ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
BaldGuy
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Eylül 2021 00:45
Son Ziyaret:
16 Mart 2026 00:14
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sercan
Doğum Tarihi:
02 Ağustos 1991
Yaş:
34
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Sercan
SON 8 MESAJI
30x30x30 Ofis Akvaryumu
Merhaba,
Gayet güzel bir görüntü olmuş elinize sağlık. Dediğiniz gibi aydınlatma için de farklı alternatif olursa çok daha güzel görünecektir.
Benim en çok dikkatimi çeken paintball tüpleri ile yapacağınız Co2 oldu :) Bir süredir ben de araştırıyorum ama bir sonuca ulaşamadım. Yapabilirseniz buradan paylaşırsanız çok sevinirim
Merhaba,
Gayet güzel bir görüntü olmuş elinize sağlık. Dediğiniz gibi aydınlatma için de farklı alternatif olursa çok daha güzel görünecektir.
Benim en çok dikkatimi çeken paintball tüpleri ile yapacağınız Co2 oldu :) Bir süredir ben de araştırıyorum ama bir sonuca ulaşamadım. Yapabilirseniz buradan paylaşırsanız çok sevinirim
Nano Caridina Karides Tankı
Merhaba,
Gayet güzel bir kurulum olmuş. Işık çok şık duruyor, nereden temin ettiniz acaba ?
Merhaba,
Gayet güzel bir kurulum olmuş. Işık çok şık duruyor, nereden temin ettiniz acaba ?
80x40x50h High Tech Denemesi
Teşekkürler. Gelişim ve güncellemelerinizi takip ediyor olacağım [:)][EDIT]BaldGuy,2022-03-16 23:46:10[/EDIT]
Teşekkürler. Gelişim ve güncellemelerinizi takip ediyor olacağım [:)][EDIT]BaldGuy,2022-03-16 23:46:10[/EDIT]
80x40x50h High Tech Denemesi
Kurulumunuz hayırlı olsun. Tabandan memnun musunuz ? Ben de yakın zamanda aynı taban malzemeleri ile bir kurulum planlıyorum. Gelişim nasıl son durumda ?
Kurulumunuz hayırlı olsun. Tabandan memnun musunuz ? Ben de yakın zamanda aynı taban malzemeleri ile bir kurulum planlıyorum. Gelişim nasıl son durumda ?
Yurtdışı Regülatör Ve Bks Tüp İle Uygun Co2 Sistem
Tabiki de yardımcı oldu yazdıklarınız. Her şey bir yana, son bahsettiğim konuda yardımcı olmasa bile böyle bir konu açmanız en başında bir fikir oluşturuyor insanda. Dediğiniz gibi r101 ve r102 modellerinde damla sayacının dönebilme özelliği eklenmemiş seçeneklerde ne yazık ki. Ama fiyat açısından baktığımda da R102 modeli 319 TL iken R104X'de selenoid valf ve damla sayacının dönme özelliği ile birlikte 572TL'ye çıkıyor fiyat. Yaklaşık 253TL'lik bir fark eklenmiş. Tabiki de burada selenoid'in etkisi de var fakat tek ihtiyacım olan özelliğe bu farkı vermek biraz üzdü açıkçası. Burada da haklı olarak firmanın bazı satış politikaları devreye giriyor sanırım [:)]
Dediğiniz şekilde düşününce yöntem şuan bana da pratik gelmedi, ama malum hobinin her kalemi bu kadar pahalı olunca da insan biraz ekonomik seçeneklere yönelmek istiyor ne yalan söyleyeyim. Sanırım sivri zekalılık da tam bu noktada devreye giriyor bende olduğu gibi [:)))] keşke hobi ile uğraşmanın bu kadar maddi yükü olmasa da bu noktalara gelmesek. Neyse konu dağılacak böyle giderek[:)]
Şuan için 253TL fark ödemektense dediğiniz gibi araya DIY bile yapılabilecek bir damla sayacı eklemek daha mantıklı gibi. Ya da olmuşken tam olsun diyip biraz daha paraya kıyacağım[:((] sanırım hazır vaktim varken biraz daha zaman ve araştırmaya ihtiyacım olacak[:iyi:]
Tabiki de yardımcı oldu yazdıklarınız. Her şey bir yana, son bahsettiğim konuda yardımcı olmasa bile böyle bir konu açmanız en başında bir fikir oluşturuyor insanda. Dediğiniz gibi r101 ve r102 modellerinde damla sayacının dönebilme özelliği eklenmemiş seçeneklerde ne yazık ki. Ama fiyat açısından baktığımda da R102 modeli 319 TL iken R104X'de selenoid valf ve damla sayacının dönme özelliği ile birlikte 572TL'ye çıkıyor fiyat. Yaklaşık 253TL'lik bir fark eklenmiş. Tabiki de burada selenoid'in etkisi de var fakat tek ihtiyacım olan özelliğe bu farkı vermek biraz üzdü açıkçası. Burada da haklı olarak firmanın bazı satış politikaları devreye giriyor sanırım [:)]
Dediğiniz şekilde düşününce yöntem şuan bana da pratik gelmedi, ama malum hobinin her kalemi bu kadar pahalı olunca da insan biraz ekonomik seçeneklere yönelmek istiyor ne yalan söyleyeyim. Sanırım sivri zekalılık da tam bu noktada devreye giriyor bende olduğu gibi [:)))] keşke hobi ile uğraşmanın bu kadar maddi yükü olmasa da bu noktalara gelmesek. Neyse konu dağılacak böyle giderek[:)]
Şuan için 253TL fark ödemektense dediğiniz gibi araya DIY bile yapılabilecek bir damla sayacı eklemek daha mantıklı gibi. Ya da olmuşken tam olsun diyip biraz daha paraya kıyacağım[:((] sanırım hazır vaktim varken biraz daha zaman ve araştırmaya ihtiyacım olacak[:iyi:]
Yurtdışı Regülatör Ve Bks Tüp İle Uygun Co2 Sistem
Merhabalar,
Öncelikle konuyu başlatan @replacka olmak üzere tecrübelerini paylaşan tüm üyelere teşekkürler. Bu tarz bilgiler biz acemiler için de bir ışık oluyor [:)]
Mayıs - Haziran ayı gibi ben de bir high tech kurulum yapmayı planlıyorum. Yaklaşık 3-4 aydır da gerek forumu, gerek farklı kaynakları takip ederek bilgi edinmeye çalışıyorum fakat co2 konusunda sanırım henüz yeterli bilgiyi edinemedim, bu işler biraz da tecrübe ile olacak gibi.
Ben gerek yer, gerek estetik problemi sebebi ile zar zor da olsa çevremden aşağıda bulunan Ista 0,5L ve Macroaqua 0,63L tüpleri edindim. Bir tüpü doluma gönderdiğimde (Balıkesir'de dolum biraz zahmetli olacak gibi henüz dolum yapan bir yer bulamadım) diğerini kullanabilmek amacı ile ne olur ne olmaz diyerek yedekli ilerlemek istedim. Ki çelik tüp fiyatlarını görünce de iyi ki arkadaşımdan uyguna almışım diyorum :) Bildiğiniz gibi macroaqua'nın tüpü yandan çıkış fakat Ista markalı tüpün çıkışı üst kısımda. Regülatör olarak da yine ne yazıkki fiyatlar el yaktığından R101 veya R102 modellerini tercih edicem sanırım. Co2'yi 24 saat vermeyi düşündüğümden selenoid valf'li bir sistem düşünmüyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232422/030220222309231.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232422/030220222309351.jpg[/IMG]
Şimdi şöyle bir sorum olacak, konuda bahsettiğiniz gibi X ile biten modellerin damla sayacı 360 derece dönebilir özelliğe sahip fakat sizin de tecrübe ettiğiniz kadarı ile damla sayacındaki su bittiğinde herhangi bir problem olmamış. Ki daha önce böyle bir problem ile karşılaşana da rastlamadım. Bu durumda yandan çıkışlı olan tüpü ana tüp olarak kullanacak şekilde, yedek tüpe geçtiğimde damla sayacının içerisini boşaltmam yeterli olacaktır diye düşünüyorum. Her iki tüpün de kendi vanası olduğundan sonuçta ince ayar vanası ile sürekli oynamak gereken bir durum olmayacak. Ki basınç azalması durumunda da tekrar ayar yapma gereği olmadığını iletmişsiniz.
Yani kısacası yorumlardan çıkarabildiğim kadarı ile bana X modellerine ekstra ücret vermek biraz gereksiz gibi geldi. Sadece üst çıkışlı tüpte belirli dönemlerde damla sayacı özelliğini kullanamayacağım ki o da çok problem olmayacak gibi gözüküyor. Bu konuda tecrübeniz veya farklı bir yorumunuz olur ise faydalanmak isterim açıkçası. Tabii ki biraz daha araştırma yaptıktan sonra sanırım ben de aynı markanın farklı bir modelini sipariş edeceğim. İnşallah kurulum tamamlandıktan sonra da bu konu altından tecrübelerimi paylaşıyor olurum.
Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
Merhabalar,
Öncelikle konuyu başlatan @replacka olmak üzere tecrübelerini paylaşan tüm üyelere teşekkürler. Bu tarz bilgiler biz acemiler için de bir ışık oluyor [:)]
Mayıs - Haziran ayı gibi ben de bir high tech kurulum yapmayı planlıyorum. Yaklaşık 3-4 aydır da gerek forumu, gerek farklı kaynakları takip ederek bilgi edinmeye çalışıyorum fakat co2 konusunda sanırım henüz yeterli bilgiyi edinemedim, bu işler biraz da tecrübe ile olacak gibi.
Ben gerek yer, gerek estetik problemi sebebi ile zar zor da olsa çevremden aşağıda bulunan Ista 0,5L ve Macroaqua 0,63L tüpleri edindim. Bir tüpü doluma gönderdiğimde (Balıkesir'de dolum biraz zahmetli olacak gibi henüz dolum yapan bir yer bulamadım) diğerini kullanabilmek amacı ile ne olur ne olmaz diyerek yedekli ilerlemek istedim. Ki çelik tüp fiyatlarını görünce de iyi ki arkadaşımdan uyguna almışım diyorum :) Bildiğiniz gibi macroaqua'nın tüpü yandan çıkış fakat Ista markalı tüpün çıkışı üst kısımda. Regülatör olarak da yine ne yazıkki fiyatlar el yaktığından R101 veya R102 modellerini tercih edicem sanırım. Co2'yi 24 saat vermeyi düşündüğümden selenoid valf'li bir sistem düşünmüyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232422/030220222309231.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232422/030220222309351.jpg[/IMG]
Şimdi şöyle bir sorum olacak, konuda bahsettiğiniz gibi X ile biten modellerin damla sayacı 360 derece dönebilir özelliğe sahip fakat sizin de tecrübe ettiğiniz kadarı ile damla sayacındaki su bittiğinde herhangi bir problem olmamış. Ki daha önce böyle bir problem ile karşılaşana da rastlamadım. Bu durumda yandan çıkışlı olan tüpü ana tüp olarak kullanacak şekilde, yedek tüpe geçtiğimde damla sayacının içerisini boşaltmam yeterli olacaktır diye düşünüyorum. Her iki tüpün de kendi vanası olduğundan sonuçta ince ayar vanası ile sürekli oynamak gereken bir durum olmayacak. Ki basınç azalması durumunda da tekrar ayar yapma gereği olmadığını iletmişsiniz.
Yani kısacası yorumlardan çıkarabildiğim kadarı ile bana X modellerine ekstra ücret vermek biraz gereksiz gibi geldi. Sadece üst çıkışlı tüpte belirli dönemlerde damla sayacı özelliğini kullanamayacağım ki o da çok problem olmayacak gibi gözüküyor. Bu konuda tecrübeniz veya farklı bir yorumunuz olur ise faydalanmak isterim açıkçası. Tabii ki biraz daha araştırma yaptıktan sonra sanırım ben de aynı markanın farklı bir modelini sipariş edeceğim. İnşallah kurulum tamamlandıktan sonra da bu konu altından tecrübelerimi paylaşıyor olurum.
Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
Walstad İle Geri Dönüş
Ölçüler: 41x24x32h
Canlı Türleri: Henüz eklenmedi (Bloody Mary Karides ve Neon Tetra olabilir)
Bitki Türleri: Zeytin, gül, Bacopa Caroliniana, Pistia, Lobelia Cardinalis, Bacopa Madagaskariensis, Rotala Macrandra mini, Ludwigia Grandulosa, Hygrophila Compact, Marsilya hursita (Bir kısmının zor bitkiler olduğunu biliyorum fakat denemek istedim, olmazsa çıkarıcam)
Tankın Yaşı: 1 Hafta
Filtrasyon ve Işıklandırma: Filtre, Isıtıcı vs hiçbir ekipman yok. Işıklandırma forumdan Yusuf Fındık yapımı 12w powerled
Tasarım ve Dekorasyon: İlk bitkili akvaryum deneyimim olduğundan pek birşey yapamadım, 1 adet mangrowe kökü vardı elimde onu ekledim, arkasını yüksek bıraktım oraya da moss sarılı bonsai ekleyeceğim.
Öncelikle herkese merhabalar. En son üniversite döneminde uğraştığım akvaryum hobisine basit bir geri dönüş yapmak istedim. Bitkili bir tank kurmak istediğimden forumdaki uzun araştırmalardan sonra (piyasadaki ürünleri araştırdığımda yıllar önce öğrenci bütçesi ile aldığım ürünleri şimdi çalışarak alamadığımı farkettiğimden [:?] ) walstad yöntemini denemeye karar verdim.
Görsel açıdan bana güzel geldiğinden sol önden arkaya kırmızıdan yeşile, sol arkadan sağ arkaya yeşilden kırmızıya bir renk geçişi yapmak istedim. En sağda da yine moss ağacı olacak
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232422/081020211108281.jpg[/IMG]
Tabanda forumdan Hamza Özel'den aldığım önerilerle 2,5cm kadar Yaprak marka bitki toprağı kullandım(elenmiş), üstünde Hagen olarak geçen daha öncesinde elimde bulunan siyah kum mevcut, yine 2-3 cm kadar. Aydınlatma günde 8 saat (3 saat aydınlatma - 2 saat ara - 5 saat aydınlatma) olarak yapıyorum.
Resim tankın 5. gününe ait, bitkilerin şuan adaptasyon sürecinde olduğunu düşünüyorum. Henüz kökleri vs oturmuş değil, gün gün ışığa doğru yönelmeye başlıyorlar, ayrıca küçük sürgünler de vermeye başladılar bile. Neredeyse ilk günden fotosentez görebildim, ilk aşamada şaşırmıştım fakat sanırım bu yöntemde toprak yeterince beslediğinden bitki gelişimi oldukça hızlı olacak.
Konuya çok da hakim olmadığımdan şimdilik bahsedebileceklerim bu kadar [:)]
Sizlerin de değerli yorumları ve tecrübelerinden faydalanmak isterim.
[EDIT]BaldGuy,2021-10-08 11:25:24[/EDIT]
Ölçüler: 41x24x32h
Canlı Türleri: Henüz eklenmedi (Bloody Mary Karides ve Neon Tetra olabilir)
Bitki Türleri: Zeytin, gül, Bacopa Caroliniana, Pistia, Lobelia Cardinalis, Bacopa Madagaskariensis, Rotala Macrandra mini, Ludwigia Grandulosa, Hygrophila Compact, Marsilya hursita (Bir kısmının zor bitkiler olduğunu biliyorum fakat denemek istedim, olmazsa çıkarıcam)
Tankın Yaşı: 1 Hafta
Filtrasyon ve Işıklandırma: Filtre, Isıtıcı vs hiçbir ekipman yok. Işıklandırma forumdan Yusuf Fındık yapımı 12w powerled
Tasarım ve Dekorasyon: İlk bitkili akvaryum deneyimim olduğundan pek birşey yapamadım, 1 adet mangrowe kökü vardı elimde onu ekledim, arkasını yüksek bıraktım oraya da moss sarılı bonsai ekleyeceğim.
Öncelikle herkese merhabalar. En son üniversite döneminde uğraştığım akvaryum hobisine basit bir geri dönüş yapmak istedim. Bitkili bir tank kurmak istediğimden forumdaki uzun araştırmalardan sonra (piyasadaki ürünleri araştırdığımda yıllar önce öğrenci bütçesi ile aldığım ürünleri şimdi çalışarak alamadığımı farkettiğimden [:?] ) walstad yöntemini denemeye karar verdim.
Görsel açıdan bana güzel geldiğinden sol önden arkaya kırmızıdan yeşile, sol arkadan sağ arkaya yeşilden kırmızıya bir renk geçişi yapmak istedim. En sağda da yine moss ağacı olacak
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232422/081020211108281.jpg[/IMG]
Tabanda forumdan Hamza Özel'den aldığım önerilerle 2,5cm kadar Yaprak marka bitki toprağı kullandım(elenmiş), üstünde Hagen olarak geçen daha öncesinde elimde bulunan siyah kum mevcut, yine 2-3 cm kadar. Aydınlatma günde 8 saat (3 saat aydınlatma - 2 saat ara - 5 saat aydınlatma) olarak yapıyorum.
Resim tankın 5. gününe ait, bitkilerin şuan adaptasyon sürecinde olduğunu düşünüyorum. Henüz kökleri vs oturmuş değil, gün gün ışığa doğru yönelmeye başlıyorlar, ayrıca küçük sürgünler de vermeye başladılar bile. Neredeyse ilk günden fotosentez görebildim, ilk aşamada şaşırmıştım fakat sanırım bu yöntemde toprak yeterince beslediğinden bitki gelişimi oldukça hızlı olacak.
Konuya çok da hakim olmadığımdan şimdilik bahsedebileceklerim bu kadar [:)]
Sizlerin de değerli yorumları ve tecrübelerinden faydalanmak isterim.
[EDIT]BaldGuy,2021-10-08 11:25:24[/EDIT]
30*30*30 Walstad Yöntemi İle Bitkili Betta Tankı
Merhabalar,
Uzun süredir forumda araştırmalar yaparak filtre vs ile uğraşmamak için walstad yöntemi ile bir akvaryum kurmaya karar verdim. Sanırım konu hakkında ulaşabileceğim bütün tecrübeli kişiler bu başlık altında yer alıyor :)
Öncelikle tankım 41x24 taban ölçülerinde ve 32cm yüksekliğinde.Elimde bir miktar hagen var ve bunu çiçekçilerden alacağım bitki toprağı ile birlikte bu yöntemde kullanmayı düşünüyorum.
Soruma gelecek olursak; normal tanklarda kullanılan sineklik ile (kesinlikle plastik olmayacak) kumları ayırma yöntemi burada geçerli olur mu ? Örneğin 2cm bitki kumu üzerine sineklik veya paslanmaz çelik tel ile (moss sarılanlardan) bir ara kat yaparak üzerine hagen ile devam etsem döngüye herhangi bir olumsuz etkisi olmaz diye düşünüyorum. Amacım ileride tankımda bitkilerin yerini veya türünü değiştirmek istediğimde toprağın dengesini bozmadan veya suya minimum toprak karışımı ile bu işlemi yapabilmek.
Daha önce deneyen ve benim kaçırdığım arkadaşımız var ise deneyimlerinizi paylaşmanızı rica edebilir miyim ?
Şimdiden teşekkürler.
Merhabalar,
Uzun süredir forumda araştırmalar yaparak filtre vs ile uğraşmamak için walstad yöntemi ile bir akvaryum kurmaya karar verdim. Sanırım konu hakkında ulaşabileceğim bütün tecrübeli kişiler bu başlık altında yer alıyor :)
Öncelikle tankım 41x24 taban ölçülerinde ve 32cm yüksekliğinde.Elimde bir miktar hagen var ve bunu çiçekçilerden alacağım bitki toprağı ile birlikte bu yöntemde kullanmayı düşünüyorum.
Soruma gelecek olursak; normal tanklarda kullanılan sineklik ile (kesinlikle plastik olmayacak) kumları ayırma yöntemi burada geçerli olur mu ? Örneğin 2cm bitki kumu üzerine sineklik veya paslanmaz çelik tel ile (moss sarılanlardan) bir ara kat yaparak üzerine hagen ile devam etsem döngüye herhangi bir olumsuz etkisi olmaz diye düşünüyorum. Amacım ileride tankımda bitkilerin yerini veya türünü değiştirmek istediğimde toprağın dengesini bozmadan veya suya minimum toprak karışımı ile bu işlemi yapabilmek.
Daha önce deneyen ve benim kaçırdığım arkadaşımız var ise deneyimlerinizi paylaşmanızı rica edebilir miyim ?
Şimdiden teşekkürler.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
URAS,
NotEvenBeginner,
ternapi,
darkaura,
Ertug22,
nniiaa,
Sungurr,
ArifhbsAquatics,
osmandbnl,
berat76,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
omerkaya40,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
yeekim,
FurkanYnk,
Kuduoglu,
Hidro Dinamik,
Ehtiyar,
Ozzgur,
Kınayu,
0rnn,
altuntasseref,
FurkanTezcan,
Tortuga7,
E1mRe,
EmiirKaan,
Kaangzkr,
Shortbuff,
JujuSeri,
AquaVita,
Redrainbow,
brk-krnc,
onuribrahim,
Byknss97,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
