ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Captain
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
19
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Kasım 2022 10:50
Son Ziyaret:
16 Haziran 2026 16:35
Toplam Mesaj:
19 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Nuri
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Cpt. Nuri Z.
SON 10 MESAJI
Akvaryum Su Tahliye
aynı mesafede su tahliyesini el pompası ile bir kere suyu çektirerek yapıyorum su kendi debisi ile akıyor siz her hangi bir motor taksanızda iş görür motorlardaki teknik veriler sürekli kullanım için olabilir zorlanmaması adına ama siz su değişim süresince kullanacaksınız bir sorun olmaz yada benim gibi bu pompanın ucuna hortumu bağlayıp suyun kendi debisinden yaralanın daha basit ve maliyetsiz olur[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/190320241616581.jpg[/IMG]
aynı mesafede su tahliyesini el pompası ile bir kere suyu çektirerek yapıyorum su kendi debisi ile akıyor siz her hangi bir motor taksanızda iş görür motorlardaki teknik veriler sürekli kullanım için olabilir zorlanmaması adına ama siz su değişim süresince kullanacaksınız bir sorun olmaz yada benim gibi bu pompanın ucuna hortumu bağlayıp suyun kendi debisinden yaralanın daha basit ve maliyetsiz olur[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/190320241616581.jpg[/IMG]
Cam Kalınlığı Nasıl Olmalı
Genişlik 120 cm / derinlik 40 cm / yükseklik 55 cm ve cam kalınlığı 15mm olan 264 LT kapasiteli dıştan köşebentli bir akvaryumumda merkez noktada esneme görüp kayıt kuşak attım sorun çözüldü kayıt kuşaklarınızı kontrol edin esnemeyi ölçün esneme fazla ise kayıt kuşakları çoğalta bilir yada yenileyebilirsiniz işi garantiye almakta fayda var
Genişlik 120 cm / derinlik 40 cm / yükseklik 55 cm ve cam kalınlığı 15mm olan 264 LT kapasiteli dıştan köşebentli bir akvaryumumda merkez noktada esneme görüp kayıt kuşak attım sorun çözüldü kayıt kuşaklarınızı kontrol edin esnemeyi ölçün esneme fazla ise kayıt kuşakları çoğalta bilir yada yenileyebilirsiniz işi garantiye almakta fayda var
70 Litrede Kaç Japon
265 litrede de tek japon bakıyorum yanına belki 1 tane alırım alan ne kadar geniş olursa o kadar rahat ve mutlu olduklarını anlıyorsunuz Japon'dan devam edecekseniz 2 Japonla devam edin sayı olarak değil de Japonların gelişimi olarak bakın olaya ne kadar büyüte bileceğinize odaklanın böylece balıklarınız ile bağ kurduğunuzu göreceksiniz
265 litrede de tek japon bakıyorum yanına belki 1 tane alırım alan ne kadar geniş olursa o kadar rahat ve mutlu olduklarını anlıyorsunuz Japon'dan devam edecekseniz 2 Japonla devam edin sayı olarak değil de Japonların gelişimi olarak bakın olaya ne kadar büyüte bileceğinize odaklanın böylece balıklarınız ile bağ kurduğunuzu göreceksiniz
Japonlarım Ne Kadar Dayanır
15 gün tatile gitmiştim ve balıklarımı (japon balığı) yemleyecek kimse yoktu kısa bir araştırma sonrası tatil yemlerini buldum ve sonuç döndüğümde hepsi iyi durumdaydı gitmeden su değişimini yaparsanız filitrasyonunuzda iyiyse açlık sıkıntı olmaz ama tatil yemi hem canlılar için iyi olur hem de akınız kalmaz
15 gün tatile gitmiştim ve balıklarımı (japon balığı) yemleyecek kimse yoktu kısa bir araştırma sonrası tatil yemlerini buldum ve sonuç döndüğümde hepsi iyi durumdaydı gitmeden su değişimini yaparsanız filitrasyonunuzda iyiyse açlık sıkıntı olmaz ama tatil yemi hem canlılar için iyi olur hem de akınız kalmaz
Akvaryum Suyu Bekleme Zamanı
İyi Formlar,
Akvaryum değişim suyunu şebeke suyundan bidonlara doldurup bekletiyorum bu şekilde kullanıyorum, sorum şu su maksimum kaç gün beklemeli ? örnek olarak 20-25 gün beklemiş su kullanılır mı ? bunun bir limiti var mı ? minimum 3 gün olarak bekletiyorum ama maksimumunu merak ediyorum, kıymetli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
İyi Formlar,
Akvaryum değişim suyunu şebeke suyundan bidonlara doldurup bekletiyorum bu şekilde kullanıyorum, sorum şu su maksimum kaç gün beklemeli ? örnek olarak 20-25 gün beklemiş su kullanılır mı ? bunun bir limiti var mı ? minimum 3 gün olarak bekletiyorum ama maksimumunu merak ediyorum, kıymetli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
Tetra Easy Balance Kullanım Hakkında
İyi günler,
Dün akşam daha önceden almış olduğum ve hiç kullanmadığım Tetra markasına ait easy balance solüsyonunu kullandım, solüsyon reçele yakın bir kıvamda ama daha akışkandı, akvaryumuma ekleme yaptığımda resimde de görüldüğü üzere dipte pıhtı şeklinde kaldı, sonradan yok oldu ama bu kıvam aklımı karıştırdı, skt tarihi de 2024 görünüyor ilk defa açtım ve ilk defa kullandığım bir ürün daha önce su düzenleyici kullanmamıştım bu normal mi?
Değerli yanıtlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/010220231335421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/010220231335441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/010220231335461.jpg[/IMG]
İyi günler,
Dün akşam daha önceden almış olduğum ve hiç kullanmadığım Tetra markasına ait easy balance solüsyonunu kullandım, solüsyon reçele yakın bir kıvamda ama daha akışkandı, akvaryumuma ekleme yaptığımda resimde de görüldüğü üzere dipte pıhtı şeklinde kaldı, sonradan yok oldu ama bu kıvam aklımı karıştırdı, skt tarihi de 2024 görünüyor ilk defa açtım ve ilk defa kullandığım bir ürün daha önce su düzenleyici kullanmamıştım bu normal mi?
Değerli yanıtlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/010220231335421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/010220231335441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/010220231335461.jpg[/IMG]
Camdaki Esneme Normal Mi?
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Hem alt Camların birleşme noktalarında hemde üste bu şekilde kayıt kuşaklar olmalı çok sağlam olur esneme de minimuma iner [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/1766.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/1765.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/1764.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/1763.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/1768.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Altta_Olmasi_gereken.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/195339ste_Olmasi_gereken.JPG[/IMG][/QUOTE]
Tavsiyeniz için teşekkür ederim, hem alttan hem üstten kayıt kuşak attım bununla ilgili ayrı konu açtım gerçekten esneme kalmadı 1 mm esneme var şuan merkez noktada oda normaldir diye düşünüyorum çeyrek ton su için.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Hem alt Camların birleşme noktalarında hemde üste bu şekilde kayıt kuşaklar olmalı çok sağlam olur esneme de minimuma iner [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/1766.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/1765.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/1764.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/1763.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/1768.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Altta_Olmasi_gereken.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/195339ste_Olmasi_gereken.JPG[/IMG][/QUOTE]
Tavsiyeniz için teşekkür ederim, hem alttan hem üstten kayıt kuşak attım bununla ilgili ayrı konu açtım gerçekten esneme kalmadı 1 mm esneme var şuan merkez noktada oda normaldir diye düşünüyorum çeyrek ton su için.
Japon Balığı Akvaryumum Tamamlandı
[QUOTE=FerKan]Ortada bulunan yapay bitkileri çıkartıp, yerine anubias gibi geniş yapraklı dayanıklı bir bitki koyarak, çok daha güzel ve doğal bir görsellik elde edebilirsiniz. Yada yapay bitki koymaktansa hiç koymamanız daha sağlıklıdır. Dış filtre olarak saatte 1000 l/h debili bir filtre ideal olurdu diye düşünüyorum. Geriye kalan herşey yolunda görünüyor. Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Yorum ve tavsiyeleriniz için teşekkür ederim bende yapay bitkiyi çıkartmayı düşünüyorum anubias almak daha mantıklı olacak sanırım, dış filtrem evet küçük AQUAWING marka 30W 1500L/H kapasiteli bir iç filtrem mevcut bunun kafa motorunu kullanıp bir dış filtre yapmayı planlıyorum sanırım o zaman daha başarılı bir filitrasyona sahip olurum hatta mevcut dış filtrede kalsa nasıl olur diye düşünmüyor değilim.
[QUOTE=FerKan]Ortada bulunan yapay bitkileri çıkartıp, yerine anubias gibi geniş yapraklı dayanıklı bir bitki koyarak, çok daha güzel ve doğal bir görsellik elde edebilirsiniz. Yada yapay bitki koymaktansa hiç koymamanız daha sağlıklıdır. Dış filtre olarak saatte 1000 l/h debili bir filtre ideal olurdu diye düşünüyorum. Geriye kalan herşey yolunda görünüyor. Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Yorum ve tavsiyeleriniz için teşekkür ederim bende yapay bitkiyi çıkartmayı düşünüyorum anubias almak daha mantıklı olacak sanırım, dış filtrem evet küçük AQUAWING marka 30W 1500L/H kapasiteli bir iç filtrem mevcut bunun kafa motorunu kullanıp bir dış filtre yapmayı planlıyorum sanırım o zaman daha başarılı bir filitrasyona sahip olurum hatta mevcut dış filtrede kalsa nasıl olur diye düşünmüyor değilim.
Japon Balığı Akvaryumum Tamamlandı
Ölçüler: 120cm genişlik x 40cm derinlik x 55cm yükseklik boyutlarında 15mm cam kalınlığı
Canlı Türleri: 4 adet 4-5 cm boyunda Japon (şuan su dinlenme aşamasında henüz tanka konulmadılar)
Bitki Türleri: Yapay
Tankın Yaşı: 0
Filtrasyon ve Işıklandırma: 1 adet jebo 225 dış filtre, regent 6500 hava motoru ve 2 adet pipo filtre ve orionled rgb led aydınlatma
Tasarım ve Dekorasyon: 20 kg hagen kum, deniz kenarından topladığım doğal taşlar ve siyah fon
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/170120231516241.jpg[/IMG][EDIT]Captain,2023-01-18 09:43:03[/EDIT]
Ölçüler: 120cm genişlik x 40cm derinlik x 55cm yükseklik boyutlarında 15mm cam kalınlığı
Canlı Türleri: 4 adet 4-5 cm boyunda Japon (şuan su dinlenme aşamasında henüz tanka konulmadılar)
Bitki Türleri: Yapay
Tankın Yaşı: 0
Filtrasyon ve Işıklandırma: 1 adet jebo 225 dış filtre, regent 6500 hava motoru ve 2 adet pipo filtre ve orionled rgb led aydınlatma
Tasarım ve Dekorasyon: 20 kg hagen kum, deniz kenarından topladığım doğal taşlar ve siyah fon
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/170120231516241.jpg[/IMG][EDIT]Captain,2023-01-18 09:43:03[/EDIT]
Kayıt Kuşak Uygulamam
Merhaba,
120cm genişlik x 40cm derinlik x 55cm yükseklik boyutlarında 15mm cam kalınlığı olan akvaryumumu sadece su ile 3/2 sini (takribi 180 litre) doldurup deneme yapmıştım ve üst merkez noktadan ölçüm yaptığımda 40cm olan derinlikte 2mm genişleme vardı, forumdan da konuyu açıp danışmıştım ve riske girmemem konusunda tavsiyeler almam üzerine 8mm kalınlıktan kestirdiğim kayıt kuşaklarımı akvaryumuma entegre ettim üst kayıt kuşakları sabitlemek için sert strafordan sütunlar kestim ve çelik bant diye tabir edilen bant ile sabitleme yaptım ne olur ne olmaz diye zemine havlu serdim olası bir bırakma yaşanmaz ama tedbir tedbirdir, umarım bu iyileştirme sonunda gönül rahatlığı ile kısmetse bu hafta sonu kurulumunu yapacağım, eksik gördüğünüz bir yer var mı tavsiye ve önerilerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler.
şuan sizlere danışmak istediğim konu şu üste ray için kayıtları 2 camdan yaptım kapağı yine 4 mm camdan mı yapmalıyım yoksa pleksi mi kestirmeliyim tavsiyeniz ne olur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/090120231105181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/090120231105191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/090120231105211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/090120231105221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/090120231105231.jpg[/IMG][EDIT]Captain,2023-01-09 11:13:54[/EDIT]
Merhaba,
120cm genişlik x 40cm derinlik x 55cm yükseklik boyutlarında 15mm cam kalınlığı olan akvaryumumu sadece su ile 3/2 sini (takribi 180 litre) doldurup deneme yapmıştım ve üst merkez noktadan ölçüm yaptığımda 40cm olan derinlikte 2mm genişleme vardı, forumdan da konuyu açıp danışmıştım ve riske girmemem konusunda tavsiyeler almam üzerine 8mm kalınlıktan kestirdiğim kayıt kuşaklarımı akvaryumuma entegre ettim üst kayıt kuşakları sabitlemek için sert strafordan sütunlar kestim ve çelik bant diye tabir edilen bant ile sabitleme yaptım ne olur ne olmaz diye zemine havlu serdim olası bir bırakma yaşanmaz ama tedbir tedbirdir, umarım bu iyileştirme sonunda gönül rahatlığı ile kısmetse bu hafta sonu kurulumunu yapacağım, eksik gördüğünüz bir yer var mı tavsiye ve önerilerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler.
şuan sizlere danışmak istediğim konu şu üste ray için kayıtları 2 camdan yaptım kapağı yine 4 mm camdan mı yapmalıyım yoksa pleksi mi kestirmeliyim tavsiyeniz ne olur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/090120231105181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/090120231105191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/090120231105211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/090120231105221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/090120231105231.jpg[/IMG][EDIT]Captain,2023-01-09 11:13:54[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 80 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
nazemert,
sinor,
0rnn,
nniiaa,
Pandkoal,
Koksal Gurkan,
DABARAKATO,
Mitralyöz34,
Ertug22,
Olcayyy,
yokte,
Denizinc,
Manguday,
pusathan01,
altuntasseref,
efesutcu44,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
zen666,
osmandbnl,
Meryemmm,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
sedatkaryurek,
Umutoty,
tanerberkgulec,
tuncanius,
Hoppala,
Maverickse,
Tata,
berat76,
Joec,
Rafayel,
JujuSeri,
exCaLiSTa,
altum123,
omurcelik,
Ciyus,
Thunderbird,
√olkaπ,
BalikAdam3099,
ALTEMUR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
