ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mskocabay
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Ağustos 2024 13:31
Son Ziyaret:
28 Nisan 2026 15:32
Toplam Mesaj:
23 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
2 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mustafa Selçuk
Doğum Tarihi:
19 Şubat 1977
Yaş:
49
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mustafa Selçuk
SON 10 MESAJI
360 Lt Tanka Ek İç Filtre Önerisi
[QUOTE=İlksen Şahin]Merhaba,
Akvaryum bilgileriniz, canlı bilgileriniz, filtre marka model ve içine koyulan malzemeler gibi bilgileri verirseniz daha doğru cevap alabilirsiniz. Ben çözümü 360 litre akvaryumun içine iç filtre koyarak bulmak istemezdim.[/QUOTE]
120*60*50 ebatlarında , canlı bitki yok denecek az çünkü adi salyangoz bastı onlarla mücadele ettiğim için bitki çok az. Eheim Experience 350 dış filtre mevcut. Balıklarda , 50 kadar neon , 8 transganetik tetra, 20 civarı diğer tetra türleri (kardinal, kırmız burun ) 5-6 vatoz, 8 çöpçü , 8 tane de lepistes.
[QUOTE=İlksen Şahin]Merhaba,
Akvaryum bilgileriniz, canlı bilgileriniz, filtre marka model ve içine koyulan malzemeler gibi bilgileri verirseniz daha doğru cevap alabilirsiniz. Ben çözümü 360 litre akvaryumun içine iç filtre koyarak bulmak istemezdim.[/QUOTE]
120*60*50 ebatlarında , canlı bitki yok denecek az çünkü adi salyangoz bastı onlarla mücadele ettiğim için bitki çok az. Eheim Experience 350 dış filtre mevcut. Balıklarda , 50 kadar neon , 8 transganetik tetra, 20 civarı diğer tetra türleri (kardinal, kırmız burun ) 5-6 vatoz, 8 çöpçü , 8 tane de lepistes.
360 Lt Tanka Ek İç Filtre Önerisi
Merhaba, 360 lt tank için dış filtre kullanıyorum Eheim marka. Ama bir, iki haftada debi düşüyor içini açtığımda çok kirli siyah çamura benzer katmanlar. Çok fazla balığım olduğu da söylenemez ama durum böyle. Dış filtre bildiğim kadarıyla daha çok biyolojik destek için bakteri kültürü için. Buna ilaveten bir iç filtre alsam diyorum ne önerirsiniz?
120*60*50 ebatlarında , canlı bitki yok denecek az çünkü adi salyangoz bastı onlarla mücadele ettiğim için bitki çok az. Eheim Experience 350 dış filtre mevcut. Balıklarda , 50 kadar neon , 8 transganetik tetra, 20 civarı diğer tetra türleri (kardinal, kırmız burun ) 5-6 vatoz, 8 çöpçü , 8 tane de lepistes.
Teşekkür ederim.[EDIT]mskocabay,2026-02-19 15:16:04[/EDIT]
Merhaba, 360 lt tank için dış filtre kullanıyorum Eheim marka. Ama bir, iki haftada debi düşüyor içini açtığımda çok kirli siyah çamura benzer katmanlar. Çok fazla balığım olduğu da söylenemez ama durum böyle. Dış filtre bildiğim kadarıyla daha çok biyolojik destek için bakteri kültürü için. Buna ilaveten bir iç filtre alsam diyorum ne önerirsiniz?
120*60*50 ebatlarında , canlı bitki yok denecek az çünkü adi salyangoz bastı onlarla mücadele ettiğim için bitki çok az. Eheim Experience 350 dış filtre mevcut. Balıklarda , 50 kadar neon , 8 transganetik tetra, 20 civarı diğer tetra türleri (kardinal, kırmız burun ) 5-6 vatoz, 8 çöpçü , 8 tane de lepistes.
Teşekkür ederim.[EDIT]mskocabay,2026-02-19 15:16:04[/EDIT]
Büyük Tank İçin Soğutma Önerisi
[QUOTE=nejalt]Merhaba,
peltier ile yapmaya çalışırsanız masraflı ve ekonomik değil. Daha çok okul deneyinde anlatmak için yapılmış ürün ve enerji tüketimi fazla.
Bende 3 yıl önce aldığım ürün hala duruyor, denedim ama verim düşük.[/QUOTE] https://www.hepsiburada.com/archive-1-adet-termoelektrik-sogutucu-yari-iletken-sogutma-peltier-sogutucu-hava-sogutma-radyatoru-su-sogutucu-sogutma-sistemi-cihazi-yurt-disindan-pm-HBC00007ZK1WQ# şeklinde bir ürün buldum. Soğuma sağlamaz mı :(
[QUOTE=nejalt]Merhaba,
peltier ile yapmaya çalışırsanız masraflı ve ekonomik değil. Daha çok okul deneyinde anlatmak için yapılmış ürün ve enerji tüketimi fazla.
Bende 3 yıl önce aldığım ürün hala duruyor, denedim ama verim düşük.[/QUOTE] https://www.hepsiburada.com/archive-1-adet-termoelektrik-sogutucu-yari-iletken-sogutma-peltier-sogutucu-hava-sogutma-radyatoru-su-sogutucu-sogutma-sistemi-cihazi-yurt-disindan-pm-HBC00007ZK1WQ# şeklinde bir ürün buldum. Soğuma sağlamaz mı :(
Büyük Tank İçin Soğutma Önerisi
[QUOTE=Hidro Dinamik]Anladığım kadarıyla fanlar su yüzeyine değil de akvaryum içine doğru üfleyecek, ne kadar verimli olacağı tartışılır. Fanlar yüzeyi hareketlendirip buharlaşmayı hızlandırarak soğutmaya yarıyor.
Kendiniz yapacaksanız fan boyutunu istediğiniz gibi seçebilirsiniz. Ben 2pinli 12cm fanlar kullanıyorum.
Kapak kapalıyken fanlar içeride kalsa yoğuşmadan kaynaklı farklı sorunlarda yaşanabilir. Bağlantıları uzun ve yalıtımlı yaparak en azından kısa devre engellenmeli. Paslanma gibi sorunlara yapacak bir şey yok maalesef.[/QUOTE] Su yüzeyine üflemesi için taç kapağın hemen altına yerleştireceğim yani fan ile su yüzeyi arasında 5 cm falan olacak
[QUOTE=Hidro Dinamik]Anladığım kadarıyla fanlar su yüzeyine değil de akvaryum içine doğru üfleyecek, ne kadar verimli olacağı tartışılır. Fanlar yüzeyi hareketlendirip buharlaşmayı hızlandırarak soğutmaya yarıyor.
Kendiniz yapacaksanız fan boyutunu istediğiniz gibi seçebilirsiniz. Ben 2pinli 12cm fanlar kullanıyorum.
Kapak kapalıyken fanlar içeride kalsa yoğuşmadan kaynaklı farklı sorunlarda yaşanabilir. Bağlantıları uzun ve yalıtımlı yaparak en azından kısa devre engellenmeli. Paslanma gibi sorunlara yapacak bir şey yok maalesef.[/QUOTE] Su yüzeyine üflemesi için taç kapağın hemen altına yerleştireceğim yani fan ile su yüzeyi arasında 5 cm falan olacak
Büyük Tank İçin Soğutma Önerisi
Arkadaşlar merhaba, malum havalar ısınıyor, 120*60*50 ebatlarında tankım var. Bugünlerde bile 27 dereceyi buldu su ısısı. Bir kaç aya 30-31 derece olacağını düşünürsek önlem almam gerekir ama yaklaşık 360 litre olan bu tankı nasıl soğutabilirim. Buhar camı var ve üstünde taç kapak var. Evde iki kedi olduğu için kapak zorunlu. Gerçi kapağın arkasında büyük delikler var hortum giriş çıkışı için ama yanlardan fan sistemi kursam 4 er toplam 8 tane emin olamadım soğutma sağlar mı ?
Teşekkürler
Arkadaşlar merhaba, malum havalar ısınıyor, 120*60*50 ebatlarında tankım var. Bugünlerde bile 27 dereceyi buldu su ısısı. Bir kaç aya 30-31 derece olacağını düşünürsek önlem almam gerekir ama yaklaşık 360 litre olan bu tankı nasıl soğutabilirim. Buhar camı var ve üstünde taç kapak var. Evde iki kedi olduğu için kapak zorunlu. Gerçi kapağın arkasında büyük delikler var hortum giriş çıkışı için ama yanlardan fan sistemi kursam 4 er toplam 8 tane emin olamadım soğutma sağlar mı ?
Teşekkürler
Kapaklı Akvaryum İçin Otomatik Yemleme
[QUOTE=MertSoyumert]Merhaba, kedi/kapak/otomatik yem makinesi kombosu bende de var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137418/151020241924531.jpg[/IMG]
Akvaryumu çok seviyorlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137418/151020241924141.jpg[/IMG]
Eğer buhar camını açıp otomatik yem makinesini koyarsam kapağın içi aşırı nem oluyor. Bu yüzden buhar camını azıcık açıyorum ve yem makinesinin dönebileceği kadar yer dışında straforla nemin kapağın içine gitmesini engelliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137418/151020241926391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137418/151020241926501.jpg[/IMG]
Eheim yemleme makinesi kullanıyorum, haznenin dönebileceği kadar boşluk var sadece. Makinenin motor kısmı ağırlıklı olduğu ve hazne hafif olduğu için dengede kalıyor. [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim . evet kediler çok meraklılar :) Eheim makinenin modeli nedir bana da öyle bir şey lazım.
[QUOTE=MertSoyumert]Merhaba, kedi/kapak/otomatik yem makinesi kombosu bende de var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137418/151020241924531.jpg[/IMG]
Akvaryumu çok seviyorlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137418/151020241924141.jpg[/IMG]
Eğer buhar camını açıp otomatik yem makinesini koyarsam kapağın içi aşırı nem oluyor. Bu yüzden buhar camını azıcık açıyorum ve yem makinesinin dönebileceği kadar yer dışında straforla nemin kapağın içine gitmesini engelliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137418/151020241926391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137418/151020241926501.jpg[/IMG]
Eheim yemleme makinesi kullanıyorum, haznenin dönebileceği kadar boşluk var sadece. Makinenin motor kısmı ağırlıklı olduğu ve hazne hafif olduğu için dengede kalıyor. [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim . evet kediler çok meraklılar :) Eheim makinenin modeli nedir bana da öyle bir şey lazım.
Kapaklı Akvaryum İçin Otomatik Yemleme
[QUOTE=KaanE]
Bu arada o akvaryumun kapağını açarsan, sen evde yokken kedilerin için "otomatik yemleme makinesi" olmasa da açık büfe yapmış olursun. [:)))][/QUOTE]
Orası kesin [:)))]
[QUOTE=KaanE]
Bu arada o akvaryumun kapağını açarsan, sen evde yokken kedilerin için "otomatik yemleme makinesi" olmasa da açık büfe yapmış olursun. [:)))][/QUOTE]
Orası kesin [:)))]
Kapaklı Akvaryum İçin Otomatik Yemleme
[QUOTE=BabySoul]Kediler güzel [:3] Kız yancı, sarı kafalı ise alfa olan model. Sistem aynı benimkiler gibi, sarı kafalı rol model, diğeri izler ve sarı kafadan sonra olaya el atar.
Kedileri alıştırmana bağlı, o kapak bir anda açılırsa heyecan yaratır ve bütün ilgi oraya yönelir. Kediler her daim farklılıkları araştırır, rutinleri dışındaki her şey merak uyandırır, o kapağı arada açsaydın şimdi alışmış ve o kapağın açık olmasıyla ilgilenmezlerdi. Çoğu kedi, balıkları rahatsız etmez tabi istisnalar vardır. Benim sarı kafa sadece ellerini kafasını yıkar, su içer ama balıklara bulaşmaz. Diğeri zaten kopyacı. Kapağın açık kalmasına alışsa, yem makinesine de alışması gerekir yoksa o yem makinesini tokatlayabilir. [/QUOTE]
Doğru diyorsunuz da benim sarı kafa biraz ağır abi rolünde ama calico(kız) çok hareketli. Salonun kapısının tepesine çıkıp akvaryumun üstüne atlıyor. Kapak açık olsa direk buhar camının üstüne ve çat diye bir ses sonrası. Evet alıştırmak en güzeli de yıllardır o sarı (portakal kafayı) tırnak kesimine bile alıştıramadım :)
[QUOTE=BabySoul]Kediler güzel [:3] Kız yancı, sarı kafalı ise alfa olan model. Sistem aynı benimkiler gibi, sarı kafalı rol model, diğeri izler ve sarı kafadan sonra olaya el atar.
Kedileri alıştırmana bağlı, o kapak bir anda açılırsa heyecan yaratır ve bütün ilgi oraya yönelir. Kediler her daim farklılıkları araştırır, rutinleri dışındaki her şey merak uyandırır, o kapağı arada açsaydın şimdi alışmış ve o kapağın açık olmasıyla ilgilenmezlerdi. Çoğu kedi, balıkları rahatsız etmez tabi istisnalar vardır. Benim sarı kafa sadece ellerini kafasını yıkar, su içer ama balıklara bulaşmaz. Diğeri zaten kopyacı. Kapağın açık kalmasına alışsa, yem makinesine de alışması gerekir yoksa o yem makinesini tokatlayabilir. [/QUOTE]
Doğru diyorsunuz da benim sarı kafa biraz ağır abi rolünde ama calico(kız) çok hareketli. Salonun kapısının tepesine çıkıp akvaryumun üstüne atlıyor. Kapak açık olsa direk buhar camının üstüne ve çat diye bir ses sonrası. Evet alıştırmak en güzeli de yıllardır o sarı (portakal kafayı) tırnak kesimine bile alıştıramadım :)
Kapaklı Akvaryum İçin Otomatik Yemleme
[QUOTE=valarmorghulis12]O zaman yemleme makinası için benim tavsiyem Eheim ya da aliexpresste eheimın yarı fiyatına satılan , wifi özellikli (smart home uyumlu) istediğiniz şekilde planlama yapıp , yemleme yapıldığında ya da yapılamadığında bildirim alma gibi özellikleri olan iki tercihten birisi olacaktır. (aliexpresste 700-800tl bandında , forumun ilanlar kısmında bir arkadaş 1800tlye ilanda tutuyor aylardır :))
Ben ikisini de kullanıyorum , bende ki eheim pilli olduğu için bitmeye yakın bir pili takıp 1 hafta evden uzaklaşırsanız sorun olabilir. Onun dışında sanıyorum 10 yıllık falan vardır makine hala çalışıyor
Çin malının kullanılabilirliği , direkt usbc ile çalışması vs gibi bir çok güzelliği var. 5-6 defa uzun süreli kullandım herhangi bir sorun yaşamadım. [/QUOTE]
Teşekkür ederim.
[QUOTE=valarmorghulis12]O zaman yemleme makinası için benim tavsiyem Eheim ya da aliexpresste eheimın yarı fiyatına satılan , wifi özellikli (smart home uyumlu) istediğiniz şekilde planlama yapıp , yemleme yapıldığında ya da yapılamadığında bildirim alma gibi özellikleri olan iki tercihten birisi olacaktır. (aliexpresste 700-800tl bandında , forumun ilanlar kısmında bir arkadaş 1800tlye ilanda tutuyor aylardır :))
Ben ikisini de kullanıyorum , bende ki eheim pilli olduğu için bitmeye yakın bir pili takıp 1 hafta evden uzaklaşırsanız sorun olabilir. Onun dışında sanıyorum 10 yıllık falan vardır makine hala çalışıyor
Çin malının kullanılabilirliği , direkt usbc ile çalışması vs gibi bir çok güzelliği var. 5-6 defa uzun süreli kullandım herhangi bir sorun yaşamadım. [/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Kapaklı Akvaryum İçin Otomatik Yemleme
[QUOTE=valarmorghulis12]Siz evde olmadığınızda kediler evde mi oluyor ?
2-3 günden uzun süreliğine gittiğinizde kedileri de götürüyorsunuzdur sanırım , bu durumda istediğiniz yemleme makinesini kullanabilirsiniz
2-3 günden kısa süreler için yemleme makinesi şart değil , açlığa rahat rahat dayanabilir balıklarınız
Şöyle ki kediler olmasa , sineklik vs çeşitli çözümler var ama bir kedinin ulaşmak istediği yere ulaşmasını engellemenin tek yolu kapıyı kapatmak ki onu açanları da gördüm [:D]
Yani kediler ile aynı odada kapak açık bir çözüm üretmeniz zor
[/QUOTE]
Evet bir kaç gün için sorun olmaz fakat daha fazlası için sanırım kedileri akvaryumun bulunduğu bölgeye almayacağım. Kapıyı kilitleyip anahtarı da yanıma alacağım :)))
[QUOTE=valarmorghulis12]Siz evde olmadığınızda kediler evde mi oluyor ?
2-3 günden uzun süreliğine gittiğinizde kedileri de götürüyorsunuzdur sanırım , bu durumda istediğiniz yemleme makinesini kullanabilirsiniz
2-3 günden kısa süreler için yemleme makinesi şart değil , açlığa rahat rahat dayanabilir balıklarınız
Şöyle ki kediler olmasa , sineklik vs çeşitli çözümler var ama bir kedinin ulaşmak istediği yere ulaşmasını engellemenin tek yolu kapıyı kapatmak ki onu açanları da gördüm [:D]
Yani kediler ile aynı odada kapak açık bir çözüm üretmeniz zor
[/QUOTE]
Evet bir kaç gün için sorun olmaz fakat daha fazlası için sanırım kedileri akvaryumun bulunduğu bölgeye almayacağım. Kapıyı kilitleyip anahtarı da yanıma alacağım :)))
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
MuratOzdemir,
oktay42,
Kuduoglu,
osmandbnl,
aktugsedat,
EmirY,
zen666,
HaydarGul,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
0rnn,
altuntasseref,
exCaLiSTa,
oguzsel,
ternapi,
zekigonlum,
banned,
syerli,
ereneroglu,
hasancn,
ballantines,
ochischeni_rcmr,
abstract07,
drtanganyika,
Conix,
yeekim,
BASARSURMEGOZ,
ochischeni_pspl,
LeafyAqua,
SEYTAL33,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
