ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
malatyalı34
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
15
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Ekim 2019 18:23
Son Ziyaret:
17 Ocak 2022 22:11
Toplam Mesaj:
59 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Muhamed Talha
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Muhamed Talha
SON 10 MESAJI
Doğum Süresı
Kilickuyruğu balığım alt kısım bombe yaptı ve siyahlık oluşumu bayadır var. Sizce erken mi ayırmışım yoksa bu şekilde kalsın mi?
Akvaryumumda
6 melek balığı
2 molly
6 çöpçü
2 vatoz
Su sıcaklığı 28 29 derece arası
Akaryum 27lt
3 tane kilickuyruğu var
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218077/170120221855191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218077/170120221855281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218077/170120221855371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218077/170120221855461.jpg[/IMG][EDIT]malatyalı34,2022-01-17 19:04:35[/EDIT]
Kilickuyruğu balığım alt kısım bombe yaptı ve siyahlık oluşumu bayadır var. Sizce erken mi ayırmışım yoksa bu şekilde kalsın mi?
Akvaryumumda
6 melek balığı
2 molly
6 çöpçü
2 vatoz
Su sıcaklığı 28 29 derece arası
Akaryum 27lt
3 tane kilickuyruğu var
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218077/170120221855191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218077/170120221855281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218077/170120221855371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218077/170120221855461.jpg[/IMG][EDIT]malatyalı34,2022-01-17 19:04:35[/EDIT]
Bıtkı Sararması
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218077/210320211523011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218077/210320211523141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218077/210320211523271.jpg[/IMG]
Selamun Aleyküm
Akvaryum 4 günlük bir akvaryum yeni kurdum
Özellikleri:
160lt
2 melek
1 moly
6 lepistes
Bitki olarak isimlerini bilmiyorum fakat 8 9 tür bitki var içerisinde zemin ince ve kalın lav kırığı var
Gübre olarak reeflowers all inclusive aldım fakat kullanmadım pet shop 1 hafta sonra kullanmaya başla dedi
Sorum şu ki Sadece bu attigim bitki yapraklarında sararma mevcut nedenini çözemedim ve çürüme gibi bir şey oluyor turuncumsu şeyler var fotoğrafta görünüyor
12 saat ışık açık
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218077/210320211527331.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218077/210320211523011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218077/210320211523141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218077/210320211523271.jpg[/IMG]
Selamun Aleyküm
Akvaryum 4 günlük bir akvaryum yeni kurdum
Özellikleri:
160lt
2 melek
1 moly
6 lepistes
Bitki olarak isimlerini bilmiyorum fakat 8 9 tür bitki var içerisinde zemin ince ve kalın lav kırığı var
Gübre olarak reeflowers all inclusive aldım fakat kullanmadım pet shop 1 hafta sonra kullanmaya başla dedi
Sorum şu ki Sadece bu attigim bitki yapraklarında sararma mevcut nedenini çözemedim ve çürüme gibi bir şey oluyor turuncumsu şeyler var fotoğrafta görünüyor
12 saat ışık açık
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218077/210320211527331.jpg[/IMG]
Akvaryum Dal Kurutma
[QUOTE=AquaticPlants]Bunun en az 1-2 senesi var. Kendi kendine kabuk atması lazım. [/QUOTE]
Hocam kabuklarını kendim soydum 4 5 gündür soba üstünde kuruttum
[QUOTE=AquaticPlants]Bunun en az 1-2 senesi var. Kendi kendine kabuk atması lazım. [/QUOTE]
Hocam kabuklarını kendim soydum 4 5 gündür soba üstünde kuruttum
Akvaryum Dal Kurutma
[QUOTE=AliKhan]Su iyice berraklaşıncaya kadar birkaç kez su değiştirerek kaynatmanız lazım yoksa uzunca bir süre akvaryuma salınım yapmaya devam eder. Böyle yaparak aynı zamanda parazitlerden kurtulursunuz ve ağaç lifleri iyice genişleyip su emer ve dal ya da kökler batar. O ebattaki ağaç dallarını da ancak büyükçe bir kazanda kaynatabilirsiniz :) Aslında ağaç dallarından ziyade kökleri kullanılır akvaryumda. Çünkü ağaç dalları suda köklere göre çok daha hızlı çürür ve bu çürüme organik atık demek malum. Ben farklı zamanlarda iki şeftali ağacı kökü, bir de kayısı ağacı kökünü birkaç kez kaynatarak dekor amaçlı kullandım. Bir iki ay içinde kökler tamamen kararıp koyu kahverengi oluyor.
Not: Kaynattıktan sonra kabukları MUTLAKA soymalısınız. Kaynatmadan önce de soyabilirsiniz ama daha zor olur. [/QUOTE]
Bugün bir kere kaynattım kazanda yarın da bir kere daha kaynatıcam kabuklarını soyucam sonra bir daha kaynatırım:) kök bulamadım maalesef dallar ile idare edicez
[QUOTE=AliKhan]Su iyice berraklaşıncaya kadar birkaç kez su değiştirerek kaynatmanız lazım yoksa uzunca bir süre akvaryuma salınım yapmaya devam eder. Böyle yaparak aynı zamanda parazitlerden kurtulursunuz ve ağaç lifleri iyice genişleyip su emer ve dal ya da kökler batar. O ebattaki ağaç dallarını da ancak büyükçe bir kazanda kaynatabilirsiniz :) Aslında ağaç dallarından ziyade kökleri kullanılır akvaryumda. Çünkü ağaç dalları suda köklere göre çok daha hızlı çürür ve bu çürüme organik atık demek malum. Ben farklı zamanlarda iki şeftali ağacı kökü, bir de kayısı ağacı kökünü birkaç kez kaynatarak dekor amaçlı kullandım. Bir iki ay içinde kökler tamamen kararıp koyu kahverengi oluyor.
Not: Kaynattıktan sonra kabukları MUTLAKA soymalısınız. Kaynatmadan önce de soyabilirsiniz ama daha zor olur. [/QUOTE]
Bugün bir kere kaynattım kazanda yarın da bir kere daha kaynatıcam kabuklarını soyucam sonra bir daha kaynatırım:) kök bulamadım maalesef dallar ile idare edicez
Akvaryum Dal Kurutma
[QUOTE=Nahola]Normalde kütüğü eklemeden önce kaynatılır.
Sizinkini kaynatmak için büyük bir tencere lazım [:lol:]
Okuduğum onca kurulumda hiç bahçeden kesilmiş bir ağacın yaşken koyduklarını görmedim.
Salınım yapabilir. [/QUOTE]
Hahaha mallasef şimdi kabuğunu soyuyorum daha iyi olur denildi
[QUOTE=Aplot]Sanırım çınar dalı. Yapabileceğiniz en iyi şey sıcak bir yerde kurumasını bekleyip sonrasında düşük ısıda fırınlamak. Daha sonra iyice yıkayıp suyun içinde batmasını bekleyin. [/QUOTE]
Dut ağacı hocam
[QUOTE=Nahola]Normalde kütüğü eklemeden önce kaynatılır.
Sizinkini kaynatmak için büyük bir tencere lazım [:lol:]
Okuduğum onca kurulumda hiç bahçeden kesilmiş bir ağacın yaşken koyduklarını görmedim.
Salınım yapabilir. [/QUOTE]
Hahaha mallasef şimdi kabuğunu soyuyorum daha iyi olur denildi
[QUOTE=Aplot]Sanırım çınar dalı. Yapabileceğiniz en iyi şey sıcak bir yerde kurumasını bekleyip sonrasında düşük ısıda fırınlamak. Daha sonra iyice yıkayıp suyun içinde batmasını bekleyin. [/QUOTE]
Dut ağacı hocam
Akvaryum Dal Kurutma
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218077/120320211921131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218077/120320211919591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218077/120320211919441.jpg[/IMG]
Selamun Aleyküm,
Elimde 55×40×30 özel bir lepistes akvaryumu var 1 metrelik bir akvaryum aldım onun için büyük dekorlara baktım fahiş fiyatlarda hepsi 300 diyen oldu 400 diyen oldu ben de bahçeli bir yerde oturduğum için kesilmiş bir ağacı akvaryumuma göre ayarladım sonuç bu oldu fakat bunu nasıl arındırıcam ve akvaryuma koyar hale getircem bilgim yardımcı olursanız çok sevinirim :) şimdiden teşekkür ederim :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218077/120320211921131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218077/120320211919591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218077/120320211919441.jpg[/IMG]
Selamun Aleyküm,
Elimde 55×40×30 özel bir lepistes akvaryumu var 1 metrelik bir akvaryum aldım onun için büyük dekorlara baktım fahiş fiyatlarda hepsi 300 diyen oldu 400 diyen oldu ben de bahçeli bir yerde oturduğum için kesilmiş bir ağacı akvaryumuma göre ayarladım sonuç bu oldu fakat bunu nasıl arındırıcam ve akvaryuma koyar hale getircem bilgim yardımcı olursanız çok sevinirim :) şimdiden teşekkür ederim :)
Taban Çatladııı Acil!
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
kardeşim büyük geçmiş olsun öncelikle [:((] Allah beterinden saklasın olan olmuş .
Öncelikle ilk gözüme çarpan öncelikle 9 mm kalınlığında Cam yoktur ya o 8 mm dir yada 10 mm dir sekurit demperli camsa orasını bilemem de .
Gelelim alt taban camının kırılması ve yönü arkadaşlardan biri yürür demiş yürüse de kayıt camı altına doğru enine bir yürüme söz konusu ondan da bir sorun çıkacağını sanmıyorum .
Sen alıntıladığım resim görselde işaretlediğim yerleri güzelce Silikon yaparsan . Güzelce silikondan kasıt hiç bir zaman bol bulamaç sürmek olmamalıdır kararında olması gereken kadar düzenli özenli Silikon sürmek olmalıdır .
Akvaryum altına sert Strafor çok iyi olur bu tarz almalısın [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/290120211342011.jpg[/IMG]
[B]Sert Strafor .[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/080520180042441.jpg[/IMG][/QUOTE]
Yazınız için çok teşekkür ederim öncelikle bugün straforumu aldım yeni ünitesini yapıyorum zemini güzel olucak inşallah:) silikona gelecek olursa iki defa silikonladım akvaryumun altını da silikonladım 2 gün su beklettim her Hangi bir sızıntı olmadı şuan boş duruyor
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
kardeşim büyük geçmiş olsun öncelikle [:((] Allah beterinden saklasın olan olmuş .
Öncelikle ilk gözüme çarpan öncelikle 9 mm kalınlığında Cam yoktur ya o 8 mm dir yada 10 mm dir sekurit demperli camsa orasını bilemem de .
Gelelim alt taban camının kırılması ve yönü arkadaşlardan biri yürür demiş yürüse de kayıt camı altına doğru enine bir yürüme söz konusu ondan da bir sorun çıkacağını sanmıyorum .
Sen alıntıladığım resim görselde işaretlediğim yerleri güzelce Silikon yaparsan . Güzelce silikondan kasıt hiç bir zaman bol bulamaç sürmek olmamalıdır kararında olması gereken kadar düzenli özenli Silikon sürmek olmalıdır .
Akvaryum altına sert Strafor çok iyi olur bu tarz almalısın [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/290120211342011.jpg[/IMG]
[B]Sert Strafor .[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/080520180042441.jpg[/IMG][/QUOTE]
Yazınız için çok teşekkür ederim öncelikle bugün straforumu aldım yeni ünitesini yapıyorum zemini güzel olucak inşallah:) silikona gelecek olursa iki defa silikonladım akvaryumun altını da silikonladım 2 gün su beklettim her Hangi bir sızıntı olmadı şuan boş duruyor
Taban Çatladııı Acil!
[QUOTE=ootkn]Öncelikle geçmiş olsun
Ben de zamanında benzer durumlar yaşamış biri olarak o paniği bilirim
Akvaryumun oturdugu platform da çok önemlidir.
Profil demir cerceve üzerine oturuyorsa ve profil sadece cerceve ise akvaryum tabanına koyulacak her dekor kaya kok vb risk oluşturur. Tabani tümden destekleyen bir altlık kullanmanızı öneririm ister metal ister sandik tarzi olsun abanin orta kısmında destek boş olmasın deprem tarzi durumlar için de iyi olacak esnemeyi
önleyecektir[/QUOTE]
Strafor normalde kullanıyorum fakat yeniliycem strafor tavsiyen nedir hocam akvaryum ölçüsü 120×45×55
[QUOTE=ootkn]Öncelikle geçmiş olsun
Ben de zamanında benzer durumlar yaşamış biri olarak o paniği bilirim
Akvaryumun oturdugu platform da çok önemlidir.
Profil demir cerceve üzerine oturuyorsa ve profil sadece cerceve ise akvaryum tabanına koyulacak her dekor kaya kok vb risk oluşturur. Tabani tümden destekleyen bir altlık kullanmanızı öneririm ister metal ister sandik tarzi olsun abanin orta kısmında destek boş olmasın deprem tarzi durumlar için de iyi olacak esnemeyi
önleyecektir[/QUOTE]
Strafor normalde kullanıyorum fakat yeniliycem strafor tavsiyen nedir hocam akvaryum ölçüsü 120×45×55
Taban Çatladııı Acil!
[QUOTE=zafer3490]Geçmiş olsun, bundan 3 sene önce 560 lt tankım kurulduktan bir veya iki ay sonra silikonlarından atarak tazyikli bir şekilde boşalmıştı. Kibrit kutusu kadar eve o kadar büyük bir tank sokmaya çalışınca bu kaçınılmaz bir durumdu zaten ama aklımıza bile gelmedi. Tankı sokarken fazla esnetmişiz. Zaten malum ikinci el ve ne kadarlık olduğunu bilmediğim bir tanktı. Bir gece su sesiyle uyandım ve annem, babam, ben elde kovalarla su çekip balkona döküyorduk, biri sürü balığım ölmüştü. Kabus gibi geceydi, bir yandan elektriği kurtarmaya çalışmak, bir yandan balıklar, diğer yandan su sürekli akıyor, musluk gibi... Neyse, sonra esneyerek açılan ve tüm bölümlerini silikonladık. Camcı "Yama yap biraz estetikten olursun ama götür" dedi bizde dinledik. Akvaryum tekrar kuruldu ama bu kez boylandırma tankı olarak kullanmaya başladım. Fakat uykularım kaçıyordu, sürekli gece uyanıp bakıyordum ve bunu istemsizce yapıyordum. Diyeceğim şu, bu nasıl bir felaket bilirim, aklın sürekli orada kalacak ve her ne kadar 2 -3 yıl ömrü var deseler de pek güvenilir bir durum değil basınç sürekli, durmaksızın görevini yerine getiriyor. Mantıklı olan ya camı komple değiştirmen ya da bütçen varsa tankı komple yenilemen. Allah yardımcın olsun :( [/QUOTE]
Sizde haklısınız yorumlarınız için teşekkür :)
Benim akvaryum daha yeni 2 sene olmadı yaptıralı özel akvaryumcuda yaptırmıştım kayıt kuşak hepsi var görünüyordur zaten yani youtube üzerinde birden çok video var adamların ne kayıt ne kuşak senelerdir kullanıyorlar nasip kısmet bilinemez tabikide basınç konusuna gelince yapmış olduğum cam yaması kalın ve cidden sağlam yaptığımı düşünüyorum alttan da silikonladım bide yanlardan üstten ve alttan dış kısmından 3×5 ahşap ile çıta yapıcam. İzlediğim bir video da adamın tankı 2 metre kayıt kuşak yok ve bir çok yerinden darbe alıyor bir tanesi kırılıyor cam patlak adam yama yapıyor ve senelerdir kullanıyor videolarında görünüyor
[QUOTE=zafer3490]Geçmiş olsun, bundan 3 sene önce 560 lt tankım kurulduktan bir veya iki ay sonra silikonlarından atarak tazyikli bir şekilde boşalmıştı. Kibrit kutusu kadar eve o kadar büyük bir tank sokmaya çalışınca bu kaçınılmaz bir durumdu zaten ama aklımıza bile gelmedi. Tankı sokarken fazla esnetmişiz. Zaten malum ikinci el ve ne kadarlık olduğunu bilmediğim bir tanktı. Bir gece su sesiyle uyandım ve annem, babam, ben elde kovalarla su çekip balkona döküyorduk, biri sürü balığım ölmüştü. Kabus gibi geceydi, bir yandan elektriği kurtarmaya çalışmak, bir yandan balıklar, diğer yandan su sürekli akıyor, musluk gibi... Neyse, sonra esneyerek açılan ve tüm bölümlerini silikonladık. Camcı "Yama yap biraz estetikten olursun ama götür" dedi bizde dinledik. Akvaryum tekrar kuruldu ama bu kez boylandırma tankı olarak kullanmaya başladım. Fakat uykularım kaçıyordu, sürekli gece uyanıp bakıyordum ve bunu istemsizce yapıyordum. Diyeceğim şu, bu nasıl bir felaket bilirim, aklın sürekli orada kalacak ve her ne kadar 2 -3 yıl ömrü var deseler de pek güvenilir bir durum değil basınç sürekli, durmaksızın görevini yerine getiriyor. Mantıklı olan ya camı komple değiştirmen ya da bütçen varsa tankı komple yenilemen. Allah yardımcın olsun :( [/QUOTE]
Sizde haklısınız yorumlarınız için teşekkür :)
Benim akvaryum daha yeni 2 sene olmadı yaptıralı özel akvaryumcuda yaptırmıştım kayıt kuşak hepsi var görünüyordur zaten yani youtube üzerinde birden çok video var adamların ne kayıt ne kuşak senelerdir kullanıyorlar nasip kısmet bilinemez tabikide basınç konusuna gelince yapmış olduğum cam yaması kalın ve cidden sağlam yaptığımı düşünüyorum alttan da silikonladım bide yanlardan üstten ve alttan dış kısmından 3×5 ahşap ile çıta yapıcam. İzlediğim bir video da adamın tankı 2 metre kayıt kuşak yok ve bir çok yerinden darbe alıyor bir tanesi kırılıyor cam patlak adam yama yapıyor ve senelerdir kullanıyor videolarında görünüyor
Taban Çatladııı Acil!
[QUOTE=AquaticPlant]
Yamadan çok daha sağlıklı olur. 4 cam taban camına binmişse sadece tabanın sökülmesi yenilenmesi çok basit. 2 cam üste 2 cam yana yapıştırıldıysa işlem biraz uzun sürer ama dikkatli kullanımda ömürlük olur. [/QUOTE]
Umarım daha sağlıklı olur yarın aldığım yere götüreceğim. Çok teşekkür ediyorum :)
[QUOTE=AquaticPlant]
Yamadan çok daha sağlıklı olur. 4 cam taban camına binmişse sadece tabanın sökülmesi yenilenmesi çok basit. 2 cam üste 2 cam yana yapıştırıldıysa işlem biraz uzun sürer ama dikkatli kullanımda ömürlük olur. [/QUOTE]
Umarım daha sağlıklı olur yarın aldığım yere götüreceğim. Çok teşekkür ediyorum :)
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 22:13
Filtreleme Seçenekleri - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
HaydarGul,
Ekin.sinan,
Hidro Dinamik,
Kınayu,
nniiaa,
TheDS,
stopsound,
Urar,
0rnn,
Sungurr,
joko29,
osmandbnl,
DigitalPen,
Koksal Gurkan,
sina cen,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
JujuSeri,
yeekim,
merutay,
fffurkan9,
EmiirKaan,
Kuduoglu,
Cyber_Scout,
TolgaÜNAL,
ahmetuslu,
LeafyAqua,
Lofta,
mertt1925,
Balikcidede,
Safakk,
kebüç,
mustafakrml,
muspar,
İnci Kefali,
Hakan ARP,
Ciyus,
Tortuga7,
Mehmet.80,
Enisdurdu,
MEO,
kdrackgz,
Deathgrip,
Aquarist101,
888starz_mppt,
ootkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
