ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Serhat190909
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Eylül 2021 18:54
Son Ziyaret:
28 Ocak 2024 17:04
Toplam Mesaj:
15 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Serhat
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
100x40x50 low tech
Ankara
Serhat
SON 10 MESAJI
Dıy Power Led Armatür Yapım Sürecim
Konuyu hortlatmak istedim. Tankinizin fotoğrafını paylaşabilir misiniz ne durumda, memnun olmadığınız durumlar oldu mu? Yosun problemi yaşadınız mı?
Konuyu hortlatmak istedim. Tankinizin fotoğrafını paylaşabilir misiniz ne durumda, memnun olmadığınız durumlar oldu mu? Yosun problemi yaşadınız mı?
Powerled Armatür Yaptım Öneri Lazım
[QUOTE=Karmakvaryum]
Hiç bir sıkıntı yaşamadım hocam sadece yapacağınız armatürün kasasının biraz kalın olmasına dikkat edin 1 milim den ince olmasın bide buhar gelmemesine dikkat edin pleksi falan ile koruyun yoksa powerledler patlıyor [/QUOTE]
Hocam buhar camı bende ama o da ışığı kesecek muhtemelen bi cam veya pleksi kestiririm buhar camı ve üstteki ahşabı iptal ederim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/290520222349051.jpg[/IMG]
[QUOTE=Karmakvaryum]
Hiç bir sıkıntı yaşamadım hocam sadece yapacağınız armatürün kasasının biraz kalın olmasına dikkat edin 1 milim den ince olmasın bide buhar gelmemesine dikkat edin pleksi falan ile koruyun yoksa powerledler patlıyor [/QUOTE]
Hocam buhar camı bende ama o da ışığı kesecek muhtemelen bi cam veya pleksi kestiririm buhar camı ve üstteki ahşabı iptal ederim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/290520222349051.jpg[/IMG]
Powerled Armatür Yaptım Öneri Lazım
[QUOTE=Karmakvaryum][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192361/141020212030411.jpg[/IMG]
Buda final fotografımız olsun Beyler bu akvaryumu bozdum yeni akvaryum kurdum [:)] [/QUOTE]
Yaptığınız armatürde bu zamana kadar herhangi bir sorun yaşadınız mı? Üzerinden oldukça bir zaman geçti diye soruyorum. Ben de bu hafta siparişleri verip armatürü yapmaya çalışacağım.
[QUOTE=Karmakvaryum][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192361/141020212030411.jpg[/IMG]
Buda final fotografımız olsun Beyler bu akvaryumu bozdum yeni akvaryum kurdum [:)] [/QUOTE]
Yaptığınız armatürde bu zamana kadar herhangi bir sorun yaşadınız mı? Üzerinden oldukça bir zaman geçti diye soruyorum. Ben de bu hafta siparişleri verip armatürü yapmaya çalışacağım.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=darkaura]
Dağılım uygun gibi, güç olarak taban bitkisi zor bitliler olmayacaksa yeter, zor bitkiler yoksa az ışık vermek işleri daha kolaylaştıracaktır. [/QUOTE]
Zor bitkiler düşünmüyorum açıkçası tabii taban bitkisi olmasını isterim. İlerleyen süreçte bu işlemleri hakkıyla halledebilip istediğim sonucu alırsam yeni bir seri harici power led oluşturup zor bitkilere de geçebilirim ama önce emekleyeceğim. Belki de power ledi yapamayıp tekrar smd lede döneceğim bilemiyorum ve hala çok kararsızım. Ay başına kadar araştırmaları yapıp karar verip siparişi geçeceğim. Bitkilerin durumları su şekilde şuanda.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/300520220012131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/300520220012191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/300520220012251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/300520220012301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/300520220012361.jpg[/IMG]
[QUOTE=darkaura]
Dağılım uygun gibi, güç olarak taban bitkisi zor bitliler olmayacaksa yeter, zor bitkiler yoksa az ışık vermek işleri daha kolaylaştıracaktır. [/QUOTE]
Zor bitkiler düşünmüyorum açıkçası tabii taban bitkisi olmasını isterim. İlerleyen süreçte bu işlemleri hakkıyla halledebilip istediğim sonucu alırsam yeni bir seri harici power led oluşturup zor bitkilere de geçebilirim ama önce emekleyeceğim. Belki de power ledi yapamayıp tekrar smd lede döneceğim bilemiyorum ve hala çok kararsızım. Ay başına kadar araştırmaları yapıp karar verip siparişi geçeceğim. Bitkilerin durumları su şekilde şuanda.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/300520220012131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/300520220012191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/300520220012251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/300520220012301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/300520220012361.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Merhaba arkadaşlar, 100x40x50 boyutlarındaki tankimda şuanda modül ledler ve aqualed marka 4 renk 90 cm armatür mevcut. Fotosentez göremedim henüz ve ışığın yeterli gelmediğine kanaat getirdim. Power led armatürler oldukça pahalı ve maddi açıdan zorluyorlar. Forumda bir kaç arkadaştan power led siparişi vereceğim. Detaylı olmasa da kısmi araştırmalarıma göre high tech olmayan bir tank için yani benim için 48w yeterli olur diye düşündüm. Zorlu bitki yetiştirme derdim yok şuanda.
30 adet soğuk beyaz 6500K
10 adet deep red
6 adet royal blue
2 adet uv
Düşüncem bu şekilde. Arkadaşlardan tahminime göre 150 tl ye ledleri alacağım. Yaklaşık 150 tl pcb tutar gibi. Driver araştıramadım tavsiyenizi dikkate alırım. Bir de 531 asl boş kasa alıp kendimce armatür yapma hedefim var. Yardımcı olabileceğiniz bir konu var mı? Smd led dizilimini de düşündüm ama çok karar veremedim. Yanlış düşündüğüm bir durum varsa işlemlere başlamadan uyarır mısınız?
Tankın fotoğrafını bırakıyorum. Bitkileri biraz daha değişeceğim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/290520222349051.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar, 100x40x50 boyutlarındaki tankimda şuanda modül ledler ve aqualed marka 4 renk 90 cm armatür mevcut. Fotosentez göremedim henüz ve ışığın yeterli gelmediğine kanaat getirdim. Power led armatürler oldukça pahalı ve maddi açıdan zorluyorlar. Forumda bir kaç arkadaştan power led siparişi vereceğim. Detaylı olmasa da kısmi araştırmalarıma göre high tech olmayan bir tank için yani benim için 48w yeterli olur diye düşündüm. Zorlu bitki yetiştirme derdim yok şuanda.
30 adet soğuk beyaz 6500K
10 adet deep red
6 adet royal blue
2 adet uv
Düşüncem bu şekilde. Arkadaşlardan tahminime göre 150 tl ye ledleri alacağım. Yaklaşık 150 tl pcb tutar gibi. Driver araştıramadım tavsiyenizi dikkate alırım. Bir de 531 asl boş kasa alıp kendimce armatür yapma hedefim var. Yardımcı olabileceğiniz bir konu var mı? Smd led dizilimini de düşündüm ama çok karar veremedim. Yanlış düşündüğüm bir durum varsa işlemlere başlamadan uyarır mısınız?
Tankın fotoğrafını bırakıyorum. Bitkileri biraz daha değişeceğim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/290520222349051.jpg[/IMG]
Lepistes
[QUOTE=Lepistesimmmmm]Tabiki serhat bey seve seve gösteririm [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233548/070120221928241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233548/070120221928301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233548/070120221928361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233548/070120221928421.jpg[/IMG][^_^]
Yavrulukdaki anne diğerleri erkek anaçlar 200litrelik akvaryumumu veriyorum yerine 400 litrelik bir özel yapım akvaryum gelecek bu hafta görsel şölen yaratmayı düşünüyorum [:3]
Bende satma vs yok sadece hobi amaçlı bakıyorum[/QUOTE]
Bende de satma yok tabii ki sadece iş yerinde evden daha çok vakit geçirdiğim için (Türkiye şartları :) ) yavrular gözümün önünde büyüsün diyorum. Benimkiler yerli ve melezler. Büyütüp sahiplendireceğim bu sayede sorunları göreceğim ki özel tür aldığımda daha rahat bakabileyim. Evdeki tank 200 litre civarı bitkili.
[QUOTE=Lepistesimmmmm]Tabiki serhat bey seve seve gösteririm [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233548/070120221928241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233548/070120221928301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233548/070120221928361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233548/070120221928421.jpg[/IMG][^_^]
Yavrulukdaki anne diğerleri erkek anaçlar 200litrelik akvaryumumu veriyorum yerine 400 litrelik bir özel yapım akvaryum gelecek bu hafta görsel şölen yaratmayı düşünüyorum [:3]
Bende satma vs yok sadece hobi amaçlı bakıyorum[/QUOTE]
Bende de satma yok tabii ki sadece iş yerinde evden daha çok vakit geçirdiğim için (Türkiye şartları :) ) yavrular gözümün önünde büyüsün diyorum. Benimkiler yerli ve melezler. Büyütüp sahiplendireceğim bu sayede sorunları göreceğim ki özel tür aldığımda daha rahat bakabileyim. Evdeki tank 200 litre civarı bitkili.
Lepistes
[QUOTE=Lepistesimmmmm]Vallaha arkadaslar 15 adet attım daha iri kendini kurtarabilecek yavrulardan şuanda beraber yüzüyorlar yetişkinlerde saldırmıyor ama sonrasını bilemicem görmüş oluruz ne kaybederiz ki yavru akvaryumda 100 yavru daha var sanırım sürekli doğuruyorlar maşAllahları var ahahhahah yeni yavrularım daha bügün doğdu doğmayada devam ediyor [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233548/070120220220131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233548/070120220220171.jpg[/IMG][/QUOTE]
Benim de akvaryumda lepistesler var aynı zamanda transgenetik tetralarım da var ve yavruları hemen hüpletiyorlar :) bu sebeple iş yerimdeki küçük akvaryuma getiriyorum büyütüp büyük tanka eve götürüyorum. Dikkatimi çeken sarı sarı yavruların anaçlarını görebilir miyim çok şık duruyor yavrular anaçlar daha güzeldir sanki [:3]
[QUOTE=Lepistesimmmmm]Vallaha arkadaslar 15 adet attım daha iri kendini kurtarabilecek yavrulardan şuanda beraber yüzüyorlar yetişkinlerde saldırmıyor ama sonrasını bilemicem görmüş oluruz ne kaybederiz ki yavru akvaryumda 100 yavru daha var sanırım sürekli doğuruyorlar maşAllahları var ahahhahah yeni yavrularım daha bügün doğdu doğmayada devam ediyor [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233548/070120220220131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233548/070120220220171.jpg[/IMG][/QUOTE]
Benim de akvaryumda lepistesler var aynı zamanda transgenetik tetralarım da var ve yavruları hemen hüpletiyorlar :) bu sebeple iş yerimdeki küçük akvaryuma getiriyorum büyütüp büyük tanka eve götürüyorum. Dikkatimi çeken sarı sarı yavruların anaçlarını görebilir miyim çok şık duruyor yavrular anaçlar daha güzeldir sanki [:3]
Filtrelemedeki Eksiklikler
[QUOTE=ulutürk]Altta siyah biyolojik sünger, Sera clear, orta matrix, üst matrix siporax purigen. Sepet sayım az olduğu için bu şekilde oldu. 3 sepet var toplamda.
Bence akvaryumu elleme, büyük tank her zaman iyidir. Temizliği kolay olur, daha hoş görünür. Zamanla normale döner. Işıklandırma süren nasıl peki? Gübre falan ?[/QUOTE]
Işıklandırmayı 6-8 arası tutmaya çalışıyorum. Gübre olarak tabana akvaryumcunun önerdiği misket gübre koydum toplam 8 adet yaydım. Gerekli kimyasalları aldıktan sonra koyup bekleyeceğiz. Umarım normale döner.
[QUOTE=Prm_Akvarist]Biyolojik denge oturunca ki... Bu yaklaşık 1 2 ayı bulabilir... o zaman akvaryum ayna gibi olur ;) Ama o uçuşan toz taneleri azcık da olsa kalacak çünkü zemini kurcalayan coriler (copculer) var... Alvaryum sabr işi... her bir yeni müdahale yeni sorunu getiriyor bariz bir sıkıntı yok ise dokunmayın kalsın akvaryum zamanla her şey oturacaktir... keyifli sağlıklı hobiler dilerim...[:)][/QUOTE]
Biraz da sabırsız davranıyoruz haklısınız. Tabii aldığım bitkiler hobiciden değil bir bitki sitesinden aldım. Onun da negatif etkisi var. Bundan sonra sitedeki hobici arkadaşlardan bitki temin edeceğim. Sadece tank normale dönsün. Maliyeti düşük olduğu için sitrik asit CO2 sistemi kuracağım
[QUOTE=ulutürk]Altta siyah biyolojik sünger, Sera clear, orta matrix, üst matrix siporax purigen. Sepet sayım az olduğu için bu şekilde oldu. 3 sepet var toplamda.
Bence akvaryumu elleme, büyük tank her zaman iyidir. Temizliği kolay olur, daha hoş görünür. Zamanla normale döner. Işıklandırma süren nasıl peki? Gübre falan ?[/QUOTE]
Hocam bir de bazı kişiler bu kimyasallar pahalı biz kedi kumu kullanıyoruz suyumuz berrak diyor. Buna yorumunuz nedir?
[QUOTE=ulutürk]Altta siyah biyolojik sünger, Sera clear, orta matrix, üst matrix siporax purigen. Sepet sayım az olduğu için bu şekilde oldu. 3 sepet var toplamda.
Bence akvaryumu elleme, büyük tank her zaman iyidir. Temizliği kolay olur, daha hoş görünür. Zamanla normale döner. Işıklandırma süren nasıl peki? Gübre falan ?[/QUOTE]
Işıklandırmayı 6-8 arası tutmaya çalışıyorum. Gübre olarak tabana akvaryumcunun önerdiği misket gübre koydum toplam 8 adet yaydım. Gerekli kimyasalları aldıktan sonra koyup bekleyeceğiz. Umarım normale döner.
[QUOTE=Prm_Akvarist]Biyolojik denge oturunca ki... Bu yaklaşık 1 2 ayı bulabilir... o zaman akvaryum ayna gibi olur ;) Ama o uçuşan toz taneleri azcık da olsa kalacak çünkü zemini kurcalayan coriler (copculer) var... Alvaryum sabr işi... her bir yeni müdahale yeni sorunu getiriyor bariz bir sıkıntı yok ise dokunmayın kalsın akvaryum zamanla her şey oturacaktir... keyifli sağlıklı hobiler dilerim...[:)][/QUOTE]
Biraz da sabırsız davranıyoruz haklısınız. Tabii aldığım bitkiler hobiciden değil bir bitki sitesinden aldım. Onun da negatif etkisi var. Bundan sonra sitedeki hobici arkadaşlardan bitki temin edeceğim. Sadece tank normale dönsün. Maliyeti düşük olduğu için sitrik asit CO2 sistemi kuracağım
[QUOTE=ulutürk]Altta siyah biyolojik sünger, Sera clear, orta matrix, üst matrix siporax purigen. Sepet sayım az olduğu için bu şekilde oldu. 3 sepet var toplamda.
Bence akvaryumu elleme, büyük tank her zaman iyidir. Temizliği kolay olur, daha hoş görünür. Zamanla normale döner. Işıklandırma süren nasıl peki? Gübre falan ?[/QUOTE]
Hocam bir de bazı kişiler bu kimyasallar pahalı biz kedi kumu kullanıyoruz suyumuz berrak diyor. Buna yorumunuz nedir?
Filtrelemedeki Eksiklikler
Filtredeki sepetlerin aşağıdan yukarı sıralaması nasıl sizin?
Bitkilerde kısmi çürüme mevcut fakat benim derdim su içinde uçuşan mini parçalar bu da suyu aslında görüntü olarak bozuyor. Kaç aydır uğraşıyorum tüm bitkileri söktüm sonra yeni bitkilerle tekrar yapmaya çalıştım. Beceremedim. 1 2 ay daha deneyip olmuyorsa tankı küçülteceğim sanırım :(
Filtredeki sepetlerin aşağıdan yukarı sıralaması nasıl sizin?
Bitkilerde kısmi çürüme mevcut fakat benim derdim su içinde uçuşan mini parçalar bu da suyu aslında görüntü olarak bozuyor. Kaç aydır uğraşıyorum tüm bitkileri söktüm sonra yeni bitkilerle tekrar yapmaya çalıştım. Beceremedim. 1 2 ay daha deneyip olmuyorsa tankı küçülteceğim sanırım :(
Filtrelemedeki Eksiklikler
Merhaba arkadaşlar,
100x50x40 boyutlarındaki bitkili tank
Aqualed 90 cm armatür ve modül led aydınlatma
Tetra 800 ex plus filtreleme
Taban lav kırığı, dere kumu, hagen siyah kum
Lepistes 9 adet, transgenetik tetra 8 adet, panda çöpçü 3 adet, vatoz 2 adet
Tankın su değişimini pazar günü rutin olarak yapmama rağmen bugün su bu şekilde oldu. Bu bulanıklık ve içindeki tortuları bitiremiyorum. Her hafta aynı sorunla uğraşıyorum.
Filtreleme için özel bir ekipman kullanmadım. Tavsiye vereceğiniz siporax plugen substrat vs. ne önerirsiniz.[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/050120222152361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/050120222152491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/050120222152581.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar,
100x50x40 boyutlarındaki bitkili tank
Aqualed 90 cm armatür ve modül led aydınlatma
Tetra 800 ex plus filtreleme
Taban lav kırığı, dere kumu, hagen siyah kum
Lepistes 9 adet, transgenetik tetra 8 adet, panda çöpçü 3 adet, vatoz 2 adet
Tankın su değişimini pazar günü rutin olarak yapmama rağmen bugün su bu şekilde oldu. Bu bulanıklık ve içindeki tortuları bitiremiyorum. Her hafta aynı sorunla uğraşıyorum.
Filtreleme için özel bir ekipman kullanmadım. Tavsiye vereceğiniz siporax plugen substrat vs. ne önerirsiniz.[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/050120222152361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/050120222152491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/050120222152581.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
