ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Ekim 2024 13:45
Son Ziyaret:
07 Kasım 2025 09:57
Toplam Mesaj:
41 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Furkan Yılmaz
Doğum Tarihi:
19 Mart 2003
Yaş:
23
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
30x30 Bitkili Akvaryum
20x20 Bitkili Akvaryum
Halfmoon Betta x2
SON 10 MESAJI
Akvaryum İçinde Oluşan Kir
[QUOTE=buglemaqua12]Sorunun cevabı yazdiginiz yazida haftalık yüzde 50 su değişimi yapıyorum demişsiniz çok sık helede Yarı yarıya bi oranla değişim oturacak dengeyi sürekli bozmakta olduğundan haberiniz olsun su kirlenmedikce değişim gereksiz olduğu gibi sistemi de mahvediyor baya bi zaman su degismeyin bence
[/QUOTE]
hocam tank 7 litre doğal olarak çabuk kirleniyor su temizliğini geçirdiğim zamanda su sarımsı oluyor
[QUOTE=buglemaqua12]Sorunun cevabı yazdiginiz yazida haftalık yüzde 50 su değişimi yapıyorum demişsiniz çok sık helede Yarı yarıya bi oranla değişim oturacak dengeyi sürekli bozmakta olduğundan haberiniz olsun su kirlenmedikce değişim gereksiz olduğu gibi sistemi de mahvediyor baya bi zaman su degismeyin bence
[/QUOTE]
hocam tank 7 litre doğal olarak çabuk kirleniyor su temizliğini geçirdiğim zamanda su sarımsı oluyor
Akvaryum İçinde Oluşan Kir
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251778/271020251814231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251778/271020251814271.jpg[/IMG]
Öncelikle merhabalar. 1 ay öncesine kadar 20x20 bir betta tankı kurmuştum sayfamda detaylıca fotoğrafları filan mevcut. Haftalık neredeyse %50 kadar su değişimi yapıyorum, temizliğine önem gösteriyorum. Günlük de 5-6 saat şelale filtrem aktif olarak çalışıyor. Bugün tankımı seyrettiğimde böyle bi görüntü ile karşılaştım. Fazla yemleme yapmıyorum asla ki zaten yemi attığım gibi balığım hemen kapıyor. Neyden kaynaklı olabilir acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251778/271020251814231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251778/271020251814271.jpg[/IMG]
Öncelikle merhabalar. 1 ay öncesine kadar 20x20 bir betta tankı kurmuştum sayfamda detaylıca fotoğrafları filan mevcut. Haftalık neredeyse %50 kadar su değişimi yapıyorum, temizliğine önem gösteriyorum. Günlük de 5-6 saat şelale filtrem aktif olarak çalışıyor. Bugün tankımı seyrettiğimde böyle bi görüntü ile karşılaştım. Fazla yemleme yapmıyorum asla ki zaten yemi attığım gibi balığım hemen kapıyor. Neyden kaynaklı olabilir acaba?
Yeni Aldığım Spectrum Led
[QUOTE=buraksengul]Merhaba ledi nereden aldınız paylaşırsanız sevinirim.[/QUOTE]
konunun sonunda link mevcut hocam
[QUOTE=yemrekozenn]Su seviyesini yukseltin. Su yuksekten dusmeyecegi icin dalgalanma azalır. Yine yetmezse akinti olan kisma elyaf koymayi deneyin.
İyi hobiler [:nazar:][/QUOTE][QUOTE=fishhyy]Direkt su akış kısmına filtre elyafı yerleştirin akıntı azalacaktır. Ben de öyle kullanıyorum. [/QUOTE]
su seviyesini yükselttim hocalarım şuan sadece su yüzeyini çeviriyor çok dalga vermiyor
[QUOTE=buraksengul]Merhaba ledi nereden aldınız paylaşırsanız sevinirim.[/QUOTE]
konunun sonunda link mevcut hocam
[QUOTE=yemrekozenn]Su seviyesini yukseltin. Su yuksekten dusmeyecegi icin dalgalanma azalır. Yine yetmezse akinti olan kisma elyaf koymayi deneyin.
İyi hobiler [:nazar:][/QUOTE][QUOTE=fishhyy]Direkt su akış kısmına filtre elyafı yerleştirin akıntı azalacaktır. Ben de öyle kullanıyorum. [/QUOTE]
su seviyesini yükselttim hocalarım şuan sadece su yüzeyini çeviriyor çok dalga vermiyor
Yeni Aldığım Spectrum Led
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba, güzel bir kurulum olmuş[:nazar:]. Su seviyesini yükseltmeyi deneyin önce, filtrenin çıkışına kadar yükselsin su. Bir bakın olmazsa başka yöntemler denersiniz. Keyifli dertsiz hobiler dilerim efendim. [/QUOTE]
olabilir hocam deneyeceğim kesinlikle
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba, güzel bir kurulum olmuş[:nazar:]. Su seviyesini yükseltmeyi deneyin önce, filtrenin çıkışına kadar yükselsin su. Bir bakın olmazsa başka yöntemler denersiniz. Keyifli dertsiz hobiler dilerim efendim. [/QUOTE]
olabilir hocam deneyeceğim kesinlikle
Yeni Aldığım Spectrum Led
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251778/061020251630321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251778/061020251630371.jpg[/IMG]
Bitkilerim için yeni aldığım ledim sonunda elime ulaştı. 2 saattir yanık ledin sıcaklığı hiç yok durumda ucu usb apartlı bu da kolaylık sağlıyor. Tankım şuan daha güzel bir görünümde. Bi kaç üzerinde çalışmam gereken konular var mesela led ışık yanlardan tutunması gerektiği için şelale filtreyi arkaya almak zorunda kaldım bu da en düşük ayarda olmasına rağmen bitkileri çok akıntıya maruz bırakıyor sürekli sallantıdalar. Bunun için şelale filtrenin ucuna bir aparat yapmayı deneyeceğim biraz daha ileriye doğru olacak şekilde. Böylelikle akıntıyı ileriye doğru vermiş hale geleceğim. Ve en önemli konu da ısıtıcı. Isıtıcı problemini de 2 3 güne çözmüş olacağım ve böylelikle tankım sona ermiş olacak. Hepinize keyifli hobiler dilerim. [:3]
Ledin linki; https://ty.gl/7juz9e0ez4066
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251778/061020251630321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251778/061020251630371.jpg[/IMG]
Bitkilerim için yeni aldığım ledim sonunda elime ulaştı. 2 saattir yanık ledin sıcaklığı hiç yok durumda ucu usb apartlı bu da kolaylık sağlıyor. Tankım şuan daha güzel bir görünümde. Bi kaç üzerinde çalışmam gereken konular var mesela led ışık yanlardan tutunması gerektiği için şelale filtreyi arkaya almak zorunda kaldım bu da en düşük ayarda olmasına rağmen bitkileri çok akıntıya maruz bırakıyor sürekli sallantıdalar. Bunun için şelale filtrenin ucuna bir aparat yapmayı deneyeceğim biraz daha ileriye doğru olacak şekilde. Böylelikle akıntıyı ileriye doğru vermiş hale geleceğim. Ve en önemli konu da ısıtıcı. Isıtıcı problemini de 2 3 güne çözmüş olacağım ve böylelikle tankım sona ermiş olacak. Hepinize keyifli hobiler dilerim. [:3]
Ledin linki; https://ty.gl/7juz9e0ez4066
Yeni Kurduğum Betta Tankı
[QUOTE=KaanE]
Aslında küçük bence. Birkaç sene önce bu akvaryumun aynısında beta besledim bir süre. 20.20.20 yani. Küçük geldi 30 küp yapmıştım. Yani küçükten kasıt sadece litre azlığı değil. İçine ısıtıcı koymak problem, küçük koyulsa bile yer kaplıyor vs. Tabiki su değerleri anında değişiyor 8 litre olduğu için. Mantıken 10W ısıtıcı yeterli. [/QUOTE]
su değerleri konusunda haklısınız hocam 1 tane fazla yem bile suyuok etkiliyor 30x30 akvaryum daha var kurulu dediğim gibi onda da bettam var tekrardan 30x30 kuracaktım ama valide hanım biraz sıcak bakmadı [:D][EDIT]zedd,2025-10-04 09:47:42[/EDIT]
[QUOTE=KaanE]
Aslında küçük bence. Birkaç sene önce bu akvaryumun aynısında beta besledim bir süre. 20.20.20 yani. Küçük geldi 30 küp yapmıştım. Yani küçükten kasıt sadece litre azlığı değil. İçine ısıtıcı koymak problem, küçük koyulsa bile yer kaplıyor vs. Tabiki su değerleri anında değişiyor 8 litre olduğu için. Mantıken 10W ısıtıcı yeterli. [/QUOTE]
su değerleri konusunda haklısınız hocam 1 tane fazla yem bile suyuok etkiliyor 30x30 akvaryum daha var kurulu dediğim gibi onda da bettam var tekrardan 30x30 kuracaktım ama valide hanım biraz sıcak bakmadı [:D][EDIT]zedd,2025-10-04 09:47:42[/EDIT]
Yeni Kurduğum Betta Tankı
[QUOTE=sedatyagci]Betta için uygun bir akvaryum seçimi için sizi tebrik ederim , bir çok insanda kavanoz ve daha ufak yerlerde baktıkları için sinir krizi geçiriyorum ;)
Ben eskiden betta akvaryumlarimda karbon ısıtıcı kullanırdım sizde kumu bir tık azaltirsaniz kullanabilirsiniz..
İyi hobiler dilerim [/QUOTE]
hocam şuanki tank bile bettaya küçük diye düşünmüyor değilim açıkçası kavanozda bardakta besleyenleri anlayamıyorum herkes hayvan sahibi olmamalı
[QUOTE=sedatyagci]Betta için uygun bir akvaryum seçimi için sizi tebrik ederim , bir çok insanda kavanoz ve daha ufak yerlerde baktıkları için sinir krizi geçiriyorum ;)
Ben eskiden betta akvaryumlarimda karbon ısıtıcı kullanırdım sizde kumu bir tık azaltirsaniz kullanabilirsiniz..
İyi hobiler dilerim [/QUOTE]
hocam şuanki tank bile bettaya küçük diye düşünmüyor değilim açıkçası kavanozda bardakta besleyenleri anlayamıyorum herkes hayvan sahibi olmamalı
Yeni Kurduğum Betta Tankı
[QUOTE=merutay]Ben attığınız linkteki ürünü kullanıyorum. Isı ayarı yoktur ısıyı 26 dereceye sabitler. Betta ve sizin akvaryumunuz için uygun. 2 tane alın yedeği bulunsun.
Hakan beyin söyledikleri doğru olmakla beraber öyle bir ürün değil.[/QUOTE]
kafam çok karıştı şimdi hocam dediğiniz gibi memnunsanız eğer iş görüyorsa alayım bence de denemekte fayda var fiyatı da gayet mâkul
[QUOTE=merutay]Ben attığınız linkteki ürünü kullanıyorum. Isı ayarı yoktur ısıyı 26 dereceye sabitler. Betta ve sizin akvaryumunuz için uygun. 2 tane alın yedeği bulunsun.
Hakan beyin söyledikleri doğru olmakla beraber öyle bir ürün değil.[/QUOTE]
kafam çok karıştı şimdi hocam dediğiniz gibi memnunsanız eğer iş görüyorsa alayım bence de denemekte fayda var fiyatı da gayet mâkul
Bitkili Akvaryum Işık Sorunu
[QUOTE=darkaura]Hayırlı olsun. Hafif fazla gibi duruyor ama küçük tanklarda ışık daha çok sızar. Yosun yaparsa saatini azaltırsınız.[/QUOTE]
günde 5 saat versem ideal olur gibi yanlardaki bitkilerim biraz kötü hale döndüler resim de ekleyeyim [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251778/031020251931571.jpg[/IMG]
[QUOTE=CoryCory]Kaç w bu ledler ? Banada tam tersi az geldi. Ayrıca etrafını kapatmak lazım akvaryuma bakmak bile zor bu halde çok göze giriyor.[:geek:][/QUOTE]
kaç w olduğunu bilmiyorum hocam vallahi dediğiniz gibi akvaryum hariç heryeri aydınlatıyor yeni led aldım yarın gelir muhtemelen onunda fotoğrafını çeker eklerim yeni tank kuracaklara vesile olur
[QUOTE=darkaura]Hayırlı olsun. Hafif fazla gibi duruyor ama küçük tanklarda ışık daha çok sızar. Yosun yaparsa saatini azaltırsınız.[/QUOTE]
günde 5 saat versem ideal olur gibi yanlardaki bitkilerim biraz kötü hale döndüler resim de ekleyeyim [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251778/031020251931571.jpg[/IMG]
[QUOTE=CoryCory]Kaç w bu ledler ? Banada tam tersi az geldi. Ayrıca etrafını kapatmak lazım akvaryuma bakmak bile zor bu halde çok göze giriyor.[:geek:][/QUOTE]
kaç w olduğunu bilmiyorum hocam vallahi dediğiniz gibi akvaryum hariç heryeri aydınlatıyor yeni led aldım yarın gelir muhtemelen onunda fotoğrafını çeker eklerim yeni tank kuracaklara vesile olur
Yeni Kurduğum Betta Tankı
[QUOTE=MasterChiefHakan]10 watt düşük değer, yani küçük (nano) akvaryumlar için uygun. Sizin 8 litre için 10 wattlık güç yeterli. Benim önceki mesajımda vurguladığım husus termostatlı olması. Bu linkteki ısıtıcının termostatı yok. Bu şu demek: Isıtıcı elektriğe bağlı olduğu sürece çalışacak (suyu ısıtmaya devam edecek), hiç kapanmadan çalışacak. Watt olarak gücü az olsa da sizin akvaryumu gereğinden fazla ısıtıp ısıtmayacağını bilmiyorum.
Örneğin: Ortam sabit 15 derece olsa, bu ısıtıcı 15 derecelik suyu sabit dış sıcaklık değişmediği sürece en fazla 25 deereceye kadar yükseltebiliyor diyelim. Bu durumda sürekli çalışması sorun olmaz, aksine ideal ve sabit ısıda akvaryumu ısıtmaya devam eder. Örneğimizdeki dış ortam sıcaklığı 0 dereceye düşse, bu defa bu ısıtıcı sürekli çalışmaya devam etse de suyu en fazla 10 dereceye kadar ısıtır ki balığın yaşaması mümkün olmaz en azından hastalanmaması imkansız olur. Başka açıdan örneğe devam edersek: Dış ortam sıcaklığı 25 dereceye çıktığında bu ısıtıcı aralıksız çalışmaya devam ederek su sıcaklığını 35 dereceye çıkarır, yine balığın hastalanmasına ve ölmesine neden olur.
Özetle, ortam sıcaklığı değişken olacağı için "termostatlı" ısıtcı alın.[/QUOTE][QUOTE=MasterChiefHakan]10 watt düşük değer, yani küçük (nano) akvaryumlar için uygun. Sizin 8 litre için 10 wattlık güç yeterli. Benim önceki mesajımda vurguladığım husus termostatlı olması. Bu linkteki ısıtıcının termostatı yok. Bu şu demek: Isıtıcı elektriğe bağlı olduğu sürece çalışacak (suyu ısıtmaya devam edecek), hiç kapanmadan çalışacak. Watt olarak gücü az olsa da sizin akvaryumu gereğinden fazla ısıtıp ısıtmayacağını bilmiyorum.
Örneğin: Ortam sabit 15 derece olsa, bu ısıtıcı 15 derecelik suyu sabit dış sıcaklık değişmediği sürece en fazla 25 deereceye kadar yükseltebiliyor diyelim. Bu durumda sürekli çalışması sorun olmaz, aksine ideal ve sabit ısıda akvaryumu ısıtmaya devam eder. Örneğimizdeki dış ortam sıcaklığı 0 dereceye düşse, bu defa bu ısıtıcı sürekli çalışmaya devam etse de suyu en fazla 10 dereceye kadar ısıtır ki balığın yaşaması mümkün olmaz en azından hastalanmaması imkansız olur. Başka açıdan örneğe devam edersek: Dış ortam sıcaklığı 25 dereceye çıktığında bu ısıtıcı aralıksız çalışmaya devam ederek su sıcaklığını 35 dereceye çıkarır, yine balığın hastalanmasına ve ölmesine neden olur.
Özetle, ortam sıcaklığı değişken olacağı için "termostatlı" ısıtcı alın.[/QUOTE]
gayet iyi anladım hocam teşekkür ediyorum
[QUOTE=MasterChiefHakan]10 watt düşük değer, yani küçük (nano) akvaryumlar için uygun. Sizin 8 litre için 10 wattlık güç yeterli. Benim önceki mesajımda vurguladığım husus termostatlı olması. Bu linkteki ısıtıcının termostatı yok. Bu şu demek: Isıtıcı elektriğe bağlı olduğu sürece çalışacak (suyu ısıtmaya devam edecek), hiç kapanmadan çalışacak. Watt olarak gücü az olsa da sizin akvaryumu gereğinden fazla ısıtıp ısıtmayacağını bilmiyorum.
Örneğin: Ortam sabit 15 derece olsa, bu ısıtıcı 15 derecelik suyu sabit dış sıcaklık değişmediği sürece en fazla 25 deereceye kadar yükseltebiliyor diyelim. Bu durumda sürekli çalışması sorun olmaz, aksine ideal ve sabit ısıda akvaryumu ısıtmaya devam eder. Örneğimizdeki dış ortam sıcaklığı 0 dereceye düşse, bu defa bu ısıtıcı sürekli çalışmaya devam etse de suyu en fazla 10 dereceye kadar ısıtır ki balığın yaşaması mümkün olmaz en azından hastalanmaması imkansız olur. Başka açıdan örneğe devam edersek: Dış ortam sıcaklığı 25 dereceye çıktığında bu ısıtıcı aralıksız çalışmaya devam ederek su sıcaklığını 35 dereceye çıkarır, yine balığın hastalanmasına ve ölmesine neden olur.
Özetle, ortam sıcaklığı değişken olacağı için "termostatlı" ısıtcı alın.[/QUOTE][QUOTE=MasterChiefHakan]10 watt düşük değer, yani küçük (nano) akvaryumlar için uygun. Sizin 8 litre için 10 wattlık güç yeterli. Benim önceki mesajımda vurguladığım husus termostatlı olması. Bu linkteki ısıtıcının termostatı yok. Bu şu demek: Isıtıcı elektriğe bağlı olduğu sürece çalışacak (suyu ısıtmaya devam edecek), hiç kapanmadan çalışacak. Watt olarak gücü az olsa da sizin akvaryumu gereğinden fazla ısıtıp ısıtmayacağını bilmiyorum.
Örneğin: Ortam sabit 15 derece olsa, bu ısıtıcı 15 derecelik suyu sabit dış sıcaklık değişmediği sürece en fazla 25 deereceye kadar yükseltebiliyor diyelim. Bu durumda sürekli çalışması sorun olmaz, aksine ideal ve sabit ısıda akvaryumu ısıtmaya devam eder. Örneğimizdeki dış ortam sıcaklığı 0 dereceye düşse, bu defa bu ısıtıcı sürekli çalışmaya devam etse de suyu en fazla 10 dereceye kadar ısıtır ki balığın yaşaması mümkün olmaz en azından hastalanmaması imkansız olur. Başka açıdan örneğe devam edersek: Dış ortam sıcaklığı 25 dereceye çıktığında bu ısıtıcı aralıksız çalışmaya devam ederek su sıcaklığını 35 dereceye çıkarır, yine balığın hastalanmasına ve ölmesine neden olur.
Özetle, ortam sıcaklığı değişken olacağı için "termostatlı" ısıtcı alın.[/QUOTE]
gayet iyi anladım hocam teşekkür ediyorum
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
