ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
adsensess
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
19
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Kasım 2021 02:22
Son Ziyaret:
11 Kasım 2022 03:59
Toplam Mesaj:
38 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
hype adept
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
hyyppe
SON 10 MESAJI
Sunsun Hbl-301mi Dophin H-80 Mi Sobo Wp206h Mı ?
[QUOTE=Arda_26] merhaba yeni gördüm, emiş borusuna sünger takarsanız uzun süre tasma yapmaz.buyuk pislik çekerse çabuk tıkanıyor.sunger takınca halloldu is.Zaten büyük pislikler için haftada çekim yapıyorum.Su seviyesi çok düşmezse elektrikler gidip gelse de sıkıntı olmadı suyu çekiyor ve kaldığı yerden devam ediyor.[/QUOTE]
Çok teşekkür ediyorum aklımdakileri cevaplandırdığınız için.
[QUOTE=JoseMose]Sizin yazdıklarınız dışında size Venusaqua Aq350f öneririm. 1. çok sessiz yatağımın başında ve duymuyorum bile. 2. motor akvaryumun içinde oluyor o yüzden hem sessiz hemde taşma derdi yok. Hazneleri tırnaklı açıp elyafını yenileyebiliyorsunuz. Ben memmnunum sizede tavsiye ederim.[/QUOTE]
Öncelikle çok teşekkür ediyorum tecrübelerinizi paylaştığınız için, bu ürünü araştırmıştım daha önce fakat sanki motoru akvaryum için de çok fazla yer kaplıyormuş gibime geldi çünkü şöyle bir durum var bu motoru nereye koyarsam koyayım bitkiye denk gelecek
[QUOTE=Arda_26] merhaba yeni gördüm, emiş borusuna sünger takarsanız uzun süre tasma yapmaz.buyuk pislik çekerse çabuk tıkanıyor.sunger takınca halloldu is.Zaten büyük pislikler için haftada çekim yapıyorum.Su seviyesi çok düşmezse elektrikler gidip gelse de sıkıntı olmadı suyu çekiyor ve kaldığı yerden devam ediyor.[/QUOTE]
Çok teşekkür ediyorum aklımdakileri cevaplandırdığınız için.
[QUOTE=JoseMose]Sizin yazdıklarınız dışında size Venusaqua Aq350f öneririm. 1. çok sessiz yatağımın başında ve duymuyorum bile. 2. motor akvaryumun içinde oluyor o yüzden hem sessiz hemde taşma derdi yok. Hazneleri tırnaklı açıp elyafını yenileyebiliyorsunuz. Ben memmnunum sizede tavsiye ederim.[/QUOTE]
Öncelikle çok teşekkür ediyorum tecrübelerinizi paylaştığınız için, bu ürünü araştırmıştım daha önce fakat sanki motoru akvaryum için de çok fazla yer kaplıyormuş gibime geldi çünkü şöyle bir durum var bu motoru nereye koyarsam koyayım bitkiye denk gelecek
Pandora'nın Kutusu
[QUOTE=karahindiba 16]
Düşünceleriniz için teşekkür ederim, gerçekten gelişimi beklediğimden daha hızlı ilerledi. Filtre konusuna gelince, 301 i tecrübe etmedim açıkcası. Ses konusunda birşey diyemem, ancak sessiz olduğu konusunda duyumlarım oldu. Genel anlamda sunsun şelale filtrelerde çok tercih edilen bir marka, sorun olacağını sanmıyorum.[/QUOTE]
Çok teşekkür ediyorum tecrübelerinizi paylaştığınız için iyi hobiler...
[QUOTE=karahindiba 16]
Düşünceleriniz için teşekkür ederim, gerçekten gelişimi beklediğimden daha hızlı ilerledi. Filtre konusuna gelince, 301 i tecrübe etmedim açıkcası. Ses konusunda birşey diyemem, ancak sessiz olduğu konusunda duyumlarım oldu. Genel anlamda sunsun şelale filtrelerde çok tercih edilen bir marka, sorun olacağını sanmıyorum.[/QUOTE]
Çok teşekkür ediyorum tecrübelerinizi paylaştığınız için iyi hobiler...
Pandora'nın Kutusu
Merhabalar öncelikle akvaryumunuz hayırlı olsun gerçekden çok güzel ve gelişimi çok iyi ilerleyen bir akvaryum gibi duruyor. Konudan biraz bağımsız merak ettiğim bir şey var, kullandığınız Sunsun HBL 601 ürününün daha ufak modeli olan 301 serisini düşünüyorum uyuduğum odam da kullanacağım için sessizliği konusun da tecrübelerinize ihtiyacım var akvaryum masamda aynı zaman da ders çalışırken vs rahatsız eder mi sizce tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim ? Şimdiden teşekkürler.
Merhabalar öncelikle akvaryumunuz hayırlı olsun gerçekden çok güzel ve gelişimi çok iyi ilerleyen bir akvaryum gibi duruyor. Konudan biraz bağımsız merak ettiğim bir şey var, kullandığınız Sunsun HBL 601 ürününün daha ufak modeli olan 301 serisini düşünüyorum uyuduğum odam da kullanacağım için sessizliği konusun da tecrübelerinize ihtiyacım var akvaryum masamda aynı zaman da ders çalışırken vs rahatsız eder mi sizce tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim ? Şimdiden teşekkürler.
Sunsun Hbl-301mi Dophin H-80 Mi Sobo Wp206h Mı ?
[QUOTE=Arda_26]Dophin gayet iyi, ses falan yok hiç, bende h200 modeli var.emis borusuna sünger takın kullanacak olursanız.Emisi kuvvetli haznesi çabuk doluyor,tasma yapıyor.tek olumsuz yönü bu.[/QUOTE]
Öncelikle tecrübelerinizi paylaşstığınız için çok teşekkür ediyorum, daha önce elektrikler kesildiğin de neler yaşadınız uzu süre başın da olmadığınız oldu mu ?taşma falan yapıyor mu ?[EDIT]adsensess,2022-01-16 19:01:02[/EDIT]
[QUOTE=Arda_26]Dophin gayet iyi, ses falan yok hiç, bende h200 modeli var.emis borusuna sünger takın kullanacak olursanız.Emisi kuvvetli haznesi çabuk doluyor,tasma yapıyor.tek olumsuz yönü bu.[/QUOTE]
Öncelikle tecrübelerinizi paylaşstığınız için çok teşekkür ediyorum, daha önce elektrikler kesildiğin de neler yaşadınız uzu süre başın da olmadığınız oldu mu ?taşma falan yapıyor mu ?[EDIT]adsensess,2022-01-16 19:01:02[/EDIT]
Sunsun Hbl-301mi Dophin H-80 Mi Sobo Wp206h Mı ?
Herkese merhaba, daha önce de uyuduğum oda da olan akvaryum için yani öncelikle sessiz olmalı çünkü yatağımla akvaryum arası yaklaşık 1.5-2m bu nano akvaryum için (36 x 34 küp yaklaşık 35-40 litre) en ideal aynı zaman da f/p ürünü olan bir askı filtre tavsiyesi istemiştim ve son olarak bu iki askı filtre arasında kaldım. Başka tavsiyeleriniz ve bu konuda ki tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim özellikle elektrikler gittiğin de neler oluyor bunu merak ediyorum büyük sorunlar yaşadınız mı bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler..
Not: Bu kadar küçük debili askı filtre seçmemin sebebi akvaryum da çok fazla bitki var hatta taban da yer yok bitkileri sarsmaması ve iler de karides koyduğum da sıkıntı çekmeyeeğim bir filtre olsun istedim. [:?][:?][EDIT]adsensess,2022-01-17 17:16:45[/EDIT]
Herkese merhaba, daha önce de uyuduğum oda da olan akvaryum için yani öncelikle sessiz olmalı çünkü yatağımla akvaryum arası yaklaşık 1.5-2m bu nano akvaryum için (36 x 34 küp yaklaşık 35-40 litre) en ideal aynı zaman da f/p ürünü olan bir askı filtre tavsiyesi istemiştim ve son olarak bu iki askı filtre arasında kaldım. Başka tavsiyeleriniz ve bu konuda ki tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim özellikle elektrikler gittiğin de neler oluyor bunu merak ediyorum büyük sorunlar yaşadınız mı bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler..
Not: Bu kadar küçük debili askı filtre seçmemin sebebi akvaryum da çok fazla bitki var hatta taban da yer yok bitkileri sarsmaması ve iler de karides koyduğum da sıkıntı çekmeyeeğim bir filtre olsun istedim. [:?][:?][EDIT]adsensess,2022-01-17 17:16:45[/EDIT]
Uyuduğum Odada Nano Akvaryum İçin Hangi Filtre ?
[QUOTE=whoami]İlk kuruluşta Hailea'nin taban filtresini kullansanız hiç böyle sorunlar olmayacakmış sanki. Aklınızda bulunsun. Belki bir akvaryum daha kurarsınız ileride[/QUOTE]
Bu tarz bir filtre de mantikli olabilir, diger kurulumlar icin aklim da olacak tesekkur ediyorum tekrardan.
[QUOTE=whoami]İlk kuruluşta Hailea'nin taban filtresini kullansanız hiç böyle sorunlar olmayacakmış sanki. Aklınızda bulunsun. Belki bir akvaryum daha kurarsınız ileride[/QUOTE]
Bu tarz bir filtre de mantikli olabilir, diger kurulumlar icin aklim da olacak tesekkur ediyorum tekrardan.
Uyuduğum Odada Nano Akvaryum İçin Hangi Filtre ?
[QUOTE=whoami]
Kullandıysam da hatırlamıyorum. Daha kısa kullanabilirsiniz tabi boruyu. Bu üründen iki tane, daha büyük devirliden de bir tane var bende. Fiyatı uygundu alırken, o yüzden memnunum. [/QUOTE]
Tekrardan cok sag olun, tesekkurler
[QUOTE=aXarayli]
Kendinden motorlu pipo filtre düşünebilirsiniz. Xinyou Xy-2902 modeli 2 ayrı bitkili tankımda kullandım. Sessizlik konusunda çok memnun kaldım. Temizlik, bakteri konusunda da şaşırtıcı şekilde etkili bir filtre. Yine muadili başka markalar da var onları kullanmadım ancak. Hatta, mayalı co2 sistemin çıkışını filtre süngerinin giriş kısmına vermiştim. Gelen baloncuğu filtre motoru yutup difüz ediyordu. Böylece filtre hem kendi görevini hem de co2 parçalama işini yapıyordu. Son anlattığım biraz farklı konu oldu ancak, gerçekten iyi bir filtre araştırın derim.[/QUOTE]
Tavsiyeniz icin tesekkurler yaptiginiz uygulama da gayet mantıklı gibi fakat konu basliginda yazdigimi okumamissiniz sanirim, akvaryumda yer sorunum var hatta aski filtrelerin borusu bile sorun benim icin [:lol:] bu tarz bir piponun cok iyi filtreleme yapacagina eminim ama dedigim gibi bol bitkili bir akvaryum yer sorunum var tekrardan tesekkurler. [:iyi:]
[QUOTE=whoami]
Kullandıysam da hatırlamıyorum. Daha kısa kullanabilirsiniz tabi boruyu. Bu üründen iki tane, daha büyük devirliden de bir tane var bende. Fiyatı uygundu alırken, o yüzden memnunum. [/QUOTE]
Tekrardan cok sag olun, tesekkurler
[QUOTE=aXarayli]
Kendinden motorlu pipo filtre düşünebilirsiniz. Xinyou Xy-2902 modeli 2 ayrı bitkili tankımda kullandım. Sessizlik konusunda çok memnun kaldım. Temizlik, bakteri konusunda da şaşırtıcı şekilde etkili bir filtre. Yine muadili başka markalar da var onları kullanmadım ancak. Hatta, mayalı co2 sistemin çıkışını filtre süngerinin giriş kısmına vermiştim. Gelen baloncuğu filtre motoru yutup difüz ediyordu. Böylece filtre hem kendi görevini hem de co2 parçalama işini yapıyordu. Son anlattığım biraz farklı konu oldu ancak, gerçekten iyi bir filtre araştırın derim.[/QUOTE]
Tavsiyeniz icin tesekkurler yaptiginiz uygulama da gayet mantıklı gibi fakat konu basliginda yazdigimi okumamissiniz sanirim, akvaryumda yer sorunum var hatta aski filtrelerin borusu bile sorun benim icin [:lol:] bu tarz bir piponun cok iyi filtreleme yapacagina eminim ama dedigim gibi bol bitkili bir akvaryum yer sorunum var tekrardan tesekkurler. [:iyi:]
Uyuduğum Odada Nano Akvaryum İçin Hangi Filtre ?
Anladım, fotograf icin ve tecrubelerinizi paylasdiginiz icin çok tesekkurler. Arka planim var gozukmemesi guzel olur haklisiniz, emici hortumu daha kisa kullanabiliyoruz değil mi ? Tek kafami karistiran durum sitelerde ki puanlamalar bu ürünün puani biraz dusuk dophin h-80 puanlama olarak cok yuksek bu urunle ilgili bilginiz tecrubeniz var midir ? [EDIT]Adeptred,2022-01-14 22:29:15[/EDIT]
Anladım, fotograf icin ve tecrubelerinizi paylasdiginiz icin çok tesekkurler. Arka planim var gozukmemesi guzel olur haklisiniz, emici hortumu daha kisa kullanabiliyoruz değil mi ? Tek kafami karistiran durum sitelerde ki puanlamalar bu ürünün puani biraz dusuk dophin h-80 puanlama olarak cok yuksek bu urunle ilgili bilginiz tecrubeniz var midir ? [EDIT]Adeptred,2022-01-14 22:29:15[/EDIT]
Uyuduğum Odada Nano Akvaryum İçin Hangi Filtre ?
[QUOTE=whoami]
Benim 1.5 metre uzağımda 2 tane var o tip filtre. Mışıl mışıl uyuyorum da termodinamik de çalışıyorum. [/QUOTE]
Tamamdir cok tesekkur ediyorum, bu cok aciklayici oldu termodinamik calisabilmenizi ogrenmem ise baya tatmin edici bir cevap oldu benim icin [:iyi:] [:D] son olarak elektrikler gittiginde nasil sorunlar yasadiniz yani elektrikler gittigin de uzun sure mudahale etmezsem herhangi bir sorun olur mu ?
[QUOTE=Atay KUMBAR]Fazla gelmez aslında ama wp206h de alabilirsiniz. Daha önce kullandım fakat yalan söylemeyeyim ses olayını çok net hatırlamıyorum 206da.[/QUOTE]
Cok tesekkur ediyorum yardimlariniz icin.[EDIT]Adeptred,2022-01-14 21:20:31[/EDIT]
[QUOTE=whoami]
Benim 1.5 metre uzağımda 2 tane var o tip filtre. Mışıl mışıl uyuyorum da termodinamik de çalışıyorum. [/QUOTE]
Tamamdir cok tesekkur ediyorum, bu cok aciklayici oldu termodinamik calisabilmenizi ogrenmem ise baya tatmin edici bir cevap oldu benim icin [:iyi:] [:D] son olarak elektrikler gittiginde nasil sorunlar yasadiniz yani elektrikler gittigin de uzun sure mudahale etmezsem herhangi bir sorun olur mu ?
[QUOTE=Atay KUMBAR]Fazla gelmez aslında ama wp206h de alabilirsiniz. Daha önce kullandım fakat yalan söylemeyeyim ses olayını çok net hatırlamıyorum 206da.[/QUOTE]
Cok tesekkur ediyorum yardimlariniz icin.[EDIT]Adeptred,2022-01-14 21:20:31[/EDIT]
Uyuduğum Odada Nano Akvaryum İçin Hangi Filtre ?
[QUOTE=Atay KUMBAR]Wp206h de alabilirsiniz ama Wp303h ses yapmaz. Şu anda 303 kullanıyorum. Su sesi bile gelmiyor nerdeyse. Yatağımdan 1 metre uzakta. Normalde ses olunca uyuyamam, takıntılı bir insanım fakat hiç fark etmiyorum bile odada filtre olduğunu. [/QUOTE]
Bilgim yok dogrudur, aslında tamamen internetteki yorumlara gore konusuyorum bu arada wp303h bana fazla gelecek sanirim wp206h mi almaliyim bu urunu de kullandiniz mi ses konusun da twcrubeniz var midir ?
[QUOTE=whoami]
Ben yüzey emicilerini kullanmıyorum yüzey bitkilerini çeker diye. Bir saate size benimkilerin resmini atacağım. [/QUOTE]
Zahmet verdim cok memnun olurum atarsanız. Bu arada yatagim 2m uzaklik da gece rahatsiz eder mi sizce ?
[QUOTE=Atay KUMBAR]Wp206h de alabilirsiniz ama Wp303h ses yapmaz. Şu anda 303 kullanıyorum. Su sesi bile gelmiyor nerdeyse. Yatağımdan 1 metre uzakta. Normalde ses olunca uyuyamam, takıntılı bir insanım fakat hiç fark etmiyorum bile odada filtre olduğunu. [/QUOTE]
Bilgim yok dogrudur, aslında tamamen internetteki yorumlara gore konusuyorum bu arada wp303h bana fazla gelecek sanirim wp206h mi almaliyim bu urunu de kullandiniz mi ses konusun da twcrubeniz var midir ?
[QUOTE=whoami]
Ben yüzey emicilerini kullanmıyorum yüzey bitkilerini çeker diye. Bir saate size benimkilerin resmini atacağım. [/QUOTE]
Zahmet verdim cok memnun olurum atarsanız. Bu arada yatagim 2m uzaklik da gece rahatsiz eder mi sizce ?
SON MESAJLAR
- Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - Sessiz Şelale Filtre Önerisi MCY4, 22:33
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
KULLANICILAR
- 89 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
HaydarGul,
Taha⚡,
Hknçkl,
Kınayu,
TheDS,
Urar,
yaguara,
Sungurr,
GhostKoi,
sina cen,
LeafyAqua,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
osmandbnl,
yeekim,
Mirt,
DigitalPen,
omerali06,
Balikcidede,
0rnn,
propecia,
JujuSeri,
Kuduoglu,
omerkaya40,
fffurkan9,
Mr. WingMan,
Hidro Dinamik,
pianoƒish,
FULL RED MEHMET,
nniiaa,
Gökdeniz Kale,
ilterisdoğukan,
Frkn,
aXarayli,
nazemert,
mustafa innr,
seljoy,
sakal34,
EmiirKaan,
Koksal Gurkan,
HLLDNLYC,
oktay42,
teksas_tombiks,
hakanmorcicek,
Tolga8995,
Oquanus,
ootkn,
Hakan ARP,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
