ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Nelth
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
43
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Nisan 2020 18:06
Son Ziyaret:
16 Nisan 2025 23:43
Toplam Mesaj:
41 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Arpat Dağhan
Doğum Tarihi:
25 Temmuz 1993
Yaş:
32
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Amatör
SON 10 MESAJI
Sıvı Gübresiz Olur Mu?
Limnophila sessiliflora(yazım yanlışı olabilir) gübresiz yetişti bende ama yavaş tabiki 1 ayda 10 cm anca büyüdüler.
elodea da olur başka bitki yetiştirmedim. [EDIT]Nelth,2020-06-10 01:20:01[/EDIT]
Limnophila sessiliflora(yazım yanlışı olabilir) gübresiz yetişti bende ama yavaş tabiki 1 ayda 10 cm anca büyüdüler.
elodea da olur başka bitki yetiştirmedim. [EDIT]Nelth,2020-06-10 01:20:01[/EDIT]
Bezelye
Kaşıkla veya parmağınızla bastırdığınızda eziliyor ise tamamdır.
Kaşıkla veya parmağınızla bastırdığınızda eziliyor ise tamamdır.
Monte Carlo
Vitasand kum dan ben memnunum fiyat performans ürünü bence ama sen yinede biraz daha araştır bu konularda bilirkişi sayılmam.
Vitasand kum dan ben memnunum fiyat performans ürünü bence ama sen yinede biraz daha araştır bu konularda bilirkişi sayılmam.
Sitrik Asit Co2 Sorunu
[QUOTE=Sirri42]Herkese merhaba. Sitrik asit co2 sisteme geçtim. İlk basta hava hortumuyla yapmıştım. Sistem gayet iyidi. Kapakları 4mm lik matkap ucuyla delmiştim. Ve sistem çalışıyordu şişe cok fazla sismeden difizor den co2 çıkışı oluyordu. Şimdi ince ayar vanası aldim ve bunun icin 6mm lik pnömatik boruya gectim bu borular daha sert ve kalın. 6 lık matkap ucuyla deldim ve sistemi çalıştırınca şişeler taş gibi oluyor. Ona rağmen azıcık co2 çıkışı oluyor. Ve kapaklar , borular sert olduğu icin japonda sürsem, silikonda sıksam hava kaçırıyor. Sorularım şunlar;
1. Bu sistemde hava kaçırıyor tamam fakat şişeler taş gibi olsa da cok az co2 çıkışı oluyor. Neden?
2.Hava hortumlu sistemde bunun yari sertliğinde co2 çıkışı cok iyidi anlayamadım?[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/190520201835021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/190520201835041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/190520201835051.jpg[/IMG]
bende sitrik asit karbonat sisteminde bu 6mm dış 4mm iç pnomatik boru ve ince ayar vanası kullanıyorum co2 çıkışında hiçbir problem yaşamıyorum. sisteminizdeki kaçak yüzünden çıkışınız az olabilir. Akvaryumu kurarken kullandığım silikon ile kapladım kapakların içini herhangi bir kaçak durumum yok. birde boruları direk kapaktan geçirmek yerine hortum eki kullandım belki kaçak olmamasının nedeni o olabilir. Borular sert olduğu için herhangi bir oynamada silikonu esnetiyor olabilir kapaktan direk geçenler.
[QUOTE=Sirri42]Herkese merhaba. Sitrik asit co2 sisteme geçtim. İlk basta hava hortumuyla yapmıştım. Sistem gayet iyidi. Kapakları 4mm lik matkap ucuyla delmiştim. Ve sistem çalışıyordu şişe cok fazla sismeden difizor den co2 çıkışı oluyordu. Şimdi ince ayar vanası aldim ve bunun icin 6mm lik pnömatik boruya gectim bu borular daha sert ve kalın. 6 lık matkap ucuyla deldim ve sistemi çalıştırınca şişeler taş gibi oluyor. Ona rağmen azıcık co2 çıkışı oluyor. Ve kapaklar , borular sert olduğu icin japonda sürsem, silikonda sıksam hava kaçırıyor. Sorularım şunlar;
1. Bu sistemde hava kaçırıyor tamam fakat şişeler taş gibi olsa da cok az co2 çıkışı oluyor. Neden?
2.Hava hortumlu sistemde bunun yari sertliğinde co2 çıkışı cok iyidi anlayamadım?[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/190520201835021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/190520201835041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/190520201835051.jpg[/IMG]
bende sitrik asit karbonat sisteminde bu 6mm dış 4mm iç pnomatik boru ve ince ayar vanası kullanıyorum co2 çıkışında hiçbir problem yaşamıyorum. sisteminizdeki kaçak yüzünden çıkışınız az olabilir. Akvaryumu kurarken kullandığım silikon ile kapladım kapakların içini herhangi bir kaçak durumum yok. birde boruları direk kapaktan geçirmek yerine hortum eki kullandım belki kaçak olmamasının nedeni o olabilir. Borular sert olduğu için herhangi bir oynamada silikonu esnetiyor olabilir kapaktan direk geçenler.
Beta Balığım Beyaz Benek Oldu
Yakınlarda camcı var mı ? 2-3 ay önce balkon için katlanır cam yapan biryerden 30x30x30 akvaryumu 50 liraya yaptırdım. (silikon fiyata dahil değil)
Yakınlarda camcı var mı ? 2-3 ay önce balkon için katlanır cam yapan biryerden 30x30x30 akvaryumu 50 liraya yaptırdım. (silikon fiyata dahil değil)
Artemia
Bende sünger ile çıkarıyorum musluk suyu ve sofra tuzu kullanıyorum en geç 2 gün içinde çıkıyor. Çıkma oranı düşüktür belki ama 2 balık için yeterli.
Bende sünger ile çıkarıyorum musluk suyu ve sofra tuzu kullanıyorum en geç 2 gün içinde çıkıyor. Çıkma oranı düşüktür belki ama 2 balık için yeterli.
Karnı Şiş Betta
[VID]https://youtu.be/ekknskg9usY[/VID]
Şu şekilde düşük devirde şelale filtre kullanıyorum sadece su üstünü biraz dalgalandırıyor. Alttaki co2 baloncuklarına bile çok bir akıntı yaratmıyor. 3-4 gün önce natans, frogbit ve su mercimeği siparişim kargo firmasının kayıp edip 5 gün güneş altında bırakması ve poşeti patlatması sonucu yapraklar kopmuş kökler çürümüş şekilde elime ulaştı :( aradan 2 yaprak su mercimeği ve 4 yaprak natans kurtarabildim kökü olan satıcı bir sonraki siparişimde ürünleri tekrar yollayacak inşallah. şu kargolardaki yoğunluğun biraz azalmasını bekliyorum yeni sipariş için en kısa zamanda sipariş geçeceğim yeni bitkiler.
ilave olarak elodea repens ve micra siparişimde olacak inşallah bol bitkiye kavuşacak akvaryum.
EK : Konudan bağımsız olarak ANTALYA içinde bitki alabileceğim bir yer bilen var ise bilgilendiriniz lütfen. Kaçtane akvaryumcu petshop gezdim coronadan dolayı kimsenin elinde birşey kalmamış sanırım hortum eki bile bulmakta zorlandım :)
EK2: Yaprakları kopan amazon frogbiti yinede akvaryuma aldım karantina sürecinden sonra hala yapraklar çürümedi belki kök salar umuduyla bekliyorum frogbit çoğaltma hakkında bilgisi olan yazarsa sevirnim :)[EDIT]Nelth,2020-05-17 23:06:37[/EDIT]
[VID]https://youtu.be/ekknskg9usY[/VID]
Şu şekilde düşük devirde şelale filtre kullanıyorum sadece su üstünü biraz dalgalandırıyor. Alttaki co2 baloncuklarına bile çok bir akıntı yaratmıyor. 3-4 gün önce natans, frogbit ve su mercimeği siparişim kargo firmasının kayıp edip 5 gün güneş altında bırakması ve poşeti patlatması sonucu yapraklar kopmuş kökler çürümüş şekilde elime ulaştı :( aradan 2 yaprak su mercimeği ve 4 yaprak natans kurtarabildim kökü olan satıcı bir sonraki siparişimde ürünleri tekrar yollayacak inşallah. şu kargolardaki yoğunluğun biraz azalmasını bekliyorum yeni sipariş için en kısa zamanda sipariş geçeceğim yeni bitkiler.
ilave olarak elodea repens ve micra siparişimde olacak inşallah bol bitkiye kavuşacak akvaryum.
EK : Konudan bağımsız olarak ANTALYA içinde bitki alabileceğim bir yer bilen var ise bilgilendiriniz lütfen. Kaçtane akvaryumcu petshop gezdim coronadan dolayı kimsenin elinde birşey kalmamış sanırım hortum eki bile bulmakta zorlandım :)
EK2: Yaprakları kopan amazon frogbiti yinede akvaryuma aldım karantina sürecinden sonra hala yapraklar çürümedi belki kök salar umuduyla bekliyorum frogbit çoğaltma hakkında bilgisi olan yazarsa sevirnim :)[EDIT]Nelth,2020-05-17 23:06:37[/EDIT]
Sünger İle Artemia Çıkarma
Sallama poşet çayın poşetini kullanıyorum ben süzmek için işe yarıyor bence. Alta hiç artemia geçmedi şimdiye kadar.
Sallama poşet çayın poşetini kullanıyorum ben süzmek için işe yarıyor bence. Alta hiç artemia geçmedi şimdiye kadar.
Karnı Şiş Betta
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919531.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/6-D80X6Hds4[/VID]
Akvaryumda keskin birşey yok kayaların arasını açtım belki onlara sürtüp yırtıyordur diye ama ilerlemeye başlayan bir kuyruk erimesi sanırım. Uçlarda herhangi bir kanlanma veya beyazlama ben tespit edemedim. Karantinaya almalı mıyım balığı ? İlaç kullanmam gerekiyor ise tavsiye verebilir misiniz ? Bakteri kaynaklı kuyruk erimesi için baktopur, mantar kaynaklı kuyruk erimesi için mycopur (yazım yanlışı olabilir) kullanılması gerek diye okudum forumda yaptığım araşştırmalarda ama benim balığımdaki ne kaynaklı onu tespit edemediğim için yanlış ilaç kullanmak istemiyorum..
Yine forumda yaptığım araştırmalarda kuyruk erimesi olduğunda balığın hareketlerinde ve iştahında azalma söz konusu olur gibi bilgilere rastladım ama benim balığımda bunların hiçbiri yok. Hala obur, hala bol hareketli. (resimleri zar zor çektim hareketliliği yüzünden)
Bu gün dip çekimi yapıp 10 gündür dinlenen çeşme suyu ekledim (su düzenleyici ile) %10 civarı.
1-2 saat önce ışıkları açtım ve az önce kayaların üzerinde şu şekilde oluşumlar farkettim daha önce ya yoklardı yada dikkatimi çekecek boyutta değillerdi.
Bu gün ilk defa görüyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201931161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201931181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201931211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201931241.jpg[/IMG]
[QUOTE=monster][/QUOTE]
[QUOTE=Nursun][/QUOTE]
[QUOTE=ternapi][/QUOTE][EDIT]Nelth,2020-05-17 19:33:23[/EDIT]
Yardım ve önerilerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919531.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/6-D80X6Hds4[/VID]
Akvaryumda keskin birşey yok kayaların arasını açtım belki onlara sürtüp yırtıyordur diye ama ilerlemeye başlayan bir kuyruk erimesi sanırım. Uçlarda herhangi bir kanlanma veya beyazlama ben tespit edemedim. Karantinaya almalı mıyım balığı ? İlaç kullanmam gerekiyor ise tavsiye verebilir misiniz ? Bakteri kaynaklı kuyruk erimesi için baktopur, mantar kaynaklı kuyruk erimesi için mycopur (yazım yanlışı olabilir) kullanılması gerek diye okudum forumda yaptığım araşştırmalarda ama benim balığımdaki ne kaynaklı onu tespit edemediğim için yanlış ilaç kullanmak istemiyorum..
Yine forumda yaptığım araştırmalarda kuyruk erimesi olduğunda balığın hareketlerinde ve iştahında azalma söz konusu olur gibi bilgilere rastladım ama benim balığımda bunların hiçbiri yok. Hala obur, hala bol hareketli. (resimleri zar zor çektim hareketliliği yüzünden)
Bu gün dip çekimi yapıp 10 gündür dinlenen çeşme suyu ekledim (su düzenleyici ile) %10 civarı.
1-2 saat önce ışıkları açtım ve az önce kayaların üzerinde şu şekilde oluşumlar farkettim daha önce ya yoklardı yada dikkatimi çekecek boyutta değillerdi.
Bu gün ilk defa görüyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201931161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201931181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201931211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201931241.jpg[/IMG]
[QUOTE=monster][/QUOTE]
[QUOTE=Nursun][/QUOTE]
[QUOTE=ternapi][/QUOTE][EDIT]Nelth,2020-05-17 19:33:23[/EDIT]
Yardım ve önerilerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler
Salyangozlar Bitkileri Yer Mi ?
Akvaryumumda limnophila sessiliflora idi sanırım o bitkiden var ve 2 adet elma salyangozum üstten üstten tırtıklıyorlar her gün :) her sabah kalktığımda su üstünde görüyorum 3-5 kafa
Akvaryumumda limnophila sessiliflora idi sanırım o bitkiden var ve 2 adet elma salyangozum üstten üstten tırtıklıyorlar her gün :) her sabah kalktığımda su üstünde görüyorum 3-5 kafa
SON MESAJLAR
- Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi NightWist, 21:18
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
