ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
syhmslgc
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Şubat 2007 18:58
Son Ziyaret:
25 Şubat 2026 19:51
Toplam Mesaj:
70 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Şeyhmus Olgaç
Doğum Tarihi:
17 Kasım 1987
Yaş:
38
İl:
Mugla
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

SON 10 MESAJI
Elektrik Kesintisi Sonrası Dış Filtrenin Çalışması
[QUOTE=Atromitos]Takırtı yapması bana hava yapmış olabileceğini düşündürdü.[/QUOTE]
Hava yaptigini sanmiyorum o surecte ust hava kapagini söküp havasini aldigimda da sonuc degismiyor
[QUOTE=Atromitos]Takırtı yapması bana hava yapmış olabileceğini düşündürdü.[/QUOTE]
Hava yaptigini sanmiyorum o surecte ust hava kapagini söküp havasini aldigimda da sonuc degismiyor
Elektrik Kesintisi Sonrası Dış Filtrenin Çalışması
[QUOTE=kibrit]İç filtreye döndüm, bi filtre tasarlamam lazım, zaten bozuktu filtrem. Atman değildi, istersen motor pervanesini değiştir ama düzelmezse parana yazık olur.[/QUOTE]
Bende pervane takımından supheleniyorum cunku az sesli calisiyor,
[QUOTE=kibrit]İç filtreye döndüm, bi filtre tasarlamam lazım, zaten bozuktu filtrem. Atman değildi, istersen motor pervanesini değiştir ama düzelmezse parana yazık olur.[/QUOTE]
Bende pervane takımından supheleniyorum cunku az sesli calisiyor,
Elektrik Kesintisi Sonrası Dış Filtrenin Çalışması
[QUOTE=kibrit]Bende de aynı sorun vardı, fişi çekip takıyordum birkaç , düzeliyordu, sonra filtreyi temizlemek için götürüyordum, elimden düştü pert oldu, yenisini alman gerekecek ya da kafa kısmını değiştirmen gerek. Giden gidiyor anlıyacağın.[/QUOTE]
Geçmiş olsun. Sizdeki filtre atman 3338 mi ? Aslında korkum ben evde yokken o şeklide kalıp çalışmaması
[QUOTE=kibrit]Bende de aynı sorun vardı, fişi çekip takıyordum birkaç , düzeliyordu, sonra filtreyi temizlemek için götürüyordum, elimden düştü pert oldu, yenisini alman gerekecek ya da kafa kısmını değiştirmen gerek. Giden gidiyor anlıyacağın.[/QUOTE]
Geçmiş olsun. Sizdeki filtre atman 3338 mi ? Aslında korkum ben evde yokken o şeklide kalıp çalışmaması
Elektrik Kesintisi Sonrası Dış Filtrenin Çalışması
Arkadaşlar merhaba
Atman 3338 dış filtrem elektrik kesintisinden yada fişi kendim çekip geri taktıktan sonra çalışmama sorunu var. Elektrik geldikten yada fişi taktıktan sonra bazen 2 3 bazende 15 20 dk kadar takırtı şeklinde ses çıkartıp ondan sonra çalışmaya başlıyor, bu sorunun sebebi ve çözümü konusunda bilgilerinize ihtiyacım var
Arkadaşlar merhaba
Atman 3338 dış filtrem elektrik kesintisinden yada fişi kendim çekip geri taktıktan sonra çalışmama sorunu var. Elektrik geldikten yada fişi taktıktan sonra bazen 2 3 bazende 15 20 dk kadar takırtı şeklinde ses çıkartıp ondan sonra çalışmaya başlıyor, bu sorunun sebebi ve çözümü konusunda bilgilerinize ihtiyacım var
DIY Demir Gübresi Hazırlama (Şelatlama)
Arkadaşlar merhaba
Konuda tarifi verildiği şekilde hazırladığım gübreler genelde 1 2 hafta içinde bozuluyor, bu sebeple gübreleri 1 hafta içinde tükenecek miktarda hazırlamaya başladım, gübrenin bozulmasına neyin sebep olduğu konusunda küçük bi deney yapmak istedim. yaklaşık 20 saat önce hazırladığım gübreleri 3 ayrı kaba hava almayacak şekilde doldurdum
1 kap içinde hava kalmayacak şekilde tam dolduruldu ve ışıkta bırakıldı
2. kap yarısına kadar dolduruldu ışık görmeyen yerde muhafaza edildi
3. kap ise içinde hava kalmayacak şekilde doldurulup ışık almayacak şekilde muhafaza edildi.
Gözlemlediğim kadarı ile şu sonuçlar çıktı
1 ışığın şelatı bozduğu( ki bu durum konunun başında da belirtilmişti)
2. 2. Kap yarıya kadar dolduruldu ve karanlıkta muhafaza edildi, ışık almadığı halde nerdeyse ışık alan kadar renginde bozulma meydana geldi ki bu bana kabın içindeki havanın, yani oksijenin demirle tepkimeye girip gübrenin bozulmasına sebep olduğu
3.kaptaki gübre dün hazılndığı gibi duruyordu.
Sonuç olarak en az ışık kadar gübrenin, havadanda uzak tutulması gerektiğini düşünmeye başladım bu konuda kimya bilgisi iyi arkadaşların da yorumlarını bekliyorum
[IMG]http://i.hizliresim.com/Zka650.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba
Konuda tarifi verildiği şekilde hazırladığım gübreler genelde 1 2 hafta içinde bozuluyor, bu sebeple gübreleri 1 hafta içinde tükenecek miktarda hazırlamaya başladım, gübrenin bozulmasına neyin sebep olduğu konusunda küçük bi deney yapmak istedim. yaklaşık 20 saat önce hazırladığım gübreleri 3 ayrı kaba hava almayacak şekilde doldurdum
1 kap içinde hava kalmayacak şekilde tam dolduruldu ve ışıkta bırakıldı
2. kap yarısına kadar dolduruldu ışık görmeyen yerde muhafaza edildi
3. kap ise içinde hava kalmayacak şekilde doldurulup ışık almayacak şekilde muhafaza edildi.
Gözlemlediğim kadarı ile şu sonuçlar çıktı
1 ışığın şelatı bozduğu( ki bu durum konunun başında da belirtilmişti)
2. 2. Kap yarıya kadar dolduruldu ve karanlıkta muhafaza edildi, ışık almadığı halde nerdeyse ışık alan kadar renginde bozulma meydana geldi ki bu bana kabın içindeki havanın, yani oksijenin demirle tepkimeye girip gübrenin bozulmasına sebep olduğu
3.kaptaki gübre dün hazılndığı gibi duruyordu.
Sonuç olarak en az ışık kadar gübrenin, havadanda uzak tutulması gerektiğini düşünmeye başladım bu konuda kimya bilgisi iyi arkadaşların da yorumlarını bekliyorum
[IMG]http://i.hizliresim.com/Zka650.jpg[/IMG]
15 Saattir Elektrikler Yok . Yapılması Gereken Ne?
Ups konusunda bende küçük bir ekleme yapmak istiyorum. Elektrik kesintileri için sıfır ups aldım 600va kapasiteli, bu ups dolphin c500 marka model 12 watt güç çeken cihazı çok uzun bir süre çalıştırıyordu ancak aynı ups atman 3338 marka model 35 watt gücündeki dış filtremi ne yazıkki çalıştırmıyordu... burda çalıştırmama sebebi elbette gücünün yetmemesi değil, piyasadaki giriş seviyesi ucuz ups ler 12 volt aküyü 220 volt a çevirirken kare dalga dediğimiz şebeke geriliminden farklı bir sinyal şekli ile çevirdiğinden bazı dış filtreler ve bazı elektrikli aletler ne yazıkki ups ile çalışmamakta... cihazı ups ye taktığımızda sadece bir zırıldama sesi gelmekteydi, ben bu sorunu ne yazıkki çözemedim ve aldığım ups cihazı boş bi şekilde köşede duruyor şu anda, ups cihazı alacaklar bu konuyu göz önünde bulundursunlar ayrıca içimizde elektronikçi arkadaşlar varsa ve bu konuda bildikleri bir çözüm varsa ve bunu bizimle paylaşırlarsa da çok makbule geçer.
Ups konusunda bende küçük bir ekleme yapmak istiyorum. Elektrik kesintileri için sıfır ups aldım 600va kapasiteli, bu ups dolphin c500 marka model 12 watt güç çeken cihazı çok uzun bir süre çalıştırıyordu ancak aynı ups atman 3338 marka model 35 watt gücündeki dış filtremi ne yazıkki çalıştırmıyordu... burda çalıştırmama sebebi elbette gücünün yetmemesi değil, piyasadaki giriş seviyesi ucuz ups ler 12 volt aküyü 220 volt a çevirirken kare dalga dediğimiz şebeke geriliminden farklı bir sinyal şekli ile çevirdiğinden bazı dış filtreler ve bazı elektrikli aletler ne yazıkki ups ile çalışmamakta... cihazı ups ye taktığımızda sadece bir zırıldama sesi gelmekteydi, ben bu sorunu ne yazıkki çözemedim ve aldığım ups cihazı boş bi şekilde köşede duruyor şu anda, ups cihazı alacaklar bu konuyu göz önünde bulundursunlar ayrıca içimizde elektronikçi arkadaşlar varsa ve bu konuda bildikleri bir çözüm varsa ve bunu bizimle paylaşırlarsa da çok makbule geçer.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=shimendifer]Tanesi 15 cent e bile led bulmak mümkün ama ben bu hataya daha önce düştüm o fiyata alacağınız ledlerin hem Lümenleri düşük hemde CRI ları neredeyse 60 ın bile altında bu durumda da 6500 k diye alıp kullandığınız ucuz ledlerin neden olduğu alg derdiyle uğraşmaktan ledlere güvenip sürekli daha dengeli dizilim oluşturmaya çabalamaktan çok zaman ve şevk kaybedebilirsiniz. Bunu şahsen yaşadığım için söylüyorum. Şu anda tanesi 50 cent altına kaliteli led bulmak zor. Evet yok değil var ama bahsettiğim sıkıntıları mevcut. Almadan önce detaylı datasheetlerini inceleyin. CRI değerleri mümkünse 60 üzeri olsun. Lm değerleri 1 w için 90 üzeri olmalı. Mesela http://www.aliexpress.com/item/300pcs-free-shipping-High-Power-Epistar-Chip-1W-cold-white-LED-Lamp-Beads-for-led-Bulb/1976894911.html?spm=2114.01020208.3.273.dvliKT&s=p&ws_ab_test=searchweb201556_1,searchweb201644_4_79_78_77_82_80_62,searchweb201560_8 bu linkte Epistar olduğu iddia edilen ledler var 300 tanesi 27.9 usd tanesi 10 cent. Ama hakkın da en ufak teknik bilgi yok :)
Mesela[URL]http://www.aliexpress.com/item/Wholesale-1-W-100-pcs-Ultra-Bright-New-High-Power-Led-Without-AL-Base-Board-White/467699939.html?spm=2114.01020208.3.330.cEc4WD&ws_ab_test=searchweb201556_1,searchweb201644_4_79_78_77_82_80_62,searchweb201560_8[/URL] 100 tanesi 8 usd :) Aydınlatma için uygun mu %100 peki akvaryum için ??? [/QUOTE]
İlginize teşekkür ederim ben az daha araştırayım en iyisi , dediğiniz şekilde kaliteli ledler kullanırsam maliyet epey bi artacak gibi.
[QUOTE=shimendifer]Tanesi 15 cent e bile led bulmak mümkün ama ben bu hataya daha önce düştüm o fiyata alacağınız ledlerin hem Lümenleri düşük hemde CRI ları neredeyse 60 ın bile altında bu durumda da 6500 k diye alıp kullandığınız ucuz ledlerin neden olduğu alg derdiyle uğraşmaktan ledlere güvenip sürekli daha dengeli dizilim oluşturmaya çabalamaktan çok zaman ve şevk kaybedebilirsiniz. Bunu şahsen yaşadığım için söylüyorum. Şu anda tanesi 50 cent altına kaliteli led bulmak zor. Evet yok değil var ama bahsettiğim sıkıntıları mevcut. Almadan önce detaylı datasheetlerini inceleyin. CRI değerleri mümkünse 60 üzeri olsun. Lm değerleri 1 w için 90 üzeri olmalı. Mesela http://www.aliexpress.com/item/300pcs-free-shipping-High-Power-Epistar-Chip-1W-cold-white-LED-Lamp-Beads-for-led-Bulb/1976894911.html?spm=2114.01020208.3.273.dvliKT&s=p&ws_ab_test=searchweb201556_1,searchweb201644_4_79_78_77_82_80_62,searchweb201560_8 bu linkte Epistar olduğu iddia edilen ledler var 300 tanesi 27.9 usd tanesi 10 cent. Ama hakkın da en ufak teknik bilgi yok :)
Mesela[URL]http://www.aliexpress.com/item/Wholesale-1-W-100-pcs-Ultra-Bright-New-High-Power-Led-Without-AL-Base-Board-White/467699939.html?spm=2114.01020208.3.330.cEc4WD&ws_ab_test=searchweb201556_1,searchweb201644_4_79_78_77_82_80_62,searchweb201560_8[/URL] 100 tanesi 8 usd :) Aydınlatma için uygun mu %100 peki akvaryum için ??? [/QUOTE]
İlginize teşekkür ederim ben az daha araştırayım en iyisi , dediğiniz şekilde kaliteli ledler kullanırsam maliyet epey bi artacak gibi.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=shimendifer]Bu işe ayırdığınız bütçe ne kadar ? eğer biraz yüksekse Cree lerden kullanabilirsiniz. Onlar 1w 3w ve 5 w sürülebiliyorlar. http://www.aliexpress.com/item/1pcs-lot-free-ship-Solderless-Cree-XT-E-XTE-5W-LED-Warm-White-3000-3200K-Cold/32349556390.html?spm=2114.01020208.3.44.6kv5Xj&ws_ab_test=searchweb201556_1,searchweb201644_4_79_78_77_82_80_62,searchweb201560_8 linkinde mevcur XT-E serilerinden düşünülebilir.Kabaca bir hesap yaparsak şimdi 1w ledlerin kalitelisi 1.39 civarında(powerlux veya Edison) ucuzu da ortalama 0.70 tl yani 175 ila 347 tl arasında maliyeti olur.Cree kullanırsanız ortalama 1.30 usd gibi 117 usd gibi bir rakkam yapıyor. yani kaliteli 1w led ile 1-5 w sürülebilen cree ler aynı para. CRI indexleri göz önünde tutulursa Cree mantıklı olabilir. [/QUOTE]
Açıkçası çok açılmayı düşünmüyorum 1 wattlık olacakça alieşpreste 100 tanesi 5-10 dolara satılan ledlerden kullanabilirim diye düşünüyorum
[QUOTE=shimendifer]Bu işe ayırdığınız bütçe ne kadar ? eğer biraz yüksekse Cree lerden kullanabilirsiniz. Onlar 1w 3w ve 5 w sürülebiliyorlar. http://www.aliexpress.com/item/1pcs-lot-free-ship-Solderless-Cree-XT-E-XTE-5W-LED-Warm-White-3000-3200K-Cold/32349556390.html?spm=2114.01020208.3.44.6kv5Xj&ws_ab_test=searchweb201556_1,searchweb201644_4_79_78_77_82_80_62,searchweb201560_8 linkinde mevcur XT-E serilerinden düşünülebilir.Kabaca bir hesap yaparsak şimdi 1w ledlerin kalitelisi 1.39 civarında(powerlux veya Edison) ucuzu da ortalama 0.70 tl yani 175 ila 347 tl arasında maliyeti olur.Cree kullanırsanız ortalama 1.30 usd gibi 117 usd gibi bir rakkam yapıyor. yani kaliteli 1w led ile 1-5 w sürülebilen cree ler aynı para. CRI indexleri göz önünde tutulursa Cree mantıklı olabilir. [/QUOTE]
Açıkçası çok açılmayı düşünmüyorum 1 wattlık olacakça alieşpreste 100 tanesi 5-10 dolara satılan ledlerden kullanabilirim diye düşünüyorum
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=shimendifer]Selam genelde litre başına 0.3 0.4 w gibi bir değer yeterli geliyor. Bu durumda sizin tankta da 250 gibi yeterli olur sanırım ama 75 yükseklik 1w ledlerde biraz sıkıntı yaratabilir. Benim daha önce yaptığım tanklar genelde 50 cm yükseklikte 5-10 cm arası kum desek 40 cm su yüksekliği yapıyor bu durumda 1 w ledler iyi geliyor hafif kaldığı noktada 60derece lens ile (dizayna göre değişir) durumu topluyorum. Ama sizin tankta bence 3w led kullanmak daha mantıklı olabilir. Renk dizilimi konusunda Mustafa beyin ilk postunda zaten yeterince açıklama mevcut. Tüm o kombinasyonlara ek 3 tip ledle de %50 beyaz %30 Mavi %20 kırmızı kombinasyonu ile yapabilirsiniz. İşe yarar. 1w veya 3 w konusunda diğer arkadaşlarda fikirlerini yazarsa sanırım sizin için daha açıklayıcı olmuş olur.[/QUOTE]
İlginize teşekkür ederim. Bende 1watt yerine 3watt kullansam nasıl olur diye sorumu güncelleyecektim, hem 1 watt ledlerin yetersiz gelebilme durumu hemde çok sayıda ledi tek tek montaj yapmak ile uğraşmamak için, diğer arkadaşlarında yorumlarını bekleyelim.
Ayrıca kırmızı power ledlerin çalışma voltaj ve akımları beyazlardan farklı, bunları aynı güç kaynağı üzerinden beslememiz kırmızılar için sorun çıkartmazmı?
http://tr.aliexpress.com/item/10pcs-lot-3W-45mil-Chip-Deep-Red-660-665nm-LED-bead-diodes-plant-grow-Light-Lamp/32473428182.html?ws_ab_test=searchweb201556_1,searchweb201644_3_79_78_77_82_80_62,searchweb201560_3
[QUOTE=shimendifer]Selam genelde litre başına 0.3 0.4 w gibi bir değer yeterli geliyor. Bu durumda sizin tankta da 250 gibi yeterli olur sanırım ama 75 yükseklik 1w ledlerde biraz sıkıntı yaratabilir. Benim daha önce yaptığım tanklar genelde 50 cm yükseklikte 5-10 cm arası kum desek 40 cm su yüksekliği yapıyor bu durumda 1 w ledler iyi geliyor hafif kaldığı noktada 60derece lens ile (dizayna göre değişir) durumu topluyorum. Ama sizin tankta bence 3w led kullanmak daha mantıklı olabilir. Renk dizilimi konusunda Mustafa beyin ilk postunda zaten yeterince açıklama mevcut. Tüm o kombinasyonlara ek 3 tip ledle de %50 beyaz %30 Mavi %20 kırmızı kombinasyonu ile yapabilirsiniz. İşe yarar. 1w veya 3 w konusunda diğer arkadaşlarda fikirlerini yazarsa sanırım sizin için daha açıklayıcı olmuş olur.[/QUOTE]
İlginize teşekkür ederim. Bende 1watt yerine 3watt kullansam nasıl olur diye sorumu güncelleyecektim, hem 1 watt ledlerin yetersiz gelebilme durumu hemde çok sayıda ledi tek tek montaj yapmak ile uğraşmamak için, diğer arkadaşlarında yorumlarını bekleyelim.
Ayrıca kırmızı power ledlerin çalışma voltaj ve akımları beyazlardan farklı, bunları aynı güç kaynağı üzerinden beslememiz kırmızılar için sorun çıkartmazmı?
http://tr.aliexpress.com/item/10pcs-lot-3W-45mil-Chip-Deep-Red-660-665nm-LED-bead-diodes-plant-grow-Light-Lamp/32473428182.html?ws_ab_test=searchweb201556_1,searchweb201644_3_79_78_77_82_80_62,searchweb201560_3
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Arkadaşlar merhaba
125x60x75h ebatlarında bitkili akvaryumda kullandığım floresanların perfonmansından memnun kalmadığım için led aydınlatmaya geçmeyi düşünüyorum.
Akvaryumda anubias, moss, saz, herferi subulata benzeri bitkiler mevcut. Kurmak istediğim sistemle ilgili bazı sorularım var sizlere danışmak istedim.
1. Toplamda kaç w aydınlatma kullanmalıyım 1w lık power ledlerden hangi renk kombinasyon ve dizilimi önerirsiniz (bu kısım için detay yazabilirseniz çok sevinirim )
2. Ledleri akvaryumun üstüne nasıl ve kaç sıra olarak yerleştirmem daha sağlıklı olur
3. Kaç derecelik lens kullanmalıyım yada kullanmam gerekirmi?
Arkadaşlar merhaba
125x60x75h ebatlarında bitkili akvaryumda kullandığım floresanların perfonmansından memnun kalmadığım için led aydınlatmaya geçmeyi düşünüyorum.
Akvaryumda anubias, moss, saz, herferi subulata benzeri bitkiler mevcut. Kurmak istediğim sistemle ilgili bazı sorularım var sizlere danışmak istedim.
1. Toplamda kaç w aydınlatma kullanmalıyım 1w lık power ledlerden hangi renk kombinasyon ve dizilimi önerirsiniz (bu kısım için detay yazabilirseniz çok sevinirim )
2. Ledleri akvaryumun üstüne nasıl ve kaç sıra olarak yerleştirmem daha sağlıklı olur
3. Kaç derecelik lens kullanmalıyım yada kullanmam gerekirmi?
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
