiden.
Üstatlar daha iyi bilir tabiri de. Eksiklerimi düzeltsinler lütfen.
Yeni Akvaryuma Baslamak
[QUOTE=Kgec][IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253928/050120250242081.jpg[/IMG]
Yeni başladım 15 gün oldu baliklarim sağlıklı mi ve cinsiyetini ne[/QUOTE]
Balıkları sizin aracılığınızla katlettirmek istemiş akvaryumcu ... [:((]
[QUOTE=Kgec][IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253928/050120250242081.jpg[/IMG]
Yeni başladım 15 gün oldu baliklarim sağlıklı mi ve cinsiyetini ne[/QUOTE]
Balıkları sizin aracılığınızla katlettirmek istemiş akvaryumcu ... [:((]
Dophin H200 Ses Sorunu Çözemedim
[QUOTE=Hainz]Arkadaşlar bugun akvaryum kurdum 50 30 30
Dophin h200 filtre var. Motor sesi çok fazla geliyor çözemedim bir türlü.
Birde akvaryumun yüzeyinde hiç hareket yok yap tabakası gibi bir tabaka var yüzey hareketsiz normal mı yüzeyi de temizler mi filtre.
Malzeme olarak zeolit var sadeceçinde birde filtrenin içinde gelen kartuşgibi plastık içinde sünger var [/QUOTE]
Çözüm budunuz mu? Ben de şelale filtre alacağım alamadım hala ses yüzünden. En iyisini aldım olmadı, bu ses aynı modelin birinde olan birinde olmuyor, şans galiba. [EDIT]Deniz ve Mısra,2025-01-04 14:39:37[/EDIT]
[QUOTE=Hainz]Arkadaşlar bugun akvaryum kurdum 50 30 30
Dophin h200 filtre var. Motor sesi çok fazla geliyor çözemedim bir türlü.
Birde akvaryumun yüzeyinde hiç hareket yok yap tabakası gibi bir tabaka var yüzey hareketsiz normal mı yüzeyi de temizler mi filtre.
Malzeme olarak zeolit var sadeceçinde birde filtrenin içinde gelen kartuşgibi plastık içinde sünger var [/QUOTE]
Çözüm budunuz mu? Ben de şelale filtre alacağım alamadım hala ses yüzünden. En iyisini aldım olmadı, bu ses aynı modelin birinde olan birinde olmuyor, şans galiba. [EDIT]Deniz ve Mısra,2025-01-04 14:39:37[/EDIT]
Dophin H200 Ses Yapıyor
[QUOTE=Hainz]Merhaba bugun akvaryum kurdum Dophin h200 filtre baya sesli çalışıyor yapmam gereken birşey varmı sessiz çalışan bir filtre olduğunu sanıyordum. İçinde kendi süngeri var birde zeolit verdi akvaryumu biraz ondan koydum süngerin arka kısmına. Ne tavsiye edersiniz [/QUOTE]
Merhabalar,
Motor sesi mi cama temas sebebiyle uğultu sesi mi.
[QUOTE=Hainz]Merhaba bugun akvaryum kurdum Dophin h200 filtre baya sesli çalışıyor yapmam gereken birşey varmı sessiz çalışan bir filtre olduğunu sanıyordum. İçinde kendi süngeri var birde zeolit verdi akvaryumu biraz ondan koydum süngerin arka kısmına. Ne tavsiye edersiniz [/QUOTE]
Ben de sipariş vermeyi düşünüyordum şelale filtre. Aldığım fluval c2 motor sesi sebebiyle servise gönderdim. Tecrübenizi benim için önemli olacak.
Ben de sipariş vermeyi düşünüyordum şelale filtre. Aldığım fluval c2 motor sesi sebebiyle servise gönderdim. Tecrübenizi benim için önemli olacak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251955/311220240302581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251955/311220240302551.jpg[/IMG]
Ben böyle yaptım uğultu geçti ama motor sesi geçmemişti. [EDIT]Deniz ve Mısra,2025-01-03 19:18:28[/EDIT]
[QUOTE=Hainz]Merhaba bugun akvaryum kurdum Dophin h200 filtre baya sesli çalışıyor yapmam gereken birşey varmı sessiz çalışan bir filtre olduğunu sanıyordum. İçinde kendi süngeri var birde zeolit verdi akvaryumu biraz ondan koydum süngerin arka kısmına. Ne tavsiye edersiniz [/QUOTE]
Merhabalar,
Motor sesi mi cama temas sebebiyle uğultu sesi mi.
[QUOTE=Hainz]Merhaba bugun akvaryum kurdum Dophin h200 filtre baya sesli çalışıyor yapmam gereken birşey varmı sessiz çalışan bir filtre olduğunu sanıyordum. İçinde kendi süngeri var birde zeolit verdi akvaryumu biraz ondan koydum süngerin arka kısmına. Ne tavsiye edersiniz [/QUOTE]
Ben de sipariş vermeyi düşünüyordum şelale filtre. Aldığım fluval c2 motor sesi sebebiyle servise gönderdim. Tecrübenizi benim için önemli olacak.
Ben de sipariş vermeyi düşünüyordum şelale filtre. Aldığım fluval c2 motor sesi sebebiyle servise gönderdim. Tecrübenizi benim için önemli olacak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251955/311220240302581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251955/311220240302551.jpg[/IMG]
Ben böyle yaptım uğultu geçti ama motor sesi geçmemişti. [EDIT]Deniz ve Mısra,2025-01-03 19:18:28[/EDIT]
Dış Filtre Şelale Islık Sesi
[QUOTE=Hobilenyum]Kablolar veya hortumlar duvara temas ediyormu,birbirine değiyormu bunlara dikkat edin en ufak temasda böyle dınlama sesi gelir elinle oynat bir süre dinle.[/QUOTE]
Gelen suyun hortumunu azar azar oynatıyorum kesilir gibi oluyor. Belli bir süre sonra geri geliyor. Bakalım bulabilecek miyim. Yoksa yeni şelale borusu alıp deneyeceğim. Yine olmazsa şelalesiz gelen suyu yüzeye yatay dirsek ile vereceğim artık.
[QUOTE=LeventYorganci]Ben bu yüzden şelale aparatını kullanmıyorum.Sebebi bulursan benide bilgilendir lütfen[:)][/QUOTE]
İnşallah bulurum. Beynimi yiyor inceden inceden. Haber veririm elbette.
[:((][:((][QUOTE=LeventYorganci]Ben bu yüzden şelale aparatını kullanmıyorum.Sebebi bulursan benide bilgilendir lütfen[:)][/QUOTE]
Öyle dene böyle dene onu tak bunu çıkar, 3 şelale boruyu 2 ye düşür, 4 e çıkar, en sonunda ben de delikli boruları çıkardım, sesi böyle kullanmak suretiyle kestim. Yeni boru takımı siparişi vererek tekrar deneyeceğim. [:((]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251955/020120252115011.jpg[/IMG]
[QUOTE=Hobilenyum]Kablolar veya hortumlar duvara temas ediyormu,birbirine değiyormu bunlara dikkat edin en ufak temasda böyle dınlama sesi gelir elinle oynat bir süre dinle.[/QUOTE]
Gelen suyun hortumunu azar azar oynatıyorum kesilir gibi oluyor. Belli bir süre sonra geri geliyor. Bakalım bulabilecek miyim. Yoksa yeni şelale borusu alıp deneyeceğim. Yine olmazsa şelalesiz gelen suyu yüzeye yatay dirsek ile vereceğim artık.
[QUOTE=LeventYorganci]Ben bu yüzden şelale aparatını kullanmıyorum.Sebebi bulursan benide bilgilendir lütfen[:)][/QUOTE]
İnşallah bulurum. Beynimi yiyor inceden inceden. Haber veririm elbette.
[:((][:((][QUOTE=LeventYorganci]Ben bu yüzden şelale aparatını kullanmıyorum.Sebebi bulursan benide bilgilendir lütfen[:)][/QUOTE]
Öyle dene böyle dene onu tak bunu çıkar, 3 şelale boruyu 2 ye düşür, 4 e çıkar, en sonunda ben de delikli boruları çıkardım, sesi böyle kullanmak suretiyle kestim. Yeni boru takımı siparişi vererek tekrar deneyeceğim. [:((]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251955/020120252115011.jpg[/IMG]
Dış Filtre Şelale Islık Sesi
Değerli arkadaşlar,
Akvaryum dip çekimi yaparken dış filtre şelale vantuzları üzerindeki birikintileri temizlemek için şelale borçlarını söktüm. Vantuzları yıkadım şelale borularını temizledim. Yerine taktım. İnce bir ıslık sesi gelmeye başladı. Tekrar söktüm içini tekrar temizledim. Deliklerde partikül var mı onları kontrol ettim temizledim tekrar taktım. Ancak ince ıslık sesi kesilmedi. Şelale boruyu takarken hava kalmayacak şekilde taktım ama kesinlikle ince ıslık sesini kesmedim. Hortumu elle oyna, şelale deliklerinin akış yönünü değiştir vs vs vs. Ama ince ıslık sesi kesilmedi. Delikleri elimle tıkaya tıkaya denedim. Biri kapanınca diğerinden ıslık geliyor. Ne yapmam gerekir. Dış filtreden şelaleye gelen musluğu mu kısayım yoksa yeni şelale borusu mu alayım ?[EDIT]Deniz ve Mısra,2025-01-02 13:17:30[/EDIT]
Değerli arkadaşlar,
Akvaryum dip çekimi yaparken dış filtre şelale vantuzları üzerindeki birikintileri temizlemek için şelale borçlarını söktüm. Vantuzları yıkadım şelale borularını temizledim. Yerine taktım. İnce bir ıslık sesi gelmeye başladı. Tekrar söktüm içini tekrar temizledim. Deliklerde partikül var mı onları kontrol ettim temizledim tekrar taktım. Ancak ince ıslık sesi kesilmedi. Şelale boruyu takarken hava kalmayacak şekilde taktım ama kesinlikle ince ıslık sesini kesmedim. Hortumu elle oyna, şelale deliklerinin akış yönünü değiştir vs vs vs. Ama ince ıslık sesi kesilmedi. Delikleri elimle tıkaya tıkaya denedim. Biri kapanınca diğerinden ıslık geliyor. Ne yapmam gerekir. Dış filtreden şelaleye gelen musluğu mu kısayım yoksa yeni şelale borusu mu alayım ?[EDIT]Deniz ve Mısra,2025-01-02 13:17:30[/EDIT]
Şelale Filtre Sesi
[QUOTE=7stu]Merhaba, 2 ay kadar önce bir akvaryum kurulumu için şelale filtre almıştım. Kullanmaya başladıktan 3 gün sonra aynı şekilde ses yapmaya başladı. Öyle çekilecek bir ses seviyesinden bahsetmiyorum, gayet yüksek ve rahhatsız edici idi. Daha sonra başka bir markanın benzer bir ürünü ile değiştirdim. O da aynı şekilde ses yapmaya başladı.
Şelale filtre tasarımlarını inceleyince şunu fark ettim; bazılarının motoru su dışında iken bazılarınınki su içerisinde. Motorun su içerisinde olması, sesin dışarıya çıkmasını bir miktar daha absorbe edebilir diye düşündüm. Hemen ürünü değiştirip, motor kısmı su içerisindeki kalan tasarıma sahip bir şelale filtre aldım. Neredeyse sessiz diyebilirim. Yanında uyumama rağmen bir rahatsızlık vermiyor.[/QUOTE]
Hangi marka ve model aldınız, bilgi verebilir misiniz?
[QUOTE=7stu]Merhaba, 2 ay kadar önce bir akvaryum kurulumu için şelale filtre almıştım. Kullanmaya başladıktan 3 gün sonra aynı şekilde ses yapmaya başladı. Öyle çekilecek bir ses seviyesinden bahsetmiyorum, gayet yüksek ve rahhatsız edici idi. Daha sonra başka bir markanın benzer bir ürünü ile değiştirdim. O da aynı şekilde ses yapmaya başladı.
Şelale filtre tasarımlarını inceleyince şunu fark ettim; bazılarının motoru su dışında iken bazılarınınki su içerisinde. Motorun su içerisinde olması, sesin dışarıya çıkmasını bir miktar daha absorbe edebilir diye düşündüm. Hemen ürünü değiştirip, motor kısmı su içerisindeki kalan tasarıma sahip bir şelale filtre aldım. Neredeyse sessiz diyebilirim. Yanında uyumama rağmen bir rahatsızlık vermiyor.[/QUOTE]
Hangi marka ve model aldınız, bilgi verebilir misiniz?
Şelale Filtre Sesi
[QUOTE=KaanE]Bu fiyata satılan bir şelale filtrenin camla temas eden yerlerini yumuşak plastik yapmalılardı. Temas edebilecek her yeri engellemek için filtrenin takıldığı yere denk gelecek şekilde ince 0.5 mmlik polietilen köpük koyun. Öne şelale kısmı kadar, arkaya filtrenin boyundan biraz daha uzun. Filtreyi üstüne koyun. Sonra su sızması olup olmadığına bakın mutlaka.
Polietilen köpük şöyle bir malzeme; Tanıdık gelecektir. elektronik şeylerin ambalajından falan da çıkar. https://www.sartema.com/polietilen-kopuk-levha/
Ses hala varsa ürünü değiştirin. Dophin H100 öneririm. İçini doldurun aynı işi yapar hem de paranız cebinizde kalır. Hatta o paraya sunsun dış filtre bile alınır.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/70376/281220240626571.jpg[/IMG][/QUOTE]
Maalesef dediğinizi de yaptım olmadı. Aldığım yeri aradım video istediler sonrasında servis cihazı istemiş. Yarın kargo yapacağım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251955/311220240302551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251955/311220240302581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251955/311220240303011.jpg[/IMG]
[QUOTE=KaanE]Bu fiyata satılan bir şelale filtrenin camla temas eden yerlerini yumuşak plastik yapmalılardı. Temas edebilecek her yeri engellemek için filtrenin takıldığı yere denk gelecek şekilde ince 0.5 mmlik polietilen köpük koyun. Öne şelale kısmı kadar, arkaya filtrenin boyundan biraz daha uzun. Filtreyi üstüne koyun. Sonra su sızması olup olmadığına bakın mutlaka.
Polietilen köpük şöyle bir malzeme; Tanıdık gelecektir. elektronik şeylerin ambalajından falan da çıkar. https://www.sartema.com/polietilen-kopuk-levha/
Ses hala varsa ürünü değiştirin. Dophin H100 öneririm. İçini doldurun aynı işi yapar hem de paranız cebinizde kalır. Hatta o paraya sunsun dış filtre bile alınır.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/70376/281220240626571.jpg[/IMG][/QUOTE]
Maalesef dediğinizi de yaptım olmadı. Aldığım yeri aradım video istediler sonrasında servis cihazı istemiş. Yarın kargo yapacağım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251955/311220240302551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251955/311220240302581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251955/311220240303011.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
