ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Neden46
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Haziran 2019 23:55
Son Ziyaret:
17 Kasım 2019 02:22
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Neden
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Neden
SON 8 MESAJI
Lepistes Akvaryumu
[QUOTE=Beta_balik]Bir tane japona en az 40 litre düşmeli. Yani 7 taneye 280 litre gerekiyordu. Ölmesi bu yüzden olabilir.
Lepistes hızlı ürer. Sadece erkek yada sadece dişi bakmalısınız ki bence bu biraz balıklara haksızlık olur. Bu yüzden ben beta ve yanına 6-7 tane rasbora öneriyorum. Birkaç bitkide eklerseniz güzel olur.[:)]
Beta için şelale yada pipo filtre daha iyidir bu arada bakmaya karar verirseniz.
30 litreye anca bir japon sığar.
Eski akvaryumdan su eklemek daha uygundur. Eklenmez ise birşey olmaz ama eklenirse daha iyi.
Tuzu, balığın üzerinde herhangi bir bakteri yada hastalık varsa ölsün diye öneriniz galiba ama tatlı su balıklarına tuz kullanmak pek iyi bir fikir değildir. Onun yerien karantina akvaryum kullanılması daha uygun.
Bu son dediğinizde ciddi olmadığınızı düşünüyorum. Koi için havuz gibi büyük bir alan yada 400 litrelik bir akvaryum gerekirken siz 30 litreye önermişsiniz. 100 cm yi bulabilen bir balık türünden bahsettiğinizi unutmayın. Bu durumda, şu anda olduğu gibi 30 litrede 2 japon kıyaslanılmayacak kadar daha iyi bir seçimdir.[/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Bir tane japona en az 40 litre düşmeli. Yani 7 taneye 280 litre gerekiyordu. Ölmesi bu yüzden olabilir.
Lepistes hızlı ürer. Sadece erkek yada sadece dişi bakmalısınız ki bence bu biraz balıklara haksızlık olur. Bu yüzden ben beta ve yanına 6-7 tane rasbora öneriyorum. Birkaç bitkide eklerseniz güzel olur.[:)]
Beta için şelale yada pipo filtre daha iyidir bu arada bakmaya karar verirseniz.
30 litreye anca bir japon sığar.
Eski akvaryumdan su eklemek daha uygundur. Eklenmez ise birşey olmaz ama eklenirse daha iyi.
Tuzu, balığın üzerinde herhangi bir bakteri yada hastalık varsa ölsün diye öneriniz galiba ama tatlı su balıklarına tuz kullanmak pek iyi bir fikir değildir. Onun yerien karantina akvaryum kullanılması daha uygun.
Bu son dediğinizde ciddi olmadığınızı düşünüyorum. Koi için havuz gibi büyük bir alan yada 400 litrelik bir akvaryum gerekirken siz 30 litreye önermişsiniz. 100 cm yi bulabilen bir balık türünden bahsettiğinizi unutmayın. Bu durumda, şu anda olduğu gibi 30 litrede 2 japon kıyaslanılmayacak kadar daha iyi bir seçimdir.[/QUOTE]
Çok kararsızım eşimde hiç anlamıyor bu konudan tek istediğim bu canlar mutlu yaşasın ölünce çok üzülüyorum peki sadece neon balığına geçsem onlarda ürüyor mu hep kafanızı şişirdim ama kusura bakmayın bu alvaryum neon için küçük mü onlarıda 6 lı grup halinde alıyorsun galiba
[QUOTE=Beta_balik]Bir tane japona en az 40 litre düşmeli. Yani 7 taneye 280 litre gerekiyordu. Ölmesi bu yüzden olabilir.
Lepistes hızlı ürer. Sadece erkek yada sadece dişi bakmalısınız ki bence bu biraz balıklara haksızlık olur. Bu yüzden ben beta ve yanına 6-7 tane rasbora öneriyorum. Birkaç bitkide eklerseniz güzel olur.[:)]
Beta için şelale yada pipo filtre daha iyidir bu arada bakmaya karar verirseniz.
30 litreye anca bir japon sığar.
Eski akvaryumdan su eklemek daha uygundur. Eklenmez ise birşey olmaz ama eklenirse daha iyi.
Tuzu, balığın üzerinde herhangi bir bakteri yada hastalık varsa ölsün diye öneriniz galiba ama tatlı su balıklarına tuz kullanmak pek iyi bir fikir değildir. Onun yerien karantina akvaryum kullanılması daha uygun.
Bu son dediğinizde ciddi olmadığınızı düşünüyorum. Koi için havuz gibi büyük bir alan yada 400 litrelik bir akvaryum gerekirken siz 30 litreye önermişsiniz. 100 cm yi bulabilen bir balık türünden bahsettiğinizi unutmayın. Bu durumda, şu anda olduğu gibi 30 litrede 2 japon kıyaslanılmayacak kadar daha iyi bir seçimdir.[/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Bir tane japona en az 40 litre düşmeli. Yani 7 taneye 280 litre gerekiyordu. Ölmesi bu yüzden olabilir.
Lepistes hızlı ürer. Sadece erkek yada sadece dişi bakmalısınız ki bence bu biraz balıklara haksızlık olur. Bu yüzden ben beta ve yanına 6-7 tane rasbora öneriyorum. Birkaç bitkide eklerseniz güzel olur.[:)]
Beta için şelale yada pipo filtre daha iyidir bu arada bakmaya karar verirseniz.
30 litreye anca bir japon sığar.
Eski akvaryumdan su eklemek daha uygundur. Eklenmez ise birşey olmaz ama eklenirse daha iyi.
Tuzu, balığın üzerinde herhangi bir bakteri yada hastalık varsa ölsün diye öneriniz galiba ama tatlı su balıklarına tuz kullanmak pek iyi bir fikir değildir. Onun yerien karantina akvaryum kullanılması daha uygun.
Bu son dediğinizde ciddi olmadığınızı düşünüyorum. Koi için havuz gibi büyük bir alan yada 400 litrelik bir akvaryum gerekirken siz 30 litreye önermişsiniz. 100 cm yi bulabilen bir balık türünden bahsettiğinizi unutmayın. Bu durumda, şu anda olduğu gibi 30 litrede 2 japon kıyaslanılmayacak kadar daha iyi bir seçimdir.[/QUOTE]
Çok kararsızım eşimde hiç anlamıyor bu konudan tek istediğim bu canlar mutlu yaşasın ölünce çok üzülüyorum peki sadece neon balığına geçsem onlarda ürüyor mu hep kafanızı şişirdim ama kusura bakmayın bu alvaryum neon için küçük mü onlarıda 6 lı grup halinde alıyorsun galiba
Lepistes Akvaryumu
[QUOTE=terko]Şimdi japonlar boyut olarak büyük 30 litre akvaryumda 3 tane japona bakabilirsin 7 japona bakmak arabanın içine 20 kişi binmek gibi bişey olur.
Yeni balık eklediğinizde diğer balıklar bundan etkilenir bakteri hastalık getirirler.Poşette gelen su asla akvaryuma koymayın.Balıkları ağ ile yakalayın kabın içine su ve kaya tuzu atın onun içinde bekletin 5 dk sonra ağ ile atın akvaryuma.
japon yerine koi balığı alırsan cocuklar üzülmez tank gibi balıklar yem atarken cam önünde dans ederler resmen cocuklar için uygun[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim peki iç filtre olarak ne önerirsiniz çalışmıyor
Çünkü
[QUOTE=terko]Şimdi japonlar boyut olarak büyük 30 litre akvaryumda 3 tane japona bakabilirsin 7 japona bakmak arabanın içine 20 kişi binmek gibi bişey olur.
Yeni balık eklediğinizde diğer balıklar bundan etkilenir bakteri hastalık getirirler.Poşette gelen su asla akvaryuma koymayın.Balıkları ağ ile yakalayın kabın içine su ve kaya tuzu atın onun içinde bekletin 5 dk sonra ağ ile atın akvaryuma.
japon yerine koi balığı alırsan cocuklar üzülmez tank gibi balıklar yem atarken cam önünde dans ederler resmen cocuklar için uygun[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim peki iç filtre olarak ne önerirsiniz çalışmıyor
Çünkü
Lepistes Akvaryumu
[QUOTE=terko]Elindekiler yeterli 6 - 7 lepistes alabilirsin senin yerinde olsam japondan vazgeçmem seyir zevki var [/QUOTE]
Japonlarım sürekli ölüyor herşeyi yaptım 7 taneydi 2 kaldı oğlum çok üzülüyor ve her defasında tüm akvaryumcuları gezip aynı balığı bulmaya çalışmaktan yoruldum filtrem şu ucuz olanlardan verdiler siyah ama bi çalışıyor bi çalışmıyor bu hayvanların sorumluluğunu aldıysam iyi bişey olsun istiyorum
[QUOTE=terko]Elindekiler yeterli 6 - 7 lepistes alabilirsin senin yerinde olsam japondan vazgeçmem seyir zevki var [/QUOTE]
Japonlarım sürekli ölüyor herşeyi yaptım 7 taneydi 2 kaldı oğlum çok üzülüyor ve her defasında tüm akvaryumcuları gezip aynı balığı bulmaya çalışmaktan yoruldum filtrem şu ucuz olanlardan verdiler siyah ama bi çalışıyor bi çalışmıyor bu hayvanların sorumluluğunu aldıysam iyi bişey olsun istiyorum
Lepistes Akvaryumu
Merhaba arkadaşlar benim 50x30x20 akvaryumum var sanırım 30 litre oluyor içinde japonlar var filtrem çok iyi değil şimdi bu akvaryumu lepistese çevirsem olur mu neler lazım filtre hangi filtre marka alayım yardımcı olurmusunuz[:(]
Merhaba arkadaşlar benim 50x30x20 akvaryumum var sanırım 30 litre oluyor içinde japonlar var filtrem çok iyi değil şimdi bu akvaryumu lepistese çevirsem olur mu neler lazım filtre hangi filtre marka alayım yardımcı olurmusunuz[:(]
Balıklarım Ölüyor
[QUOTE=vitestv][/QUOTE]
Ölen balıklar ilk günkü gibi hiçbir şişme beyaz benek gözlerin dışa fırlaması gibi bir sorunları olmadı pulları yerindeydi
[QUOTE=vitestv][/QUOTE]
Ölen balıklar ilk günkü gibi hiçbir şişme beyaz benek gözlerin dışa fırlaması gibi bir sorunları olmadı pulları yerindeydi
Balıklarım Ölüyor
[QUOTE=vitestv]
Cevapları alıntı yapalım da, soru ve cevap bize de gelsin,
ısıtıcı yazın gerek yok elbette ama, damacana da ki suyun sıcaklığı ile balıkların poşette ki su sıcaklığı bir değil, ayarlama yapıldı mı?
Beyaz benek olma ihtimali olabilir?
İlk adımda ışığı kapatmak lazım, ben kumdan şüphelendim[/QUOTE]
Bakteri kültürü dennerle bio diye bişey kumu çok yıkadım 2 gün suda beklettim berrak oldu su öle koydum yeniyim kusura bakmayın balıkları internetten izleyip poşete koydum akvaryumda beklettim sonra akvaryum suyundan az az 5 defa ekledim beklettim öyle koydum akvaryuma 3 haftadır yaşıyorlardı ilk hafta yüzde elli sonra yüzde 10 su değişimi yaptım akvaryumcu kesinlikle damacana su koy dedi
[QUOTE=ternapi]
Bakteri düzenleyici adı altında aldığınız ürün nedir?
Su düzenleyiciyi ya da bacteria feeder tarzı bir ürünü size bakteri kültürü gibi satmış olabilirler mi?
Yaşadığınız tablo, oturmayan bakteri döngüsü nedeniyle gelişen amonyak zehirlenmesini düşündürdü bana...
Dennerle bio diye bişey bence bu giltre dandik gibime geliyor hava taşı almayın diyo akvaryumcu gerek yokmuş valla kafam karıştı
[/QUOTE]
[QUOTE=AKVARİSTNB]akvaryum biraz küçük orta bou japon balığı için 20 küçük japonlar için 10 lt lazım balık başına mesajı tam okumadan cevap yazıyorum cöpçülerin saklanıcak yeri yok ve çöpçüler sürü balığıdır 5 veya 6 lı grup halinde gezerler dediğim gibi mesajı tam okumadım acilen hava taşını takın salyangozlar ve çöpçüler açlıktan ölüyordur dip yemi alın sağ tarafa normal japon balığı yemi sol tarafada dip yemi atın günde az az 3 kere yemleme yapın sabah öğle akşam 5 tane yem kırıp atsanız yeter her öğünde hazır su almayın bayat su olabiliyor bende öle yapıyordum balıklar bayat sudan ölüoyr olabilir köylerdeki çeşmelerden alın koyun veya musluk suyunu bir bidona koyun 3 4 gün ağzı açık bekletin kloru kaçsın sonra koyun 2 haftada bir %50 sini yenileyin cok fazla temizliyorsunuz bence bir sorunuz olursanız dm den
Çöpçülere yuvarlak bi yem verdiler yarıya kırıp 3 günde bir atın dediler küçük atarsanız japonlar yer dendi saklanmak için ne almalıyım ben hiç bilgili değilim mesaj atabilirsiniz[/QUOTE]
[QUOTE=vitestv]
Cevapları alıntı yapalım da, soru ve cevap bize de gelsin,
ısıtıcı yazın gerek yok elbette ama, damacana da ki suyun sıcaklığı ile balıkların poşette ki su sıcaklığı bir değil, ayarlama yapıldı mı?
Beyaz benek olma ihtimali olabilir?
İlk adımda ışığı kapatmak lazım, ben kumdan şüphelendim[/QUOTE]
Bakteri kültürü dennerle bio diye bişey kumu çok yıkadım 2 gün suda beklettim berrak oldu su öle koydum yeniyim kusura bakmayın balıkları internetten izleyip poşete koydum akvaryumda beklettim sonra akvaryum suyundan az az 5 defa ekledim beklettim öyle koydum akvaryuma 3 haftadır yaşıyorlardı ilk hafta yüzde elli sonra yüzde 10 su değişimi yaptım akvaryumcu kesinlikle damacana su koy dedi
[QUOTE=ternapi]
Bakteri düzenleyici adı altında aldığınız ürün nedir?
Su düzenleyiciyi ya da bacteria feeder tarzı bir ürünü size bakteri kültürü gibi satmış olabilirler mi?
Yaşadığınız tablo, oturmayan bakteri döngüsü nedeniyle gelişen amonyak zehirlenmesini düşündürdü bana...
Dennerle bio diye bişey bence bu giltre dandik gibime geliyor hava taşı almayın diyo akvaryumcu gerek yokmuş valla kafam karıştı
[/QUOTE]
[QUOTE=AKVARİSTNB]akvaryum biraz küçük orta bou japon balığı için 20 küçük japonlar için 10 lt lazım balık başına mesajı tam okumadan cevap yazıyorum cöpçülerin saklanıcak yeri yok ve çöpçüler sürü balığıdır 5 veya 6 lı grup halinde gezerler dediğim gibi mesajı tam okumadım acilen hava taşını takın salyangozlar ve çöpçüler açlıktan ölüyordur dip yemi alın sağ tarafa normal japon balığı yemi sol tarafada dip yemi atın günde az az 3 kere yemleme yapın sabah öğle akşam 5 tane yem kırıp atsanız yeter her öğünde hazır su almayın bayat su olabiliyor bende öle yapıyordum balıklar bayat sudan ölüoyr olabilir köylerdeki çeşmelerden alın koyun veya musluk suyunu bir bidona koyun 3 4 gün ağzı açık bekletin kloru kaçsın sonra koyun 2 haftada bir %50 sini yenileyin cok fazla temizliyorsunuz bence bir sorunuz olursanız dm den
Çöpçülere yuvarlak bi yem verdiler yarıya kırıp 3 günde bir atın dediler küçük atarsanız japonlar yer dendi saklanmak için ne almalıyım ben hiç bilgili değilim mesaj atabilirsiniz[/QUOTE]
Balıklarım Ölüyor
Bakteri düzenleyiciyi 10 damla koydum akvaryumcu öyle dedi ısıtıcı yok gerek yokmuş japonlara suda bildiğiniz damacana erikli su çeşme suyu değil
Birde ters duran çöpçü derin derin nefes alıyor[:(]
Bakteri düzenleyiciyi 10 damla koydum akvaryumcu öyle dedi ısıtıcı yok gerek yokmuş japonlara suda bildiğiniz damacana erikli su çeşme suyu değil
Birde ters duran çöpçü derin derin nefes alıyor[:(]
Balıklarım Ölüyor
Arkadaşlar fanusta 2 japon balığım vardı sürekli ölüyorlardı oğlum üzülmesin diye yenisini alıp durduk.Sonra akvaryum kurmaya karar verdik 3 hafta önce 50cm eni 30 cm boyu 20 cm genişliği olan bir akvaryum aldık içine beyaz kum venusaqua vs-22f filtre verdiler sera aquatan bir adet bakteri düzenleyicş bi ilaç , tropical pul yem,goldi mix yem bide çöpçü yemi akvaryumda 5 japon 3 çöpçü 2 salyangoz var. Japonların 2 si öldü bugün şuanda çöpçünün biri üstte ters yüzüyor. Çok az yem veriyorum 3 haftadır bezelye haşlıyorum cumartesi pazarda filtreyi temizleyip erikli suyla suyun 10 litresini çekip yeniliyorum su düzenleyicileri döküyorum balıklar çoğunlukla üste çıkıp hava alıyor salyangozun biri sürekli motorun hava çıkaran yerinde ben bunlara oksijen mi sağlayamıyorum neden ölüyorlar neden mutsuzlar ısıtıcıya gerek yok dedi akvaryumcu filtremi uygun değil hava taşıda takayım mı su kaç günde düzene girer gerçekten çok üzülüyorum oğlum balıklarla çok ilgili şu an balıkları veterinerde biliyor ne yapmam gerekirse yapayım motor uygun değilse markayla beraber yazarsanız değiştireyim 39[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215969/170620190028391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215969/170620190028451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215969/170620190028521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215969/170620190028581.jpg[/IMG]
Arkadaşlar fanusta 2 japon balığım vardı sürekli ölüyorlardı oğlum üzülmesin diye yenisini alıp durduk.Sonra akvaryum kurmaya karar verdik 3 hafta önce 50cm eni 30 cm boyu 20 cm genişliği olan bir akvaryum aldık içine beyaz kum venusaqua vs-22f filtre verdiler sera aquatan bir adet bakteri düzenleyicş bi ilaç , tropical pul yem,goldi mix yem bide çöpçü yemi akvaryumda 5 japon 3 çöpçü 2 salyangoz var. Japonların 2 si öldü bugün şuanda çöpçünün biri üstte ters yüzüyor. Çok az yem veriyorum 3 haftadır bezelye haşlıyorum cumartesi pazarda filtreyi temizleyip erikli suyla suyun 10 litresini çekip yeniliyorum su düzenleyicileri döküyorum balıklar çoğunlukla üste çıkıp hava alıyor salyangozun biri sürekli motorun hava çıkaran yerinde ben bunlara oksijen mi sağlayamıyorum neden ölüyorlar neden mutsuzlar ısıtıcıya gerek yok dedi akvaryumcu filtremi uygun değil hava taşıda takayım mı su kaç günde düzene girer gerçekten çok üzülüyorum oğlum balıklarla çok ilgili şu an balıkları veterinerde biliyor ne yapmam gerekirse yapayım motor uygun değilse markayla beraber yazarsanız değiştireyim 39[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215969/170620190028391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215969/170620190028451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215969/170620190028521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215969/170620190028581.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
