ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Cihat Mızrakçı
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
97
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Mayıs 2019 13:42
Son Ziyaret:
15 Mart 2021 22:53
Toplam Mesaj:
54 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Cihat Mızlarkçı
Doğum Tarihi:
02 Ekim 1997
Yaş:
28
İl:
Istanbul
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Cihat Mızlarkçı
SON 10 MESAJI
Yeni Alınan Ürünlerin Temizlenmesi
Metilen mavisi kullanmayın. Belki tuzlu suda bekletebilir ve kaynatabilirsiniz. Ancak denildiği gibi balkonda havalandırmak covid-19 için yeterli olur.
Metilen mavisi kullanmayın. Belki tuzlu suda bekletebilir ve kaynatabilirsiniz. Ancak denildiği gibi balkonda havalandırmak covid-19 için yeterli olur.
15 Litre Akvaryum İçin Dış Filtre Önerisi
[QUOTE=Abu]15 litre akvaryuma dış filtre hem gereksiz hemde fazla debi yaratır. İmkanınız var ise akvaryumu büyütün. En az 50 litre tavsiyemdir. [/QUOTE]
Bende 15L tank kullanıyorum. Evet fazla küçük ve işleri zorlaştırıyor. Ekipmanlar güzel olursa bu dez avantajı avantaja çevirebilirsiniz. Sunsun alabileceğiniz en iyi filtre. Ancak maalesef ülkemizde Nano tanklara uygun filtreler büyük tanklarda kullanılıyor. Yanlış! Filitre seçimi için suyun berraklığına bakılarak karar vermek doğru değil. Yolun başında pişman olmayacağınız bir seçim yapın. Emin olun harcadığınız bütçeye değecek.
Kendi 15L Nano tankımdan bir iki örnek fotoğraf:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215580/270420202343231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215580/270420202337201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215580/281120191410111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215580/281120191446351.jpg[/IMG]
[QUOTE=Abu]15 litre akvaryuma dış filtre hem gereksiz hemde fazla debi yaratır. İmkanınız var ise akvaryumu büyütün. En az 50 litre tavsiyemdir. [/QUOTE]
Bende 15L tank kullanıyorum. Evet fazla küçük ve işleri zorlaştırıyor. Ekipmanlar güzel olursa bu dez avantajı avantaja çevirebilirsiniz. Sunsun alabileceğiniz en iyi filtre. Ancak maalesef ülkemizde Nano tanklara uygun filtreler büyük tanklarda kullanılıyor. Yanlış! Filitre seçimi için suyun berraklığına bakılarak karar vermek doğru değil. Yolun başında pişman olmayacağınız bir seçim yapın. Emin olun harcadığınız bütçeye değecek.
Kendi 15L Nano tankımdan bir iki örnek fotoğraf:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215580/270420202343231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215580/270420202337201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215580/281120191410111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215580/281120191446351.jpg[/IMG]
15 Litre Akvaryum İçin Dış Filtre Önerisi
Filitre seçiminde filtrenin saat/L si akvaryum hacminin beş katı olması önerilir. Örneğin. 100l bir tank için saaatte 500l su debisi olan bir filitre gereklidir. Bu beş katı oranı küçük akvaryumlarda10-15 kata kadar artabilir. Aynı ışık ihtiyacı gibi. Normal şartlarda ortalama büyüklükteki bir tank için L başına 0.3w aydınlatma önerilirken benim 15 litrede 7 w kullanmam gibi. Küçük tanklar riskli olduğu için ekipmanlar sağlam olmalı. Filitrenin zayıf olması sorunken gereğinden fazla olmasının zararı yok. Sunsun hw-603b filitresi Nano tanklara göre ideal. Saatte 400L ve 6W. Hem sesssiz hem debi ayarı hem tasarrufu hemde çok işlevsel. Gayet makul bence. Küçük tanklardaki su degerlerinin hızla bozulmasını önleyebiliyor[EDIT]Cihat Mızrakçı,2020-05-02 18:35:58[/EDIT]
Filitre seçiminde filtrenin saat/L si akvaryum hacminin beş katı olması önerilir. Örneğin. 100l bir tank için saaatte 500l su debisi olan bir filitre gereklidir. Bu beş katı oranı küçük akvaryumlarda10-15 kata kadar artabilir. Aynı ışık ihtiyacı gibi. Normal şartlarda ortalama büyüklükteki bir tank için L başına 0.3w aydınlatma önerilirken benim 15 litrede 7 w kullanmam gibi. Küçük tanklar riskli olduğu için ekipmanlar sağlam olmalı. Filitrenin zayıf olması sorunken gereğinden fazla olmasının zararı yok. Sunsun hw-603b filitresi Nano tanklara göre ideal. Saatte 400L ve 6W. Hem sesssiz hem debi ayarı hem tasarrufu hemde çok işlevsel. Gayet makul bence. Küçük tanklardaki su degerlerinin hızla bozulmasını önleyebiliyor[EDIT]Cihat Mızrakçı,2020-05-02 18:35:58[/EDIT]
Yeni Başladım Ama Akvaryumum 165 Lt
[QUOTE=Justin1903]
4 adet çok az değil mi Resul Bey?
Bana sadece kaya tuzu verdiler. Bunu suya at dediler. Yaklaşık 20 tane attım; bakteri kültürünün ne olduğuyla alakalı tek bir fikrim yok. Esasında bana ışık olacak birine yada birilerine ihtiyacım var. İnternette okuduğum her bilgi kafamı karıştırdı. Ne yapacağımı şaşırdım. Mesela biri ısıtıcı al diyor, biri japon için gerek yok diyor. [/QUOTE]
Yapmanız gereken son şey akvaryumculara danışmak. Bir işi meslek edinip nasıl konuya bukadar uzak olabiliyorlar şaşırıyorum doğrusu.
Konular karışık değil özellikle başlangıç için basit ve yüzeysel bilgiler yeterli olacaktır. Hobiye başlamak tanka su eklemekle olmuyor maalesef. Araştırmak, okumak ve bilgi birikiminizi çoğaltmak ne yaptığınızın farkında olmanızı sağlar. İşte bu farkındalıkla beraber hobiye başlamanız yapabileceğiniz en rahat ve sağlıklı başlangıç olacaktır. Tankınız yokken Tankınız varmışçasına araştırmalar yapmak, bu işin bir hafta sonrasını, bir ay sonrasını ve bir yıl sonrasını düşünüp planlamak bu hobide size hem rahatlık hem profesyonellik kazandıracaktır. Şimdiden sağlıklı hobiler ve araştırmalarınızda kolaylık diliyorum.[:iyi:][EDIT]Cihat Mızrakçı,2020-05-02 18:05:36[/EDIT]
[QUOTE=Justin1903]
4 adet çok az değil mi Resul Bey?
Bana sadece kaya tuzu verdiler. Bunu suya at dediler. Yaklaşık 20 tane attım; bakteri kültürünün ne olduğuyla alakalı tek bir fikrim yok. Esasında bana ışık olacak birine yada birilerine ihtiyacım var. İnternette okuduğum her bilgi kafamı karıştırdı. Ne yapacağımı şaşırdım. Mesela biri ısıtıcı al diyor, biri japon için gerek yok diyor. [/QUOTE]
Yapmanız gereken son şey akvaryumculara danışmak. Bir işi meslek edinip nasıl konuya bukadar uzak olabiliyorlar şaşırıyorum doğrusu.
Konular karışık değil özellikle başlangıç için basit ve yüzeysel bilgiler yeterli olacaktır. Hobiye başlamak tanka su eklemekle olmuyor maalesef. Araştırmak, okumak ve bilgi birikiminizi çoğaltmak ne yaptığınızın farkında olmanızı sağlar. İşte bu farkındalıkla beraber hobiye başlamanız yapabileceğiniz en rahat ve sağlıklı başlangıç olacaktır. Tankınız yokken Tankınız varmışçasına araştırmalar yapmak, bu işin bir hafta sonrasını, bir ay sonrasını ve bir yıl sonrasını düşünüp planlamak bu hobide size hem rahatlık hem profesyonellik kazandıracaktır. Şimdiden sağlıklı hobiler ve araştırmalarınızda kolaylık diliyorum.[:iyi:][EDIT]Cihat Mızrakçı,2020-05-02 18:05:36[/EDIT]
Yeni Başladım Ama Akvaryumum 165 Lt
En önemlisi ekipmanlardır. Gerekli araştırmayı yapmadan kuruluma başlamamalısınız. Akvaryum ve balıklardan önce ekipmanları temin etmelisiniz. Büyükçe bir filitreye ve ısıtıcıya ihtiyacınız var. Bu boydaki tank için biraz masraflı olacaktır. Enazından hayatı değere sahip, olmazsa olmaz ekiplanlari alın. Sonra su doldurun. Bakteri kültürü satın alıp akvaryuma ekleyin. Bir veya iki hafta kadar boş çalıştırın. Daha sonra balıkları ekleyin.
Henüz balık almadıysanız şanslısınız. Önce akvaryumu kurun akvaryum otursun canlıyı sonra alırsınız. Tüm eksikleri gerek bilgi gerek ekipman olarak tamamladıktan sonra canlıları almalısınız. Herzaman en son iş canlılardır. Başarıya giden yol sabır ve emek ister. Şimdiden sağlıklı hobiler diliyorum.[:iyi:][EDIT]Cihat Mızrakçı,2020-05-02 10:37:07[/EDIT]
En önemlisi ekipmanlardır. Gerekli araştırmayı yapmadan kuruluma başlamamalısınız. Akvaryum ve balıklardan önce ekipmanları temin etmelisiniz. Büyükçe bir filitreye ve ısıtıcıya ihtiyacınız var. Bu boydaki tank için biraz masraflı olacaktır. Enazından hayatı değere sahip, olmazsa olmaz ekiplanlari alın. Sonra su doldurun. Bakteri kültürü satın alıp akvaryuma ekleyin. Bir veya iki hafta kadar boş çalıştırın. Daha sonra balıkları ekleyin.
Henüz balık almadıysanız şanslısınız. Önce akvaryumu kurun akvaryum otursun canlıyı sonra alırsınız. Tüm eksikleri gerek bilgi gerek ekipman olarak tamamladıktan sonra canlıları almalısınız. Herzaman en son iş canlılardır. Başarıya giden yol sabır ve emek ister. Şimdiden sağlıklı hobiler diliyorum.[:iyi:][EDIT]Cihat Mızrakçı,2020-05-02 10:37:07[/EDIT]
15l İlk Bitkili Nano Tankım
[QUOTE=mertcanaltinel]Çok güzel bir çalışma olmuş fakat aktif karbonu çıkarmanızı öneririm aktif karbon akvaryum ilk kurulduğunda 1-2 kullanılabilir fakat uzun kullanım önermiyorum.[/QUOTE]
Tavsiyeniz için teşekkürler. Ben aktif karbon kullanımına karşı değilim. Sürekli kullanıyorum.
Filtre malzemelerini de akvaryumla beraber yeniledim. Suyun girişinden çıkışına doğru; Biyolojik sünger, Eurostar Bio Glass Ring (seramik), Eurostar Bio Active Carbon, Sera Crystal Clear (4 adet), EuroStar Aquaclay Biyolojik Filtre Malzemesi ve son olarak Eurostar Amonyak Giderici Zeolit kullandım.
Herşey yolunda. Su değerleri güzel. Berraklık deseniz akvaryumda su varmı yok mu belli değil. Cam gibi..[:nazar:] Bakteri kültürü oturduktan sonra bu tankta can kaybının olması pek mümkün gözükmüyor. [:iyi:]
[QUOTE=mertcanaltinel]Çok güzel bir çalışma olmuş fakat aktif karbonu çıkarmanızı öneririm aktif karbon akvaryum ilk kurulduğunda 1-2 kullanılabilir fakat uzun kullanım önermiyorum.[/QUOTE]
Tavsiyeniz için teşekkürler. Ben aktif karbon kullanımına karşı değilim. Sürekli kullanıyorum.
Filtre malzemelerini de akvaryumla beraber yeniledim. Suyun girişinden çıkışına doğru; Biyolojik sünger, Eurostar Bio Glass Ring (seramik), Eurostar Bio Active Carbon, Sera Crystal Clear (4 adet), EuroStar Aquaclay Biyolojik Filtre Malzemesi ve son olarak Eurostar Amonyak Giderici Zeolit kullandım.
Herşey yolunda. Su değerleri güzel. Berraklık deseniz akvaryumda su varmı yok mu belli değil. Cam gibi..[:nazar:] Bakteri kültürü oturduktan sonra bu tankta can kaybının olması pek mümkün gözükmüyor. [:iyi:]
15l İlk Bitkili Nano Tankım
[QUOTE=Haniball]Elinize sağlık benimde 1 hafta oldu bugün tek tek uzayan bazı paravulaları budadım sabır ve heycan ile bekliyorum kurulum devam ediyor
Ben bişey sormak istedim nano akvaryumlarda ısıtıcıyı içine koyunca alan daralıyor ve çirkin duruyor diye kendim bunu dışarıda bulundurmak istedim dış filitre hortumuna takılıyormuş sistem hakkında bilgisi olan var mı[/QUOTE]
Teşekkürler. Başarılar diliyorum. [:iyi:]
Dış filtrenin içine koyulabilir. Detayları bilmiyorum ancak bağzı dış filtrelerin ısıtıcı bölmesi oluyor. Ancak ısıtıcının bulunduğu nokta önemli. Suyun ısıtıcıdan akış hızı dahi önemli (tasarruf için). Konuyu yabancı kaynaklarla beraber detaylı şekilde araştırmanız gerekir.
[QUOTE=Haniball]Elinize sağlık benimde 1 hafta oldu bugün tek tek uzayan bazı paravulaları budadım sabır ve heycan ile bekliyorum kurulum devam ediyor
Ben bişey sormak istedim nano akvaryumlarda ısıtıcıyı içine koyunca alan daralıyor ve çirkin duruyor diye kendim bunu dışarıda bulundurmak istedim dış filitre hortumuna takılıyormuş sistem hakkında bilgisi olan var mı[/QUOTE]
Teşekkürler. Başarılar diliyorum. [:iyi:]
Dış filtrenin içine koyulabilir. Detayları bilmiyorum ancak bağzı dış filtrelerin ısıtıcı bölmesi oluyor. Ancak ısıtıcının bulunduğu nokta önemli. Suyun ısıtıcıdan akış hızı dahi önemli (tasarruf için). Konuyu yabancı kaynaklarla beraber detaylı şekilde araştırmanız gerekir.
15l İlk Bitkili Nano Tankım
[QUOTE=hozemorinyo]Emeğinize sağlık çok güzel bir akvaryum olmuş bayıldım :)
Armatürdeki plexi ayakları siz mi yaptınız yoksa hazır yapılmış bir yerden mi aldınız ? [:iyi:][/QUOTE]
Teşekkürler. Armatür forum üyesi "darkaura" yapımı.[:iyi:]
[QUOTE=hozemorinyo]Emeğinize sağlık çok güzel bir akvaryum olmuş bayıldım :)
Armatürdeki plexi ayakları siz mi yaptınız yoksa hazır yapılmış bir yerden mi aldınız ? [:iyi:][/QUOTE]
Teşekkürler. Armatür forum üyesi "darkaura" yapımı.[:iyi:]
15l İlk Bitkili Nano Tankım
[QUOTE=Sirri42]
Patlama riski korkutan[/QUOTE]
Patlama söz konusu değil. Sitrik asit - karbonat sistemi patlamayı önlemek içindir. Asit sisteminin basıncı 1-2 bar'dır. Asitli içecek şişeleri ise 10 bar basınca kadar dayanıklıdır. Yani su şişesi kullanmadığınız sürece patlama riski her iki sistemde de sıfırdır. (Mayalı sistemlerde hortum bağlantılarında kopma, patlama vs olabilir. Çünkü asit sistemin aksine mayalı sistemde basınç sürekli artar. Tankınız büyükse yani Co2 çok kullanacaksanız mayalı sistemde olabilir. Ancak tavsiyem asit-karbonat sistemidir)[EDIT]Cihat Mızrakçı,2020-05-02 10:08:29[/EDIT]
[QUOTE=Sirri42]
Patlama riski korkutan[/QUOTE]
Patlama söz konusu değil. Sitrik asit - karbonat sistemi patlamayı önlemek içindir. Asit sisteminin basıncı 1-2 bar'dır. Asitli içecek şişeleri ise 10 bar basınca kadar dayanıklıdır. Yani su şişesi kullanmadığınız sürece patlama riski her iki sistemde de sıfırdır. (Mayalı sistemlerde hortum bağlantılarında kopma, patlama vs olabilir. Çünkü asit sistemin aksine mayalı sistemde basınç sürekli artar. Tankınız büyükse yani Co2 çok kullanacaksanız mayalı sistemde olabilir. Ancak tavsiyem asit-karbonat sistemidir)[EDIT]Cihat Mızrakçı,2020-05-02 10:08:29[/EDIT]
15l İlk Bitkili Nano Tankım
[QUOTE=Sirri42]
Hayırlı olsun yeni kurulumunuz hocam.
Co2 sitrik asit sisteminin tehlikesinden korkuyorum benimde nano tankim var ve kurmayi planlıyorum. Evde çocuk varsa yapma dediler de😃[/QUOTE]
Teşekkürler. Korkulacak şey nedir? Anlayamadım
[QUOTE=Sirri42]
Hayırlı olsun yeni kurulumunuz hocam.
Co2 sitrik asit sisteminin tehlikesinden korkuyorum benimde nano tankim var ve kurmayi planlıyorum. Evde çocuk varsa yapma dediler de😃[/QUOTE]
Teşekkürler. Korkulacak şey nedir? Anlayamadım
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
