ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
DanChi
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
19
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Mart 2024 12:26
Son Ziyaret:
29 Ocak 2025 16:01
Toplam Mesaj:
24 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ergün
Doğum Tarihi:
19 Mayıs 1990
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Yazılım Geliştirici
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Su Öğretisi
SON 10 MESAJI
Akvaryum Suyu Berraklığı Sorunu
[QUOTE=DanChi]15 gün sonraki güncelleme, su bulanıklığı sorunu çözüldü.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/051120241348231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/051120241348431.jpg[/IMG][/QUOTE]
@bendeniztayfun spesifik olarak merak ettiğiniz bir konu var mı o konu özelinde yanıtlayayım? Şöyle 15 gün sonrasında bir güncelleme yazmıştım. Kaçırmış olabilirsiniz.
[QUOTE=DanChi]15 gün sonraki güncelleme, su bulanıklığı sorunu çözüldü.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/051120241348231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/051120241348431.jpg[/IMG][/QUOTE]
@bendeniztayfun spesifik olarak merak ettiğiniz bir konu var mı o konu özelinde yanıtlayayım? Şöyle 15 gün sonrasında bir güncelleme yazmıştım. Kaçırmış olabilirsiniz.
Akvaryum Suyu Berraklığı Sorunu
15 gün sonraki güncelleme, su bulanıklığı sorunu çözüldü.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/051120241348231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/051120241348431.jpg[/IMG]
15 gün sonraki güncelleme, su bulanıklığı sorunu çözüldü.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/051120241348231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/051120241348431.jpg[/IMG]
Akvaryum Suyu Berraklığı Sorunu
[QUOTE=palio78]Bu ışığın marka model nedir hocam, çok güzelmiş güle güle kullanın[/QUOTE]
Çok teşekkürler, daha iyisi sizin olsun.
Chihiros WRGB II 90
[QUOTE=palio78]Bu ışığın marka model nedir hocam, çok güzelmiş güle güle kullanın[/QUOTE]
Çok teşekkürler, daha iyisi sizin olsun.
Chihiros WRGB II 90
Akvaryum Suyu Berraklığı Sorunu
[QUOTE=hasancn]Co2 ile ilgili bir sorun değil hocam yeşil su olacakta olamıyor gibi. Uv filtre varsa 2-3 saate hallolur sorununuz.
Bu halferiler niye sarı normal halferi demi hocam.[/QUOTE]
Son çare olarak UV Filtreyi tutuyorum. ( Chihiros Doctor Mate ekledim )
[QUOTE=MasterChief]Güzel bir kurulum olmuş. Acaba yemleme ve aydınlatmayı bir haftalığına azaltsanız faydası olur mu? Olmazsa temizleyici ürün kullanabilirsiniz (ReeFlowers AquaClear, ReeFlowers Remalge). Bununla birlikte su değişimleri yapabilir, amonyak seviyesini azaltması için bir süreliğine zeolit kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Yemleme çok fazla yok aslında, fakat aydınlatmayı güncelledim 2 hafta boyunca izleyip güncelleyeceğim burayı. UV Filtre ve temizleyici ürünleri son çözüm olarak saklıyorum.
[QUOTE=palio78]Merhaba, akvaryum güneş görüyor mu? Işık süreniz ne kadar, fazla gibi, bunlar da problem yoksa yemleme miktarınızda problem olabilir.
Sıvı karbona başlamanızı da tavsiye ederim. Ayrıca su berraklaştırıcı kullanabilirsiniz ben crystalpro kullanıyorum ara ara gayet etkili oluyor.[/QUOTE]
Güneş görmüyor genellikle fakat ışık süresini 8 saatten 6 saate indirdim. Bazı değerleri de ayrıca güncelledim.
[QUOTE=Bozajuniors]İşin teknik kısmından anlamam ama tasarım gayet keyifli... [/QUOTE]
Çok teşekkürler, daha iyisi sizin olsun.
Genel toplamda yorumlar hep ışık üzerinden gelince ışıklarımı bir kontrol ettim. Bazı değerleri düzenledim bir süre bu şekilde izleyeceğim.
Ek olarak bugün bazı ek düzenlemeler yaptım;
Krom bir filtre seti ile değiştirdim. ( Su yüzeyinde harika bir akıntı oluşturdu.)
Chihiros Doctor Mate ekledim ayarlarını düzenledim.
Güncel hali;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/201020242209361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/201020242210581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/201020242211041.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/201020242211081.jpg[/IMG]
[QUOTE=hasancn]Co2 ile ilgili bir sorun değil hocam yeşil su olacakta olamıyor gibi. Uv filtre varsa 2-3 saate hallolur sorununuz.
Bu halferiler niye sarı normal halferi demi hocam.[/QUOTE]
Son çare olarak UV Filtreyi tutuyorum. ( Chihiros Doctor Mate ekledim )
[QUOTE=MasterChief]Güzel bir kurulum olmuş. Acaba yemleme ve aydınlatmayı bir haftalığına azaltsanız faydası olur mu? Olmazsa temizleyici ürün kullanabilirsiniz (ReeFlowers AquaClear, ReeFlowers Remalge). Bununla birlikte su değişimleri yapabilir, amonyak seviyesini azaltması için bir süreliğine zeolit kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Yemleme çok fazla yok aslında, fakat aydınlatmayı güncelledim 2 hafta boyunca izleyip güncelleyeceğim burayı. UV Filtre ve temizleyici ürünleri son çözüm olarak saklıyorum.
[QUOTE=palio78]Merhaba, akvaryum güneş görüyor mu? Işık süreniz ne kadar, fazla gibi, bunlar da problem yoksa yemleme miktarınızda problem olabilir.
Sıvı karbona başlamanızı da tavsiye ederim. Ayrıca su berraklaştırıcı kullanabilirsiniz ben crystalpro kullanıyorum ara ara gayet etkili oluyor.[/QUOTE]
Güneş görmüyor genellikle fakat ışık süresini 8 saatten 6 saate indirdim. Bazı değerleri de ayrıca güncelledim.
[QUOTE=Bozajuniors]İşin teknik kısmından anlamam ama tasarım gayet keyifli... [/QUOTE]
Çok teşekkürler, daha iyisi sizin olsun.
Genel toplamda yorumlar hep ışık üzerinden gelince ışıklarımı bir kontrol ettim. Bazı değerleri düzenledim bir süre bu şekilde izleyeceğim.
Ek olarak bugün bazı ek düzenlemeler yaptım;
Krom bir filtre seti ile değiştirdim. ( Su yüzeyinde harika bir akıntı oluşturdu.)
Chihiros Doctor Mate ekledim ayarlarını düzenledim.
Güncel hali;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/201020242209361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/201020242210581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/201020242211041.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/201020242211081.jpg[/IMG]
Akvaryum Suyu Berraklığı Sorunu
Merhaba, akvaryum suyumun berraklığında bir sorun yaşıyorum ve sanırım yeşil su problemine doğru gidiyor. Hiçbir yosun sorunum bulunmamakta ve canlılar stressiz şekilde yaşıyorlar. Bitkilerim harika şekilde büyüdüler. Ancak suyu bir türlü berrak hale getiremedim.
Acaba CO2 yeterince çözülmüyor mu? Bu durumda sorunu nerede aramam gerektiği konusunda önerileriniz var mı?
Sevgiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/171020242152211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/171020242152531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/171020242153131.jpg[/IMG]
Merhaba, akvaryum suyumun berraklığında bir sorun yaşıyorum ve sanırım yeşil su problemine doğru gidiyor. Hiçbir yosun sorunum bulunmamakta ve canlılar stressiz şekilde yaşıyorlar. Bitkilerim harika şekilde büyüdüler. Ancak suyu bir türlü berrak hale getiremedim.
Acaba CO2 yeterince çözülmüyor mu? Bu durumda sorunu nerede aramam gerektiği konusunda önerileriniz var mı?
Sevgiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/171020242152211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/171020242152531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/171020242153131.jpg[/IMG]
Dry Start Iwagumi Değerlendirme
[QUOTE=MehmetAkif]
Tank gayet sağlıklı görünüyor. Apisto çifti olmasaydı kesinlikle karides girin tanka derdim. Çok çalışkan arkadaşlar 😅
Karici yükseklik bana halen biraz fazla gibi geliyor. Tank iwagumi tarzında olduğu için hardacapein üst kısmı ile aydınlatma arası boşluk sanki fazla kalacak. Tanka derinlik vermeyi düşünür müsünüz?[/QUOTE]
Kesinlikle benzer görünümden ben de bir noktada rahatsızlık hissediyorum. Aydınlatma ile hardscape arasındaki fark aslında fotoğrafta gözüktüğünden daha az, bu yüzden o kadar rahatsız edici değil. (Tank kurulumunu yeniden yapıyor olsaydım, sanırım 110x50x50 ya da 100x40x40 gibi ölçülerde planlardım.)
Eğer yeni bir tank almadan derinlik konusunda önerileriniz varsa, dinlemek isterim. ( Tankı hazır almayıp kesimden birleşimine kadar sürecinde yer aldığım için buralarda ki amatörlüğüm kesinlikle göz önünde [:D] )
Apisto ile birlikte Amano Karides sorun yaratır mı?
[EDIT]DanChi,2024-05-06 13:01:33[/EDIT]
[QUOTE=MehmetAkif]
Tank gayet sağlıklı görünüyor. Apisto çifti olmasaydı kesinlikle karides girin tanka derdim. Çok çalışkan arkadaşlar 😅
Karici yükseklik bana halen biraz fazla gibi geliyor. Tank iwagumi tarzında olduğu için hardacapein üst kısmı ile aydınlatma arası boşluk sanki fazla kalacak. Tanka derinlik vermeyi düşünür müsünüz?[/QUOTE]
Kesinlikle benzer görünümden ben de bir noktada rahatsızlık hissediyorum. Aydınlatma ile hardscape arasındaki fark aslında fotoğrafta gözüktüğünden daha az, bu yüzden o kadar rahatsız edici değil. (Tank kurulumunu yeniden yapıyor olsaydım, sanırım 110x50x50 ya da 100x40x40 gibi ölçülerde planlardım.)
Eğer yeni bir tank almadan derinlik konusunda önerileriniz varsa, dinlemek isterim. ( Tankı hazır almayıp kesimden birleşimine kadar sürecinde yer aldığım için buralarda ki amatörlüğüm kesinlikle göz önünde [:D] )
Apisto ile birlikte Amano Karides sorun yaratır mı?
[EDIT]DanChi,2024-05-06 13:01:33[/EDIT]
Dry Start Iwagumi Değerlendirme
25. Gün:
İlk kurulumdan bu yana 25 gün geçti. Kurulum sonrası yosun sorununu aşmak için "Carbon Exalg" kullanıyorum ve canlı besliyorum.
[B]Yosun yiyici türler;[/B]
5x SAE
2x CAE
5x Nerite Salyangoz
5x Nerite Zebra Salyangoz
2x Cüce Vatoz
2x Siyah Vatoz
Salyangozlar ara sıra akvaryumdan kaçıyorlar. :)
[B]Bitkiler;[/B]
10 porsiyon Pervula dikimi sonrasında, ek olarak 4 porsiyon Pogostemon Helferi dikimi gerçekleştirdim. Pervulaların durumu gayet iyi, kök salımı güzel şekilde gerçekleşti ve yanlara doğru genişlemeye başladı. Pogostemon Helferi'yi henüz yeni diktiğim için, süreç içinde nasıl şekilleneceğini merakla bekliyorum.
[B]Canlı türü[/B] olarak yosun yiyicilerin dışında;
[B]107 Neon Tetra[/B] ve
[B]1 çift Apistogramma[/B] bulunuyor.
Estetik açıdan içeride filtre ve CO2 sisteminde bazı değişiklikler yaptım. Termometre ve indikatör için benzer estetik değişiklikleri yapmayı planlıyorum. SAE'lerin saç yosunlarında yeterince performanslı olduğunu gözlemlemedim, son olarak 10x Amano Karides eklemeyi planlıyorum. ( Üretimden çıkmasını bekliyorum. )
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/060520241220481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/060520241221101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/060520241221531.jpg[/IMG]
Amatör bir hobi sever olarak, tüm öneri ve eleştirilerinize açığım.
[EDIT]DanChi,2024-05-06 12:25:25[/EDIT]
25. Gün:
İlk kurulumdan bu yana 25 gün geçti. Kurulum sonrası yosun sorununu aşmak için "Carbon Exalg" kullanıyorum ve canlı besliyorum.
[B]Yosun yiyici türler;[/B]
5x SAE
2x CAE
5x Nerite Salyangoz
5x Nerite Zebra Salyangoz
2x Cüce Vatoz
2x Siyah Vatoz
Salyangozlar ara sıra akvaryumdan kaçıyorlar. :)
[B]Bitkiler;[/B]
10 porsiyon Pervula dikimi sonrasında, ek olarak 4 porsiyon Pogostemon Helferi dikimi gerçekleştirdim. Pervulaların durumu gayet iyi, kök salımı güzel şekilde gerçekleşti ve yanlara doğru genişlemeye başladı. Pogostemon Helferi'yi henüz yeni diktiğim için, süreç içinde nasıl şekilleneceğini merakla bekliyorum.
[B]Canlı türü[/B] olarak yosun yiyicilerin dışında;
[B]107 Neon Tetra[/B] ve
[B]1 çift Apistogramma[/B] bulunuyor.
Estetik açıdan içeride filtre ve CO2 sisteminde bazı değişiklikler yaptım. Termometre ve indikatör için benzer estetik değişiklikleri yapmayı planlıyorum. SAE'lerin saç yosunlarında yeterince performanslı olduğunu gözlemlemedim, son olarak 10x Amano Karides eklemeyi planlıyorum. ( Üretimden çıkmasını bekliyorum. )
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/060520241220481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/060520241221101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/060520241221531.jpg[/IMG]
Amatör bir hobi sever olarak, tüm öneri ve eleştirilerinize açığım.
[EDIT]DanChi,2024-05-06 12:25:25[/EDIT]
Bitkili Akvaryum Test Kitleri Ve Tavsiye İsteği
Merhabalar,
Yeni kurulum yapmış olduğum ~260LT Bitkili akvaryumumda yosunlanma problemleri olmaya başladı. ( Bundan rahatsız değilim öğrenme sürecince hakim olmak için sorunları adım adım çözmek hoşuma gidiyor. )
Bu noktada test kitleri ve aydınlatmaya odaklanıyorum. Test kitleri için seçeneklerimi neler? Önerileriniz olursa dinlemek isterim.
Araştırmalarım sonucu şu test kitine ulaştım, doğrudan kullanıcısı varsa deneyimlerini dinlemek isterim.
[URL=https://www.amazon.com.tr/Jbl-Proscan-Akıllı-Tel-Testi/dp/B00R5S9EQ6]JBL ProScan[/URL]
Teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/300420241444311.jpg[/IMG]
[EDIT]DanChi,2024-04-30 14:49:39[/EDIT]
Merhabalar,
Yeni kurulum yapmış olduğum ~260LT Bitkili akvaryumumda yosunlanma problemleri olmaya başladı. ( Bundan rahatsız değilim öğrenme sürecince hakim olmak için sorunları adım adım çözmek hoşuma gidiyor. )
Bu noktada test kitleri ve aydınlatmaya odaklanıyorum. Test kitleri için seçeneklerimi neler? Önerileriniz olursa dinlemek isterim.
Araştırmalarım sonucu şu test kitine ulaştım, doğrudan kullanıcısı varsa deneyimlerini dinlemek isterim.
[URL=https://www.amazon.com.tr/Jbl-Proscan-Akıllı-Tel-Testi/dp/B00R5S9EQ6]JBL ProScan[/URL]
Teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/300420241444311.jpg[/IMG]
[EDIT]DanChi,2024-04-30 14:49:39[/EDIT]
Akvaryum Yüzeyindeki Beyaz Yağlanma
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]O yağ tabakasına benzer oluşum aslında bakteri tabakası çözüm olarak ya yüzey skimmer, ya yüzey hareketinin arttırılması, ya da peçete ile yüzeyden almak. Yüzey hareketi olursa sıkıntılı bir durum olmaz o tabakanın doğrudan bir zararı yok. Eğer yüzeyi tamamen kapatırsa gaz alış verişi engelleneceği için sıkıntı oluyor. [/QUOTE]
[QUOTE=Mydestiny]Aynı sorun bende de vardı. Tabaka ve köpük oluşmuştu su yüzeyinde. Önce kağıt havlu ile su yüzeyini temizledim sonra kullanmadığım güçlü bir iç filtreyi su yüzeyine akıntı yapacak şekilde takıp kısa bir süre çalıştırdım. Daha sonra %20 şu değişimi yaptım ve 2 gündür su yüzeyinde herhangi bir tabaka veya köpük oluşumu yok[:iyi:][/QUOTE]
Evet sorunun çözümü için yüzeye yakın bir konuma su çıkışını konumlandırdım sorun çözüldü. Aslında merak ettiğim neden olduğu konusuydu. Cevaplarınız ve alternatif araştırmalar ile beraber bunun bakteri oluşumunda normal bir durum olduğu kanısına vardım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/210420241504531.jpg[/IMG]
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]O yağ tabakasına benzer oluşum aslında bakteri tabakası çözüm olarak ya yüzey skimmer, ya yüzey hareketinin arttırılması, ya da peçete ile yüzeyden almak. Yüzey hareketi olursa sıkıntılı bir durum olmaz o tabakanın doğrudan bir zararı yok. Eğer yüzeyi tamamen kapatırsa gaz alış verişi engelleneceği için sıkıntı oluyor. [/QUOTE]
[QUOTE=Mydestiny]Aynı sorun bende de vardı. Tabaka ve köpük oluşmuştu su yüzeyinde. Önce kağıt havlu ile su yüzeyini temizledim sonra kullanmadığım güçlü bir iç filtreyi su yüzeyine akıntı yapacak şekilde takıp kısa bir süre çalıştırdım. Daha sonra %20 şu değişimi yaptım ve 2 gündür su yüzeyinde herhangi bir tabaka veya köpük oluşumu yok[:iyi:][/QUOTE]
Evet sorunun çözümü için yüzeye yakın bir konuma su çıkışını konumlandırdım sorun çözüldü. Aslında merak ettiğim neden olduğu konusuydu. Cevaplarınız ve alternatif araştırmalar ile beraber bunun bakteri oluşumunda normal bir durum olduğu kanısına vardım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/210420241504531.jpg[/IMG]
Akvaryum Yüzeyindeki Beyaz Yağlanma
Merhabalar fotoğraftan görüntüleneceği üzere akvaryum yüzeyinde bir yağ (ya da benzer) bir tabaka parçacıkları oluştu.
Yalnızca APT ve Carbon EXALG takviyesi yapıyorum. Acaba miktar mı fazla? ( Bir süre sonra kenarlarda köpük şeklinde toplanıyor sanırım. )
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/200420242211341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/200420242212171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/200420242212271.jpg[/IMG]
Dönüşleriniz için teşekkürler.
Merhabalar fotoğraftan görüntüleneceği üzere akvaryum yüzeyinde bir yağ (ya da benzer) bir tabaka parçacıkları oluştu.
Yalnızca APT ve Carbon EXALG takviyesi yapıyorum. Acaba miktar mı fazla? ( Bir süre sonra kenarlarda köpük şeklinde toplanıyor sanırım. )
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/200420242211341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/200420242212171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/200420242212271.jpg[/IMG]
Dönüşleriniz için teşekkürler.
SON MESAJLAR
- Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - Sessiz Şelale Filtre Önerisi MCY4, 22:33
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
KULLANICILAR
- 89 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
HaydarGul,
Taha⚡,
Hknçkl,
Kınayu,
TheDS,
Urar,
yaguara,
Sungurr,
GhostKoi,
sina cen,
LeafyAqua,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
osmandbnl,
yeekim,
Mirt,
DigitalPen,
omerali06,
Balikcidede,
0rnn,
propecia,
JujuSeri,
Kuduoglu,
omerkaya40,
fffurkan9,
Mr. WingMan,
Hidro Dinamik,
pianoƒish,
FULL RED MEHMET,
nniiaa,
Gökdeniz Kale,
ilterisdoğukan,
Frkn,
aXarayli,
nazemert,
mustafa innr,
seljoy,
sakal34,
EmiirKaan,
Koksal Gurkan,
HLLDNLYC,
oktay42,
teksas_tombiks,
hakanmorcicek,
Tolga8995,
Oquanus,
ootkn,
Hakan ARP,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
