ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
İlyascitak
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Mayıs 2020 18:06
Son Ziyaret:
13 Haziran 2026 23:25
Toplam Mesaj:
21 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İlyas çıtak
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İlyas çıtak
SON 10 MESAJI
Alttan Sumplu Çok Yönlü Tasarım
[QUOTE=Orhan76]
Bir kaç gördüğüm sorun yaşaman muhtemel noktayı paylaşmak isterim. Emiş boruları sadece çok uzun değil aynı zamanda çok dirsekli, bu nedenle emiş gücünde fazlaca azalma yaşayabilirsin ve sık sık tıkanmalarla karşılaşabilirsin. Ben olsam emiş borularını hem az dirsek kullanmak hem de daha güçlü emiş yaptırmak için zeminden başlatırdım. Gördüğüm kadarıyla tahliye vanası açmak için delik açma imkanın var bu nedenle akvaryum camının arka dibinden emiş borularına uygun delikler açtırabilirsin. Bunun haricinden alternatif bir filtrasyon olarak arka sumpu da düşünebilirsin. Bu da çok büyük avantajlar sağlayabilir alt sumpa nazaran, her ne kadar az daha arka boşluğu genişletmiş olsan da. İlk gördüğümde aklıma gelenler bunlardı keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE]
Değerli fikirleriniz için teşekkürler alt tarafa delik açarak boruları kısa tutma fikriniz cok daha mantıklı geldi çizimi göncelleyip bu fikir üzerinden ilerleyeceğim arka sump yapmak istemiyorum hem akvaryuma cok müdahale etmemek için hemde temizlemenin daha zor olması sebebiyle bunu şekilde kullanmak istemiyorum diğer taraftan akvaryum genişliğini olabildiğince fazla tutmak istiyorum yardımınız için teşşekkürler
[QUOTE=mutlubaba]Değişik ve cesur bir fikir olmuş gibi
ama zaten yenilikleri de cesurlar bulurmuş
tesisatçı değilim ama bana göre su çeken tahliye boruları birleşince birer parmaktan 2 parmak boruya ulaşır dolayısıyla aynı kalınlıkta boruda çekim yavaş olur gibi sadece orasına takıldım
yani birleşip aşağıya inen borunun biraz daha büyük olması lazım gibi
birde borular ile ara fon mesafesi elinizin girebileceği kadar geniş tutmak iyi olur gibi olası müdahele lerde el girmezse uğraşmayın
keyifli hobiler[/QUOTE]
Değerli fikirleriniz için teşekkürler evet o boru boyutu arttırmak kesinlikle işe yarayacaktır teşekkürler el girecek bir mesafeye ihtiyac var mı emin değilim aşağıdaki resimde görünen kısmı sökülür takılır yapacağım dibind olusabilecek herhangi soruna karşı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251318241.jpg[/IMG]
[QUOTE=K0L0Ni]
Merhaba, tasarımınız hoş duruyor. Ancak bir iki şeyi gözden geçirmek gerek;
6 tane tahliye (pis su çekme) borusu var. Sump da aşağıda, motor bir durursa su basar çok meşakkatli işler çıkar.
Bu konudaki önerim Tahliye borusunu sağ ve sol olmak üzere ikiye düşürmeniz. 1.5 metre akvaryuma 6 tahliye çok gereksiz, hatta fazla.
3 tane de temiz su tahliye borusu var. Max 2 tane olması yeterli. Bu şekliyle sump itiş motoru çıkışını 3'e bölmeniz veya 3 ayrı motor kullanmanız gerekir. Tek motoru 3'e bölecekseniz her bir çıkış için vana, ek bağlantı gibi aparatlara ihtiyacınız olacak. Boru ve bağlantı meselesi zaten riskli, zamanla sorunlar baş gösteriyor. Bence tek bile yeterli ama yine de sizin tercihiniz.
Son olarak tankta boruların girdiği arka hazne var. Orada pis su ve temiz su sürekli dar alanda buluşuyor. Bunun size bir faydası olmaz. Pis su boruları haznede kalsın, temiz su borusunu direkt akvaryuma verin. Hazne duvarının yukarısında yanlamasına üç tane delik var onları da kapatın. Pis suyu aşağıdan çeksin, temiz suyu yukarıdan versin. Bu şekilde tüm tank suyunu döndürürsünüz.
Sanırım o deliklere temiz su boruları giriyor şimdi fark ettim. Fotoların bazılarında boş görünüyor gözümden kaçmış. Temiz su borusunu o deliklere girecekseniz olabilir. Ama dediğim gibi 3 tane fazla. Sağ ve sol alttan pis suyu çekmeniz, sağ ve sol üstten temiz suyu vermeniz gayet uygun olur.
Bu arada bir konuya dikkat çekeyim;
Temiz su gelince direkt karşı cama vuracak. E kısmen de debisi yüksek gelecektir. Oralarda bir akıntı duvarı olacaktır balıkları çok yorabilir ve belli bölgelerde akıntı yaratamayabilirsiniz bu şekilde. Bunun yerine suyun akvaryumda boylamasına akıntı yaratacağı bir şekilde tasarlamanızı öneririm. Bunu da o deliklerin akvaryum çıkışına birer 45 derecelik dirsek daha ekleyerek halledebilirsiniz. biri sağ cama, diğeri sol cama vurursa orta kısımda sakin bir akıntı olur balıklar rahat eder.[/QUOTE]
Değerli fikirleriniz için teşekkürler 6 adet olması sadece fikir 3 adete de düşürebilirim boruların içine elektrik kesintisine karsı valf koymayı düşünüyorum aşağı akışı engellemek adına temiz su akışı için 45 derecelik dirsek fikrinizi beğendim mutlaka kullanacağım teşekkürler
Fikirlerinize göre resimlerdeki gibi bir güncelleme yaptım tekrar fikirlerinize ve eleştirinize açık olarak sunuyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251405231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251405261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251405281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251405301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251405331.jpg[/IMG]
[QUOTE=Orhan76]
Bir kaç gördüğüm sorun yaşaman muhtemel noktayı paylaşmak isterim. Emiş boruları sadece çok uzun değil aynı zamanda çok dirsekli, bu nedenle emiş gücünde fazlaca azalma yaşayabilirsin ve sık sık tıkanmalarla karşılaşabilirsin. Ben olsam emiş borularını hem az dirsek kullanmak hem de daha güçlü emiş yaptırmak için zeminden başlatırdım. Gördüğüm kadarıyla tahliye vanası açmak için delik açma imkanın var bu nedenle akvaryum camının arka dibinden emiş borularına uygun delikler açtırabilirsin. Bunun haricinden alternatif bir filtrasyon olarak arka sumpu da düşünebilirsin. Bu da çok büyük avantajlar sağlayabilir alt sumpa nazaran, her ne kadar az daha arka boşluğu genişletmiş olsan da. İlk gördüğümde aklıma gelenler bunlardı keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE]
Değerli fikirleriniz için teşekkürler alt tarafa delik açarak boruları kısa tutma fikriniz cok daha mantıklı geldi çizimi göncelleyip bu fikir üzerinden ilerleyeceğim arka sump yapmak istemiyorum hem akvaryuma cok müdahale etmemek için hemde temizlemenin daha zor olması sebebiyle bunu şekilde kullanmak istemiyorum diğer taraftan akvaryum genişliğini olabildiğince fazla tutmak istiyorum yardımınız için teşşekkürler
[QUOTE=mutlubaba]Değişik ve cesur bir fikir olmuş gibi
ama zaten yenilikleri de cesurlar bulurmuş
tesisatçı değilim ama bana göre su çeken tahliye boruları birleşince birer parmaktan 2 parmak boruya ulaşır dolayısıyla aynı kalınlıkta boruda çekim yavaş olur gibi sadece orasına takıldım
yani birleşip aşağıya inen borunun biraz daha büyük olması lazım gibi
birde borular ile ara fon mesafesi elinizin girebileceği kadar geniş tutmak iyi olur gibi olası müdahele lerde el girmezse uğraşmayın
keyifli hobiler[/QUOTE]
Değerli fikirleriniz için teşekkürler evet o boru boyutu arttırmak kesinlikle işe yarayacaktır teşekkürler el girecek bir mesafeye ihtiyac var mı emin değilim aşağıdaki resimde görünen kısmı sökülür takılır yapacağım dibind olusabilecek herhangi soruna karşı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251318241.jpg[/IMG]
[QUOTE=K0L0Ni]
Merhaba, tasarımınız hoş duruyor. Ancak bir iki şeyi gözden geçirmek gerek;
6 tane tahliye (pis su çekme) borusu var. Sump da aşağıda, motor bir durursa su basar çok meşakkatli işler çıkar.
Bu konudaki önerim Tahliye borusunu sağ ve sol olmak üzere ikiye düşürmeniz. 1.5 metre akvaryuma 6 tahliye çok gereksiz, hatta fazla.
3 tane de temiz su tahliye borusu var. Max 2 tane olması yeterli. Bu şekliyle sump itiş motoru çıkışını 3'e bölmeniz veya 3 ayrı motor kullanmanız gerekir. Tek motoru 3'e bölecekseniz her bir çıkış için vana, ek bağlantı gibi aparatlara ihtiyacınız olacak. Boru ve bağlantı meselesi zaten riskli, zamanla sorunlar baş gösteriyor. Bence tek bile yeterli ama yine de sizin tercihiniz.
Son olarak tankta boruların girdiği arka hazne var. Orada pis su ve temiz su sürekli dar alanda buluşuyor. Bunun size bir faydası olmaz. Pis su boruları haznede kalsın, temiz su borusunu direkt akvaryuma verin. Hazne duvarının yukarısında yanlamasına üç tane delik var onları da kapatın. Pis suyu aşağıdan çeksin, temiz suyu yukarıdan versin. Bu şekilde tüm tank suyunu döndürürsünüz.
Sanırım o deliklere temiz su boruları giriyor şimdi fark ettim. Fotoların bazılarında boş görünüyor gözümden kaçmış. Temiz su borusunu o deliklere girecekseniz olabilir. Ama dediğim gibi 3 tane fazla. Sağ ve sol alttan pis suyu çekmeniz, sağ ve sol üstten temiz suyu vermeniz gayet uygun olur.
Bu arada bir konuya dikkat çekeyim;
Temiz su gelince direkt karşı cama vuracak. E kısmen de debisi yüksek gelecektir. Oralarda bir akıntı duvarı olacaktır balıkları çok yorabilir ve belli bölgelerde akıntı yaratamayabilirsiniz bu şekilde. Bunun yerine suyun akvaryumda boylamasına akıntı yaratacağı bir şekilde tasarlamanızı öneririm. Bunu da o deliklerin akvaryum çıkışına birer 45 derecelik dirsek daha ekleyerek halledebilirsiniz. biri sağ cama, diğeri sol cama vurursa orta kısımda sakin bir akıntı olur balıklar rahat eder.[/QUOTE]
Değerli fikirleriniz için teşekkürler 6 adet olması sadece fikir 3 adete de düşürebilirim boruların içine elektrik kesintisine karsı valf koymayı düşünüyorum aşağı akışı engellemek adına temiz su akışı için 45 derecelik dirsek fikrinizi beğendim mutlaka kullanacağım teşekkürler
Fikirlerinize göre resimlerdeki gibi bir güncelleme yaptım tekrar fikirlerinize ve eleştirinize açık olarak sunuyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251405231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251405261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251405281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251405301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251405331.jpg[/IMG]
Alttan Sumplu Çok Yönlü Tasarım
Herkese merhaba
1.5 metrelik bir akvaryuma alttan sump olacak şekilde kırmızı borular çekim yeşil borular suyun geri takviyesi için kullanılacak amaç tüm akvaryumdan zeminden sürekli temizlik daha fazla su sirkülasyonu sağlamak eksik veya hatalı gördüğünüz varsa fikirlerinizi almak isterim boruların önünde cam olacak ve beyaz fon olacak borular gözükmeyecek yan tarafta vanalı sistem olacak su boşaltmayı kolaştırmak için discus akvaryumu rüm fikirlere ve eleştirilere açığım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251223261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251223311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251223361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251223411.jpg[/IMG]
Herkese merhaba
1.5 metrelik bir akvaryuma alttan sump olacak şekilde kırmızı borular çekim yeşil borular suyun geri takviyesi için kullanılacak amaç tüm akvaryumdan zeminden sürekli temizlik daha fazla su sirkülasyonu sağlamak eksik veya hatalı gördüğünüz varsa fikirlerinizi almak isterim boruların önünde cam olacak ve beyaz fon olacak borular gözükmeyecek yan tarafta vanalı sistem olacak su boşaltmayı kolaştırmak için discus akvaryumu rüm fikirlere ve eleştirilere açığım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251223261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251223311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251223361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251223411.jpg[/IMG]
Litobotes Erkeğim Ve Durmak Bilmeyen Üremesi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/201120221707441.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar bu erkeğimin 7 dişilik bi haremi var fakat balıkları hiç rahat bırakmıyor sürekli bı çiftleşme sürekli hepsinin ağzı dolu eğer kusturmazsam balıklar çok bitkin düşüyor kovalamaca vurma hepsi bı köşede bekliyor erkek koca akvaryumda tek geziyor erkeği ayirinca da erkek kendini sağa sola vuruyor ben buna nasıl bir çözüm bulabilirim şimdiden teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/201120221707441.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar bu erkeğimin 7 dişilik bi haremi var fakat balıkları hiç rahat bırakmıyor sürekli bı çiftleşme sürekli hepsinin ağzı dolu eğer kusturmazsam balıklar çok bitkin düşüyor kovalamaca vurma hepsi bı köşede bekliyor erkek koca akvaryumda tek geziyor erkeği ayirinca da erkek kendini sağa sola vuruyor ben buna nasıl bir çözüm bulabilirim şimdiden teşekkürler
Litobotes İle Gelen Balığın Türü
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/171020222300391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/171020222301051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/171020222301401.jpg[/IMG]
Yani türünden emin olmak istiyorum balıkları yanlışlıkla kırmak istemiyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/171020222300391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/171020222301051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/171020222301401.jpg[/IMG]
Yani türünden emin olmak istiyorum balıkları yanlışlıkla kırmak istemiyorum
Litobotes İle Gelen Balığın Türü
[QUOTE=Ali#]Çok uzun süredir akvaryum sakinlerim arasında yer almadı ama rengi, kuyruk yapısı, kuyruğa yakın beneği vs dişi yunusa benzettim. Stres bantları çok belirgin. Karnında da hafif bir şişkinlik var sanki...[/QUOTE]
Yorum için teşekkürler ama elimde yunus balığı da mevcut bununla yakından uzaktan ilgisi yok yeni geldigi anda çektim stresten dolayı pek düzgün çıkmıyor veren kişi bana kadonga olduğunu söylüyor ama ben hiç benzetemiyorum
[QUOTE=Ali#]Çok uzun süredir akvaryum sakinlerim arasında yer almadı ama rengi, kuyruk yapısı, kuyruğa yakın beneği vs dişi yunusa benzettim. Stres bantları çok belirgin. Karnında da hafif bir şişkinlik var sanki...[/QUOTE]
Yorum için teşekkürler ama elimde yunus balığı da mevcut bununla yakından uzaktan ilgisi yok yeni geldigi anda çektim stresten dolayı pek düzgün çıkmıyor veren kişi bana kadonga olduğunu söylüyor ama ben hiç benzetemiyorum
Litobotes İle Gelen Balığın Türü
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/161020222234531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/161020222235031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/161020222235121.jpg[/IMG]
Herkese merhaba ,
Bugün litobotes cichlid balığı aldım ve yanında bu balık hediye edildi bunun türünü bilen arkadaşlar yardımci olabilir mi ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/161020222234531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/161020222235031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/161020222235121.jpg[/IMG]
Herkese merhaba ,
Bugün litobotes cichlid balığı aldım ve yanında bu balık hediye edildi bunun türünü bilen arkadaşlar yardımci olabilir mi ?
Toplu Akvaryum Isıtmak
55 metrekarelik bı alan ve kombi yok ortamı nasıl ısıtacağımı bilmiyorum
55 metrekarelik bı alan ve kombi yok ortamı nasıl ısıtacağımı bilmiyorum
Toplu Akvaryum Isıtmak
Merhaba arkadaşlar 25 den fazla akvaryum için ısıtma yöntemi arıyorum her birine tek tek ısıtıcı koymaktan başka bir yöntem var mıdır bilgisi olan paylaşabilir ise çok sevinirim
Merhaba arkadaşlar 25 den fazla akvaryum için ısıtma yöntemi arıyorum her birine tek tek ısıtıcı koymaktan başka bir yöntem var mıdır bilgisi olan paylaşabilir ise çok sevinirim
Lepistes Doğum Tahmin
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/110620221034271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/110620221035081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/110620221036201.jpg[/IMG]
Sizce doğuma ne kadar süre var balıkları yeni aldığım için yavruluga koydum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/110620221034271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/110620221035081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/110620221036201.jpg[/IMG]
Sizce doğuma ne kadar süre var balıkları yeni aldığım için yavruluga koydum
Yunus Ciklet Sarı Renk
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/300720201038111.jpg[/IMG]
Balıklarda hiç bir sorun gözlemlemedim daha önce başına gelen veya tahmini olan var mıdır
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/300720201038111.jpg[/IMG]
Balıklarda hiç bir sorun gözlemlemedim daha önce başına gelen veya tahmini olan var mıdır
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
