ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
H.e.k
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
223
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Ağustos 2019 21:24
Son Ziyaret:
31 Mayıs 2026 02:27
Toplam Mesaj:
387 [0.15 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
H.e.k
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hüseyin
H.e.k
75 litre 2 japon
Hayvanlara karşı acımasız olan,iyi bir insan olamaz. Arthur Shopenhauer
SON 10 MESAJI
Japon Balığında Kararma
Merhabalar, bu iki konuda gerekli bilgileri bulacağınızı düşünüyorum. Geçmiş olsun.
https://www.akvaryum.com/forum/japon_baligi_hastaliklari_ve_tedavi_yontemleri_k896506.asp
https://www.akvaryum.com/forum/japon_baligi_yuzgec_ve_kuytukta_kararma_k912011.asp#:~:text=Japon%20bal%C4%B1%C4%9F%C4%B1nda%20kararma%20meydana%20geliyor,ve%20canl%C4%B1%20renklerinde%20solmalar%20g%C3%B6zlenir.
Merhabalar, bu iki konuda gerekli bilgileri bulacağınızı düşünüyorum. Geçmiş olsun.
https://www.akvaryum.com/forum/japon_baligi_hastaliklari_ve_tedavi_yontemleri_k896506.asp
https://www.akvaryum.com/forum/japon_baligi_yuzgec_ve_kuytukta_kararma_k912011.asp#:~:text=Japon%20bal%C4%B1%C4%9F%C4%B1nda%20kararma%20meydana%20geliyor,ve%20canl%C4%B1%20renklerinde%20solmalar%20g%C3%B6zlenir.
Japon Balığım Dış Filtreye Sıkışmış
[QUOTE=Goldfish883]Balık dış filtre emiş borusuna sıkışmış, yalpalaya yalpalaya yüzüyor, verdiğim yemin hepsini yedi, ayırdım balığı ama fotosunu çekmek için kısa bir süreliğine akvaryuma aldım, yarasının boyutu yeni yara olduğu için daha belli değil, kafası daha büyüktü küçülmüş bir de balığı çekememiş filtre ama canı çok yanmış maalesef, antibiyotik başladım hani büyük yaralarda insanlara antibiyotik başlandığı için, sırtı beyaz ve basınçtan şekil değiştirmiş, korkmuş otların arkasına saklandı. Şok geçirmiş, kazadan yaklaşık 12 saat geçti hala yaşıyor, Metilen mavisi döktüm yarasına, dışkılaması normal, be önerirsiniz akvaryumda saldırmıyorlar 400 litre akvaryum, kova da 8 litre su var, nerede dursun napayım normal davranmıyor ölür mü yaşar mı fikriniz nedir? Isıtıcı kullanayım mı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/263163/070920251013361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/263163/070920251014531.jpg[/IMG][/QUOTE]
Öncellikle geçmiş olsun. Bu tip durumlarda yaralı balığın ayrı yerde kalması hem diğer balıklar rahatsız etmediğinden daha çabuk sakinleşir hem yaralı, zayıf olan balığa diğer balıklar saldırabilir. Balık saldırıları her zaman gün içinde olmaz bazen siz uyduktan sonra da olabilir dikkat etmekte fayda var. İlk yapılması gereken şey balığı alıp ayrı bir yere koyup hava motoru bağlayıp balığın sakinleşip şok durumunu atlatmasını sağlamaktır. Daha sonra yara bölgesinin temizliğine dikkat edilmelidir. Metilen mavisi, bactofish ( kullanımları kutusunun arkasında yazar) gibi ürünler kullanarak bunu sağlayabilirsiniz. Zaten bu ürünleri kullanırken ayrı bir akvaryumda temizleme filtresi olmadan bulundurmanız gerekir sadece hava motoru çalışmalı. Bu temizlik durumu için akvaryum için olan kaya tuzlarından da faydalanabilirsiz. Buna ek olarak bu sitede bazı konularda kullandığını gördüğüm silverdin merhemi alıp biraz elinde tutup eritip bölgeye sürüp iyileştirenlerde olmuş ben denemedim ama yapanlar var. Antibiyotik olarak ne kullanıyorsunuz? Nasıl dozajlayıp kullanıyorsunuz? Antibiyotikleri kafanıza göre kullanmayın balığa zararı olabilir, eğer zaten uygun dozlama yapmazsanız azı işe yaramaz fazlası zararlı olur. Antibiyotik mantığınız doğru sera bakto tabs gibi antibiyotik içeren yemler var onları alıp kullanabilirsiniz. Yine bu yem ana akvaryumun faydalı bakteri döngüsünü bozacağından orda kullanmamanız gerekir. Tekrardan geçmiş olsun.
[QUOTE=Goldfish883]Balık dış filtre emiş borusuna sıkışmış, yalpalaya yalpalaya yüzüyor, verdiğim yemin hepsini yedi, ayırdım balığı ama fotosunu çekmek için kısa bir süreliğine akvaryuma aldım, yarasının boyutu yeni yara olduğu için daha belli değil, kafası daha büyüktü küçülmüş bir de balığı çekememiş filtre ama canı çok yanmış maalesef, antibiyotik başladım hani büyük yaralarda insanlara antibiyotik başlandığı için, sırtı beyaz ve basınçtan şekil değiştirmiş, korkmuş otların arkasına saklandı. Şok geçirmiş, kazadan yaklaşık 12 saat geçti hala yaşıyor, Metilen mavisi döktüm yarasına, dışkılaması normal, be önerirsiniz akvaryumda saldırmıyorlar 400 litre akvaryum, kova da 8 litre su var, nerede dursun napayım normal davranmıyor ölür mü yaşar mı fikriniz nedir? Isıtıcı kullanayım mı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/263163/070920251013361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/263163/070920251014531.jpg[/IMG][/QUOTE]
Öncellikle geçmiş olsun. Bu tip durumlarda yaralı balığın ayrı yerde kalması hem diğer balıklar rahatsız etmediğinden daha çabuk sakinleşir hem yaralı, zayıf olan balığa diğer balıklar saldırabilir. Balık saldırıları her zaman gün içinde olmaz bazen siz uyduktan sonra da olabilir dikkat etmekte fayda var. İlk yapılması gereken şey balığı alıp ayrı bir yere koyup hava motoru bağlayıp balığın sakinleşip şok durumunu atlatmasını sağlamaktır. Daha sonra yara bölgesinin temizliğine dikkat edilmelidir. Metilen mavisi, bactofish ( kullanımları kutusunun arkasında yazar) gibi ürünler kullanarak bunu sağlayabilirsiniz. Zaten bu ürünleri kullanırken ayrı bir akvaryumda temizleme filtresi olmadan bulundurmanız gerekir sadece hava motoru çalışmalı. Bu temizlik durumu için akvaryum için olan kaya tuzlarından da faydalanabilirsiz. Buna ek olarak bu sitede bazı konularda kullandığını gördüğüm silverdin merhemi alıp biraz elinde tutup eritip bölgeye sürüp iyileştirenlerde olmuş ben denemedim ama yapanlar var. Antibiyotik olarak ne kullanıyorsunuz? Nasıl dozajlayıp kullanıyorsunuz? Antibiyotikleri kafanıza göre kullanmayın balığa zararı olabilir, eğer zaten uygun dozlama yapmazsanız azı işe yaramaz fazlası zararlı olur. Antibiyotik mantığınız doğru sera bakto tabs gibi antibiyotik içeren yemler var onları alıp kullanabilirsiniz. Yine bu yem ana akvaryumun faydalı bakteri döngüsünü bozacağından orda kullanmamanız gerekir. Tekrardan geçmiş olsun.
Hangi Hava Motoru Daha Sessiz
Merhabalar bu linkteki konu belki size yardımcı olabilir.
https://www.akvaryum.com/Forum/sessiz_hava_motoru_onerisi_k965250.asp
Merhabalar bu linkteki konu belki size yardımcı olabilir.
https://www.akvaryum.com/Forum/sessiz_hava_motoru_onerisi_k965250.asp
Beta Baligima Yogurt Suyu
Yoğurt suyu hakkında bir fikrim yok ama şöyle bir yorumda bulunabilirim içerdiği zengin Ca mineralinden ötürü suyun sertliğini arttırıp kalitesini bozabilir, kireçlenmeyi arttırabilir, yoğurt hazırlanırken içine çeşitli faydalı bakteriler katılır bu bakteriler akvaryumun bakteri dengesini nasıl etkiler zararlı bir etkisi var mı bilmiyorum. Ca takviyesi gerekiyorsa balıklar için üretilmiş olan çeşitli markaların çıkardığı beta için mineral desteklerinden alabilirsiniz. En azından Ca bu ürünlerde dengeli bulunduğundan bu saydığım risklerin olasılığı azalmış olur diye düşünüyorum.
Yoğurt suyu hakkında bir fikrim yok ama şöyle bir yorumda bulunabilirim içerdiği zengin Ca mineralinden ötürü suyun sertliğini arttırıp kalitesini bozabilir, kireçlenmeyi arttırabilir, yoğurt hazırlanırken içine çeşitli faydalı bakteriler katılır bu bakteriler akvaryumun bakteri dengesini nasıl etkiler zararlı bir etkisi var mı bilmiyorum. Ca takviyesi gerekiyorsa balıklar için üretilmiş olan çeşitli markaların çıkardığı beta için mineral desteklerinden alabilirsiniz. En azından Ca bu ürünlerde dengeli bulunduğundan bu saydığım risklerin olasılığı azalmış olur diye düşünüyorum.
Sessiz Hava Motoru Tavsiye
[QUOTE=bettasever16]Merhaba;
Sessiz ve orta güçlü bir hava motoru arıyorum 2 3 adet ufak pipo filtreye bağlamayı düşünüyorum. Acaba Hailea Aco 6601 Akvaryum Tek Çıkışlı Hava Motoru 2 W 2,8 L /dak. mı önerirsiniz yoksa Regent 6500 Hava Motoru Tek Çıkış mı önerirsiniz[/QUOTE]
Buradaki konu belki işinize yarar
https://www.akvaryum.com/Forum/sessiz_hava_motoru_onerisi_k965250.asp
[QUOTE=bettasever16]Merhaba;
Sessiz ve orta güçlü bir hava motoru arıyorum 2 3 adet ufak pipo filtreye bağlamayı düşünüyorum. Acaba Hailea Aco 6601 Akvaryum Tek Çıkışlı Hava Motoru 2 W 2,8 L /dak. mı önerirsiniz yoksa Regent 6500 Hava Motoru Tek Çıkış mı önerirsiniz[/QUOTE]
Buradaki konu belki işinize yarar
https://www.akvaryum.com/Forum/sessiz_hava_motoru_onerisi_k965250.asp
Seri Cevap Verin Plss
[QUOTE=Atak helikopteri]7,5 lt lik akvaryumum var bir tane japon balığım var yanına 2 veya 3 tane daha balık almayı düşünüyorum ne alabilirim? (Japon balığı boyutlarında veya daha küçük olursa güzel olur)[/QUOTE]
7.5 litrede tek japon bile bakılmaz o yüzden başka balık almayın
[QUOTE=Atak helikopteri]7,5 lt lik akvaryumum var bir tane japon balığım var yanına 2 veya 3 tane daha balık almayı düşünüyorum ne alabilirim? (Japon balığı boyutlarında veya daha küçük olursa güzel olur)[/QUOTE]
7.5 litrede tek japon bile bakılmaz o yüzden başka balık almayın
Balıklarım Yüzmüyor
[QUOTE=Oyku] sizler gibi maddi durumu elinde olan biri değilim daha öğrenciyim ve bir hayvanım olsun istedim balık en küçük en uygun hayvan aldığım yerde bana küçük bir fanus da yaşayabildiklerini söylediler 🤦🏻♀
zaten elimden geleni yapıyorum öğrenci olmama rağmen 2000 tl lik fanus aldım 2 balık için sadece bu kadar masraflı olmasına şaşkınım
zaten elimden geleni yapıyorum öğrenci olmama rağmen 2000 tl lik fanus aldım 2 balık için sadece bu kadar masraflı olmasına şaşkınım
[/QUOTE]
pet shoplar günü kurtarmaya çalışıyor. Japon balığına böyle akvaryum kurmalısınız şöyle filtre gerek fln dese herkes almaz japonu ama fanusta bakabilirsiniz 5 tane bile bakabilirsiniz derse çoğu kişi alır adamın cebine para girer. Ben de sizin gibi bir olay yaşamıştım. Hatta bir zamanlar hiç unutmam kuzenime beta akvaryumu kuracaktık aldıkları pet shop bardakta yaşar demiş ama ben olmaz yaşamaz diyince ona küçük akvaryum bakmak için pet shopa gitmiştim adam ne bakacaksın demişti beta demiştim ya betada akvaryuma ne gerek var demişti onlar fanusta yaşar demişti sonra arkasında fanusta beta vardı bak burda yaşıyor diyip alıp gösterdi ama balık kıpırdamıyor bile balık çoktan ölmüş [:'(]onlar öyle fazla hareket etmez diyor bana hala beni kandırmaya çalışıyor bide[:O] ben de bozuntuya vermedim işimi görüp çıktım sonra yanındaki kadına ben çıkarken ölmüş fln diyordu fısıldayarak.
[QUOTE=Oyku] sizler gibi maddi durumu elinde olan biri değilim daha öğrenciyim ve bir hayvanım olsun istedim balık en küçük en uygun hayvan aldığım yerde bana küçük bir fanus da yaşayabildiklerini söylediler 🤦🏻♀
zaten elimden geleni yapıyorum öğrenci olmama rağmen 2000 tl lik fanus aldım 2 balık için sadece bu kadar masraflı olmasına şaşkınım
zaten elimden geleni yapıyorum öğrenci olmama rağmen 2000 tl lik fanus aldım 2 balık için sadece bu kadar masraflı olmasına şaşkınım
[/QUOTE]
pet shoplar günü kurtarmaya çalışıyor. Japon balığına böyle akvaryum kurmalısınız şöyle filtre gerek fln dese herkes almaz japonu ama fanusta bakabilirsiniz 5 tane bile bakabilirsiniz derse çoğu kişi alır adamın cebine para girer. Ben de sizin gibi bir olay yaşamıştım. Hatta bir zamanlar hiç unutmam kuzenime beta akvaryumu kuracaktık aldıkları pet shop bardakta yaşar demiş ama ben olmaz yaşamaz diyince ona küçük akvaryum bakmak için pet shopa gitmiştim adam ne bakacaksın demişti beta demiştim ya betada akvaryuma ne gerek var demişti onlar fanusta yaşar demişti sonra arkasında fanusta beta vardı bak burda yaşıyor diyip alıp gösterdi ama balık kıpırdamıyor bile balık çoktan ölmüş [:'(]onlar öyle fazla hareket etmez diyor bana hala beni kandırmaya çalışıyor bide[:O] ben de bozuntuya vermedim işimi görüp çıktım sonra yanındaki kadına ben çıkarken ölmüş fln diyordu fısıldayarak.
Lepistesim Canlı Ama Hareket Etmiyor
[QUOTE=akncndr]
Yaklaşık 20-25 litre pipo filtre ısıda en az 24 derece içinde canlı bitki zeytin bitkisi tilki kuyruğu bulunmakta 4 tane pigme ve salyangozlarım var hava motoru kullanmadığım için 4-5 günde bir su eklemesi yapıyorum 3-4 litre arıtılmış su ilk defa lepistes besliyorum bu yüzden sebebini bilmiyorum[/QUOTE]
4 pigme 4 saylangoz adedini söylemediğiniz lepistes ve moli var birde. Bana 20 litrelik ve havalandırması olmayan bir tank için fazla geldi. Birde su değişimini sık yaptığınızdan akvaryumda kurulu olan düzeni sürekli bozmanız hem suyu hem balığı olumsuz etkilemiş olabilir. Formun ansiklopodi kısmından baktığınız türlerin gereksinimlerine bakın. Lepistes besleyen biri değilim lakin 25 litrede bu canlı sayısı ve sık su değişimi bence normal değil.
[QUOTE=akncndr]
Yaklaşık 20-25 litre pipo filtre ısıda en az 24 derece içinde canlı bitki zeytin bitkisi tilki kuyruğu bulunmakta 4 tane pigme ve salyangozlarım var hava motoru kullanmadığım için 4-5 günde bir su eklemesi yapıyorum 3-4 litre arıtılmış su ilk defa lepistes besliyorum bu yüzden sebebini bilmiyorum[/QUOTE]
4 pigme 4 saylangoz adedini söylemediğiniz lepistes ve moli var birde. Bana 20 litrelik ve havalandırması olmayan bir tank için fazla geldi. Birde su değişimini sık yaptığınızdan akvaryumda kurulu olan düzeni sürekli bozmanız hem suyu hem balığı olumsuz etkilemiş olabilir. Formun ansiklopodi kısmından baktığınız türlerin gereksinimlerine bakın. Lepistes besleyen biri değilim lakin 25 litrede bu canlı sayısı ve sık su değişimi bence normal değil.
Lepistesim Canlı Ama Hareket Etmiyor
[QUOTE=akncndr]Merhabalar herkese dün moli balığımı aynı belirtileri gözledim ve kaybettim ikisindede aynı sorun mu var bilmiyorum diğer balıklarımda böyle bir sorun yok şuanda da hamile lepistes balığım hiç hareket etmeden dibe çöküyor ve öylece duruyor arada en tepeye çıkıyor sonra hiç hareket etmeden yavaş yavaş dibe çöküyor tekrar sebebi ne olabilir [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238884/210320232203521.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Akvaryum ve bakım şartlarından bahseder misiniz? Kalitesiz su olduğunda balıklar dibe çökebilir. Bunun nedeni düzgün temizlik yapmama, fazla balık besleme, düzgün filtreleme yapmama, aşırı yem verilmesi ve artan yemin dipte kalıp çürümesi gibi sebeplerden su değerleri bozulabilir. 2 balığınızda da aynı durumu yaşamışsınız bence akvaryumunuzu bir gözden geçirin.
[QUOTE=akncndr]Merhabalar herkese dün moli balığımı aynı belirtileri gözledim ve kaybettim ikisindede aynı sorun mu var bilmiyorum diğer balıklarımda böyle bir sorun yok şuanda da hamile lepistes balığım hiç hareket etmeden dibe çöküyor ve öylece duruyor arada en tepeye çıkıyor sonra hiç hareket etmeden yavaş yavaş dibe çöküyor tekrar sebebi ne olabilir [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238884/210320232203521.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Akvaryum ve bakım şartlarından bahseder misiniz? Kalitesiz su olduğunda balıklar dibe çökebilir. Bunun nedeni düzgün temizlik yapmama, fazla balık besleme, düzgün filtreleme yapmama, aşırı yem verilmesi ve artan yemin dipte kalıp çürümesi gibi sebeplerden su değerleri bozulabilir. 2 balığınızda da aynı durumu yaşamışsınız bence akvaryumunuzu bir gözden geçirin.
Japon Balığı Beyaz Benek
[QUOTE=Akvaristsmt]Arkadaşlar öncelikle hayırlı ramazanlar. Bundan 1 gün önce bir japon balığımın beyaz benek hastalığının başında yakaladım ve direk olarak karantina akvaryumuna aldım yaşadığı tankı da dip çekim yaparak gerektiği şekilde temizledim. Bugün yaklaşık 2 saat önce bir japon balığımında sanki beyaz benek olduğunu gördüm, sanki diyorum çünkü balığım beyaz olduğundan kaynaklı pullarıda olabilir diye düşündüm o sebeplede sizlerin yardımına ihtiyacım var. Ekleyeceğim fotoğraftaki balıkta beyaz benek var mı? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238967/230320230412041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238967/230320230411561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238967/230320230411511.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bence yok diğer balığınız için de geçmiş olsun.[EDIT]H.e.k,2023-03-23 10:08:29[/EDIT]
[QUOTE=Akvaristsmt]Arkadaşlar öncelikle hayırlı ramazanlar. Bundan 1 gün önce bir japon balığımın beyaz benek hastalığının başında yakaladım ve direk olarak karantina akvaryumuna aldım yaşadığı tankı da dip çekim yaparak gerektiği şekilde temizledim. Bugün yaklaşık 2 saat önce bir japon balığımında sanki beyaz benek olduğunu gördüm, sanki diyorum çünkü balığım beyaz olduğundan kaynaklı pullarıda olabilir diye düşündüm o sebeplede sizlerin yardımına ihtiyacım var. Ekleyeceğim fotoğraftaki balıkta beyaz benek var mı? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238967/230320230412041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238967/230320230411561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238967/230320230411511.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bence yok diğer balığınız için de geçmiş olsun.[EDIT]H.e.k,2023-03-23 10:08:29[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
