ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
YeniAkvarist
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Şubat 2021 00:43
Son Ziyaret:
51 dakika önce
Toplam Mesaj:
14 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
10 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ömer Faruk Ateş
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ömer Faruk Ateş
SON 10 MESAJI
Balığım Çok Beyaz Ve Karnında Ufak Bir Şişlik Var
[QUOTE=Cyber_Scout]
neon + kardinal neon tetra + otocinclus görünüyor akvaryumda.
Ne zaman kuruldu, nasıl kuruldu, nitrit ,nitrat ,amonyak gibi zehirleyicilerin durumu için ölçüm yaptınız mı? Gibi pek çok soruya konuyu açarken sizin yazmanız gerekir.
[/QUOTE]
Merhaba ,
12 Neon, 12 Kardinal Neon , 1 otto , 1 Cüce vatos , 1 kuhli , 3 adet nerite mevcut. Akvaryum kurulalı 3 aya yakın olacak. Akvaryum 60 litre. Düzenli haftada bir su değişimi yapıyorum. TDS 179 . Ph ölçerim mevcut değil ama son 3 sefer ters ozmos su kullanıyorum. su değişimini yüzde 25-30 civarında yapıyorum. Ek olarak 10 günde bir Baktomix kullanıyorum. Neriteleri yeni aldım yosunları temizlesinler diye. Ama sanırım fazla doğal atık yapıyorlar. nitrat patlamasına dair herhangi bir ölçüm cihazım yok ama düzenli su değişimine özen gösteriyorum. Akvaryum döngüsü hazırdı. kurulu sistem aldım direk suyu ile birlikte.
Elimde toxivec mevcut.
[QUOTE=Cyber_Scout]
neon + kardinal neon tetra + otocinclus görünüyor akvaryumda.
Ne zaman kuruldu, nasıl kuruldu, nitrit ,nitrat ,amonyak gibi zehirleyicilerin durumu için ölçüm yaptınız mı? Gibi pek çok soruya konuyu açarken sizin yazmanız gerekir.
[/QUOTE]
Merhaba ,
12 Neon, 12 Kardinal Neon , 1 otto , 1 Cüce vatos , 1 kuhli , 3 adet nerite mevcut. Akvaryum kurulalı 3 aya yakın olacak. Akvaryum 60 litre. Düzenli haftada bir su değişimi yapıyorum. TDS 179 . Ph ölçerim mevcut değil ama son 3 sefer ters ozmos su kullanıyorum. su değişimini yüzde 25-30 civarında yapıyorum. Ek olarak 10 günde bir Baktomix kullanıyorum. Neriteleri yeni aldım yosunları temizlesinler diye. Ama sanırım fazla doğal atık yapıyorlar. nitrat patlamasına dair herhangi bir ölçüm cihazım yok ama düzenli su değişimine özen gösteriyorum. Akvaryum döngüsü hazırdı. kurulu sistem aldım direk suyu ile birlikte.
Elimde toxivec mevcut.
Balığım Çok Beyaz Ve Karnında Ufak Bir Şişlik Var
Merhaba
Neon tetralarımdan birisinde bugün çok beyazlık ve karnında şişlik var bir şekilde buldum. Balığı ayırdım. Ek olarak bugün bir tane ottom öldü. Diğer balıklarda herhangi bir problem gözükmüyor. Sebebi ne olabilir sizce ?
Yardımınız için şimdiden teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229582/300420262103351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229582/300420262103381.jpg[/IMG]
Merhaba
Neon tetralarımdan birisinde bugün çok beyazlık ve karnında şişlik var bir şekilde buldum. Balığı ayırdım. Ek olarak bugün bir tane ottom öldü. Diğer balıklarda herhangi bir problem gözükmüyor. Sebebi ne olabilir sizce ?
Yardımınız için şimdiden teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229582/300420262103351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229582/300420262103381.jpg[/IMG]
Ramirezi Cinsiyet Belirleme
[QUOTE=Cyber_Scout]Su piresi, beyaz kurt, grindal kurt veya canlı artemia ile besleyin. Hızla toparlayacaklardır.[/QUOTE]
Teşekkür ederim.
[QUOTE=Cyber_Scout]Su piresi, beyaz kurt, grindal kurt veya canlı artemia ile besleyin. Hızla toparlayacaklardır.[/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Ramirezi Cinsiyet Belirleme
[QUOTE=CaN_BaKıR]Maalesef ki iki balıkta erkek ve sağlıklı değiller. Görünen o ki iç parazit hakim durumda. Dişi sandığınız balık muhtemelen kısa süre sonra yemden kesilecektir ya da kesilmiştir bile. Erkek olduğunu düşündüğünüz diğer iri olan da hasta ama kurtulması daha mümkün görünüyor. Kısa süre sonra kendini toparlayıp diğer balığı zorbalayarak strese sokacaktır. Bu da iyileşmesi için uygun bir durum değil. Ve bu tarz balıklar hassas balıklar olup beslemesi kolay değildir. akvaryum koşullarınız bu balıklar için çok uygun değil gibi görünüyor. Üzülerek söylüyorum ki Ramirezi hevesinizi kırabilecek bir balıktır. Ramirezi hakkında iyice araştırma yapıp daha sonra bu türleri beslemenizi öneririm, biraz teecrübe isterler.
Saygılarımla.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Ramireziye bulaşmak için erken olduğunu fark ettim. Yine de elimden geleni yapmak istiyorum yaşatmak için. Sera Toxivec uyguladım. Diğer balıklara da geçmesini biraz önlemek için. Ramirezileri ayırdım. Araştırıp tedavi etmeye çalışacağım. Sanırım çok nazlı ve hassas balıklar. Arıtma su ile daha verimli olabileceği söylenildi. Dediğim gibi elimden geleni yapacağım.
Tedavi için önerileriniz varsa çok sevinirim.
Yardımlarınız için teşekkürler.
[QUOTE=CaN_BaKıR]Maalesef ki iki balıkta erkek ve sağlıklı değiller. Görünen o ki iç parazit hakim durumda. Dişi sandığınız balık muhtemelen kısa süre sonra yemden kesilecektir ya da kesilmiştir bile. Erkek olduğunu düşündüğünüz diğer iri olan da hasta ama kurtulması daha mümkün görünüyor. Kısa süre sonra kendini toparlayıp diğer balığı zorbalayarak strese sokacaktır. Bu da iyileşmesi için uygun bir durum değil. Ve bu tarz balıklar hassas balıklar olup beslemesi kolay değildir. akvaryum koşullarınız bu balıklar için çok uygun değil gibi görünüyor. Üzülerek söylüyorum ki Ramirezi hevesinizi kırabilecek bir balıktır. Ramirezi hakkında iyice araştırma yapıp daha sonra bu türleri beslemenizi öneririm, biraz teecrübe isterler.
Saygılarımla.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Ramireziye bulaşmak için erken olduğunu fark ettim. Yine de elimden geleni yapmak istiyorum yaşatmak için. Sera Toxivec uyguladım. Diğer balıklara da geçmesini biraz önlemek için. Ramirezileri ayırdım. Araştırıp tedavi etmeye çalışacağım. Sanırım çok nazlı ve hassas balıklar. Arıtma su ile daha verimli olabileceği söylenildi. Dediğim gibi elimden geleni yapacağım.
Tedavi için önerileriniz varsa çok sevinirim.
Yardımlarınız için teşekkürler.
Ramirezi Cinsiyet Belirleme
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Su koşullarınız stabil tutulmalı, balıklarınız sık sık az az ve çeşitli kaliteli yemlerle beslemeli ve herbirinin yemleri iştahla yemesi gözlemlenmeli. Eğer herhangi bir rahatsızlıkları yoksa formlarını kazanırlar. [/QUOTE]
Teşekkür ederim.
[QUOTE=ceyh]İki balık da yaşamaz gibi, ortam uygun değil, hacim yetersiz deme şansım yok ama görsellerde o balıklar zaten çok hasta, üzgünüm. [:(][/QUOTE]
Bilgi edinmek amaçlı ;
1) hasta olduklarını nereden anlıyoruz?
2) hastalıklarının tedavisi ve ilacı nedir?
3) 45 lt yeterli bir hacim değil midir ? Yeterli olması için ne kadar hacim gerekli ?
4) en hızlı tedaviye başlamam için ne önerisiniz ?
İştahlarında problem yok. Dün kabuksuz artemia verdim. Ve granül yem kullanıyorum. Günde 2 defa. Ortam sıcaklığı 27-28 derece stabil. Günde 5açık 4 kapak 5 açık olacak şekilde ışıklandırma yapıyorum. Başka tavsiyeleriniz ver ise almaya açığım. Balıkları kaybetmeden tedavisine başlamak isterim.
Ek olarak dişi balığın güncel fotoğrafı ektedir. Stresten sonra çekilmiş fotoğraf. İlk fotoğraf akvaryumdaki il gecelerine ait fotoğraflardı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229582/310320261543571.jpg[/IMG]
[EDIT]ProAcemi,2026-03-31 15:44:29[/EDIT]
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Su koşullarınız stabil tutulmalı, balıklarınız sık sık az az ve çeşitli kaliteli yemlerle beslemeli ve herbirinin yemleri iştahla yemesi gözlemlenmeli. Eğer herhangi bir rahatsızlıkları yoksa formlarını kazanırlar. [/QUOTE]
Teşekkür ederim.
[QUOTE=ceyh]İki balık da yaşamaz gibi, ortam uygun değil, hacim yetersiz deme şansım yok ama görsellerde o balıklar zaten çok hasta, üzgünüm. [:(][/QUOTE]
Bilgi edinmek amaçlı ;
1) hasta olduklarını nereden anlıyoruz?
2) hastalıklarının tedavisi ve ilacı nedir?
3) 45 lt yeterli bir hacim değil midir ? Yeterli olması için ne kadar hacim gerekli ?
4) en hızlı tedaviye başlamam için ne önerisiniz ?
İştahlarında problem yok. Dün kabuksuz artemia verdim. Ve granül yem kullanıyorum. Günde 2 defa. Ortam sıcaklığı 27-28 derece stabil. Günde 5açık 4 kapak 5 açık olacak şekilde ışıklandırma yapıyorum. Başka tavsiyeleriniz ver ise almaya açığım. Balıkları kaybetmeden tedavisine başlamak isterim.
Ek olarak dişi balığın güncel fotoğrafı ektedir. Stresten sonra çekilmiş fotoğraf. İlk fotoğraf akvaryumdaki il gecelerine ait fotoğraflardı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229582/310320261543571.jpg[/IMG]
[EDIT]ProAcemi,2026-03-31 15:44:29[/EDIT]
Ramirezi Cinsiyet Belirleme
Öneriniz nedir ?
Öneriniz nedir ?
Ramirezi Cinsiyet Belirleme
Merhaba ,
Yeni bir çift sahiplendim. 10 neon 10 tane kardinal tetra 1 cüce vatoz ve 2 tane de nerite salyangozu ile beraber yaşıyorlar. Cinsiyetleri büyük boy olan erkek küçük boy olan dişi denildi ama yinede bir sizlere de danışmak istedim. Sizce cinsiyetleri doğru mu ?
Şimdiden teşekkür ederim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229582/280320262115111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229582/280320262115151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229582/280320262117411.jpg[/IMG][EDIT]ProAcemi,2026-03-29 13:24:26[/EDIT]
Merhaba ,
Yeni bir çift sahiplendim. 10 neon 10 tane kardinal tetra 1 cüce vatoz ve 2 tane de nerite salyangozu ile beraber yaşıyorlar. Cinsiyetleri büyük boy olan erkek küçük boy olan dişi denildi ama yinede bir sizlere de danışmak istedim. Sizce cinsiyetleri doğru mu ?
Şimdiden teşekkür ederim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229582/280320262115111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229582/280320262115151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229582/280320262117411.jpg[/IMG][EDIT]ProAcemi,2026-03-29 13:24:26[/EDIT]
Ramirezi Cinsiyet Belirleme
Merhaba ,
Yeni bir çift sahiplendim. 10 neon 10 tane kardinal tetra 1 cüce vatoz ve 2 tane de nerite salyangozu ile beraber yaşıyorlar. Cinsiyetleri büyük boy olan erkek küçük boy olan dişi denildi ama yinede bir sizlere de danışmak istedim. Sizce cinsiyetleri doğru mu ?
Şimdiden teşekkür ederim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229582/280320262115111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229582/280320262115151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229582/280320262115241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229582/280320262117411.jpg[/IMG][EDIT]ProAcemi,2026-03-28 21:17:47[/EDIT]
Merhaba ,
Yeni bir çift sahiplendim. 10 neon 10 tane kardinal tetra 1 cüce vatoz ve 2 tane de nerite salyangozu ile beraber yaşıyorlar. Cinsiyetleri büyük boy olan erkek küçük boy olan dişi denildi ama yinede bir sizlere de danışmak istedim. Sizce cinsiyetleri doğru mu ?
Şimdiden teşekkür ederim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229582/280320262115111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229582/280320262115151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229582/280320262115241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229582/280320262117411.jpg[/IMG][EDIT]ProAcemi,2026-03-28 21:17:47[/EDIT]
Beta İle Beraber Yaşayacak En Kolay Bitki Önerisi
[QUOTE=Goldfish2000]Anubias bakım kolaylığı sebebi ile en sık kullandığım bitkiler benim, beta akvaryumlarına da çok yakışıyor, geniş yaprakları ile balık için saklanma alanı oluşturuyor.
Su üstü bitkileri de çok iyi olur.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim.
[QUOTE=MG]
Bitki olarak kolay (low-tech) bir sürü bitki var sevdiğinizi alın benim tavsiyelerim:Limnophila Sessiliflora, elodea, limon, çınar, saz, subulata, tilkikuyruğu ve marimo moss sarılı taşlar veya kütükler hepsi low-tech bitki atakan petshopta tanesi 120tl ye bulabilirsiniz. Canlı olarak ise nerite salyangozu (elma hem fazla ürer hem de bitki yiyebilir) hem tatlı suda üreyemiyor hemde çok iyi yosun yiyici. Beta dişiyse veya uysalsa karidesle bakanlar var. Başka balık önermem gereksiz riske girmeyelim[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim bilgiler için.
[QUOTE=Goldfish2000]Anubias bakım kolaylığı sebebi ile en sık kullandığım bitkiler benim, beta akvaryumlarına da çok yakışıyor, geniş yaprakları ile balık için saklanma alanı oluşturuyor.
Su üstü bitkileri de çok iyi olur.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim.
[QUOTE=MG]
Bitki olarak kolay (low-tech) bir sürü bitki var sevdiğinizi alın benim tavsiyelerim:Limnophila Sessiliflora, elodea, limon, çınar, saz, subulata, tilkikuyruğu ve marimo moss sarılı taşlar veya kütükler hepsi low-tech bitki atakan petshopta tanesi 120tl ye bulabilirsiniz. Canlı olarak ise nerite salyangozu (elma hem fazla ürer hem de bitki yiyebilir) hem tatlı suda üreyemiyor hemde çok iyi yosun yiyici. Beta dişiyse veya uysalsa karidesle bakanlar var. Başka balık önermem gereksiz riske girmeyelim[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim bilgiler için.
Beta İle Beraber Yaşayacak En Kolay Bitki Önerisi
Merhabalar ,
60 lt akvaryum sahibiyim. Beta balığı ile beraber güzellik katacak bitki öneriniz var mı ? Acemi hobiciyim. Bunu göz önünde bulundurmanızı rica ederim [:)] . Acemiliğimi atmam için yardımcı olursanız sevinirim. Sadece bitki değil. Vatoz vb. hayvan önerilerinize de açığım.
Merhabalar ,
60 lt akvaryum sahibiyim. Beta balığı ile beraber güzellik katacak bitki öneriniz var mı ? Acemi hobiciyim. Bunu göz önünde bulundurmanızı rica ederim [:)] . Acemiliğimi atmam için yardımcı olursanız sevinirim. Sadece bitki değil. Vatoz vb. hayvan önerilerinize de açığım.
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
