ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
batudemirci
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
26
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Temmuz 2023 12:07
Son Ziyaret:
26 Mart 2025 14:36
Toplam Mesaj:
92 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
batu demirci
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
35-40 LT
1 Japon
Dophin KF150
1 Anubias
SON 10 MESAJI
Contra Ichthyo Maksimum Kaç Gün Kullanılır?
Merhaba,
Yakınımın vefatı dolayısıyla 15 cm civarı bir japon balığı sahiplendim. Geldiği akvaryum çok bakımsız, kirden suyu gözükmeyen bir akvaryumdu. 10 gündür 10-15 LT su içine (Aslında tankım 40 LT) 15 damla contra damlatıyorum ve ayrıca bir miktar kaya tuzu koyuyorum. Her sabah 4'te 1 su değişimi yapıyorum. Kum yok tabanda. Bir de iç filtre çalıştırdım bol oksijen sağlasın diye. Isıtıcım olmadığı için suyu ısıtamıyorum. Kafasındaki beyaz beneklerin içi boşaldı, solungaçların etrafındakiler de aynı şekilde ama yüzgeçlerde birçok küçük beyaz benekçikler mevcut.
Sorum şu: Contra'yı maksimum kaç gün kullanabilirim? Yani hastalık geçene kadar diyelim 20 gün gerekli, 20 gün kullansam bir zararı olur mu?
Foto çekemedim, çünkü balık hareketli, fotoda anlaşılmıyor benekler. İştahında sorun yok, aksine yem görünce saldırıyor. Karnı göçük değil.
Hastalık Belirtileri: Beyaz noktalar
Akvaryum Kapasitesi (litre): 40 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Tek japon
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 20 derece su
Filitrasyon: dophin kf150
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Contra-ichthyo
Merhaba,
Yakınımın vefatı dolayısıyla 15 cm civarı bir japon balığı sahiplendim. Geldiği akvaryum çok bakımsız, kirden suyu gözükmeyen bir akvaryumdu. 10 gündür 10-15 LT su içine (Aslında tankım 40 LT) 15 damla contra damlatıyorum ve ayrıca bir miktar kaya tuzu koyuyorum. Her sabah 4'te 1 su değişimi yapıyorum. Kum yok tabanda. Bir de iç filtre çalıştırdım bol oksijen sağlasın diye. Isıtıcım olmadığı için suyu ısıtamıyorum. Kafasındaki beyaz beneklerin içi boşaldı, solungaçların etrafındakiler de aynı şekilde ama yüzgeçlerde birçok küçük beyaz benekçikler mevcut.
Sorum şu: Contra'yı maksimum kaç gün kullanabilirim? Yani hastalık geçene kadar diyelim 20 gün gerekli, 20 gün kullansam bir zararı olur mu?
Foto çekemedim, çünkü balık hareketli, fotoda anlaşılmıyor benekler. İştahında sorun yok, aksine yem görünce saldırıyor. Karnı göçük değil.
Hastalık Belirtileri: Beyaz noktalar
Akvaryum Kapasitesi (litre): 40 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Tek japon
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 20 derece su
Filitrasyon: dophin kf150
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Contra-ichthyo
Yengeç İle Cüce Kerevit
Merhaba, yengeciniz için kara alanı var değil mi? Tecrübem yok ama ben de yengeç bakmak istemiştim ve sonra akvaryum küçük geldiği için vazgeçtim. Paludaryum deniyor dediğim şeye ve görseldeki gibi sulak alan ve kara alanı oluyor. Tam emin değilim ama kerevite saldırabilir. Buna usta biri cevap verse daha sağlıklı olur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240139/211020241942211.jpg[/IMG]
Merhaba, yengeciniz için kara alanı var değil mi? Tecrübem yok ama ben de yengeç bakmak istemiştim ve sonra akvaryum küçük geldiği için vazgeçtim. Paludaryum deniyor dediğim şeye ve görseldeki gibi sulak alan ve kara alanı oluyor. Tam emin değilim ama kerevite saldırabilir. Buna usta biri cevap verse daha sağlıklı olur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240139/211020241942211.jpg[/IMG]
35 Litrede Neon Tetra Olurmu
[QUOTE=Atg05]
Peki tetralar için hangi filtreyi önerirsiniz ve yanlarına vantuz veya dişi bir beta alabilirmiyim. [/QUOTE]
Ben araştırmalarım sonucunda bu hacim için motorlu pipo filtre almıştım ve memnunum. Tek süngerli bir pipo filtrem var.
Betalar saldırgan olabiliyor diyen arkadaşlar var. Bunu tecrübe eden arkadaşlar da var sanırım. Benim tecrübem yok ama Balık Bulucu’da da Beta için agresif yazıyor. Ben olsam almaz, bu riske girmezdim.
Ayrıca bu hacme başka balık eklemek pek doğru olmayabilir sanki.
Keyifli hobiler.
[QUOTE=Atg05]
Peki tetralar için hangi filtreyi önerirsiniz ve yanlarına vantuz veya dişi bir beta alabilirmiyim. [/QUOTE]
Ben araştırmalarım sonucunda bu hacim için motorlu pipo filtre almıştım ve memnunum. Tek süngerli bir pipo filtrem var.
Betalar saldırgan olabiliyor diyen arkadaşlar var. Bunu tecrübe eden arkadaşlar da var sanırım. Benim tecrübem yok ama Balık Bulucu’da da Beta için agresif yazıyor. Ben olsam almaz, bu riske girmezdim.
Ayrıca bu hacme başka balık eklemek pek doğru olmayabilir sanki.
Keyifli hobiler.
35 Litrede Neon Tetra Olurmu
Neon Tetralar en az altılı beslenmeli deniyor. Ben 30 litrede üç Neon Tetra bakıyorum. Şimdilik canlı, kıpır kıpır, hareketliler. Bana alıştılar, yem istedikleri zaman ön cama geliyorlar. Yalnız başka balık türü yok yanlarında. Karides var iki tane ama onlar zaten aşırı kendi halinde canlılar.
Şimdilik güzel gidiyor. Tecrübeli bir akvariste canlı yayında sordum üç Neon sorun mu diye, sorun olmaz demişti. Yine de genel kanı daha doğrudur kesinlikle. Bu bilgi uzun gözlemler sonucunda standart haline gelmiştir diye düşünüyorum. Altılı halde daha mutlu olabilirler. Ben kendi gözlemimi yazdım sadece.
Keyifli hobiler.
Neon Tetralar en az altılı beslenmeli deniyor. Ben 30 litrede üç Neon Tetra bakıyorum. Şimdilik canlı, kıpır kıpır, hareketliler. Bana alıştılar, yem istedikleri zaman ön cama geliyorlar. Yalnız başka balık türü yok yanlarında. Karides var iki tane ama onlar zaten aşırı kendi halinde canlılar.
Şimdilik güzel gidiyor. Tecrübeli bir akvariste canlı yayında sordum üç Neon sorun mu diye, sorun olmaz demişti. Yine de genel kanı daha doğrudur kesinlikle. Bu bilgi uzun gözlemler sonucunda standart haline gelmiştir diye düşünüyorum. Altılı halde daha mutlu olabilirler. Ben kendi gözlemimi yazdım sadece.
Keyifli hobiler.
Karides Akvaryumu Dip Çekimi Yapılır Mı ?
Bende de önceden sadece karides ve salyangoz vardı. Dip çekimi gerekli değil yanıtı almıştım. Ne zaman işin içine balık girdi o zaman dip çekimi yapmanız lazım dediler. :) Bir kitapta da dibe çöken yem, dışkı ve çürümüş bitki artıklarının temizlenmesi gerektiğini söylüyor döngünün zarar görmemesi için.
Bende de önceden sadece karides ve salyangoz vardı. Dip çekimi gerekli değil yanıtı almıştım. Ne zaman işin içine balık girdi o zaman dip çekimi yapmanız lazım dediler. :) Bir kitapta da dibe çöken yem, dışkı ve çürümüş bitki artıklarının temizlenmesi gerektiğini söylüyor döngünün zarar görmemesi için.
Yeni Aldığım Balık Suyun Altına İnmiyor
Hayırlı olsun kurulumunuz. Benim araştırmalarıma göre bu hacim için canlı yükü fazla gibi. Ben bu litrede 3 neon tetra, 2 karides ve salyangoz bakıyorum.
Su sıcaklığı önemli, bir derece temin etmelisiniz. Isıtıcı tavsiye ediyor arkadaşlar. Sıcaklık dalgalanmaları hastalık yapar diyorlar.
Bir de akvaryumu kurduktan sonra en azından bir süre bekledikten sonra balık eklemek gerek diye biliyorum. Önce bakteri kültürü ekleyip döngünün oturmasını beklemek lazım. Bu süreçte salyangoz eklenebilir diye biliyorum ama tecrübeli arkadaşlar daha iyi bilir. Ben birkaç ay sonra canlı eklemiştim akvaryuma.
Suyu da en az 48 saat ağzı açık kaplarda dinlendirmeniz gerekli diye söylüyorlar. Bir de dip çekimlerini aksatmamak lazım.
Forumda azot döngüsü, yeni tank sendromu, dip çekimi, canlı yükü gibi konulara bakabilrisniz. Bu hobi biraz araştırma isteyen bir hobi. Keyfi de burada.
Benim bilgilerim bunlar ama daha tecrübeli arkadaşlar yazar belki.
Keyifli hobiler.
Hayırlı olsun kurulumunuz. Benim araştırmalarıma göre bu hacim için canlı yükü fazla gibi. Ben bu litrede 3 neon tetra, 2 karides ve salyangoz bakıyorum.
Su sıcaklığı önemli, bir derece temin etmelisiniz. Isıtıcı tavsiye ediyor arkadaşlar. Sıcaklık dalgalanmaları hastalık yapar diyorlar.
Bir de akvaryumu kurduktan sonra en azından bir süre bekledikten sonra balık eklemek gerek diye biliyorum. Önce bakteri kültürü ekleyip döngünün oturmasını beklemek lazım. Bu süreçte salyangoz eklenebilir diye biliyorum ama tecrübeli arkadaşlar daha iyi bilir. Ben birkaç ay sonra canlı eklemiştim akvaryuma.
Suyu da en az 48 saat ağzı açık kaplarda dinlendirmeniz gerekli diye söylüyorlar. Bir de dip çekimlerini aksatmamak lazım.
Forumda azot döngüsü, yeni tank sendromu, dip çekimi, canlı yükü gibi konulara bakabilrisniz. Bu hobi biraz araştırma isteyen bir hobi. Keyfi de burada.
Benim bilgilerim bunlar ama daha tecrübeli arkadaşlar yazar belki.
Keyifli hobiler.
Yeni Aldığım Balık Suyun Altına İnmiyor
Ben soruyu yanıtlayabilecek düzeyde hastalık konusunda tecrübeli değilim ama bu tip soruları sorarken belli başlı bilgileri vermek gerekli diyor tecrübeli arkadaşlar.
Şöyle:
- Akvaryum kaç litre?
- İçinde kaç canlı var?
- Filtre sisteminiz nedir?
- Suyun sıcaklığı nedir ve dalgalanma oluyor mu sıcaklıkta?
- Akvaryum ne kadar zamandır kurulu ve bakteri kültürü oturdu mu?
- Kaç günde bir dip çekimi yapıyorsunuz?
- Akvaryuma eklediğiniz su dinlenmiş mi oluyor yoksa direkt çeşmeden mi koyuyorsunuz?
- Ekstra kimyasal bir şey kullanıyor musunuz?
Bir de sanırım renkli çakıl var akvaryumunuzda. Bunları tecrübeli arkadaşlar salınım yapabilecekleri için sakıncalı buluyor. Plastik bitki için de aynı şeyi söyleyenler olduğu gibi kaliteli plastik bitkilerin sorun yaratmayacağını söyleyenler de var.
Bendeki lepistesler dipte durmaya başladıktan kısa süre sonra ölmüşlerdi. Yem verince yeme geliyorlardı ama onun dışında hareketsizlerdi. Ben pH’ın lepistese uygun olmadığını tahmin ediyorum ama akvaryumcudan aldığımda hasta olma ihtimalini de düşünmüyor değilim.
Eğer hastalık şüphesi varsa küçük bir karantina akvaryumuna alınması tavsiye ediliyor. Hastalığına göre ilaç tedavisi sonrası ana tanka alınmalı deniyor.
Geçmiş olsun. Keyifli hobiler dilerim.
Ben soruyu yanıtlayabilecek düzeyde hastalık konusunda tecrübeli değilim ama bu tip soruları sorarken belli başlı bilgileri vermek gerekli diyor tecrübeli arkadaşlar.
Şöyle:
- Akvaryum kaç litre?
- İçinde kaç canlı var?
- Filtre sisteminiz nedir?
- Suyun sıcaklığı nedir ve dalgalanma oluyor mu sıcaklıkta?
- Akvaryum ne kadar zamandır kurulu ve bakteri kültürü oturdu mu?
- Kaç günde bir dip çekimi yapıyorsunuz?
- Akvaryuma eklediğiniz su dinlenmiş mi oluyor yoksa direkt çeşmeden mi koyuyorsunuz?
- Ekstra kimyasal bir şey kullanıyor musunuz?
Bir de sanırım renkli çakıl var akvaryumunuzda. Bunları tecrübeli arkadaşlar salınım yapabilecekleri için sakıncalı buluyor. Plastik bitki için de aynı şeyi söyleyenler olduğu gibi kaliteli plastik bitkilerin sorun yaratmayacağını söyleyenler de var.
Bendeki lepistesler dipte durmaya başladıktan kısa süre sonra ölmüşlerdi. Yem verince yeme geliyorlardı ama onun dışında hareketsizlerdi. Ben pH’ın lepistese uygun olmadığını tahmin ediyorum ama akvaryumcudan aldığımda hasta olma ihtimalini de düşünmüyor değilim.
Eğer hastalık şüphesi varsa küçük bir karantina akvaryumuna alınması tavsiye ediliyor. Hastalığına göre ilaç tedavisi sonrası ana tanka alınmalı deniyor.
Geçmiş olsun. Keyifli hobiler dilerim.
Dev Akvaryum
Hayırlı olsun. Bende 35x35x35 için 6 mm cam var. O hacim için cam kalınlığı risk olabilir sanki. Tecrübem sınırlı ama kayıt kuşak denilen teknik uygulamak da gerekebilir.
Ustalar daha iyi bilir elbette. Söylediğim yanlış da olabilir.
Kayıt kuşak dediğim şu oluyor:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240139/191020241719511.jpg[/IMG]
Hayırlı olsun. Bende 35x35x35 için 6 mm cam var. O hacim için cam kalınlığı risk olabilir sanki. Tecrübem sınırlı ama kayıt kuşak denilen teknik uygulamak da gerekebilir.
Ustalar daha iyi bilir elbette. Söylediğim yanlış da olabilir.
Kayıt kuşak dediğim şu oluyor:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240139/191020241719511.jpg[/IMG]
40 Litre Lepistes Ve Neon Tetra Olur Mu ?
Ben lepistes ve neon tetra aldım, lepistesleri kısa sürede kaybettim. Sonra elimdeki akvaryum kitabına ve sitedeki Balık Bulucu’ya baktım ve pH ihtiyaçlarının çok uyumlu olmadığını gördüm. Almadan önce ihtiyaç duydukları su şartlarına da göz gezdirin derim. Benimkiler ondan mı öldü bilmiyorum ama siz bunu da dikkate alın derim.
İyi hobiler.
Ben lepistes ve neon tetra aldım, lepistesleri kısa sürede kaybettim. Sonra elimdeki akvaryum kitabına ve sitedeki Balık Bulucu’ya baktım ve pH ihtiyaçlarının çok uyumlu olmadığını gördüm. Almadan önce ihtiyaç duydukları su şartlarına da göz gezdirin derim. Benimkiler ondan mı öldü bilmiyorum ama siz bunu da dikkate alın derim.
İyi hobiler.
50 Lt Lik Akvaryum
Hayırlı olsun.
Bana lepistes kolay dediler, 3 neon tetra ile 2 de lepistes verdi 30 litre için akvaryumcu. 3 neon tetra yaşıyor, 2 lepistesi bir hafta içinde kaybettim. Sonradan pH ölçtüm ve pH'ın lepistese uygun olmadığını ve hatta neon tetrayla lepistesin pH'larının uyumsuz olduğunu öğrendim. Siz de balık almadan önce araştırın, burada Balık Bulucu diye bir şey var:
https://www.akvaryum.com/tatlisu/arama.Asp
linkini bıraktım size. Zaten 30 litreye 3 neon tetra ve 2 lepistes (yanında karides ve salyangozlar da var) fazlaymış.
Siz de hevesinize yenik düşüp tankın kapasitesinden fazla balık almayın lütfen. Neon tetralar bana kolay geldi şimdilik. Çok da keyifli balıklar. Hareketliler. En az 6'lı alınmalı deniyor. Ben 3'lü aldım şu an iyi gibiler. Bir de anubias bitkim var. Işık pek istemiyor. Çok sağlam bir bitki. Önce akvaryumun içini kaya ve bitkilerle doldurdum. Sonra farkına vardım ki balıklara yüzecek alan yok. Şimdi küçük bir kaya, bir yati kökü (pH düşürücü etkisi var diyorlar) bir de anubias var sadece. Benim için de daha güzel oldu estetik anlamda.
Bende kendinden motorlu, tek süngerli pipo filtre var. Gayet memnunum. Haftada bir dip çekimi yapıyorum. Filtrenin debisinde sorun olunca ya da sünger üstünde çok birikim olunca filtreyi akvaryumun susuyla temizliyorum. Süngeri çok sıkmıyorum, suya batırıp çıkarıyorum daha çok. Bazen çok az sıkıyorum. Filtre temizliğiyle dip çekimini aynı gün yapmıyorum. Filtreyi diyelim çarşamba değiştiriyorsam su değişimi için 3-4 gün veriyorum aralık. Yoksa oturan bakteri kültürünü önemli miktarda kaybedebilirsiniz diyenler var. Temizlikte kesinlikle akvaryum suyu kullanıyorum. Herhangi bir temizlik maddesi kullanmıyorum. Sadece çeşme suyuyla bile yıkamak filtre süngeri için büyük hata diyorlar. Yararlı bakteriler ölüyormuş. Akvaryum suyu değiştirilirken en az 2 gün dinlenmiş çeşme suyu kullanıyorum.
Balıklara çeşitli yemler aldım. 4 çeşit yem veriyorum. Birkaç dakika içinde tüketecekleri kadar yem veriyorum. Artık olursa da karidesler ve salyangozlar yiyor. Yalnız gereğinden fazla atınca suda yağlanma ya da köpüklenme olabiliyor hafif. Yağlanma için suyun üzerindeki hareketi fazlalaştırmak için pipo filtremi biraz daha yukarı alıyorum. Köpürmenin durumuna göre ya bu hareketle o da geçyor, geçmezse %10-20 arası su değişimi yapıp az bakteri kültürü ekliyorum.
Biraz uzun yazmışım ama ben de amatör olduğum için bildiğim şeyleri paylaşmak istedim. Yanlış varsa ustalar düzeltirler elbette.
İyi hobiler.
Hayırlı olsun.
Bana lepistes kolay dediler, 3 neon tetra ile 2 de lepistes verdi 30 litre için akvaryumcu. 3 neon tetra yaşıyor, 2 lepistesi bir hafta içinde kaybettim. Sonradan pH ölçtüm ve pH'ın lepistese uygun olmadığını ve hatta neon tetrayla lepistesin pH'larının uyumsuz olduğunu öğrendim. Siz de balık almadan önce araştırın, burada Balık Bulucu diye bir şey var:
https://www.akvaryum.com/tatlisu/arama.Asp
linkini bıraktım size. Zaten 30 litreye 3 neon tetra ve 2 lepistes (yanında karides ve salyangozlar da var) fazlaymış.
Siz de hevesinize yenik düşüp tankın kapasitesinden fazla balık almayın lütfen. Neon tetralar bana kolay geldi şimdilik. Çok da keyifli balıklar. Hareketliler. En az 6'lı alınmalı deniyor. Ben 3'lü aldım şu an iyi gibiler. Bir de anubias bitkim var. Işık pek istemiyor. Çok sağlam bir bitki. Önce akvaryumun içini kaya ve bitkilerle doldurdum. Sonra farkına vardım ki balıklara yüzecek alan yok. Şimdi küçük bir kaya, bir yati kökü (pH düşürücü etkisi var diyorlar) bir de anubias var sadece. Benim için de daha güzel oldu estetik anlamda.
Bende kendinden motorlu, tek süngerli pipo filtre var. Gayet memnunum. Haftada bir dip çekimi yapıyorum. Filtrenin debisinde sorun olunca ya da sünger üstünde çok birikim olunca filtreyi akvaryumun susuyla temizliyorum. Süngeri çok sıkmıyorum, suya batırıp çıkarıyorum daha çok. Bazen çok az sıkıyorum. Filtre temizliğiyle dip çekimini aynı gün yapmıyorum. Filtreyi diyelim çarşamba değiştiriyorsam su değişimi için 3-4 gün veriyorum aralık. Yoksa oturan bakteri kültürünü önemli miktarda kaybedebilirsiniz diyenler var. Temizlikte kesinlikle akvaryum suyu kullanıyorum. Herhangi bir temizlik maddesi kullanmıyorum. Sadece çeşme suyuyla bile yıkamak filtre süngeri için büyük hata diyorlar. Yararlı bakteriler ölüyormuş. Akvaryum suyu değiştirilirken en az 2 gün dinlenmiş çeşme suyu kullanıyorum.
Balıklara çeşitli yemler aldım. 4 çeşit yem veriyorum. Birkaç dakika içinde tüketecekleri kadar yem veriyorum. Artık olursa da karidesler ve salyangozlar yiyor. Yalnız gereğinden fazla atınca suda yağlanma ya da köpüklenme olabiliyor hafif. Yağlanma için suyun üzerindeki hareketi fazlalaştırmak için pipo filtremi biraz daha yukarı alıyorum. Köpürmenin durumuna göre ya bu hareketle o da geçyor, geçmezse %10-20 arası su değişimi yapıp az bakteri kültürü ekliyorum.
Biraz uzun yazmışım ama ben de amatör olduğum için bildiğim şeyleri paylaşmak istedim. Yanlış varsa ustalar düzeltirler elbette.
İyi hobiler.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
