ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Hasan usta
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
32
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Temmuz 2024 18:19
Son Ziyaret:
10 Haziran 2025 09:15
Toplam Mesaj:
153 [0.22 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hasan Ertaş
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Aydin
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
56 litre bitkili tank
6 neon tetra
6 molly
1 leopar vatoz
10 kok elodea densa
dev saz
dev java fern
tilki kuyruğu
SON 10 MESAJI
10 Aydır Baktigim Leopar Vatozum Tankta Kayboldu
[QUOTE=Hidro Dinamik]Leopar vatozun derisi sert, özellikle kafa kısmı çok daha sert olduğundan yenmiş dahi olsa parçasını bulurdunuz. Ya atlamıştır ya da kalan kısmını gözden kaçırmışsınızdır.
Ölüm sebebi gayet açık, 500 lt'de bakılması gereken canlı 56 lt'de bakıldığı için. [/QUOTE]
Evet akvaryuma yeni başlarken vatoz hakkında çok fikrim yoktu. Pet shopa cuce vatoz koyun demiştim 1-2 ay sonra ise tamamen başka bir konu için buraya yazmıştım orda birisi söylemişti leopar diye orda öğrendim ve şaşırdım. Daha yavru 10 cm diye sorun çıkarmaz diye dusunuyordum büyüyünce veririm birine diye dusundum.
[QUOTE=ternapi]
10 santimlik bir balık öldüyse, salyangozlar 3-4 günde tozunu bile bırakmaz. [/QUOTE]
O zaman adi salyangozlar yiyebiliyorsa muhtemelen tozu kalmamıştır çünkü çok aşırı fazla var tankımda. Arada salatalik koyarak çıkarıyorum ama nafile. Yasadigim yerde katil salyangoz yok internetten baktım ama ya çoklu alım ya da gönderim yapmiyorlar fakat birşekilde bulmam lazım muhtemelen onlar yedi[:/][EDIT]Hasan usta,2025-06-02 18:30:18[/EDIT]
[QUOTE=Hidro Dinamik]Leopar vatozun derisi sert, özellikle kafa kısmı çok daha sert olduğundan yenmiş dahi olsa parçasını bulurdunuz. Ya atlamıştır ya da kalan kısmını gözden kaçırmışsınızdır.
Ölüm sebebi gayet açık, 500 lt'de bakılması gereken canlı 56 lt'de bakıldığı için. [/QUOTE]
Evet akvaryuma yeni başlarken vatoz hakkında çok fikrim yoktu. Pet shopa cuce vatoz koyun demiştim 1-2 ay sonra ise tamamen başka bir konu için buraya yazmıştım orda birisi söylemişti leopar diye orda öğrendim ve şaşırdım. Daha yavru 10 cm diye sorun çıkarmaz diye dusunuyordum büyüyünce veririm birine diye dusundum.
[QUOTE=ternapi]
10 santimlik bir balık öldüyse, salyangozlar 3-4 günde tozunu bile bırakmaz. [/QUOTE]
O zaman adi salyangozlar yiyebiliyorsa muhtemelen tozu kalmamıştır çünkü çok aşırı fazla var tankımda. Arada salatalik koyarak çıkarıyorum ama nafile. Yasadigim yerde katil salyangoz yok internetten baktım ama ya çoklu alım ya da gönderim yapmiyorlar fakat birşekilde bulmam lazım muhtemelen onlar yedi[:/][EDIT]Hasan usta,2025-06-02 18:30:18[/EDIT]
10 Aydır Baktigim Leopar Vatozum Tankta Kayboldu
Merhabalar, Yavru Leopar vatozumu (10 cm) yaklaşık 3 4 gündür camlarda göremediğimi fark ettim. [:'(][:'(]
Bugün endişelendim ve akvaryumun hindistan cevizi içleri kuytu köşelerde dahil heryerine baktım ama yok.
Atlayabileceği sadece kapagin ortasinda ince uzun yem attigim iki paralel bosluk var. Ve akvaryumun üstü yavru molilerden dolayi yüzey komple 10 cm derinlikte tilki kuyruğu ile dolu. Atlama ihtimali çok zor geliyor bana.
Yaklasık 50 ye yakin yavrudan yetiskine molly var ve hic kayip vermedim daha ama eğer ki vatozun ölme durumunda adi salyangozlardan tankimda cok aşırı fazla var eğer öldüyse onlar yemiş olabilir mi?
Ne yapicam baliklardan fazla seviyordum ben onu var mı aranızda böyle bir şey yaşayan[:((]
Merhabalar, Yavru Leopar vatozumu (10 cm) yaklaşık 3 4 gündür camlarda göremediğimi fark ettim. [:'(][:'(]
Bugün endişelendim ve akvaryumun hindistan cevizi içleri kuytu köşelerde dahil heryerine baktım ama yok.
Atlayabileceği sadece kapagin ortasinda ince uzun yem attigim iki paralel bosluk var. Ve akvaryumun üstü yavru molilerden dolayi yüzey komple 10 cm derinlikte tilki kuyruğu ile dolu. Atlama ihtimali çok zor geliyor bana.
Yaklasık 50 ye yakin yavrudan yetiskine molly var ve hic kayip vermedim daha ama eğer ki vatozun ölme durumunda adi salyangozlardan tankimda cok aşırı fazla var eğer öldüyse onlar yemiş olabilir mi?
Ne yapicam baliklardan fazla seviyordum ben onu var mı aranızda böyle bir şey yaşayan[:((]
Denizden Yengeç Buldum Nasil Beslerim?
[QUOTE=fishhyy]
Canlılara karşı olan sevginiz ve hassasiyetiniz için teşekkür ederiz. Akvaristlerin akvarist olma nedeni doğa aşkıdır, bu da doğaya olan saygıyı beraberinde getirir. Eğer yaşam koşullarını sağlayamayacaksak bize de canlıyı ait olduğu yere geri götürmek düşer.[:)][/QUOTE]
Aynen öyle deniz akvaryumu ekipmandır vs.. hepsini profesyonelce hazirlarim kendim diğer tanklarımda yapmadığım sey değil fakat doğadan gelmiş bir hayvanın uyumu söz konusu olduğundan hem benim emeklerim hem de evet bu bir oyun değil sonuçta canlının sıhhati söz konusu olduğundan gerek yok. Alışamama ihtimali yüksek. Bu konuda beni aydınlattığın için teşekkür ederim.[:3][EDIT]Hasan usta,2025-05-31 22:20:09[/EDIT]
[QUOTE=fishhyy]
Canlılara karşı olan sevginiz ve hassasiyetiniz için teşekkür ederiz. Akvaristlerin akvarist olma nedeni doğa aşkıdır, bu da doğaya olan saygıyı beraberinde getirir. Eğer yaşam koşullarını sağlayamayacaksak bize de canlıyı ait olduğu yere geri götürmek düşer.[:)][/QUOTE]
Aynen öyle deniz akvaryumu ekipmandır vs.. hepsini profesyonelce hazirlarim kendim diğer tanklarımda yapmadığım sey değil fakat doğadan gelmiş bir hayvanın uyumu söz konusu olduğundan hem benim emeklerim hem de evet bu bir oyun değil sonuçta canlının sıhhati söz konusu olduğundan gerek yok. Alışamama ihtimali yüksek. Bu konuda beni aydınlattığın için teşekkür ederim.[:3][EDIT]Hasan usta,2025-05-31 22:20:09[/EDIT]
Denizden Yengeç Buldum Nasil Beslerim?
[QUOTE=fishhyy]
Bulduğunuz canlıya yaşam alanı kurup bakma isteğinizi anlıyorum, hayvanlarla bağ kurmak çok eğlenceli. Bence tuzlu su modunda da sorun bu soruyu. Benim fikrim şudur: Akvaryumda bakılan canlılar çoğunlukla büyük adaptasyon evreleri geçirdiklerinden doğadan bulunan canlıların uyum sağlaması çok daha zor olur. Sterillik içinse gözümüzle değil test kitleriyle ölçmelisiniz. Denizler o kadar büyükler ve o kadar çok bakteri canlı barındırıyorlar ki orada gerçekten de büyük bir sistem dengede. Ayrıca her dalga denizin nefesidir, deniz kendini temizler. Milyonlarca ton sudan birkaç litre alıp aldığınız suyun koşullarını aynı tutmaya çalışmak çok zor olsa gerek. o suyun buharlaşması, çökelmesi, alg gibi ciğer görevi gören canlıların olmaması minik yengece görüntü olarak denizden bir odaya sahip olma hissiyatı verse de su koşullarını dizginlemek imkansız. Bence onu geri kendi yuvasına götürün ve bakımı daha basit olan tatlı su yengeçlerinden satın alın![:)]
[/QUOTE]
Her kelimede haklısınız işte saygı ve sevgi çervesindeki yorum budur teşekkur ediyorum.
Biliyorum evet tuzlu su akvaryumu herzaman daha zordur. Butun hersey yerinde bile olsa buharlaşma buyuk bir sıkıntı. Zaten komple denizden devam etmeyecektim ama öyle anlaşıldı galiba.
Ben sadece aklımda yoktu biranda anısı olsun diye yengeci eve getirdim ve fazlaca musait biri değilim bu düzeni kurana kadar bir müddet kendi deniz suyunda kalsın istedim. O şekilde devam ederken deniz suyu beni bir süre idare edeceğinden hemen ilk problemim nasil bir tank hazirlamalıyım oldu cunku yasamasi icin tasa cikip kurumasi gerektigini az cok biliyorum ama emin degildim. Konu acma nedenimde buydu.
Sonra ise su problemini çözecektim sonuçta böyle devam edecek bile olsam evim deniz kıyısında değil yazligim olsa bile bunun kisi var sonuçta 'bence' su taze alınmış olmalı şişede beklememeli. Ama yapanlar var tabiki doğru değil.
Sonuç olarak yengeç beslemek aklimda degildi zaten sırf merak ve bir hatırası olsun istedim bir anda eve getirince de deniz akvaryumunu ogrenmek icin buraya konu açtım ve tabiki bu kadar uzun yazmadım. Buda tepki çekti haliyle. Ama yinede oluruna gittigim halde saygisiz davranılmak hiç hoşuma gitmedi. Sizdende tesekkur ediyorum.
Dediğiniz gibi herşeyi yoluna soksam bile bu bir yabanileşmiş doğa hayvanı uyumu filan söz konusu uğraşmaya değmez eğer salana kadar ikimizde başarabilirsek[:((] en yakin zamanda salacağım denize [:3]
[QUOTE=fishhyy]
Bulduğunuz canlıya yaşam alanı kurup bakma isteğinizi anlıyorum, hayvanlarla bağ kurmak çok eğlenceli. Bence tuzlu su modunda da sorun bu soruyu. Benim fikrim şudur: Akvaryumda bakılan canlılar çoğunlukla büyük adaptasyon evreleri geçirdiklerinden doğadan bulunan canlıların uyum sağlaması çok daha zor olur. Sterillik içinse gözümüzle değil test kitleriyle ölçmelisiniz. Denizler o kadar büyükler ve o kadar çok bakteri canlı barındırıyorlar ki orada gerçekten de büyük bir sistem dengede. Ayrıca her dalga denizin nefesidir, deniz kendini temizler. Milyonlarca ton sudan birkaç litre alıp aldığınız suyun koşullarını aynı tutmaya çalışmak çok zor olsa gerek. o suyun buharlaşması, çökelmesi, alg gibi ciğer görevi gören canlıların olmaması minik yengece görüntü olarak denizden bir odaya sahip olma hissiyatı verse de su koşullarını dizginlemek imkansız. Bence onu geri kendi yuvasına götürün ve bakımı daha basit olan tatlı su yengeçlerinden satın alın![:)]
[/QUOTE]
Her kelimede haklısınız işte saygı ve sevgi çervesindeki yorum budur teşekkur ediyorum.
Biliyorum evet tuzlu su akvaryumu herzaman daha zordur. Butun hersey yerinde bile olsa buharlaşma buyuk bir sıkıntı. Zaten komple denizden devam etmeyecektim ama öyle anlaşıldı galiba.
Ben sadece aklımda yoktu biranda anısı olsun diye yengeci eve getirdim ve fazlaca musait biri değilim bu düzeni kurana kadar bir müddet kendi deniz suyunda kalsın istedim. O şekilde devam ederken deniz suyu beni bir süre idare edeceğinden hemen ilk problemim nasil bir tank hazirlamalıyım oldu cunku yasamasi icin tasa cikip kurumasi gerektigini az cok biliyorum ama emin degildim. Konu acma nedenimde buydu.
Sonra ise su problemini çözecektim sonuçta böyle devam edecek bile olsam evim deniz kıyısında değil yazligim olsa bile bunun kisi var sonuçta 'bence' su taze alınmış olmalı şişede beklememeli. Ama yapanlar var tabiki doğru değil.
Sonuç olarak yengeç beslemek aklimda degildi zaten sırf merak ve bir hatırası olsun istedim bir anda eve getirince de deniz akvaryumunu ogrenmek icin buraya konu açtım ve tabiki bu kadar uzun yazmadım. Buda tepki çekti haliyle. Ama yinede oluruna gittigim halde saygisiz davranılmak hiç hoşuma gitmedi. Sizdende tesekkur ediyorum.
Dediğiniz gibi herşeyi yoluna soksam bile bu bir yabanileşmiş doğa hayvanı uyumu filan söz konusu uğraşmaya değmez eğer salana kadar ikimizde başarabilirsek[:((] en yakin zamanda salacağım denize [:3]
Denizden Yengeç Buldum Nasil Beslerim?
[QUOTE=Tortuga4]Deniz suyu kimyasal yapısını hemen değiştirebilir ki içinde kimyasal madde, yakında kanalizasyon var mı bilinmez. denizden aldığınız 1 litre su ile o hayvanı yaşatamazsınız daha yengecin türünü bile bilmeden bir fikriniz olmadan verdiğim tavsiyeleri göz ardı edip yeni kurulum yapmaya çalıştığınız için çıkıştım fakat istediğiniz gibi devam edin iyi günler dilerim.[/QUOTE]
Evet yengeç daha önce beslemedim yardım istedim ama o kadar cahil de değilim. Yıllarca da farkli türde akvaryum ile uğraştım. Alttan aldikca sürekli üstten bakmana gerek yok. Sürekli tavsiye ettim diyorsunda zorla iki kelime ettin onuda suratimiza vuruyorsun sanki elli tane bilgi saydın da ben yalanladım kötü söz ettim. Google lensten de sorgulattım biliyorum ne tür olduğunu carcinus maenas. Herhalde araştırdım çocuk değilim. Heryerini bildiğim akbükte yillardir gittiğim şehre uzak bir doğal koydan aldım.
Bu arada arkadaşımın kusadasinda yazlikta kopek baligi akvaryumu var surekli denizden degistiriyor balık sayısına göre kucuk hacim olmasina ragmen 2 yildir kayip yok. Ama hadi senin dediğin olsun. Kücük şeyler için saygı bozmaya gerek yok.[EDIT]Hasan usta,2025-05-30 20:27:09[/EDIT]
[QUOTE=Tortuga4]Deniz suyu kimyasal yapısını hemen değiştirebilir ki içinde kimyasal madde, yakında kanalizasyon var mı bilinmez. denizden aldığınız 1 litre su ile o hayvanı yaşatamazsınız daha yengecin türünü bile bilmeden bir fikriniz olmadan verdiğim tavsiyeleri göz ardı edip yeni kurulum yapmaya çalıştığınız için çıkıştım fakat istediğiniz gibi devam edin iyi günler dilerim.[/QUOTE]
Evet yengeç daha önce beslemedim yardım istedim ama o kadar cahil de değilim. Yıllarca da farkli türde akvaryum ile uğraştım. Alttan aldikca sürekli üstten bakmana gerek yok. Sürekli tavsiye ettim diyorsunda zorla iki kelime ettin onuda suratimiza vuruyorsun sanki elli tane bilgi saydın da ben yalanladım kötü söz ettim. Google lensten de sorgulattım biliyorum ne tür olduğunu carcinus maenas. Herhalde araştırdım çocuk değilim. Heryerini bildiğim akbükte yillardir gittiğim şehre uzak bir doğal koydan aldım.
Bu arada arkadaşımın kusadasinda yazlikta kopek baligi akvaryumu var surekli denizden degistiriyor balık sayısına göre kucuk hacim olmasina ragmen 2 yildir kayip yok. Ama hadi senin dediğin olsun. Kücük şeyler için saygı bozmaya gerek yok.[EDIT]Hasan usta,2025-05-30 20:27:09[/EDIT]
Denizden Yengeç Buldum Nasil Beslerim?
[QUOTE=Tortuga4]
Bu malesef sağlıklı bir kurulum değil filtre yok ve tuzlu su kurulumu olması gerekiyor tatlı su ile sadece o hayvana zarar verirsiniz yazdıklarımı hiç okumamışsınız. Kendi bildiğinizi yapacaksanız tavsiye istemenizinde bir anlamı yok iyi günler.[/QUOTE]
Tatlı su koydum diye birşey yazdigimi hatirlamiyorum o kadar da değil. Koyduğum su denizden aldigim normal deniz suyu. Okumuyorsunuz diye sert cikismaniza gerek yoktu önce kendiniz yazdiklarimi okuyun tatlı sudan bahsetmedim.[:cik:] Bende bilenlerden bilgi almak eksigimi ogrenmek icin fotoğraf koyuyorum zaten. Filtre olarak eski şelale filtrem var onu koydum [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248694/300520251727301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248694/300520251727481.jpg[/IMG][QUOTE=Tortuga4]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248694/300520251727301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248694/300520251727481.jpg[/IMG]
Filtre koyacağımdan mecbur suyu denizin en sonda ki çalkantılı kısmından aldığım kum ve kucuk taşlar ile kuru kısmı yükselttim. Kum ile rampa yaptım denizdeki gibi. Çok beğenmedim ama belki sonra değiştiririm. (Bu arada su kumu elledigim için şuanlık bulandı sonradan normale dönüyor.)[EDIT]Hasan usta,2025-05-30 17:33:55[/EDIT]
[QUOTE=Tortuga4]
Bu malesef sağlıklı bir kurulum değil filtre yok ve tuzlu su kurulumu olması gerekiyor tatlı su ile sadece o hayvana zarar verirsiniz yazdıklarımı hiç okumamışsınız. Kendi bildiğinizi yapacaksanız tavsiye istemenizinde bir anlamı yok iyi günler.[/QUOTE]
Tatlı su koydum diye birşey yazdigimi hatirlamiyorum o kadar da değil. Koyduğum su denizden aldigim normal deniz suyu. Okumuyorsunuz diye sert cikismaniza gerek yoktu önce kendiniz yazdiklarimi okuyun tatlı sudan bahsetmedim.[:cik:] Bende bilenlerden bilgi almak eksigimi ogrenmek icin fotoğraf koyuyorum zaten. Filtre olarak eski şelale filtrem var onu koydum [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248694/300520251727301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248694/300520251727481.jpg[/IMG][QUOTE=Tortuga4]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248694/300520251727301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248694/300520251727481.jpg[/IMG]
Filtre koyacağımdan mecbur suyu denizin en sonda ki çalkantılı kısmından aldığım kum ve kucuk taşlar ile kuru kısmı yükselttim. Kum ile rampa yaptım denizdeki gibi. Çok beğenmedim ama belki sonra değiştiririm. (Bu arada su kumu elledigim için şuanlık bulandı sonradan normale dönüyor.)[EDIT]Hasan usta,2025-05-30 17:33:55[/EDIT]
Denizden Yengeç Buldum Nasil Beslerim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248694/300520250955101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248694/300520250955261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248694/300520250955521.jpg[/IMG]
Merhaba boyle bir kurulum yaptim. 2 cm su koydum ve taslarla kurulunma yeri yaptim. Türü nedir hic biomiyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248694/300520250955101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248694/300520250955261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248694/300520250955521.jpg[/IMG]
Merhaba boyle bir kurulum yaptim. 2 cm su koydum ve taslarla kurulunma yeri yaptim. Türü nedir hic biomiyorum
Denizden Yengeç Buldum Nasil Beslerim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248694/290520252347251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248694/290520252347491.jpg[/IMG]
Denizden boyle bir yengec ayagima geldi bende aldim siseye koydum. Biraz deniz kumu biraz da kurulanmasi icin kaya koyup yukselti yaptim bir damacana deniz suyu alip yengeci eve getirdim. Nasil beslemeliyim bu yengeci elimde sadece molly balik yemi ve birsuru tilki kuyrugu bitkisi ve karantina akvaryumu var [:?][EDIT]Hasan usta,2025-05-29 23:51:57[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248694/290520252347251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248694/290520252347491.jpg[/IMG]
Denizden boyle bir yengec ayagima geldi bende aldim siseye koydum. Biraz deniz kumu biraz da kurulanmasi icin kaya koyup yukselti yaptim bir damacana deniz suyu alip yengeci eve getirdim. Nasil beslemeliyim bu yengeci elimde sadece molly balik yemi ve birsuru tilki kuyrugu bitkisi ve karantina akvaryumu var [:?][EDIT]Hasan usta,2025-05-29 23:51:57[/EDIT]
Mollilerim Çok Fazla Çoğalıyor Ne Yapmalıyım
[QUOTE=Taha10]Sahibinden letgo bunları deneyebilirsiniz ama bir verimi olacağını sanmıyorum ilanlarda gördüğüm kadarıyla en iyisi dediğim gibi mahalle petshoplarina vermek[/QUOTE]
Haklisin bir faydasi yok yada o uygulamalardan bedava yaziyim isteyene veririm en iyisi kurtulmak olacaktır o zaman. ben aslında akvaryum kurmadan önce de cok aradım benim gibi darda olup dusuk fiyattan verecek olan birini ama bulamadim demekki benim gibi arayan yok herkes petshoptan aliyor yapicak bisey yok[x(] [EDIT]Hasan usta,2025-05-01 01:07:00[/EDIT]
[QUOTE=Taha10]Sahibinden letgo bunları deneyebilirsiniz ama bir verimi olacağını sanmıyorum ilanlarda gördüğüm kadarıyla en iyisi dediğim gibi mahalle petshoplarina vermek[/QUOTE]
Haklisin bir faydasi yok yada o uygulamalardan bedava yaziyim isteyene veririm en iyisi kurtulmak olacaktır o zaman. ben aslında akvaryum kurmadan önce de cok aradım benim gibi darda olup dusuk fiyattan verecek olan birini ama bulamadim demekki benim gibi arayan yok herkes petshoptan aliyor yapicak bisey yok[x(] [EDIT]Hasan usta,2025-05-01 01:07:00[/EDIT]
Mollilerim Çok Fazla Çoğalıyor Ne Yapmalıyım
[QUOTE=Taha10]Tanesi 5 veya 10dan gidin bir petshop a verin ama dişileri verin çoğunlukla oranı 2e 1d olacak şekilde düşürün [/QUOTE]
Ben almazlar diye düşünmüstüm ondan hiç gitmedim ama petshop da galericiler gibi alacaksa hiç fiyata alıp 7 kati fiyat verecek almayacaksada bide beni tersliyecek orada bir dünya tantana hiç onlarla uğraşasım yok doğrusu.[:(((]
İşine yarıyacak yeni akvaryum kuracak birine gitsin 5-10 tane alacağına ayni fiyata full sağlıklı 30 tane vereyim çeksin akvaryuma çocuk sevinsin istiyorum [:3]
Bir uygulama vs.. var mıdır benim gibi canli doguran besleyenler nasıl bu durumu hallediyor acaba yada satıs odaklı yapanlar nasil satiyor?[EDIT]Hasan usta,2025-04-30 20:50:10[/EDIT]
[QUOTE=Taha10]Tanesi 5 veya 10dan gidin bir petshop a verin ama dişileri verin çoğunlukla oranı 2e 1d olacak şekilde düşürün [/QUOTE]
Ben almazlar diye düşünmüstüm ondan hiç gitmedim ama petshop da galericiler gibi alacaksa hiç fiyata alıp 7 kati fiyat verecek almayacaksada bide beni tersliyecek orada bir dünya tantana hiç onlarla uğraşasım yok doğrusu.[:(((]
İşine yarıyacak yeni akvaryum kuracak birine gitsin 5-10 tane alacağına ayni fiyata full sağlıklı 30 tane vereyim çeksin akvaryuma çocuk sevinsin istiyorum [:3]
Bir uygulama vs.. var mıdır benim gibi canli doguran besleyenler nasıl bu durumu hallediyor acaba yada satıs odaklı yapanlar nasil satiyor?[EDIT]Hasan usta,2025-04-30 20:50:10[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
MuratOzdemir,
oktay42,
Kuduoglu,
osmandbnl,
aktugsedat,
EmirY,
zen666,
HaydarGul,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
0rnn,
altuntasseref,
exCaLiSTa,
oguzsel,
ternapi,
zekigonlum,
banned,
syerli,
ereneroglu,
hasancn,
ballantines,
ochischeni_rcmr,
abstract07,
drtanganyika,
Conix,
yeekim,
BASARSURMEGOZ,
ochischeni_pspl,
LeafyAqua,
SEYTAL33,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
