ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Metse
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
85
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Nisan 2020 17:33
Son Ziyaret:
28 Ocak 2022 21:05
Toplam Mesaj:
87 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Metin tatlı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hobide hayat var...
SON 10 MESAJI
2 Metrelik Bitki Macerası
[QUOTE=hakanyildiz78]
Montaigne misali "deneme" yazmak istedim :) Hayırlı ve bereketli olsun akvaryumunuz, hayalimde büyük bir akvaryum alıp bitkili ve karides-balık-salyangoz karması bir hâle getirmek var, inşallah sizin gayretiniz güzel sonuç verir. Sıvı gübre ile ilgili ihtiyatlı davranmanızı tavsiye ederim, zira ben bir akvaristten aldığım sıvı gübre ile akvaryumda (bitkilerde ve ağaç köklerinde) mantarlaşma gibi beyazımsı yüzey oluştuğuna oluştuğuna şahit oldum. [/QUOTE]
Yaparsan haberim olsun artı yada eksilerini anlatırım. Gübreye hiç girmeden deneyeceğim bakalım beraber deneyimlemiş olacağız.
[QUOTE=hakanyildiz78]
Montaigne misali "deneme" yazmak istedim :) Hayırlı ve bereketli olsun akvaryumunuz, hayalimde büyük bir akvaryum alıp bitkili ve karides-balık-salyangoz karması bir hâle getirmek var, inşallah sizin gayretiniz güzel sonuç verir. Sıvı gübre ile ilgili ihtiyatlı davranmanızı tavsiye ederim, zira ben bir akvaristten aldığım sıvı gübre ile akvaryumda (bitkilerde ve ağaç köklerinde) mantarlaşma gibi beyazımsı yüzey oluştuğuna oluştuğuna şahit oldum. [/QUOTE]
Yaparsan haberim olsun artı yada eksilerini anlatırım. Gübreye hiç girmeden deneyeceğim bakalım beraber deneyimlemiş olacağız.
2 Metrelik Bitki Macerası
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/201020210003091.jpg[/IMG]
Powerled konusunda ihtiyacı olan ulaşabilir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/201020210003091.jpg[/IMG]
Powerled konusunda ihtiyacı olan ulaşabilir.
2 Metrelik Bitki Macerası
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212350331.jpg[/IMG]
Allah herkese daha iyilerini nasip etsin inşallah 🙏🏻
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212350331.jpg[/IMG]
Allah herkese daha iyilerini nasip etsin inşallah 🙏🏻
2 Metrelik Bitki Macerası
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212344101.jpg[/IMG]
Bu anlık son hali
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212345011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212345511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212347121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212349001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212344101.jpg[/IMG]
Bu anlık son hali
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212345011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212345511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212347121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212349001.jpg[/IMG]
2 Metrelik Bitki Macerası
Merhaba abiler kardeşler,
Öncelikle Balıkesir’de bir kardeşimden 2 metreye yetecek kadar monte Carlo zemin bitkisi ve 24 adet karides aldım.
Ekimi yaptım ama monteler çok boylu olduğundan iki tur budayıp budadıklarımıda diktim.
On gün co2 vermedim.
Herşey güzel giderken bir gece ışıkları açık unutup sabaha kadar yosunlamaya zemin açtım. Bu arada yaklaşık on tane de lepistes mevcuttu tankta.
Akvaryum arka cam kahverengi hatta anübians monteler heryer kahverengi oldu derken co2 yi devreye soktum.
Meğer nitrat patlaması yaşamış olduğumdan aşağıda yazdığım balıkları hemen ekledim
18 tane kırmızı Burun tetra
7 tane rasbora
8-10 adet karışık ( danilo zebra, Moli, neon)
4 tane cüce vatoz ( ikisi albino vatoz)
4 tane kiraz karides
30-40 civarı katil Helena salyangoz…
İsta indikatör de alıp co2 azlık çokluk oranını dengeledim
İki günde nitrat düzeni oturdu ve yosundan eser kalmadı çok şükür.
Sıvı gübreler var elimde ama eklemedim
Şebeke suyu ışık artı co2 ile devam edip takibini yapıyorum.
Fırsat buldukça bol bol resim ekleyeceğim.
Sağlıklı hobiler …
Merhaba abiler kardeşler,
Öncelikle Balıkesir’de bir kardeşimden 2 metreye yetecek kadar monte Carlo zemin bitkisi ve 24 adet karides aldım.
Ekimi yaptım ama monteler çok boylu olduğundan iki tur budayıp budadıklarımıda diktim.
On gün co2 vermedim.
Herşey güzel giderken bir gece ışıkları açık unutup sabaha kadar yosunlamaya zemin açtım. Bu arada yaklaşık on tane de lepistes mevcuttu tankta.
Akvaryum arka cam kahverengi hatta anübians monteler heryer kahverengi oldu derken co2 yi devreye soktum.
Meğer nitrat patlaması yaşamış olduğumdan aşağıda yazdığım balıkları hemen ekledim
18 tane kırmızı Burun tetra
7 tane rasbora
8-10 adet karışık ( danilo zebra, Moli, neon)
4 tane cüce vatoz ( ikisi albino vatoz)
4 tane kiraz karides
30-40 civarı katil Helena salyangoz…
İsta indikatör de alıp co2 azlık çokluk oranını dengeledim
İki günde nitrat düzeni oturdu ve yosundan eser kalmadı çok şükür.
Sıvı gübreler var elimde ama eklemedim
Şebeke suyu ışık artı co2 ile devam edip takibini yapıyorum.
Fırsat buldukça bol bol resim ekleyeceğim.
Sağlıklı hobiler …
2 Metrelik Bitki Macerası
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/011020210019261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212326281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212326321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212326391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212326461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212326541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212326591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212327061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212327131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212327191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212327271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212327341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212327431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212327461.jpg[/IMG][EDIT]Metse,2021-10-19 23:30:42[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/011020210019261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212326281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212326321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212326391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212326461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212326541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212326591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212327061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212327131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212327191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212327271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212327341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212327431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222512/191020212327461.jpg[/IMG][EDIT]Metse,2021-10-19 23:30:42[/EDIT]
2 Metrelik Bitki Macerası
[QUOTE=hakanyildiz78]Günler haftaları, haftalar ayları kovalıyordu. Mevsimler değişse de değişmeyen tek şey "Metse"nin sessizliğiydi. Herkes merak içindeydi. O büyük akvaryuma ne olmuştu? Şimdi ne hâldeydi? [:?] Sorular zihinleri meşgul ederken gözler "Metse gelse" diye bakıyor, eller akvaryum.com sayfasını yeniliyordu.[/QUOTE]
Valla bukadar ilgili olduğunu bilseydim numaramı verir arada bir yardıma gel derdim güzel insan.:)
Detaylar gelecek inşallah :)
[QUOTE=hakanyildiz78]Günler haftaları, haftalar ayları kovalıyordu. Mevsimler değişse de değişmeyen tek şey "Metse"nin sessizliğiydi. Herkes merak içindeydi. O büyük akvaryuma ne olmuştu? Şimdi ne hâldeydi? [:?] Sorular zihinleri meşgul ederken gözler "Metse gelse" diye bakıyor, eller akvaryum.com sayfasını yeniliyordu.[/QUOTE]
Valla bukadar ilgili olduğunu bilseydim numaramı verir arada bir yardıma gel derdim güzel insan.:)
Detaylar gelecek inşallah :)
2 Metrelik Bitki Macerası
[QUOTE=Reklamci92]Tebrikler, kurulumunuz hayırlı olsun. Herşey gönlünüzce olsun, bitkili hep heves ettiğim ama beceremediğim bir kurulum [:)] Kayalık dekordan hevesimi alınca bir gün nasip olur inşallah, Allah kolaylık versin, bol şanslar.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim inşallah sizinde herşey gönlünüzce olur ve bitkilide tatmış olursunuz. Allah herkese kolaylık versin hayırlı geceler.
[QUOTE=Reklamci92]Tebrikler, kurulumunuz hayırlı olsun. Herşey gönlünüzce olsun, bitkili hep heves ettiğim ama beceremediğim bir kurulum [:)] Kayalık dekordan hevesimi alınca bir gün nasip olur inşallah, Allah kolaylık versin, bol şanslar.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim inşallah sizinde herşey gönlünüzce olur ve bitkilide tatmış olursunuz. Allah herkese kolaylık versin hayırlı geceler.
2 Metrelik Bitki Macerası
[QUOTE=MEGALODON34]Hocam tebrikler güzel cesaret ama buyuk tankların seyir zevki gerçekten güzel oluyor. Tek sıkıntısı tank bitki dolunca su degisimi bitki budamasi tank bakimi derken Pazar günü 4 saat gidiyor :))
Benim merak ettiğim bir diyer konu filtrasyon. Filtrasyonu nasil sağlayacaksınız ve tank yerde olunca dis filtre ile aynı düzlemde kalacak. Bu filtre icin sikinti yaratır mı acaba ?
Işıklandırmaya ilk başta kesinlikle lens tavsiye etmem (lens yok zaten fotoda ama tavsiye edenler olacaktır). Power led zaten güçlü isik türü, tank oturana kadar lensin devam edin. Monte carlo bakimi zor bir bitki değildir. Sadece tanka yeterli co2 sagladiginizdan emin olun.
Size 3 veya 5 litrelik bir tüp daha gerekebilir. Kelepir bulursanız almanızı tavsiye ederim.
Bir diğer tavsiye ise gübrelerinizi siz yapın (Nitrat, Fosfat ve Potasyumu) diğerlerini (Mikroelement ve Demir) Seachem marka alabilirsiniz. Diğer markalara nazaran daha az ml kullanıp çok ppm verebilirsiniz tanka.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim 240 Watt power led yaptırdım bu fullspectrum vs dediklerinden. Çok değerli bir abim işin ehli bence o yaptı. Mercek gerekmeyecek ama istersek tatbiki takabiliriz.
Buarada benim yan sump var içinde bio sünger üzeri seramik sonra tekrar bio sünger yosun önleyiciler kaç kırkları elyaf olarak yükseliyor.
Tek zaman alan suyun dörtte de birini alıp eklemek. [:'(]
Gübreye henüz girmedim ama 5 lt yangın söndürme tüpünden co2 yapsammı acaba :)[EDIT]Metse,2021-10-20 00:09:53[/EDIT]
[QUOTE=MEGALODON34]Hocam tebrikler güzel cesaret ama buyuk tankların seyir zevki gerçekten güzel oluyor. Tek sıkıntısı tank bitki dolunca su degisimi bitki budamasi tank bakimi derken Pazar günü 4 saat gidiyor :))
Benim merak ettiğim bir diyer konu filtrasyon. Filtrasyonu nasil sağlayacaksınız ve tank yerde olunca dis filtre ile aynı düzlemde kalacak. Bu filtre icin sikinti yaratır mı acaba ?
Işıklandırmaya ilk başta kesinlikle lens tavsiye etmem (lens yok zaten fotoda ama tavsiye edenler olacaktır). Power led zaten güçlü isik türü, tank oturana kadar lensin devam edin. Monte carlo bakimi zor bir bitki değildir. Sadece tanka yeterli co2 sagladiginizdan emin olun.
Size 3 veya 5 litrelik bir tüp daha gerekebilir. Kelepir bulursanız almanızı tavsiye ederim.
Bir diğer tavsiye ise gübrelerinizi siz yapın (Nitrat, Fosfat ve Potasyumu) diğerlerini (Mikroelement ve Demir) Seachem marka alabilirsiniz. Diğer markalara nazaran daha az ml kullanıp çok ppm verebilirsiniz tanka.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim 240 Watt power led yaptırdım bu fullspectrum vs dediklerinden. Çok değerli bir abim işin ehli bence o yaptı. Mercek gerekmeyecek ama istersek tatbiki takabiliriz.
Buarada benim yan sump var içinde bio sünger üzeri seramik sonra tekrar bio sünger yosun önleyiciler kaç kırkları elyaf olarak yükseliyor.
Tek zaman alan suyun dörtte de birini alıp eklemek. [:'(]
Gübreye henüz girmedim ama 5 lt yangın söndürme tüpünden co2 yapsammı acaba :)[EDIT]Metse,2021-10-20 00:09:53[/EDIT]
2 Metrelik Bitki Macerası
[QUOTE=Muratyalçın]Son halini paylaşabilirmisiniz inşallah herşey yolundadır[/QUOTE]
Teşekkürler resimler gelecek inşallah.
[QUOTE=Muratyalçın]Son halini paylaşabilirmisiniz inşallah herşey yolundadır[/QUOTE]
Teşekkürler resimler gelecek inşallah.
SON MESAJLAR
- Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yigitksm,
0rnn,
Mirt,
GhostKoi,
Yusuf77777,
HaydarGul,
Urar,
Kınayu,
simsela,
aXarayli,
Sungurr,
sina cen,
Ramazan Güleç,
mightymurat,
oguzozt,
MiSoSiKiaN,
lojistisyen,
yeekim,
nniiaa,
DigitalPen,
omerali06,
JujuSeri,
Kuduoglu,
osmandbnl,
TheDS,
Goldfish2000,
LeafyAqua,
Tatar10,
merutay,
Redrainbow,
yyiImaz,
Ehtiyar,
Kaangzkr,
Mr. WingMan,
Arch.Hüseyin,
metekaan,
nazemert1,
Balikcidede,
cheavy,
zebra93042,
Burak PEKDEMİR,
Jotunheim,
Shortbuff,
Akrattin,
Denizinc,
Ozzgur,
Tayyareci,
Pandkoal,
DY1903,
CevdetSERBEST,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
Umutoty,
ali özer,
alecozan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
