ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Mhmthzr
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
113
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Nisan 2020 16:49
Son Ziyaret:
06 Şubat 2025 17:54
Toplam Mesaj:
65 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Ali HAZAR
Doğum Tarihi:
27 Kasım 1996
Yaş:
29
İl:
Istanbul
Meslek:
Uçak Teknisyeni
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet Ali HAZAR
SON 10 MESAJI
Nano Paludaryum Vol.2
Asparagus Setaceus bitkisi ekledim. Daha önce forumdaki paludaryum kurulumlarinda rastlanmıştım ucuza görünce ben de aldim. Görece ıslak topraktan yukarıda ve kökleri tam su ile temas etmiyor.
Diğer bitkilerin gelişimi sp.japan hariç gayet yerinde. Ancak o bir türlü yerini sevemedi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222859/260420232300021.jpg[/IMG]
Asparagus Setaceus bitkisi ekledim. Daha önce forumdaki paludaryum kurulumlarinda rastlanmıştım ucuza görünce ben de aldim. Görece ıslak topraktan yukarıda ve kökleri tam su ile temas etmiyor.
Diğer bitkilerin gelişimi sp.japan hariç gayet yerinde. Ancak o bir türlü yerini sevemedi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222859/260420232300021.jpg[/IMG]
Nano Paludaryum Vol.2
[QUOTE=UrasArt]Gördüğüm kadarıyla sulak alan en fazla 10 litre Bence bu hacimde hiçbir balık beslenmez karides veya salyangoz daha iyi bir tercih olabilirdi ya da kapalı olsaydı yengeç çok iyi olurdu. İlla ki balık istiyorsanız bence buraya en iyi medaka veya dario dario gider .[/QUOTE]
Kısmen katılıyorum ancak hacim konusunda artık daha yenilikçi fikirler var özellikle avrupali hobicilerde.
Ben kişisel olarak iyi filtrelenmis ve stabil bir suda hacmin artik yüzde 30-40 civarlarinda geçerli bir problem olabilecegine inaniyorum. O yüzden kendi tankimda da su değerleri ve stabilite üzerinden canlilara ideal bir ortam hazirlamaya çalışıyorum.
Tecrübeli hobicilerin çoğu artik nano tanklarda uzmanlasti hatta attik çok daha küçük hacimlerde mutlu balıklar görebiliyoruz. Bazıları sosyal medya ürünü olsa da benim inancım bu yönde.
[QUOTE=UrasArt]Gördüğüm kadarıyla sulak alan en fazla 10 litre Bence bu hacimde hiçbir balık beslenmez karides veya salyangoz daha iyi bir tercih olabilirdi ya da kapalı olsaydı yengeç çok iyi olurdu. İlla ki balık istiyorsanız bence buraya en iyi medaka veya dario dario gider .[/QUOTE]
Kısmen katılıyorum ancak hacim konusunda artık daha yenilikçi fikirler var özellikle avrupali hobicilerde.
Ben kişisel olarak iyi filtrelenmis ve stabil bir suda hacmin artik yüzde 30-40 civarlarinda geçerli bir problem olabilecegine inaniyorum. O yüzden kendi tankimda da su değerleri ve stabilite üzerinden canlilara ideal bir ortam hazirlamaya çalışıyorum.
Tecrübeli hobicilerin çoğu artik nano tanklarda uzmanlasti hatta attik çok daha küçük hacimlerde mutlu balıklar görebiliyoruz. Bazıları sosyal medya ürünü olsa da benim inancım bu yönde.
Nano Paludaryum Vol.2
[VID]https://m.youtube.com/watch?v=XHyIXrmuWTs&feature=youtu.be[/VID]
Bu da tam görünümü videosu olsun, küçük şelalem ve eklediğim filte görülebilir.
800L/h şelale filtre, iç hacmi bana göre cok iyi küçük bir sump gibi. İçinde elyaf, seramik halka bir iki tane sera crystal clear ürününden var ama onlar biraz eski.
Isıtıcı yok o yüzden görece dayanakli baliklar seçmeye çalışıyorum. 22 23 derece olduğunu tahmin ediyorum ölcmedim.
Su bazen köpürüyor ,sanırım içindeki kütukleri ve ekledigim bazi bitkilerin temizlenmesinde çok özenli davranmadım o yüzden sonradan neyle müdahale edilir bilmiyorum. Belki aquasafe tarzı ürünler işe yarar.
Ayni zamanda bir sıvı gubreye de ihtiyacım var ama bu konuda da pek bilgim yok, şimdiye kadar az bir miktar reedflowers all inclusive kullandim.
Tavsiyelere açığım 🙂[EDIT]Mhmthzr,2023-04-23 10:19:42[/EDIT]
[VID]https://m.youtube.com/watch?v=XHyIXrmuWTs&feature=youtu.be[/VID]
Bu da tam görünümü videosu olsun, küçük şelalem ve eklediğim filte görülebilir.
800L/h şelale filtre, iç hacmi bana göre cok iyi küçük bir sump gibi. İçinde elyaf, seramik halka bir iki tane sera crystal clear ürününden var ama onlar biraz eski.
Isıtıcı yok o yüzden görece dayanakli baliklar seçmeye çalışıyorum. 22 23 derece olduğunu tahmin ediyorum ölcmedim.
Su bazen köpürüyor ,sanırım içindeki kütukleri ve ekledigim bazi bitkilerin temizlenmesinde çok özenli davranmadım o yüzden sonradan neyle müdahale edilir bilmiyorum. Belki aquasafe tarzı ürünler işe yarar.
Ayni zamanda bir sıvı gubreye de ihtiyacım var ama bu konuda da pek bilgim yok, şimdiye kadar az bir miktar reedflowers all inclusive kullandim.
Tavsiyelere açığım 🙂[EDIT]Mhmthzr,2023-04-23 10:19:42[/EDIT]
Nano Paludaryum Vol.2
[VID]https://m.youtube.com/watch?v=Gtkhufe3He0&feature=youtu.be[/VID]
Tankın ilk sakinleri
Barbus Titteya[EDIT]Mhmthzr,2023-04-22 21:01:44[/EDIT]
[VID]https://m.youtube.com/watch?v=Gtkhufe3He0&feature=youtu.be[/VID]
Tankın ilk sakinleri
Barbus Titteya[EDIT]Mhmthzr,2023-04-22 21:01:44[/EDIT]
Betta Tankım
Çok hoş bir kurulum.
Java fern kuma gömülüyse rizomlu olduğu icin buna gerek yoktur. Köklerinden beslenmez. 🙂
Çok hoş bir kurulum.
Java fern kuma gömülüyse rizomlu olduğu icin buna gerek yoktur. Köklerinden beslenmez. 🙂
Nano Paludaryum Vol.2
Bu konu benim günlüğüm ve rehber niteliğinde olduğu için her detayı paylaşıyorum çünkü ileride bu tarz kurulumla ilgilenenler için yardımcı olabileceğini umuyorum.
Gördüğünüz gibi bu taşındığım üçüncü tank, umarım bu son olur. Hacim olarak genislettim çünkü sucul kısmı yani küçük bir akvaryum olan kısmı yeterince filterelerken, karasal kısmı da bu sayede nemli tutmak istiyorum. Şimdilik bunun üzerinden calissam da planım bu.
Alt yapidan bahsedeyim, bu sefer strafor ve pleksi kullandim. Straforlari en arka plani olusturmak için iceride uzun kenari akvaryumun uzunluguna esit bir set olusturdum, yani kisaca ikiye böldüm. Daha sonra karasal kisma geçmeden, sucul kismi dere kumu ve hagen karisimiyla yükselttim ve straforlara ek yükseklik olarak kuma sapladigim pleksi tabakalarla hem seti yükselttim hem de küçük drenaj noktalari bıraktım. Yani ayrik sistem gibi gözükse de aslinda özde birlesik bir sistem.
Su kısmı karasal kismi cok çamur yapmasin diye epey bir lav kırığı ve aktif karbon karışımı ile ekstra bir drenaj sistemi hazirladim. Galiba bir 7 cm yükseklikte ve bu lav kırigini tutan kısmın tamamen strafor olmasina neden oldu. Çünkü kismen agir bir malzeme.
Geri kalan kismi yukariki postlarda kullandigim karisimdan yani cocopeat, spagnum torfu ve Vermikülit ile tamamladim. Bu kısmı da pleksiler tutuyor.
Bitkiler tamamen ayni, pleksileri ve straforu saklamak icin bir sürü yati kökünden ve kayadan yardim aldim. İceride herhangi bir slikon veya yapıştırıcı yok. Her sey statik ve doganin birbirine sahip cikmasi :) hepsnin iyice saglam olduğundan emin olduktan sonra bitkileri tekrardan yerlestirdim , ışık ayni kaldi.
Şuan japon semsiyelerinin ve biraz su mercimeginin filtreleme özelliğine güvenerek ekstra bir filtreleme çabam yok ama planlıyorum. Su sadece içerideki küçük magralardan dallardan veya ben nereden istersem oradan akiyor.
Aslında elimde kendim yaptigim yagmurlama aparatlari da var. Ileride belki kullanirim şuan kendi halinale birakmam lazim çünkü bir taşınmayı daha ne ben ne ev halki kaldiramaz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222859/200420231448281.jpg[/IMG]
Bu konu benim günlüğüm ve rehber niteliğinde olduğu için her detayı paylaşıyorum çünkü ileride bu tarz kurulumla ilgilenenler için yardımcı olabileceğini umuyorum.
Gördüğünüz gibi bu taşındığım üçüncü tank, umarım bu son olur. Hacim olarak genislettim çünkü sucul kısmı yani küçük bir akvaryum olan kısmı yeterince filterelerken, karasal kısmı da bu sayede nemli tutmak istiyorum. Şimdilik bunun üzerinden calissam da planım bu.
Alt yapidan bahsedeyim, bu sefer strafor ve pleksi kullandim. Straforlari en arka plani olusturmak için iceride uzun kenari akvaryumun uzunluguna esit bir set olusturdum, yani kisaca ikiye böldüm. Daha sonra karasal kisma geçmeden, sucul kismi dere kumu ve hagen karisimiyla yükselttim ve straforlara ek yükseklik olarak kuma sapladigim pleksi tabakalarla hem seti yükselttim hem de küçük drenaj noktalari bıraktım. Yani ayrik sistem gibi gözükse de aslinda özde birlesik bir sistem.
Su kısmı karasal kismi cok çamur yapmasin diye epey bir lav kırığı ve aktif karbon karışımı ile ekstra bir drenaj sistemi hazirladim. Galiba bir 7 cm yükseklikte ve bu lav kırigini tutan kısmın tamamen strafor olmasina neden oldu. Çünkü kismen agir bir malzeme.
Geri kalan kismi yukariki postlarda kullandigim karisimdan yani cocopeat, spagnum torfu ve Vermikülit ile tamamladim. Bu kısmı da pleksiler tutuyor.
Bitkiler tamamen ayni, pleksileri ve straforu saklamak icin bir sürü yati kökünden ve kayadan yardim aldim. İceride herhangi bir slikon veya yapıştırıcı yok. Her sey statik ve doganin birbirine sahip cikmasi :) hepsnin iyice saglam olduğundan emin olduktan sonra bitkileri tekrardan yerlestirdim , ışık ayni kaldi.
Şuan japon semsiyelerinin ve biraz su mercimeginin filtreleme özelliğine güvenerek ekstra bir filtreleme çabam yok ama planlıyorum. Su sadece içerideki küçük magralardan dallardan veya ben nereden istersem oradan akiyor.
Aslında elimde kendim yaptigim yagmurlama aparatlari da var. Ileride belki kullanirim şuan kendi halinale birakmam lazim çünkü bir taşınmayı daha ne ben ne ev halki kaldiramaz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222859/200420231448281.jpg[/IMG]
Nano Paludaryum Vol.2
Her şeyi en baştan kurmak zorunda kaldim çünkü açık sistemdeki nem oranı beni mutsuz ediyordu ve biyolojik olarak aktif bir sistem kurmami engelliyordu ancak uzun süren uğraşlardan sonra kapali bir tanka taşımayı başardım. İçinde bir miktar karides ve ramshorn salyangoz var. Tank biraz eski o yüzden camlarda cizik var pek hosuma gitmese de bir süre kendi haline birakmayi planlıyorum. Springtaillerim geldikten sonra içerinin orman olmasina izin vericem.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222859/190420231434061.jpg[/IMG]
Her şeyi en baştan kurmak zorunda kaldim çünkü açık sistemdeki nem oranı beni mutsuz ediyordu ve biyolojik olarak aktif bir sistem kurmami engelliyordu ancak uzun süren uğraşlardan sonra kapali bir tanka taşımayı başardım. İçinde bir miktar karides ve ramshorn salyangoz var. Tank biraz eski o yüzden camlarda cizik var pek hosuma gitmese de bir süre kendi haline birakmayi planlıyorum. Springtaillerim geldikten sonra içerinin orman olmasina izin vericem.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222859/190420231434061.jpg[/IMG]
Nano Paludaryum Vol.2
Meraklısına içinde yapilan değişiklikleri aktarayim:
Hydrocotyle Tripartita (sp.japan)
Hydrocotyle Leucocephala
Anubias barteri var. nana
Pistia Stratiotes
Salvinia Natans ( kısmen diğer bitkilerle karışıp geldi)
Su mercimeği
Ve adını bilmediğim anubiasa benzeyen bir başka bitki daha eklendi.
Karasal alan, spagnum torfu, Vermikülit ve hindistan cevizi torfu ile güçlendirildi.
İçinde canlı henüz beslemiyorum, mevcut tankimdaki beta için harika bir ortam olsa da hacim yüzünden içim el vermedi. O yüzden sudan emin olduktan sonra kiraz karideslerle başlamak istiyorum. [EDIT]Mhmthzr,2023-04-17 12:11:41[/EDIT]
Meraklısına içinde yapilan değişiklikleri aktarayim:
Hydrocotyle Tripartita (sp.japan)
Hydrocotyle Leucocephala
Anubias barteri var. nana
Pistia Stratiotes
Salvinia Natans ( kısmen diğer bitkilerle karışıp geldi)
Su mercimeği
Ve adını bilmediğim anubiasa benzeyen bir başka bitki daha eklendi.
Karasal alan, spagnum torfu, Vermikülit ve hindistan cevizi torfu ile güçlendirildi.
İçinde canlı henüz beslemiyorum, mevcut tankimdaki beta için harika bir ortam olsa da hacim yüzünden içim el vermedi. O yüzden sudan emin olduktan sonra kiraz karideslerle başlamak istiyorum. [EDIT]Mhmthzr,2023-04-17 12:11:41[/EDIT]
Nano Paludaryum Vol.2
[img]https://i.hizliresim.com/2rc9qb6.jpg[/img]
Kurulum pek ilgi çekmese de güncel hali:[EDIT]Mhmthzr,2023-04-17 00:15:55[/EDIT]
[img]https://i.hizliresim.com/2rc9qb6.jpg[/img]
Kurulum pek ilgi çekmese de güncel hali:[EDIT]Mhmthzr,2023-04-17 00:15:55[/EDIT]
Nano Paludaryum Vol.2
[QUOTE=BilalYavuz]Çok güzel bir kurulum olmuş. Tebrik ederim elinize sağlık :) Yati köklerini nerden aldığınızı öğrenebilir miyim?[/QUOTE]
Zamaninda anadolu yakasindaki akvaryumculardan toplamıştim, ben güzel dal görünce duramiyorum. :)
[QUOTE=BilalYavuz]Çok güzel bir kurulum olmuş. Tebrik ederim elinize sağlık :) Yati köklerini nerden aldığınızı öğrenebilir miyim?[/QUOTE]
Zamaninda anadolu yakasindaki akvaryumculardan toplamıştim, ben güzel dal görünce duramiyorum. :)
SON MESAJLAR
- Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
