ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
enesccantas
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
51
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Kasım 2022 19:46
Son Ziyaret:
18 Mayıs 2024 00:25
Toplam Mesaj:
151 [0.11 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Enes Cantaş
Doğum Tarihi:
11 Şubat 2008
Yaş:
18
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
40*40*40 Kribensis
60*30*20 Hayalet karides
SON 10 MESAJI
Akvaryumda Yeşil Su Sorunu
Yeşil su sorununu suyu %100 değişim yaparak bitirebilir miyim?
Yeşil su sorununu suyu %100 değişim yaparak bitirebilir miyim?
Bu Lepisteslerin Türü Nedir?
[QUOTE=faruk036]3üde dişi [/QUOTE]
hocam türünün tuxedo red koi olduğunu öğrendim dişilerin kuyruğu benekli erkek olanların düz kırmızı oluyor diye biliyorum ışığı kapattığımda kovalamaca oldu.
[QUOTE=faruk036]3üde dişi [/QUOTE]
hocam türünün tuxedo red koi olduğunu öğrendim dişilerin kuyruğu benekli erkek olanların düz kırmızı oluyor diye biliyorum ışığı kapattığımda kovalamaca oldu.
Bu Lepisteslerin Türü Nedir?
Türü ve cinsiyetlerini çok anlayamadım hepsi dişi gibime geliyor çünkü akvaryuma gireli 2-3 saat oldu hiç kovalamaca olmuyor, sorun nedir?
64LT 22 Derece[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237188/300420231841461.jpg[/IMG]
Türü ve cinsiyetlerini çok anlayamadım hepsi dişi gibime geliyor çünkü akvaryuma gireli 2-3 saat oldu hiç kovalamaca olmuyor, sorun nedir?
64LT 22 Derece[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237188/300420231841461.jpg[/IMG]
Oranda'nın Yanına Balık Önerisi
[QUOTE=ShowaSanshoku]Goldfish, kendini fiziksel veya su şartlari bakimindan kistirilmis hissederse atlar.
Siz tankin bir sâkini varken yeni bir balık eklemissiniz.
Yeni balık, yeni şartlara ayak uyduramadan, cekilecek (yuzecek, kacacak, saklanacak vs) yer olmadan, bir de tank sâkininden dogal bir takibe ugramissa atlamasi cok normaldir.
Tankin uzeri, tülle bile olsa, her zaman örtülu olmalidir.
Gecmis olsun.
Saglikli hobiler.[/QUOTE]
Teleskop balığım orandadan küçüktü ama kaya arkasında saklanacak yer var. Alalı 3 gün olmuştu alışmıştı akvayuma kovalamaca vs. yoktu.
[QUOTE=ShowaSanshoku]Goldfish, kendini fiziksel veya su şartlari bakimindan kistirilmis hissederse atlar.
Siz tankin bir sâkini varken yeni bir balık eklemissiniz.
Yeni balık, yeni şartlara ayak uyduramadan, cekilecek (yuzecek, kacacak, saklanacak vs) yer olmadan, bir de tank sâkininden dogal bir takibe ugramissa atlamasi cok normaldir.
Tankin uzeri, tülle bile olsa, her zaman örtülu olmalidir.
Gecmis olsun.
Saglikli hobiler.[/QUOTE]
Teleskop balığım orandadan küçüktü ama kaya arkasında saklanacak yer var. Alalı 3 gün olmuştu alışmıştı akvayuma kovalamaca vs. yoktu.
Oranda'nın Yanına Balık Önerisi
[QUOTE=SteveH] yaa üzüldüm yazık olmuş benimde betam atlamıştı eskiden [/QUOTE]
Maalesef neden atladığınıda bilmiyorum herhangi bir sorun yok
[QUOTE=SteveH] yaa üzüldüm yazık olmuş benimde betam atlamıştı eskiden [/QUOTE]
Maalesef neden atladığınıda bilmiyorum herhangi bir sorun yok
Oranda'nın Yanına Balık Önerisi
[QUOTE=SteveH] teleskopla beraberde görmek isterim[/QUOTE]
Teleskop sabah atlamış yeni farkettim.
[QUOTE=SteveH] teleskopla beraberde görmek isterim[/QUOTE]
Teleskop sabah atlamış yeni farkettim.
Oranda'nın Yanına Balık Önerisi
[QUOTE=SteveH] güncel fotoğraf atabilir misiniz akvaryumunuz çok güzel hangi kumu kullandınız acaba[/QUOTE]
Orandayı aldığım üretimhaneden aldığım silis kumu kullandım şuan görünüş aynı sadece oranda ön tarafı biraz kazdı alttaki siyah kum görünmeye başladı onun dışında birşey yok ama yinede fotoğraf isterseniz atarım.
[QUOTE=SteveH] güncel fotoğraf atabilir misiniz akvaryumunuz çok güzel hangi kumu kullandınız acaba[/QUOTE]
Orandayı aldığım üretimhaneden aldığım silis kumu kullandım şuan görünüş aynı sadece oranda ön tarafı biraz kazdı alttaki siyah kum görünmeye başladı onun dışında birşey yok ama yinede fotoğraf isterseniz atarım.
1 Oranda Japon Balığına 64 Litre Yeterlimi? Neden?
[QUOTE=GhostKoi]
Merhaba, Hacim konusunda çok farklı görüşler ileri sürülüyor. Ülkemizde 30 litrede 5 japon balığı baktığını ve sağlıklı baktığını iddia eden insanlar mevcut. Ne kadar çok hacim ve düzgün filtreleme, o kadar sağlıklı gelişen balık şeklinde konuyu özetleyebiliriz.
Ansiklopedide verilen 40 litre [B]yeterli hacim[/B] değil sağlamanız gereken minimum hacimdir. Daha fazlası her zaman için olanaklar dahilinde tercih edilir. Bakılırsa, kişi 5 litrelik fanusta 2 japon balığı beslemeye çalışıyor. Bu kişiye balık başına 40 litre önerisi şartlarda belirgin bir iyileşme sağlayacak, aynı zamanda gerçekleştirilebilir bir hedef sunacaktır. Ama olanaklarınız varsa ve bu işe gönül vermişseniz balıkların boyuna da bağlı olarak 70 litre de ayırabilirsiniz, 100 litre de.
Bunun bilimsel kriteri ne olabilir? Mevcut balıklarınız kaç tane olduğuna, ne kadar boylanmasını istediğinize bağlı. Doğada ulaşacağı 35 cm boy, akvaryumda ulaşacağı 25 cm boy sizin için bir ölçüt olabilir. 25 cm boyda bir balık kaç litrede rahat eder diye kendinize sorabilirsiniz.
https://www.akvaryum.com/Forum/japon_baligi_akvaryum_hacmi_k964715.asp
Benim kişisel görüşüm bir japon alığı akvaryumunda tek balık için 50 litre, ek her balık için 30 litre daha sağlanması ve buna uygun filtreleme sağlanması yönünde.
Başka bir örnek, benim koi havuzumda balık başına yaklaşık 300 litre düşüyor. Forum ansiklopedisi diyor ki 400 litre. Bir yabancı kaynak diyor ki 2000 litre. Bakıyorum adamın balıklarına 60-100 cm. Benim balıklar 30-45 cm. Yani hacim uzun vadede böyle belirgin bir fark yaratabiliyor.
Yani 40 litre/balık rahat beslersiniz kafaya takmayın. Ama tek beslemek doğru olmadığı için en az 70-80 litrede olması daha iyi. Burda da 5 litre fanusta bakanlar ya da balık başına 10 litre bakanlar yoğun eleştiri alıyorlar. Ama biz linç etmemeye, doğrusunu anlatmaya çalışıyoruz.[/QUOTE][QUOTE=GhostKoi]
Merhaba, Hacim konusunda çok farklı görüşler ileri sürülüyor. Ülkemizde 30 litrede 5 japon balığı baktığını ve sağlıklı baktığını iddia eden insanlar mevcut. Ne kadar çok hacim ve düzgün filtreleme, o kadar sağlıklı gelişen balık şeklinde konuyu özetleyebiliriz.
Ansiklopedide verilen 40 litre [B]yeterli hacim[/B] değil sağlamanız gereken minimum hacimdir. Daha fazlası her zaman için olanaklar dahilinde tercih edilir. Bakılırsa, kişi 5 litrelik fanusta 2 japon balığı beslemeye çalışıyor. Bu kişiye balık başına 40 litre önerisi şartlarda belirgin bir iyileşme sağlayacak, aynı zamanda gerçekleştirilebilir bir hedef sunacaktır. Ama olanaklarınız varsa ve bu işe gönül vermişseniz balıkların boyuna da bağlı olarak 70 litre de ayırabilirsiniz, 100 litre de.
Bunun bilimsel kriteri ne olabilir? Mevcut balıklarınız kaç tane olduğuna, ne kadar boylanmasını istediğinize bağlı. Doğada ulaşacağı 35 cm boy, akvaryumda ulaşacağı 25 cm boy sizin için bir ölçüt olabilir. 25 cm boyda bir balık kaç litrede rahat eder diye kendinize sorabilirsiniz.
https://www.akvaryum.com/Forum/japon_baligi_akvaryum_hacmi_k964715.asp
Benim kişisel görüşüm bir japon alığı akvaryumunda tek balık için 50 litre, ek her balık için 30 litre daha sağlanması ve buna uygun filtreleme sağlanması yönünde.
Başka bir örnek, benim koi havuzumda balık başına yaklaşık 300 litre düşüyor. Forum ansiklopedisi diyor ki 400 litre. Bir yabancı kaynak diyor ki 2000 litre. Bakıyorum adamın balıklarına 60-100 cm. Benim balıklar 30-45 cm. Yani hacim uzun vadede böyle belirgin bir fark yaratabiliyor.
Yani 40 litre/balık rahat beslersiniz kafaya takmayın. Ama tek beslemek doğru olmadığı için en az 70-80 litrede olması daha iyi. Burda da 5 litre fanusta bakanlar ya da balık başına 10 litre bakanlar yoğun eleştiri alıyorlar. Ama biz linç etmemeye, doğrusunu anlatmaya çalışıyoruz.[/QUOTE]
Açıklama için çok teşekkür ederim şimdi anladım. Bende 64 litrede 1 adet Oranda besliyorum bakalım boylanacakmı daha 1 ay oldu alalı.
[QUOTE=GhostKoi]
Merhaba, Hacim konusunda çok farklı görüşler ileri sürülüyor. Ülkemizde 30 litrede 5 japon balığı baktığını ve sağlıklı baktığını iddia eden insanlar mevcut. Ne kadar çok hacim ve düzgün filtreleme, o kadar sağlıklı gelişen balık şeklinde konuyu özetleyebiliriz.
Ansiklopedide verilen 40 litre [B]yeterli hacim[/B] değil sağlamanız gereken minimum hacimdir. Daha fazlası her zaman için olanaklar dahilinde tercih edilir. Bakılırsa, kişi 5 litrelik fanusta 2 japon balığı beslemeye çalışıyor. Bu kişiye balık başına 40 litre önerisi şartlarda belirgin bir iyileşme sağlayacak, aynı zamanda gerçekleştirilebilir bir hedef sunacaktır. Ama olanaklarınız varsa ve bu işe gönül vermişseniz balıkların boyuna da bağlı olarak 70 litre de ayırabilirsiniz, 100 litre de.
Bunun bilimsel kriteri ne olabilir? Mevcut balıklarınız kaç tane olduğuna, ne kadar boylanmasını istediğinize bağlı. Doğada ulaşacağı 35 cm boy, akvaryumda ulaşacağı 25 cm boy sizin için bir ölçüt olabilir. 25 cm boyda bir balık kaç litrede rahat eder diye kendinize sorabilirsiniz.
https://www.akvaryum.com/Forum/japon_baligi_akvaryum_hacmi_k964715.asp
Benim kişisel görüşüm bir japon alığı akvaryumunda tek balık için 50 litre, ek her balık için 30 litre daha sağlanması ve buna uygun filtreleme sağlanması yönünde.
Başka bir örnek, benim koi havuzumda balık başına yaklaşık 300 litre düşüyor. Forum ansiklopedisi diyor ki 400 litre. Bir yabancı kaynak diyor ki 2000 litre. Bakıyorum adamın balıklarına 60-100 cm. Benim balıklar 30-45 cm. Yani hacim uzun vadede böyle belirgin bir fark yaratabiliyor.
Yani 40 litre/balık rahat beslersiniz kafaya takmayın. Ama tek beslemek doğru olmadığı için en az 70-80 litrede olması daha iyi. Burda da 5 litre fanusta bakanlar ya da balık başına 10 litre bakanlar yoğun eleştiri alıyorlar. Ama biz linç etmemeye, doğrusunu anlatmaya çalışıyoruz.[/QUOTE][QUOTE=GhostKoi]
Merhaba, Hacim konusunda çok farklı görüşler ileri sürülüyor. Ülkemizde 30 litrede 5 japon balığı baktığını ve sağlıklı baktığını iddia eden insanlar mevcut. Ne kadar çok hacim ve düzgün filtreleme, o kadar sağlıklı gelişen balık şeklinde konuyu özetleyebiliriz.
Ansiklopedide verilen 40 litre [B]yeterli hacim[/B] değil sağlamanız gereken minimum hacimdir. Daha fazlası her zaman için olanaklar dahilinde tercih edilir. Bakılırsa, kişi 5 litrelik fanusta 2 japon balığı beslemeye çalışıyor. Bu kişiye balık başına 40 litre önerisi şartlarda belirgin bir iyileşme sağlayacak, aynı zamanda gerçekleştirilebilir bir hedef sunacaktır. Ama olanaklarınız varsa ve bu işe gönül vermişseniz balıkların boyuna da bağlı olarak 70 litre de ayırabilirsiniz, 100 litre de.
Bunun bilimsel kriteri ne olabilir? Mevcut balıklarınız kaç tane olduğuna, ne kadar boylanmasını istediğinize bağlı. Doğada ulaşacağı 35 cm boy, akvaryumda ulaşacağı 25 cm boy sizin için bir ölçüt olabilir. 25 cm boyda bir balık kaç litrede rahat eder diye kendinize sorabilirsiniz.
https://www.akvaryum.com/Forum/japon_baligi_akvaryum_hacmi_k964715.asp
Benim kişisel görüşüm bir japon alığı akvaryumunda tek balık için 50 litre, ek her balık için 30 litre daha sağlanması ve buna uygun filtreleme sağlanması yönünde.
Başka bir örnek, benim koi havuzumda balık başına yaklaşık 300 litre düşüyor. Forum ansiklopedisi diyor ki 400 litre. Bir yabancı kaynak diyor ki 2000 litre. Bakıyorum adamın balıklarına 60-100 cm. Benim balıklar 30-45 cm. Yani hacim uzun vadede böyle belirgin bir fark yaratabiliyor.
Yani 40 litre/balık rahat beslersiniz kafaya takmayın. Ama tek beslemek doğru olmadığı için en az 70-80 litrede olması daha iyi. Burda da 5 litre fanusta bakanlar ya da balık başına 10 litre bakanlar yoğun eleştiri alıyorlar. Ama biz linç etmemeye, doğrusunu anlatmaya çalışıyoruz.[/QUOTE]
Açıklama için çok teşekkür ederim şimdi anladım. Bende 64 litrede 1 adet Oranda besliyorum bakalım boylanacakmı daha 1 ay oldu alalı.
1 Oranda Japon Balığına 64 Litre Yeterlimi? Neden?
Merhaba. akvaryum.com üzerinde ansiklopediye bakarsanız oranda için 40 litre yeterli yazıyor. Ama yabancı forumlarda 64 litrede bir adet oranda besliyorum dediğimde neredeyse ban yiyecektim ve linç yedim maalesef. Bizim ansiklopedimiz mi yanlış yoksa yabancıların düşüncesi mi? O kadar çok fikir verdiler ki, büyümez, çok hastalanır, su çok pislenir vs. vs. ama benim suyum hiç kirlenmiyor haftada bir su değişimi yapıyorum. Bilgili abilerimin fikrini almak istiyorum gerçekten ilgi görmez ise tekrar konu açarım hatta. [:)]
Merhaba. akvaryum.com üzerinde ansiklopediye bakarsanız oranda için 40 litre yeterli yazıyor. Ama yabancı forumlarda 64 litrede bir adet oranda besliyorum dediğimde neredeyse ban yiyecektim ve linç yedim maalesef. Bizim ansiklopedimiz mi yanlış yoksa yabancıların düşüncesi mi? O kadar çok fikir verdiler ki, büyümez, çok hastalanır, su çok pislenir vs. vs. ama benim suyum hiç kirlenmiyor haftada bir su değişimi yapıyorum. Bilgili abilerimin fikrini almak istiyorum gerçekten ilgi görmez ise tekrar konu açarım hatta. [:)]
Oranda'nın Yanına Balık Önerisi
[QUOTE=GhostKoi]Elodea suda serbest bırakılabilir, düzgün büyümesi ve güzel görünmesi için alt kısmından bir yere sabitlenebilir. Ben iri çakıl taşı kullanıyorum, bazısı kurşun ağırlık kullanıyor bazısı da vantuzun deliğine sıkıştırıyor.[/QUOTE]
Merhaba abi tekrardan çok teşekkür ediyorum yanına 1 tane ufak teleskop japon balığı aldım bugün. İlk karşılaşmada oranda biraz kovaladı ama şuan iyiler, yemi oranda göremeden teleskop yer diye düşündüğümden endişe ediyordum ama tam tersi oranda daha çok yedi [:D] akşam isterseniz fotoğrafını atabilirim. [:iyi:]
[QUOTE=GhostKoi]Elodea suda serbest bırakılabilir, düzgün büyümesi ve güzel görünmesi için alt kısmından bir yere sabitlenebilir. Ben iri çakıl taşı kullanıyorum, bazısı kurşun ağırlık kullanıyor bazısı da vantuzun deliğine sıkıştırıyor.[/QUOTE]
Merhaba abi tekrardan çok teşekkür ediyorum yanına 1 tane ufak teleskop japon balığı aldım bugün. İlk karşılaşmada oranda biraz kovaladı ama şuan iyiler, yemi oranda göremeden teleskop yer diye düşündüğümden endişe ediyordum ama tam tersi oranda daha çok yedi [:D] akşam isterseniz fotoğrafını atabilirim. [:iyi:]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
