ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
MuratKale
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Nisan 2019 20:37
Son Ziyaret:
10 Mayıs 2025 17:35
Toplam Mesaj:
53 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Murat Kale
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Agri
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Murat Kale
SON 10 MESAJI
Vatozumun Cinsiyeti Ve Türü Nedir ?
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Bildiğimiz klasik düz vatoz, leopar vatoz. Dev boyutlara ulaşabilir. Büyüdükçe ve yeme alışınca temizlik yapmaz, yem bekler. Vakti zamanında 35-40cm olmuştu benim şov akvaryumumda.
[URL]https://www.akvaryum.com/pterygoplichthys_gibbiceps__leopar_vatoz_tatlisur_58_320.asp[/URL][/QUOTE]
Teşekkür ederim cinsiyeti hakkında fikriniz var mı bıyıkları yok diye dişi diye düşünüyorum
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Bildiğimiz klasik düz vatoz, leopar vatoz. Dev boyutlara ulaşabilir. Büyüdükçe ve yeme alışınca temizlik yapmaz, yem bekler. Vakti zamanında 35-40cm olmuştu benim şov akvaryumumda.
[URL]https://www.akvaryum.com/pterygoplichthys_gibbiceps__leopar_vatoz_tatlisur_58_320.asp[/URL][/QUOTE]
Teşekkür ederim cinsiyeti hakkında fikriniz var mı bıyıkları yok diye dişi diye düşünüyorum
Vatozumun Cinsiyeti Ve Türü Nedir ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214442/201120242110371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214442/201120242110401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214442/201120242110421.jpg[/IMG]
Merhabalar vatozuma eş almayı düşünüyorum türü ve cinsiyeti nedir? Şimdiden teşekkürler [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214442/201120242110371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214442/201120242110401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214442/201120242110421.jpg[/IMG]
Merhabalar vatozuma eş almayı düşünüyorum türü ve cinsiyeti nedir? Şimdiden teşekkürler [:iyi:]
Bitki İçin Işık Tavsiyesi
Maalesef öyle [:D] teşekkür ederim sağlam kişiler olduğu forumdaki yorumlardan da belli irtibata geçeceğim
Maalesef öyle [:D] teşekkür ederim sağlam kişiler olduğu forumdaki yorumlardan da belli irtibata geçeceğim
Bitki İçin Işık Tavsiyesi
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Hazır armatürlerin smd led olduğunu düşünürsek hiç biri işe yaramayacak ozaman. 3W powerledden güçlü ne var bilemiyorum projektör mü bağlamak gerek acaba [:)))]
Belki dizilimle, bitki seçimi veya lens derecesi küçültmeyle bir şeyler yapılabilir.
Forumda powerled yapıp satanlar ve nasıl yapılacağını detaylı anlatmış ustalar var. Bence direk onların fikrini almaya çalışın daha sağlıklı ve hızlı olur sizin adınıza. Hemde uygun fiyata yaptırmış olursunuz.
Creaqua firefly gibi ürünlerle kıyaslayınca bayağı uyguna geliyorda. 😁[/QUOTE]
Komik gelebilir ama projektör de bağladım [:)))] fotoğrafını bulamadım şimdi kesinlikle yapılmaması gereken bir uygulama yosun anasını ağlattı resmen çıkarıp dükkan için değerlendirdim projektörleri [:D]
Yapıp satanlardan bildiğiniz varsa kendisine nasıl ulaşabilirim foruma baktığımda göremedim de
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Hazır armatürlerin smd led olduğunu düşünürsek hiç biri işe yaramayacak ozaman. 3W powerledden güçlü ne var bilemiyorum projektör mü bağlamak gerek acaba [:)))]
Belki dizilimle, bitki seçimi veya lens derecesi küçültmeyle bir şeyler yapılabilir.
Forumda powerled yapıp satanlar ve nasıl yapılacağını detaylı anlatmış ustalar var. Bence direk onların fikrini almaya çalışın daha sağlıklı ve hızlı olur sizin adınıza. Hemde uygun fiyata yaptırmış olursunuz.
Creaqua firefly gibi ürünlerle kıyaslayınca bayağı uyguna geliyorda. 😁[/QUOTE]
Komik gelebilir ama projektör de bağladım [:)))] fotoğrafını bulamadım şimdi kesinlikle yapılmaması gereken bir uygulama yosun anasını ağlattı resmen çıkarıp dükkan için değerlendirdim projektörleri [:D]
Yapıp satanlardan bildiğiniz varsa kendisine nasıl ulaşabilirim foruma baktığımda göremedim de
Bitki İçin Işık Tavsiyesi
[QUOTE=Hidro Dinamik]70x30x80(h) akvaryum kullanmışlığım var. 80cm yükseklikten bırakın zemini akvaryumun orta-alt bölgesine kısmına ışığı ulaştırmak bayağı zor oluyor. Elimden hızlıca çıkardığım için farklı armatürlerle deneme fırsatım olmadı. Kurtarırsa lensli powerled kurtarır ondada 3W olanlar gerekebilir, ustasına sormak gerek. [/QUOTE]
Evet dediğiniz gibi daha önce denedim 3w ve lensli power ledleri (zamanında soğutucusu ve lensiyle beraber 2 tl den almıştım aliekspressten hey gidi günler) amatörce bir bağlantı yapıp ismi şuan aklıma gelmeyen bakımı en kolay uzun bitkide fotosentez yaptırana kadar ne hallere girdim ve sonuç hüsran olmuştu tüm bitkiler sararıp çürüdü. Akvaryumun mazisi oladuğu için satmak zor gelecek ama satacağım herhalde
[QUOTE=Hidro Dinamik]70x30x80(h) akvaryum kullanmışlığım var. 80cm yükseklikten bırakın zemini akvaryumun orta-alt bölgesine kısmına ışığı ulaştırmak bayağı zor oluyor. Elimden hızlıca çıkardığım için farklı armatürlerle deneme fırsatım olmadı. Kurtarırsa lensli powerled kurtarır ondada 3W olanlar gerekebilir, ustasına sormak gerek. [/QUOTE]
Evet dediğiniz gibi daha önce denedim 3w ve lensli power ledleri (zamanında soğutucusu ve lensiyle beraber 2 tl den almıştım aliekspressten hey gidi günler) amatörce bir bağlantı yapıp ismi şuan aklıma gelmeyen bakımı en kolay uzun bitkide fotosentez yaptırana kadar ne hallere girdim ve sonuç hüsran olmuştu tüm bitkiler sararıp çürüdü. Akvaryumun mazisi oladuğu için satmak zor gelecek ama satacağım herhalde
430 Litre Akvaryumda Betta Bakımı Olur Mu ?
[QUOTE=GhostKoi]
Merhaba, Olabilir, bu konuda çok sayıda denemeler ve olumlu olumsuz sonuçlar var. Forumda arayabileceğiniz gibi Youtube'da "betta sorority, keep betta together also males" şeklinde yazarak çok sayıda videoya ulaşabilirsiniz. Bunun olabilirliği konusunda insanlar ikiye bölünmüş durumda.
Tankınızın yüksekliği anlaşılmıyor. 40 cm'den yüksek bir tank betta için yorucu olabilir. Bunu gidermek için zemine daha fazla kum koyabilir ve yukardan boşluk bırakabilirsiniz. Yeterince hacim var çünkü. Bir topluluk tankı zaten en az 100 litre olsa iyi olur.
Birden fazla erkek her türlü ölümüne dalaşıyor. 1 erkek ve 3 ten fazla dişi denenebilir. Fakat b durumda bile kavgalar eksik olmayacaktır. Zamanla baskın olmayan balık strese girip hastalanıp ölebilir. Birlikte büyüyen yavrular daha az kavga etme eğiliminde. Ayrıca çok kişilikli bir balık olduğundan her bettanın da farklı bir karakteri oluyor. Umarım psikopat olmayanı size denk gelir. [:D] Ayrıca her duruma karşı yedekte 1-2 tane15-20 litre kabınız olması iyi olur. Çok yoğun bitkilendirme, hindistan cevizi, kütük, kaya, dal gibi saklanma yerleri bu baskıyı nispeten azaltabilir. Yani bir karma tropikal akvaryumda tek betta beslemek daha huzurlu bir ortamınız olmasını sağlar.
Kolay gelsin, Keyifli hobiler
https://www.akvaryum.com/Forum/karma_beta_yumurtalari_surpriz_mutlu_son_k997458.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/birden_fazla_betta_ayni_tankta_bakilabilir_mi_k998964.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/yeni_karideslerimi_goremiyorum_ve_karma_betta_akv_k988481.asp
[VID]https://youtu.be/4KhgcgzY_r0?si=F8zjZxa_gYwGJtTe[/VID]
[VID]https://youtu.be/8ei-W-r9s8w?si=kgEu6nkRoUaSWyHm[/VID]
[VID]https://youtu.be/8mgrZQEjoAQ?si=J5_wBtqzjiXmqjtJ[/VID][/QUOTE]
Öncelikle çok teşekkür ederim, ilk videodan anlaşılacağı üzere dişiler bir arada bi sıkıntı olmayacak gibi görünüyor, dişiler arasına 1 erkek atılırsa muhtemelen bölge korumasıyla vaktini geçirecek fakat birden fazla erkek paylaştığınız videoda her ne kadar sıkıntı çıkarmıyorsa da bana hiç güven vermiyor açıkçası [:D] ama dişiler konusunda özellikle fikrim çok değişti tekrardan teşekkür ederim.
[QUOTE=GhostKoi]
Merhaba, Olabilir, bu konuda çok sayıda denemeler ve olumlu olumsuz sonuçlar var. Forumda arayabileceğiniz gibi Youtube'da "betta sorority, keep betta together also males" şeklinde yazarak çok sayıda videoya ulaşabilirsiniz. Bunun olabilirliği konusunda insanlar ikiye bölünmüş durumda.
Tankınızın yüksekliği anlaşılmıyor. 40 cm'den yüksek bir tank betta için yorucu olabilir. Bunu gidermek için zemine daha fazla kum koyabilir ve yukardan boşluk bırakabilirsiniz. Yeterince hacim var çünkü. Bir topluluk tankı zaten en az 100 litre olsa iyi olur.
Birden fazla erkek her türlü ölümüne dalaşıyor. 1 erkek ve 3 ten fazla dişi denenebilir. Fakat b durumda bile kavgalar eksik olmayacaktır. Zamanla baskın olmayan balık strese girip hastalanıp ölebilir. Birlikte büyüyen yavrular daha az kavga etme eğiliminde. Ayrıca çok kişilikli bir balık olduğundan her bettanın da farklı bir karakteri oluyor. Umarım psikopat olmayanı size denk gelir. [:D] Ayrıca her duruma karşı yedekte 1-2 tane15-20 litre kabınız olması iyi olur. Çok yoğun bitkilendirme, hindistan cevizi, kütük, kaya, dal gibi saklanma yerleri bu baskıyı nispeten azaltabilir. Yani bir karma tropikal akvaryumda tek betta beslemek daha huzurlu bir ortamınız olmasını sağlar.
Kolay gelsin, Keyifli hobiler
https://www.akvaryum.com/Forum/karma_beta_yumurtalari_surpriz_mutlu_son_k997458.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/birden_fazla_betta_ayni_tankta_bakilabilir_mi_k998964.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/yeni_karideslerimi_goremiyorum_ve_karma_betta_akv_k988481.asp
[VID]https://youtu.be/4KhgcgzY_r0?si=F8zjZxa_gYwGJtTe[/VID]
[VID]https://youtu.be/8ei-W-r9s8w?si=kgEu6nkRoUaSWyHm[/VID]
[VID]https://youtu.be/8mgrZQEjoAQ?si=J5_wBtqzjiXmqjtJ[/VID][/QUOTE]
Öncelikle çok teşekkür ederim, ilk videodan anlaşılacağı üzere dişiler bir arada bi sıkıntı olmayacak gibi görünüyor, dişiler arasına 1 erkek atılırsa muhtemelen bölge korumasıyla vaktini geçirecek fakat birden fazla erkek paylaştığınız videoda her ne kadar sıkıntı çıkarmıyorsa da bana hiç güven vermiyor açıkçası [:D] ama dişiler konusunda özellikle fikrim çok değişti tekrardan teşekkür ederim.
Bitki İçin Işık Tavsiyesi
[QUOTE=DorukBetta]Orionled C serisi[/QUOTE]
Tavsiyeniz için teşekkür ederim, fakat akvaryum 150 cm uzunluğunda önerdiğiniz ürün çok küçük kalmaz mı ?
[QUOTE=DorukBetta]Orionled C serisi[/QUOTE]
Tavsiyeniz için teşekkür ederim, fakat akvaryum 150 cm uzunluğunda önerdiğiniz ürün çok küçük kalmaz mı ?
430 Litre Akvaryumda Betta Bakımı Olur Mu ?
[QUOTE=Buraaak]
Merhaba, dediğiniz şartlarda sürekli balık kavgaları ve yaralanmalar belkide kayıplar olacaktır. Eğer tavsiyemi isterseniz, bolca bitkilendirip tetra, rasbora gibi küçük sürü balıklarıyla karma bir akvaryum yapabilirsiniz, biraz karides ve salyangozda yanlarında güzel duracaktır. Keyifli hobiler [/QUOTE]
Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim, yaklaşık 15 senedir akvaryumum var aklınıza gelebilecek tüm ciklet ve canlı doğuran türlerini besledim ürettim diyebilirim bitkili akvaryum çok içimde kaldı akvaryum büyük olduğu için yanaşamıyordum betayı da çok severim akvaryumu değişmeden böyle bir şey yapabilirmiyim diye merak ettim tabii akvaryumu sat böyle bir sistem kur gibi tavsiyelerinize de açığım [:)]
[QUOTE=Buraaak]
Merhaba, dediğiniz şartlarda sürekli balık kavgaları ve yaralanmalar belkide kayıplar olacaktır. Eğer tavsiyemi isterseniz, bolca bitkilendirip tetra, rasbora gibi küçük sürü balıklarıyla karma bir akvaryum yapabilirsiniz, biraz karides ve salyangozda yanlarında güzel duracaktır. Keyifli hobiler [/QUOTE]
Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim, yaklaşık 15 senedir akvaryumum var aklınıza gelebilecek tüm ciklet ve canlı doğuran türlerini besledim ürettim diyebilirim bitkili akvaryum çok içimde kaldı akvaryum büyük olduğu için yanaşamıyordum betayı da çok severim akvaryumu değişmeden böyle bir şey yapabilirmiyim diye merak ettim tabii akvaryumu sat böyle bir sistem kur gibi tavsiyelerinize de açığım [:)]
430 Litre Akvaryumda Betta Bakımı Olur Mu ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214442/130820241648501.jpg[/IMG]
Merhabalar 430 litre 150-48-72 akvaryumumu bitkiliye çevirip betta bakmak istiyorum nasıl bir yol izlenebilir sadece dişi koyup erkekleri ayrı bölmelerde tutmak mı yoksa bitkiyi çoğaltıp 2-3 erkek 5 tane de dişi koymak mı tüm fikirlerinizi bekliyorum. Saygılarımla.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214442/130820241648501.jpg[/IMG]
Merhabalar 430 litre 150-48-72 akvaryumumu bitkiliye çevirip betta bakmak istiyorum nasıl bir yol izlenebilir sadece dişi koyup erkekleri ayrı bölmelerde tutmak mı yoksa bitkiyi çoğaltıp 2-3 erkek 5 tane de dişi koymak mı tüm fikirlerinizi bekliyorum. Saygılarımla.
Bitki İçin Işık Tavsiyesi
[IMG]null[/IMG][IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214442/130820241648501.jpg[/IMG]
Herkese merhaba, fotoğrafta görüldüğü gibi 150(uzunluk)-48(genişlik)-76(yükseklik) akvaryumumu bitki akvaryumuna çevirmek istiyorum ışık olarak ne kullanmalıyım hazır varsa ya da bu işi yapan abilerim kardeşlerim varsa yardımcı olabilirler mi bu yükseklikte taban bitkileri de eklemeyi düşünüyorum. Şimdiden teşekkürler:)[EDIT]MuratKale,2024-08-13 16:55:31[/EDIT]
[IMG]null[/IMG][IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214442/130820241648501.jpg[/IMG]
Herkese merhaba, fotoğrafta görüldüğü gibi 150(uzunluk)-48(genişlik)-76(yükseklik) akvaryumumu bitki akvaryumuna çevirmek istiyorum ışık olarak ne kullanmalıyım hazır varsa ya da bu işi yapan abilerim kardeşlerim varsa yardımcı olabilirler mi bu yükseklikte taban bitkileri de eklemeyi düşünüyorum. Şimdiden teşekkürler:)[EDIT]MuratKale,2024-08-13 16:55:31[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 43 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
