ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
egeltar
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Eylül 2021 13:10
Son Ziyaret:
14 Haziran 2026 16:17
Toplam Mesaj:
25 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
1 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
1
BİLGİLER
Ad Soyad:
Egemen
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Egemen
SON 10 MESAJI
Taşınma İşi Ve Mecburi Elden Çıkarma
Biraz geç de olsa cevap için teşekkürler. Tankın kendisini içindeki tüm canlılarıyla birlikte malum ikinci el satış sitesinde ilana koyacağım, Ankara içinden bir taliplisi bulunur elber. Platform ve diğer gereçleri ileride yeni akvaryum kurulumu için tutacağım. Alan kişinin uygun ışıklandırma ve filtrasyonu sağlayacak ekipmanı olması gerekecek artık. Kısmet.
Biraz geç de olsa cevap için teşekkürler. Tankın kendisini içindeki tüm canlılarıyla birlikte malum ikinci el satış sitesinde ilana koyacağım, Ankara içinden bir taliplisi bulunur elber. Platform ve diğer gereçleri ileride yeni akvaryum kurulumu için tutacağım. Alan kişinin uygun ışıklandırma ve filtrasyonu sağlayacak ekipmanı olması gerekecek artık. Kısmet.
Taşınma İşi Ve Mecburi Elden Çıkarma
Tüm hobicilere merhabalar. Low tech bitkili akvaryumumu forumdan da epeyce istifade ederek bir kaç sene önce kurmuştum. Gerek bitkiler gerekse diğer canlılar ile bugüne kadar geldi ancak tayin dolayısı ile şehir değiştirmem gerekiyor. Elimden gelse hepsini taşımak isterim ama taşınma işi kendi başına yeterince stresli. Aklımda tankı içindekilerle elden çıkarmak; dış filtre, aydınlatma ve özel yaptırdığım platformu yanımda götürüp orada yeni tank alıp baştan kurulum yapmak var. Sizin de görüşlerinizi almak isterim, en mantıklısı bu gibi geldi. Fİkir vermesi açısından şu anki halinin fotolarını paylaşıyorum. Ölçüler 100x60x70 cm.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232315/291120252218191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232315/291120252218501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232315/291120252218571.jpg[/IMG]
Tüm hobicilere merhabalar. Low tech bitkili akvaryumumu forumdan da epeyce istifade ederek bir kaç sene önce kurmuştum. Gerek bitkiler gerekse diğer canlılar ile bugüne kadar geldi ancak tayin dolayısı ile şehir değiştirmem gerekiyor. Elimden gelse hepsini taşımak isterim ama taşınma işi kendi başına yeterince stresli. Aklımda tankı içindekilerle elden çıkarmak; dış filtre, aydınlatma ve özel yaptırdığım platformu yanımda götürüp orada yeni tank alıp baştan kurulum yapmak var. Sizin de görüşlerinizi almak isterim, en mantıklısı bu gibi geldi. Fİkir vermesi açısından şu anki halinin fotolarını paylaşıyorum. Ölçüler 100x60x70 cm.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232315/291120252218191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232315/291120252218501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232315/291120252218571.jpg[/IMG]
Camallanus Worms Hastalığı Ve Nilverm Mucizesi
Konuya ilave olarak bir alternatif yazayım. Nilverm veya Mintiverm almak amacıyla gezerken etken maddesi birebir aynı (15 gr toz 2250 mg Levamizol HCl içerir) başka bir ilaç buldum, satan yerden aynı olduklarını söyledi. Yine onun yalancısıyım, akvaryum balıkları için alanların olduğunu ayrıca belirtti. İlacın Adı "Nilax"
Konuya ilave olarak bir alternatif yazayım. Nilverm veya Mintiverm almak amacıyla gezerken etken maddesi birebir aynı (15 gr toz 2250 mg Levamizol HCl içerir) başka bir ilaç buldum, satan yerden aynı olduklarını söyledi. Yine onun yalancısıyım, akvaryum balıkları için alanların olduğunu ayrıca belirtti. İlacın Adı "Nilax"
Kayıt Kuşak Akvaryum İçin Oto. Yemleme Tavsiyesi
Merhabalar. Mart ayında deprem bölgesine gideceğim görev icabı. Başta komşulardan rica etmeyi düşündüm ama zahmet vermek istemedim, hepsi yaşlı insanlar. Bitkili tankımda balık yükü çok değil, yeni kurmuştum akvaryumu, 360 lt büyüklüğü. Yavru-yetişkin 12 lepistes, 3 vatoz ve farklı türlerde salyangoz var. Tek seferde büyük miktarda yem bırakmayacak bir cihaz alacağım. Kayıt kuşak olduğu için montaj kısmında sorun yaşar mıyım, emin olamadım. Tavsiyelerinize açığım, şimdiden teşekkürler. Akvaryum köşesinin üstten görüntüsü şu şekilde;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232315/200220231325501.jpg[/IMG]
Merhabalar. Mart ayında deprem bölgesine gideceğim görev icabı. Başta komşulardan rica etmeyi düşündüm ama zahmet vermek istemedim, hepsi yaşlı insanlar. Bitkili tankımda balık yükü çok değil, yeni kurmuştum akvaryumu, 360 lt büyüklüğü. Yavru-yetişkin 12 lepistes, 3 vatoz ve farklı türlerde salyangoz var. Tek seferde büyük miktarda yem bırakmayacak bir cihaz alacağım. Kayıt kuşak olduğu için montaj kısmında sorun yaşar mıyım, emin olamadım. Tavsiyelerinize açığım, şimdiden teşekkürler. Akvaryum köşesinin üstten görüntüsü şu şekilde;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232315/200220231325501.jpg[/IMG]
Lepistesimde Muhtemelen İç Parazit Var ?
Berkay bey teşekkür ederim dönüş için. Dediğiniz gibi yaptım, küçük plastik damacayı sarkıttım akvaryuma orada tutuyorum balığı;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232315/170220230958151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232315/170220230958261.jpg[/IMG]
Arada didikliyor verdiğim yemleri, diğer balıklara da aynı sarımsak suyu ile yumuşattığım sera vipan verdim dünden beri. Dİğerlerinin yemesinde, hareketlerinde sorun yok, ama onlarda da beyaz dışkı gördüm ara ara. Acaba karantinadan alıp tanka bıraksam mı artık tereddütteyim.
Saydığınız diğer yemlerden sipariş verdim, karışık kullanacağım.
Su değişiminde dip çekimi yapıyorum elimden geldiğince. İç filtre saatte 1200 lt çeviriyor yazdığı doğruysa. 3-4 kez dönmüş oluyor tüm tankın suyu. Normal değil midir? Balık yüküm çok olmadığı için dış filtre için acele etmedim, aklımda bir model var ama stoklara girmedi henüz, tekrar geldiğinde almayı düşünüyorum. (Oase BioMaster Thermo 600). İç filtrenin akıntısı yoruyor balıkları epey, çok karışıyor bitki yaprakları, su baloncukları vs. Sürekli açık kalması şart mı emin olamadım. Pipo filtre sürekli çalışıyor.
Berkay bey teşekkür ederim dönüş için. Dediğiniz gibi yaptım, küçük plastik damacayı sarkıttım akvaryuma orada tutuyorum balığı;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232315/170220230958151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232315/170220230958261.jpg[/IMG]
Arada didikliyor verdiğim yemleri, diğer balıklara da aynı sarımsak suyu ile yumuşattığım sera vipan verdim dünden beri. Dİğerlerinin yemesinde, hareketlerinde sorun yok, ama onlarda da beyaz dışkı gördüm ara ara. Acaba karantinadan alıp tanka bıraksam mı artık tereddütteyim.
Saydığınız diğer yemlerden sipariş verdim, karışık kullanacağım.
Su değişiminde dip çekimi yapıyorum elimden geldiğince. İç filtre saatte 1200 lt çeviriyor yazdığı doğruysa. 3-4 kez dönmüş oluyor tüm tankın suyu. Normal değil midir? Balık yüküm çok olmadığı için dış filtre için acele etmedim, aklımda bir model var ama stoklara girmedi henüz, tekrar geldiğinde almayı düşünüyorum. (Oase BioMaster Thermo 600). İç filtrenin akıntısı yoruyor balıkları epey, çok karışıyor bitki yaprakları, su baloncukları vs. Sürekli açık kalması şart mı emin olamadım. Pipo filtre sürekli çalışıyor.
Lepistesimde Muhtemelen İç Parazit Var ?
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Beyaz dışkı, gruptan ayrı yüzme, hareketlerde yavaşlama, karında çökme(hafif)
Akvaryum Kapasitesi (litre): 360 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: tavşan salyangoz, nerite, ramshorn salyangozu, yavru vatoz ve bitkiler
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): sıcaklık 25 derece, diğer değerler ölçülmüyor
Filitrasyon: pipo filtre ve iç filtre (Venusaqua 6004f 1200 L/h 20w). İç filtreyi sürekli çalıştırmıyorum yüksek akıntı yaptığı için
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): haftada bir %25 su değişimi, kullanılan yem
Sera Vipan pul yem
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232315/150220232232441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232315/150220232233271.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232315/150220232249211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232315/150220232252331.jpg[/IMG]
tank iki buçuk aylık. toplam 12 lepistes(tek erkek ,3-4 yetişkin dişi, diğerleri yavru) 3 yavru vatoz ve saydığım salyangozlar var. ramshorn sayısı çoğaldı haliyle . ilk 15 gün yetişkin dişi lepistes kaybım oldu benzer belirtiler sonunda. 2 ayı aşkındır problem yoktu. ara ara haşlanmış havuç veriyorum sera yem dışında.
fotodaki lepistesimde iç parazit olduğunu düşündüm forumda yazılanlardan. yarım saat önce ayırıp fanusa aldım, sarımsak suyu damlattığım sera yemden verdim , suyuna da biraz sarımsak suyu damlattım. yanlış veya eksik yaptığım nedir, yardımcı olursanız çok memnun olurum.
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Beyaz dışkı, gruptan ayrı yüzme, hareketlerde yavaşlama, karında çökme(hafif)
Akvaryum Kapasitesi (litre): 360 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: tavşan salyangoz, nerite, ramshorn salyangozu, yavru vatoz ve bitkiler
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): sıcaklık 25 derece, diğer değerler ölçülmüyor
Filitrasyon: pipo filtre ve iç filtre (Venusaqua 6004f 1200 L/h 20w). İç filtreyi sürekli çalıştırmıyorum yüksek akıntı yaptığı için
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): haftada bir %25 su değişimi, kullanılan yem
Sera Vipan pul yem
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232315/150220232232441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232315/150220232233271.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232315/150220232249211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232315/150220232252331.jpg[/IMG]
tank iki buçuk aylık. toplam 12 lepistes(tek erkek ,3-4 yetişkin dişi, diğerleri yavru) 3 yavru vatoz ve saydığım salyangozlar var. ramshorn sayısı çoğaldı haliyle . ilk 15 gün yetişkin dişi lepistes kaybım oldu benzer belirtiler sonunda. 2 ayı aşkındır problem yoktu. ara ara haşlanmış havuç veriyorum sera yem dışında.
fotodaki lepistesimde iç parazit olduğunu düşündüm forumda yazılanlardan. yarım saat önce ayırıp fanusa aldım, sarımsak suyu damlattığım sera yemden verdim , suyuna da biraz sarımsak suyu damlattım. yanlış veya eksik yaptığım nedir, yardımcı olursanız çok memnun olurum.
Camda Görünen Çizikler
Cevaplar için teşekkürler. Açıkçası tankın kaç yıllık olduğunu bilmiyorum, yeni bozmuştu aldığım arkadaş. Hatta nakliyede de yardımcı oldu, beraber taşıdık odaya kadar. Boşken farketmedim gerçekten, bu haliyle bile farklı açıdan bakmadıkça anlaşılmıyor. Pek anlamam ama paylaşmak adına youtube videosu olarak da yüklemeye çalıştım. Görüldüğü gibi kolay fark edilen bir şey de değil.
[VID]https://www.youtube.com/shorts/746BE9lbTf8[/VID][EDIT]egeltar,2023-01-03 10:13:54[/EDIT]
Cevaplar için teşekkürler. Açıkçası tankın kaç yıllık olduğunu bilmiyorum, yeni bozmuştu aldığım arkadaş. Hatta nakliyede de yardımcı oldu, beraber taşıdık odaya kadar. Boşken farketmedim gerçekten, bu haliyle bile farklı açıdan bakmadıkça anlaşılmıyor. Pek anlamam ama paylaşmak adına youtube videosu olarak da yüklemeye çalıştım. Görüldüğü gibi kolay fark edilen bir şey de değil.
[VID]https://www.youtube.com/shorts/746BE9lbTf8[/VID][EDIT]egeltar,2023-01-03 10:13:54[/EDIT]
Camda Görünen Çizikler
Herkese merhabalar. Hobide yeniyim, bir kaç gün oldu akvaryumu kuralı. Yeni başlayan için epey büyük bir tankım var, 350 lt civarı, hobiyi bırakan birinden satın aldım. Ölçüleri 100x60x63(h), cam kalınlığı 10 mm, kayıt kuşak mevcut. Bu ebattaki akvaryumla başa çıkabilir miyim diye çok tereddüt ettim ancak her şeyi sora sora, acele etmeden ilerletmeye çalıştım. Şimdiye kadar çok bir sorun gözlemlemedim ancak bugün dikkatimi çekenler tedirgin etti. Fotoğraftaki çizikler başta var mıydı yoksa suyu doldurduktan sonra mı oluşmaya başladı hiç bilmiyorum. Çatlak mı yoksa basit çizikler mi sizlere sormak istedim. En kötü ihtimali düşünmek korkutuyor. Maddi zararını geçtim, evi toparlamam günler alır. İkinci foto, ilk fotonun yan camdan görünüşü. Sonuncu da diğer bir yerindeki belli belirsiz çizik. Acil müdahale gerektiren bir durum varsa hemen yapayım ne gerekiyorsa. Şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232315/020120232246131.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232315/020120232247041.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232315/020120232247291.jpg[/IMG]
Herkese merhabalar. Hobide yeniyim, bir kaç gün oldu akvaryumu kuralı. Yeni başlayan için epey büyük bir tankım var, 350 lt civarı, hobiyi bırakan birinden satın aldım. Ölçüleri 100x60x63(h), cam kalınlığı 10 mm, kayıt kuşak mevcut. Bu ebattaki akvaryumla başa çıkabilir miyim diye çok tereddüt ettim ancak her şeyi sora sora, acele etmeden ilerletmeye çalıştım. Şimdiye kadar çok bir sorun gözlemlemedim ancak bugün dikkatimi çekenler tedirgin etti. Fotoğraftaki çizikler başta var mıydı yoksa suyu doldurduktan sonra mı oluşmaya başladı hiç bilmiyorum. Çatlak mı yoksa basit çizikler mi sizlere sormak istedim. En kötü ihtimali düşünmek korkutuyor. Maddi zararını geçtim, evi toparlamam günler alır. İkinci foto, ilk fotonun yan camdan görünüşü. Sonuncu da diğer bir yerindeki belli belirsiz çizik. Acil müdahale gerektiren bir durum varsa hemen yapayım ne gerekiyorsa. Şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232315/020120232246131.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232315/020120232247041.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232315/020120232247291.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=siyaha]
Arma elektronik sitesine bakarsanız alüminyum (hafif) boş armatür kasaları ve sadece soğutucu amaçlı düz paneller var. Çeşit çok.
Mail siparişle istediğiniz ölçüde yollayabiliyorlar. Amacınıza uygun bir şey çıkar belki. [/QUOTE]
Bakayım Cem Bey, teşekkür ederim[:iyi:]
[QUOTE=siyaha]
Arma elektronik sitesine bakarsanız alüminyum (hafif) boş armatür kasaları ve sadece soğutucu amaçlı düz paneller var. Çeşit çok.
Mail siparişle istediğiniz ölçüde yollayabiliyorlar. Amacınıza uygun bir şey çıkar belki. [/QUOTE]
Bakayım Cem Bey, teşekkür ederim[:iyi:]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=darkaura]
Sağ tarafdan kablonun ucundan çekerseniz kablo gelir, boyu kısalır, geri salmak için sağ taraftaki parçasının kafasındaki ince silindir çıkıntıyı aşağıya bastırın. İçindeki bilyalar bozulmadıysa kabloyu serbest bırakır diğer yöne çekebilirsiniz. [/QUOTE]
Doğru anladıysam sol tarafta sarılı halde duran tel aşağı doğru uzuyor, sağ taraftaki parça sayesinde. Elimdeki armatür tek parça olmadığı, enli olduğu için dört tarafından tutturmam gerekecek. Akvaryumun üstünde 4 ayrı sarılı tel görüntüsü hoş görünmez gibi geldi. (Tarif ettiğiniz düzeneği yanlış anlamadıysam.) Kullanımı da hiç pratik olmuyor gibi, her birinin uzunluğunu ayarlamak falan. Ters Y şeklinde bir sistem de yapılabilir ancak onu da sadece bu aparatlarla yapmam mümkün değil sanırım. (elimde fotodakinden 4 adet var ancak ters Y biçiminde bir düzeneğe dönüşmesi zor gibi.)
Başka bir çözüm düşündüm ve çektikçe uzayan, yukarı kaldırdıkça otomatik sarılan bir çift makara sipariş ettim. Düşündüğüm şeyi yapabilirsem işim epey kolaylaşacak.
Ancak 3 sıra armatürü nasıl bir platforma sabitleyip kullansam diye arayıştayım şu an. Ham Mdf plakaya sabitlemek vardı aklımda başından beri. Ancak 5 kg mı geçen bir ağırlık oluyor. Sanırım daha hafif, metal bir levha olsa daha iyi olacak.
Yine de dönüş için çok teşekkürler.
[QUOTE=darkaura]
Sağ tarafdan kablonun ucundan çekerseniz kablo gelir, boyu kısalır, geri salmak için sağ taraftaki parçasının kafasındaki ince silindir çıkıntıyı aşağıya bastırın. İçindeki bilyalar bozulmadıysa kabloyu serbest bırakır diğer yöne çekebilirsiniz. [/QUOTE]
Doğru anladıysam sol tarafta sarılı halde duran tel aşağı doğru uzuyor, sağ taraftaki parça sayesinde. Elimdeki armatür tek parça olmadığı, enli olduğu için dört tarafından tutturmam gerekecek. Akvaryumun üstünde 4 ayrı sarılı tel görüntüsü hoş görünmez gibi geldi. (Tarif ettiğiniz düzeneği yanlış anlamadıysam.) Kullanımı da hiç pratik olmuyor gibi, her birinin uzunluğunu ayarlamak falan. Ters Y şeklinde bir sistem de yapılabilir ancak onu da sadece bu aparatlarla yapmam mümkün değil sanırım. (elimde fotodakinden 4 adet var ancak ters Y biçiminde bir düzeneğe dönüşmesi zor gibi.)
Başka bir çözüm düşündüm ve çektikçe uzayan, yukarı kaldırdıkça otomatik sarılan bir çift makara sipariş ettim. Düşündüğüm şeyi yapabilirsem işim epey kolaylaşacak.
Ancak 3 sıra armatürü nasıl bir platforma sabitleyip kullansam diye arayıştayım şu an. Ham Mdf plakaya sabitlemek vardı aklımda başından beri. Ancak 5 kg mı geçen bir ağırlık oluyor. Sanırım daha hafif, metal bir levha olsa daha iyi olacak.
Yine de dönüş için çok teşekkürler.
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
MuratOzdemir,
oktay42,
Kuduoglu,
osmandbnl,
aktugsedat,
EmirY,
zen666,
HaydarGul,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
0rnn,
altuntasseref,
exCaLiSTa,
oguzsel,
ternapi,
zekigonlum,
banned,
syerli,
ereneroglu,
hasancn,
ballantines,
ochischeni_rcmr,
abstract07,
drtanganyika,
Conix,
yeekim,
BASARSURMEGOZ,
ochischeni_pspl,
LeafyAqua,
SEYTAL33,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
