ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
BatuMert
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
162
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Ocak 2020 17:16
Son Ziyaret:
04 Aralık 2023 18:06
Toplam Mesaj:
267 [0.11 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Batuhan Mert
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Batuhan Mert
Apistogramma inka
Orange venezuella coryrdoras
Sterbai coryrdoras
SON 10 MESAJI
Yemi Balık Ölüm Nedenleri
Hocam öncelikle merhaba, bu durumda birkaç şey akla geliyor . Öncelikle zaten küçüklerse şu değişimine dayanamamış olabilirler . 2. Bir ihtimal alındıkları yerde zaten hasta olanlar ölmüş olabilirler. Bir diğeri de zeminde duruyor demişsiniz onu pek anlayamadım. Neonlar çok zemine yakın yaşayan balıklar değiller normalde. İyi hobiler[:)]
Hocam öncelikle merhaba, bu durumda birkaç şey akla geliyor . Öncelikle zaten küçüklerse şu değişimine dayanamamış olabilirler . 2. Bir ihtimal alındıkları yerde zaten hasta olanlar ölmüş olabilirler. Bir diğeri de zeminde duruyor demişsiniz onu pek anlayamadım. Neonlar çok zemine yakın yaşayan balıklar değiller normalde. İyi hobiler[:)]
Elma Salyangozu Mu? Cüce Vatoz Mu?
[QUOTE=nurtensultan]Merhabalar
Yeni akvaryumum geldi. İthal ikinci el akvaryumum ölçüleri 50x32x47,5, içinde kendine ait tepe filtre ve led lambası var. Bitki olarak Java Fern aldım. Java Ferni tutturmak için kök bulmalıyım. Japon’lar zarar vermiyormuş galiba bu bitkiye deneyip göreceğiz. İki küçük Japon balığım için inşallah yeterli olur. Filtrenin içinde normal sünger var formda okudum kadarıyla içine elyaf, biyolojik sünger ve seramik almam gerekecek. Taban için de beyaz dere kumu düşündüm.
Akvaryumun içine yosunlar açısından bana yardımcı olacak elma salyangozu ve cüce vatozu arasında kaldım. Sizce hangisini eklemeliyim [:?]
Bir de araştırmalarıma göre su midyesinin akvaryuma çok yararı olduğunu öğrendim. 2-3 tane eklemeyi düşünüyorum.
Form araştırma yapan açısından çok güzel. Değerli bilgileriniz için çok teşekkür ederim [:3][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240573/171120231227391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240573/171120231227451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240573/171120231227511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240573/171120231227591.jpg[/IMG][/QUOTE] Merhabalar, öncelikle akvaryumunuz hayırlı olsun. Fotoğraflarda küçük gözüktüğü için içimden dedim 2 japon olmaz buraya diye fakat gayet yeterli bir akvaryum. Su midyesi konusunda haklısınız fakat öldüklerinde suya çok fazla miktarda zararlı salınım yapıyorlar, yani bu riske deymez. Yosun için de salyangoz daha yararlı olur. Cücee vatozla japonlar anlaşamayabilir. İyi hobiler[:)]
[QUOTE=nurtensultan]Merhabalar
Yeni akvaryumum geldi. İthal ikinci el akvaryumum ölçüleri 50x32x47,5, içinde kendine ait tepe filtre ve led lambası var. Bitki olarak Java Fern aldım. Java Ferni tutturmak için kök bulmalıyım. Japon’lar zarar vermiyormuş galiba bu bitkiye deneyip göreceğiz. İki küçük Japon balığım için inşallah yeterli olur. Filtrenin içinde normal sünger var formda okudum kadarıyla içine elyaf, biyolojik sünger ve seramik almam gerekecek. Taban için de beyaz dere kumu düşündüm.
Akvaryumun içine yosunlar açısından bana yardımcı olacak elma salyangozu ve cüce vatozu arasında kaldım. Sizce hangisini eklemeliyim [:?]
Bir de araştırmalarıma göre su midyesinin akvaryuma çok yararı olduğunu öğrendim. 2-3 tane eklemeyi düşünüyorum.
Form araştırma yapan açısından çok güzel. Değerli bilgileriniz için çok teşekkür ederim [:3][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240573/171120231227391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240573/171120231227451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240573/171120231227511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240573/171120231227591.jpg[/IMG][/QUOTE] Merhabalar, öncelikle akvaryumunuz hayırlı olsun. Fotoğraflarda küçük gözüktüğü için içimden dedim 2 japon olmaz buraya diye fakat gayet yeterli bir akvaryum. Su midyesi konusunda haklısınız fakat öldüklerinde suya çok fazla miktarda zararlı salınım yapıyorlar, yani bu riske deymez. Yosun için de salyangoz daha yararlı olur. Cücee vatozla japonlar anlaşamayabilir. İyi hobiler[:)]
Oranda Japon Hazımsızlık
Merhabalar, 2 adet damızlık altı oranda japonum var. Bir tanesi her yem verdiğimden yaklaşık 30dk sonra karnı çok şişiyor ve sanki hava kesesi patlamış gibi ters yüzüyor. Yaklaşık 2 saat sonra ise tamamen düzeliyor. Fazla yem yeme durumu da yok gayet diğeriyle eşit yiyor, ayrıca az yemlesem de aynı sorun olıuyor. 2 gün bezelye haşladım akşam yemeğinde onu verdim kabızlık vardır diye o da geçirmedi. Önerilieriniz nedir?
(yemler: tropical pro defence, hikari japon yemi,tropical supergoldfish stciks)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220010/270420231516051.jpg[/IMG][EDIT]BatuMert,2023-04-27 15:16:12[/EDIT]
Merhabalar, 2 adet damızlık altı oranda japonum var. Bir tanesi her yem verdiğimden yaklaşık 30dk sonra karnı çok şişiyor ve sanki hava kesesi patlamış gibi ters yüzüyor. Yaklaşık 2 saat sonra ise tamamen düzeliyor. Fazla yem yeme durumu da yok gayet diğeriyle eşit yiyor, ayrıca az yemlesem de aynı sorun olıuyor. 2 gün bezelye haşladım akşam yemeğinde onu verdim kabızlık vardır diye o da geçirmedi. Önerilieriniz nedir?
(yemler: tropical pro defence, hikari japon yemi,tropical supergoldfish stciks)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220010/270420231516051.jpg[/IMG][EDIT]BatuMert,2023-04-27 15:16:12[/EDIT]
Çocuk Odasına Betta Akvaryumu Kurulumu
[:3][:3][:3][QUOTE=CyBeRr]Ölçüler: 26x23x18,5cm
Canlı Türleri: Betta
Bitki Türleri: Crypto Parva, Anubias, Pistia, Java moss.
Tankın Yaşı: 1. gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: Filtrasyon yok, Aydınlatma 3’lü modül led.
Tasarım ve Dekorasyon: Doğadan topladığım taşları üst üste koyarak oluşturduğum bir tasarım, biraz çocuk odasına uygun olsun diye düşündüm. Zeminde de Creaqua Kozmetik beyaz kum, üzerinde de kaya diplerinde siyah kuvars kum kullandım. Ayrıca 15w Haqos ısıtıcı bağlı.
Merhabalar, aslında foruma uzun süredir üyeyim ama akvaryumlar ile ilgili pek konu açmadım. Yaklaşık bir yıldır merak salmaya başladım ve tabi oğlumda benim izimden geliyor. Daha önce son paylaşımım sanırım sürüngenler ile ilgiliydi 😅 Artık daha çok akvaryuma kaymam sebebi ile sanırım daha aktif kullanacağım.
Tanktan bahsetmek gerekirse uzun zamandır kenarda bekliyordu. Kendime bir Betta almıştım, 3,5 yaşındaki oğlumun sahiplenmek istemesiyle ve odasına akvaryum istemesiyle çocuk odasına ilk tankımızı kurmuş olduk.
Su olarak osmos su kullandım, katkı olarak Aquaforest bakteri kültürü, Seachem Betta Basic, Sera Blackwater aquatan kullandım.
Sanırım yakında YouTube a kurulum videosu da gelir. Tabi paylaşmak yasak mı serbest mi onu bilmiyorum 😅
Bir kaç görsel ile konuyu şenlendirelim.
Varsa önerilerinizi ve yorumlarınızı alabilirim
🙏🏻😊
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151963/160120212035121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151963/160120212034251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151963/160120212034511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151963/160120212036111.jpg[/IMG][/QUOTE] görsellik olarak koyduğunuz odanın görüntüsünü 2-3 kat arttıracak estetikten müthiş bir kurulum olmuş.Sadelik ve şıklık bu olsa gerek Maşallah[:3]
Eğer bir öneri verecek olursam,madem filtre yok tavsiyem birkaç tane bitki türü daha eklerseniz nitrat rahatsız etmez balığı[:iyi:][EDIT]BatuMert,2021-01-16 22:23:33[/EDIT]
[:3][:3][:3][QUOTE=CyBeRr]Ölçüler: 26x23x18,5cm
Canlı Türleri: Betta
Bitki Türleri: Crypto Parva, Anubias, Pistia, Java moss.
Tankın Yaşı: 1. gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: Filtrasyon yok, Aydınlatma 3’lü modül led.
Tasarım ve Dekorasyon: Doğadan topladığım taşları üst üste koyarak oluşturduğum bir tasarım, biraz çocuk odasına uygun olsun diye düşündüm. Zeminde de Creaqua Kozmetik beyaz kum, üzerinde de kaya diplerinde siyah kuvars kum kullandım. Ayrıca 15w Haqos ısıtıcı bağlı.
Merhabalar, aslında foruma uzun süredir üyeyim ama akvaryumlar ile ilgili pek konu açmadım. Yaklaşık bir yıldır merak salmaya başladım ve tabi oğlumda benim izimden geliyor. Daha önce son paylaşımım sanırım sürüngenler ile ilgiliydi 😅 Artık daha çok akvaryuma kaymam sebebi ile sanırım daha aktif kullanacağım.
Tanktan bahsetmek gerekirse uzun zamandır kenarda bekliyordu. Kendime bir Betta almıştım, 3,5 yaşındaki oğlumun sahiplenmek istemesiyle ve odasına akvaryum istemesiyle çocuk odasına ilk tankımızı kurmuş olduk.
Su olarak osmos su kullandım, katkı olarak Aquaforest bakteri kültürü, Seachem Betta Basic, Sera Blackwater aquatan kullandım.
Sanırım yakında YouTube a kurulum videosu da gelir. Tabi paylaşmak yasak mı serbest mi onu bilmiyorum 😅
Bir kaç görsel ile konuyu şenlendirelim.
Varsa önerilerinizi ve yorumlarınızı alabilirim
🙏🏻😊
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151963/160120212035121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151963/160120212034251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151963/160120212034511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151963/160120212036111.jpg[/IMG][/QUOTE] görsellik olarak koyduğunuz odanın görüntüsünü 2-3 kat arttıracak estetikten müthiş bir kurulum olmuş.Sadelik ve şıklık bu olsa gerek Maşallah[:3]
Eğer bir öneri verecek olursam,madem filtre yok tavsiyem birkaç tane bitki türü daha eklerseniz nitrat rahatsız etmez balığı[:iyi:][EDIT]BatuMert,2021-01-16 22:23:33[/EDIT]
Nano Apisto İnka Akvaryum Kurulumu
[:?][QUOTE=CNDRAqua]Son durumu anlatayım: Videoyu çektiğim gün vatozu ayırdım, çift çok rahatladı. Sonra dişi akvaryumdaki neonlara ve pigmelere göz açtırmamaya başladı [:D]. Ama burada suç dişide değil benim de hindistan cevizimin üstünde pigmeler kurlaşsaydı ben de onlara dalardım [:lol:]. Erkekle herhangi bir kavgaları olmuyordu kafasına göre rahat rahat takılıyordu dither fish'ler sağ olsun [^_^]. Dün erkek de yumurtaları korumaya başladı. Ve bu gün o ayırdığım canavar hapsinden kaçıp akvaryuma atlamış [:)))]. Ama ilk günden eser yok o canavar gitmiş yerine bı pısırük gelmiş [:lol:]. Onu bunu bilmem ama dişi görürse muhtemelen vatoz kendi isteğiyle hapisine kaçacak [:P].
Bu arada çifte bir isim vermek istiyorum, birbiryle uyumlu isimler düşünüyorum. Aklınızda güzel bı isim varsa önerilere açığım [:3].[/QUOTE] noldu acaba yumurtlar [:?]
[:?][QUOTE=CNDRAqua]Son durumu anlatayım: Videoyu çektiğim gün vatozu ayırdım, çift çok rahatladı. Sonra dişi akvaryumdaki neonlara ve pigmelere göz açtırmamaya başladı [:D]. Ama burada suç dişide değil benim de hindistan cevizimin üstünde pigmeler kurlaşsaydı ben de onlara dalardım [:lol:]. Erkekle herhangi bir kavgaları olmuyordu kafasına göre rahat rahat takılıyordu dither fish'ler sağ olsun [^_^]. Dün erkek de yumurtaları korumaya başladı. Ve bu gün o ayırdığım canavar hapsinden kaçıp akvaryuma atlamış [:)))]. Ama ilk günden eser yok o canavar gitmiş yerine bı pısırük gelmiş [:lol:]. Onu bunu bilmem ama dişi görürse muhtemelen vatoz kendi isteğiyle hapisine kaçacak [:P].
Bu arada çifte bir isim vermek istiyorum, birbiryle uyumlu isimler düşünüyorum. Aklınızda güzel bı isim varsa önerilere açığım [:3].[/QUOTE] noldu acaba yumurtlar [:?]
Nano Apisto İnka Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=CNDRAqua]
Akvaryumun boyutu da pek büyük değil ondan 3-4 tane yavru çıksa bile yeter, çok yavruda gözüm yok [:D][/QUOTE]3-4 yavru çıksa bile bir süre sonra ayırmak lazım.Anne baba yeni yumurta dizerse önceki yavrulara zarar verebilir [:)]
[QUOTE=CNDRAqua]
Akvaryumun boyutu da pek büyük değil ondan 3-4 tane yavru çıksa bile yeter, çok yavruda gözüm yok [:D][/QUOTE]3-4 yavru çıksa bile bir süre sonra ayırmak lazım.Anne baba yeni yumurta dizerse önceki yavrulara zarar verebilir [:)]
Nano Apisto İnka Akvaryum Kurulumu
[:)))][QUOTE=HarunYldrm][VID]https://youtu.be/KYNPJReEnp4[/VID]
[VID]https://youtu.be/h97XercA2JY[/VID]
Emre kardeşimin müsadesi ile ben yükleyip paylaşıyorum...[:3][/QUOTE] tam bir arsız [:)))] Bu vatoza rağmen yavrular çıkarsa annenin elini öpmek lazım.Tabi bir de neonların yanında büyümeleri lazım.Valla işiniz zor [:)]
[:)))][QUOTE=HarunYldrm][VID]https://youtu.be/KYNPJReEnp4[/VID]
[VID]https://youtu.be/h97XercA2JY[/VID]
Emre kardeşimin müsadesi ile ben yükleyip paylaşıyorum...[:3][/QUOTE] tam bir arsız [:)))] Bu vatoza rağmen yavrular çıkarsa annenin elini öpmek lazım.Tabi bir de neonların yanında büyümeleri lazım.Valla işiniz zor [:)]
Nano Apisto İnka Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=CNDRAqua][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228854/110120211441491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228854/110120211441561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228854/110120211441581.jpg[/IMG]
İnka çift yumurtladı [:3][/QUOTE] hayırlı olsun[:)] vatoz hazır bekliyor valla hemen gelmiş.Darısı benim inkalara artık[:)))]
[QUOTE=CNDRAqua][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228854/110120211441491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228854/110120211441561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228854/110120211441581.jpg[/IMG]
İnka çift yumurtladı [:3][/QUOTE] hayırlı olsun[:)] vatoz hazır bekliyor valla hemen gelmiş.Darısı benim inkalara artık[:)))]
Apistogramma Kakadu Hk.
[QUOTE=Ydmr][:$][:)]Merhaba ben apistogramma balığı ile ramshorn salyangozları aynı akvaryuma koysam sorun olurmu akvaryum 100 45 43 ve içinde otocinclus ve cüce vatoz da olucak ayrıca apisto kakadu bakımı hakkında bilgilerinizi paylaşırsaniz çok yardımcı olursunuz[:)][/QUOTE] apisto ile ramshornlar arasında bağlantı kuramadım.Ramshorn hiçbir balıkla sıkıntı çıkartmaz
[QUOTE=Ydmr][:$][:)]Merhaba ben apistogramma balığı ile ramshorn salyangozları aynı akvaryuma koysam sorun olurmu akvaryum 100 45 43 ve içinde otocinclus ve cüce vatoz da olucak ayrıca apisto kakadu bakımı hakkında bilgilerinizi paylaşırsaniz çok yardımcı olursunuz[:)][/QUOTE] apisto ile ramshornlar arasında bağlantı kuramadım.Ramshorn hiçbir balıkla sıkıntı çıkartmaz
Nano Apisto İnka Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=Sheyda27]Benim abacaxisler panda corylerime üreme dönemi dışında dahi rahat vermiyor,8 panda vardı apistolar gelince 3 e düştü.Dikkat etmenizde fayda var stres oluyor hayvanlar:([/QUOTE] Böyle bir örnek varsa dikkat etmenizde fayda var[:?]Benim apistolar 7 tane coryle 2 aydır hiç sıkıntısız yaşıyor.Daha hiç kovaladıjlarını bile görmedim.Balığın karakteriyle alakalı o zaman
[QUOTE=Sheyda27]Benim abacaxisler panda corylerime üreme dönemi dışında dahi rahat vermiyor,8 panda vardı apistolar gelince 3 e düştü.Dikkat etmenizde fayda var stres oluyor hayvanlar:([/QUOTE] Böyle bir örnek varsa dikkat etmenizde fayda var[:?]Benim apistolar 7 tane coryle 2 aydır hiç sıkıntısız yaşıyor.Daha hiç kovaladıjlarını bile görmedim.Balığın karakteriyle alakalı o zaman
SON MESAJLAR
- Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
GhostKoi,
Tolga8995,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Hoppala,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
nniiaa,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
EmiirKaan,
osmandbnl,
Tata,
Ozzgurr,
sina cen,
Kınayu,
burakinal,
Conix,
speed944,
DY1903,
Pandkoal,
Alibicimcilci,
Ozzgur,
Samoo,
egedin,
m170,
√olkaπ,
NightWist,
SEYTAL33,
enginhayta,
cancoma,
oguzozt,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
