ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
traderocker
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Şubat 2007 13:14
Son Ziyaret:
17 Kasım 2021 17:56
Toplam Mesaj:
27 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Onur Peker
Doğum Tarihi:
16 Ağustos 1977
Yaş:
48
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/22435.jpg[/img]
Onur PEKER
SON 10 MESAJI
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Selamlar,
Florasandan sonra nihayet led aydınlatmaya geçtim ve yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum. Ancak led ışığın suda florasan gibi doğal bir yayılımı olmuyor sanırım.
Öncelikle şuan ki sorunum suyun yüzey hareketlerinden oluşan sürekli bir titreşim gibi dalgalanma var ve bu balıklarımı son derece huzursuz ediyor. Işık yandığı anda balıklar kaçacak yer arıyor. Dibe çöküp korku içinde bir köşeye toplanıyorlar.
[VID]https://youtu.be/fhgpkYG47Zc[/VID]
Dışarı yansıyan ışık da oldukça rahatsız edici oda disko gibi oldu. Tank ölçülerim En 70*Boy 25*Yükseklik 30 cm taban kalınlığı kabaca 10cm ve ledlerim şu şekilde.
14 adet Soğuk Beyaz 6500 K
4 adet Deep Red 660
2 adet Royal Blue 450
1 adet UV 430
Sizce bu durum normal mi? Odaya yayılan ışığı azaltmak için bulabilirsem 90 yada 120 derece lens kullanmayı düşündüm. Yorum ve tavsiyelerinizi beklerim.
[EDIT]traderocker,2018-06-11 13:45:56[/EDIT]
Selamlar,
Florasandan sonra nihayet led aydınlatmaya geçtim ve yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum. Ancak led ışığın suda florasan gibi doğal bir yayılımı olmuyor sanırım.
Öncelikle şuan ki sorunum suyun yüzey hareketlerinden oluşan sürekli bir titreşim gibi dalgalanma var ve bu balıklarımı son derece huzursuz ediyor. Işık yandığı anda balıklar kaçacak yer arıyor. Dibe çöküp korku içinde bir köşeye toplanıyorlar.
[VID]https://youtu.be/fhgpkYG47Zc[/VID]
Dışarı yansıyan ışık da oldukça rahatsız edici oda disko gibi oldu. Tank ölçülerim En 70*Boy 25*Yükseklik 30 cm taban kalınlığı kabaca 10cm ve ledlerim şu şekilde.
14 adet Soğuk Beyaz 6500 K
4 adet Deep Red 660
2 adet Royal Blue 450
1 adet UV 430
Sizce bu durum normal mi? Odaya yayılan ışığı azaltmak için bulabilirsem 90 yada 120 derece lens kullanmayı düşündüm. Yorum ve tavsiyelerinizi beklerim.
[EDIT]traderocker,2018-06-11 13:45:56[/EDIT]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Bu kıymetli bilgiler için çok teşekkürler.[EDIT]traderocker,2018-06-08 08:59:52[/EDIT]
Bu kıymetli bilgiler için çok teşekkürler.[EDIT]traderocker,2018-06-08 08:59:52[/EDIT]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=arthistory]
Mustafa abi sana sormuştum bu soruyu ama sanırım görmedin mesajı. Bu şekilde doğru konumlandırmış mıyım?
Yoksa yanyana mı koymaliyim?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150393/160320181227541.jpg[/IMG][/QUOTE]
bu ayakları nerden temin ettiniz acaba?
[QUOTE=arthistory]
Mustafa abi sana sormuştum bu soruyu ama sanırım görmedin mesajı. Bu şekilde doğru konumlandırmış mıyım?
Yoksa yanyana mı koymaliyim?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150393/160320181227541.jpg[/IMG][/QUOTE]
bu ayakları nerden temin ettiniz acaba?
Sıvı Gübre Bozulur Mu?
[QUOTE=Kınayu]Valla hepside sizin bölgeden geldi zaten tedarikci Ege bölgesi yanılmıyorsam Manisada bulunuyor. Linkkine bakıp eklemeye çalışayım hemen .
Demir için olanı burdan almıştık .
[URL]http://www.e-tartes.com/GUBRE-LIBREL-FE-DP-DTPA-SELATLI-DEMIR.html[/URL]
Diğerlerinide burdan aldık formdan hemen hemen herkes burdan alıyordu.
[URL]http://www.ziraatsepetim.net/[/URL]
Fiyat olarak gayet uygun bir ücretti ama hatırlamıyorum şuan [:(][/QUOTE]
Erhan Bey bu bilgiler çok iyi oldu, teşekkür ederim.
[QUOTE=Kınayu]Valla hepside sizin bölgeden geldi zaten tedarikci Ege bölgesi yanılmıyorsam Manisada bulunuyor. Linkkine bakıp eklemeye çalışayım hemen .
Demir için olanı burdan almıştık .
[URL]http://www.e-tartes.com/GUBRE-LIBREL-FE-DP-DTPA-SELATLI-DEMIR.html[/URL]
Diğerlerinide burdan aldık formdan hemen hemen herkes burdan alıyordu.
[URL]http://www.ziraatsepetim.net/[/URL]
Fiyat olarak gayet uygun bir ücretti ama hatırlamıyorum şuan [:(][/QUOTE]
Erhan Bey bu bilgiler çok iyi oldu, teşekkür ederim.
Sıvı Gübre Bozulur Mu?
[QUOTE=Kınayu]Bu dediğiniz gübre kimyasallarını yeni fazla olmadı 1 kg olarak getirttim fazla pahalı şeyler değiller yeniden bu şekilde alarak saf su ile hazırlaya bilirsiniz veya kuru el metoduyla litreniz oranlarında vere bilirsiniz . 8 yıllık karışımlardan daha yararlı ve riskli olacaktır. [/QUOTE]
Erhan Bey, acaba kimyasalları nerden ve ne kadara tedarik ettiniz? Bildiğim kadarı ile genelde çuval olarak satışı var. Ben İzmir'deyim nereden alınır nasıl yapılır bilmiyorum maalesef özellikle mikro element gübresi yapımı zahmetli olsa gerek. [EDIT]traderocker,2018-05-17 14:34:16[/EDIT]
[QUOTE=Kınayu]Bu dediğiniz gübre kimyasallarını yeni fazla olmadı 1 kg olarak getirttim fazla pahalı şeyler değiller yeniden bu şekilde alarak saf su ile hazırlaya bilirsiniz veya kuru el metoduyla litreniz oranlarında vere bilirsiniz . 8 yıllık karışımlardan daha yararlı ve riskli olacaktır. [/QUOTE]
Erhan Bey, acaba kimyasalları nerden ve ne kadara tedarik ettiniz? Bildiğim kadarı ile genelde çuval olarak satışı var. Ben İzmir'deyim nereden alınır nasıl yapılır bilmiyorum maalesef özellikle mikro element gübresi yapımı zahmetli olsa gerek. [EDIT]traderocker,2018-05-17 14:34:16[/EDIT]
Co2 Yüzünden Dış Filtrede Sızıntı Olur Mu?
[QUOTE=Kınayu]Veriş ağzı altına koysanız daha mantıklı olmazmı ? Ben o şekilde yapıyordum uzunca süre idare ettim bu şekilde.
Tam filtrenin temiz su bastonu altına koymuştum mayalı Co2 gayet güzel işe yarıyordu [:iyi:] [/QUOTE]
Evet Erhan Bey, sızıntı ile alakası var mı anlamak için şuanda bu şekilde deniyorum.
Emiş kısmına vermemin sebebi Co2 kabarcıklarını kaçırmadan mümkün olduğu kadar sistemde tutmak ve filtre motoru ile oluşan vortexte tam çözülmelerini sağlamak. Bu şekilde emilen Co2 kabarcıkları filtrede gaz birikimi yapmadan neredeyse tamamen çözülüyor. [EDIT]traderocker,2018-05-17 14:29:35[/EDIT]
[QUOTE=Kınayu]Veriş ağzı altına koysanız daha mantıklı olmazmı ? Ben o şekilde yapıyordum uzunca süre idare ettim bu şekilde.
Tam filtrenin temiz su bastonu altına koymuştum mayalı Co2 gayet güzel işe yarıyordu [:iyi:] [/QUOTE]
Evet Erhan Bey, sızıntı ile alakası var mı anlamak için şuanda bu şekilde deniyorum.
Emiş kısmına vermemin sebebi Co2 kabarcıklarını kaçırmadan mümkün olduğu kadar sistemde tutmak ve filtre motoru ile oluşan vortexte tam çözülmelerini sağlamak. Bu şekilde emilen Co2 kabarcıkları filtrede gaz birikimi yapmadan neredeyse tamamen çözülüyor. [EDIT]traderocker,2018-05-17 14:29:35[/EDIT]
Co2 Yüzünden Dış Filtrede Sızıntı Olur Mu?
Kesinlikle haklısınız Mustafa Bey, CO2'yi dış filtreye vermek çok sağlık değil, DIY diffüzor gazı yeterince atomize edemediği için ben de geçici olarak uyguluyorum bunu. En kısa sürede vortex tarzı bir sisteme geçmek istiyorum. Lakin mayalıda da sürekli çıkış olduğu için reaktörde gaz birikmesi sıkıntı olacak. Co2 tüp+selenoid valf vs. desek onlara da bütçe ayırmak lazım.
Seramik diffüzorlerden de ne kadar verim alabilirim bilmiyorum ama sanırım tüplü sisteme geçene kadar seramikle idare etmem lazım.
Kesinlikle haklısınız Mustafa Bey, CO2'yi dış filtreye vermek çok sağlık değil, DIY diffüzor gazı yeterince atomize edemediği için ben de geçici olarak uyguluyorum bunu. En kısa sürede vortex tarzı bir sisteme geçmek istiyorum. Lakin mayalıda da sürekli çıkış olduğu için reaktörde gaz birikmesi sıkıntı olacak. Co2 tüp+selenoid valf vs. desek onlara da bütçe ayırmak lazım.
Seramik diffüzorlerden de ne kadar verim alabilirim bilmiyorum ama sanırım tüplü sisteme geçene kadar seramikle idare etmem lazım.
Co2 Yüzünden Dış Filtrede Sızıntı Olur Mu?
Merhaba,
Yeni kurduğum bitkili akvaryum için şimdilik elimdeki bitkilere mayalı sistem DIY diffüzor ile Co2 veriyorum. Resimde de görebileceğiniz üzere Co2 çıkışını dış filtrenin emişine veriyorum ve bu sayede sanıyorum ki %95-100 oranında Co2 çözülmüş oluyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/22435/170520181210061.jpg[/IMG] [VID]https://youtu.be/VwETGyDmGDw[/VID]
Ancak tam emin değilim ama sanıyorum ki CO2 çıkışını Atman ef1 marka dış filtreme verdiğimden beridir filtreyi kapattığımda veya elektrik kesildiğinde hortum vanalarının aç/kapa musluğunun içinden su sızıntısı oluyor ve bunu fark edene kadar da ev battı maalesef.
[VID]https://youtu.be/JHiin_fzTOI[/VID]
Filtre çalıştığı sürece sorun yok. Zaten çalışmıyorken emiş olmadığından doğal olarak filtreye Co2 girişi de olmuyor. Basınç birikmesi olamaz.
Duruma anlam veremedim, gittim muslukları değiştirdim. Yine de sorun devam ediyor. Eskiden DIY diffüzor olmadan CO2 çıkışını direk filtreye veriyordum ve sıkıntı hiç yaşamadım. Ama diffüzor olmayıncada CO2 filtrede birikiyor ve arada motor biriken gazı toplu atıyordu.
Bugün Co2 çıkışını emiş borusundan uzaklaştırıp deneyeceğim bakalım. Ama sizce CO2 ile su sızdırması arasında bir bağlantı olabilir mi? [EDIT]traderocker,2018-05-17 14:25:28[/EDIT]
Merhaba,
Yeni kurduğum bitkili akvaryum için şimdilik elimdeki bitkilere mayalı sistem DIY diffüzor ile Co2 veriyorum. Resimde de görebileceğiniz üzere Co2 çıkışını dış filtrenin emişine veriyorum ve bu sayede sanıyorum ki %95-100 oranında Co2 çözülmüş oluyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/22435/170520181210061.jpg[/IMG] [VID]https://youtu.be/VwETGyDmGDw[/VID]
Ancak tam emin değilim ama sanıyorum ki CO2 çıkışını Atman ef1 marka dış filtreme verdiğimden beridir filtreyi kapattığımda veya elektrik kesildiğinde hortum vanalarının aç/kapa musluğunun içinden su sızıntısı oluyor ve bunu fark edene kadar da ev battı maalesef.
[VID]https://youtu.be/JHiin_fzTOI[/VID]
Filtre çalıştığı sürece sorun yok. Zaten çalışmıyorken emiş olmadığından doğal olarak filtreye Co2 girişi de olmuyor. Basınç birikmesi olamaz.
Duruma anlam veremedim, gittim muslukları değiştirdim. Yine de sorun devam ediyor. Eskiden DIY diffüzor olmadan CO2 çıkışını direk filtreye veriyordum ve sıkıntı hiç yaşamadım. Ama diffüzor olmayıncada CO2 filtrede birikiyor ve arada motor biriken gazı toplu atıyordu.
Bugün Co2 çıkışını emiş borusundan uzaklaştırıp deneyeceğim bakalım. Ama sizce CO2 ile su sızdırması arasında bir bağlantı olabilir mi? [EDIT]traderocker,2018-05-17 14:25:28[/EDIT]
Sıvı Gübre Bozulur Mu?
[QUOTE=olsun150]Çalkalamadan kullanma. [/QUOTE]
Haklısınız mutlaka çalkalamak lazım.
Yalnız korkum gübrelerde oluşmuş bir bakteri yada mantar varsa (gözle bakınca görünen bir şey yok sadece eskisi gibi berrak değiller bulanıklık var) bu bakteri/mantarların tanka bulaşması riskli olabilir. Tankta henüz sadece bitki var balık olmadığı için geçen hafta bir cesaret potasyuma başladım. 3 gün önce de mikro element verdim ve Co2 ye başladım.
Bu sabah baktığımda bir mangrowda mantarımsı bir oluşum gördüm. Akşam fotoğraf ekleyeceğim.
[QUOTE=olsun150]Çalkalamadan kullanma. [/QUOTE]
Haklısınız mutlaka çalkalamak lazım.
Yalnız korkum gübrelerde oluşmuş bir bakteri yada mantar varsa (gözle bakınca görünen bir şey yok sadece eskisi gibi berrak değiller bulanıklık var) bu bakteri/mantarların tanka bulaşması riskli olabilir. Tankta henüz sadece bitki var balık olmadığı için geçen hafta bir cesaret potasyuma başladım. 3 gün önce de mikro element verdim ve Co2 ye başladım.
Bu sabah baktığımda bir mangrowda mantarımsı bir oluşum gördüm. Akşam fotoğraf ekleyeceğim.
Sıvı Gübre Bozulur Mu?
Merhaba,
Elimde yaklaşık 8 sene önceden kalan litrelik sıvı gübreler (Mikro, Nitrat, Demir, Potasyum, Fosfat) mevcut. [8)]
Bu forumdaki bir yasmut nickli Tunç Bey'den almıştım. Yıllar sonra tekrar bitkili akvaryum kuruyorum ama elimdeki bu gübreleri kullanabilir miyim? [:?]
Kimyager arkadaşlara sorum sıvı gübreler bayatlar mı yada bozulur mu? Açıkçası tekrar masraf etmekten imtina ediyorum.[:(]
Teşekkürler!
Merhaba,
Elimde yaklaşık 8 sene önceden kalan litrelik sıvı gübreler (Mikro, Nitrat, Demir, Potasyum, Fosfat) mevcut. [8)]
Bu forumdaki bir yasmut nickli Tunç Bey'den almıştım. Yıllar sonra tekrar bitkili akvaryum kuruyorum ama elimdeki bu gübreleri kullanabilir miyim? [:?]
Kimyager arkadaşlara sorum sıvı gübreler bayatlar mı yada bozulur mu? Açıkçası tekrar masraf etmekten imtina ediyorum.[:(]
Teşekkürler!
SON MESAJLAR
- Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Zaid, 23:42
Akvaryum Bilimi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Geophagus Tapajos MurathanM, 23:10
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
yeekim,
SeaWorld,
Prudentia,
Kuduoglu,
harun reşit,
Ozzgurr,
Tata,
yyiImaz,
0rnn,
AreS,
MDForensic,
omerkaya40,
Joec,
Ertug22,
HarunYILDIRIM,
Sungurr,
osmandbnl,
Mirt,
metsi,
35mehmet35,
poysub,
sina cen,
Malawi market,
pusathan01,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
reano,
Att19,
MurathanM,
EmiirKaan,
Ömer şahin 11212,
NightWist,
alp3r,
zekigonlum,
vedat79,
Altonn,
eflatunaxoy,
ootkn,
Oquanus,
Ehtiyar,
Balikcidede,
uurcan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
