ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
compassheart1
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
12
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Ocak 2023 21:50
Son Ziyaret:
10 Mart 2026 17:51
Toplam Mesaj:
14 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
2 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Atilla Algur
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Atilla
SON 10 MESAJI
Bitkilerin Üzerindeki Şeffaf Sümüksü Doku
Selamlar.
Akvaryum yeri kuruldu sanırım.
O bahsettiğin madde bakteri değil , bakteri besini diye biliyorum .
Normal bakteri kültürü olsa 2. Gün bile ekleyebilirsin canlı . Zaten gördüğüm kadarıyla akvaryum bitkili . Dolayısıyla şu amonyak patlaması denilen cümleyi direk kafandan silmeni tavsiye ederim . 5-6 yıldır bitkili akvaryumla ilgileniyorum , böyle bir patlama görmedim .
Yapılabilecekler :
1 - bulabilirsen , oturmuş akvaryum filtre süngerini akvaryumuna sıkman .
2- bakteri kültürü eklemen .
3- Bunların hiçbirini yapma . Çok az balık yemi at . Suyu güzel oksijen alacak şekilde 1 hafta döndür . Yavaş yavaş canlı girişi yap .
Düşüncelerim bunlardır.
Selamlar.
Akvaryum yeri kuruldu sanırım.
O bahsettiğin madde bakteri değil , bakteri besini diye biliyorum .
Normal bakteri kültürü olsa 2. Gün bile ekleyebilirsin canlı . Zaten gördüğüm kadarıyla akvaryum bitkili . Dolayısıyla şu amonyak patlaması denilen cümleyi direk kafandan silmeni tavsiye ederim . 5-6 yıldır bitkili akvaryumla ilgileniyorum , böyle bir patlama görmedim .
Yapılabilecekler :
1 - bulabilirsen , oturmuş akvaryum filtre süngerini akvaryumuna sıkman .
2- bakteri kültürü eklemen .
3- Bunların hiçbirini yapma . Çok az balık yemi at . Suyu güzel oksijen alacak şekilde 1 hafta döndür . Yavaş yavaş canlı girişi yap .
Düşüncelerim bunlardır.
Power Led - Son Geldiğim Nokta .
Arkadaşlar selam .
25x1watt ledleri sıkışık düzende merceklenerek yapmış olduğum armatürü paylaşıyorum .
Amaç, doğaya en yakın görünümde bitkileri mutlu edebilmek .
25 adet ledi 7x7 cm lik bir kareye sıkıştırdığım için deep red , cyan gibi renkler ben burdayım demiyor . Akvaryum bitki yetiştireceğim diye pavyona dönmüyor [:)))]
Yorumlarınızı bekliyorum .
Not: Akvaryum düşük desteklidir .
Su değişimi pek yapılmıyor . Toprak yoktur . Nötr kuma kuruludur . 2 yıllıktır .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/310120262044381.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/310120262045101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/310120262046421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/310120262050111.jpg[/IMG]
Arkadaşlar selam .
25x1watt ledleri sıkışık düzende merceklenerek yapmış olduğum armatürü paylaşıyorum .
Amaç, doğaya en yakın görünümde bitkileri mutlu edebilmek .
25 adet ledi 7x7 cm lik bir kareye sıkıştırdığım için deep red , cyan gibi renkler ben burdayım demiyor . Akvaryum bitki yetiştireceğim diye pavyona dönmüyor [:)))]
Yorumlarınızı bekliyorum .
Not: Akvaryum düşük desteklidir .
Su değişimi pek yapılmıyor . Toprak yoktur . Nötr kuma kuruludur . 2 yıllıktır .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/310120262044381.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/310120262045101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/310120262046421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/310120262050111.jpg[/IMG]
80x40x40 Bitkili Yeni Kurulumum
Selamlar .
Ben de 100LT low tech, 27lt low tech akvaryumlara sahibim . Yıllardır ilgilenmekteyim . Low tech akvaryumlarda yaşanan en büyük problem aydınlatma .
Özellikle led aydınlatma . Ledler inanılmaz güçlüdür . Yaptığımız su değişimlerinde akvaryuma sınırlı besin ve co2 sokarız . Eğer güçlü bir aydınlatmamız varsa bu hızla tükenir . Zaten farketmişsinizdir su değişimden hemen sonra bitkiler parıl parıl parlar . Bir kaç gün sonra başlar yapraklar büzüşmeye solmaya . E sürekli su değişim yapamayacağımıza göre yapmamız gereken ışığı minimuma çekmektir . Tankınız Max 128 LT su alıyor . Max ışık 20w olmalı bence . Şahsen 100Lt akvaryumumda 18w led kullanıyorum . Bu bile güçlü maalesef . Su değişimden hoşlanmasam da mecbur yapıyorum .
Selamlar .
Ben de 100LT low tech, 27lt low tech akvaryumlara sahibim . Yıllardır ilgilenmekteyim . Low tech akvaryumlarda yaşanan en büyük problem aydınlatma .
Özellikle led aydınlatma . Ledler inanılmaz güçlüdür . Yaptığımız su değişimlerinde akvaryuma sınırlı besin ve co2 sokarız . Eğer güçlü bir aydınlatmamız varsa bu hızla tükenir . Zaten farketmişsinizdir su değişimden hemen sonra bitkiler parıl parıl parlar . Bir kaç gün sonra başlar yapraklar büzüşmeye solmaya . E sürekli su değişim yapamayacağımıza göre yapmamız gereken ışığı minimuma çekmektir . Tankınız Max 128 LT su alıyor . Max ışık 20w olmalı bence . Şahsen 100Lt akvaryumumda 18w led kullanıyorum . Bu bile güçlü maalesef . Su değişimden hoşlanmasam da mecbur yapıyorum .
50x30x30 Lowtech Yeniden
Selam
Greenaqua gibi firmalar bile min120 çıkarıyorlar tdsyi diye biliyorum . Ayrıca bitkileriniz yüksek ph, bol bol kalsiyum seven bitkiler . Size tavsiyem ya direkt çeşme suyu kullanıp gübrey kesin , yada yarı yarıya ro ve çeşme suyu karıştırıp en min dozda gübre kullanın . Ayrıca saçma sapan şu balık şu suyu sever vs gibi şeylere çok takılmayın derim . İnanın petshoptan aldığınız neredeyse her canlı Çeşme suyunda yaşar . Son tavsiye ışığın dim i varsa mümkünse kısık kullanın . Anubiası ışıksız akvaryumda büyüten petshop arkadaşım var .
Selam
Greenaqua gibi firmalar bile min120 çıkarıyorlar tdsyi diye biliyorum . Ayrıca bitkileriniz yüksek ph, bol bol kalsiyum seven bitkiler . Size tavsiyem ya direkt çeşme suyu kullanıp gübrey kesin , yada yarı yarıya ro ve çeşme suyu karıştırıp en min dozda gübre kullanın . Ayrıca saçma sapan şu balık şu suyu sever vs gibi şeylere çok takılmayın derim . İnanın petshoptan aldığınız neredeyse her canlı Çeşme suyunda yaşar . Son tavsiye ışığın dim i varsa mümkünse kısık kullanın . Anubiası ışıksız akvaryumda büyüten petshop arkadaşım var .
Bitkilerim Çok Kızardı
[QUOTE=ahmethakan61]
1 aydır akvaryumda bitkiler, bugün de baktığımda tilki kuyruklarının yaprakları kızarmış ve dökülmüş hep[/QUOTE]
Tamam işte . Adapte oluyorlar . Yani bu bitkiler siz almadan önce su dışında yetiştirilmiş . Şuan gördüğünüz yaprakların hepsi su dışına adapte edilmiş . Siz su içine koyduğunuz için (doğal olarak ) bu eski yapraklar dökülecek , yerine suya adapte olmuş yapraklar çıkacak . Akvaryumda anladığım kadarıyla co2 olmadığı için süreç uzun sürüyor . Ek olarak tilki kuyruğu değil o bitki . Aşağıya bilgilerini koydum . Fotodaki bitki suya alışmış hali . Sizinkisiyle ne kadar farklı gözüktüğünü anlayabilirsiniz . Ayrıca bakım bilgilerini de koydum . Göreceğiniz üzere zor bir bitki akvaryumunuza adapte olur mu ? Bu sorunun cevabı şans biraz . Sabredin zamanla belli olur .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/290220240230531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/290220240230541.jpg[/IMG]
[QUOTE=ahmethakan61]
1 aydır akvaryumda bitkiler, bugün de baktığımda tilki kuyruklarının yaprakları kızarmış ve dökülmüş hep[/QUOTE]
Tamam işte . Adapte oluyorlar . Yani bu bitkiler siz almadan önce su dışında yetiştirilmiş . Şuan gördüğünüz yaprakların hepsi su dışına adapte edilmiş . Siz su içine koyduğunuz için (doğal olarak ) bu eski yapraklar dökülecek , yerine suya adapte olmuş yapraklar çıkacak . Akvaryumda anladığım kadarıyla co2 olmadığı için süreç uzun sürüyor . Ek olarak tilki kuyruğu değil o bitki . Aşağıya bilgilerini koydum . Fotodaki bitki suya alışmış hali . Sizinkisiyle ne kadar farklı gözüktüğünü anlayabilirsiniz . Ayrıca bakım bilgilerini de koydum . Göreceğiniz üzere zor bir bitki akvaryumunuza adapte olur mu ? Bu sorunun cevabı şans biraz . Sabredin zamanla belli olur .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/290220240230531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/290220240230541.jpg[/IMG]
Birlikte Yeni Akvaryum Kuralım
Hayırlı olsun
Tabanda toprak kullanmanız iyi olmuş . Eğer toprağın 2 katı kadar da kum kullanırsanız (hagen vs ince kum ) , zamanla güçlü bakterili bir taban elde edeceksiniz . Bu sayede hem devasa filtreler kullanmanıza gerek kalmayacak , hem bitkilerinize gübre , azot , co2 oluşturacak . Kendi kendine yetebilen bir sistem …
Sadece ufak bir sorununuz var bence . Modül LED’ler de bu şekilde kırmızı , mavi gibi renkler kullanmak çekilen wattan zarar etmek demektir . Üstelik fotosenteze %1 katkısı olduğunu bile sanmıyorum. Sadece gün ışığı , ve beyazı karıştırmanızı tavsiye ederim . Gerisi anlamsız kanımca . Baktığım zaman 5 beyaz 5 günışığı görüyorum (yanılmıyorsam) . Bunların her biri 2 Watt desek (ki modül ledler üzerinde direnç bulundurur alınan ışık 2 Watt gücünde değildir bir kısmı dirençlere harcanır ) , kocaman akvaryum 20 watt dan az ışık alıyor . Işığı konumlandırdığınız yüksekliği de düşünürsek siz hesaplayın artık .
Bu arada ben de bu şekilde topraklı düşük destekli tankla ilerliyorum . Herşey yolunda .kafanıza takılan birşey olursa sorabilirsiniz .
İyi forumlar . [EDIT]compassheart1,2024-02-28 01:18:43[/EDIT]
Hayırlı olsun
Tabanda toprak kullanmanız iyi olmuş . Eğer toprağın 2 katı kadar da kum kullanırsanız (hagen vs ince kum ) , zamanla güçlü bakterili bir taban elde edeceksiniz . Bu sayede hem devasa filtreler kullanmanıza gerek kalmayacak , hem bitkilerinize gübre , azot , co2 oluşturacak . Kendi kendine yetebilen bir sistem …
Sadece ufak bir sorununuz var bence . Modül LED’ler de bu şekilde kırmızı , mavi gibi renkler kullanmak çekilen wattan zarar etmek demektir . Üstelik fotosenteze %1 katkısı olduğunu bile sanmıyorum. Sadece gün ışığı , ve beyazı karıştırmanızı tavsiye ederim . Gerisi anlamsız kanımca . Baktığım zaman 5 beyaz 5 günışığı görüyorum (yanılmıyorsam) . Bunların her biri 2 Watt desek (ki modül ledler üzerinde direnç bulundurur alınan ışık 2 Watt gücünde değildir bir kısmı dirençlere harcanır ) , kocaman akvaryum 20 watt dan az ışık alıyor . Işığı konumlandırdığınız yüksekliği de düşünürsek siz hesaplayın artık .
Bu arada ben de bu şekilde topraklı düşük destekli tankla ilerliyorum . Herşey yolunda .kafanıza takılan birşey olursa sorabilirsiniz .
İyi forumlar . [EDIT]compassheart1,2024-02-28 01:18:43[/EDIT]
Bitkilere Sıçrayan Yosun Problemi
Merhaba
Bu aralar patlak verdi demişsiniz .
Bence naçizane fikrim , bunun üstünde durmak lazım . Yemleme mi arttı ? Excel kullandım demişsiniz , acaba bakteri kültürüne mi bir miktar zarar verildi ? Bu soruları düşünmek lazım .
Çözüm önerim : 10-15 adet su marulu eklemek . Pistia ydı adı sanırım . Hem bir miktar ışığı kesecek , hemde genel olarak yosuna sebep olan besinleri tüketecek . Deneyin isterseniz .
Merhaba
Bu aralar patlak verdi demişsiniz .
Bence naçizane fikrim , bunun üstünde durmak lazım . Yemleme mi arttı ? Excel kullandım demişsiniz , acaba bakteri kültürüne mi bir miktar zarar verildi ? Bu soruları düşünmek lazım .
Çözüm önerim : 10-15 adet su marulu eklemek . Pistia ydı adı sanırım . Hem bir miktar ışığı kesecek , hemde genel olarak yosuna sebep olan besinleri tüketecek . Deneyin isterseniz .
Low Tech E Dönüş
Güncelleme :26.02.2024
Eklediğim küçük iç filtre suyu kristal netliğe ulaştırdı . Geçeleri kapatıyorum . Bir sorun yok
. 5 adet amber tetra eklendi . Çok kısa sürede adapte oldular .
Zeytin bitkisinin kırmızı türü 2-3 adet eklendi .
Bu arada gübreleme 0 , su değişimi 0 , temizlik 0,yemleme 0 A yakın .
Sadece ışıklar kapanıp açılıyor . Başka hiçbir şey yapılmıyor akvaryuma .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/260220241654411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/260220241654501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/260220241654591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/260220241655161.jpg[/IMG]
Güncelleme :26.02.2024
Eklediğim küçük iç filtre suyu kristal netliğe ulaştırdı . Geçeleri kapatıyorum . Bir sorun yok
. 5 adet amber tetra eklendi . Çok kısa sürede adapte oldular .
Zeytin bitkisinin kırmızı türü 2-3 adet eklendi .
Bu arada gübreleme 0 , su değişimi 0 , temizlik 0,yemleme 0 A yakın .
Sadece ışıklar kapanıp açılıyor . Başka hiçbir şey yapılmıyor akvaryuma .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/260220241654411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/260220241654501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/260220241654591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/260220241655161.jpg[/IMG]
Bitkilerim Çok Kızardı
Selam
Bitkileriniz henüz suya adapte olmamışlar .
Yapraklardan, henüz emers formda oldukları belli oluyor . Bambaşka bir hale gelecekler zamanla . Şuan gayet iyi duruyor . İyi hobiler .
Selam
Bitkileriniz henüz suya adapte olmamışlar .
Yapraklardan, henüz emers formda oldukları belli oluyor . Bambaşka bir hale gelecekler zamanla . Şuan gayet iyi duruyor . İyi hobiler .
Pipo Filtreyi Ne Sıklıkla Yitemizlemeliyim
[QUOTE=Alp3]
Filtre temizlenir hocam o sünger kısmı akvaryumdan alınan su ile duruma bağlı 2 3 haftada bir temizlenir.Geceleri filtreyi kapatırsanız da oluşturduğunuz bakteri kültürü ölür diye biliyorum?
Bir kaba akvaryumdan aldığınız suyu biraz doldurun sünger kısmını içine sokup bir kaç defa sıkarak temizleyin. 20 ltde fazla yemleme yapmıyorsanız ve canlı sayısı çok değilse, ki olmamalı da, boyutuna da bağlı olarak 2 3 haftada bir bu şekilde temizlemeniz yeterli olacaktır. [/QUOTE]
Selam dostum ezbere konuşmuşsun .
Pipo filtre akvaryumdaki oluşan atıkları kendine çeker . Orada bir tortu oluşur . Tortu yararlı bakteriler için besin demektir . Doğal olarak bakteriler süngerde kolonileşir . İster akvaryumdan aldığınız suyla ister başka bir suya sıkın , tortunun yanı sıra bakterileri de uzaklaştırmış olursunuz . Bunun devamında balık hastalıkları , amonyak artışı , suda bulanıklaşma , kristal suyu kaybetme gibi gibi türlü sorunlar sizi bekler .
İnanmıyorsanız düzenli temizleyin . Sonuç hep aynı olacak . İyi hobiler .
[QUOTE=Alp3]
Filtre temizlenir hocam o sünger kısmı akvaryumdan alınan su ile duruma bağlı 2 3 haftada bir temizlenir.Geceleri filtreyi kapatırsanız da oluşturduğunuz bakteri kültürü ölür diye biliyorum?
Bir kaba akvaryumdan aldığınız suyu biraz doldurun sünger kısmını içine sokup bir kaç defa sıkarak temizleyin. 20 ltde fazla yemleme yapmıyorsanız ve canlı sayısı çok değilse, ki olmamalı da, boyutuna da bağlı olarak 2 3 haftada bir bu şekilde temizlemeniz yeterli olacaktır. [/QUOTE]
Selam dostum ezbere konuşmuşsun .
Pipo filtre akvaryumdaki oluşan atıkları kendine çeker . Orada bir tortu oluşur . Tortu yararlı bakteriler için besin demektir . Doğal olarak bakteriler süngerde kolonileşir . İster akvaryumdan aldığınız suyla ister başka bir suya sıkın , tortunun yanı sıra bakterileri de uzaklaştırmış olursunuz . Bunun devamında balık hastalıkları , amonyak artışı , suda bulanıklaşma , kristal suyu kaybetme gibi gibi türlü sorunlar sizi bekler .
İnanmıyorsanız düzenli temizleyin . Sonuç hep aynı olacak . İyi hobiler .
SON MESAJLAR
- Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:02
Omurgasızlar - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
