ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ozcandemirr
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
45
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Şubat 2019 15:28
Son Ziyaret:
10 Ağustos 2021 09:38
Toplam Mesaj:
67 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Özcan demir
Doğum Tarihi:
01 Haziran 1986
Yaş:
40
İl:
Istanbul
Meslek:
Medya
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Özcan demir
SON 10 MESAJI
Co2 Dolum İstanbul Avrupa Yakası Öneri
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Evet aynı Habaş ın Avrupa yakası yetkili dolum tesisini bulun netten orada dolum yaptıra bilirsiniz. Önceden topkapı tarafında bir yerdeydi hala orada mı bilemiyorum .[/QUOTE]
Topkapındaymış aradım gidecem teşekkür ederim
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Evet aynı Habaş ın Avrupa yakası yetkili dolum tesisini bulun netten orada dolum yaptıra bilirsiniz. Önceden topkapı tarafında bir yerdeydi hala orada mı bilemiyorum .[/QUOTE]
Topkapındaymış aradım gidecem teşekkür ederim
Co2 Dolum İstanbul Avrupa Yakası Öneri
Merhabalar,
Co2 dolum yapacağıma istanbul avrupa yakası firma önerirmisiniz.
Birde bir kaç yeri aradım akvaryum için mi diyorlar? Normal co2 hepsi aynı değil mi
Merhabalar,
Co2 dolum yapacağıma istanbul avrupa yakası firma önerirmisiniz.
Birde bir kaç yeri aradım akvaryum için mi diyorlar? Normal co2 hepsi aynı değil mi
İpliksi Yosun Sorunu ?
[QUOTE=devrimdpt][zzz][zzz]
Özcan Bey biraz önce gözden geçirdim bilgileri. Düşük ph 'da bir tek demir emilebiliyor. Zaten bu kadar sık su değiştiriyor ve gübreleme yapmıyorsanız sorun başka bir şey olmalı. Keşke nitrat fosfat değerlerini de bilebilsek. Bu testleri edinmek bence herşeyden önemli. Bitkilerde ters giden bir şeyler var mı? Bunlar da ipucu verebilir.[/QUOTE]
Aslında bitkilerin gelişiminde hiç sorun olmadı hepsi gayet sağlık(montecarlo hariç hiç tutmadı hep kurudu)
arka fonları düzenli budama yapıyorum.
nitrat ve fosfat değerlerini de bir şekilde ölçmeye çalışacam umarım basit bir yöntem bulabilirim.
[QUOTE=GirayKaan]Hocam bilimsel bir açıklama yapamayacağım kusura bakmayın fakat ben sık su değişimi ve filtre süngerlerinin temizliği ile çözdüm işi. Temizlik ekibi olarak amano karides ve sae'lerim ölen yosunları yediler. Molilerin yediği de söyleniyor. [/QUOTE]
amano karides ben bulamadım istanbulda satan. dışardan da soğuklarda sağlık olmaz diye aramadım.
flitre temizliğini aslında düzenli yapıyorum ama belkide dış flitre artık işlevini yitirdi.
jebo 838
[QUOTE=devrimdpt][zzz][zzz]
Özcan Bey biraz önce gözden geçirdim bilgileri. Düşük ph 'da bir tek demir emilebiliyor. Zaten bu kadar sık su değiştiriyor ve gübreleme yapmıyorsanız sorun başka bir şey olmalı. Keşke nitrat fosfat değerlerini de bilebilsek. Bu testleri edinmek bence herşeyden önemli. Bitkilerde ters giden bir şeyler var mı? Bunlar da ipucu verebilir.[/QUOTE]
Ph ölçümü yaptım 7.05 çıktı
[QUOTE=devrimdpt][zzz][zzz]
Özcan Bey biraz önce gözden geçirdim bilgileri. Düşük ph 'da bir tek demir emilebiliyor. Zaten bu kadar sık su değiştiriyor ve gübreleme yapmıyorsanız sorun başka bir şey olmalı. Keşke nitrat fosfat değerlerini de bilebilsek. Bu testleri edinmek bence herşeyden önemli. Bitkilerde ters giden bir şeyler var mı? Bunlar da ipucu verebilir.[/QUOTE]
Aslında bitkilerin gelişiminde hiç sorun olmadı hepsi gayet sağlık(montecarlo hariç hiç tutmadı hep kurudu)
arka fonları düzenli budama yapıyorum.
nitrat ve fosfat değerlerini de bir şekilde ölçmeye çalışacam umarım basit bir yöntem bulabilirim.
[QUOTE=GirayKaan]Hocam bilimsel bir açıklama yapamayacağım kusura bakmayın fakat ben sık su değişimi ve filtre süngerlerinin temizliği ile çözdüm işi. Temizlik ekibi olarak amano karides ve sae'lerim ölen yosunları yediler. Molilerin yediği de söyleniyor. [/QUOTE]
amano karides ben bulamadım istanbulda satan. dışardan da soğuklarda sağlık olmaz diye aramadım.
flitre temizliğini aslında düzenli yapıyorum ama belkide dış flitre artık işlevini yitirdi.
jebo 838
[QUOTE=devrimdpt][zzz][zzz]
Özcan Bey biraz önce gözden geçirdim bilgileri. Düşük ph 'da bir tek demir emilebiliyor. Zaten bu kadar sık su değiştiriyor ve gübreleme yapmıyorsanız sorun başka bir şey olmalı. Keşke nitrat fosfat değerlerini de bilebilsek. Bu testleri edinmek bence herşeyden önemli. Bitkilerde ters giden bir şeyler var mı? Bunlar da ipucu verebilir.[/QUOTE]
Ph ölçümü yaptım 7.05 çıktı
İpliksi Yosun Sorunu ?
[QUOTE=devrimdpt]Özcan Bey İplik yosunu ortamda bulunan fazla demirden olur diye biliyoruz gözlemliyoruz. Bazen bitkilerde demir eksikliği belirtileri ve iplik yosunu beraber görülebilir. Bunun nedeni de düşük ph oranları yüzünden bitkinin Demiri alamaması neticesinde demirin birikmesidir. Ph değerinizi bilmek isterim. Eğer co2 ile ph ınız çok düşüyorsa o zaman kh ınızı arttırmanız icap eder. Suyunuz osmos değilse kh da bu kadar düşük değildir.
İki aydır gübre vermediğinizi söylüyorsunuz. Su değişimleri (dinlenmiş su)ile sudaki fazla demirin çoktan uzaklaşmış olması gerekirdi. Su değişimi yaptığınızı farzediyorum tabi.
Işığınızın açık olduğu süre de çok düşük. Bu kadar düşük sürede bitkiler çok iyi beslenemez. En az 8 saat olacak biçimde ayarlamanızı tavsiye ederim. Bitkilere uygun olduğunu farzediyorum ışığınızın. Yüksek yoğun ışık yosun yapar efsanesine pek itibar etmemenizi tavsiye ederim.
Az miktarda olduğunu gördüğüm iplik yosunlarınızın en iyi pratik ilacı ise 4 adet sae olacaktır. Afiyetle yiyeceklerdir o yosunları. Yine de aksıyan şeyi bulmak lazım.
[/QUOTE]
Devrim Bey,
bilgiler için çok teşekkür ederim. akşam ph ölçümü yapıp sizle paylaşacağım müsait olduğunuzda danışmak isterim.
sae 3 tane hazırda mevcut aslında
yosun yiyen kahve rengi boynuzlu salyangozda aldım:)
karides mevcut 10 tane
geri kalanda neon tetra.
su değişimi haftada iki defa mutlaka yapıyorum.
anlamsız bir şekilde bazı anlarda ipliksi alg çoğalmaya başlıyor çözemedim.
ışığıda şimdi uzaktan açtım 8 saatte çıkardım:) (xiaomi akıllı priz ile) [EDIT]Ozcandemirr,2020-01-15 14:05:40[/EDIT]
[QUOTE=devrimdpt]Özcan Bey İplik yosunu ortamda bulunan fazla demirden olur diye biliyoruz gözlemliyoruz. Bazen bitkilerde demir eksikliği belirtileri ve iplik yosunu beraber görülebilir. Bunun nedeni de düşük ph oranları yüzünden bitkinin Demiri alamaması neticesinde demirin birikmesidir. Ph değerinizi bilmek isterim. Eğer co2 ile ph ınız çok düşüyorsa o zaman kh ınızı arttırmanız icap eder. Suyunuz osmos değilse kh da bu kadar düşük değildir.
İki aydır gübre vermediğinizi söylüyorsunuz. Su değişimleri (dinlenmiş su)ile sudaki fazla demirin çoktan uzaklaşmış olması gerekirdi. Su değişimi yaptığınızı farzediyorum tabi.
Işığınızın açık olduğu süre de çok düşük. Bu kadar düşük sürede bitkiler çok iyi beslenemez. En az 8 saat olacak biçimde ayarlamanızı tavsiye ederim. Bitkilere uygun olduğunu farzediyorum ışığınızın. Yüksek yoğun ışık yosun yapar efsanesine pek itibar etmemenizi tavsiye ederim.
Az miktarda olduğunu gördüğüm iplik yosunlarınızın en iyi pratik ilacı ise 4 adet sae olacaktır. Afiyetle yiyeceklerdir o yosunları. Yine de aksıyan şeyi bulmak lazım.
[/QUOTE]
Devrim Bey,
bilgiler için çok teşekkür ederim. akşam ph ölçümü yapıp sizle paylaşacağım müsait olduğunuzda danışmak isterim.
sae 3 tane hazırda mevcut aslında
yosun yiyen kahve rengi boynuzlu salyangozda aldım:)
karides mevcut 10 tane
geri kalanda neon tetra.
su değişimi haftada iki defa mutlaka yapıyorum.
anlamsız bir şekilde bazı anlarda ipliksi alg çoğalmaya başlıyor çözemedim.
ışığıda şimdi uzaktan açtım 8 saatte çıkardım:) (xiaomi akıllı priz ile) [EDIT]Ozcandemirr,2020-01-15 14:05:40[/EDIT]
İpliksi Yosun Sorunu ?
Merhabalar, Bilgisi olan arkadaşların İpliksi yosun için çözüm önerilerine ihtiyacım var
resimde yuvarlak içine aldığım gibi bir çok yerde aynı sorun yaşıyorum.
akvaryum;
240lt
ışık;6 saat açık
co2 indector sarı yeşil arasında yetirince fazla
gübreyi kestim
tropica sıvı gübre veriyordum yaklaşık 2 aydır vermiyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213029/150120201218451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213029/150120201218481.jpg[/IMG]
Merhabalar, Bilgisi olan arkadaşların İpliksi yosun için çözüm önerilerine ihtiyacım var
resimde yuvarlak içine aldığım gibi bir çok yerde aynı sorun yaşıyorum.
akvaryum;
240lt
ışık;6 saat açık
co2 indector sarı yeşil arasında yetirince fazla
gübreyi kestim
tropica sıvı gübre veriyordum yaklaşık 2 aydır vermiyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213029/150120201218451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213029/150120201218481.jpg[/IMG]
Makrakanta,neon, Sae, Nerite Salyangoz,vb Uyum
[QUOTE=johnnyblaze]Merhaba. İlk elemeniz gereken canlı makrakanta. Ben de neon ile beslemiştim. Akvaryumumdaki kökler arasındaki bir kovuktan asla çıkmazdı. Sadece gece aktif olurdu. Neon tetralarım uykudayken teker teker avlayıp, kovuğunda afiyetle yedi. [/QUOTE]
Makrakanta ve labio hariç hepsi şuan akvaryum da var onları da ilave etmeden danışmak istedim
Teşekkür ederim çok
Yok mu bilgisi olan sevgili forum üyesi
[QUOTE=johnnyblaze]Merhaba. İlk elemeniz gereken canlı makrakanta. Ben de neon ile beslemiştim. Akvaryumumdaki kökler arasındaki bir kovuktan asla çıkmazdı. Sadece gece aktif olurdu. Neon tetralarım uykudayken teker teker avlayıp, kovuğunda afiyetle yedi. [/QUOTE]
Makrakanta ve labio hariç hepsi şuan akvaryum da var onları da ilave etmeden danışmak istedim
Teşekkür ederim çok
Yok mu bilgisi olan sevgili forum üyesi
Makrakanta,neon, Sae, Nerite Salyangoz,vb Uyum
Makrakanta,neon, sae, nerite salyangoz, kahverengi boynuzlu salyangoz,labio ve karides
Bunların birlikte yaşamasında sıkıntı gördükleriniz var mı ?
Değerli bilgileriniz için teşekkür ederim.
Makrakanta,neon, sae, nerite salyangoz, kahverengi boynuzlu salyangoz,labio ve karides
Bunların birlikte yaşamasında sıkıntı gördükleriniz var mı ?
Değerli bilgileriniz için teşekkür ederim.
Baliklarim Ölmesin
[QUOTE=lemur]
Termometreyle.[/QUOTE][QUOTE=bilal1709]İyi niyetiniz icin cok tesekkur ederim ama aydinda yasiyorum gecici bir sure nasil davrammam gerek
sicakligi nasil olceceyim[/QUOTE]
Bence tanıdık birine balıkları verin boşuna işkence yaparak günahlarına girmeyin.
Isıtıcınız yok neden balık aldınız özel tür lepistes alacağınıza ısıtıcı alsaydınız keşke.
Bu şekilde hobi olmaz.
Bilmiyor olabilirsin ama şuan elinde olan telefondan internete akvaryumda olmazsa olmazlar neler diye yazsan 30 saniyede öğrenirsin. Isıtıcı olmaması kesinlikle balıklara işkencedir. Yazık cidden
[QUOTE=lemur]
Termometreyle.[/QUOTE][QUOTE=bilal1709]İyi niyetiniz icin cok tesekkur ederim ama aydinda yasiyorum gecici bir sure nasil davrammam gerek
sicakligi nasil olceceyim[/QUOTE]
Bence tanıdık birine balıkları verin boşuna işkence yaparak günahlarına girmeyin.
Isıtıcınız yok neden balık aldınız özel tür lepistes alacağınıza ısıtıcı alsaydınız keşke.
Bu şekilde hobi olmaz.
Bilmiyor olabilirsin ama şuan elinde olan telefondan internete akvaryumda olmazsa olmazlar neler diye yazsan 30 saniyede öğrenirsin. Isıtıcı olmaması kesinlikle balıklara işkencedir. Yazık cidden
Fotosentez Çıldırdı:)
[VID]https://youtu.be/k8sV8u5tUH8[/VID]
[VID]https://youtu.be/k8sV8u5tUH8[/VID]
Oluyor Galiba:)
Önerdiğiniz herşeyi seve seve uyguladım daha güzel oldu sayenizde
Herkese çok teşekkür ederim ☺
[VID]https://youtu.be/zVD_Oq_WMwk[/VID]
Önerdiğiniz herşeyi seve seve uyguladım daha güzel oldu sayenizde
Herkese çok teşekkür ederim ☺
[VID]https://youtu.be/zVD_Oq_WMwk[/VID]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
