ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Eray00
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Mayıs 2022 22:16
Son Ziyaret:
04 Nisan 2025 15:04
Toplam Mesaj:
18 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Eray
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Eray
SON 10 MESAJI
Yaklaşık 80 Litre Akvaryum Soruları
Moli hiç beslemedim o konu da yanlış bilgi vermek istemem.
Moli hiç beslemedim o konu da yanlış bilgi vermek istemem.
Yaklaşık 80 Litre Akvaryum Soruları
Açıkçası hocam akvaryum kurarken aceleme etmenize gerek yok dediğiniz ışık eğer sarı ile kullanmanızı önermem beyaz bir ışık kullamanızı daha çok öneririm. Bakteri oturma sürecine değinecek olursam 1 hafta az bile öyle söyleyeyim fakat yine ideal bir süre ayrıca kullandığınız suyun dinlenmiş olması gerekiyor en az 3 gün. Ayrıca hazır kurulu akvaryumdan su almanızı önermem orada ki bakteriler vs. sizin gelecek olan balıklarınıza zarar verebilir. Ve ayrıca her şeyi bir an da almayın yavaş yavaş kurunu akvaryumunuzu ve güzelce kurun böyle daha çok zevk alırsınız emin olun. Ayrıca ben şu an moscow blue besliyorum bence görsellik olarak çok güzel bir balık türü. Fakat o bahsettiğiniz satıcıyı bilmiyorum ne desem yanlış olur . Ayrıca kaya olarak da görseli hangisi hoşunuza gidiyorsa onu kullanın.
Açıkçası hocam akvaryum kurarken aceleme etmenize gerek yok dediğiniz ışık eğer sarı ile kullanmanızı önermem beyaz bir ışık kullamanızı daha çok öneririm. Bakteri oturma sürecine değinecek olursam 1 hafta az bile öyle söyleyeyim fakat yine ideal bir süre ayrıca kullandığınız suyun dinlenmiş olması gerekiyor en az 3 gün. Ayrıca hazır kurulu akvaryumdan su almanızı önermem orada ki bakteriler vs. sizin gelecek olan balıklarınıza zarar verebilir. Ve ayrıca her şeyi bir an da almayın yavaş yavaş kurunu akvaryumunuzu ve güzelce kurun böyle daha çok zevk alırsınız emin olun. Ayrıca ben şu an moscow blue besliyorum bence görsellik olarak çok güzel bir balık türü. Fakat o bahsettiğiniz satıcıyı bilmiyorum ne desem yanlış olur . Ayrıca kaya olarak da görseli hangisi hoşunuza gidiyorsa onu kullanın.
Yaklaşık 80 Litre Akvaryum Soruları
Merhaba hobiye yeni başlamanız çok keyifli sizlerin sorusuna cevap vereceğim ve kendi tavsiyelerimi sizinle paylaşacağım.
1: Bitki seçimleriniz oldukça güzel, tilki kuyruğunu suya dikmenize bile gerek yok yoğun ışık altın da güzel bir şekil de büyüyecek ve yeşerecektir ayrıca yavrular için de doğal bir saklanma oluşturacaktır. Zeytin bitkisi de keza yeni başlayan birisi için oldukça basit ve sadece ışık isteyen bir bitki. Kum tercihi olarak da piyasada hagen adı verilen kumlardan kullanmanız veya AtakanPetshop'dan alışveriş yapacaksınız orada ki siyah bitki kumunu tercih edebilirsiniz bana kalırsa dere kumundan daha verimli ve daha çok göze hitap ediyor.
2: Atakan Petshop kesinlikle güvenilir ve piyasada ki en güzel online bu işi yapan firma. Yaklaşık 4-5 kere alışveriş yaptım bunun için de 10 KG kum bile siparişi verdim ekstra bir kargo ücreti çıkmadı aynı zaman da canlı siparişim oldu o da kargodan geldi ve sorunsuz hepsi yaşıyordu o yüzden içiniz Atakanpetshop konusun da kesinlikle rahat olsun bir problem oluşturmayacaktır.
3: Bahsettiğiniz yemleri besleyeceğiniz tüm balıklar yer sorun teşkil etmez ayrıca bunlara ek olarak Tetra Pro Algea da size önerimdir.
4: Ben cüce vatoz beslediğim zaman Sera Spirulina kullanmıştım ve vatoz oldukça iştahlı yiyordu. Salatalık konusun da size önerim haftalık su değişiminden önce vermeniz (yaklaşık %25 yapacağınız değişim) çünkü su oldukça bulanıyor ayrıca ıspanak haşlayıp da verebilirsiniz besleyeceğiniz tüm türler Ispanağı keyifle yer.
5: Tablet yemi günlük vermenize gerek yok hafta da 1-2 ideal. Ayrıca akvaryum ışığı kapalıyken vermenizi öneririm çünkü akvaryumda ki diğer balıklar vatozların yemesine fırsat vermeyebilir :)))
6: Balıklar fazla ürerse ve hepsi erişkin olursa petshoplara verebilirsinz bazı petshoplar alıyor ben öyle yaparak balıkların ihtiyacı olan bazı şeyleri alıyordum fakat şunu söyleyeyim yüksek meblalar dönmüyor tabii ki.
7: Yemlerin içeriğine bağlı olarak sabahları protein ağırlıklı akşamları ise bitkisel bazda yem vermeniz uygun olur bu yüzden size önerim kesinlikle Tetra Pro Algea almanız olacaktır çünkü bitkisel yemin babası diyebililirim diğer yemleri de sabaha atabilirsiniz.
8: İlk zamanlar almanıza gerek yok fakat bir yerden sonra verirseniz vatozlar için çok daha iyi olur.
9. Kesinlikle gerek yok. Ayrıca 1 tane alsanız bile yeter.
10: Karides besleyebilirsiniz fakat yavru almanız çok zor çünkü besleyeceğiniz lepistes türü protein açısından sorunlu bir tür (bu tür hakkında fikirlerimi metnimin altın da yazacağım.)
11: Şahsen o tür litreler de pipo filtre yerine size önerim şelale filtre olur. Marka olarak fiyat performans dophin h serisi olur ve dophin h200+ üstü modellere bakın o litrelerde.
12: Şu an için tablet yem almanıza gerek yok zaten akvaryumu kurarak yüklü bir masrafa gireceksiniz bu yüzden bunu ilk zamanlar da es geçebilirsiniz hem vatozu hem yemi sonra alabilirsiniz ama illa ki vatozu alacağım derseniz yemi hemen almanıza gerek yok arta kalan yemler ve yosunlar ile idare ederler.
Sorularınızın cevap bulduğunu düşünerek kendi tecrübelerim ve okuduğum bilgilere dayanarak bazı öneriler de bulunacağım.
1: Albino Red Lepistes türünü beslemiş birisi olarak söylüyorum genetik açıdan biraz sıkıntılı bir tür doğuştan protein ihtiyacı tavan olarak geliyor o yüzden yavrularını iştahla yiyen en avcı lepistes türü bu yüzden yavru almanız ve karides beslemeniz biraz sıkıntı olabilir. Bunun yerine size önerim Full Black Lepistes beslemeniz rengi hoşunuza gitmiyorsa farklı bir lepistes türüne bakabilirsiniz size ona göre öneri veririm. Moli beslemeniz de bir sıkıntı yok ancak bana kalırsa bir akvaryum da tek bir canlı doğuran olması daha güzel geliyor ayrıca moliler de biraz yavru yemeye odaklılar.
2: O litrede ki bir akvaryuma size önerdiğim seride ki şelale filtreyi almanız veya en bir dış filtre almanız (pahalı bir seçenek) o yüzden şelale filtreyi size öneririm.
Başka sorularınız varsa yardımcı olmak isterim ayrıca akvaryum kurmadan önce araştırdığınız çok belli oluyor bu da çok güzel bir şey. Şimdiden hobiye hoş geldiniz![:)]
Merhaba hobiye yeni başlamanız çok keyifli sizlerin sorusuna cevap vereceğim ve kendi tavsiyelerimi sizinle paylaşacağım.
1: Bitki seçimleriniz oldukça güzel, tilki kuyruğunu suya dikmenize bile gerek yok yoğun ışık altın da güzel bir şekil de büyüyecek ve yeşerecektir ayrıca yavrular için de doğal bir saklanma oluşturacaktır. Zeytin bitkisi de keza yeni başlayan birisi için oldukça basit ve sadece ışık isteyen bir bitki. Kum tercihi olarak da piyasada hagen adı verilen kumlardan kullanmanız veya AtakanPetshop'dan alışveriş yapacaksınız orada ki siyah bitki kumunu tercih edebilirsiniz bana kalırsa dere kumundan daha verimli ve daha çok göze hitap ediyor.
2: Atakan Petshop kesinlikle güvenilir ve piyasada ki en güzel online bu işi yapan firma. Yaklaşık 4-5 kere alışveriş yaptım bunun için de 10 KG kum bile siparişi verdim ekstra bir kargo ücreti çıkmadı aynı zaman da canlı siparişim oldu o da kargodan geldi ve sorunsuz hepsi yaşıyordu o yüzden içiniz Atakanpetshop konusun da kesinlikle rahat olsun bir problem oluşturmayacaktır.
3: Bahsettiğiniz yemleri besleyeceğiniz tüm balıklar yer sorun teşkil etmez ayrıca bunlara ek olarak Tetra Pro Algea da size önerimdir.
4: Ben cüce vatoz beslediğim zaman Sera Spirulina kullanmıştım ve vatoz oldukça iştahlı yiyordu. Salatalık konusun da size önerim haftalık su değişiminden önce vermeniz (yaklaşık %25 yapacağınız değişim) çünkü su oldukça bulanıyor ayrıca ıspanak haşlayıp da verebilirsiniz besleyeceğiniz tüm türler Ispanağı keyifle yer.
5: Tablet yemi günlük vermenize gerek yok hafta da 1-2 ideal. Ayrıca akvaryum ışığı kapalıyken vermenizi öneririm çünkü akvaryumda ki diğer balıklar vatozların yemesine fırsat vermeyebilir :)))
6: Balıklar fazla ürerse ve hepsi erişkin olursa petshoplara verebilirsinz bazı petshoplar alıyor ben öyle yaparak balıkların ihtiyacı olan bazı şeyleri alıyordum fakat şunu söyleyeyim yüksek meblalar dönmüyor tabii ki.
7: Yemlerin içeriğine bağlı olarak sabahları protein ağırlıklı akşamları ise bitkisel bazda yem vermeniz uygun olur bu yüzden size önerim kesinlikle Tetra Pro Algea almanız olacaktır çünkü bitkisel yemin babası diyebililirim diğer yemleri de sabaha atabilirsiniz.
8: İlk zamanlar almanıza gerek yok fakat bir yerden sonra verirseniz vatozlar için çok daha iyi olur.
9. Kesinlikle gerek yok. Ayrıca 1 tane alsanız bile yeter.
10: Karides besleyebilirsiniz fakat yavru almanız çok zor çünkü besleyeceğiniz lepistes türü protein açısından sorunlu bir tür (bu tür hakkında fikirlerimi metnimin altın da yazacağım.)
11: Şahsen o tür litreler de pipo filtre yerine size önerim şelale filtre olur. Marka olarak fiyat performans dophin h serisi olur ve dophin h200+ üstü modellere bakın o litrelerde.
12: Şu an için tablet yem almanıza gerek yok zaten akvaryumu kurarak yüklü bir masrafa gireceksiniz bu yüzden bunu ilk zamanlar da es geçebilirsiniz hem vatozu hem yemi sonra alabilirsiniz ama illa ki vatozu alacağım derseniz yemi hemen almanıza gerek yok arta kalan yemler ve yosunlar ile idare ederler.
Sorularınızın cevap bulduğunu düşünerek kendi tecrübelerim ve okuduğum bilgilere dayanarak bazı öneriler de bulunacağım.
1: Albino Red Lepistes türünü beslemiş birisi olarak söylüyorum genetik açıdan biraz sıkıntılı bir tür doğuştan protein ihtiyacı tavan olarak geliyor o yüzden yavrularını iştahla yiyen en avcı lepistes türü bu yüzden yavru almanız ve karides beslemeniz biraz sıkıntı olabilir. Bunun yerine size önerim Full Black Lepistes beslemeniz rengi hoşunuza gitmiyorsa farklı bir lepistes türüne bakabilirsiniz size ona göre öneri veririm. Moli beslemeniz de bir sıkıntı yok ancak bana kalırsa bir akvaryum da tek bir canlı doğuran olması daha güzel geliyor ayrıca moliler de biraz yavru yemeye odaklılar.
2: O litrede ki bir akvaryuma size önerdiğim seride ki şelale filtreyi almanız veya en bir dış filtre almanız (pahalı bir seçenek) o yüzden şelale filtreyi size öneririm.
Başka sorularınız varsa yardımcı olmak isterim ayrıca akvaryum kurmadan önce araştırdığınız çok belli oluyor bu da çok güzel bir şey. Şimdiden hobiye hoş geldiniz![:)]
Resimdeki Bitki Hangi Tür?
[QUOTE=TaHao][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243989/100920241616421.jpg[/IMG] bu bitkinin adı nedir? [/QUOTE]
Bacopa monnieri olma ihtimali yüksek. [:)]
[QUOTE=TaHao][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243989/100920241616421.jpg[/IMG] bu bitkinin adı nedir? [/QUOTE]
Bacopa monnieri olma ihtimali yüksek. [:)]
Temizlik
[QUOTE=Soyics]
Kumu attıktan sonra akvaryumu prille yıkayıp güzelce duruladım ve camları beyaz sirke ile iyicene sildim. Kireç lekeleri bir türlü geçmediği için jiletle biraz kazıdım. Çok yavaş ve dikkatli yaptığım için biraz sürecek gibi duruyor (Henüz bitmedi). Bu da işe yaramasaydı porçöz dökecektim de biraz uğraşırsam hallolucak gibi. Kök ve kayaları dediğiniz gibi fırçalayıp kaynatacağım. Filtre hortumları leş gibi. Temizleyemezsem değiştireceğim. Kumu ve filtre malzemelerini de değiştireceğim sadece seramik halkaları tekrar kullanmayı düşünüyorum. Gelen tavsiyeler için çok teşekkür ederim. Tekrardan herhangi bir konuda yapmam gereken bir şey olduğunu düşünen varsa her türlü tavsiyeye açığım. Herkese teşekkür ederim :)))[/QUOTE]
Bence seramik halkaları da kullanmayın. Kuru kaldığı için her ne kadar bakteri kültürü canlı kalmasa da işi garantiye alıp yeni bir akvaryum kurulacağı zaman bu tür bir durum da yeni bir bakteri kültürü yeni akvaryumu kurmak en iyisi olur.
[QUOTE=Soyics]
Kumu attıktan sonra akvaryumu prille yıkayıp güzelce duruladım ve camları beyaz sirke ile iyicene sildim. Kireç lekeleri bir türlü geçmediği için jiletle biraz kazıdım. Çok yavaş ve dikkatli yaptığım için biraz sürecek gibi duruyor (Henüz bitmedi). Bu da işe yaramasaydı porçöz dökecektim de biraz uğraşırsam hallolucak gibi. Kök ve kayaları dediğiniz gibi fırçalayıp kaynatacağım. Filtre hortumları leş gibi. Temizleyemezsem değiştireceğim. Kumu ve filtre malzemelerini de değiştireceğim sadece seramik halkaları tekrar kullanmayı düşünüyorum. Gelen tavsiyeler için çok teşekkür ederim. Tekrardan herhangi bir konuda yapmam gereken bir şey olduğunu düşünen varsa her türlü tavsiyeye açığım. Herkese teşekkür ederim :)))[/QUOTE]
Bence seramik halkaları da kullanmayın. Kuru kaldığı için her ne kadar bakteri kültürü canlı kalmasa da işi garantiye alıp yeni bir akvaryum kurulacağı zaman bu tür bir durum da yeni bir bakteri kültürü yeni akvaryumu kurmak en iyisi olur.
Bitkili Akvaryum Kum Dizilisi
Hocam ısta'nın karides kumuna gerek yok yüksek ihtimalle karides alırsanız neocaridina tür alırsınız ona da karides kumu gerekmiyor normal siyah kuvars bitki kumu yeterli oluyor.
Hocam ısta'nın karides kumuna gerek yok yüksek ihtimalle karides alırsanız neocaridina tür alırsınız ona da karides kumu gerekmiyor normal siyah kuvars bitki kumu yeterli oluyor.
Japon Balığı Kumu Tükürmüyor .
[QUOTE=CNKAkvaryum]Akvaryumda oluşabilecek hastalıkları önlemek için . Bana öyle söyledi ve doğru bir bilgi araştırdım .[/QUOTE]
Evet ''kısmi'' olarak doğru. Fakat şu konu da yanlışınız var; 1- Attığınız tuz miktarı litreye göre fazla. 2- Sağlıklı bir balıkta kaya tuzu kullanılmaz bu ona iyi gelmez aksine hasta eder. [:)]
[QUOTE=CNKAkvaryum]Akvaryumda oluşabilecek hastalıkları önlemek için . Bana öyle söyledi ve doğru bir bilgi araştırdım .[/QUOTE]
Evet ''kısmi'' olarak doğru. Fakat şu konu da yanlışınız var; 1- Attığınız tuz miktarı litreye göre fazla. 2- Sağlıklı bir balıkta kaya tuzu kullanılmaz bu ona iyi gelmez aksine hasta eder. [:)]
0 Dan Deniz Akvaryumu
Güzel bir kurulumlarınızı bekliyoruz o zaman[:iyi:]
Güzel bir kurulumlarınızı bekliyoruz o zaman[:iyi:]
Yeni Betalarım
Hayırlı uğurlu olsun, sağlıkla yaşarlar umarım[:)]
Hayırlı uğurlu olsun, sağlıkla yaşarlar umarım[:)]
0 Dan Deniz Akvaryumu
600 TL ile artık tatlı su akvaryumu bile kurulmuyor adam akıllı. Şahsen çok merak ediyorum 600 TL ile nasıl bir deniz akvaryumu kuracağınızı[:)]
600 TL ile artık tatlı su akvaryumu bile kurulmuyor adam akıllı. Şahsen çok merak ediyorum 600 TL ile nasıl bir deniz akvaryumu kuracağınızı[:)]
SON MESAJLAR
- Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yigitksm,
0rnn,
Mirt,
GhostKoi,
Yusuf77777,
HaydarGul,
Urar,
Kınayu,
simsela,
aXarayli,
Sungurr,
sina cen,
Ramazan Güleç,
mightymurat,
oguzozt,
MiSoSiKiaN,
lojistisyen,
yeekim,
nniiaa,
DigitalPen,
omerali06,
JujuSeri,
Kuduoglu,
osmandbnl,
TheDS,
Goldfish2000,
LeafyAqua,
Tatar10,
merutay,
Redrainbow,
yyiImaz,
Ehtiyar,
Kaangzkr,
Mr. WingMan,
Arch.Hüseyin,
metekaan,
nazemert1,
Balikcidede,
cheavy,
zebra93042,
Burak PEKDEMİR,
Jotunheim,
Shortbuff,
Akrattin,
Denizinc,
Ozzgur,
Tayyareci,
Pandkoal,
DY1903,
CevdetSERBEST,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
Umutoty,
ali özer,
alecozan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
