ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
haso1903
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Şubat 2007 15:45
Son Ziyaret:
17 Kasım 2019 20:13
Toplam Mesaj:
258 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hasan KÖKTEN
Doğum Tarihi:
04 Eylül 1989
Yaş:
36
İl:
Izmir
Meslek:
Bilgisayar Teknikeri
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

Bitkili melek ve tetra
SON 10 MESAJI
Ramirezi Gözde Vurgun Gibi Şişme
[QUOTE=omerkoylu]Vurulma yeri tam gözünün üzeri ise muhtemelen 2-3 güne balığın gözü düşüp kaybedersin balığını,gözü düşmese de kaybedebilirsin,çünkü ramireziler darbe yeme olayına hiç gelemiyorlar.ki lepistesler dışında iki .çift zeminde takılan balık türü besliyorsun,kribensislerle %100 kavga ediyorlardır.saklanma yerlerini çok çok fazla ayarlamalısın beslemek istiyorsan.ben ya ramirezilerden yada kribensis çiftim vazgeçecektim,kribensis çiftimden vazgeçtim,o zamana kadar 3 tane darbe almış beyaz kısımlar oluşan ramirezi kaybettim [/QUOTE]
Hindistan cevizlerinden ve bitkilerimden oldukça fazla saklanma yerleri mevcut ben hiç ağız ağıza veya sert şekilde kavgalarını görmedim fakat bu iddaa ettiğim anlamına gelmesin kesin etmiyorlardır tabikide diyemem. Fakat darbeye bağlı oluştuğunu düşünmüyorum sanırım osmoz suya geçerken dengeleri değiştirdim biraz ondan kaynaklı olduğunu düşünüyorum açıkçası fotoğrafınıda ekliyorum belki fotoğrafla birlikte daha detaylı bir yorum yapılabilir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21718/040920180023301.jpg[/IMG][EDIT]haso1903,2018-09-04 00:24:53[/EDIT]
[QUOTE=omerkoylu]Vurulma yeri tam gözünün üzeri ise muhtemelen 2-3 güne balığın gözü düşüp kaybedersin balığını,gözü düşmese de kaybedebilirsin,çünkü ramireziler darbe yeme olayına hiç gelemiyorlar.ki lepistesler dışında iki .çift zeminde takılan balık türü besliyorsun,kribensislerle %100 kavga ediyorlardır.saklanma yerlerini çok çok fazla ayarlamalısın beslemek istiyorsan.ben ya ramirezilerden yada kribensis çiftim vazgeçecektim,kribensis çiftimden vazgeçtim,o zamana kadar 3 tane darbe almış beyaz kısımlar oluşan ramirezi kaybettim [/QUOTE]
Hindistan cevizlerinden ve bitkilerimden oldukça fazla saklanma yerleri mevcut ben hiç ağız ağıza veya sert şekilde kavgalarını görmedim fakat bu iddaa ettiğim anlamına gelmesin kesin etmiyorlardır tabikide diyemem. Fakat darbeye bağlı oluştuğunu düşünmüyorum sanırım osmoz suya geçerken dengeleri değiştirdim biraz ondan kaynaklı olduğunu düşünüyorum açıkçası fotoğrafınıda ekliyorum belki fotoğrafla birlikte daha detaylı bir yorum yapılabilir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21718/040920180023301.jpg[/IMG][EDIT]haso1903,2018-09-04 00:24:53[/EDIT]
Ramirezi Gözde Vurgun Gibi Şişme
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: gold ramirezi bir gözünde vurgun yemiş balık gibi şişmiş
Akvaryum Kapasitesi (litre): 165
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 1 çift double red kakadu 1 çift kribensis 5 adet full red lepistes ve 5 adet otocinclus
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): en son ölçümde ph 6.4 gördüm
Filitrasyon: dış filtre içerisinde sera torf,purigen,micromec,sera cristal clear ve sera siporax
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):haftada bir yüzde 30 yapıyordum son 2 haftadır ro cihazı aldığım için her 2 günde bir 1 damacana çekip ro su eklemeye başlamıştım dün hiçbirşeyi yoktu bugün farkettim balığın durumunu başka hiç bir canlıda farklılık gözükmüyor
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: gold ramirezi bir gözünde vurgun yemiş balık gibi şişmiş
Akvaryum Kapasitesi (litre): 165
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 1 çift double red kakadu 1 çift kribensis 5 adet full red lepistes ve 5 adet otocinclus
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): en son ölçümde ph 6.4 gördüm
Filitrasyon: dış filtre içerisinde sera torf,purigen,micromec,sera cristal clear ve sera siporax
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):haftada bir yüzde 30 yapıyordum son 2 haftadır ro cihazı aldığım için her 2 günde bir 1 damacana çekip ro su eklemeye başlamıştım dün hiçbirşeyi yoktu bugün farkettim balığın durumunu başka hiç bir canlıda farklılık gözükmüyor
Reverse Osmoz Cihazı Sonrası Nitrit Artışı
[QUOTE=bjkalley]O zaman parmaklar testin güvenirliğini gösteriyor. [:kotu:] Nitrat da mantıklı değil.[/QUOTE]
Teşekkürler testin güvenirliğinden benimde şüphelerim var epey çünkü osmoz cihazından çıkan suda co2 bu kadar yüksek olması bile kafamı karıştırıyor.
[QUOTE=bjkalley]O zaman parmaklar testin güvenirliğini gösteriyor. [:kotu:] Nitrat da mantıklı değil.[/QUOTE]
Teşekkürler testin güvenirliğinden benimde şüphelerim var epey çünkü osmoz cihazından çıkan suda co2 bu kadar yüksek olması bile kafamı karıştırıyor.
Reverse Osmoz Cihazı Sonrası Nitrit Artışı
[QUOTE=bjkalley]Su değişim miktarı az olsa da aklıma gelen ilk ihtimal hızlı pH düşüşü ile bakterilerin ciddi bir kısmını kaybetmiş olmanız. Bir hafta kadar su değişimlerini %70 çeşme, %30 r/o karıştırdığınız suyla yapın. nitrit düşme trendine geçince tekrar osmosdan devam edin.[/QUOTE]
Teşekkür ederim o şekilde devam edeyim. Yalnız dikkatimi çeken konu osmoz suyu damacanaya alıyorum o damacanayı ölçtüğüm değeride göndereyim ordada nitrit miktarı bu ölçüme eşit[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21718/240820182059401.jpg[/IMG]
[QUOTE=bjkalley]Su değişim miktarı az olsa da aklıma gelen ilk ihtimal hızlı pH düşüşü ile bakterilerin ciddi bir kısmını kaybetmiş olmanız. Bir hafta kadar su değişimlerini %70 çeşme, %30 r/o karıştırdığınız suyla yapın. nitrit düşme trendine geçince tekrar osmosdan devam edin.[/QUOTE]
Teşekkür ederim o şekilde devam edeyim. Yalnız dikkatimi çeken konu osmoz suyu damacanaya alıyorum o damacanayı ölçtüğüm değeride göndereyim ordada nitrit miktarı bu ölçüme eşit[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21718/240820182059401.jpg[/IMG]
Reverse Osmoz Cihazı Sonrası Nitrit Artışı
Merhaba arkadaşlar uzun süredir şebeke suyumda sertlik problemi yaşıyordum reverse osmoz cihazı almaya karar verdim 70*50*50 akvaryumum var dün ilk defa 1 damacana dip çekimi yapıp ro’Dan aldığım suyu ekledim bugünde 10 litre dip çekip 10 litre su ekledim bu şekilde 3 gün daha 10 litre çekip ro cihazından eklemeyi düşünüyorum sertliği düşürebilmek için fakat bugün ilk defa nitriti sınır değerlerde gördüm hatta biraz fazla bile sizce sorun ne olabilir hata yaptığım bir yer varmı ? Daha sonraları 3 veya 4 günde bir 1 damacana şebeke suyu 1 damacana osmoz su eklemeyi düşünüyorum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21718/240820181823051.jpg[/IMG][EDIT]haso1903,2018-08-24 18:24:02[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar uzun süredir şebeke suyumda sertlik problemi yaşıyordum reverse osmoz cihazı almaya karar verdim 70*50*50 akvaryumum var dün ilk defa 1 damacana dip çekimi yapıp ro’Dan aldığım suyu ekledim bugünde 10 litre dip çekip 10 litre su ekledim bu şekilde 3 gün daha 10 litre çekip ro cihazından eklemeyi düşünüyorum sertliği düşürebilmek için fakat bugün ilk defa nitriti sınır değerlerde gördüm hatta biraz fazla bile sizce sorun ne olabilir hata yaptığım bir yer varmı ? Daha sonraları 3 veya 4 günde bir 1 damacana şebeke suyu 1 damacana osmoz su eklemeyi düşünüyorum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21718/240820181823051.jpg[/IMG][EDIT]haso1903,2018-08-24 18:24:02[/EDIT]
Bitkili Tank İçin Ro Cihazı Tavsiyesi
Akvaryumum yaklaşık 150 lt su kapasiteli fakat hepsini ro kullanamam yarı yarıya kullanmayı düşünüyorum.
Akvaryumum yaklaşık 150 lt su kapasiteli fakat hepsini ro kullanamam yarı yarıya kullanmayı düşünüyorum.
Bitkili Tank İçin Ro Cihazı Tavsiyesi
[QUOTE=gattar5050]Taban bitkilerinin su degerleriyle zerre alakasi oldugunu dusunmuyorum. Musluk suyunun icerisindeki mineraller bitkiler icin cok faydali. Co2 sistemi olarak ne kullaniyorsunuz?[/QUOTE]
Merhaba co2 olarak 5 litre tüpüm mevcut. Su değerlerini ölçtüğüm zaman resimdeki gibi çıkıyor toplam sertlikten kaynaklandığını düşünüyorum. Yükseklik 47 cm yaklaşık 8 cm kum var 39cm gibi bir yükseklik var yani aydınlatma firefly 50 watt[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21718/300720180046181.jpg[/IMG][EDIT]haso1903,2018-07-30 00:46:29[/EDIT]
[QUOTE=gattar5050]Taban bitkilerinin su degerleriyle zerre alakasi oldugunu dusunmuyorum. Musluk suyunun icerisindeki mineraller bitkiler icin cok faydali. Co2 sistemi olarak ne kullaniyorsunuz?[/QUOTE]
Merhaba co2 olarak 5 litre tüpüm mevcut. Su değerlerini ölçtüğüm zaman resimdeki gibi çıkıyor toplam sertlikten kaynaklandığını düşünüyorum. Yükseklik 47 cm yaklaşık 8 cm kum var 39cm gibi bir yükseklik var yani aydınlatma firefly 50 watt[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21718/300720180046181.jpg[/IMG][EDIT]haso1903,2018-07-30 00:46:29[/EDIT]
Bitkili Tank İçin Ro Cihazı Tavsiyesi
Arkadaşlar merhaba. Uzun süredir taban bitkisi yapmaya uğraşıyorum bir türlü sonuç elde edemedim fakat artık sorunun tamamen su değerlerimden kaynaklandığından eminim ve bir ro cihazı almaya karar verdim fakat kafamda bir sürü sorular oluştu. Akvaryum tabanda aquabasis üstüne manado kum mevcut. Sıvı gübreler seachemin gübreleri. Işığımda firefly led armatür. Balık olarakta apistogramma çiftim ve ramirezi çiftim var. Şimdi asıl sorum şu ro cihazı alırken nelere dikkat etmeliyim? İçme suyu olarak kullanmayacağım sadece akvaryum için kullanılacak. Hem apistolarım için hemde bitkiler için düşük ph , kloru,kireci ve silikatı yokeden işime yarayacak cihazda hangi filtreler olmalı? Şimdiden teşekkürler.
Arkadaşlar merhaba. Uzun süredir taban bitkisi yapmaya uğraşıyorum bir türlü sonuç elde edemedim fakat artık sorunun tamamen su değerlerimden kaynaklandığından eminim ve bir ro cihazı almaya karar verdim fakat kafamda bir sürü sorular oluştu. Akvaryum tabanda aquabasis üstüne manado kum mevcut. Sıvı gübreler seachemin gübreleri. Işığımda firefly led armatür. Balık olarakta apistogramma çiftim ve ramirezi çiftim var. Şimdi asıl sorum şu ro cihazı alırken nelere dikkat etmeliyim? İçme suyu olarak kullanmayacağım sadece akvaryum için kullanılacak. Hem apistolarım için hemde bitkiler için düşük ph , kloru,kireci ve silikatı yokeden işime yarayacak cihazda hangi filtreler olmalı? Şimdiden teşekkürler.
50cm Yüksekliğinde Akvaryum İçin Aydınlatma Sorunu
Yok maalesef bir türlü tutmuyor taban bitkisi ne yaptım ne ettiysem olmuyor dış filtrenin emiş borusunda görüyorum hep ya kökünden çıkmış yada erimiş şekilde bitkiler
Yok maalesef bir türlü tutmuyor taban bitkisi ne yaptım ne ettiysem olmuyor dış filtrenin emiş borusunda görüyorum hep ya kökünden çıkmış yada erimiş şekilde bitkiler
50cm Yüksekliğinde Akvaryum İçin Aydınlatma Sorunu
Merhaba arkadaşlar. 70*50*50 akvaryumum mevcut tabanda aquabasis üstüne manado 8cm kalınlık var,tüplü co2 sistem kullanıyorum. Aydınlatma olarakta piyasada iyi olarak bilinen 70 cm uzunlukta firefly marka 50 watt kullanıyorum. Gübre olarak şu an seachemin tam setini kullanıyorum 7 günlük programına uyuyorum fakat reeflowersa geçeceğim. Sorunum şu ki taban bitkilerini bir türlü yetiştiremiyorum cuba denedim hepsi eridi gitti. Şimdide monte carlo diktim onlarda gidici gibi duruyor acaba sorun nerede camlarda nokta nokta yosunlar ve bitkiler üzerinde hafif kahverengi yosun oluşmaya başlamıştı fakat seachem excel ile şu an durum iyiye gidiyor. Sizce Taban bitkisi yetiştirememe sebebim nedir aydınlatmadanmı kaynaklanıyordur?
Merhaba arkadaşlar. 70*50*50 akvaryumum mevcut tabanda aquabasis üstüne manado 8cm kalınlık var,tüplü co2 sistem kullanıyorum. Aydınlatma olarakta piyasada iyi olarak bilinen 70 cm uzunlukta firefly marka 50 watt kullanıyorum. Gübre olarak şu an seachemin tam setini kullanıyorum 7 günlük programına uyuyorum fakat reeflowersa geçeceğim. Sorunum şu ki taban bitkilerini bir türlü yetiştiremiyorum cuba denedim hepsi eridi gitti. Şimdide monte carlo diktim onlarda gidici gibi duruyor acaba sorun nerede camlarda nokta nokta yosunlar ve bitkiler üzerinde hafif kahverengi yosun oluşmaya başlamıştı fakat seachem excel ile şu an durum iyiye gidiyor. Sizce Taban bitkisi yetiştirememe sebebim nedir aydınlatmadanmı kaynaklanıyordur?
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
