ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
SteveH
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
83
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Eylül 2022 12:39
Son Ziyaret:
21 Mayıs 2025 09:00
Toplam Mesaj:
291 [0.21 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Steve Harrington
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Steve Harrington
SON 10 MESAJI
Beyaz Benek Süresi
1 hafta oldu ısıyı yükselteli başlarda artmıyordu ama azalmıyorduda şimdi benekler artmış onu fark ettim ısı 28 derece her gün su değişimi yapıp Metileni tazeledim yazan oranda ama maalesef bir sonuç alamadım ne yapabilirim tavsiye edebileceğiniz bir şet var mıdır
1 hafta oldu ısıyı yükselteli başlarda artmıyordu ama azalmıyorduda şimdi benekler artmış onu fark ettim ısı 28 derece her gün su değişimi yapıp Metileni tazeledim yazan oranda ama maalesef bir sonuç alamadım ne yapabilirim tavsiye edebileceğiniz bir şet var mıdır
Beyaz Benek Süresi
[QUOTE=Taha Yanık]En fazla 1-1,5 hafta sürer. Dip çekimini unutmayın.
Siz tabii geçti diye bırakmayın, akvaryumuna alıp bu seferde metilen mavisi banyosu yaptırırsınız 1-2 gün veya yine aynı yerinde. [/QUOTE]
İlacın arkasında 3 günlük bir tedavi süreci olduğu için 3 günde geçer sanmıştım [:O] O halde karantinaya devam güncelleme yaparım bir değişiklik olursa şimdilik hala dökülmemiş benekler
[QUOTE=Taha Yanık]En fazla 1-1,5 hafta sürer. Dip çekimini unutmayın.
Siz tabii geçti diye bırakmayın, akvaryumuna alıp bu seferde metilen mavisi banyosu yaptırırsınız 1-2 gün veya yine aynı yerinde. [/QUOTE]
İlacın arkasında 3 günlük bir tedavi süreci olduğu için 3 günde geçer sanmıştım [:O] O halde karantinaya devam güncelleme yaparım bir değişiklik olursa şimdilik hala dökülmemiş benekler
Beyaz Benek Süresi
Aldığım orandada beyaz benek olduğunu fark ettim pet shopta ışık yetersiz olduğu için fark etmemiştim. Eve gelince akvaryumdan 15litre kadar su aldım kovaya koydum akvaryumada arıtma suyu ekledim. Balığı kovada karantinaya aldım. İlk gün ısıyı 28e getirdim yavaş yavaş 2.gün Metilen temin edip ekledim belirtilen ölçüde 3.günde aynı şekilde Metilen ekledim yarın 4.gün olacak benekler hala dökülmemiş ne zaman dökülür acaba ortalama kaç günde geçiyor
Oranda dediğimde sözde oranda 1milim kafası olan japonlardan çok büyük bir balık değil ama atlatır diye umuyorum
Aldığım orandada beyaz benek olduğunu fark ettim pet shopta ışık yetersiz olduğu için fark etmemiştim. Eve gelince akvaryumdan 15litre kadar su aldım kovaya koydum akvaryumada arıtma suyu ekledim. Balığı kovada karantinaya aldım. İlk gün ısıyı 28e getirdim yavaş yavaş 2.gün Metilen temin edip ekledim belirtilen ölçüde 3.günde aynı şekilde Metilen ekledim yarın 4.gün olacak benekler hala dökülmemiş ne zaman dökülür acaba ortalama kaç günde geçiyor
Oranda dediğimde sözde oranda 1milim kafası olan japonlardan çok büyük bir balık değil ama atlatır diye umuyorum
Siteye Saldırı Var Sanırım
İlluminatiye katılmak ister misiniz diye konular açılmış bir sürü yetkililer ilgilenebilir mi[:?]
İlluminatiye katılmak ister misiniz diye konular açılmış bir sürü yetkililer ilgilenebilir mi[:?]
Çekvalf Takınca Basınç Düşüyor
[QUOTE=FarukGorgun]Eğer motoru su seviyesinden yüksek bir yere koyarsanız valfe gerek kalmaz. Bende 2 motor var, 2side akvaryumun altında. Defalarca kesinti oldu ve kendimde fişi çekerek kontrol ediyorum ama su hortumdan geri gitmiyor. Sadece 1 kere başıma geldi bu, sevdiğim sessiz bir motor yandı. Neden, nasıl olduğunu bilmiyorum.
[/QUOTE] yaklaşık 1 metre altında duruyor motor normalde benimde akmıyordu ama geçen gün fişi kapattım aktı bir anda o yüzden Çekvalf aldım hemen
[QUOTE=FarukGorgun]Eğer motoru su seviyesinden yüksek bir yere koyarsanız valfe gerek kalmaz. Bende 2 motor var, 2side akvaryumun altında. Defalarca kesinti oldu ve kendimde fişi çekerek kontrol ediyorum ama su hortumdan geri gitmiyor. Sadece 1 kere başıma geldi bu, sevdiğim sessiz bir motor yandı. Neden, nasıl olduğunu bilmiyorum.
[/QUOTE] yaklaşık 1 metre altında duruyor motor normalde benimde akmıyordu ama geçen gün fişi kapattım aktı bir anda o yüzden Çekvalf aldım hemen
Çekvalf Takınca Basınç Düşüyor
[QUOTE=Lennie]Fotografta nasıl bir düzende baglama yaptıgınız anlasılmıyor ancak eger ki tek çıkısı çogalttıysanız, çevalf yerine daha kolay yol olarak diger taraftan daha çok hava gidiyor olabilir. Tek çıkış çoğaltıldığı zaman boru uzunlugu cekvalf kullanımı vb diger durumlar eşit bir dağılımın önüne geçebiliyor. Maalesef bu tarz T cogaltma aparatları her zaman çok işlevsel olmayabiliyor.
Genel anlamda ise hava motorunun yaşı, gücü, pozisyonu, boru uzunlugu, çekvalf kullanımı, tankın derinligi gibi unsurların bu konuda etkisi var. Dolayısıyla cekvalf kullanımının da bu tarz bir etkisi illa ki olacaktır
[/QUOTE]
Çift çıkışlı motoru tek çıkış olarak kullanıyorum hava motorum yeni ama çokta kaliteli bir marka değiş venusqua aldım sadece pipo için kullanacağım için artı tepe sump olduğu için
[QUOTE=Lennie]Fotografta nasıl bir düzende baglama yaptıgınız anlasılmıyor ancak eger ki tek çıkısı çogalttıysanız, çevalf yerine daha kolay yol olarak diger taraftan daha çok hava gidiyor olabilir. Tek çıkış çoğaltıldığı zaman boru uzunlugu cekvalf kullanımı vb diger durumlar eşit bir dağılımın önüne geçebiliyor. Maalesef bu tarz T cogaltma aparatları her zaman çok işlevsel olmayabiliyor.
Genel anlamda ise hava motorunun yaşı, gücü, pozisyonu, boru uzunlugu, çekvalf kullanımı, tankın derinligi gibi unsurların bu konuda etkisi var. Dolayısıyla cekvalf kullanımının da bu tarz bir etkisi illa ki olacaktır
[/QUOTE]
Çift çıkışlı motoru tek çıkış olarak kullanıyorum hava motorum yeni ama çokta kaliteli bir marka değiş venusqua aldım sadece pipo için kullanacağım için artı tepe sump olduğu için
Çekvalf Takınca Basınç Düşüyor
Çift çıkışlı motorumu t ile tek yapıp sadece pipoya gönderiyorum çok sık elektrik gittiği için Çekvalf aldım ama basıncı baya düşürdü [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236377/170120241532281.jpg[/IMG]
Ve çekvalfın siyahla şeffaf birleşim yerinden hava çıkıyormuş şimdi fark ettim sorun sanırım bu[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236377/170120241533421.jpg[/IMG]
Fark fotolarda belli oluyor ikincisi eski hali
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236377/170120241534051.jpg[/IMG]
Çift çıkışlı motorumu t ile tek yapıp sadece pipoya gönderiyorum çok sık elektrik gittiği için Çekvalf aldım ama basıncı baya düşürdü [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236377/170120241532281.jpg[/IMG]
Ve çekvalfın siyahla şeffaf birleşim yerinden hava çıkıyormuş şimdi fark ettim sorun sanırım bu[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236377/170120241533421.jpg[/IMG]
Fark fotolarda belli oluyor ikincisi eski hali
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236377/170120241534051.jpg[/IMG]
Japon Balıklarım Su Yuzeyinde Hareketsiz Yüzmüyor
[QUOTE=egemen62]
İyi geceler balık sayısının fazla olduğunu söylüyorsunuz neye göre fazla olduğunu söyleyebilirmisiniz[/QUOTE]
Akvaryumunuza göre fazla. o kadar balık için minimum 40x40tan 1600 litre artı tetralarla 1700 litre yani 1 ton 700 litrelik devasa bir tank lazım. Ölümleri yakındır
[QUOTE=egemen62]
İyi geceler balık sayısının fazla olduğunu söylüyorsunuz neye göre fazla olduğunu söyleyebilirmisiniz[/QUOTE]
Akvaryumunuza göre fazla. o kadar balık için minimum 40x40tan 1600 litre artı tetralarla 1700 litre yani 1 ton 700 litrelik devasa bir tank lazım. Ölümleri yakındır
Japon Balıklarım Su Yuzeyinde Hareketsiz Yüzmüyor
[QUOTE=egemen62]İyi geceler
Bence sorun filtre yetersizliğinde benimde aşağı yukarı aynı büyüklükte akvaryumda yaklaşık 40 japon, 40 genetik tetra, 4 kribensis, 2 vatoz, 1 erkek cüce vatoz, 4 yosun yiyici var.
Anubiaslar, dev saz, cirptokornlar (okunduğu gibi yazdım) var.
İki tane iç filtre çalışıyor dört beş günde bir temizliyorum.
Bence senin akvaryum ve balıklarda ki sorun filtreden kaynaklanıyor.
"Brokoli zamanı" başlıklı açtığım konuda akvaryumun videosunu zor bela yüklemiştim oradan görebilirsin.
Tekrar iyi geceler.[/QUOTE]
40 japon 40 tetranın yaşadığı bir tankla bence böyle tavsiye vermeniz mantıklı değil sizin acilen o sayıyı azaltmanız lazım
[QUOTE=egemen62]
Miktarlar doğru hatta video çekildiği günden bu güne ilaveler oldu son durum yazıdaki miktarlar videoda herşey hörünüyor[/QUOTE]
Üstüne birde balık eklemeye devam mı ediyorsunuz. Yazık
[QUOTE=egemen62]İyi geceler
Bence sorun filtre yetersizliğinde benimde aşağı yukarı aynı büyüklükte akvaryumda yaklaşık 40 japon, 40 genetik tetra, 4 kribensis, 2 vatoz, 1 erkek cüce vatoz, 4 yosun yiyici var.
Anubiaslar, dev saz, cirptokornlar (okunduğu gibi yazdım) var.
İki tane iç filtre çalışıyor dört beş günde bir temizliyorum.
Bence senin akvaryum ve balıklarda ki sorun filtreden kaynaklanıyor.
"Brokoli zamanı" başlıklı açtığım konuda akvaryumun videosunu zor bela yüklemiştim oradan görebilirsin.
Tekrar iyi geceler.[/QUOTE]
40 japon 40 tetranın yaşadığı bir tankla bence böyle tavsiye vermeniz mantıklı değil sizin acilen o sayıyı azaltmanız lazım
[QUOTE=egemen62]
Miktarlar doğru hatta video çekildiği günden bu güne ilaveler oldu son durum yazıdaki miktarlar videoda herşey hörünüyor[/QUOTE]
Üstüne birde balık eklemeye devam mı ediyorsunuz. Yazık
Türü Nedir
[QUOTE=Lennie]Bu balıklar "flashlight fish" diye geçiyor. Yabancı bir forumda birisi bu türü birebir aynı video ile sordugunda deniz türleriyle ilgilenen biyolog arkadaşımız kısaca özetlemek gerekirse şunlardan bahsetmişti;
normalde derin sularda yaşadıklarını ancak mercan resiflerine/yüzeye beslenme amacıyla çıktıklarını, akvaryumlar için uygun bir tür olmadığını ve görselde balıkların tiktok görseli olarak iş yapmasına ragmen muhtemelen hayatlarını kaybedeceklerini söyledi. Yaşatabilmek için temelde gereken en önemli şey bebeklikten yetiştirmekmiş lakin o göz altındaki bioluminescence lar ya hiç gelişmiyor ya da birkaç ay içinde tamamen kayboluyormuş. Ek olarak bu halde bile ömürleri çok kısa oluyormuş. Öyle ki bilim insanlarının geçmişte fenerbalıkları gibi normalde bu türün 1-3 yıl yaşadıgı düşündüğünü ancak 10 yıla kadar ömre sahip olabildiklerini söyledi. Derin su kısmı için hala yeterli araştırma ve bilgi bulunmadığını da eklemişti.
dolayısıyla akvaryum bakımı için uygun bir tür degil
[/QUOTE][QUOTE=Lennie]Bu balıklar "flashlight fish" diye geçiyor. Yabancı bir forumda birisi bu türü birebir aynı video ile sordugunda deniz türleriyle ilgilenen biyolog arkadaşımız kısaca özetlemek gerekirse şunlardan bahsetmişti;
normalde derin sularda yaşadıklarını ancak mercan resiflerine/yüzeye beslenme amacıyla çıktıklarını, akvaryumlar için uygun bir tür olmadığını ve görselde balıkların tiktok görseli olarak iş yapmasına ragmen muhtemelen hayatlarını kaybedeceklerini söyledi. Yaşatabilmek için temelde gereken en önemli şey bebeklikten yetiştirmekmiş lakin o göz altındaki bioluminescence lar ya hiç gelişmiyor ya da birkaç ay içinde tamamen kayboluyormuş. Ek olarak bu halde bile ömürleri çok kısa oluyormuş. Öyle ki bilim insanlarının geçmişte fenerbalıkları gibi normalde bu türün 1-3 yıl yaşadıgı düşündüğünü ancak 10 yıla kadar ömre sahip olabildiklerini söyledi. Derin su kısmı için hala yeterli araştırma ve bilgi bulunmadığını da eklemişti.
dolayısıyla akvaryum bakımı için uygun bir tür degil
[/QUOTE]
Teşekkür ederim bilgi için çok hoşuma gitmişti ama sonradan ışık altındaki halini gördüm çok ilgimi çekmedi siyah sazan gibiydi bunlarıda öğrenince tamamen vazgeçtim
[QUOTE=Lennie]Bu balıklar "flashlight fish" diye geçiyor. Yabancı bir forumda birisi bu türü birebir aynı video ile sordugunda deniz türleriyle ilgilenen biyolog arkadaşımız kısaca özetlemek gerekirse şunlardan bahsetmişti;
normalde derin sularda yaşadıklarını ancak mercan resiflerine/yüzeye beslenme amacıyla çıktıklarını, akvaryumlar için uygun bir tür olmadığını ve görselde balıkların tiktok görseli olarak iş yapmasına ragmen muhtemelen hayatlarını kaybedeceklerini söyledi. Yaşatabilmek için temelde gereken en önemli şey bebeklikten yetiştirmekmiş lakin o göz altındaki bioluminescence lar ya hiç gelişmiyor ya da birkaç ay içinde tamamen kayboluyormuş. Ek olarak bu halde bile ömürleri çok kısa oluyormuş. Öyle ki bilim insanlarının geçmişte fenerbalıkları gibi normalde bu türün 1-3 yıl yaşadıgı düşündüğünü ancak 10 yıla kadar ömre sahip olabildiklerini söyledi. Derin su kısmı için hala yeterli araştırma ve bilgi bulunmadığını da eklemişti.
dolayısıyla akvaryum bakımı için uygun bir tür degil
[/QUOTE][QUOTE=Lennie]Bu balıklar "flashlight fish" diye geçiyor. Yabancı bir forumda birisi bu türü birebir aynı video ile sordugunda deniz türleriyle ilgilenen biyolog arkadaşımız kısaca özetlemek gerekirse şunlardan bahsetmişti;
normalde derin sularda yaşadıklarını ancak mercan resiflerine/yüzeye beslenme amacıyla çıktıklarını, akvaryumlar için uygun bir tür olmadığını ve görselde balıkların tiktok görseli olarak iş yapmasına ragmen muhtemelen hayatlarını kaybedeceklerini söyledi. Yaşatabilmek için temelde gereken en önemli şey bebeklikten yetiştirmekmiş lakin o göz altındaki bioluminescence lar ya hiç gelişmiyor ya da birkaç ay içinde tamamen kayboluyormuş. Ek olarak bu halde bile ömürleri çok kısa oluyormuş. Öyle ki bilim insanlarının geçmişte fenerbalıkları gibi normalde bu türün 1-3 yıl yaşadıgı düşündüğünü ancak 10 yıla kadar ömre sahip olabildiklerini söyledi. Derin su kısmı için hala yeterli araştırma ve bilgi bulunmadığını da eklemişti.
dolayısıyla akvaryum bakımı için uygun bir tür degil
[/QUOTE]
Teşekkür ederim bilgi için çok hoşuma gitmişti ama sonradan ışık altındaki halini gördüm çok ilgimi çekmedi siyah sazan gibiydi bunlarıda öğrenince tamamen vazgeçtim
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 34 Online Kullanıcı, 19 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Kınayu,
aupqua,
0rnn,
MelihB,
Soner.x,
ilterisdoğukan,
osmandbnl,
oktay42,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
yeekim,
brk-krnc,
hakaya0107,
Rafayel,
Narval,
oguzozt,
kocoglu,
EKAR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
