ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
AquaticPlants
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1082
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Aralık 2020 19:26
Son Ziyaret:
11 Ağustos 2024 12:32
Toplam Mesaj:
622 [0.31 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
AquaticPlants
Doğum Tarihi:
15 Haziran 1989
Yaş:
37
İl:
Istanbul
Meslek:
Kamu personeli...
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228388/160120211948081.jpg[/IMG]
SON 10 MESAJI
High Tech Akvaryum. Yosun Sorunu ?
[QUOTE=Apollo26]Detaylı bilgiler için teşekkürler. Ayrı bir sorum olacak. Monte Carlo ve Reddish Hralarda herhangi bir yosun problemi gözükmezken, hem siyah sakal hem staghorn Alternanthera reineckii Minileri sarmış. Ayrıca dediğiniz gibi Alternanthera reineckii Minilerin yapılarında yapraklarında da bozulma mevcut. Ama monte carlolar ve reddish hraların durumları iyi. Alternanthera reineckii Minileri çıkartırsam idare eder mi ? detaylı ölçüm için cihazım yok maalesef. Ro suyu seachem equbilirumla birlikte kullanıyorum. Haftada bir %25-30 su değişimi. Tds ölçer kullanarak ayarlıyorum equbiliriumu. Ayrıca Seachem Flourish sıvı gübre(15günde 1) ve taban gübresi mevcut. Toprak olarakta Tropica soil powder altına law kırığı mevcut[/QUOTE]
Yakın zamanda zemine de sıçrayacaktır, hastalıklı bitkiyi çıkarmakta fayda var. Bu arada equbilirum mg konusunda biraz eksik yeni yapraklarda büzüşme olursa mg takviyesi yükleyin.
Su değişimlerini haftada 2 yada 3 yapın.
Unutmayın yosunun temeli mevcut bitkilerinizin besini enzimleyememesinden kaynaklanır.
[QUOTE=Apollo26]Detaylı bilgiler için teşekkürler. Ayrı bir sorum olacak. Monte Carlo ve Reddish Hralarda herhangi bir yosun problemi gözükmezken, hem siyah sakal hem staghorn Alternanthera reineckii Minileri sarmış. Ayrıca dediğiniz gibi Alternanthera reineckii Minilerin yapılarında yapraklarında da bozulma mevcut. Ama monte carlolar ve reddish hraların durumları iyi. Alternanthera reineckii Minileri çıkartırsam idare eder mi ? detaylı ölçüm için cihazım yok maalesef. Ro suyu seachem equbilirumla birlikte kullanıyorum. Haftada bir %25-30 su değişimi. Tds ölçer kullanarak ayarlıyorum equbiliriumu. Ayrıca Seachem Flourish sıvı gübre(15günde 1) ve taban gübresi mevcut. Toprak olarakta Tropica soil powder altına law kırığı mevcut[/QUOTE]
Yakın zamanda zemine de sıçrayacaktır, hastalıklı bitkiyi çıkarmakta fayda var. Bu arada equbilirum mg konusunda biraz eksik yeni yapraklarda büzüşme olursa mg takviyesi yükleyin.
Su değişimlerini haftada 2 yada 3 yapın.
Unutmayın yosunun temeli mevcut bitkilerinizin besini enzimleyememesinden kaynaklanır.
Fangorn Forest - Doğa Akvaryumu
Repens'in yakışmayacağı akvaryum yoktur. Aşık olduğum yegane bitkilerden biri.
Bir bitki bu kadar mı sevilir demeyin, o kadar severim. [:lol:]
Maşallah şahane bir giriş ve gelişme olmuş sanırım sonuçta yaklaşmış gibi. [:)]
Repens'in yakışmayacağı akvaryum yoktur. Aşık olduğum yegane bitkilerden biri.
Bir bitki bu kadar mı sevilir demeyin, o kadar severim. [:lol:]
Maşallah şahane bir giriş ve gelişme olmuş sanırım sonuçta yaklaşmış gibi. [:)]
Akvaryum, Bitki, Kum Önerisi
[QUOTE=Eroglu06]Esr. Lütfen benim bilgim yok. Co2 gazına ihtiyacım yok dreken kendimi yanlış ifade ettim sanırım. Ben cubayı bir tanığım sevdiğim abimde gördüm. Co2 kullanmam gerektiğini sizden öğrendim teşekkür ederim. Ozaman zemin için moss önerisi yaparsanız sevinirim.[/QUOTE]
Bütün bitkiler co2'ye ihtiyaç duyar yalnız kimi bitki gelişim için fazlasını ister kimi ise doğal yollardan payını alır. Burada önemli olan akvaryum koşullarına göre bitki seçmektir. Sizin ihtiyacınız olan bitki grubu low tech diye adlandırılır. Low tech bitkiler için koşulların çok bir önemi yoktur, biraz ışık ve sık su değişimi onların hayatlarını idame ettirmesi için yeterlidir.
Ben olsam low tech için bir zemin hayal etmezdim çünkü beklediğiniz gibi olmayacak. Belirttiğim grupta bitkiler ile natural tarzda şık bir akvaryum oluşturabilirsiniz. Google'a natural aquarium yazıp görsellere bakın bu sayede kafanızda bir plan oluşturabilirsiniz. Ekseri konu içinde kullanılan bitkilerin de isimleri oluyor. Ben java fern tanklarını seviyorum mesela. Saygılarımla.
[QUOTE=Eroglu06]Esr. Lütfen benim bilgim yok. Co2 gazına ihtiyacım yok dreken kendimi yanlış ifade ettim sanırım. Ben cubayı bir tanığım sevdiğim abimde gördüm. Co2 kullanmam gerektiğini sizden öğrendim teşekkür ederim. Ozaman zemin için moss önerisi yaparsanız sevinirim.[/QUOTE]
Bütün bitkiler co2'ye ihtiyaç duyar yalnız kimi bitki gelişim için fazlasını ister kimi ise doğal yollardan payını alır. Burada önemli olan akvaryum koşullarına göre bitki seçmektir. Sizin ihtiyacınız olan bitki grubu low tech diye adlandırılır. Low tech bitkiler için koşulların çok bir önemi yoktur, biraz ışık ve sık su değişimi onların hayatlarını idame ettirmesi için yeterlidir.
Ben olsam low tech için bir zemin hayal etmezdim çünkü beklediğiniz gibi olmayacak. Belirttiğim grupta bitkiler ile natural tarzda şık bir akvaryum oluşturabilirsiniz. Google'a natural aquarium yazıp görsellere bakın bu sayede kafanızda bir plan oluşturabilirsiniz. Ekseri konu içinde kullanılan bitkilerin de isimleri oluyor. Ben java fern tanklarını seviyorum mesela. Saygılarımla.
Akvaryum, Bitki, Kum Önerisi
Cuba beslemek ve co2 sisteme ihtiyaç duymayacağınızı düşünmek çok radikal bir karar olmuş.
Gerçi sizin de burada haklılık payınız var. Co2 gazına sizin ihtiyacınız olmaz ama cuba'nın %100 ihtiyacının olacağı bir gaz olması dışında bir problem yok.
Sayın Yasin yapma lütfen, fikir mi istiyorsun yoksa fikir istermiş gibi yapıp ben daha iyisini biliyorum demeye mi getiriyorsun anlam veremedim. [:?]
Cuba beslemek ve co2 sisteme ihtiyaç duymayacağınızı düşünmek çok radikal bir karar olmuş.
Gerçi sizin de burada haklılık payınız var. Co2 gazına sizin ihtiyacınız olmaz ama cuba'nın %100 ihtiyacının olacağı bir gaz olması dışında bir problem yok.
Sayın Yasin yapma lütfen, fikir mi istiyorsun yoksa fikir istermiş gibi yapıp ben daha iyisini biliyorum demeye mi getiriyorsun anlam veremedim. [:?]
High Tech Akvaryum. Yosun Sorunu ?
Tank bozduran yosununuz hayırlı olsun.
Şaka [:)))]
Bitkilerinizde enzim sorunu var, birşeyler eksik ve birşeyler fazla geliyor. Başlıca sorun co2 olarak bilinse de bu yosunların temelinde bitkilerin kimyasal reaksiyonu verimli şekilde alamamasıdır. Özellikle mikro element bağ yapısında ki bozukluklar sonucu oluşan kimya bitkiye hitap etmediğinden bitki enzimi keser ve böylece yeni misafirler görürüz akvaryumlarımızda. Buradan ne tavsiye edilirse edilsin bu soruna çözüm olmayacak sadece günü kurtaracaktır. Bu sorunu çözecek olan sizsiniz, neyin eksik, neyin fazla geldiğini bulup bitkiye o kimyasalları yedirmeniz lazım. Mikro ve demir besinlerinizi değiştirip küçük şişelerde kaliteli bir ürün olarak yenilerini alıp belirtilen dozlarda tankınıza dozlayın ve eş zamanlı bölgesel exel uygulayın, bu süre zarfında ışıkların kapanmasına müteakip küçük bir hava motoru çalıştırın ki döngünüz oksidasyonu hızlandırsın. Arka plan bitkilerinizi güzelce budayın hatta kökünden dip çekim eşliğinde söküp üstte kalan temiz ve taze kısımları yeniden dikin. Böylece yosunun yayılma hızına göre dozlarınızı su değişim sıklığınızı net bir biçimde ayarlamış olursunuz. Yosunun yayılma hızı arttıkça su değişimlerinizi, co2 seviyenizi ve besin dozlamalarınızı ufak ufak artırın. Yayılım hızının durduğunu farkettiğiniz anda o dozlarla devam edin. 3 güne bir kontrol eşliğinde olacak bu söylediklerim.
Tank bozduran yosununuz hayırlı olsun.
Şaka [:)))]
Bitkilerinizde enzim sorunu var, birşeyler eksik ve birşeyler fazla geliyor. Başlıca sorun co2 olarak bilinse de bu yosunların temelinde bitkilerin kimyasal reaksiyonu verimli şekilde alamamasıdır. Özellikle mikro element bağ yapısında ki bozukluklar sonucu oluşan kimya bitkiye hitap etmediğinden bitki enzimi keser ve böylece yeni misafirler görürüz akvaryumlarımızda. Buradan ne tavsiye edilirse edilsin bu soruna çözüm olmayacak sadece günü kurtaracaktır. Bu sorunu çözecek olan sizsiniz, neyin eksik, neyin fazla geldiğini bulup bitkiye o kimyasalları yedirmeniz lazım. Mikro ve demir besinlerinizi değiştirip küçük şişelerde kaliteli bir ürün olarak yenilerini alıp belirtilen dozlarda tankınıza dozlayın ve eş zamanlı bölgesel exel uygulayın, bu süre zarfında ışıkların kapanmasına müteakip küçük bir hava motoru çalıştırın ki döngünüz oksidasyonu hızlandırsın. Arka plan bitkilerinizi güzelce budayın hatta kökünden dip çekim eşliğinde söküp üstte kalan temiz ve taze kısımları yeniden dikin. Böylece yosunun yayılma hızına göre dozlarınızı su değişim sıklığınızı net bir biçimde ayarlamış olursunuz. Yosunun yayılma hızı arttıkça su değişimlerinizi, co2 seviyenizi ve besin dozlamalarınızı ufak ufak artırın. Yayılım hızının durduğunu farkettiğiniz anda o dozlarla devam edin. 3 güne bir kontrol eşliğinde olacak bu söylediklerim.
Orinoco Havzası Apistogramma Hongsloi Biyotopu
Harika bir biyotop olmuş arif hocam emeğine sağlık.
(Biyotoptan anlamam ama hoşuma gitti. [:)))] )
Harika bir biyotop olmuş arif hocam emeğine sağlık.
(Biyotoptan anlamam ama hoşuma gitti. [:)))] )
Ada Amazonia Bitki Kumu
[QUOTE=shadow99tr]
Bende şuan sorun yok tds hala 10 15 civarı. Membran çıkışına t atıp sadece karbon ve mineral filtreyi dışı bırakarak saf su alacağım hocam boylece ph da yüksek olmayacak hemde mineral katkısı ve tatlandırıcı filtreddn geçmeyecek. Sanırım en mantıklısı o. Gh+ veya kh+ i kendim ilave ederim.
Birde hocam ada rehberde amazonia kullanılacaksa dis filtre de sadece sunger ,elyaf ve 1 ay aktif karbon kullanımı öneriliyor sizin deneyim veya tecrübeniz oldu mu? Ne tavsiye edersiniz?
Direk bitkileri eksem mi yoksa drystart mi yapsam..
https://youtu.be/siU9ulyaex4?si=Zbx0c0momjvTWQBr
Bu tarz bir kurulum düşünüyorum.
[/QUOTE]
Ada amazonianın hangi versiyonu olduğuna bağlı bu konu ama ben hep bu şekilde yapıyorum.
Filtrenizi seachem matrix ile doldurup en üste elyaf ekleyip 2 hafta boş bir şekilde tankınızı çevirin, haftada 2 defa 3/1 miktarda su değişimi yapın sonra elyafı yenileyip bitkilerinizi eklemeye başlayın.
[QUOTE=shadow99tr]
Bende şuan sorun yok tds hala 10 15 civarı. Membran çıkışına t atıp sadece karbon ve mineral filtreyi dışı bırakarak saf su alacağım hocam boylece ph da yüksek olmayacak hemde mineral katkısı ve tatlandırıcı filtreddn geçmeyecek. Sanırım en mantıklısı o. Gh+ veya kh+ i kendim ilave ederim.
Birde hocam ada rehberde amazonia kullanılacaksa dis filtre de sadece sunger ,elyaf ve 1 ay aktif karbon kullanımı öneriliyor sizin deneyim veya tecrübeniz oldu mu? Ne tavsiye edersiniz?
Direk bitkileri eksem mi yoksa drystart mi yapsam..
https://youtu.be/siU9ulyaex4?si=Zbx0c0momjvTWQBr
Bu tarz bir kurulum düşünüyorum.
[/QUOTE]
Ada amazonianın hangi versiyonu olduğuna bağlı bu konu ama ben hep bu şekilde yapıyorum.
Filtrenizi seachem matrix ile doldurup en üste elyaf ekleyip 2 hafta boş bir şekilde tankınızı çevirin, haftada 2 defa 3/1 miktarda su değişimi yapın sonra elyafı yenileyip bitkilerinizi eklemeye başlayın.
Co2 Tüp Basıncı
Tüp içinde ki basıncı vanayı açarak düşürmeye çalışmayın, siz bunu yaptıkça daha çok artacaktır. Endişe edecek bişey yok, tüplerin güvenlik için yüksek basınç tahliye valfleri var zaten, gazı basan vatandaş biraz fazla basmış tüpünüz ve regülatörünüz de yeniye benziyor. Akvaryum için ayarlamalarınızı yapın zamanla normale döner.
Tüp içinde ki basıncı vanayı açarak düşürmeye çalışmayın, siz bunu yaptıkça daha çok artacaktır. Endişe edecek bişey yok, tüplerin güvenlik için yüksek basınç tahliye valfleri var zaten, gazı basan vatandaş biraz fazla basmış tüpünüz ve regülatörünüz de yeniye benziyor. Akvaryum için ayarlamalarınızı yapın zamanla normale döner.
Ada Amazonia Bitki Kumu
[QUOTE=shadow99tr]
R/o puretron mineral filtreli su arıtma cihazım var tds 20lerde çıkıyor bundan kullansam yine ömrü azalır mı?
https://puretronwater.com/product/x-master-pompali-alkali-su-aritma-cihazi/
Gpd 75 yazıyor..
Buna gh+ kullanmak gerekir mi?[/QUOTE]
Aktif toprak ömrünü azaltacağını pek düşünmüyorum ama osmosda mineral filtre kullanımı normalde de pek tavsiye edilmiyor. Hiç test etmedim ama işinde uzman bir arkadaşım mineral filtrenin 2 ayın sonunda tds artırtığını söylemişti. Ben de daha önce denemek için taktım 1 ay içinde suda pas tadı oluştu.
Osmosda ne olursa olsun gh olmazsa olmazdır çünkü bitkilerde mineral enzimlemesi diğer besinlere göre yüksek olur.
[QUOTE=shadow99tr]
R/o puretron mineral filtreli su arıtma cihazım var tds 20lerde çıkıyor bundan kullansam yine ömrü azalır mı?
https://puretronwater.com/product/x-master-pompali-alkali-su-aritma-cihazi/
Gpd 75 yazıyor..
Buna gh+ kullanmak gerekir mi?[/QUOTE]
Aktif toprak ömrünü azaltacağını pek düşünmüyorum ama osmosda mineral filtre kullanımı normalde de pek tavsiye edilmiyor. Hiç test etmedim ama işinde uzman bir arkadaşım mineral filtrenin 2 ayın sonunda tds artırtığını söylemişti. Ben de daha önce denemek için taktım 1 ay içinde suda pas tadı oluştu.
Osmosda ne olursa olsun gh olmazsa olmazdır çünkü bitkilerde mineral enzimlemesi diğer besinlere göre yüksek olur.
Galaxy Spear Tail
Sayın Serkan bey abi, yapma yanarız... [:)))]
Sayın Serkan bey abi, yapma yanarız... [:)))]
SON MESAJLAR
- Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
