ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yiitferhat
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
59
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Kasım 2021 17:49
Son Ziyaret:
24 Aralık 2024 00:02
Toplam Mesaj:
157 [0.09 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ferhat
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ferhat
SON 10 MESAJI
Öğrenci Yurduna Akvaryum Kurma Girişimi
Merhabalar, öncelikle değerli yanıtınız için çook teşekkür ederim.
[K]Yurt yönetiminden maddi manevi tam bir destek aldınız mı? Isıtıcı, aydınlatma ve filtrenin sürekli sabit elektrik masrafı olacaktır. Buna balıklar, yemler, bakım malzemeleri, gerektiğinde ilaçlar eklenecek. Büyük akvaryumu kurduğunuzda ise masraf çok daha katlanacak.[/K]
- Yurt müdürü kendisi destekliyor, nasıl yaparız şöyle yapalım ablalara temizletelim tarzı konuşuyor, işte ne yaptın çalışıyor mu gibi sorular soruyor. Kendisi de iyi geleceğinin farkında ve mekan bile seçmiş akvaryumlara. Eğer ilki başarılı geçerse ikincisinin oluşturacağı büyük yük en azından daha aza indirgenir böylelikle ikinci akvaryumu da kurmak mümkün olabilir ilkinin başarısına bağlı olarak.
Yurt masraflarını kendisi değil kuruma bağlı olduğu için binanın giderine eklenecektir çok sorun edileceğini sanmıyorum en nihayetinde 200 kişi için çalışılıyor...
[K]Sürdürülebilirlik açısından sorumluluğu 7/24 sizinle paylaşacak en az 1 ortağınız olmalı. 1 yıl sonra ya da daha kısa bir zamanda mesela yurttan ayrıldığınızda akvaryumlar ne olacak? Projeyi devredebileceğiniz kişiler baştan hazır olmalı.
Diğer öğrencilerden balıkları rahatsız edecek, yabancı cisim atacak, gereksiz yemleme yapacak, sabote edebilecek olanlar çıkacaktır. Bunu nasıl kontrol edeceksiniz?[/K]
- Besleme ve bakım olarak bu sorumluluğu alacak olan öğrenciler olacaktır, en kötü bir personele verilebilir. Yurtta 10a yakın personel var.
Kamera önünde olacak akvaryum. Yemleme için ellerinde yem olması gerekli öyle kolay erişilebilir olmayacak fakat kantinde olacak. Bunu bir şekilde önlemeliyiz haklısınız.
[K]120 litreyle başlayıp onu kurduktan sonra diğerine geçmeniz daha mantıklı olur.
Elinizdeki filtre max 80 lire için yeterli fakat canlı sayısını fazla tutmazsanız ya da ek bir pipo ya da şelale ya da iç filre kullanırsanız işinizi görür.
Bu hacimde büyük ve gösterişli canlılar besleyemezsiniz. Fakat sayıyı az tutarak güzel bir karma tropikal akvaryum kurabilirsiniz. Neon, rasbora, ember tetra, canlıdoğran, corydoras gibi sürü balıkları olabilir. Gurami, melek.... Faka bunların hepsini akvaryuma doldurmamalısınız. Japon, asronot, afrika ve amerikan çiklitleri gibi gösterişli balıklar ise tür uyumu gözetilerek 600 litrede beslenebilir. Fakat bunun için en az 1500-1800 litre çeviren bir dış filtre ya da sump lazım. Böyle bir filtrenin fiyatı 5000 tl den başlıyor.[/K]
-Pipo vs. ekleme yaparım, teşekkür ederim. Fakat önerdiğiniz türler arasında en dayanıklısı hangisi olur? Ufak değişkenlerden diğerlerine göre en iyi tepkiyi verebilecek olanı arıyorum bi tık.
Diğer akvaryum için olan önerileriniz içinde teşekkür ederim. Bunları da ileteceğim müdür bey'e.
Çok çok teşekkür ederim gerçekten çok önemli benim için bu yanıtlarınız.
Merhabalar, öncelikle değerli yanıtınız için çook teşekkür ederim.
[K]Yurt yönetiminden maddi manevi tam bir destek aldınız mı? Isıtıcı, aydınlatma ve filtrenin sürekli sabit elektrik masrafı olacaktır. Buna balıklar, yemler, bakım malzemeleri, gerektiğinde ilaçlar eklenecek. Büyük akvaryumu kurduğunuzda ise masraf çok daha katlanacak.[/K]
- Yurt müdürü kendisi destekliyor, nasıl yaparız şöyle yapalım ablalara temizletelim tarzı konuşuyor, işte ne yaptın çalışıyor mu gibi sorular soruyor. Kendisi de iyi geleceğinin farkında ve mekan bile seçmiş akvaryumlara. Eğer ilki başarılı geçerse ikincisinin oluşturacağı büyük yük en azından daha aza indirgenir böylelikle ikinci akvaryumu da kurmak mümkün olabilir ilkinin başarısına bağlı olarak.
Yurt masraflarını kendisi değil kuruma bağlı olduğu için binanın giderine eklenecektir çok sorun edileceğini sanmıyorum en nihayetinde 200 kişi için çalışılıyor...
[K]Sürdürülebilirlik açısından sorumluluğu 7/24 sizinle paylaşacak en az 1 ortağınız olmalı. 1 yıl sonra ya da daha kısa bir zamanda mesela yurttan ayrıldığınızda akvaryumlar ne olacak? Projeyi devredebileceğiniz kişiler baştan hazır olmalı.
Diğer öğrencilerden balıkları rahatsız edecek, yabancı cisim atacak, gereksiz yemleme yapacak, sabote edebilecek olanlar çıkacaktır. Bunu nasıl kontrol edeceksiniz?[/K]
- Besleme ve bakım olarak bu sorumluluğu alacak olan öğrenciler olacaktır, en kötü bir personele verilebilir. Yurtta 10a yakın personel var.
Kamera önünde olacak akvaryum. Yemleme için ellerinde yem olması gerekli öyle kolay erişilebilir olmayacak fakat kantinde olacak. Bunu bir şekilde önlemeliyiz haklısınız.
[K]120 litreyle başlayıp onu kurduktan sonra diğerine geçmeniz daha mantıklı olur.
Elinizdeki filtre max 80 lire için yeterli fakat canlı sayısını fazla tutmazsanız ya da ek bir pipo ya da şelale ya da iç filre kullanırsanız işinizi görür.
Bu hacimde büyük ve gösterişli canlılar besleyemezsiniz. Fakat sayıyı az tutarak güzel bir karma tropikal akvaryum kurabilirsiniz. Neon, rasbora, ember tetra, canlıdoğran, corydoras gibi sürü balıkları olabilir. Gurami, melek.... Faka bunların hepsini akvaryuma doldurmamalısınız. Japon, asronot, afrika ve amerikan çiklitleri gibi gösterişli balıklar ise tür uyumu gözetilerek 600 litrede beslenebilir. Fakat bunun için en az 1500-1800 litre çeviren bir dış filtre ya da sump lazım. Böyle bir filtrenin fiyatı 5000 tl den başlıyor.[/K]
-Pipo vs. ekleme yaparım, teşekkür ederim. Fakat önerdiğiniz türler arasında en dayanıklısı hangisi olur? Ufak değişkenlerden diğerlerine göre en iyi tepkiyi verebilecek olanı arıyorum bi tık.
Diğer akvaryum için olan önerileriniz içinde teşekkür ederim. Bunları da ileteceğim müdür bey'e.
Çok çok teşekkür ederim gerçekten çok önemli benim için bu yanıtlarınız.
Öğrenci Yurduna Akvaryum Kurma Girişimi
Merhabalar. İçinde barındığım öğrenci yurdunda eski yönetimden kalma bayağı bir beklemiş 2 akvaryum var. Birisi 120 diğeriyse 600 litreye yakın hacimde iki akvaryumuda sırasıyla 120 sonrasında 600lüğü kurmayı planlıyoruz. Bu konuya yardımcı olan herkese şimdiden teşekkürler.
Bunu gerçekleştirerek gerek diğer öğrencilere akvaryumun verdiği hazzı en azından yaşatmayı ve hobici olmayı belki de bir ölçüde aşılayabiliriz.
Yurt müdürü destek verdi öğrencilerden gelen OLUMLU geri bildirimler doğrultusunda da bayağı kararlıyız bu sistemi kurmaya.
Öncelikle elimizdeki 120lik akvaryumla başlayayım konuya.
Bayağı bakımsız bir akvaryum. Fotoğrafları:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/060120241442181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/060120241442201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/060120241442231.jpg[/IMG]
Diğer akvaryumu çok dahil etmek istemiyorum konuya daha fazla kafa karışıklığı vs. olmasın diye.
Elimde şuan SunSun HW 602B filte var yine eski sistemden.
içinde 3 adet sünger ve bir elyaf var. Herhangi bir malzeme yok bunlar haricinde. İçini nasıl ayarlamalıyım bilmiyorum daha önce dış filtre de iç filtre de kullanmadım.
Motoru bi şekilde çalıştırdım ve bi debi alabildim fakat yeterli mi bilmiyorum bu sebepten video çektim onu da ekliyorum. Yeterli gibi duruyor mu ?
[URL]https://www.youtube.com/shorts/gt7RLvfqwXM[/URL]
Markasını hatırlamadığım bir ısıtıcı var dışı komple metal. (Modelini de yazarım yakında)
Hava motoru var ve çalışıyor. (Borusu değiştirilecek.)
Kumlar ve dekoratif aksesuarlarda uzun zamandır beklemiş ama fena durumda değil.
Kum değişmeli sanırsam ayrıca bir de aydınlatma gerekli.
Tür olarak bakımı kolay izlemesi keyifli bir tür lazım.
Akvaryum camını porçöz diye bir şey varmış sanırım onla temizleyelim mi?
Bu konuya yardımcı olan herkese şimdiden teşekkürler.
[EDIT]yiitferhat,2024-01-06 15:04:45[/EDIT]
Merhabalar. İçinde barındığım öğrenci yurdunda eski yönetimden kalma bayağı bir beklemiş 2 akvaryum var. Birisi 120 diğeriyse 600 litreye yakın hacimde iki akvaryumuda sırasıyla 120 sonrasında 600lüğü kurmayı planlıyoruz. Bu konuya yardımcı olan herkese şimdiden teşekkürler.
Bunu gerçekleştirerek gerek diğer öğrencilere akvaryumun verdiği hazzı en azından yaşatmayı ve hobici olmayı belki de bir ölçüde aşılayabiliriz.
Yurt müdürü destek verdi öğrencilerden gelen OLUMLU geri bildirimler doğrultusunda da bayağı kararlıyız bu sistemi kurmaya.
Öncelikle elimizdeki 120lik akvaryumla başlayayım konuya.
Bayağı bakımsız bir akvaryum. Fotoğrafları:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/060120241442181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/060120241442201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/060120241442231.jpg[/IMG]
Diğer akvaryumu çok dahil etmek istemiyorum konuya daha fazla kafa karışıklığı vs. olmasın diye.
Elimde şuan SunSun HW 602B filte var yine eski sistemden.
içinde 3 adet sünger ve bir elyaf var. Herhangi bir malzeme yok bunlar haricinde. İçini nasıl ayarlamalıyım bilmiyorum daha önce dış filtre de iç filtre de kullanmadım.
Motoru bi şekilde çalıştırdım ve bi debi alabildim fakat yeterli mi bilmiyorum bu sebepten video çektim onu da ekliyorum. Yeterli gibi duruyor mu ?
[URL]https://www.youtube.com/shorts/gt7RLvfqwXM[/URL]
Markasını hatırlamadığım bir ısıtıcı var dışı komple metal. (Modelini de yazarım yakında)
Hava motoru var ve çalışıyor. (Borusu değiştirilecek.)
Kumlar ve dekoratif aksesuarlarda uzun zamandır beklemiş ama fena durumda değil.
Kum değişmeli sanırsam ayrıca bir de aydınlatma gerekli.
Tür olarak bakımı kolay izlemesi keyifli bir tür lazım.
Akvaryum camını porçöz diye bir şey varmış sanırım onla temizleyelim mi?
Bu konuya yardımcı olan herkese şimdiden teşekkürler.
[EDIT]yiitferhat,2024-01-06 15:04:45[/EDIT]
Güncel Fotolar. Hayal Et Yeter Part 2.
Çok güzel fakat minimalleştirilemez mi? Biraz karışık geldi gözüme...
Çok güzel fakat minimalleştirilemez mi? Biraz karışık geldi gözüme...
Lepistesimin Karnı Şişik Ve Dik Duruyor
[QUOTE=denizim20]
Hangi yemi kullanıyorsunuz bilmiyorum ama pul yemi suyla yumuşatıp elbette ki bardağı bir anda boca etmemeniz lazım akvaryuma. Yavaş yavaş balıklar bitirdikçe dökebilirsiniz. Ama dip balıklarınız falan varsa yere düşenler sorun olmayacaktır.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/270820221317421.jpg[/IMG]
Yeşil kapaklı art akua tropikal, o daha müsait ıslatmaya. Pul var ama ne ayak olduğu belli değil fotoğraftan sonra atmıştım.
[QUOTE=denizim20]
Hangi yemi kullanıyorsunuz bilmiyorum ama pul yemi suyla yumuşatıp elbette ki bardağı bir anda boca etmemeniz lazım akvaryuma. Yavaş yavaş balıklar bitirdikçe dökebilirsiniz. Ama dip balıklarınız falan varsa yere düşenler sorun olmayacaktır.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/270820221317421.jpg[/IMG]
Yeşil kapaklı art akua tropikal, o daha müsait ıslatmaya. Pul var ama ne ayak olduğu belli değil fotoğraftan sonra atmıştım.
Lepistesimin Karnı Şişik Ve Dik Duruyor
[QUOTE=denizim20]
Ayırmak değil de az miktarda ama birkaç öğün şeklinde yem verebilirsiniz. Bir başka yöntem de bardakla akvaryumdan aldığınız az miktarda suyun içine yemi koyarak 10 saniye kadar yumuşatarak vermeniz sindirmeleri açısından da kolaylık sağlar. Hatta haftada 1 gün balıklarınıza yem vermemek de bağırsaklarının temizlenmesine yardımcı olacaktır. Kolay gelsin. [:)][/QUOTE]
Evet, yemi yumuşatıp koyunca dibe direkt çöküyor hepsi faydalanamıyor. Birisi şişiyor birisi doymuyor. Ama alışmaları lazım. Siz nasıl yemleme yapıyorsunuz? Bir günde...
[QUOTE=denizim20]
Ayırmak değil de az miktarda ama birkaç öğün şeklinde yem verebilirsiniz. Bir başka yöntem de bardakla akvaryumdan aldığınız az miktarda suyun içine yemi koyarak 10 saniye kadar yumuşatarak vermeniz sindirmeleri açısından da kolaylık sağlar. Hatta haftada 1 gün balıklarınıza yem vermemek de bağırsaklarının temizlenmesine yardımcı olacaktır. Kolay gelsin. [:)][/QUOTE]
Evet, yemi yumuşatıp koyunca dibe direkt çöküyor hepsi faydalanamıyor. Birisi şişiyor birisi doymuyor. Ama alışmaları lazım. Siz nasıl yemleme yapıyorsunuz? Bir günde...
Lepistesimin Karnı Şişik Ve Dik Duruyor
[QUOTE=denizim20]Çok fazla yem yemiş olma ihtimali yüksek. Karın şekli biraz bu yönde görünüyor. [/QUOTE]
Yanıtınız için teşekkür ederim, ne yapmalıyım bilmiyorum açıkcası yem verirken ayırmalı mıyım?
[QUOTE=denizim20]Çok fazla yem yemiş olma ihtimali yüksek. Karın şekli biraz bu yönde görünüyor. [/QUOTE]
Yanıtınız için teşekkür ederim, ne yapmalıyım bilmiyorum açıkcası yem verirken ayırmalı mıyım?
Lepistesimin Karnı Şişik Ve Dik Duruyor
Balığımın sağ kısmı daha şişkin. Dropsy veya kabızlık arasındayım. Pullarda görüldüğü üzere henüz çıkıntı yok. Ne yapmalıyım bilmiyorum bir iki balığımda da benzer durum var. Ama bu balık kendini salınca o şekil duruyor, yüzmek isterse problem yok.
Sebebi nedir, ne yapılabilir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/160920221703121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/160920221703171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/160920221703251.jpg[/IMG][B][/B][EDIT]yiitferhat,2022-09-16 19:04:08[/EDIT]
Balığımın sağ kısmı daha şişkin. Dropsy veya kabızlık arasındayım. Pullarda görüldüğü üzere henüz çıkıntı yok. Ne yapmalıyım bilmiyorum bir iki balığımda da benzer durum var. Ama bu balık kendini salınca o şekil duruyor, yüzmek isterse problem yok.
Sebebi nedir, ne yapılabilir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/160920221703121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/160920221703171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/160920221703251.jpg[/IMG][B][/B][EDIT]yiitferhat,2022-09-16 19:04:08[/EDIT]
Balığım Kan İçinde
Balığımı şeffaf dışkı sebebiyle ayırdım.
Bir kaç haftadır pek iyi değildi. 2 gün beklettim zaman zaman düzelince geri koymuştum ana tanka.
Dün ayırdım ve bugün dikkatli bakınca kanlar içinde olduğunu gördüm.
Nedir bu iç kanamamı ?
Ne yapmalıyım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/010420221725381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/010420221725441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/010420221725501.jpg[/IMG]
Balığımı şeffaf dışkı sebebiyle ayırdım.
Bir kaç haftadır pek iyi değildi. 2 gün beklettim zaman zaman düzelince geri koymuştum ana tanka.
Dün ayırdım ve bugün dikkatli bakınca kanlar içinde olduğunu gördüm.
Nedir bu iç kanamamı ?
Ne yapmalıyım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/010420221725381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/010420221725441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/010420221725501.jpg[/IMG]
Lepisteslerim İçin Yem Bakıyorum ( Önerileriniz)
[QUOTE=Arhan lepistes]Bence ahm orta bir yem diğer sera vipan da çok az bir miktar kaliteli ve aynı fiyatta olan artakua alın derim hem yerli hem kaliteli ahm de yerli ama artakua daha üst bence forumda konu var bakabilirsiniz
Ve ahm spriluna yem aşırı koku yapıyor[/QUOTE][QUOTE=Yusufkaan11]Tropical diye çok kaliteli bir marka var onu kullanabilirsiniz.[:iyi:][/QUOTE]
Teşekkürler, bu sefer Art Akua araştırması yaptım hoşuma gitti fiyatlar harika ama ürünler çok yaygın değil. Bir satıcıda olan diğerinde olmayabiliyor. Bende alışverişimi bu şekilde yaptım. Bakalım umarım balıklar beğenirler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/200320221355041.jpg[/IMG]
Yemler gelince hayırlısıyla tecrübelerimi paylaşırım 2-4 hafta içinde.
[QUOTE=Arhan lepistes]Bence ahm orta bir yem diğer sera vipan da çok az bir miktar kaliteli ve aynı fiyatta olan artakua alın derim hem yerli hem kaliteli ahm de yerli ama artakua daha üst bence forumda konu var bakabilirsiniz
Ve ahm spriluna yem aşırı koku yapıyor[/QUOTE][QUOTE=Yusufkaan11]Tropical diye çok kaliteli bir marka var onu kullanabilirsiniz.[:iyi:][/QUOTE]
Teşekkürler, bu sefer Art Akua araştırması yaptım hoşuma gitti fiyatlar harika ama ürünler çok yaygın değil. Bir satıcıda olan diğerinde olmayabiliyor. Bende alışverişimi bu şekilde yaptım. Bakalım umarım balıklar beğenirler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/200320221355041.jpg[/IMG]
Yemler gelince hayırlısıyla tecrübelerimi paylaşırım 2-4 hafta içinde.
Lepisteslerim İçin Yem Bakıyorum ( Önerileriniz)
[QUOTE=lemur]Hayırlı olsun. Tercihlerinizi yapmışsınız. Bize sorduğunuz bir soru da göze çarpmıyor.[/QUOTE]
Doğru, soğuktan beynim donmuş sanırım.
Afedersiniz. Düzelttim.
Bu yemler nasıl ? Doğru tercih mi acaba bunu sormaktı temel amacım ama belirtememişim.
Yakında mikro kurt kültürüde alacağım iyi tercihler olmuş mu? Sizinde fikirlerinizi bilmek isterim. [EDIT]yiitferhat,2022-03-20 01:49:01[/EDIT]
[QUOTE=lemur]Hayırlı olsun. Tercihlerinizi yapmışsınız. Bize sorduğunuz bir soru da göze çarpmıyor.[/QUOTE]
Doğru, soğuktan beynim donmuş sanırım.
Afedersiniz. Düzelttim.
Bu yemler nasıl ? Doğru tercih mi acaba bunu sormaktı temel amacım ama belirtememişim.
Yakında mikro kurt kültürüde alacağım iyi tercihler olmuş mu? Sizinde fikirlerinizi bilmek isterim. [EDIT]yiitferhat,2022-03-20 01:49:01[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi NightWist, 21:18
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
