ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
KryGnl
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
29
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Mart 2024 23:42
Son Ziyaret:
20 Nisan 2025 18:36
Toplam Mesaj:
42 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Koray GÜNEL
Doğum Tarihi:
10 Aralık 1993
Yaş:
32
İl:
Denizli
Meslek:
Akademisyen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Akvaryum ölçüleri: (95x40x40)
Filtre: Oase Biomaster Thermo 250
Aydınlatma : Orionled C serisi
Bitki Türleri: Anubias nana, Elodea, Limon, Zeytin, Moss, Java Fern, Myriophyllum Tuberculatum, Salvinia Cucullata, Lysimachia Nummularia, Proserpinaca
SON 10 MESAJI
Akvaryum Bitkisi Yapraktan Kök Verdi Nedir Bu?
Merhaba dostlar,
Akvaryumumda bulunan ve ismini bilmediğim ( bir sürü bitki satın aldım hangisiydi bu bilmiyorum [:)] ) bitkim yapraklarından kök vererek sürgün vermeye başladı. Bitkiler konusunda pek bilgili olmadığım için bu bitkinin adı nedir ve bu yapraktan çıkan kök ve sürgünleri kesip tekrar toprağa mı dikmeliyim ?
Bilgilendirirseniz çok mutlu olurum.
İyi forumlar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243761/290520240850411.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243761/290520240850431.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243761/290520240850451.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243761/290520240850461.jpg[/IMG]
Merhaba dostlar,
Akvaryumumda bulunan ve ismini bilmediğim ( bir sürü bitki satın aldım hangisiydi bu bilmiyorum [:)] ) bitkim yapraklarından kök vererek sürgün vermeye başladı. Bitkiler konusunda pek bilgili olmadığım için bu bitkinin adı nedir ve bu yapraktan çıkan kök ve sürgünleri kesip tekrar toprağa mı dikmeliyim ?
Bilgilendirirseniz çok mutlu olurum.
İyi forumlar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243761/290520240850411.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243761/290520240850431.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243761/290520240850451.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243761/290520240850461.jpg[/IMG]
Akvaryum İçin Tavsiye
[QUOTE=ekmbr]
JBL CristalProfi e401 aldım ve akvaryuma büyük geldi. Çekiş hortumu çok yüksek oldu. Kesip uydurma konularında biraz takıntılıyım, genelde orjinal olmasından yanayım bu yüzden iade ettim. Ufak 38L akvaryum için önerebileceğiniz filtre var mıdır? Geçici olarak küçük iç filtre olmasına rağmen fazla akıntı oluyor gibi. Balıklar sabit durmak için efor harcıyor gibi gözüküyor.[/QUOTE]
Dış filtre o hacim için biraz fazla gelebilir şelale tipi filtrelere bakabilirsiniz. Benim emiş borum da büyüktü birazını kestim bence o kadar takıntılı olmayın akvaryumcudan alacağınız bir boruyu da kesip kullanabilirsiniz (orjinaline dokunmak istemiyorsanız).
[QUOTE=ekmbr]
JBL CristalProfi e401 aldım ve akvaryuma büyük geldi. Çekiş hortumu çok yüksek oldu. Kesip uydurma konularında biraz takıntılıyım, genelde orjinal olmasından yanayım bu yüzden iade ettim. Ufak 38L akvaryum için önerebileceğiniz filtre var mıdır? Geçici olarak küçük iç filtre olmasına rağmen fazla akıntı oluyor gibi. Balıklar sabit durmak için efor harcıyor gibi gözüküyor.[/QUOTE]
Dış filtre o hacim için biraz fazla gelebilir şelale tipi filtrelere bakabilirsiniz. Benim emiş borum da büyüktü birazını kestim bence o kadar takıntılı olmayın akvaryumcudan alacağınız bir boruyu da kesip kullanabilirsiniz (orjinaline dokunmak istemiyorsanız).
Akvaryumumda Ne Yaparsam Yapayım Bitkilerim Ölüyor
[QUOTE=onurckmk]Arkadaşlar bilgilendirmeleriniz için teşekkür ederim öncelikle.
biraz önce OrionLed C Serisi led aydınlatmasından sipariş verdim 40 cm lik olanından. ortalama 27 watt verdiği yazıyor özelliklerinde. elimde bir de 20 cm liği mevcut. bu ikisini birlikte kullanacağım ve zamanlayıcı ile günde ortalama 9 saat aydınlatma sağlayacağım.
ek olarak excel sıvı karbon, demir, fosfat, potasyum, nitrat ve mikro element sıvı gübrelerinden aldım. onları kullanmaya başladım 2 gün oldu. bunların haricinde başka birşey vermemeyi planlıyorum. tabi bir de co2 vereceğim. kum olarak da 3 mm lik lav kırığı kullanacağım.
Bütün bunları göz önüne aldığınızda sizce yeterli bir sistem midir bitki akvaryumu için ??? ilerleyen süreçlerde buradan akvaryumumdaki durumu fotoğraflar paylaşarak sizlere sunacağım. [/QUOTE]
Satın aldığınız aydınlatmanın 90cm modelini kullanıyorum. Bitkiler için gayet yeterli olacaktır bence diğer aydınlatmanızla birlikte kullanmayın bu sefer akvaryumunuzu yosun sarabilir. OrionLed C Serisi tek başına yeterli olur.
[QUOTE=onurckmk]Arkadaşlar bilgilendirmeleriniz için teşekkür ederim öncelikle.
biraz önce OrionLed C Serisi led aydınlatmasından sipariş verdim 40 cm lik olanından. ortalama 27 watt verdiği yazıyor özelliklerinde. elimde bir de 20 cm liği mevcut. bu ikisini birlikte kullanacağım ve zamanlayıcı ile günde ortalama 9 saat aydınlatma sağlayacağım.
ek olarak excel sıvı karbon, demir, fosfat, potasyum, nitrat ve mikro element sıvı gübrelerinden aldım. onları kullanmaya başladım 2 gün oldu. bunların haricinde başka birşey vermemeyi planlıyorum. tabi bir de co2 vereceğim. kum olarak da 3 mm lik lav kırığı kullanacağım.
Bütün bunları göz önüne aldığınızda sizce yeterli bir sistem midir bitki akvaryumu için ??? ilerleyen süreçlerde buradan akvaryumumdaki durumu fotoğraflar paylaşarak sizlere sunacağım. [/QUOTE]
Satın aldığınız aydınlatmanın 90cm modelini kullanıyorum. Bitkiler için gayet yeterli olacaktır bence diğer aydınlatmanızla birlikte kullanmayın bu sefer akvaryumunuzu yosun sarabilir. OrionLed C Serisi tek başına yeterli olur.
Akvaryum İçin Tavsiye
[QUOTE=Orhan76]JBL dış filtre kullanmadım ama başka kullandığım diğer ürünleri çok kaliteli, bunun da debi ayarı varsa bir sorun olacağını sanmam. Bir de ona alternatif olarak Oase Filtosmart Thermo 100 (100 litreye kadar) ve Tetra EX 400 (80 litreye kadar)'ün de iyi olduklarını duydum.[/QUOTE]
Şuan 2 akvaryumumda Oase Biomaster Thermo 250 ve Oase FiltoSmart Thermo 100 kullanıyorum ikiside yanyana çalışıyor fakat kulağınızı dayamanız lazım duymak için kesinlikle tavsiye ederim. Benim alırken en korktuğum şeylerden birisi ses diğeri dahili ısıtıcının yeterli gelip gelmemesiydi ki içerisindeki ısıtıcılar kaç dereceye ayarladıysanız o sıcaklıkta tutuyor akvaryumu ayrıca biyolojik filtreleme için bolca malzeme alanı mevcut gönül rahatlığıyla tercih edilebilir.
[QUOTE=Orhan76]JBL dış filtre kullanmadım ama başka kullandığım diğer ürünleri çok kaliteli, bunun da debi ayarı varsa bir sorun olacağını sanmam. Bir de ona alternatif olarak Oase Filtosmart Thermo 100 (100 litreye kadar) ve Tetra EX 400 (80 litreye kadar)'ün de iyi olduklarını duydum.[/QUOTE]
Şuan 2 akvaryumumda Oase Biomaster Thermo 250 ve Oase FiltoSmart Thermo 100 kullanıyorum ikiside yanyana çalışıyor fakat kulağınızı dayamanız lazım duymak için kesinlikle tavsiye ederim. Benim alırken en korktuğum şeylerden birisi ses diğeri dahili ısıtıcının yeterli gelip gelmemesiydi ki içerisindeki ısıtıcılar kaç dereceye ayarladıysanız o sıcaklıkta tutuyor akvaryumu ayrıca biyolojik filtreleme için bolca malzeme alanı mevcut gönül rahatlığıyla tercih edilebilir.
Akvaryumlar Hakkında Düşüncelerinizi Merak Ediyorm
[QUOTE=Ehtiyar]Gül, limon gibi nispeten kalın dallı, yapraklı bitkiler zeminden de beslenmeye ihtiyaç duyuyorlar. Misket gübre kullanıyorsunuz umarım.[/QUOTE]
Misket gübre için karides, vatoz, çöpçü vs. zeminde gezen gruba zarar verebildiğini okuduğum için kullanmaya cesaret edemedim işin açıkçası
[QUOTE=Ehtiyar]Gül, limon gibi nispeten kalın dallı, yapraklı bitkiler zeminden de beslenmeye ihtiyaç duyuyorlar. Misket gübre kullanıyorsunuz umarım.[/QUOTE]
Misket gübre için karides, vatoz, çöpçü vs. zeminde gezen gruba zarar verebildiğini okuduğum için kullanmaya cesaret edemedim işin açıkçası
Akvaryumlar Hakkında Düşüncelerinizi Merak Ediyorm
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba,elinize sağlık, güzel olmuş, eleştiri istediğiniz için yazıyorum bitkileriniz gelişip budadığınızda daha sık dikerseniz hatta iki üç dalı birlikte dikerseniz daha güzel bir görüntü, buket havası verecektir. Keyifli hobiler dilerim.
Ağaç figürü sizin elinizden çıkma herhalde maaşallah [:nazar:][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim, evet ben yaptım [:)]
Aslında ilk dikimim o şekilde olmuştu arka fonu uzun bitkiler kapatarak akvaryum fonu görevi görecekti (potasyum eksikliğinden delinerek yaprak döktüler gübre aldım gelmesini bekliyorum.) Fakat 2 tane midyem var yeni kurulum sırasında kökler tam tutunamadan kumu kazdıkları için biraz ilk dizaynın dışına çıktı [:)]
İlk başlarda yine özenle dikiyordum ama gün aşırı tekrar tekrar dikim yapınca bir noktada bıktım boş bulduğum yere ektim gibi oldu
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba,elinize sağlık, güzel olmuş, eleştiri istediğiniz için yazıyorum bitkileriniz gelişip budadığınızda daha sık dikerseniz hatta iki üç dalı birlikte dikerseniz daha güzel bir görüntü, buket havası verecektir. Keyifli hobiler dilerim.
Ağaç figürü sizin elinizden çıkma herhalde maaşallah [:nazar:][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim, evet ben yaptım [:)]
Aslında ilk dikimim o şekilde olmuştu arka fonu uzun bitkiler kapatarak akvaryum fonu görevi görecekti (potasyum eksikliğinden delinerek yaprak döktüler gübre aldım gelmesini bekliyorum.) Fakat 2 tane midyem var yeni kurulum sırasında kökler tam tutunamadan kumu kazdıkları için biraz ilk dizaynın dışına çıktı [:)]
İlk başlarda yine özenle dikiyordum ama gün aşırı tekrar tekrar dikim yapınca bir noktada bıktım boş bulduğum yere ektim gibi oldu
Akvaryumlar Hakkında Düşüncelerinizi Merak Ediyorm
[QUOTE=GhostKoi]@KryGnl Tasarım her iki akvaryumda da gayet şık ve güzel olmuş. Bitkiler zamanla daha da oturacaktır.
4 lepistes varyetesini bir arada beslediğinizden yakın zamanda bunlar melezleşip orjinal görünümlerinden uzaklaşacaktır. Bunu hesaba katıyor olmalısınız. Olsun, satış amacınız yoksa sürpriz güzel yavrular çıkabilir.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim [:)][:)]
Bitkiler çok daha sağlıklıydı fakat 1 haftadır yapraklarda delinmeler ile birlikte dökülmeler başladı. Sıvı gübre takviyesi için sipariş verdim gelmesini bekliyorum [:(]
Aslında alt akvaryumda her türün saf kan yavrularını aldım ama niyetim biraz sürpriz yavru almayı denemek olduğu için melezlenmelerini çok umursamıyorum (hatta bir nebze merakla bekliyorum :) ) Koyduğum rafı 3 katlı yaptırdım biraz zaman geçtikten sonra 3. ve sonuncu akvaryumu sadece albino full red ile devam ettirmeyi düşünüyorum.
[QUOTE=GhostKoi]@KryGnl Tasarım her iki akvaryumda da gayet şık ve güzel olmuş. Bitkiler zamanla daha da oturacaktır.
4 lepistes varyetesini bir arada beslediğinizden yakın zamanda bunlar melezleşip orjinal görünümlerinden uzaklaşacaktır. Bunu hesaba katıyor olmalısınız. Olsun, satış amacınız yoksa sürpriz güzel yavrular çıkabilir.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim [:)][:)]
Bitkiler çok daha sağlıklıydı fakat 1 haftadır yapraklarda delinmeler ile birlikte dökülmeler başladı. Sıvı gübre takviyesi için sipariş verdim gelmesini bekliyorum [:(]
Aslında alt akvaryumda her türün saf kan yavrularını aldım ama niyetim biraz sürpriz yavru almayı denemek olduğu için melezlenmelerini çok umursamıyorum (hatta bir nebze merakla bekliyorum :) ) Koyduğum rafı 3 katlı yaptırdım biraz zaman geçtikten sonra 3. ve sonuncu akvaryumu sadece albino full red ile devam ettirmeyi düşünüyorum.
Akvaryumlar Hakkında Düşüncelerinizi Merak Ediyorm
[QUOTE=Fhfjfnn]Aşağıdaki akvaryum çok hoşuma gitti elinize sağlık çok güzel olmuş acba zemindeki bitki türü nedir ağacı siz kendinizmi yaptınız yoksa biyerden satınmı aldınız [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim [:)]
Zemindeki bitkiler tel üzerine sarılmış marimo moss aslında moss ball olarak alıp kendiniz de sarabilirsiniz fakat bu şekilde marimo carpet diye satıyorlar direkt alabilirsiniz. 10x10 tel üzerine sarıp yan yana koyunca çim halı gibi oluyorlar özel bakım falan istemezler bakımı kolaydır.
Ağaçlar da benim yaptığım bir şey kök üzerine yine aynı marimo moss sardım fakat bunu da hazır halde satıyorlar. Ben uğraşmayı sevdiğim için kendim yaptım ama biraz zahmetli isterseniz direkt hazırlarını alabilirsiniz. Sakura akvaryum sitesinde satılıyordu eğer almak isterseniz.[EDIT]KryGnl,2024-05-26 14:28:22[/EDIT]
[QUOTE=Fhfjfnn]Aşağıdaki akvaryum çok hoşuma gitti elinize sağlık çok güzel olmuş acba zemindeki bitki türü nedir ağacı siz kendinizmi yaptınız yoksa biyerden satınmı aldınız [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim [:)]
Zemindeki bitkiler tel üzerine sarılmış marimo moss aslında moss ball olarak alıp kendiniz de sarabilirsiniz fakat bu şekilde marimo carpet diye satıyorlar direkt alabilirsiniz. 10x10 tel üzerine sarıp yan yana koyunca çim halı gibi oluyorlar özel bakım falan istemezler bakımı kolaydır.
Ağaçlar da benim yaptığım bir şey kök üzerine yine aynı marimo moss sardım fakat bunu da hazır halde satıyorlar. Ben uğraşmayı sevdiğim için kendim yaptım ama biraz zahmetli isterseniz direkt hazırlarını alabilirsiniz. Sakura akvaryum sitesinde satılıyordu eğer almak isterseniz.[EDIT]KryGnl,2024-05-26 14:28:22[/EDIT]
Balığımın Rengi Soldu
Merhaba,
Fanusta balık besleme fikrini bırakın ve acilen 20-30 litre civarında bir akvaryum temin edin. Fanuslar bitki beslemek içindir balık beslemek için değildir. Ayrıca zeminde kullandığınız renkli taşları yapay bitki ve midye kabuğu çok yanlış seçimler muhtemelen su değerlerinin kötülüğü ve stres sebebiyle yakında balığınızı kaybedeceksiniz.
Fanuslar bir yerde okumuştum yanlış hatırlamıyorsam japon kültüründe gelen misafirlere hürmet ve görsellik için içerisine balık koyularak 1-2 saat sergilenip daha sonra asıl yaşam alanlarına koymak için kullanıldığından bu kültür "sürekli beslenebilir" şeklinde yanlış bir yayılıma kapıldı. Betalar küçük kaplarda "kısa bir süre de olsa hayatta kalabilir" fakat uzun süre yaşaması beklenilemez. Gerekli filtrasyonu fanusta sağlayamazsınız ve hastalık-ölüm kaçınılmaz olur.
Merhaba,
Fanusta balık besleme fikrini bırakın ve acilen 20-30 litre civarında bir akvaryum temin edin. Fanuslar bitki beslemek içindir balık beslemek için değildir. Ayrıca zeminde kullandığınız renkli taşları yapay bitki ve midye kabuğu çok yanlış seçimler muhtemelen su değerlerinin kötülüğü ve stres sebebiyle yakında balığınızı kaybedeceksiniz.
Fanuslar bir yerde okumuştum yanlış hatırlamıyorsam japon kültüründe gelen misafirlere hürmet ve görsellik için içerisine balık koyularak 1-2 saat sergilenip daha sonra asıl yaşam alanlarına koymak için kullanıldığından bu kültür "sürekli beslenebilir" şeklinde yanlış bir yayılıma kapıldı. Betalar küçük kaplarda "kısa bir süre de olsa hayatta kalabilir" fakat uzun süre yaşaması beklenilemez. Gerekli filtrasyonu fanusta sağlayamazsınız ve hastalık-ölüm kaçınılmaz olur.
Akvaryumlar Hakkında Düşüncelerinizi Merak Ediyorm
Ölçüler: 95x40x40 Ana tank(yukarıdaki) 85x40x25 Yavru Tankı (Aşağıdaki)
Canlı Türleri: Karma Lepistes (Snake Skin, Red Tail Big Ear, Koi Tuxedo, HB Moscow), otocinclus, vatoz, karma çöpçü (Panda, Komando, Orange), Elma ve Nerite salyangoz, Karma Karides ( PRL, Mavi Kadife, Carbon Rili, mavi jelly)
Bitki Türleri: Anubias, Bacopa,Limon, Gül, Pagostemon, Lobelia, Hydrocotyle, Marimos Moss, Christmas Moss)
Tankın Yaşı: Yaklaşık 3 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Ana Tank (Oase Biomaster Thermo 250 Dış filtre ve OrionLed C Serisi 4 Şeritli)
Yavru Tankı (Oase Filtrosmart Thermo 100 Dış Filtre ve OrionLed E Serisi 3 Şeritli)
Tasarım ve Dekorasyon:[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243761/260520241243301.jpg[/IMG]
Yorumlarınızı ve eleştirilerinizi bekliyorum :)[EDIT]KryGnl,2024-05-26 13:21:43[/EDIT]
Ölçüler: 95x40x40 Ana tank(yukarıdaki) 85x40x25 Yavru Tankı (Aşağıdaki)
Canlı Türleri: Karma Lepistes (Snake Skin, Red Tail Big Ear, Koi Tuxedo, HB Moscow), otocinclus, vatoz, karma çöpçü (Panda, Komando, Orange), Elma ve Nerite salyangoz, Karma Karides ( PRL, Mavi Kadife, Carbon Rili, mavi jelly)
Bitki Türleri: Anubias, Bacopa,Limon, Gül, Pagostemon, Lobelia, Hydrocotyle, Marimos Moss, Christmas Moss)
Tankın Yaşı: Yaklaşık 3 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Ana Tank (Oase Biomaster Thermo 250 Dış filtre ve OrionLed C Serisi 4 Şeritli)
Yavru Tankı (Oase Filtrosmart Thermo 100 Dış Filtre ve OrionLed E Serisi 3 Şeritli)
Tasarım ve Dekorasyon:[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243761/260520241243301.jpg[/IMG]
Yorumlarınızı ve eleştirilerinizi bekliyorum :)[EDIT]KryGnl,2024-05-26 13:21:43[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:02
Omurgasızlar - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
