ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
hkucuk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
12
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Mart 2021 13:48
Son Ziyaret:
17 Mart 2022 15:58
Toplam Mesaj:
37 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hakan KÜÇÜK
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hakan KÜÇÜK
SON 10 MESAJI
Creaqua
Görüntü açısından iyi. Ancak sağlamlık açısından o da diğerleri gibi camdan. Çekiçle dalmayacaksanız sorun yok.
Görüntü açısından iyi. Ancak sağlamlık açısından o da diğerleri gibi camdan. Çekiçle dalmayacaksanız sorun yok.
Aulonocara Sp. Red Rubescens (güncel Fotoğraflar)
Bende bir dönem çok beslemiştim. Çok özel bir türdür. Uygun bakımında renkleri çok güzel oluyor. Sizdekilerde baya güzel olmuş.
Bende bir dönem çok beslemiştim. Çok özel bir türdür. Uygun bakımında renkleri çok güzel oluyor. Sizdekilerde baya güzel olmuş.
Tropica Sıvı Gübre Hk.
[QUOTE=jesusarrow]Merhabalar iyi günler, şuanda kullanmış olduğum diy gübreleri birisine vereceğim bende kaliteli bir sıvı gübre almak istiyorum, tropicanın sıvı gübrelerini hep gördüm araştırdım, hangisini almak mantıklı, 2'li şeklinde alıp yetiyor diyenlerde var, diy gübrelerin hiç bir etkisini göremedim ben onun için artık tropica almak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim :)
Not: 7/24 1 lt co2 tüp , aydınlatma full spectrum [/QUOTE]
Yanlış bilgilendirilmeni istemem. Tropica gübresi basitçe yeşil ve kahverengi olarak iki türdedir. Akvaryumunda balık çok ise kahverengisini balık az ise yeşlini almalısın. Nedeni şu kahverengide bazı makro besinler yok nitrat, fosfor vs. Diğerinde hepsi var.
[QUOTE=jesusarrow]Merhabalar iyi günler, şuanda kullanmış olduğum diy gübreleri birisine vereceğim bende kaliteli bir sıvı gübre almak istiyorum, tropicanın sıvı gübrelerini hep gördüm araştırdım, hangisini almak mantıklı, 2'li şeklinde alıp yetiyor diyenlerde var, diy gübrelerin hiç bir etkisini göremedim ben onun için artık tropica almak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim :)
Not: 7/24 1 lt co2 tüp , aydınlatma full spectrum [/QUOTE]
Yanlış bilgilendirilmeni istemem. Tropica gübresi basitçe yeşil ve kahverengi olarak iki türdedir. Akvaryumunda balık çok ise kahverengisini balık az ise yeşlini almalısın. Nedeni şu kahverengide bazı makro besinler yok nitrat, fosfor vs. Diğerinde hepsi var.
Bu Bitki Rotala Bonsai Mi ?
[QUOTE=UfukVural]Arkadaşlar Merhaba,
Bitki akvaryumu kurdum ve Rotala bonsai siparişi verdim fakat gelen bitki Rotala bonsai degil gibime geldi satıcıya sordugumda Rotala bonsai diyor o forma gelecek vs ?
Bilgisi olan varsa cevap verirse memnun olurum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160034/171220182154001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160034/171220182154011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160034/171220182154021.jpg[/IMG][/QUOTE]
Satıcı size emers bonsai yollamış form tutmaları ve adaptasyonu çok zor olacak.
[QUOTE=UfukVural]Arkadaşlar Merhaba,
Bitki akvaryumu kurdum ve Rotala bonsai siparişi verdim fakat gelen bitki Rotala bonsai degil gibime geldi satıcıya sordugumda Rotala bonsai diyor o forma gelecek vs ?
Bilgisi olan varsa cevap verirse memnun olurum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160034/171220182154001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160034/171220182154011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160034/171220182154021.jpg[/IMG][/QUOTE]
Satıcı size emers bonsai yollamış form tutmaları ve adaptasyonu çok zor olacak.
Ammania Sp. Bonsai Form Sıkıntısı
[QUOTE=WaveRider] 20 kökten 12 tanesi bu şekilde kalan 8 tanesi biraz daha sağlıklı gibi.2 kökü deneme maksatlı budadım,gelişimi takip edicem.Bana besin eksikliği gibi geliyor ama hangi besin şu an bir fikir yürütemiyorum.[/QUOTE]
Birbirlerine yakın köklenenleri söküp kökleri ayırın ve 1 cm aralıklarla dikin. Bonsai tabanı iyi kurulmuş bir akvaryumda daha iyi olur. Bonsai tabanlarına kapsül gübre koymayı atlamayın. Gövdeli bir bitki olduğundan besinleri yapraklarından çok kökden alma eyiliminde olurlar. Işığınıızn şiddeti çok veya az olabilir ayrıca potasyum oranını biraz arttırın.
[QUOTE=WaveRider] 20 kökten 12 tanesi bu şekilde kalan 8 tanesi biraz daha sağlıklı gibi.2 kökü deneme maksatlı budadım,gelişimi takip edicem.Bana besin eksikliği gibi geliyor ama hangi besin şu an bir fikir yürütemiyorum.[/QUOTE]
Birbirlerine yakın köklenenleri söküp kökleri ayırın ve 1 cm aralıklarla dikin. Bonsai tabanı iyi kurulmuş bir akvaryumda daha iyi olur. Bonsai tabanlarına kapsül gübre koymayı atlamayın. Gövdeli bir bitki olduğundan besinleri yapraklarından çok kökden alma eyiliminde olurlar. Işığınıızn şiddeti çok veya az olabilir ayrıca potasyum oranını biraz arttırın.
Lutfen Yardim! Bitkilerimde Yaprak Yırtığı Oluyor
[QUOTE=lovtek]Bu forumdaki hagen kum sevgisini anlamıyorum. En ölücü tech kurulum yapan da bu kumu koyuyor, co2li power ledli gübreli kurulum yapan da. [/QUOTE]
9 litre aktif toprak 490 lira hagen kumun kg 5 tl normal değil mi :) bu arada hagen toprak bile değil kum içerisinde hiç bir iz element yok malesef. Hobi bile yapmak memlekette deli para tutuyor afedersiniz ama kıçı kırık smd led power ledler dünya para tutuyor çin de çöpe atsalar alınmaz. Youtube da bir koreli çocuğu takip ediyorum harçlıkları ile wrb vivid 2 aydınlatma alıyor biz maaşımızla alamıyoruz :)
[QUOTE=lovtek]Bu forumdaki hagen kum sevgisini anlamıyorum. En ölücü tech kurulum yapan da bu kumu koyuyor, co2li power ledli gübreli kurulum yapan da. [/QUOTE]
9 litre aktif toprak 490 lira hagen kumun kg 5 tl normal değil mi :) bu arada hagen toprak bile değil kum içerisinde hiç bir iz element yok malesef. Hobi bile yapmak memlekette deli para tutuyor afedersiniz ama kıçı kırık smd led power ledler dünya para tutuyor çin de çöpe atsalar alınmaz. Youtube da bir koreli çocuğu takip ediyorum harçlıkları ile wrb vivid 2 aydınlatma alıyor biz maaşımızla alamıyoruz :)
Lutfen Yardim! Bitkilerimde Yaprak Yırtığı Oluyor
[QUOTE=dizdar_28]Potasyum her hafta 12 ml şeklinde veriyorum. Akvaryumum 200lt . Sudaki potasyum emilini neler azaltabilir?[/QUOTE]
Aydınlatmanız yetersiz olabilir mi 200 lt için nasıl bir aydınlatmanız var. Ayrıca tabanınız da sadece hagen kum var yani aktif bir toprak yok. O nedenle bitki köklerine ilave katı gübre de koymanızda fayda olacak. Yapraklarınızın delik olması potasyum eksikliğinden ziyade kırmızılıkta görünmediğinden demir ve mikrobesin eksikliği de olabilir. Tabi aydınlatma da yetersiz ise bu da ayrı bir sebep yoksa bitkiniz orta zorlukta bir bitki.
[QUOTE=dizdar_28]Potasyum her hafta 12 ml şeklinde veriyorum. Akvaryumum 200lt . Sudaki potasyum emilini neler azaltabilir?[/QUOTE]
Aydınlatmanız yetersiz olabilir mi 200 lt için nasıl bir aydınlatmanız var. Ayrıca tabanınız da sadece hagen kum var yani aktif bir toprak yok. O nedenle bitki köklerine ilave katı gübre de koymanızda fayda olacak. Yapraklarınızın delik olması potasyum eksikliğinden ziyade kırmızılıkta görünmediğinden demir ve mikrobesin eksikliği de olabilir. Tabi aydınlatma da yetersiz ise bu da ayrı bir sebep yoksa bitkiniz orta zorlukta bir bitki.
Co2 Macroaqua 1 Litre Co2 Tüp (üstten Açılır)
[QUOTE=YavuzEdro]Merhabalar Macroaqua 1 Litre CO2 Tüp (Üstten Açılır) almayı planlıyorum kullanan varsa bilgi alabilirmiyim. [/QUOTE]
Çok eski tarihli almayın emniyet ventililleri arızalı oluyor dolum yapılmıyor sonra
[QUOTE=YavuzEdro]Merhabalar Macroaqua 1 Litre CO2 Tüp (Üstten Açılır) almayı planlıyorum kullanan varsa bilgi alabilirmiyim. [/QUOTE]
Çok eski tarihli almayın emniyet ventililleri arızalı oluyor dolum yapılmıyor sonra
Bitkiler Bir Türlü Tutmuyor
[QUOTE=hasancn]
Bence ca mg olayına bir bakın suyunuz yumuşak olabilir.
TDS metre varsa çeşme suyunuzu bir ölçün. Kaç çıkacak.Ordan tahmin az çok yürütülebilir .[/QUOTE][QUOTE=Emre007][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231196/220520210930331.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba,fotoğrafta göründüğü gibi 1 metrelik akvaryumum var ve mygos plantplus aydınlatma kullanıyorum.Akvaryuma koyduğum her bitkide sıkıntı yaşıyorum,bir türlü hiç bir bitki sağlıklı gelişmiyor.Bitkiler arasından bir tek limon bitkisi ilk aldığımda çok gelişti fakat şimdi üstten yeni çıkan yaprakları kıvrılmış halde.Moss’lar dışında hiç biri doğru düzgün yaşamıyor.
Acaba sorun aydınlatmadan mı kaynaklanıyor?
Herşey doğru gibi bitkileriniz zaten lowtech bence gübrelemeyi azaltın. Gübrelerde npk ve mikro element kullanmayı unutmayın. Size tavisyen tek bir marka ile başlayın her markanın kullanım değerleri farklı ve içerikleri aynı değil. Tropica nın yeşil olanını alın ve ilave demir ile excel gübresi kullanın yeterli olacaktır. Bu arada bitkiler geldiği yere göre de eksik besinden bu durumda olabilir acele etmeyin ve adaptasyon için bir kaç ay verin siz budadıkça su değişimi ve gübrelemeyi düzene koydukça yeni yapraklarda bu sorunları görmeyeceksiniz emin olabilirsiniz. Su değerleri ile çok uğraşmayın ideal değerleri yakalamak zaten çok zor biraz deneme yanılma yöntemi ile devam ederek boş yere bütçenizi zorlamayın. Unutmayın bu hobi bizler profosyonel değiliz zevk almaya çalışın.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231196/250520211228251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231196/250520211228311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231196/250520211228371.jpg[/IMG]
Fotoğrafta görünen suya yansımasındaki gibi aydınlatmanın 3 fonksiyonu var ve ben 2. görseldeki çift sıra olanı kullanıyorum.Hangisini kullanmam gerekiyor?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231196/250520211230491.jpg[/IMG]
Bu da aydınlatmayı aldığım sitedeki aydınlatmanın değerleri,sizce 65 W yetersiz mi?Oysa hiç de ucuza almadım aydınlatmayı.
Ayrıca suya dün tropica nutrition ve reeflowers(potasyum ve nitrat) alıp koydum fakat hiç bir değişiklik olmadı.
Yardımlarınızı bekliyorum adam akıllı bitki yetiştirmek istiyorum artık.[/QUOTE]
[QUOTE=hasancn]
Bence ca mg olayına bir bakın suyunuz yumuşak olabilir.
TDS metre varsa çeşme suyunuzu bir ölçün. Kaç çıkacak.Ordan tahmin az çok yürütülebilir .[/QUOTE][QUOTE=Emre007][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231196/220520210930331.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba,fotoğrafta göründüğü gibi 1 metrelik akvaryumum var ve mygos plantplus aydınlatma kullanıyorum.Akvaryuma koyduğum her bitkide sıkıntı yaşıyorum,bir türlü hiç bir bitki sağlıklı gelişmiyor.Bitkiler arasından bir tek limon bitkisi ilk aldığımda çok gelişti fakat şimdi üstten yeni çıkan yaprakları kıvrılmış halde.Moss’lar dışında hiç biri doğru düzgün yaşamıyor.
Acaba sorun aydınlatmadan mı kaynaklanıyor?
Herşey doğru gibi bitkileriniz zaten lowtech bence gübrelemeyi azaltın. Gübrelerde npk ve mikro element kullanmayı unutmayın. Size tavisyen tek bir marka ile başlayın her markanın kullanım değerleri farklı ve içerikleri aynı değil. Tropica nın yeşil olanını alın ve ilave demir ile excel gübresi kullanın yeterli olacaktır. Bu arada bitkiler geldiği yere göre de eksik besinden bu durumda olabilir acele etmeyin ve adaptasyon için bir kaç ay verin siz budadıkça su değişimi ve gübrelemeyi düzene koydukça yeni yapraklarda bu sorunları görmeyeceksiniz emin olabilirsiniz. Su değerleri ile çok uğraşmayın ideal değerleri yakalamak zaten çok zor biraz deneme yanılma yöntemi ile devam ederek boş yere bütçenizi zorlamayın. Unutmayın bu hobi bizler profosyonel değiliz zevk almaya çalışın.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231196/250520211228251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231196/250520211228311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231196/250520211228371.jpg[/IMG]
Fotoğrafta görünen suya yansımasındaki gibi aydınlatmanın 3 fonksiyonu var ve ben 2. görseldeki çift sıra olanı kullanıyorum.Hangisini kullanmam gerekiyor?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231196/250520211230491.jpg[/IMG]
Bu da aydınlatmayı aldığım sitedeki aydınlatmanın değerleri,sizce 65 W yetersiz mi?Oysa hiç de ucuza almadım aydınlatmayı.
Ayrıca suya dün tropica nutrition ve reeflowers(potasyum ve nitrat) alıp koydum fakat hiç bir değişiklik olmadı.
Yardımlarınızı bekliyorum adam akıllı bitki yetiştirmek istiyorum artık.[/QUOTE]
Kireç Taşı - Lime Rock ?
[QUOTE=Emrejder]
https://www.atakanpetshop.com/aneyra-rock-dogal-akvaryum-tasarim-kayasi-1kg.html?search=kaya[/QUOTE] Ben o nedenle sormadım oraya o kadar para bayılmadan kendi imkanlarımla doğada nereden bulabilirim bu veya benzer türde kayaları diye paylaştım fotoları
[QUOTE=Emrejder]
https://www.atakanpetshop.com/aneyra-rock-dogal-akvaryum-tasarim-kayasi-1kg.html?search=kaya[/QUOTE] Ben o nedenle sormadım oraya o kadar para bayılmadan kendi imkanlarımla doğada nereden bulabilirim bu veya benzer türde kayaları diye paylaştım fotoları
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
