ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Safrane42
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
110
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Aralık 2020 10:54
Son Ziyaret:
28 Aralık 2025 16:29
Toplam Mesaj:
47 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İlhan Korkmaz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İlhan Korkmaz
SON 10 MESAJI
150 X 50 X 55h Tank İçin Dış Kule Tasarımı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228215/031120252310231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228215/031120252319021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228215/031120252319341.jpg[/IMG]
Merhaba değerli forum üyeleri.
Bahsi geçen ölçülerde yeni bir akvaryum yaptırmak istiyorum. Sump istemiyorum. Dış filtreler ile kullanacağım. Amacım ana tank içerisinde filtre emiş ve basış takımları olmaksızın temiz bir görüntü elde etmek.
Ortadan bir dış kule yaparak filtre veya filtrelere giden ve dönen suyu bu kutu aracılığıyla nasıl yapabilirim. Daha evvel denenmiş midir? Açıkçası sağlıklı bir kaynak bulamadım.
Ayrıca su değişimi v.s gibi durumlarda da tahliye amaçlı kullanırım düşüncesindeyim.
Merak ettiğim ana tankın arka camına ızgara, delik v.s yapılarak arka kutuya taşma camı ile yönlendiriliyor. Boru yönleri 90 derece yahut direkt aşağı mı olmalı?
Bilgilerini esirgemeyen değerli insanlara şimdiden teşekkür ederim.
Esen kalın.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228215/031120252310231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228215/031120252319021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228215/031120252319341.jpg[/IMG]
Merhaba değerli forum üyeleri.
Bahsi geçen ölçülerde yeni bir akvaryum yaptırmak istiyorum. Sump istemiyorum. Dış filtreler ile kullanacağım. Amacım ana tank içerisinde filtre emiş ve basış takımları olmaksızın temiz bir görüntü elde etmek.
Ortadan bir dış kule yaparak filtre veya filtrelere giden ve dönen suyu bu kutu aracılığıyla nasıl yapabilirim. Daha evvel denenmiş midir? Açıkçası sağlıklı bir kaynak bulamadım.
Ayrıca su değişimi v.s gibi durumlarda da tahliye amaçlı kullanırım düşüncesindeyim.
Merak ettiğim ana tankın arka camına ızgara, delik v.s yapılarak arka kutuya taşma camı ile yönlendiriliyor. Boru yönleri 90 derece yahut direkt aşağı mı olmalı?
Bilgilerini esirgemeyen değerli insanlara şimdiden teşekkür ederim.
Esen kalın.
Yeni Kurulum Yeni Heyecan
Bugün biraz bitki ilavesi yaptım. Bu tankı GT'lere ayırmam nedeniyle zeminde silis kum kullanmıştım ve bitki eklemeyi düşünmüyordum. Fakat sonra sonra biraz bitki ile ortamı renklendirmek güzel olur dedim. Basit türlerden gelişigüzel bir kompozisyon yaptım.
Güncel fotoğraflar...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228215/020620212045421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228215/020620212045511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228215/020620212046001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228215/020620212046471.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228215/020620212046571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228215/020620212047091.jpg[/IMG]
Bugün biraz bitki ilavesi yaptım. Bu tankı GT'lere ayırmam nedeniyle zeminde silis kum kullanmıştım ve bitki eklemeyi düşünmüyordum. Fakat sonra sonra biraz bitki ile ortamı renklendirmek güzel olur dedim. Basit türlerden gelişigüzel bir kompozisyon yaptım.
Güncel fotoğraflar...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228215/020620212045421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228215/020620212045511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228215/020620212046001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228215/020620212046471.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228215/020620212046571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228215/020620212047091.jpg[/IMG]
Başardım
Fevkalade bir tank. Elinize sağlık.
Fevkalade bir tank. Elinize sağlık.
Yeni Kurulum Yeni Heyecan
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228215/310520212132501.jpg[/IMG]
Bu paşa bir süredir boğazında takılı kalan çakıl taşından kurtulmuş çok şükür. Keyfimiz yerinde...
Eşiyle buluşmadan önce kondisyon kazanıyor. Öte yandan eşi yavruları ile beraber.
Yavrular takribi 20 günlük oldu...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228215/310520212138561.jpg[/IMG]
Haziran sonuna kadar anneden ayırmayı düşünmüyorum. O süreye kadar 2 cm civarı boylanmış olacaklarını ümit ediyorum...
Esen kalın.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228215/310520212132501.jpg[/IMG]
Bu paşa bir süredir boğazında takılı kalan çakıl taşından kurtulmuş çok şükür. Keyfimiz yerinde...
Eşiyle buluşmadan önce kondisyon kazanıyor. Öte yandan eşi yavruları ile beraber.
Yavrular takribi 20 günlük oldu...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228215/310520212138561.jpg[/IMG]
Haziran sonuna kadar anneden ayırmayı düşünmüyorum. O süreye kadar 2 cm civarı boylanmış olacaklarını ümit ediyorum...
Esen kalın.
Yeni Kurulum Yeni Heyecan
Merhaba Cem Bey.
Evimde masif ağaç temalı bir düzenek kurdum. Ve hususi olarak aşık olunası bir ağacı tercih ettim. Bu sebepten yine aynı ağaçtan bir mobilya yaptırmam gerekti...
Gönlüm 180 yahut 190 cm lik bir konsol yaptırmaktı ve fakat istediğim ağaçtan o ölçüde çıkaramadık...
Hem dekorasyon bütünlüğü hem masifin mdf, sunta v.s malzemelere göre su ve neme karşı dayanıklılığı nedeniyle masiften vazgeçemezdim...
Buyurduğunuz ölçüyü düşündüm ve benzer uygulamaları gördüm azizim. Ve fakat yan yana 3 tank çok kullanışlı olmayacak hissiyatı yarattı. En azından 160 için... Şayet 180 - 190 olsa aralara 10'ar cm fevkalade olurdu kanımca...
Bir zaman sonra 150x50x50 başka bir tank yaptırmak arzusundayım. O vakit çok daha şık olacaktır inşaAllah.
Çok teşekkür ediyorum...
Yüreğinize sağlık.
[EDIT]Safrane42,2021-05-31 21:54:56[/EDIT]
Merhaba Cem Bey.
Evimde masif ağaç temalı bir düzenek kurdum. Ve hususi olarak aşık olunası bir ağacı tercih ettim. Bu sebepten yine aynı ağaçtan bir mobilya yaptırmam gerekti...
Gönlüm 180 yahut 190 cm lik bir konsol yaptırmaktı ve fakat istediğim ağaçtan o ölçüde çıkaramadık...
Hem dekorasyon bütünlüğü hem masifin mdf, sunta v.s malzemelere göre su ve neme karşı dayanıklılığı nedeniyle masiften vazgeçemezdim...
Buyurduğunuz ölçüyü düşündüm ve benzer uygulamaları gördüm azizim. Ve fakat yan yana 3 tank çok kullanışlı olmayacak hissiyatı yarattı. En azından 160 için... Şayet 180 - 190 olsa aralara 10'ar cm fevkalade olurdu kanımca...
Bir zaman sonra 150x50x50 başka bir tank yaptırmak arzusundayım. O vakit çok daha şık olacaktır inşaAllah.
Çok teşekkür ediyorum...
Yüreğinize sağlık.
[EDIT]Safrane42,2021-05-31 21:54:56[/EDIT]
Yeni Kurulum Akvaryum
Merhaba.
Hayırlı olsun. Tebrik ederim. Green Terror besliyorum. Şahane renkleri olan balıklar. Eş tutmuş bir çift bulabilirseniz fevkalade keyif almanız muhtemel. Karma Amerikan tankının paşası olacağına kuşkunuz olmasın...
Selamlar...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228215/250420211009321.jpg[/IMG]
Merhaba.
Hayırlı olsun. Tebrik ederim. Green Terror besliyorum. Şahane renkleri olan balıklar. Eş tutmuş bir çift bulabilirseniz fevkalade keyif almanız muhtemel. Karma Amerikan tankının paşası olacağına kuşkunuz olmasın...
Selamlar...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228215/250420211009321.jpg[/IMG]
Yeni Kurulum Yeni Heyecan
Arkadaşlar.
Erkek Green Terror'ü eş ve yavrularının yanından ayırıp başka bir tanka koydum.
Geldiği tankta dere çakılı vardı. Ve bir haftadır büyük yem alamadığını farkettim. Bugün anladım ki boğazında bir tane çakıl var... Ağzından 3 ila 4 cm kadar içerde...
Bu durum yem yemesine engel değil ama dediğim gibi eskiden olduğu gibi büyük yem parçasını yutamıyor.
Sizce bu çakılı kendi kendine çıkartabilir mi? Yoksa müdahale etmel lüzum hasıl olur mu?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228215/290520212051221.jpg[/IMG]
Arkadaşlar.
Erkek Green Terror'ü eş ve yavrularının yanından ayırıp başka bir tanka koydum.
Geldiği tankta dere çakılı vardı. Ve bir haftadır büyük yem alamadığını farkettim. Bugün anladım ki boğazında bir tane çakıl var... Ağzından 3 ila 4 cm kadar içerde...
Bu durum yem yemesine engel değil ama dediğim gibi eskiden olduğu gibi büyük yem parçasını yutamıyor.
Sizce bu çakılı kendi kendine çıkartabilir mi? Yoksa müdahale etmel lüzum hasıl olur mu?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228215/290520212051221.jpg[/IMG]
Su Değişimsiz 5. Ay
"Akvaryumlarını kimyasal çorbası yapmak zorunda kalan hobici arkadaşlarımada her zaman üzülmüşümdür." sözü Mete Bey'e aittir ve bende bu söze katıldığımı ifade ettim. Ve fakat bu sözün su değişimi için edilmediği aşikar...
Mete Bey kanımca; akvaryuma suyuna ilave edilen muhtelif kimyasallar (gübreler, su düzenleyiciler v.s) için böyle bir söz etti. Zira bende bu kasıtla söylediğini düşündüm. Sizler bu sözü su değişimi ile ilişkilendirmişsiniz.
Bir diğer konu, dünyada fevkalade özgün yöntemlerle ilerleyen bu hobinin görece farklı uygulamalar ile süregelmesi, zenginliktir esasında...
Bir kesim su değişimini haftalık yaparken başka bir kesim 3 yıl dokunmaz bile... Nihayetinde her ikisi de başarılı olmuştur...
Sonucu müspet olan bir vaziyetten menfi hisler yaratmaya lüzum var mıdır?
İyi bayramlar...
"Akvaryumlarını kimyasal çorbası yapmak zorunda kalan hobici arkadaşlarımada her zaman üzülmüşümdür." sözü Mete Bey'e aittir ve bende bu söze katıldığımı ifade ettim. Ve fakat bu sözün su değişimi için edilmediği aşikar...
Mete Bey kanımca; akvaryuma suyuna ilave edilen muhtelif kimyasallar (gübreler, su düzenleyiciler v.s) için böyle bir söz etti. Zira bende bu kasıtla söylediğini düşündüm. Sizler bu sözü su değişimi ile ilişkilendirmişsiniz.
Bir diğer konu, dünyada fevkalade özgün yöntemlerle ilerleyen bu hobinin görece farklı uygulamalar ile süregelmesi, zenginliktir esasında...
Bir kesim su değişimini haftalık yaparken başka bir kesim 3 yıl dokunmaz bile... Nihayetinde her ikisi de başarılı olmuştur...
Sonucu müspet olan bir vaziyetten menfi hisler yaratmaya lüzum var mıdır?
İyi bayramlar...
Yeni Kurulum Yeni Heyecan
[QUOTE=Mete36]Çok keyifli bir akvaryum kuracaginiza adım gibi eminim.
Siyah kumun bitkileri ve canlıları daha güzel gosterdigini dusunuyorum. Azot dongusude oturduktan sonra en az mudahele ile keyifle izleyeceginiz bir akvaryumunuz olacaktır muhakkak
Keyifli hobiler ilhan bey[/QUOTE][QUOTE=Mete36]Çok keyifli bir akvaryum kuracaginiza adım gibi eminim.
Siyah kumun bitkileri ve canlıları daha güzel gosterdigini dusunuyorum. Azot dongusude oturduktan sonra en az mudahele ile keyifle izleyeceginiz bir akvaryumunuz olacaktır muhakkak
Keyifli hobiler ilhan bey[/QUOTE]
Teşekkür ederim Mete Bey,
Yavrular biraz palazlandıktan sonra kısmet artık. Buyurduğunuz gibi siyah kumu bende düşündüm. Bilhassa JBL Manado Dark üzerinde yoğunlaştım. Sonra yine tercihimi dere kumundan yana kullanmaya karar verdim. Zira 30 kilogram yıkanmış ve güneşte kurutulmuş [:)] dere kumum var...
Eskiler bilir. Dere kumu, midye kırığı, mercan, silis...
Eskiden kum bunlardı. Şimdi o kadar çeşit...
Varolun,
[QUOTE=Mete36]Çok keyifli bir akvaryum kuracaginiza adım gibi eminim.
Siyah kumun bitkileri ve canlıları daha güzel gosterdigini dusunuyorum. Azot dongusude oturduktan sonra en az mudahele ile keyifle izleyeceginiz bir akvaryumunuz olacaktır muhakkak
Keyifli hobiler ilhan bey[/QUOTE][QUOTE=Mete36]Çok keyifli bir akvaryum kuracaginiza adım gibi eminim.
Siyah kumun bitkileri ve canlıları daha güzel gosterdigini dusunuyorum. Azot dongusude oturduktan sonra en az mudahele ile keyifle izleyeceginiz bir akvaryumunuz olacaktır muhakkak
Keyifli hobiler ilhan bey[/QUOTE]
Teşekkür ederim Mete Bey,
Yavrular biraz palazlandıktan sonra kısmet artık. Buyurduğunuz gibi siyah kumu bende düşündüm. Bilhassa JBL Manado Dark üzerinde yoğunlaştım. Sonra yine tercihimi dere kumundan yana kullanmaya karar verdim. Zira 30 kilogram yıkanmış ve güneşte kurutulmuş [:)] dere kumum var...
Eskiler bilir. Dere kumu, midye kırığı, mercan, silis...
Eskiden kum bunlardı. Şimdi o kadar çeşit...
Varolun,
Yeni Kurulum Yeni Heyecan
[QUOTE=Mehya]Mobilyanız oldukça şık ve güzel maşallah ama merak ettiğim konu akvaryumları neden küçük tercih ettiniz tam üzerine göre daha geniş hacimli akvaryum da yaptırabilirdiniz[:?][/QUOTE]
Merhaba Murat Bey,
Evvela teşekkür ederim. Zira mobilyası için 10 gün emek harcandı. Benim de içime sindi. Ölçüsü de sizin buyurduğunuz gibi mevcutlara göre büyük. (150 x 50 x h100) Esasında 190 cm yapıp 3 tankı yanyana koymak istemiştim. Fakat son anda buna karar vedik.
Ve ileride 150 cm'lik bir tank yaptırmayı düşünüyorum. O zaman daha şık olacaktır kanımca...
Varolun,
[QUOTE=Mehya]Mobilyanız oldukça şık ve güzel maşallah ama merak ettiğim konu akvaryumları neden küçük tercih ettiniz tam üzerine göre daha geniş hacimli akvaryum da yaptırabilirdiniz[:?][/QUOTE]
Merhaba Murat Bey,
Evvela teşekkür ederim. Zira mobilyası için 10 gün emek harcandı. Benim de içime sindi. Ölçüsü de sizin buyurduğunuz gibi mevcutlara göre büyük. (150 x 50 x h100) Esasında 190 cm yapıp 3 tankı yanyana koymak istemiştim. Fakat son anda buna karar vedik.
Ve ileride 150 cm'lik bir tank yaptırmayı düşünüyorum. O zaman daha şık olacaktır kanımca...
Varolun,
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
MuratOzdemir,
oktay42,
Kuduoglu,
osmandbnl,
aktugsedat,
EmirY,
zen666,
HaydarGul,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
0rnn,
altuntasseref,
exCaLiSTa,
oguzsel,
ternapi,
zekigonlum,
banned,
syerli,
ereneroglu,
hasancn,
ballantines,
ochischeni_rcmr,
abstract07,
drtanganyika,
Conix,
yeekim,
BASARSURMEGOZ,
ochischeni_pspl,
LeafyAqua,
SEYTAL33,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
