ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
youngaquarist
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
34
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Temmuz 2020 21:30
Son Ziyaret:
21 Saat 5 Dakika önce
Toplam Mesaj:
22 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
3 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sefa Özdemir
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Samsun
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Sefa Özdemir
SON 10 MESAJI
Apistogramma Macmasteri
[QUOTE=HarunYILDIRIM]Sefa valla seni tebrik ediyorum kardeşim, inanılmaz yol katettin [:iyi:] Sağlıkla besleyip büyütmek nasip olsun, selamlar...[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim abi senin emeğin de çok büyük adım adım destek aldım senden tüm süreçte yanımdaydın Allah razı olsun
[QUOTE=HarunYILDIRIM]Sefa valla seni tebrik ediyorum kardeşim, inanılmaz yol katettin [:iyi:] Sağlıkla besleyip büyütmek nasip olsun, selamlar...[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim abi senin emeğin de çok büyük adım adım destek aldım senden tüm süreçte yanımdaydın Allah razı olsun
Apistogramma Macmasteri
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/310320261244421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/310320261244471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/310320261244521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/310320261244581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/310320261244421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/310320261244471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/310320261244521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/310320261244581.jpg[/IMG]
Apistogramma Macmasteri
[QUOTE=aquaticathearmi]Merhaba...
Kurulumunuz ve balıklarınız hayırlı olsun.
Amacınız üretim mi?
Ro mu çeşme suyu mu kullanıyorsunuz?
Görsellikten ziyade amacınız üretim ise bir kaç tavsiyede bulunmak isterim ;
Bildiğiniz üzere Apistolar yumuşak su (düşük ph ve gh ) severler. Çeşme suyunda yavru alırsınız fakat yaşatma/büyütme sansınız oldukça düşük...Çeşme suyunuzun kh değeri yüksek olduğundan ph da artacaktır. Bir de tankta kullanmış olduğunuz taşlar suya salınım yapar düşüncesindeyim . ; bu da kh yükselterek ph ında artmasına ve dalgalanmasına sebep olacaktır.
Suyunuzun doğal yöntemlerle ph nı düşürmek için catappa yaprağı , kızılağaç kozalağı gibi ürünler kullanabilirsiniz fakat , tabanda aktif toprak , Ro suyu kullanmadıkça ph 'nızı stabil hale getirmeniz olanaksız.
Keyifli hobiler.
[/QUOTE]
Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim mesajınızı biraz geç gördüm yaklaşık 2-3 ay kadar önce yumurta aldım ve yavruların sağlıklı bir şekilde büyümekte ters ozmos su kullandım ve akvaryuma catappa kızılağaç kozalağı da koymuştum kayalarla ilgili herhangi bir sorun yok yıllardır kullanmaktayım ve sertlik ölçümlerimi yapıyorum
[QUOTE=aquaticathearmi]Merhaba...
Kurulumunuz ve balıklarınız hayırlı olsun.
Amacınız üretim mi?
Ro mu çeşme suyu mu kullanıyorsunuz?
Görsellikten ziyade amacınız üretim ise bir kaç tavsiyede bulunmak isterim ;
Bildiğiniz üzere Apistolar yumuşak su (düşük ph ve gh ) severler. Çeşme suyunda yavru alırsınız fakat yaşatma/büyütme sansınız oldukça düşük...Çeşme suyunuzun kh değeri yüksek olduğundan ph da artacaktır. Bir de tankta kullanmış olduğunuz taşlar suya salınım yapar düşüncesindeyim . ; bu da kh yükselterek ph ında artmasına ve dalgalanmasına sebep olacaktır.
Suyunuzun doğal yöntemlerle ph nı düşürmek için catappa yaprağı , kızılağaç kozalağı gibi ürünler kullanabilirsiniz fakat , tabanda aktif toprak , Ro suyu kullanmadıkça ph 'nızı stabil hale getirmeniz olanaksız.
Keyifli hobiler.
[/QUOTE]
Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim mesajınızı biraz geç gördüm yaklaşık 2-3 ay kadar önce yumurta aldım ve yavruların sağlıklı bir şekilde büyümekte ters ozmos su kullandım ve akvaryuma catappa kızılağaç kozalağı da koymuştum kayalarla ilgili herhangi bir sorun yok yıllardır kullanmaktayım ve sertlik ölçümlerimi yapıyorum
Apistogramma Macmasteri Tedavisi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251513011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251513151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251513231.jpg[/IMG]
Herkese iyi günler apistogramma macmasteri balığımda olduşan hastalığın tedavi süreci ilgili bilgi vermek için bu konuyu açıyorum inşallah yardımcı olabilirim birilerine ve canlar kurtulur. Kendi başıma geldiğinde fark ettiğim üzere hastalık hakkında inanılmaz yanlış bilgiler mevcut.
Hastalığı fark ettiğim gün paylaşım gruplarında paylaştım ve pek çok kişi kafada delik hastalığı olduğunu söyledi tedavi olarak da su derecesini 27 derecelere çıkartıp flagy metronidazol vermem gerektiğini söyledi sarımsağın da faydalı olduğunu söylediler ben de ilaç uygulamadan ilk gün sıcaklığı yükseltip sarımsaklı yem verdim ve %15 su değişimi yaptım 2. Gün hastalık %50 daha fazla büyümüştü ve Harun Yıldırım abiye ulaştım Türkiyede apistogramma denilince akla gelen ilk isimlerden birisi sağolsun çok yardımcı oldu ve tedavi seyrim değişti hastalığın kafada delik hastalığı değil Columnaris hastalığı olduğunu söyledi bu hastalıkta su sıcaklığı tam tersine yükseldikçe parazit coşuyordu düşürünce ölüyordu Harun abiye güvenerek 21 dereceye düşürdüm sıcaklığı ve su değişimine gündelik devam ettim kaliteli ve az yem ile beslemeye devam ettim sarımsaklı yeme de devam ettim hastalığın sarımsakla ilgisi yoktu ancak bağışıklığı düşmüş balığıma başka parazitler de bulaşmasın diye düşündüm ayrıca Harun abi seachem paraguard ilacını önerdi ancak bütçemi aştığı için kullanamadım ben bu süreçte sıcaklığı 21 dereceye düşürmemin ardından 3-4 gün içerisinde hastalık %95 iyileşti ve 5 günün sonunda iz dahi kalmadı. Eğer ben kafada delik hastalığına yoğunlaşsam maalesef balığımı kaybedebilirdim üstelik tüm tedavileri ana tankımda yaptım. İnşallah başına gelen arkadaşlara yardımcı olabilmişimdir. Süreçteki fotoğrafları da yüklüyorum Harun abiye tekrardan teşekkür ediyorum işini ustalıkla yapıyor https://www.instagram.com/turkey_apisto_world?igsh=NGF0MWV1cXU2aWph takip edebilesiniz kendisini. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251528561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251529021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251529091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251529141.jpg[/IMG][QUOTE][/QUOTE][URL]null[/URL][EDIT]youngaquarist,2025-12-21 19:19:47[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251513011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251513151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251513231.jpg[/IMG]
Herkese iyi günler apistogramma macmasteri balığımda olduşan hastalığın tedavi süreci ilgili bilgi vermek için bu konuyu açıyorum inşallah yardımcı olabilirim birilerine ve canlar kurtulur. Kendi başıma geldiğinde fark ettiğim üzere hastalık hakkında inanılmaz yanlış bilgiler mevcut.
Hastalığı fark ettiğim gün paylaşım gruplarında paylaştım ve pek çok kişi kafada delik hastalığı olduğunu söyledi tedavi olarak da su derecesini 27 derecelere çıkartıp flagy metronidazol vermem gerektiğini söyledi sarımsağın da faydalı olduğunu söylediler ben de ilaç uygulamadan ilk gün sıcaklığı yükseltip sarımsaklı yem verdim ve %15 su değişimi yaptım 2. Gün hastalık %50 daha fazla büyümüştü ve Harun Yıldırım abiye ulaştım Türkiyede apistogramma denilince akla gelen ilk isimlerden birisi sağolsun çok yardımcı oldu ve tedavi seyrim değişti hastalığın kafada delik hastalığı değil Columnaris hastalığı olduğunu söyledi bu hastalıkta su sıcaklığı tam tersine yükseldikçe parazit coşuyordu düşürünce ölüyordu Harun abiye güvenerek 21 dereceye düşürdüm sıcaklığı ve su değişimine gündelik devam ettim kaliteli ve az yem ile beslemeye devam ettim sarımsaklı yeme de devam ettim hastalığın sarımsakla ilgisi yoktu ancak bağışıklığı düşmüş balığıma başka parazitler de bulaşmasın diye düşündüm ayrıca Harun abi seachem paraguard ilacını önerdi ancak bütçemi aştığı için kullanamadım ben bu süreçte sıcaklığı 21 dereceye düşürmemin ardından 3-4 gün içerisinde hastalık %95 iyileşti ve 5 günün sonunda iz dahi kalmadı. Eğer ben kafada delik hastalığına yoğunlaşsam maalesef balığımı kaybedebilirdim üstelik tüm tedavileri ana tankımda yaptım. İnşallah başına gelen arkadaşlara yardımcı olabilmişimdir. Süreçteki fotoğrafları da yüklüyorum Harun abiye tekrardan teşekkür ediyorum işini ustalıkla yapıyor https://www.instagram.com/turkey_apisto_world?igsh=NGF0MWV1cXU2aWph takip edebilesiniz kendisini. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251528561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251529021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251529091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/211220251529141.jpg[/IMG][QUOTE][/QUOTE][URL]null[/URL][EDIT]youngaquarist,2025-12-21 19:19:47[/EDIT]
Apistogramma Macmasteri
[QUOTE=HarunYILDIRIM]Hayırlı olsun , güle güle besleyin.
Erkek çiftleşmek istediğinden dişiye kur dansı yapıyor.
[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220252055101.jpg[/IMG]
Görüşünüz için teşekkür ederim
Sizce bu hindistan cevizi iyi midir yoksa dar girişli yeni bir Hindistan cevizi hazırlamama veya vatoz küpü koymama gerek var mıdır ?
[QUOTE=HarunYILDIRIM]Hayırlı olsun , güle güle besleyin.
Erkek çiftleşmek istediğinden dişiye kur dansı yapıyor.
[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220252055101.jpg[/IMG]
Görüşünüz için teşekkür ederim
Sizce bu hindistan cevizi iyi midir yoksa dar girişli yeni bir Hindistan cevizi hazırlamama veya vatoz küpü koymama gerek var mıdır ?
Apistogramma Macmasteri
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220251553381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220251553411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220251553441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220251553481.jpg[/IMG]
Herkese iyi günler
Akvaryumumda bir çift apistogramma macmasteri besliyorum birkaç gün önce ekledim ve erkeğin garip bir davranışı hakkında size danışmak istiyorum erkek dişiyi arkasına alıp hızlıca kuyruğunu sallıyor ve akıntı oluşturuyor bu hareketin anlamı nedir besleme ve üretimle ilgili tavsiyeleriniz olursa açığım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220251553381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220251553411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220251553441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/101220251553481.jpg[/IMG]
Herkese iyi günler
Akvaryumumda bir çift apistogramma macmasteri besliyorum birkaç gün önce ekledim ve erkeğin garip bir davranışı hakkında size danışmak istiyorum erkek dişiyi arkasına alıp hızlıca kuyruğunu sallıyor ve akıntı oluşturuyor bu hareketin anlamı nedir besleme ve üretimle ilgili tavsiyeleriniz olursa açığım.
Sera Siporax
[QUOTE=giyotyn]Ben de param param parçalamayı düşünüyorum bunları. Ciddiyim.
Çok gözüme batıyor bunların bu delikli nane şekli.
Niye ki yani niye böyleler?
İç sump içinde bir kilo kadar bunlardan, yarım kilo kadar da seachem matrix var. Ben bu siporaxları çekiçle ufak parcalara ayirsam hem daha az yer kaplarlar hem de aralarından su öylece akıp geçmez. Gözenekse gözenek. Ufak parçalar halinde olursa yüzey alanları artacağından daha fazla alan yaratmış olurum faydalı bakterilere.
Yanlış mıyım?
[/QUOTE]
Eğer bir fileye koyacaksanız olabilir gibi duruyor öbür türlü temizliği çok zor olacaktır
[QUOTE=giyotyn]Ben de param param parçalamayı düşünüyorum bunları. Ciddiyim.
Çok gözüme batıyor bunların bu delikli nane şekli.
Niye ki yani niye böyleler?
İç sump içinde bir kilo kadar bunlardan, yarım kilo kadar da seachem matrix var. Ben bu siporaxları çekiçle ufak parcalara ayirsam hem daha az yer kaplarlar hem de aralarından su öylece akıp geçmez. Gözenekse gözenek. Ufak parçalar halinde olursa yüzey alanları artacağından daha fazla alan yaratmış olurum faydalı bakterilere.
Yanlış mıyım?
[/QUOTE]
Eğer bir fileye koyacaksanız olabilir gibi duruyor öbür türlü temizliği çok zor olacaktır
Sera Siporax
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/221020221745401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/221020221745481.jpg[/IMG]
Herkese merhabalar sera siporax bildiğimiz gibi harika bir filtre malzemesi uzun zamandır da akvaryumumda kullanıyorum ve miktarını arttırmak istedim sonradan aklımda bir fikir oluştu
Siporaxları direk dökmek yerine bu şekilde dizsem filtreye hem daha az tıkanma olur hem su akışı daha hızlı olur ve alandan tasarruf ederim diye düşündüm ancak aklıma bir soru takıldı böyle yaparsam su siporaxın gözeneklerinden geçerek süzülmek yerine boşluktan akıp gitmiş olur mu yeterli filtreleme sağlanır mı fikri olanlar yardımcı olabilirse çok sevinirim teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/221020221745401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224943/221020221745481.jpg[/IMG]
Herkese merhabalar sera siporax bildiğimiz gibi harika bir filtre malzemesi uzun zamandır da akvaryumumda kullanıyorum ve miktarını arttırmak istedim sonradan aklımda bir fikir oluştu
Siporaxları direk dökmek yerine bu şekilde dizsem filtreye hem daha az tıkanma olur hem su akışı daha hızlı olur ve alandan tasarruf ederim diye düşündüm ancak aklıma bir soru takıldı böyle yaparsam su siporaxın gözeneklerinden geçerek süzülmek yerine boşluktan akıp gitmiş olur mu yeterli filtreleme sağlanır mı fikri olanlar yardımcı olabilirse çok sevinirim teşekkürler
Zemin Bitkisi Çöpcü Vatoz Uyumu
90-100 litre kadar
90-100 litre kadar
Zemin Bitkisi Çöpcü Vatoz Uyumu
Bitkili tankımda 10 civarı panda çöpçü ve 3 adet L144 beslemekteyim 4-5 cm hagen kum kullanıyorum ve zemin bitkisi eklemek istiyorum zemini saracak şekilde korkum şu ki pandalar çok meraklı ve afacan o zemin bitkisiyle uğraşa uğraşa çıkarırlar diye düşünüyorum vatoz da rahatsız edebilir aklıma zemin bitkisi tutunana kadar balıkları farklı bir tankta beslemek geldi böyle yaparsam da balıklar ilerleyen süreçte zemin bitkisinden nasıl etkilenir yem bulmada zorlanır mı bunu danışmak istedim tecrübesi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim
Bitkili tankımda 10 civarı panda çöpçü ve 3 adet L144 beslemekteyim 4-5 cm hagen kum kullanıyorum ve zemin bitkisi eklemek istiyorum zemini saracak şekilde korkum şu ki pandalar çok meraklı ve afacan o zemin bitkisiyle uğraşa uğraşa çıkarırlar diye düşünüyorum vatoz da rahatsız edebilir aklıma zemin bitkisi tutunana kadar balıkları farklı bir tankta beslemek geldi böyle yaparsam da balıklar ilerleyen süreçte zemin bitkisinden nasıl etkilenir yem bulmada zorlanır mı bunu danışmak istedim tecrübesi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim
SON MESAJLAR
- Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
