ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Ekim 2019 20:21
Son Ziyaret:
5 Saat 3 Dakika önce
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
2 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emir Yıldırım
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emir Yıldırım
SON 10 MESAJI
Akvaryum Hobisinin Gittiği İstikamet
[QUOTE=Cyber_Scout]Butik üreticilerin maliyetleri de sizin bahsettiğiniz gibi anlaşılamaz ve kabul edilemez durumda.[/QUOTE]
Mutlaka öyledir. Akvaryumundaki bacopa sessiflora gül tütün vs vs gibi sürekli sürgün veren bitkilerin muhtemelen inanılmaz maliyetleri olacaktır. Siz fiyatların manüpile edilmediğini mi düşünüyorsunuz ? Yada butik üretici misiniz?
[QUOTE=Cyber_Scout]Butik üreticilerin maliyetleri de sizin bahsettiğiniz gibi anlaşılamaz ve kabul edilemez durumda.[/QUOTE]
Mutlaka öyledir. Akvaryumundaki bacopa sessiflora gül tütün vs vs gibi sürekli sürgün veren bitkilerin muhtemelen inanılmaz maliyetleri olacaktır. Siz fiyatların manüpile edilmediğini mi düşünüyorsunuz ? Yada butik üretici misiniz?
Akvaryum Hobisinin Gittiği İstikamet
Merhabalar,
Ufak yaşlardan itibaren hevesle başladığımız bu hobiye yeri geldi eski malzemelerle yeri geldi kendin yap malzemelerle yeri geldi profesyonel ekipmanlarla bu yaşlarımıza kadar bazı aralıklar ile geldik. Fakat artık hobinin gittiği yol ticari anlamda gerçekten yol değil. 5 yıl öncesine kadar akvaryum malzemelerimiz ortalama kazandığımız paralarımıza oranla daha alınabilir seviyedeydi. 5 yıldan öncesinde ise çok daha rahat alım koşullarımız vardı. Evet ülkenin durumunu tasvir etmiş gibi oldum fakat dış filtrelerin aldığı zamlar, ilaçların aldığı zamlar ısıtıcıların aldığı zamlar ülkedeki hemen hemen herşeyden daha çok. tabi ki etki tepki neticesinde aynı oranda da canlıların fiyatları uçtu gitti. Fiyat performans ürünleri bile inanılmaz fiyatlarda. Çoğu insan için gerçekten alınabilirliği yok, genç hobiciler için ise imkansıza yakın. Forumda da bazı konuların içerisinde bazı petshopların iyi, uygun olduğu gibi yorumlar okuyorum ve 1-2 tanesini birbiri ile kıyasladım. 1 malzeme referans verilen petshopta 1000 tl iken diğerinde 700 tl. Sahibinden.com sitesine girdiğimiz zaman artık orada da gerçekten sahibinden satan birilerini bulamıyoruz. Bazı pethopların 1000'i aşkın aktif ilanı var. O platformu da zapt ettiler. Onların fiyatlarını gören küçük butik üreticiler de kendi üretimlerini daha üst fiyatlardan satmaya başladılar. Lowtech akvaryum bitkileri bile altına 5cm mangrow,taş vs. vs. bağlanıp 500-750-1000 TL lerden satılıyor. Bunlardan akvaryumda görsellik oluşturmak için büyüklüğe bağlı olarak minumum 10 tane koysak sadece tek tür bitkide çıkan toplama bakın. Anubias varteri var nana , petite gibi cinslerini 300-400 tl lerden satıyorlar. Bu fiyatlar sadece bana mı anlamsız şekilde yüksek geliyor? Bir tek ben mi şaşırmaya devam ediyorum? Eğer hemen hemen herkes aynı fikirde ise bu konuda ne yapılabilir ? Butik üretici arkadaşları ve petshopları ellerindeki canlıların altın olmadığına ve biz akvaristlerin de yolunacak kaz olmadığımıza nasıl ikna edebiliriz?
Merhabalar,
Ufak yaşlardan itibaren hevesle başladığımız bu hobiye yeri geldi eski malzemelerle yeri geldi kendin yap malzemelerle yeri geldi profesyonel ekipmanlarla bu yaşlarımıza kadar bazı aralıklar ile geldik. Fakat artık hobinin gittiği yol ticari anlamda gerçekten yol değil. 5 yıl öncesine kadar akvaryum malzemelerimiz ortalama kazandığımız paralarımıza oranla daha alınabilir seviyedeydi. 5 yıldan öncesinde ise çok daha rahat alım koşullarımız vardı. Evet ülkenin durumunu tasvir etmiş gibi oldum fakat dış filtrelerin aldığı zamlar, ilaçların aldığı zamlar ısıtıcıların aldığı zamlar ülkedeki hemen hemen herşeyden daha çok. tabi ki etki tepki neticesinde aynı oranda da canlıların fiyatları uçtu gitti. Fiyat performans ürünleri bile inanılmaz fiyatlarda. Çoğu insan için gerçekten alınabilirliği yok, genç hobiciler için ise imkansıza yakın. Forumda da bazı konuların içerisinde bazı petshopların iyi, uygun olduğu gibi yorumlar okuyorum ve 1-2 tanesini birbiri ile kıyasladım. 1 malzeme referans verilen petshopta 1000 tl iken diğerinde 700 tl. Sahibinden.com sitesine girdiğimiz zaman artık orada da gerçekten sahibinden satan birilerini bulamıyoruz. Bazı pethopların 1000'i aşkın aktif ilanı var. O platformu da zapt ettiler. Onların fiyatlarını gören küçük butik üreticiler de kendi üretimlerini daha üst fiyatlardan satmaya başladılar. Lowtech akvaryum bitkileri bile altına 5cm mangrow,taş vs. vs. bağlanıp 500-750-1000 TL lerden satılıyor. Bunlardan akvaryumda görsellik oluşturmak için büyüklüğe bağlı olarak minumum 10 tane koysak sadece tek tür bitkide çıkan toplama bakın. Anubias varteri var nana , petite gibi cinslerini 300-400 tl lerden satıyorlar. Bu fiyatlar sadece bana mı anlamsız şekilde yüksek geliyor? Bir tek ben mi şaşırmaya devam ediyorum? Eğer hemen hemen herkes aynı fikirde ise bu konuda ne yapılabilir ? Butik üretici arkadaşları ve petshopları ellerindeki canlıların altın olmadığına ve biz akvaristlerin de yolunacak kaz olmadığımıza nasıl ikna edebiliriz?
300 Litre Bitkili Akvaryumum İçin Aydınlatma Tavs.
Kısıtlı bilgim ile beraber cevap vermeye çalışayım, hatalı bulabilecek üstadım vardır düzeltme yaparlar en kötü ihtimalle. Kırmızının 100 mavinin 35 beyazın 10 adet olduğunu görüyorum ki bu bitkileriniz için uygun değildir. Genel olarak düz armatürlerde 5 şerit soğuk beyaz 1 şerit deep Red 1 şerit mavi kullanılır. Bitkilerin ihtiyacı olan ışığı bu tarz dağılımlar karşılar. Kırmızının veya mavinin aşırı fazla olması tankinizda farklı problemlere yol açacaktır. Dolayısıyla bu ürün uygun değildir hocam. Lowtech tanklarda bitkilere verebileceğiniz misket gübre yeterli aydınlatma ile beraber işinizi görecektir. Sıvı gübre in yeterliliği konusunda yanlış yönlendirmek istemem. Kum kalınlığını artırmanın sizin yararınıza olacağını düşünüyorum fakat bunu tankta bitkiler varken yapmamalisiniz. Aydınlatma olarak Power Led bütçenizi zorluyor ise smd Led kullanabilir hatta kendiniz dahi yapabilirsiniz. Forumda smd Led kullanarak çok iyi sonuçlar almış kişilerin makaleleri mevcut. Aynı zamanda armaturk ün smd Led kullanarak hazırda sattığı nispeten daha uygun fiyatlı smd armatürler var. Kum kalınlığını yükseltirken tanka derinlik de katması açısından arka kısmı daha da yukseltirseniz hem smd led in verimliliğini artirirsiniz hem de tankinizda daha güzel bir görünüm yakalayabilirsiniz. İyi hobiler [EDIT]EmirY,2022-09-21 09:55:00[/EDIT]
Kısıtlı bilgim ile beraber cevap vermeye çalışayım, hatalı bulabilecek üstadım vardır düzeltme yaparlar en kötü ihtimalle. Kırmızının 100 mavinin 35 beyazın 10 adet olduğunu görüyorum ki bu bitkileriniz için uygun değildir. Genel olarak düz armatürlerde 5 şerit soğuk beyaz 1 şerit deep Red 1 şerit mavi kullanılır. Bitkilerin ihtiyacı olan ışığı bu tarz dağılımlar karşılar. Kırmızının veya mavinin aşırı fazla olması tankinizda farklı problemlere yol açacaktır. Dolayısıyla bu ürün uygun değildir hocam. Lowtech tanklarda bitkilere verebileceğiniz misket gübre yeterli aydınlatma ile beraber işinizi görecektir. Sıvı gübre in yeterliliği konusunda yanlış yönlendirmek istemem. Kum kalınlığını artırmanın sizin yararınıza olacağını düşünüyorum fakat bunu tankta bitkiler varken yapmamalisiniz. Aydınlatma olarak Power Led bütçenizi zorluyor ise smd Led kullanabilir hatta kendiniz dahi yapabilirsiniz. Forumda smd Led kullanarak çok iyi sonuçlar almış kişilerin makaleleri mevcut. Aynı zamanda armaturk ün smd Led kullanarak hazırda sattığı nispeten daha uygun fiyatlı smd armatürler var. Kum kalınlığını yükseltirken tanka derinlik de katması açısından arka kısmı daha da yukseltirseniz hem smd led in verimliliğini artirirsiniz hem de tankinizda daha güzel bir görünüm yakalayabilirsiniz. İyi hobiler [EDIT]EmirY,2022-09-21 09:55:00[/EDIT]
Bitki Türleri Hakkında Öneri Ve Fikir Alışverişi
Teşekkürler değerli fikirleriniz için.
Teşekkürler değerli fikirleriniz için.
Bitki Türleri Hakkında Öneri Ve Fikir Alışverişi
Günceldir...
Günceldir...
Bitki Türleri Hakkında Öneri Ve Fikir Alışverişi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218586/180820221654581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218586/180820221655211.jpg[/IMG]
Merhabalar, 120cm bitkili akvaryum kurulum aşamasında iken maliyet çok yüksek olduğundan kaynaklı tankımı küçültmeye karar verdim ve böyle bir çalışma gerçekleştirdim. Aydınlatma olarak armaturk 40 cm 7 şerit smd Led kullandım. 5 şerit soğuk beyaz 1 şerit deep Red 1 şerit mavi olmak üzere. Tank ölçüleri 50x40x50h. Tabana lav kırığı jbl manado ve dere kumu kullandım. Tabana kalınlığı önden arkaya doğru 5cm-15cm. Co2 olarak da hazır satılan dufizor basınç göstergesi olan seti sipariş ettim ve mayalı sistem kullanmayı planlıyorum. Canlı seçimini henüz gerceklestirmedim çünkü önceliğim sağlıklı ve tankıma uygun bitkileri yetistirebilmek. Tank ölçülerime uygun orta ve arka plan bitki önerileriniz Nelerdir? Yemyeşil olmasından ziyade kırmızı tonlarinin da olmasını istiyorum. Bu tabanda sürdürülebilir monte Carlo ve cuba bitkisi bakılabilir mi? Harici olarak taban bitkisi ne kullanabilirim? Dolu dolu bir bitki görünümünde ziyade az ancak öz bir görüntü yakalamaya çalışıyorum. Hardscape benzeri bir görüntü. Bilgili yetkili abilerimin kardeşlerimin ablalarımın yardım, fikir ve önerilerini bekliyorum. Tankın bu dekoruna da yorum yapabilirseniz çok sevinirim.[EDIT]EmirY,2022-08-18 17:38:08[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218586/180820221654581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218586/180820221655211.jpg[/IMG]
Merhabalar, 120cm bitkili akvaryum kurulum aşamasında iken maliyet çok yüksek olduğundan kaynaklı tankımı küçültmeye karar verdim ve böyle bir çalışma gerçekleştirdim. Aydınlatma olarak armaturk 40 cm 7 şerit smd Led kullandım. 5 şerit soğuk beyaz 1 şerit deep Red 1 şerit mavi olmak üzere. Tank ölçüleri 50x40x50h. Tabana lav kırığı jbl manado ve dere kumu kullandım. Tabana kalınlığı önden arkaya doğru 5cm-15cm. Co2 olarak da hazır satılan dufizor basınç göstergesi olan seti sipariş ettim ve mayalı sistem kullanmayı planlıyorum. Canlı seçimini henüz gerceklestirmedim çünkü önceliğim sağlıklı ve tankıma uygun bitkileri yetistirebilmek. Tank ölçülerime uygun orta ve arka plan bitki önerileriniz Nelerdir? Yemyeşil olmasından ziyade kırmızı tonlarinin da olmasını istiyorum. Bu tabanda sürdürülebilir monte Carlo ve cuba bitkisi bakılabilir mi? Harici olarak taban bitkisi ne kullanabilirim? Dolu dolu bir bitki görünümünde ziyade az ancak öz bir görüntü yakalamaya çalışıyorum. Hardscape benzeri bir görüntü. Bilgili yetkili abilerimin kardeşlerimin ablalarımın yardım, fikir ve önerilerini bekliyorum. Tankın bu dekoruna da yorum yapabilirseniz çok sevinirim.[EDIT]EmirY,2022-08-18 17:38:08[/EDIT]
Bazı Sorularım Var Sizlere
Teşekkür ederim ilgi alakanıza.
Teşekkür ederim ilgi alakanıza.
Bazı Sorularım Var Sizlere
Çok teşekkür ederim size de zaman ayırdığınız için.
Çok teşekkür ederim size de zaman ayırdığınız için.
Bazı Sorularım Var Sizlere
Çok teşekkürler değerli fikirleriniz için.
Çok teşekkürler değerli fikirleriniz için.
Bazı Sorularım Var Sizlere
Merhaba arkadaşlar
Uzun yıllardır akvaryum hobisi ile ilgilenip bitkili akvaryum harici bir çok tankta birçok canlı besledim. 4 yıl ara verdiğim hobiye 120x50x50 bir akvaryum ile bitkili olarak tekrar başlamaya karar verdim. İzlediğim onlarca bitkili low ve high tech tank kurulumu videolarından edindiğim bilgiler, kendi bilgilerim ile harmanlandı ancak bazı noktalar halen eksik. Bitkili tanklarda tecrübeli siz değerli arkadaşlarıma bazı sorularım mevcut.
Balıklar : Discus, tetra türleri, vatoz türleri, çöpçü balıkları ve alg yiyiciler olarak düşünmekteyim
Bitkiler : Anubias Barteri, Anubias Nana, Ludwina, Rotala , Rosanervig, rotala vietnam, Albida red, Amazon , Anubias petite, parvulus mini, java moss, java fern ve saz türleri olarak düşünmekteyim
1-Taban olarak volkan kumu irili ufaklı ve Jbl manado düşünmekteyim. Yeterli midir, farklı tavsiyeniz var mıdır?
2-Co2 sistem kuracak bütçem olmadığından kaynaklı sıvı ve misket gübre yeterli midir, mayalı sistem ile desteklemek gerekmekte midir?
3-Aydınlatma olarak bakmak istediğim bitkilere yeterli gelecek floresan tipi aydınlatma tavsiyeleriniz nedir?( armatür kullanamam maalesef)
4-Tavsiye edeceğiniz aydınlatmanın günde kaç saat açık olması gerekmektedir. Kesintisiz 10 saat kalabilir mi?
5-Yosun yiyici balık eklememize rağmen tankımda yosun oluşur ise exel gübre kullanımı nasıl olmalı.
6- Dış filtreye hangi malzemeleri koymalıyım
7- Dış filtre ve dış motor var iken harici olarak şelale filtreye ihtiyaç duyar mıyım? ( iç filtre kullanmayı planlamıyorum )
8- Çeşitli canlı türleri olduğundan bitkileri de göz önünde bulundurarak ortalama ısı derecemiz kaç olmalıdır?
9- Damızlık altı discuslar ile karides besleyebilir miyim? Veya yavru discus ile karidesi beraber büyütürsem bu boyutta bir tankta sorun yaşar mıyım?
10-Sormayı unuttuğum çok önemli bazı şeyleri gözden kaçırmış olabilirim, eklemek istediğiniz ne var ise sizlerin değerli fikirlerini ve tavsiyelerini bekliyorum.
Teşekkürler
Merhaba arkadaşlar
Uzun yıllardır akvaryum hobisi ile ilgilenip bitkili akvaryum harici bir çok tankta birçok canlı besledim. 4 yıl ara verdiğim hobiye 120x50x50 bir akvaryum ile bitkili olarak tekrar başlamaya karar verdim. İzlediğim onlarca bitkili low ve high tech tank kurulumu videolarından edindiğim bilgiler, kendi bilgilerim ile harmanlandı ancak bazı noktalar halen eksik. Bitkili tanklarda tecrübeli siz değerli arkadaşlarıma bazı sorularım mevcut.
Balıklar : Discus, tetra türleri, vatoz türleri, çöpçü balıkları ve alg yiyiciler olarak düşünmekteyim
Bitkiler : Anubias Barteri, Anubias Nana, Ludwina, Rotala , Rosanervig, rotala vietnam, Albida red, Amazon , Anubias petite, parvulus mini, java moss, java fern ve saz türleri olarak düşünmekteyim
1-Taban olarak volkan kumu irili ufaklı ve Jbl manado düşünmekteyim. Yeterli midir, farklı tavsiyeniz var mıdır?
2-Co2 sistem kuracak bütçem olmadığından kaynaklı sıvı ve misket gübre yeterli midir, mayalı sistem ile desteklemek gerekmekte midir?
3-Aydınlatma olarak bakmak istediğim bitkilere yeterli gelecek floresan tipi aydınlatma tavsiyeleriniz nedir?( armatür kullanamam maalesef)
4-Tavsiye edeceğiniz aydınlatmanın günde kaç saat açık olması gerekmektedir. Kesintisiz 10 saat kalabilir mi?
5-Yosun yiyici balık eklememize rağmen tankımda yosun oluşur ise exel gübre kullanımı nasıl olmalı.
6- Dış filtreye hangi malzemeleri koymalıyım
7- Dış filtre ve dış motor var iken harici olarak şelale filtreye ihtiyaç duyar mıyım? ( iç filtre kullanmayı planlamıyorum )
8- Çeşitli canlı türleri olduğundan bitkileri de göz önünde bulundurarak ortalama ısı derecemiz kaç olmalıdır?
9- Damızlık altı discuslar ile karides besleyebilir miyim? Veya yavru discus ile karidesi beraber büyütürsem bu boyutta bir tankta sorun yaşar mıyım?
10-Sormayı unuttuğum çok önemli bazı şeyleri gözden kaçırmış olabilirim, eklemek istediğiniz ne var ise sizlerin değerli fikirlerini ve tavsiyelerini bekliyorum.
Teşekkürler
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 21:02
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
