ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
eylatlas
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
156
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Aralık 2022 16:48
Son Ziyaret:
01 Şubat 2026 15:28
Toplam Mesaj:
214 [0.17 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
eylül
Doğum Tarihi:
16 Ağustos 2004
Yaş:
21
İl:
Adana
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
250 litre
lepistes/rasbora/corydoras/kırmızı fantom tetra/neon tetra
SON 10 MESAJI
Elodea Bitkilerim Hakkında Bilgi İhtiyacım Var
[QUOTE=Orhan gazi]Elodea bitkilerim ve beta balığının oluşan akvaryum 3 hafta gibi bir süredir aktif ışığımı sabah açıp gece yatmadan kapatıyorum 10 gibi ama son zamanlarda bitkilerimde anlamsız fotoğrafta gözüktüğü gibi kararmalar oldu neden olduğunu anlayamadım lütfen yardım edin [/QUOTE]
Işık süresi önemlidir. Tahminimce ışık süresi fazla olduğu için bu durumu yaşıyorsunuz ama görsel ve akvaryum bilgileri ile desteklerseniz ben ve diğer forum üyeleri daha iyi bir cevap verecektir. İyi forumlar dilerim.
[QUOTE=Orhan gazi]Elodea bitkilerim ve beta balığının oluşan akvaryum 3 hafta gibi bir süredir aktif ışığımı sabah açıp gece yatmadan kapatıyorum 10 gibi ama son zamanlarda bitkilerimde anlamsız fotoğrafta gözüktüğü gibi kararmalar oldu neden olduğunu anlayamadım lütfen yardım edin [/QUOTE]
Işık süresi önemlidir. Tahminimce ışık süresi fazla olduğu için bu durumu yaşıyorsunuz ama görsel ve akvaryum bilgileri ile desteklerseniz ben ve diğer forum üyeleri daha iyi bir cevap verecektir. İyi forumlar dilerim.
Sakal Ve Saç Yosununa Çözüm Arıyorum.
Merhabalar öncelikle. Akvaryumumda ciddi bir sakal sorunu var. Sebebinin CO2 tüpümün bitmesinden kaynaklı olan 1 aylık süreç olduğunu düşünüyorum çünkü 1 ay tüpü doldurtacak vaktim olmamıştı. Çoğu bitkimi kaybettim zaten artık ama yılmama rağmen ayaktayım diyebiliriz. Eğer bir türlü çözüm bulamazsam seachem excel almayı düşünüyorum. Ammavelakin bugün akvaryum dolabını karıştırırken bir ürünle bakıştık: Reeflowers Aquaplants liquid carbon. Düşündüm ki excel yoğun miktarda karbon içeriğine sahip ve bu ürünün olayı da açıkçası karbon yani. Bu ürünü kullanarak sizce sorun halledilebilir mi? Ürünün görselini aşağıya koyacağım. Yorumlarınız ve düşünceleriniz benim için çok değerlidir, yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim. Saygılarla…[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237511/121020231735031.jpg[/IMG]
Merhabalar öncelikle. Akvaryumumda ciddi bir sakal sorunu var. Sebebinin CO2 tüpümün bitmesinden kaynaklı olan 1 aylık süreç olduğunu düşünüyorum çünkü 1 ay tüpü doldurtacak vaktim olmamıştı. Çoğu bitkimi kaybettim zaten artık ama yılmama rağmen ayaktayım diyebiliriz. Eğer bir türlü çözüm bulamazsam seachem excel almayı düşünüyorum. Ammavelakin bugün akvaryum dolabını karıştırırken bir ürünle bakıştık: Reeflowers Aquaplants liquid carbon. Düşündüm ki excel yoğun miktarda karbon içeriğine sahip ve bu ürünün olayı da açıkçası karbon yani. Bu ürünü kullanarak sizce sorun halledilebilir mi? Ürünün görselini aşağıya koyacağım. Yorumlarınız ve düşünceleriniz benim için çok değerlidir, yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim. Saygılarla…[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237511/121020231735031.jpg[/IMG]
Beta Akvaryumu İçin Öneri Ve Sorular
[QUOTE=Yusuffe]@eylatlas teşekkürler cevabınız için Ancak c02 kullanmayı düşünmüyorum seçtiğim bitkiler az orta ışık isteyeceği için onları seçtim sizin önerdiğiniz bitkileri de alırım ama onlar çok ışık istiyor betaların da çok ışıktan rahatsız olduğunu okumuştum önce bitkileri büyütüp sonra beta koyup ışığı orta derecede tutsam o saatten sonra sorun olur mu bilmiyorum Ama teşekkürler yanıtınız için[/QUOTE]
Rica ederim ne demek. Bettalarda ışık sandığınız kadar sıkıntı değildir. Zaten günde maximum 8 saat açık tutacaksınız bunun çok etkilemesi mümkün değil.
[QUOTE=Yusuffe]@eylatlas teşekkürler cevabınız için Ancak c02 kullanmayı düşünmüyorum seçtiğim bitkiler az orta ışık isteyeceği için onları seçtim sizin önerdiğiniz bitkileri de alırım ama onlar çok ışık istiyor betaların da çok ışıktan rahatsız olduğunu okumuştum önce bitkileri büyütüp sonra beta koyup ışığı orta derecede tutsam o saatten sonra sorun olur mu bilmiyorum Ama teşekkürler yanıtınız için[/QUOTE]
Rica ederim ne demek. Bettalarda ışık sandığınız kadar sıkıntı değildir. Zaten günde maximum 8 saat açık tutacaksınız bunun çok etkilemesi mümkün değil.
Oscar Kafada Delik Hastalığı Mı?
[QUOTE=SupreMarcy]
Her hastalıkta kullanımı farklı mı? Bu hastalık için nasıl kullanılır biliyor musunuz[/QUOTE]
Eskiden oscar besliyordum pek detaylı hatırlamamaktayım maalesef. Ancak balıklarınızın mukozası hasar gördüğü için su değerlerinizi de ölçebilirsiniz. Yararı olacaktır.
[QUOTE=SupreMarcy]
Her hastalıkta kullanımı farklı mı? Bu hastalık için nasıl kullanılır biliyor musunuz[/QUOTE]
Eskiden oscar besliyordum pek detaylı hatırlamamaktayım maalesef. Ancak balıklarınızın mukozası hasar gördüğü için su değerlerinizi de ölçebilirsiniz. Yararı olacaktır.
Gübre
[QUOTE=MelikeAk]öncelikle merhaba.40 litre lepistes akvaryumum var içerisinde elodea,tilki kuyruğu,amazon frogb var ekstra olarak bir kaç cesit bitki daha eklemeyi düşünüyorum fazla co2 istemeyen.Ama şimdilik bu bitkiler var.Ne önerirsiniz?[/QUOTE]
Merhabalar. Tavsiyem çok fazla ürün almanızdan yana değildir. Macro ve micro adi altında iki adet gübrenizin olması yeterlidir. Ben akvaryumum low tech iken crystalpro multi flora npk isimli gübreyi günlük kullanıyordum. Güzel bir gübredir, tavsiye ederim. Aynı zamanda da daha iyi bir gübre isterseniz tropica markasının premium nutrition isimli gübresini de kullanabilirsiniz. Şahsen ikisini de kullandım beraber. Günlük crystalpro, haftalık ise tropica kullanıyordum. İyi forumlar.
[QUOTE=MelikeAk]öncelikle merhaba.40 litre lepistes akvaryumum var içerisinde elodea,tilki kuyruğu,amazon frogb var ekstra olarak bir kaç cesit bitki daha eklemeyi düşünüyorum fazla co2 istemeyen.Ama şimdilik bu bitkiler var.Ne önerirsiniz?[/QUOTE]
Merhabalar. Tavsiyem çok fazla ürün almanızdan yana değildir. Macro ve micro adi altında iki adet gübrenizin olması yeterlidir. Ben akvaryumum low tech iken crystalpro multi flora npk isimli gübreyi günlük kullanıyordum. Güzel bir gübredir, tavsiye ederim. Aynı zamanda da daha iyi bir gübre isterseniz tropica markasının premium nutrition isimli gübresini de kullanabilirsiniz. Şahsen ikisini de kullandım beraber. Günlük crystalpro, haftalık ise tropica kullanıyordum. İyi forumlar.
Yeni Akvaryum'um İçin Balık Önerisi
[QUOTE=mrokumus]Merhaba @eylatlas,
Tabi aşağıda akvaryumun şuanki fotoğraflarını paylaşıyorum.
[IMG]https://okumus.dev/storage/9.jpg[/IMG] [IMG]https://okumus.dev/storage/10.jpg[/IMG] [IMG]https://okumus.dev/storage/11.jpg[/IMG]
Çizgili tetra dediğim biraz daha büyük olan ve yukarıdan aşağıya doğru çizgileri olan, turunculu - siyahlı balık.[/QUOTE]
Çok hoş bir kurulum yapmışsınız ancak naçizane fikrim transgenetik tetra yerine başka balıklardır. Tavsiye etmediğim üretilmesini desteklemediğim bir türdür.
[QUOTE=mrokumus]Merhaba @eylatlas,
Tabi aşağıda akvaryumun şuanki fotoğraflarını paylaşıyorum.
[IMG]https://okumus.dev/storage/9.jpg[/IMG] [IMG]https://okumus.dev/storage/10.jpg[/IMG] [IMG]https://okumus.dev/storage/11.jpg[/IMG]
Çizgili tetra dediğim biraz daha büyük olan ve yukarıdan aşağıya doğru çizgileri olan, turunculu - siyahlı balık.[/QUOTE]
Çok hoş bir kurulum yapmışsınız ancak naçizane fikrim transgenetik tetra yerine başka balıklardır. Tavsiye etmediğim üretilmesini desteklemediğim bir türdür.
Betta Kuyruk Erimesi
[QUOTE=hakang37]
Bunun en kolay ve uygun yolu nedir?[/QUOTE]
İnternetten su için test şeritleri veya çözelti ile hazırlanan test kitleri alabilirsiniz. Ben jbl proaqua 7in1 kullanmaktayım. Gayet memnunum. Bütçenize göre jbl markasının birçok testi bulunmakta. Sıvı test kitleri yüksek kalite ve doğruluk payı içermektedir ancak fiyatları da o oranda yüksektir. Bana göre en mantıklısı kullandığım idi o yüzden onu almıştım. Şimdiden geçmiş olsun.
[QUOTE=hakang37]
Bunun en kolay ve uygun yolu nedir?[/QUOTE]
İnternetten su için test şeritleri veya çözelti ile hazırlanan test kitleri alabilirsiniz. Ben jbl proaqua 7in1 kullanmaktayım. Gayet memnunum. Bütçenize göre jbl markasının birçok testi bulunmakta. Sıvı test kitleri yüksek kalite ve doğruluk payı içermektedir ancak fiyatları da o oranda yüksektir. Bana göre en mantıklısı kullandığım idi o yüzden onu almıştım. Şimdiden geçmiş olsun.
65 Cm Akvaryumda 2 Tane Astronot Beslenirmi
[QUOTE=Yiğitjj]Merhaba ben 2 tane astronot yavrusu alıp akvaryuma olmuyacak sekilde saticam yani yavru alip akvaryum kuçuk gelmeye kadar buyutucem sonra vericem sizce olurmu alirsam[/QUOTE]
1 tane astronot için bile minimum 250 litre gerekirken böyle bir düşünce balıklara eziyet demektir açıkçası. Onlar da siz de mağdur olmayın bence. Ayrıca bu sayfanın kar amacı güden insanların oluşturduğu bir topluluk olduğunu düşünmemekteyim. Kısaca böyle düşünmeniz üzdü bizi Yiğit Bey.
[QUOTE=Yiğitjj]Merhaba ben 2 tane astronot yavrusu alıp akvaryuma olmuyacak sekilde saticam yani yavru alip akvaryum kuçuk gelmeye kadar buyutucem sonra vericem sizce olurmu alirsam[/QUOTE]
1 tane astronot için bile minimum 250 litre gerekirken böyle bir düşünce balıklara eziyet demektir açıkçası. Onlar da siz de mağdur olmayın bence. Ayrıca bu sayfanın kar amacı güden insanların oluşturduğu bir topluluk olduğunu düşünmemekteyim. Kısaca böyle düşünmeniz üzdü bizi Yiğit Bey.
Beta Akvaryumu İçin Öneri Ve Sorular
[QUOTE=Yusuffe]İyi günler bitkili bir beta akvaryumu kurmak istiyorum
30 litrelik bir akvaryumum var
içerisine şimdilik sadece 1 tane beta balığı koyacağım
ancak balığı almadan önce bitki koyup yetiştirip balığı sonra alacağım
alacağım bitkiler
Elodea
Tilki kuyruğu
Mercimek bitkisi
Anubias
sorularım şunlar
1-)bu bitkiler için ayrıca toprak almama gerek var mı yoksa sadece hagen siyah bitki kumu yeterli olur mu (farklı bitki önerilerinize açığım)
2-)bitkileri koymadan önce suyu dinlendirmeme gerek var mı
3-)akvaryum temizliğini kaç günde bir ve nasıl yapmalıyım
bunlar dışında şunu da yapmalısın tavsiye verirseniz sevinirim[/QUOTE]
Şimdiden kurulumunuz hayırlı olsun öncelikle. Sorularınızı yanıtlayayım.
1-) Bu bitkiler hagende yetişebilir. Merak etmenize gerek yok ancak anubias ekilmeyen yani toprakta yetişmeyen bir bitkidir. Bir köke sabitlemeniz her açıdan daha iyi olur.
2-) Suyu dinlendirmenize gerek olduğunu düşünmüyorum bitkileri koymadan önce. Sadece klor ve ağır metal giderici bir ürün ile bu sorunu halledebilirsiniz. Ürün örneği: sera aquatan, crystalpro effective conditioner…
Ancak balıkları koymadan önce riski en aza indirmek ve döngüyü hızlandırmak adına bakteri kültürü başlatıcı bir ürün eklemenizde fayda var. Filtre ne kullanmaktasınız? Işıklandırma mecvut mu?
3-)Akvaryum temizliği kullanacağınız filtreye göre yapılmaktadır. Tavsiyem şelale filtredir. Bettalar akıntıyı çok sevmezler. İç filtre kullanmanızı kesinlikle önermem ve temizlik açısından da sadece mekanik temizlik yapar. Pipo filtre de işinizi görür ama temizliği çok efektif değildir ve filtreleme işini çok büyük yoğunlukta yapmaz. Kısaca en mantıklısı şelale filtre alıp haftada veya akvaryumun biyolojik yüküne bağlı olarak 5 günde bir filtre temizliği ve su değişimi yapmaktır.
Tavsiyelerime gelecek olursak:
-Catappa yaprağı almanızda fayda var, özelliklerini yine forumdan araştırabilirsiniz.
-Su mercimeği yerine salvinia natans ve frogbit gibi bitkiler daha güzel bir görüntü veriyor bana göre. Aynı zamanda da elinize yapışma durumu olmamaktadır. Ama bu dediğim bitkiler daha yüksek ışık istemektedir. Elimde üçü de var ama ben şahsen estetik açıdan frogbit’i seviyorum.
-Her zaman kuru yeme bağlı kalmayın haftada 2-3 kere canlı yem veya dondurulmuş kan kurdu verebilirsiniz. İnternette satılmakta tablet halinda dondurulmuş yemler (tatlarına bayılıyorlar ve gelişimlerine yardımcı oluyor), canlı yem olarak da ben bettama kendi çıkartıp küp küp dondurduğum artemialarımı akvaryum suyuyla çözdürüp veriyorum. Aynı zamanda dondurulup-kurutulmuş kan kurdu da veriyorum.
-Yem tavsiyem orta segment fiyat ve kalite açısından tropical markasının betta yemidir. Betta’m yemi şuana kadar hiçbir zaman geri çevirmedi açıkçası.
-Bitki tavsiyelerimden bazıları da saz ve bambu olacaktır. Görüntü açısından da işlev açısından da çok güzel bitkilerdir. Eğer kurulumunuzda CO2 tüpü varsa rotala türleri ve zemin kaplamak açısından monte carlo çok güzel duracaktır. Aynı zamanda CO2 bitkilerinizin gelişimini de hızlandırır. Akvaryuma birkaç hafta önce öylesine attığım ölmek üzere olan elodea bitkim şuan coşmuş durumda veyahut saz bitkim 1 kök iken 3-4 ay kadar sonra 6-7 köke kadar ulaşmış durumda.
-Gübre tavsiyesine gelecek olursak ben low tech iken crystalpro multi flora npk ve tropica’nın bir gübresini kullanıyordum. Creaqua veya aquario gibi markalar da kullanabilirsiniz. Jbl ferropol hakkında da övgüler duymuştum.
-Son diyeceğim ise betta balıkları tek yaşar. Çiftleştirmek için yanına eş koyduktan sonra yumurta dönemi geçtikten sonra yine ayırmanız ve yavrular doğduktan ve geliştikten bir süre sonra ise yavruların cinsiyetlerine göre yine ayırmanız gerekmekte. Ben betta’mı kardeşiyle beraber almıştım ancak sadece 1 gün ayrı tanklarda kaldılar. Ayrıldıklarından kısa bir süre sonra bile birbirlerine ölümcül düşman olabiliyorlar ve baskın olan kardeşini öldürmüştü maalesef (İki betta da dişi idi.)
Genel olarak tavsiyelerim bu kadar. Biraz uzun oldu kusura bakmayın. Tankı kurduktan sonra hem gözümüzü şenlerdirmek amaçlı hem de tavsiye almak amaçlı forumda tanıtım açabilirsiniz. İyi forumlar dilerim efenim. [;)]
[QUOTE=Yusuffe]İyi günler bitkili bir beta akvaryumu kurmak istiyorum
30 litrelik bir akvaryumum var
içerisine şimdilik sadece 1 tane beta balığı koyacağım
ancak balığı almadan önce bitki koyup yetiştirip balığı sonra alacağım
alacağım bitkiler
Elodea
Tilki kuyruğu
Mercimek bitkisi
Anubias
sorularım şunlar
1-)bu bitkiler için ayrıca toprak almama gerek var mı yoksa sadece hagen siyah bitki kumu yeterli olur mu (farklı bitki önerilerinize açığım)
2-)bitkileri koymadan önce suyu dinlendirmeme gerek var mı
3-)akvaryum temizliğini kaç günde bir ve nasıl yapmalıyım
bunlar dışında şunu da yapmalısın tavsiye verirseniz sevinirim[/QUOTE]
Şimdiden kurulumunuz hayırlı olsun öncelikle. Sorularınızı yanıtlayayım.
1-) Bu bitkiler hagende yetişebilir. Merak etmenize gerek yok ancak anubias ekilmeyen yani toprakta yetişmeyen bir bitkidir. Bir köke sabitlemeniz her açıdan daha iyi olur.
2-) Suyu dinlendirmenize gerek olduğunu düşünmüyorum bitkileri koymadan önce. Sadece klor ve ağır metal giderici bir ürün ile bu sorunu halledebilirsiniz. Ürün örneği: sera aquatan, crystalpro effective conditioner…
Ancak balıkları koymadan önce riski en aza indirmek ve döngüyü hızlandırmak adına bakteri kültürü başlatıcı bir ürün eklemenizde fayda var. Filtre ne kullanmaktasınız? Işıklandırma mecvut mu?
3-)Akvaryum temizliği kullanacağınız filtreye göre yapılmaktadır. Tavsiyem şelale filtredir. Bettalar akıntıyı çok sevmezler. İç filtre kullanmanızı kesinlikle önermem ve temizlik açısından da sadece mekanik temizlik yapar. Pipo filtre de işinizi görür ama temizliği çok efektif değildir ve filtreleme işini çok büyük yoğunlukta yapmaz. Kısaca en mantıklısı şelale filtre alıp haftada veya akvaryumun biyolojik yüküne bağlı olarak 5 günde bir filtre temizliği ve su değişimi yapmaktır.
Tavsiyelerime gelecek olursak:
-Catappa yaprağı almanızda fayda var, özelliklerini yine forumdan araştırabilirsiniz.
-Su mercimeği yerine salvinia natans ve frogbit gibi bitkiler daha güzel bir görüntü veriyor bana göre. Aynı zamanda da elinize yapışma durumu olmamaktadır. Ama bu dediğim bitkiler daha yüksek ışık istemektedir. Elimde üçü de var ama ben şahsen estetik açıdan frogbit’i seviyorum.
-Her zaman kuru yeme bağlı kalmayın haftada 2-3 kere canlı yem veya dondurulmuş kan kurdu verebilirsiniz. İnternette satılmakta tablet halinda dondurulmuş yemler (tatlarına bayılıyorlar ve gelişimlerine yardımcı oluyor), canlı yem olarak da ben bettama kendi çıkartıp küp küp dondurduğum artemialarımı akvaryum suyuyla çözdürüp veriyorum. Aynı zamanda dondurulup-kurutulmuş kan kurdu da veriyorum.
-Yem tavsiyem orta segment fiyat ve kalite açısından tropical markasının betta yemidir. Betta’m yemi şuana kadar hiçbir zaman geri çevirmedi açıkçası.
-Bitki tavsiyelerimden bazıları da saz ve bambu olacaktır. Görüntü açısından da işlev açısından da çok güzel bitkilerdir. Eğer kurulumunuzda CO2 tüpü varsa rotala türleri ve zemin kaplamak açısından monte carlo çok güzel duracaktır. Aynı zamanda CO2 bitkilerinizin gelişimini de hızlandırır. Akvaryuma birkaç hafta önce öylesine attığım ölmek üzere olan elodea bitkim şuan coşmuş durumda veyahut saz bitkim 1 kök iken 3-4 ay kadar sonra 6-7 köke kadar ulaşmış durumda.
-Gübre tavsiyesine gelecek olursak ben low tech iken crystalpro multi flora npk ve tropica’nın bir gübresini kullanıyordum. Creaqua veya aquario gibi markalar da kullanabilirsiniz. Jbl ferropol hakkında da övgüler duymuştum.
-Son diyeceğim ise betta balıkları tek yaşar. Çiftleştirmek için yanına eş koyduktan sonra yumurta dönemi geçtikten sonra yine ayırmanız ve yavrular doğduktan ve geliştikten bir süre sonra ise yavruların cinsiyetlerine göre yine ayırmanız gerekmekte. Ben betta’mı kardeşiyle beraber almıştım ancak sadece 1 gün ayrı tanklarda kaldılar. Ayrıldıklarından kısa bir süre sonra bile birbirlerine ölümcül düşman olabiliyorlar ve baskın olan kardeşini öldürmüştü maalesef (İki betta da dişi idi.)
Genel olarak tavsiyelerim bu kadar. Biraz uzun oldu kusura bakmayın. Tankı kurduktan sonra hem gözümüzü şenlerdirmek amaçlı hem de tavsiye almak amaçlı forumda tanıtım açabilirsiniz. İyi forumlar dilerim efenim. [;)]
Oscar Kafada Delik Hastalığı Mı?
[QUOTE=SupreMarcy]
Çok kötü oldu bu… Kanaplex ile tedavisi mümkün mü?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228685/300920231143421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228685/300920231143461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228685/300920231143481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228685/300920231143501.jpg[/IMG][/QUOTE]
Mümkündür. Kanaplex güzel bir ürün.
[QUOTE=SupreMarcy]
Çok kötü oldu bu… Kanaplex ile tedavisi mümkün mü?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228685/300920231143421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228685/300920231143461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228685/300920231143481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228685/300920231143501.jpg[/IMG][/QUOTE]
Mümkündür. Kanaplex güzel bir ürün.
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
