ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
GHoST35
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Kasım 2023 16:09
Son Ziyaret:
18 Ağustos 2025 18:03
Toplam Mesaj:
17 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
deniz batuhan yüksel
Doğum Tarihi:
23 Mart 1996
Yaş:
30
İl:
Izmir
Meslek:
kamera alarm güvenlik sistemleri
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
hobiye yeni başlamış hobici :)
2 yıldız balık adam
Denizci
SON 10 MESAJI
Midye Akvaryumda Çiftleşebilirmi?
[QUOTE=koraykbl]Arkadaşlar elimde 2 adet midye var cinsiyetlerini bilmiyorum ama bunları yan yana koysam birbiri ile eğer cinsiyetleri erkek-dişi ise çiftleşirmi? veya çiftleşmesi için ne yapmam lazım?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244541/210320251456181.jpg[/IMG]
Suyu süzerken yakaladığım bir fotoğraf[:D][/QUOTE]
Hocam midyeyi nereden temin ettiniz acaba?
[QUOTE=koraykbl]Arkadaşlar elimde 2 adet midye var cinsiyetlerini bilmiyorum ama bunları yan yana koysam birbiri ile eğer cinsiyetleri erkek-dişi ise çiftleşirmi? veya çiftleşmesi için ne yapmam lazım?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244541/210320251456181.jpg[/IMG]
Suyu süzerken yakaladığım bir fotoğraf[:D][/QUOTE]
Hocam midyeyi nereden temin ettiniz acaba?
Denizden Aldığım Bu Kerevitin Türü Nedir?
[QUOTE=Çağan Ergün][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249026/030820241849171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249026/030820241849171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249026/030820241849431.jpg[/IMG]
Bu kerevitin türü nedir ve nasıl beslerim?[:?][/QUOTE]
Merhabalar. Öncelikle kerevit degil istakoz 😅
Ama sanki pavuryaya da benziyor gibi.
Konuya gelecek olursak :
Deniz hayvanlari pek kolay adapte olamiyorlar ve farkli gereksinimleri var.
Bana kalirsa aldiginiz bolgeye salin.
Zaten izmirdeymissiniz. Benim kerevitler yavrulayinca ( yeni aldiklarim) ben size vereyim
[QUOTE=Çağan Ergün][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249026/030820241849171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249026/030820241849171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249026/030820241849431.jpg[/IMG]
Bu kerevitin türü nedir ve nasıl beslerim?[:?][/QUOTE]
Merhabalar. Öncelikle kerevit degil istakoz 😅
Ama sanki pavuryaya da benziyor gibi.
Konuya gelecek olursak :
Deniz hayvanlari pek kolay adapte olamiyorlar ve farkli gereksinimleri var.
Bana kalirsa aldiginiz bolgeye salin.
Zaten izmirdeymissiniz. Benim kerevitler yavrulayinca ( yeni aldiklarim) ben size vereyim
Kerevitimin Cinsiyeti Nedir ?
Benden başka kerevitle ilgilenen olmasına cok sasirdim acikcasi 😅
Elinizde ki kerevitler p.clarkii ye benziyor 😅 maviler.
Kabuk degistirdikce renk degisimlerini izlemek harika...
Benden başka kerevitle ilgilenen olmasına cok sasirdim acikcasi 😅
Elinizde ki kerevitler p.clarkii ye benziyor 😅 maviler.
Kabuk degistirdikce renk degisimlerini izlemek harika...
Deniz Çıyanı?
[QUOTE=BerkanCerci]Ağustosda forumda bu konuyu açmıştım .. Bu Bristle worm'ların akvaryum için ve mercanlar için son derece yararlı olduklarını görmüş bulunmaktayım.. Şuan tank iyice oturmuş durumda, mercanlar coşmuş .. Tank içinde bubble anemon bölünmüş/çoğalmış durumda.. Konuya bu şekilde bir dip not vermek istedim .. [:D] Herkese Keyifli Hobiler [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131742/110120241345401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131742/110120241345461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131742/110120241345511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131742/110120241345551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131742/110120241346001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131742/110120241346041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131742/110120241346081.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bir denizci ve balik adam olarak akvaryumunuza hayran kaldim. Renkler ve uyum mercanlarin ustunde ki anemonlar cidden sahane olmus.
Nazar degmesin
[QUOTE=BerkanCerci]Ağustosda forumda bu konuyu açmıştım .. Bu Bristle worm'ların akvaryum için ve mercanlar için son derece yararlı olduklarını görmüş bulunmaktayım.. Şuan tank iyice oturmuş durumda, mercanlar coşmuş .. Tank içinde bubble anemon bölünmüş/çoğalmış durumda.. Konuya bu şekilde bir dip not vermek istedim .. [:D] Herkese Keyifli Hobiler [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131742/110120241345401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131742/110120241345461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131742/110120241345511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131742/110120241345551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131742/110120241346001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131742/110120241346041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131742/110120241346081.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bir denizci ve balik adam olarak akvaryumunuza hayran kaldim. Renkler ve uyum mercanlarin ustunde ki anemonlar cidden sahane olmus.
Nazar degmesin
İlk Paludaryumum
[QUOTE=Ser55][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231134371.jpg[/IMG]
Ölçüler: 48×21×30
Canlı Türleri: şimdilik yok. Gelecekte yellow witcher vampire crab ve
Bitki Türleri: Fitoonia, bambu, Asparagus setaceus, Pilea/para bitkisi
Tankın Yaşı: yeni
Filtrasyon ve Işıklandırma: filtasyon yok Işıklandırma ayarlanacak
Tasarım ve Dekorasyon: dere kumu, kökler, sahilden topladığım taşlar
Serüvene Cadebostan Sahil den irili ufaklı taşlar ve kabuklar toplayarak başladım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231101301.jpg[/IMG] Kumsal her zamanki gibi maalesef biraz pisti ama güzel taşlar bulabildim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231102501.jpg[/IMG]
Sırtımdaki taşların ağırlığıyla ezile büzüle Göztepe Parkı nın caddeye bakan kısmında bulunan Bahçe Market e girdim. Bir gün yolunuz düşerse öneririm güzel ve ucuz sayılabilecek bir bitki satıcısı. Oradan aşağıda gördüğünüz mavi renkle işaretlediğim 3 bitkiyi aldım ve elime de bunları geçirerek evin yoluna koyuldum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231109061.jpg[/IMG]
Bu süreç içinde meraklı melahat kedim Hürrem de hep benim yanımdaydı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231109571.jpg[/IMG]
Eve geldikten sonra akvaryumu sahilden topladığım taşlarla ikiye ayırdım; kara kısmı ve sulak alan.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231113481.jpg[/IMG] iki tane de kök sıkıştırdım araya.
Taşların arkasını da lav kırığı ile doldurdum. Vakit kaybetmeden sulak alan olarak belirlediğim bölgeye dere kumunu döktüm.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231115441.jpg[/IMG]
Bazı ayrıntıları da göstermeden geçemeyeceğim:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231119221.jpg[/IMG] Caddebostan Sahil deki kocaman taşların üstüne gizlenmiş bir fosil parçası. Kabuklu canlılardan birinin kabuk fosili. Babamla arada sırada fosil aramaya çıkıyoruz bir turumuzda bu güzel parçayı bulmuştuk. Biraz amatörüz ama fosil fosildir[:D]
Alttaki resimde görülen kabuklardan da kumsalda bolca vardı. Aslen hangi canlının kabuğu bilemiyorum ancak Keşiş Yengeçlerinin kullandıklarını gördüm.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231121261.jpg[/IMG]
Ayrıntıları yerleştirdikten sonra büyük kökü de yerleştirdim. (Kökler kaynar sudan geçirildi, taşlar kaynatıldı)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231122441.jpg[/IMG]
Bitkileri koyup, suyu da doldurunca paludaryum tamamlanmış oldu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231126401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231127091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231127241.jpg[/IMG]
Kedimiz Hürrem de çok beğendi paludaryumu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231133391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231134371.jpg[/IMG]
Ben sonuçtan memnunum ancak paludaryumun kara alanının az olduğu konusunda bir kurt içimi yiyor. Bir de vampir yengeçler sizce bu paludaryumdan kaçabilir mi üstünü örtmeli miyim? Son olarak suda filtrasyon falan yok, bakım kolay bitkiler ve su üstü bitkileri yerleştireceğim.[/QUOTE]
Merhabalar. 1 sene olmuş neredeyse forumda gezerken dikkatimi cekti. Bence çok hoş ve güzel olmuş. Son halini de merak ediyorum açikcasi 😊
[QUOTE=Ser55][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231134371.jpg[/IMG]
Ölçüler: 48×21×30
Canlı Türleri: şimdilik yok. Gelecekte yellow witcher vampire crab ve
Bitki Türleri: Fitoonia, bambu, Asparagus setaceus, Pilea/para bitkisi
Tankın Yaşı: yeni
Filtrasyon ve Işıklandırma: filtasyon yok Işıklandırma ayarlanacak
Tasarım ve Dekorasyon: dere kumu, kökler, sahilden topladığım taşlar
Serüvene Cadebostan Sahil den irili ufaklı taşlar ve kabuklar toplayarak başladım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231101301.jpg[/IMG] Kumsal her zamanki gibi maalesef biraz pisti ama güzel taşlar bulabildim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231102501.jpg[/IMG]
Sırtımdaki taşların ağırlığıyla ezile büzüle Göztepe Parkı nın caddeye bakan kısmında bulunan Bahçe Market e girdim. Bir gün yolunuz düşerse öneririm güzel ve ucuz sayılabilecek bir bitki satıcısı. Oradan aşağıda gördüğünüz mavi renkle işaretlediğim 3 bitkiyi aldım ve elime de bunları geçirerek evin yoluna koyuldum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231109061.jpg[/IMG]
Bu süreç içinde meraklı melahat kedim Hürrem de hep benim yanımdaydı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231109571.jpg[/IMG]
Eve geldikten sonra akvaryumu sahilden topladığım taşlarla ikiye ayırdım; kara kısmı ve sulak alan.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231113481.jpg[/IMG] iki tane de kök sıkıştırdım araya.
Taşların arkasını da lav kırığı ile doldurdum. Vakit kaybetmeden sulak alan olarak belirlediğim bölgeye dere kumunu döktüm.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231115441.jpg[/IMG]
Bazı ayrıntıları da göstermeden geçemeyeceğim:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231119221.jpg[/IMG] Caddebostan Sahil deki kocaman taşların üstüne gizlenmiş bir fosil parçası. Kabuklu canlılardan birinin kabuk fosili. Babamla arada sırada fosil aramaya çıkıyoruz bir turumuzda bu güzel parçayı bulmuştuk. Biraz amatörüz ama fosil fosildir[:D]
Alttaki resimde görülen kabuklardan da kumsalda bolca vardı. Aslen hangi canlının kabuğu bilemiyorum ancak Keşiş Yengeçlerinin kullandıklarını gördüm.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231121261.jpg[/IMG]
Ayrıntıları yerleştirdikten sonra büyük kökü de yerleştirdim. (Kökler kaynar sudan geçirildi, taşlar kaynatıldı)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231122441.jpg[/IMG]
Bitkileri koyup, suyu da doldurunca paludaryum tamamlanmış oldu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231126401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231127091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231127241.jpg[/IMG]
Kedimiz Hürrem de çok beğendi paludaryumu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231133391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231134371.jpg[/IMG]
Ben sonuçtan memnunum ancak paludaryumun kara alanının az olduğu konusunda bir kurt içimi yiyor. Bir de vampir yengeçler sizce bu paludaryumdan kaçabilir mi üstünü örtmeli miyim? Son olarak suda filtrasyon falan yok, bakım kolay bitkiler ve su üstü bitkileri yerleştireceğim.[/QUOTE]
Merhabalar. 1 sene olmuş neredeyse forumda gezerken dikkatimi cekti. Bence çok hoş ve güzel olmuş. Son halini de merak ediyorum açikcasi 😊
Turuncu Meksika Cüce Kereviti
[QUOTE=HakanYILDIZ][URL]https://www.alsancakpetshop.com/magaza/akvaryum-baliklari/omurgasizlar/kerevit-meksika7-10-cm-boyunda-1-adet-gonderim-yapilir/[/URL]
[URL]https://www.alsancakpetshop.com/magaza/akvaryum-baliklari/omurgasizlar/kerevit-meksika7-10-cm-boyunda-2-adet-gonderim-yapilir/[/URL]
Turuncu şart değil derseniz: [URL]https://www.cikletistpetshop.com/amerikan-kerevitleri-380[/URL][/QUOTE]
Merhabalar. En altta amerikan kerevit yazan kerevit p.clarkii dir. Cuce meksika ile alakasi yok 10-12 cm ye kadar buyuyebilir. Adet başina ortalama 40 litre su ister saldirgandir kendi kendine yumurta cikarabilir 😅
[QUOTE=HakanYILDIZ][URL]https://www.alsancakpetshop.com/magaza/akvaryum-baliklari/omurgasizlar/kerevit-meksika7-10-cm-boyunda-1-adet-gonderim-yapilir/[/URL]
[URL]https://www.alsancakpetshop.com/magaza/akvaryum-baliklari/omurgasizlar/kerevit-meksika7-10-cm-boyunda-2-adet-gonderim-yapilir/[/URL]
Turuncu şart değil derseniz: [URL]https://www.cikletistpetshop.com/amerikan-kerevitleri-380[/URL][/QUOTE]
Merhabalar. En altta amerikan kerevit yazan kerevit p.clarkii dir. Cuce meksika ile alakasi yok 10-12 cm ye kadar buyuyebilir. Adet başina ortalama 40 litre su ister saldirgandir kendi kendine yumurta cikarabilir 😅
Yosun Krallığı
[QUOTE=ahmetfiratozkaya][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229265/021120231559201.jpg[/IMG]
Sanırım şimdi daha güzel oldu. [/QUOTE]
Kendim de p.clarkii besliyorum akvaryumu bu sekilde yosunlandirmak hic aklima gelmemisti 😅 nasilsa brnimkiler kemirgen 🤣
Yalniz 2. Degil de ilk hali nedensiz bir sekilde benim cok hosuma gitti.
Umarim bu sekilde kendi kendine yeten bir sistemden yavrulatmayi basarirsiniz.
Ruzgariniz kolayina olsun 😊
[QUOTE=ahmetfiratozkaya][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229265/021120231559201.jpg[/IMG]
Sanırım şimdi daha güzel oldu. [/QUOTE]
Kendim de p.clarkii besliyorum akvaryumu bu sekilde yosunlandirmak hic aklima gelmemisti 😅 nasilsa brnimkiler kemirgen 🤣
Yalniz 2. Degil de ilk hali nedensiz bir sekilde benim cok hosuma gitti.
Umarim bu sekilde kendi kendine yeten bir sistemden yavrulatmayi basarirsiniz.
Ruzgariniz kolayina olsun 😊
Yeni 700lt Kurulum - Planlama Önerileri
[QUOTE=valarmorghulis12]
Teşekkürler
Bulgaristan’dan kendim alıp geldim. Gümrükte de bir sıkıntı yaşamadım[/QUOTE]
Tesekkür ediyorum. Henuz bulgar vatandaşlıgı alamadigimdan bu durumda ben gürcistan üzerinden bakacagim. Ortalama fiyati ne idi acaba?
[QUOTE=valarmorghulis12]
Teşekkürler
Bulgaristan’dan kendim alıp geldim. Gümrükte de bir sıkıntı yaşamadım[/QUOTE]
Tesekkür ediyorum. Henuz bulgar vatandaşlıgı alamadigimdan bu durumda ben gürcistan üzerinden bakacagim. Ortalama fiyati ne idi acaba?
Mavi Kerevit İle Karides
[QUOTE=Emirrztrk]
Bir gecede 5 salyangoz 2 sarım moss yedi
Bugün su üstü bitkisini yemiş
Günde 5-6 un kurdu yiyo bide böyle obur bi hayvan görmedim. [/QUOTE]
Verdikce yer. Ac olmasa da bitkileri yer yemese bile kıllık olsun diye yerinden söker 😅 oyle pis huylari var. Ben gunde 2 kere besliyorum birbirlerinin kolunu sokup yiyorlar 🤣🤣
Kerevit besliyor isen bitki olmayacak. Bir de seninkiler cüce 🤣
[QUOTE=Emirrztrk]
Bir gecede 5 salyangoz 2 sarım moss yedi
Bugün su üstü bitkisini yemiş
Günde 5-6 un kurdu yiyo bide böyle obur bi hayvan görmedim. [/QUOTE]
Verdikce yer. Ac olmasa da bitkileri yer yemese bile kıllık olsun diye yerinden söker 😅 oyle pis huylari var. Ben gunde 2 kere besliyorum birbirlerinin kolunu sokup yiyorlar 🤣🤣
Kerevit besliyor isen bitki olmayacak. Bir de seninkiler cüce 🤣
Yeni 700lt Kurulum - Planlama Önerileri
[QUOTE=valarmorghulis12]
Aslında sump hiç düşünmedim aklımdaki tek çözüm Fx6'ydı ama sonra araştırma yaparken Sunsun HW-5000 modeli bir filtre keşfettim.
Türkiye'de satılmayan (anladığım kadarıyla hiç satılmamış çünkü Türkçe hiçbir kaynak yok) bir model.
3 sepetli , uv lambalı ve üretici verisine göre tam güçte saatte 4600lt çevirebilen bir dış filtre. Türkiye'de yeterli kullanıcı deneyimi olmadığı için çok kararsız kalmıştım ancak bir yurt dışı seyahatimde Fx6'nın 3te1'i fiyata geldiğini fark edince denemekten zarar gelmez diyerek alıp geldim :)
Filtreyi henüz 2-3 gündür çalıştırıyorum. Genel olarak malzeme kalitesi vs. memnunum , debisi de güzel ancak asıl işini nasıl yaptığını balıklar çoğaldıkça anlayacağım
Şimdilik gözümde fiyat-performans ürünü gibi duruyor ama uzun vadede Fluval kadar verimli mi göreceğiz[/QUOTE]
Merhabalar. Tum yazilarinizi okudum icinde canlilae olan halini merak ediyorum...
Benim asil sorum su bu dis filtreyi hangi siteden ya da nereden aldiniz?
[QUOTE=valarmorghulis12]
Aslında sump hiç düşünmedim aklımdaki tek çözüm Fx6'ydı ama sonra araştırma yaparken Sunsun HW-5000 modeli bir filtre keşfettim.
Türkiye'de satılmayan (anladığım kadarıyla hiç satılmamış çünkü Türkçe hiçbir kaynak yok) bir model.
3 sepetli , uv lambalı ve üretici verisine göre tam güçte saatte 4600lt çevirebilen bir dış filtre. Türkiye'de yeterli kullanıcı deneyimi olmadığı için çok kararsız kalmıştım ancak bir yurt dışı seyahatimde Fx6'nın 3te1'i fiyata geldiğini fark edince denemekten zarar gelmez diyerek alıp geldim :)
Filtreyi henüz 2-3 gündür çalıştırıyorum. Genel olarak malzeme kalitesi vs. memnunum , debisi de güzel ancak asıl işini nasıl yaptığını balıklar çoğaldıkça anlayacağım
Şimdilik gözümde fiyat-performans ürünü gibi duruyor ama uzun vadede Fluval kadar verimli mi göreceğiz[/QUOTE]
Merhabalar. Tum yazilarinizi okudum icinde canlilae olan halini merak ediyorum...
Benim asil sorum su bu dis filtreyi hangi siteden ya da nereden aldiniz?
SON MESAJLAR
- Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
MuratOzdemir,
oktay42,
Kuduoglu,
osmandbnl,
aktugsedat,
EmirY,
zen666,
HaydarGul,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
0rnn,
altuntasseref,
exCaLiSTa,
oguzsel,
ternapi,
zekigonlum,
banned,
syerli,
ereneroglu,
hasancn,
ballantines,
ochischeni_rcmr,
abstract07,
drtanganyika,
Conix,
yeekim,
BASARSURMEGOZ,
ochischeni_pspl,
LeafyAqua,
SEYTAL33,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
