ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
AlperTasin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
42
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Mart 2024 00:23
Son Ziyaret:
26 Kasım 2025 20:11
Toplam Mesaj:
11 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Alper Tasin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Alper Tasin
SON 10 MESAJI
Kaplumbağa Tankıma Zemin Seçemiyorum.
Hayırlı geceler
Kaplumbağalar doğası gereği ince kumları severler ince kum denilince de creaqua naturel bej kum tavsiye ederim. Biraz fazla kirleteceklerdir. İyi bir filtrasyon ve sık dip çekimi ile çözersiniz diye düşünüyorum. [:)]
Hayırlı geceler
Kaplumbağalar doğası gereği ince kumları severler ince kum denilince de creaqua naturel bej kum tavsiye ederim. Biraz fazla kirleteceklerdir. İyi bir filtrasyon ve sık dip çekimi ile çözersiniz diye düşünüyorum. [:)]
Hightech Denemesi Bitkilerde Son Durum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/091120252302311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/091120252302531.jpg[/IMG]
Fluval 306 teklemeye başlayınca oase thermomaster 300 aldık. Karbondioksit olarak 5lt tüp ve zrdr marka selonoid valf ve damla sayaçlı regülatör aldık. Son durum bu şekilde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/091120252306001.jpg[/IMG][EDIT]AlperTasin,2025-11-09 23:06:21[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/091120252302311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/091120252302531.jpg[/IMG]
Fluval 306 teklemeye başlayınca oase thermomaster 300 aldık. Karbondioksit olarak 5lt tüp ve zrdr marka selonoid valf ve damla sayaçlı regülatör aldık. Son durum bu şekilde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/091120252306001.jpg[/IMG][EDIT]AlperTasin,2025-11-09 23:06:21[/EDIT]
Çözemediğim İkinci El Fluval 406 Sorunu Hakkında
Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar
Yeni bir akvaryum kuruyorum ve yaklaşık 40-50 bin arası bir harcama yaptım. Nitekim filtre işi sonlara kaldı. Biraz bütçe sokayım hemde güvenilir bir marka olsun diye gidip 2.el bir fluval 406 aldım. Aldığıma pişman oldum. Görünürde hiç bir problemi yok. Mil olsun conta olsun hepsi sağlam. Önce musluktan su sizdirdi ve daha sonra kendi kendine sızdırma olayı son buldu. Buna anlam veremedim. Bugün de eve geldiğimde bir baktım filtre durmuş çalışmıyor. Yanına yaklaştığında ince bir ses var ama debi sıfır. Sonra soktum mil pervane hepsine baktım bı sorun göremedim. Taktım tekrar fişe 1-2 dk normal çalıştı sonra aşırı gürültülü bir mil pervane sesi çıkarıp durdu. Mil de pervanede hala sağlam fakat motor şuan durmuş çalışmıyor. Fişe takınca ilk start normal fakat sonrasında yine aynı oluyor. Hemen soktum balkona attım oase biomaster thermo 300 siparişi mı vereyim? Yoksa eheim 2217 mı? Filtrelere bakıyorum. İkinci el olarak daha önce de fx2 ve fx6 almıştım herhangi bir sorun yaşamadım ama forumlara bakınca 406 kronik sıkıntılı gibi görünüyor.[:kotu:]
Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar
Yeni bir akvaryum kuruyorum ve yaklaşık 40-50 bin arası bir harcama yaptım. Nitekim filtre işi sonlara kaldı. Biraz bütçe sokayım hemde güvenilir bir marka olsun diye gidip 2.el bir fluval 406 aldım. Aldığıma pişman oldum. Görünürde hiç bir problemi yok. Mil olsun conta olsun hepsi sağlam. Önce musluktan su sizdirdi ve daha sonra kendi kendine sızdırma olayı son buldu. Buna anlam veremedim. Bugün de eve geldiğimde bir baktım filtre durmuş çalışmıyor. Yanına yaklaştığında ince bir ses var ama debi sıfır. Sonra soktum mil pervane hepsine baktım bı sorun göremedim. Taktım tekrar fişe 1-2 dk normal çalıştı sonra aşırı gürültülü bir mil pervane sesi çıkarıp durdu. Mil de pervanede hala sağlam fakat motor şuan durmuş çalışmıyor. Fişe takınca ilk start normal fakat sonrasında yine aynı oluyor. Hemen soktum balkona attım oase biomaster thermo 300 siparişi mı vereyim? Yoksa eheim 2217 mı? Filtrelere bakıyorum. İkinci el olarak daha önce de fx2 ve fx6 almıştım herhangi bir sorun yaşamadım ama forumlara bakınca 406 kronik sıkıntılı gibi görünüyor.[:kotu:]
Hightech Denemesi Bitkilerde Son Durum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/251020252018061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/251020252018121.jpg[/IMG]
Hightech denemesi gün 7
Akvaryuma bir hafta önce ektiğim bitkilerde durum şuan bu şekilde henüz herhangi bir karbondioksit ve gübre takviyesi yapmadım sadece ışık ve aktif toprak ile 7. Güne geldik. Yarın muhtemelen karbondioksit akışı başlayacak. Sonrasında bir kaç bitki daha ekleyeceğim. Değerli yorumlarınızı bekliyorum [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/251020252018061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/251020252018121.jpg[/IMG]
Hightech denemesi gün 7
Akvaryuma bir hafta önce ektiğim bitkilerde durum şuan bu şekilde henüz herhangi bir karbondioksit ve gübre takviyesi yapmadım sadece ışık ve aktif toprak ile 7. Güne geldik. Yarın muhtemelen karbondioksit akışı başlayacak. Sonrasında bir kaç bitki daha ekleyeceğim. Değerli yorumlarınızı bekliyorum [:)]
Yeni Bir Hightech Denemesi
Merhaba öncelikle değerli fikirleriniz için teşekkür ederim. Bugün 5lt bir CO2 tüp creaqua marka damla sayaçlı bir regülatör ve ista marka difüzör sipariş ettim. Ayrıca seechem indikatör de yanında gelecek. Kurulumundan sonra tekrar görsel paylaşacağım[;)]
Merhaba öncelikle değerli fikirleriniz için teşekkür ederim. Bugün 5lt bir CO2 tüp creaqua marka damla sayaçlı bir regülatör ve ista marka difüzör sipariş ettim. Ayrıca seechem indikatör de yanında gelecek. Kurulumundan sonra tekrar görsel paylaşacağım[;)]
Yeni Bir Hightech Denemesi
[QUOTE=kocum03]Çok güzel görünüyor elinize sağlık bende 90*40*40 şeklinde ultra clear bir akvaryum kurulumu yapıcam Orionled c serisi vardı bende daha önceden onu kullanmak istiyorum sizce olurmu birde sizin yandaki saçaklardan nerden bulabilirim.
Teşekkürler.[/QUOTE]
Merhaba LED gölgelikleri orionled satıyor 1500-2000 arası fiyatı var sanırım. C serisi daha önce kullandım fakat lowtech olduğunu sanıyorum.
[QUOTE=Eminsalih]
Hayırlı olsun ışığı 6s den başlatıp zamanla arttırmak doğru ancak 9.5s biraz fazla yaygın olan en fazla 8s'dir. mayalıdan kastınız sitrik asit sanırım mayalı zaten olmaz o akvaryuma sitrik asitte kullandım o hacimdeki tanka asla tavsiye etmem hem stabil olmaz hem de sürekli sistemi yenilemeniz gerekir bütçe varsa kesinlikle tüplü sistem öneririm ayrıca tankın yüksekliği fazla eğer bitki gelişiminde olumsuzluk oluşursa ışık yetersiz gelebilir o yüksekliğe ayaklarını ters takıp alçaltın ve ilk başlarda ışık gücünü biraz kısmanızı tavsiye ederim ilk 1-2 hafta yüzde 70 leri geçmeyin yosunlar tetiklenebilir aktif toprak ilk 1 ay salınım yapar genelde su değişimini de sık tutun. co2 vermeye de en kısa zamanda başlarsanız iyi olur. [/QUOTE]
Teşekkür ederim değerli yorumunuz için bende tüplü sisteme karar verdim. Işık için creaqua marka bir ışık daha almayı planlıyorum. Öncelikle CO2 sorununu çözeceğim sanırım
[QUOTE=kocum03]Çok güzel görünüyor elinize sağlık bende 90*40*40 şeklinde ultra clear bir akvaryum kurulumu yapıcam Orionled c serisi vardı bende daha önceden onu kullanmak istiyorum sizce olurmu birde sizin yandaki saçaklardan nerden bulabilirim.
Teşekkürler.[/QUOTE]
Merhaba LED gölgelikleri orionled satıyor 1500-2000 arası fiyatı var sanırım. C serisi daha önce kullandım fakat lowtech olduğunu sanıyorum.
[QUOTE=Eminsalih]
Hayırlı olsun ışığı 6s den başlatıp zamanla arttırmak doğru ancak 9.5s biraz fazla yaygın olan en fazla 8s'dir. mayalıdan kastınız sitrik asit sanırım mayalı zaten olmaz o akvaryuma sitrik asitte kullandım o hacimdeki tanka asla tavsiye etmem hem stabil olmaz hem de sürekli sistemi yenilemeniz gerekir bütçe varsa kesinlikle tüplü sistem öneririm ayrıca tankın yüksekliği fazla eğer bitki gelişiminde olumsuzluk oluşursa ışık yetersiz gelebilir o yüksekliğe ayaklarını ters takıp alçaltın ve ilk başlarda ışık gücünü biraz kısmanızı tavsiye ederim ilk 1-2 hafta yüzde 70 leri geçmeyin yosunlar tetiklenebilir aktif toprak ilk 1 ay salınım yapar genelde su değişimini de sık tutun. co2 vermeye de en kısa zamanda başlarsanız iyi olur. [/QUOTE]
Teşekkür ederim değerli yorumunuz için bende tüplü sisteme karar verdim. Işık için creaqua marka bir ışık daha almayı planlıyorum. Öncelikle CO2 sorununu çözeceğim sanırım
Yeni Bir Hightech Denemesi
100x50x55 full ultra Clear
OrionLED D serisi RGBW
Fluval 406 (secheem Matrix - Sera sporax)
Taban malzemesi
Master soil
Master soil Powder
Zeminde tropical marka kapsül gübre var
Ayrıca sıvı gübre takviyesi yapacağım
Yetiştirmeyi düşündüğüm bitkiler
Monte Carlo
Sesiflora
Lotus
Rotala red blood
Canlı olarak tetra ve bazı canlı doğuran
türleri
CO2 desteği henüz bulunmuyor akvaryum bugün kurdum.
Bi kaç soru sormak istiyorum
Mayalı sistem aklımdan geçiyor sizce yeterli olur mu?
Işıklandırma günde kaç saat olmalı? (İlk 1 ay günde 6.5 sonra her ay 1 saat artırarak 9.5 saate kadar çıkartmayı düşünüyorum) sizce uygun mudur?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/201020250041551.jpg[/IMG]
100x50x55 full ultra Clear
OrionLED D serisi RGBW
Fluval 406 (secheem Matrix - Sera sporax)
Taban malzemesi
Master soil
Master soil Powder
Zeminde tropical marka kapsül gübre var
Ayrıca sıvı gübre takviyesi yapacağım
Yetiştirmeyi düşündüğüm bitkiler
Monte Carlo
Sesiflora
Lotus
Rotala red blood
Canlı olarak tetra ve bazı canlı doğuran
türleri
CO2 desteği henüz bulunmuyor akvaryum bugün kurdum.
Bi kaç soru sormak istiyorum
Mayalı sistem aklımdan geçiyor sizce yeterli olur mu?
Işıklandırma günde kaç saat olmalı? (İlk 1 ay günde 6.5 sonra her ay 1 saat artırarak 9.5 saate kadar çıkartmayı düşünüyorum) sizce uygun mudur?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/201020250041551.jpg[/IMG]
Geophagus Tapajos Akvaryumum
Kesinlikle öyle yalnız şuan elimde olan kumu ekledim. Discus için kum kullanmadigimdan hepsini hobici arkadaşlara verdim en kısa zamanda creaqua natural bej kum alacağım (kozmetik olarak çok hoşuma gidiyor)
Kesinlikle öyle yalnız şuan elimde olan kumu ekledim. Discus için kum kullanmadigimdan hepsini hobici arkadaşlara verdim en kısa zamanda creaqua natural bej kum alacağım (kozmetik olarak çok hoşuma gidiyor)
Akvaryuma Toprak Kap Koyabilir Miyim?
[QUOTE=Berk Gokova]Peki içteki cilanın bir sorun teşkil edeceğini düşünüyor musunuz?[/QUOTE]
İçindeki cila değil fırında yapılan zirhlama islemidir100 santigrat derece sıcaklığa bile rahatlıkla dayanır ve her hangi bir salınım yapmaz ki akvaryum maksimum 30 -32 derece sıcaklıkta olur. Suya salınım yapacağını sanmiyorum
[QUOTE=Berk Gokova]Peki içteki cilanın bir sorun teşkil edeceğini düşünüyor musunuz?[/QUOTE]
İçindeki cila değil fırında yapılan zirhlama islemidir100 santigrat derece sıcaklığa bile rahatlıkla dayanır ve her hangi bir salınım yapmaz ki akvaryum maksimum 30 -32 derece sıcaklıkta olur. Suya salınım yapacağını sanmiyorum
Geophagus Tapajos Akvaryumum
Ölçüler: 120x60x60
Canlı Türleri: Geophagus
Bitki Türleri: henüz yok
Tankın Yaşı: 4
Filtrasyon ve Işıklandırma: fluval fx2 - Orion full spectrum hazır modül
Tasarım ve Dekorasyon: creaqua natural bej kum Frodo kaya vs.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/050120252222331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/050120252223111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/050120252223441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/050120252224011.jpg[/IMG]
Ölçüler: 120x60x60
Canlı Türleri: Geophagus
Bitki Türleri: henüz yok
Tankın Yaşı: 4
Filtrasyon ve Işıklandırma: fluval fx2 - Orion full spectrum hazır modül
Tasarım ve Dekorasyon: creaqua natural bej kum Frodo kaya vs.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/050120252222331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/050120252223111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/050120252223441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/050120252224011.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
