ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
İnsica01
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
73
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Mart 2019 13:07
Son Ziyaret:
26 Ağustos 2021 16:33
Toplam Mesaj:
90 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Fahri Çınar Gülek
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Adana
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Fahri Çınar Gülek
SON 10 MESAJI
Yetişin Dostlar...
[QUOTE=SelmanTaskin]Ağız mantarlaması gibi duruyor . Deniz tuzu ihtiyacınızı karşılayabilir . Ayrıca bol dip çekimi ve bulabilirseniz Çay Ağacı Yağı .[/QUOTE] Nazik yanıtlarınız için teşekkür ederim ama daha çok bakteriyel gibi duruyor. Ölü balığa yakından baktım sporla ma gibi oluşumlar göremedim. [QUOTE=kdrackgz]Columnaris, aşırı bulaşıcı ve çok çabuk kayıplara sebep veriyor. Düşük su kalitesi en büyük sebeplerinden biridir. Su sıcaklığının yüksek olması hastalığın ilerleyişini hızlandırır.
Büyük ihtimalle akvaryumunuz yeni eklenen balık yükünü kaldıramadı. Seachem kanaplex ile tedavi etmeye çalışabilirsiniz. Ancak en etkili ilaç teramycindir, çözelti halinde tedarik edebilirseniz iyi olur.[/QUOTE]
Bende aynı fikirdeyim öyle olmasından çok çekiniyorum. Adana dediğiniz gibi çok sıcak ve ben iki haftadır pek ilgilenemedim normalde her gün taze su koyuyorum. Kanaplex ürününü sadece hasta balıklara mi uygulamam gerekiyor.? Direkt olarak bu akvaryumuma uygulasam tüm diğer balıklara da faydası olur mu acaba? İçerisinde belki 100 den fazla helena salyangozu var onları kaybetmek istemiyorum. Kusuruma bakmayın sizlerinde değerli vaktinizi çalıyorum.
[QUOTE=SelmanTaskin]Ağız mantarlaması gibi duruyor . Deniz tuzu ihtiyacınızı karşılayabilir . Ayrıca bol dip çekimi ve bulabilirseniz Çay Ağacı Yağı .[/QUOTE] Nazik yanıtlarınız için teşekkür ederim ama daha çok bakteriyel gibi duruyor. Ölü balığa yakından baktım sporla ma gibi oluşumlar göremedim. [QUOTE=kdrackgz]Columnaris, aşırı bulaşıcı ve çok çabuk kayıplara sebep veriyor. Düşük su kalitesi en büyük sebeplerinden biridir. Su sıcaklığının yüksek olması hastalığın ilerleyişini hızlandırır.
Büyük ihtimalle akvaryumunuz yeni eklenen balık yükünü kaldıramadı. Seachem kanaplex ile tedavi etmeye çalışabilirsiniz. Ancak en etkili ilaç teramycindir, çözelti halinde tedarik edebilirseniz iyi olur.[/QUOTE]
Bende aynı fikirdeyim öyle olmasından çok çekiniyorum. Adana dediğiniz gibi çok sıcak ve ben iki haftadır pek ilgilenemedim normalde her gün taze su koyuyorum. Kanaplex ürününü sadece hasta balıklara mi uygulamam gerekiyor.? Direkt olarak bu akvaryumuma uygulasam tüm diğer balıklara da faydası olur mu acaba? İçerisinde belki 100 den fazla helena salyangozu var onları kaybetmek istemiyorum. Kusuruma bakmayın sizlerinde değerli vaktinizi çalıyorum.
Yetişin Dostlar...
İyi akşamlar herkese benimkinden daha keyifli hobiler diliyorum. Evdeki tanklardan biri çatlayınca mecburiyetten iki tanktaki balıkları bir yaptım.(Yeni akvaryumu aldım kurdum bu hafta herkes evine taşınacak) Mücevher tetra siyah tetra lar kendi halinde yaşıyorlardı (tank 2 yıllık) ama bir haftadan beri balıklar beyaz beyaz olup tetra larin ağızları eriyor resmen ve her gün ölüm var. Balığın resmini ekliyorum. Şuan en hasta balık bu. Ama bu durumdan daha hafif olanlar da var. Her hangi bir ilaç falan koyamıyorum çünkü salyangozlarim da var nasıl bir yol izleyebilirim. Bir bilen yol gösterebilir mi? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212054591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212055091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212055151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212055211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212056141.jpg[/IMG]
İyi akşamlar herkese benimkinden daha keyifli hobiler diliyorum. Evdeki tanklardan biri çatlayınca mecburiyetten iki tanktaki balıkları bir yaptım.(Yeni akvaryumu aldım kurdum bu hafta herkes evine taşınacak) Mücevher tetra siyah tetra lar kendi halinde yaşıyorlardı (tank 2 yıllık) ama bir haftadan beri balıklar beyaz beyaz olup tetra larin ağızları eriyor resmen ve her gün ölüm var. Balığın resmini ekliyorum. Şuan en hasta balık bu. Ama bu durumdan daha hafif olanlar da var. Her hangi bir ilaç falan koyamıyorum çünkü salyangozlarim da var nasıl bir yol izleyebilirim. Bir bilen yol gösterebilir mi? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212054591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212055091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212055151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212055211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212056141.jpg[/IMG]
1 Metre Bombeli Akvaryum / Balık Ve Diğer Öneriler
[QUOTE=lojistisyen]
Neye göre yeterli ? Hangi türe göre?
Lütfen yanlış bilgilendirme yapmayın. Cichlid türlerine göre bu filtrasyon yetersiz. En azından orta büyüklükteki bir dış filtre kullanılması gerekiyor.[/QUOTE]
Ufuk Bey siz neden yetmeyeceğini düşünüyorsunuz. Bundan daha kalabalık akvaryumlar sadece pipo filtre ile çalışıyor. Sadece arkadaşın şu değişim sıklığı artacak. Sürekli bir dip çekimi yapması gerekecek.
Dış filtre olmadan sarı prenses bakılmaz diye bir kaide mi var?
Ben Sait beyi de yanlış yönlendirdiğimi düşünmüyorum. Zamanla o da kendi akvaryumunun dengesini bulacaktır. Her akvaryum birbirinden farklı, ayrı birer habitat. Siz dış filtreyi ayda temizlersin. Sait bey iç filtreyi haftada temizlemek zorunda kalır.
Tekrar söylüyorum sadece bakım aralığı sıklaştır. Dış filtrenin konforunda olmaz.
Benim şahsi fikrim bu yönde siz kendi fikrinizi açıklarsanız bu mecra da tartışma imkanımız da olur.
[QUOTE=lojistisyen]
Neye göre yeterli ? Hangi türe göre?
Lütfen yanlış bilgilendirme yapmayın. Cichlid türlerine göre bu filtrasyon yetersiz. En azından orta büyüklükteki bir dış filtre kullanılması gerekiyor.[/QUOTE]
Ufuk Bey siz neden yetmeyeceğini düşünüyorsunuz. Bundan daha kalabalık akvaryumlar sadece pipo filtre ile çalışıyor. Sadece arkadaşın şu değişim sıklığı artacak. Sürekli bir dip çekimi yapması gerekecek.
Dış filtre olmadan sarı prenses bakılmaz diye bir kaide mi var?
Ben Sait beyi de yanlış yönlendirdiğimi düşünmüyorum. Zamanla o da kendi akvaryumunun dengesini bulacaktır. Her akvaryum birbirinden farklı, ayrı birer habitat. Siz dış filtreyi ayda temizlersin. Sait bey iç filtreyi haftada temizlemek zorunda kalır.
Tekrar söylüyorum sadece bakım aralığı sıklaştır. Dış filtrenin konforunda olmaz.
Benim şahsi fikrim bu yönde siz kendi fikrinizi açıklarsanız bu mecra da tartışma imkanımız da olur.
Sizin İlginç Bir Hikayeniz Var Mı?
[:)))][:D]7 yıldır kanarya üretimi bakımı beslemesi ile uğraşıyorum. Bi sene kuşları sattık elimize de güzel para kaldı gittim bunu aldım[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/141220192212261.jpg[/IMG]
İlk önce kaplumbağa içindi sonra ciklet oldu sonra büyüdü adam oldu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/190320201959061.jpg[/IMG]
Sonra bu arkadaş geldi... [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/070320202028221.jpg[/IMG]
Bugün yeni bir akvaryum kurulumu için çalışmalara başladık [:D]
Söylemeyi unuttum akvaryum kanarya hobimize baskın geldi... Kuşhanemiz yakında akvaryumhane olma yolunda ilerliyor [:)))][EDIT]İnsica01,2020-03-26 20:04:29[/EDIT]
[:)))][:D]7 yıldır kanarya üretimi bakımı beslemesi ile uğraşıyorum. Bi sene kuşları sattık elimize de güzel para kaldı gittim bunu aldım[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/141220192212261.jpg[/IMG]
İlk önce kaplumbağa içindi sonra ciklet oldu sonra büyüdü adam oldu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/190320201959061.jpg[/IMG]
Sonra bu arkadaş geldi... [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/070320202028221.jpg[/IMG]
Bugün yeni bir akvaryum kurulumu için çalışmalara başladık [:D]
Söylemeyi unuttum akvaryum kanarya hobimize baskın geldi... Kuşhanemiz yakında akvaryumhane olma yolunda ilerliyor [:)))][EDIT]İnsica01,2020-03-26 20:04:29[/EDIT]
Hangi Kumu Almalıyım?
(En*Boy*X) /1000 size gereken kumun litresini verir yani sizin durumunuzda 5 cm yükseklik için yaklaşık 8.5 & 9 lt kum yeterli olacaktır. Tabi ki yine de düşündüğünüz tasarım burda büyük etkendir.
(En*Boy*X) /1000 size gereken kumun litresini verir yani sizin durumunuzda 5 cm yükseklik için yaklaşık 8.5 & 9 lt kum yeterli olacaktır. Tabi ki yine de düşündüğünüz tasarım burda büyük etkendir.
Rotala Macrandra Problemim
Uğur Bey , aynı sorunu bende yaşıyordum iki ayrı akvaryumumdan örnek vereyim belki faydası olur. aynı sizinki gibi taban malzemesi gübresiz, katkısız bir akvaryumda baktım ve aynı bu durumdalardı.Diğer kurulumda aquabasis kullandım, bunları ektim ama havada kalmış sanırım büyümedi pek ama sonra bir 5 adet daha aldım ve bu sefer iyice itekledim. kökü oraya verince yeni ekilenler bile sanki hep ordaymış gibi gelişim gösterdi kendine geldi yaprakları düzeldi sıklaştı. Sizin durumunuzla aynı olduğunu,bitkilerin suda ki kökleriyle pek beslenemediklerini düşünüyorum . Kimi bitki yalancı kök gibi bişeyler yapıyor onla sudan besleniyor ,kimisi ise kazık kök gibi yapıyor ve o kök torf gibi aquabasis gibi bir yere ulaşınca cidden coşuyor. Tabi ki yeni kurulum yapamayacağınız için kaliteli bir markanın taban gübresini deneyebilirsiniz . İlaç kapsülü gibi şeyin içinde olanlar bana pek güven vermedi takdir sizin. Umarım dilediğiniz gibi bir kuruluma sahip olursunuz .
Uğur Bey , aynı sorunu bende yaşıyordum iki ayrı akvaryumumdan örnek vereyim belki faydası olur. aynı sizinki gibi taban malzemesi gübresiz, katkısız bir akvaryumda baktım ve aynı bu durumdalardı.Diğer kurulumda aquabasis kullandım, bunları ektim ama havada kalmış sanırım büyümedi pek ama sonra bir 5 adet daha aldım ve bu sefer iyice itekledim. kökü oraya verince yeni ekilenler bile sanki hep ordaymış gibi gelişim gösterdi kendine geldi yaprakları düzeldi sıklaştı. Sizin durumunuzla aynı olduğunu,bitkilerin suda ki kökleriyle pek beslenemediklerini düşünüyorum . Kimi bitki yalancı kök gibi bişeyler yapıyor onla sudan besleniyor ,kimisi ise kazık kök gibi yapıyor ve o kök torf gibi aquabasis gibi bir yere ulaşınca cidden coşuyor. Tabi ki yeni kurulum yapamayacağınız için kaliteli bir markanın taban gübresini deneyebilirsiniz . İlaç kapsülü gibi şeyin içinde olanlar bana pek güven vermedi takdir sizin. Umarım dilediğiniz gibi bir kuruluma sahip olursunuz .
Bu Kirler Nedir? :(
ahaha Çok güldüm Şeyda Hn. Allah da sizi güldürsün. Evet bence de diatom yosunu epeyde güzel gelişmiş
ahaha Çok güldüm Şeyda Hn. Allah da sizi güldürsün. Evet bence de diatom yosunu epeyde güzel gelişmiş
Ceyhun's
Bayanlar ,baylar merdivenden kayanlar ...
Bayanlar ,baylar merdivenden kayanlar ...
Inventerlar ışık,ısıtıcı,iç-dış filtre gibi şeyleri çalıştırır mı?
[QUOTE=yusufbugra123456]Kusura bakmayın capslock açık kalmış amacım hiç kimseye bağırmak değildi [/QUOTE]
Mühim değil herhangi bir yanlış anlaşılmanin önüne geçmiş olduk. Şu günlerde herkes evde sinirler gergin :))
[QUOTE=serhat480]
Kardeş ınverter sadece cevırıcı yoktan bışey yaratmıyo inverterin sisteme yeteceğini düşünmeden önce sistemin gerekliliklerini karşılayacak ekıpmanları dusun inverter son aşama.[/QUOTE]
Ben de bunu kast etmek istemiştim. Böyle işler astarı yüzünden pahalıya gelir her zaman. Eğer ki elinizde boşta panel vb. yok ise cidden 2.000 TL gibi bi fiyata mal olacağını düşünüyorum
[QUOTE=yusufbugra123456]Kusura bakmayın capslock açık kalmış amacım hiç kimseye bağırmak değildi [/QUOTE]
Mühim değil herhangi bir yanlış anlaşılmanin önüne geçmiş olduk. Şu günlerde herkes evde sinirler gergin :))
[QUOTE=serhat480]
Kardeş ınverter sadece cevırıcı yoktan bışey yaratmıyo inverterin sisteme yeteceğini düşünmeden önce sistemin gerekliliklerini karşılayacak ekıpmanları dusun inverter son aşama.[/QUOTE]
Ben de bunu kast etmek istemiştim. Böyle işler astarı yüzünden pahalıya gelir her zaman. Eğer ki elinizde boşta panel vb. yok ise cidden 2.000 TL gibi bi fiyata mal olacağını düşünüyorum
Inventerlar ışık,ısıtıcı,iç-dış filtre gibi şeyleri çalıştırır mı?
[QUOTE=yusufbugra123456](KUSURA BAKMA ELİMDEN DOLAYI COK YAVAŞ YAZIYORUM ABİ , SANADA GEÇ CEVAP VERDİM) ABİ BİLİYORUM HERKES AKÜ KULLANIYO AMA BENİM PİL KULLANMAMIN SEBEBİ MALİYETİ AZALTMAK (DÜŞÜNCEM O MALİYET AZALIR MI BİLMİYORUM) İKİNCİ OLARAK BENİM KURUCAĞIM BİRİNCİ SİSTEM 50W ISITICI 8 W HAVA POMPASI 25W LAMBA OLAN BİR KARİDES AKVAYUMU İKİNCİ OLARAK 50W ISITICI 15W İÇ FİLTRE 25 W LAMBA OLAN BİR MELEK AKVARYUMU BENİM KURUCAĞIM SİSTEM BU BUNLAR TOPLAM 183 W LIK BİR ENERJİ HARCAR DİYE DÜŞÜNÜYORUM BUNLARA O PİRANHA İNVENTERİ ALIP İKİSİNE BAĞLASAM KALDIRIRMI
[/QUOTE]
Forumda büyük harf kullanımı bağırmak anlamına gelmektedir. Lütfen kurallara dikkat edelim... Önemli olan panelin ne kadar üreteceği size kadar panel lazım olacağı konuları . Önce bu kısma kafa yormaniz lazım bence.[EDIT]İnsica01,2020-03-21 21:48:53[/EDIT]
[QUOTE=yusufbugra123456](KUSURA BAKMA ELİMDEN DOLAYI COK YAVAŞ YAZIYORUM ABİ , SANADA GEÇ CEVAP VERDİM) ABİ BİLİYORUM HERKES AKÜ KULLANIYO AMA BENİM PİL KULLANMAMIN SEBEBİ MALİYETİ AZALTMAK (DÜŞÜNCEM O MALİYET AZALIR MI BİLMİYORUM) İKİNCİ OLARAK BENİM KURUCAĞIM BİRİNCİ SİSTEM 50W ISITICI 8 W HAVA POMPASI 25W LAMBA OLAN BİR KARİDES AKVAYUMU İKİNCİ OLARAK 50W ISITICI 15W İÇ FİLTRE 25 W LAMBA OLAN BİR MELEK AKVARYUMU BENİM KURUCAĞIM SİSTEM BU BUNLAR TOPLAM 183 W LIK BİR ENERJİ HARCAR DİYE DÜŞÜNÜYORUM BUNLARA O PİRANHA İNVENTERİ ALIP İKİSİNE BAĞLASAM KALDIRIRMI
[/QUOTE]
Forumda büyük harf kullanımı bağırmak anlamına gelmektedir. Lütfen kurallara dikkat edelim... Önemli olan panelin ne kadar üreteceği size kadar panel lazım olacağı konuları . Önce bu kısma kafa yormaniz lazım bence.[EDIT]İnsica01,2020-03-21 21:48:53[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
