ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
DanChi
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
19
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Mart 2024 12:26
Son Ziyaret:
29 Ocak 2025 16:01
Toplam Mesaj:
24 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ergün
Doğum Tarihi:
19 Mayıs 1990
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Yazılım Geliştirici
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Su Öğretisi
SON 10 MESAJI
Akvaryum Suyu Berraklığı Sorunu
[QUOTE=DanChi]15 gün sonraki güncelleme, su bulanıklığı sorunu çözüldü.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/051120241348231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/051120241348431.jpg[/IMG][/QUOTE]
@bendeniztayfun spesifik olarak merak ettiğiniz bir konu var mı o konu özelinde yanıtlayayım? Şöyle 15 gün sonrasında bir güncelleme yazmıştım. Kaçırmış olabilirsiniz.
[QUOTE=DanChi]15 gün sonraki güncelleme, su bulanıklığı sorunu çözüldü.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/051120241348231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/051120241348431.jpg[/IMG][/QUOTE]
@bendeniztayfun spesifik olarak merak ettiğiniz bir konu var mı o konu özelinde yanıtlayayım? Şöyle 15 gün sonrasında bir güncelleme yazmıştım. Kaçırmış olabilirsiniz.
Akvaryum Suyu Berraklığı Sorunu
15 gün sonraki güncelleme, su bulanıklığı sorunu çözüldü.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/051120241348231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/051120241348431.jpg[/IMG]
15 gün sonraki güncelleme, su bulanıklığı sorunu çözüldü.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/051120241348231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/051120241348431.jpg[/IMG]
Akvaryum Suyu Berraklığı Sorunu
[QUOTE=palio78]Bu ışığın marka model nedir hocam, çok güzelmiş güle güle kullanın[/QUOTE]
Çok teşekkürler, daha iyisi sizin olsun.
Chihiros WRGB II 90
[QUOTE=palio78]Bu ışığın marka model nedir hocam, çok güzelmiş güle güle kullanın[/QUOTE]
Çok teşekkürler, daha iyisi sizin olsun.
Chihiros WRGB II 90
Akvaryum Suyu Berraklığı Sorunu
[QUOTE=hasancn]Co2 ile ilgili bir sorun değil hocam yeşil su olacakta olamıyor gibi. Uv filtre varsa 2-3 saate hallolur sorununuz.
Bu halferiler niye sarı normal halferi demi hocam.[/QUOTE]
Son çare olarak UV Filtreyi tutuyorum. ( Chihiros Doctor Mate ekledim )
[QUOTE=MasterChief]Güzel bir kurulum olmuş. Acaba yemleme ve aydınlatmayı bir haftalığına azaltsanız faydası olur mu? Olmazsa temizleyici ürün kullanabilirsiniz (ReeFlowers AquaClear, ReeFlowers Remalge). Bununla birlikte su değişimleri yapabilir, amonyak seviyesini azaltması için bir süreliğine zeolit kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Yemleme çok fazla yok aslında, fakat aydınlatmayı güncelledim 2 hafta boyunca izleyip güncelleyeceğim burayı. UV Filtre ve temizleyici ürünleri son çözüm olarak saklıyorum.
[QUOTE=palio78]Merhaba, akvaryum güneş görüyor mu? Işık süreniz ne kadar, fazla gibi, bunlar da problem yoksa yemleme miktarınızda problem olabilir.
Sıvı karbona başlamanızı da tavsiye ederim. Ayrıca su berraklaştırıcı kullanabilirsiniz ben crystalpro kullanıyorum ara ara gayet etkili oluyor.[/QUOTE]
Güneş görmüyor genellikle fakat ışık süresini 8 saatten 6 saate indirdim. Bazı değerleri de ayrıca güncelledim.
[QUOTE=Bozajuniors]İşin teknik kısmından anlamam ama tasarım gayet keyifli... [/QUOTE]
Çok teşekkürler, daha iyisi sizin olsun.
Genel toplamda yorumlar hep ışık üzerinden gelince ışıklarımı bir kontrol ettim. Bazı değerleri düzenledim bir süre bu şekilde izleyeceğim.
Ek olarak bugün bazı ek düzenlemeler yaptım;
Krom bir filtre seti ile değiştirdim. ( Su yüzeyinde harika bir akıntı oluşturdu.)
Chihiros Doctor Mate ekledim ayarlarını düzenledim.
Güncel hali;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/201020242209361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/201020242210581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/201020242211041.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/201020242211081.jpg[/IMG]
[QUOTE=hasancn]Co2 ile ilgili bir sorun değil hocam yeşil su olacakta olamıyor gibi. Uv filtre varsa 2-3 saate hallolur sorununuz.
Bu halferiler niye sarı normal halferi demi hocam.[/QUOTE]
Son çare olarak UV Filtreyi tutuyorum. ( Chihiros Doctor Mate ekledim )
[QUOTE=MasterChief]Güzel bir kurulum olmuş. Acaba yemleme ve aydınlatmayı bir haftalığına azaltsanız faydası olur mu? Olmazsa temizleyici ürün kullanabilirsiniz (ReeFlowers AquaClear, ReeFlowers Remalge). Bununla birlikte su değişimleri yapabilir, amonyak seviyesini azaltması için bir süreliğine zeolit kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Yemleme çok fazla yok aslında, fakat aydınlatmayı güncelledim 2 hafta boyunca izleyip güncelleyeceğim burayı. UV Filtre ve temizleyici ürünleri son çözüm olarak saklıyorum.
[QUOTE=palio78]Merhaba, akvaryum güneş görüyor mu? Işık süreniz ne kadar, fazla gibi, bunlar da problem yoksa yemleme miktarınızda problem olabilir.
Sıvı karbona başlamanızı da tavsiye ederim. Ayrıca su berraklaştırıcı kullanabilirsiniz ben crystalpro kullanıyorum ara ara gayet etkili oluyor.[/QUOTE]
Güneş görmüyor genellikle fakat ışık süresini 8 saatten 6 saate indirdim. Bazı değerleri de ayrıca güncelledim.
[QUOTE=Bozajuniors]İşin teknik kısmından anlamam ama tasarım gayet keyifli... [/QUOTE]
Çok teşekkürler, daha iyisi sizin olsun.
Genel toplamda yorumlar hep ışık üzerinden gelince ışıklarımı bir kontrol ettim. Bazı değerleri düzenledim bir süre bu şekilde izleyeceğim.
Ek olarak bugün bazı ek düzenlemeler yaptım;
Krom bir filtre seti ile değiştirdim. ( Su yüzeyinde harika bir akıntı oluşturdu.)
Chihiros Doctor Mate ekledim ayarlarını düzenledim.
Güncel hali;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/201020242209361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/201020242210581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/201020242211041.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/201020242211081.jpg[/IMG]
Akvaryum Suyu Berraklığı Sorunu
Merhaba, akvaryum suyumun berraklığında bir sorun yaşıyorum ve sanırım yeşil su problemine doğru gidiyor. Hiçbir yosun sorunum bulunmamakta ve canlılar stressiz şekilde yaşıyorlar. Bitkilerim harika şekilde büyüdüler. Ancak suyu bir türlü berrak hale getiremedim.
Acaba CO2 yeterince çözülmüyor mu? Bu durumda sorunu nerede aramam gerektiği konusunda önerileriniz var mı?
Sevgiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/171020242152211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/171020242152531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/171020242153131.jpg[/IMG]
Merhaba, akvaryum suyumun berraklığında bir sorun yaşıyorum ve sanırım yeşil su problemine doğru gidiyor. Hiçbir yosun sorunum bulunmamakta ve canlılar stressiz şekilde yaşıyorlar. Bitkilerim harika şekilde büyüdüler. Ancak suyu bir türlü berrak hale getiremedim.
Acaba CO2 yeterince çözülmüyor mu? Bu durumda sorunu nerede aramam gerektiği konusunda önerileriniz var mı?
Sevgiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/171020242152211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/171020242152531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/171020242153131.jpg[/IMG]
Dry Start Iwagumi Değerlendirme
[QUOTE=MehmetAkif]
Tank gayet sağlıklı görünüyor. Apisto çifti olmasaydı kesinlikle karides girin tanka derdim. Çok çalışkan arkadaşlar 😅
Karici yükseklik bana halen biraz fazla gibi geliyor. Tank iwagumi tarzında olduğu için hardacapein üst kısmı ile aydınlatma arası boşluk sanki fazla kalacak. Tanka derinlik vermeyi düşünür müsünüz?[/QUOTE]
Kesinlikle benzer görünümden ben de bir noktada rahatsızlık hissediyorum. Aydınlatma ile hardscape arasındaki fark aslında fotoğrafta gözüktüğünden daha az, bu yüzden o kadar rahatsız edici değil. (Tank kurulumunu yeniden yapıyor olsaydım, sanırım 110x50x50 ya da 100x40x40 gibi ölçülerde planlardım.)
Eğer yeni bir tank almadan derinlik konusunda önerileriniz varsa, dinlemek isterim. ( Tankı hazır almayıp kesimden birleşimine kadar sürecinde yer aldığım için buralarda ki amatörlüğüm kesinlikle göz önünde [:D] )
Apisto ile birlikte Amano Karides sorun yaratır mı?
[EDIT]DanChi,2024-05-06 13:01:33[/EDIT]
[QUOTE=MehmetAkif]
Tank gayet sağlıklı görünüyor. Apisto çifti olmasaydı kesinlikle karides girin tanka derdim. Çok çalışkan arkadaşlar 😅
Karici yükseklik bana halen biraz fazla gibi geliyor. Tank iwagumi tarzında olduğu için hardacapein üst kısmı ile aydınlatma arası boşluk sanki fazla kalacak. Tanka derinlik vermeyi düşünür müsünüz?[/QUOTE]
Kesinlikle benzer görünümden ben de bir noktada rahatsızlık hissediyorum. Aydınlatma ile hardscape arasındaki fark aslında fotoğrafta gözüktüğünden daha az, bu yüzden o kadar rahatsız edici değil. (Tank kurulumunu yeniden yapıyor olsaydım, sanırım 110x50x50 ya da 100x40x40 gibi ölçülerde planlardım.)
Eğer yeni bir tank almadan derinlik konusunda önerileriniz varsa, dinlemek isterim. ( Tankı hazır almayıp kesimden birleşimine kadar sürecinde yer aldığım için buralarda ki amatörlüğüm kesinlikle göz önünde [:D] )
Apisto ile birlikte Amano Karides sorun yaratır mı?
[EDIT]DanChi,2024-05-06 13:01:33[/EDIT]
Dry Start Iwagumi Değerlendirme
25. Gün:
İlk kurulumdan bu yana 25 gün geçti. Kurulum sonrası yosun sorununu aşmak için "Carbon Exalg" kullanıyorum ve canlı besliyorum.
[B]Yosun yiyici türler;[/B]
5x SAE
2x CAE
5x Nerite Salyangoz
5x Nerite Zebra Salyangoz
2x Cüce Vatoz
2x Siyah Vatoz
Salyangozlar ara sıra akvaryumdan kaçıyorlar. :)
[B]Bitkiler;[/B]
10 porsiyon Pervula dikimi sonrasında, ek olarak 4 porsiyon Pogostemon Helferi dikimi gerçekleştirdim. Pervulaların durumu gayet iyi, kök salımı güzel şekilde gerçekleşti ve yanlara doğru genişlemeye başladı. Pogostemon Helferi'yi henüz yeni diktiğim için, süreç içinde nasıl şekilleneceğini merakla bekliyorum.
[B]Canlı türü[/B] olarak yosun yiyicilerin dışında;
[B]107 Neon Tetra[/B] ve
[B]1 çift Apistogramma[/B] bulunuyor.
Estetik açıdan içeride filtre ve CO2 sisteminde bazı değişiklikler yaptım. Termometre ve indikatör için benzer estetik değişiklikleri yapmayı planlıyorum. SAE'lerin saç yosunlarında yeterince performanslı olduğunu gözlemlemedim, son olarak 10x Amano Karides eklemeyi planlıyorum. ( Üretimden çıkmasını bekliyorum. )
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/060520241220481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/060520241221101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/060520241221531.jpg[/IMG]
Amatör bir hobi sever olarak, tüm öneri ve eleştirilerinize açığım.
[EDIT]DanChi,2024-05-06 12:25:25[/EDIT]
25. Gün:
İlk kurulumdan bu yana 25 gün geçti. Kurulum sonrası yosun sorununu aşmak için "Carbon Exalg" kullanıyorum ve canlı besliyorum.
[B]Yosun yiyici türler;[/B]
5x SAE
2x CAE
5x Nerite Salyangoz
5x Nerite Zebra Salyangoz
2x Cüce Vatoz
2x Siyah Vatoz
Salyangozlar ara sıra akvaryumdan kaçıyorlar. :)
[B]Bitkiler;[/B]
10 porsiyon Pervula dikimi sonrasında, ek olarak 4 porsiyon Pogostemon Helferi dikimi gerçekleştirdim. Pervulaların durumu gayet iyi, kök salımı güzel şekilde gerçekleşti ve yanlara doğru genişlemeye başladı. Pogostemon Helferi'yi henüz yeni diktiğim için, süreç içinde nasıl şekilleneceğini merakla bekliyorum.
[B]Canlı türü[/B] olarak yosun yiyicilerin dışında;
[B]107 Neon Tetra[/B] ve
[B]1 çift Apistogramma[/B] bulunuyor.
Estetik açıdan içeride filtre ve CO2 sisteminde bazı değişiklikler yaptım. Termometre ve indikatör için benzer estetik değişiklikleri yapmayı planlıyorum. SAE'lerin saç yosunlarında yeterince performanslı olduğunu gözlemlemedim, son olarak 10x Amano Karides eklemeyi planlıyorum. ( Üretimden çıkmasını bekliyorum. )
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/060520241220481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/060520241221101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/060520241221531.jpg[/IMG]
Amatör bir hobi sever olarak, tüm öneri ve eleştirilerinize açığım.
[EDIT]DanChi,2024-05-06 12:25:25[/EDIT]
Bitkili Akvaryum Test Kitleri Ve Tavsiye İsteği
Merhabalar,
Yeni kurulum yapmış olduğum ~260LT Bitkili akvaryumumda yosunlanma problemleri olmaya başladı. ( Bundan rahatsız değilim öğrenme sürecince hakim olmak için sorunları adım adım çözmek hoşuma gidiyor. )
Bu noktada test kitleri ve aydınlatmaya odaklanıyorum. Test kitleri için seçeneklerimi neler? Önerileriniz olursa dinlemek isterim.
Araştırmalarım sonucu şu test kitine ulaştım, doğrudan kullanıcısı varsa deneyimlerini dinlemek isterim.
[URL=https://www.amazon.com.tr/Jbl-Proscan-Akıllı-Tel-Testi/dp/B00R5S9EQ6]JBL ProScan[/URL]
Teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/300420241444311.jpg[/IMG]
[EDIT]DanChi,2024-04-30 14:49:39[/EDIT]
Merhabalar,
Yeni kurulum yapmış olduğum ~260LT Bitkili akvaryumumda yosunlanma problemleri olmaya başladı. ( Bundan rahatsız değilim öğrenme sürecince hakim olmak için sorunları adım adım çözmek hoşuma gidiyor. )
Bu noktada test kitleri ve aydınlatmaya odaklanıyorum. Test kitleri için seçeneklerimi neler? Önerileriniz olursa dinlemek isterim.
Araştırmalarım sonucu şu test kitine ulaştım, doğrudan kullanıcısı varsa deneyimlerini dinlemek isterim.
[URL=https://www.amazon.com.tr/Jbl-Proscan-Akıllı-Tel-Testi/dp/B00R5S9EQ6]JBL ProScan[/URL]
Teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/300420241444311.jpg[/IMG]
[EDIT]DanChi,2024-04-30 14:49:39[/EDIT]
Akvaryum Yüzeyindeki Beyaz Yağlanma
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]O yağ tabakasına benzer oluşum aslında bakteri tabakası çözüm olarak ya yüzey skimmer, ya yüzey hareketinin arttırılması, ya da peçete ile yüzeyden almak. Yüzey hareketi olursa sıkıntılı bir durum olmaz o tabakanın doğrudan bir zararı yok. Eğer yüzeyi tamamen kapatırsa gaz alış verişi engelleneceği için sıkıntı oluyor. [/QUOTE]
[QUOTE=Mydestiny]Aynı sorun bende de vardı. Tabaka ve köpük oluşmuştu su yüzeyinde. Önce kağıt havlu ile su yüzeyini temizledim sonra kullanmadığım güçlü bir iç filtreyi su yüzeyine akıntı yapacak şekilde takıp kısa bir süre çalıştırdım. Daha sonra %20 şu değişimi yaptım ve 2 gündür su yüzeyinde herhangi bir tabaka veya köpük oluşumu yok[:iyi:][/QUOTE]
Evet sorunun çözümü için yüzeye yakın bir konuma su çıkışını konumlandırdım sorun çözüldü. Aslında merak ettiğim neden olduğu konusuydu. Cevaplarınız ve alternatif araştırmalar ile beraber bunun bakteri oluşumunda normal bir durum olduğu kanısına vardım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/210420241504531.jpg[/IMG]
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]O yağ tabakasına benzer oluşum aslında bakteri tabakası çözüm olarak ya yüzey skimmer, ya yüzey hareketinin arttırılması, ya da peçete ile yüzeyden almak. Yüzey hareketi olursa sıkıntılı bir durum olmaz o tabakanın doğrudan bir zararı yok. Eğer yüzeyi tamamen kapatırsa gaz alış verişi engelleneceği için sıkıntı oluyor. [/QUOTE]
[QUOTE=Mydestiny]Aynı sorun bende de vardı. Tabaka ve köpük oluşmuştu su yüzeyinde. Önce kağıt havlu ile su yüzeyini temizledim sonra kullanmadığım güçlü bir iç filtreyi su yüzeyine akıntı yapacak şekilde takıp kısa bir süre çalıştırdım. Daha sonra %20 şu değişimi yaptım ve 2 gündür su yüzeyinde herhangi bir tabaka veya köpük oluşumu yok[:iyi:][/QUOTE]
Evet sorunun çözümü için yüzeye yakın bir konuma su çıkışını konumlandırdım sorun çözüldü. Aslında merak ettiğim neden olduğu konusuydu. Cevaplarınız ve alternatif araştırmalar ile beraber bunun bakteri oluşumunda normal bir durum olduğu kanısına vardım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/210420241504531.jpg[/IMG]
Akvaryum Yüzeyindeki Beyaz Yağlanma
Merhabalar fotoğraftan görüntüleneceği üzere akvaryum yüzeyinde bir yağ (ya da benzer) bir tabaka parçacıkları oluştu.
Yalnızca APT ve Carbon EXALG takviyesi yapıyorum. Acaba miktar mı fazla? ( Bir süre sonra kenarlarda köpük şeklinde toplanıyor sanırım. )
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/200420242211341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/200420242212171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/200420242212271.jpg[/IMG]
Dönüşleriniz için teşekkürler.
Merhabalar fotoğraftan görüntüleneceği üzere akvaryum yüzeyinde bir yağ (ya da benzer) bir tabaka parçacıkları oluştu.
Yalnızca APT ve Carbon EXALG takviyesi yapıyorum. Acaba miktar mı fazla? ( Bir süre sonra kenarlarda köpük şeklinde toplanıyor sanırım. )
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/200420242211341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/200420242212171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243158/200420242212271.jpg[/IMG]
Dönüşleriniz için teşekkürler.
SON MESAJLAR
- 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Tata, 16:32
Omurgasızlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Ozzgur,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Ehtiyar,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Koksal Gurkan,
Kuduoglu,
NightWist,
Ertug22,
SunkenShrimps,
Oporchin,
pusathan01,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
BurakSemihAslan,
evrimdoğanlar,
osmandbnl,
mehaniches_ckKt,
Hoppala,
sina cen,
Lepistes175,
Kınayu,
EfeC,
mightymurat,
ilterisdoğukan,
Nrgz orange,
yurist_hrEn,
karidesrehberi,
Tatar10,
oguzhanns,
Hidro Dinamik,
şansal,
ternapi,
mehaniches_hlot,
DenizOlsam,
gürkanbey,
Rime,
swordfishhhh,
baozturk,
EmiirKaan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
