ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
omerdonmez
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
62
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Ocak 2019 22:42
Son Ziyaret:
Dün 00:30
Toplam Mesaj:
120 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
1 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ömer
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ömer
SON 10 MESAJI
Flowerhorn Alımı
Merhabalar, Flowerhorn almak istiyorum ( Mumkunse King Kamfa ) . Net olarak bi yer bulamadim. Tavsiye edebileceginiz, kaliteli ithal baliklari ithal eden yerler hakkinda bilgi verebilirseniz sevinirim
Merhabalar, Flowerhorn almak istiyorum ( Mumkunse King Kamfa ) . Net olarak bi yer bulamadim. Tavsiye edebileceginiz, kaliteli ithal baliklari ithal eden yerler hakkinda bilgi verebilirseniz sevinirim
Astronot ( Oscar ) Balığının Pulları Döküldü
[QUOTE=emirkagan]Acilen hırpalanan balığı ayırmanızı öneririm hatta çift dışında tankta canlı bırakmamalısınız, üreme döneminde zaten agresif olan bu tür daha da agresif olacaktır. Hırpalanmış, balığın hastalığı bu yani dayak yemiş. Ayrı bir akvaryumda mantar önleyici ilaçlar ile yemine ve suyuna bemiks ampül takviyesi ile kendine gelecektir. Su değişimini sık yaparsanız hastalık atlatmadan kendine gelir. Bayağı bir pul kaybı var titiz olmanızı öneririm.
Bu arada o parçacıklar daha çok yeme benziyor gibi geldi bana.[/QUOTE]
Cok tesekkur ederim yardimlariniz icin. Hemen ayiriyorum baligi
[QUOTE=emirkagan]Acilen hırpalanan balığı ayırmanızı öneririm hatta çift dışında tankta canlı bırakmamalısınız, üreme döneminde zaten agresif olan bu tür daha da agresif olacaktır. Hırpalanmış, balığın hastalığı bu yani dayak yemiş. Ayrı bir akvaryumda mantar önleyici ilaçlar ile yemine ve suyuna bemiks ampül takviyesi ile kendine gelecektir. Su değişimini sık yaparsanız hastalık atlatmadan kendine gelir. Bayağı bir pul kaybı var titiz olmanızı öneririm.
Bu arada o parçacıklar daha çok yeme benziyor gibi geldi bana.[/QUOTE]
Cok tesekkur ederim yardimlariniz icin. Hemen ayiriyorum baligi
Astronot ( Oscar ) Balığının Pulları Döküldü
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212483/260320230002261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212483/260320230002451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212483/260320230003031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212483/260320230003241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212483/260320230003441.jpg[/IMG]
Merhaba,
2 metre 20 cm lik bir akvaryumda 3 adet Astronot ve 1 adet Green Terror besliyorum. 2 astronot cift gibi davranip digerine saldiriyorlardi. Bugun eve geldigimde saldirilan astronotun pullarinin dokuldugunu gordum. Zeminde de dokulen pullar mi yoksa yumurta mi olduguna emin olmadigim parcaciklar var
Pullari dokulmus gibi gorunen astronotun hastaligi nedir ve nasil duzeltilebilir?
Yardimlariniz icin simdiden tesekkur ederim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212483/260320230002261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212483/260320230002451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212483/260320230003031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212483/260320230003241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212483/260320230003441.jpg[/IMG]
Merhaba,
2 metre 20 cm lik bir akvaryumda 3 adet Astronot ve 1 adet Green Terror besliyorum. 2 astronot cift gibi davranip digerine saldiriyorlardi. Bugun eve geldigimde saldirilan astronotun pullarinin dokuldugunu gordum. Zeminde de dokulen pullar mi yoksa yumurta mi olduguna emin olmadigim parcaciklar var
Pullari dokulmus gibi gorunen astronotun hastaligi nedir ve nasil duzeltilebilir?
Yardimlariniz icin simdiden tesekkur ederim
Karma Amerikan Vs Flowerhorn
[QUOTE=ilhannnn01]Severumlara bayıldım, müthişler.[:nazar:] Sakın bunları satıp fh almak gibi birşey yapmayın çok hayalkırıklığı yaşarsınız, fh bir hevestir geçer. Böyle balıkları da bir daha çok zor bulursunuz, severumları bu hale getirmek kaç yıl sürmüştür büyük emek var arkasında.
Benim eski severumlarımı hatırlattı, hepsini bir elektrik kesintisinde kaybetmiştim, sonradan da bulamadım öylesini. [/QUOTE]
Siz böyle deyince çok mantikli geldi gercekten. 3,4 yili var. Baska bir akvaryum kurup FH beslemeyi dusunuyorum
[QUOTE=rebelde]Bu hacimde tek flowhorn zamanla size sıkıcı gelicektir bu türler veya başka türler olur yine kara veya sürü balığı beslemenizi tavsiye ederim[/QUOTE]
Bana da daha mantikli gelmeye basladi
[QUOTE=ilhannnn01]Severumlara bayıldım, müthişler.[:nazar:] Sakın bunları satıp fh almak gibi birşey yapmayın çok hayalkırıklığı yaşarsınız, fh bir hevestir geçer. Böyle balıkları da bir daha çok zor bulursunuz, severumları bu hale getirmek kaç yıl sürmüştür büyük emek var arkasında.
Benim eski severumlarımı hatırlattı, hepsini bir elektrik kesintisinde kaybetmiştim, sonradan da bulamadım öylesini. [/QUOTE]
Siz böyle deyince çok mantikli geldi gercekten. 3,4 yili var. Baska bir akvaryum kurup FH beslemeyi dusunuyorum
[QUOTE=rebelde]Bu hacimde tek flowhorn zamanla size sıkıcı gelicektir bu türler veya başka türler olur yine kara veya sürü balığı beslemenizi tavsiye ederim[/QUOTE]
Bana da daha mantikli gelmeye basladi
Karma Amerikan Vs Flowerhorn
[QUOTE=Barsans]Fh bazen trip atıp küserde :) neden böyle yaptığını çözememiştim [/QUOTE]
İlgilenmeyince yapiyormus:)
[QUOTE=Barsans]Fh bazen trip atıp küserde :) neden böyle yaptığını çözememiştim [/QUOTE]
İlgilenmeyince yapiyormus:)
Karma Amerikan Vs Flowerhorn
[QUOTE=Barsans]Karma candır
merdonmez]
Flowerhorn hareketli bir balik diye biliyorum. Yanlis miyim? Cok mu bos gozukur. Ben de acikcasi bu konuyu dusunuyorum biraz
Evet hareketli, ele falan da geliyor...benim moli lerde hareketli ele geliyor:)[/QUOTE]
[:)]
[QUOTE=mutlubaba]Hareketli balık zevki başkadır tamam ama mevcuttaki görüntüden sonra sadece bir balık olacak o açıdan dedim
[/QUOTE]
Anladım. Aslında 2,5 yıldır bende olduklarından artık bana normal geliyor ama bir yandan da görsel olarak harika gözüküyor.
Yani FH un gerçekten keyifli bir balık olduguna kanaat getirsem direkt saticam ama ona da emin olamiyorum
O yuzden sizlerin yorumu benim icin cok onemli
[QUOTE=Barsans]Karma candır
merdonmez]
Flowerhorn hareketli bir balik diye biliyorum. Yanlis miyim? Cok mu bos gozukur. Ben de acikcasi bu konuyu dusunuyorum biraz
Evet hareketli, ele falan da geliyor...benim moli lerde hareketli ele geliyor:)[/QUOTE]
[:)]
[QUOTE=mutlubaba]Hareketli balık zevki başkadır tamam ama mevcuttaki görüntüden sonra sadece bir balık olacak o açıdan dedim
[/QUOTE]
Anladım. Aslında 2,5 yıldır bende olduklarından artık bana normal geliyor ama bir yandan da görsel olarak harika gözüküyor.
Yani FH un gerçekten keyifli bir balık olduguna kanaat getirsem direkt saticam ama ona da emin olamiyorum
O yuzden sizlerin yorumu benim icin cok onemli
Karma Amerikan Vs Flowerhorn
[QUOTE=mutlubaba]Sakin ama hareket eden bir akvaryumu bırakıp sadece bir flowerhorna geçtiğinizde bence acayip derecede boş gözükür
yerinizde olsam mevcut tanka kumdu köktü ve anabias gibi bir şeylerle hareketlendirmeye bakardım
keyifli hobiler[/QUOTE]
Flowerhorn hareketli bir balik diye biliyorum. Yanlis miyim? Cok mu bos gozukur. Ben de acikcasi bu konuyu dusunuyorum biraz
[QUOTE=ercansever17]
Ben bu balıkları karma da beslemiş birisi olarak , bu balıklarla devam etmenizi tavsiye ederim. Merak ettiğim bir şey Uarular biraz diğer türlere göre ürkek canlılar değil mi ? [/QUOTE]
Evet biraz ürkekler. Belki sadece onları satabilirim
[QUOTE=mutlubaba]Sakin ama hareket eden bir akvaryumu bırakıp sadece bir flowerhorna geçtiğinizde bence acayip derecede boş gözükür
yerinizde olsam mevcut tanka kumdu köktü ve anabias gibi bir şeylerle hareketlendirmeye bakardım
keyifli hobiler[/QUOTE]
Flowerhorn hareketli bir balik diye biliyorum. Yanlis miyim? Cok mu bos gozukur. Ben de acikcasi bu konuyu dusunuyorum biraz
[QUOTE=ercansever17]
Ben bu balıkları karma da beslemiş birisi olarak , bu balıklarla devam etmenizi tavsiye ederim. Merak ettiğim bir şey Uarular biraz diğer türlere göre ürkek canlılar değil mi ? [/QUOTE]
Evet biraz ürkekler. Belki sadece onları satabilirim
Karma Amerikan Vs Flowerhorn
Ölçüler:220
Canlı Türleri:Severum, Papağan, Uaru, Green Terror, Oscar
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı:2,5
Filtrasyon ve Işıklandırma:
Tasarım ve Dekorasyon:
Merhaba, Sizce aşağıda linkleri bulunan akvaryum bozulup yerine Flowerhorn beslenir mi?
Şu an tamamına müşteri var ve 4,5 ay sonra taşınacağım. Açıkçası ya hepsini satıp tek bir flowerhorn alacağım ve yeni eve de flowerhorn’u taşıyacam. Ya da bu baliklarla yeni eve taşınacağım
Akvaryumun görseli ve türler göz önünde bulundurulduğunda, satacağım ve alacağım fiyattan bağımsız olarak, sizce bu akvaryumdaki bütün balıkları satıp tek bir Flowerhorn ile devam etmek mantıklı mı?
Çok kararsız kaldım ve sizin görüşleriniz kararımda çok etkili olacak. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim
https://youtu.be/NaiGDBgQIMo
https://youtu.be/ldgmhzXh81A
Paylaştığım ilk linkte tetralar, geophagus, temporalis var. Onları sattım ama video daha net olduğundan o videoyu da eklemek istedim. Akvaryumun güncel hali 2. Videodaki gibidir
Severum : En küçüğü 30 cm en büyüğü 35 cm
Papağan : Küçük olan 18 cm büyük olan 25 cm
Uaru : İkisi de 25 cm
Green Terror : 12 cm
Oscar : 17 cm
Ölçüler:220
Canlı Türleri:Severum, Papağan, Uaru, Green Terror, Oscar
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı:2,5
Filtrasyon ve Işıklandırma:
Tasarım ve Dekorasyon:
Merhaba, Sizce aşağıda linkleri bulunan akvaryum bozulup yerine Flowerhorn beslenir mi?
Şu an tamamına müşteri var ve 4,5 ay sonra taşınacağım. Açıkçası ya hepsini satıp tek bir flowerhorn alacağım ve yeni eve de flowerhorn’u taşıyacam. Ya da bu baliklarla yeni eve taşınacağım
Akvaryumun görseli ve türler göz önünde bulundurulduğunda, satacağım ve alacağım fiyattan bağımsız olarak, sizce bu akvaryumdaki bütün balıkları satıp tek bir Flowerhorn ile devam etmek mantıklı mı?
Çok kararsız kaldım ve sizin görüşleriniz kararımda çok etkili olacak. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim
https://youtu.be/NaiGDBgQIMo
https://youtu.be/ldgmhzXh81A
Paylaştığım ilk linkte tetralar, geophagus, temporalis var. Onları sattım ama video daha net olduğundan o videoyu da eklemek istedim. Akvaryumun güncel hali 2. Videodaki gibidir
Severum : En küçüğü 30 cm en büyüğü 35 cm
Papağan : Küçük olan 18 cm büyük olan 25 cm
Uaru : İkisi de 25 cm
Green Terror : 12 cm
Oscar : 17 cm
Karma Amerikan Ciklet Vs Flowerhorn
Ölçüler:220
Canlı Türleri:Severum, Papağan, Uaru, Green Terror, Oscar
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı:2,5
Filtrasyon ve Işıklandırma:
Tasarım ve Dekorasyon:
Merhaba, Sizce aşağıda linkleri bulunan akvaryum bozulup yerine Flowerhorn beslenir mi?
Şu an tamamına müşteri var ve 4,5 ay sonra taşınacağım. Açıkçası ya hepsini satıp tek bir flowerhorn alacağım ve yeni eve de flowerhorn’u taşıyacam. Ya da bu baliklarla yeni eve taşınacağım
Akvaryumun görseli ve türler göz önünde bulundurulduğunda, satacağım ve alacağım fiyattan bağımsız olarak, sizce bu akvaryumdaki bütün balıkları satıp tek bir Flowerhorn ile devam etmek mantıklı mı?
Çok kararsız kaldım ve sizin görüşleriniz kararımda çok etkili olacak. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim
https://youtu.be/NaiGDBgQIMo
https://youtu.be/ldgmhzXh81A
Paylaştığım ilk linkte tetralar, geophagus, temporalis var. Onları sattım ama video daha net olduğundan o videoyu da eklemek istedim. Akvaryumun güncel hali 2. Videodaki gibidir
Severum : En küçüğü 30 cm en büyüğü 35 cm
Papağan : Küçük olan 18 cm büyük olan 25 cm
Uaru : İkisi de 25 cm
Green Terror : 12 cm
Oscar : 17 cm
Ölçüler:220
Canlı Türleri:Severum, Papağan, Uaru, Green Terror, Oscar
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı:2,5
Filtrasyon ve Işıklandırma:
Tasarım ve Dekorasyon:
Merhaba, Sizce aşağıda linkleri bulunan akvaryum bozulup yerine Flowerhorn beslenir mi?
Şu an tamamına müşteri var ve 4,5 ay sonra taşınacağım. Açıkçası ya hepsini satıp tek bir flowerhorn alacağım ve yeni eve de flowerhorn’u taşıyacam. Ya da bu baliklarla yeni eve taşınacağım
Akvaryumun görseli ve türler göz önünde bulundurulduğunda, satacağım ve alacağım fiyattan bağımsız olarak, sizce bu akvaryumdaki bütün balıkları satıp tek bir Flowerhorn ile devam etmek mantıklı mı?
Çok kararsız kaldım ve sizin görüşleriniz kararımda çok etkili olacak. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim
https://youtu.be/NaiGDBgQIMo
https://youtu.be/ldgmhzXh81A
Paylaştığım ilk linkte tetralar, geophagus, temporalis var. Onları sattım ama video daha net olduğundan o videoyu da eklemek istedim. Akvaryumun güncel hali 2. Videodaki gibidir
Severum : En küçüğü 30 cm en büyüğü 35 cm
Papağan : Küçük olan 18 cm büyük olan 25 cm
Uaru : İkisi de 25 cm
Green Terror : 12 cm
Oscar : 17 cm
Temporalis Yüzü Parçalanmış
[QUOTE=AQUARIUM999]kendiliğinden yarası kecer eğer geçmez ise pamuğa metilen mavisi damlatıp gözü hariç dier yerlerine hafifçe sürün tab balığı sudan cıkarmanız gerekir benimde bir balığımda olmuştu metilen mavisiyle pansuman yaptıktan sonra geçmişti[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Hemen deneyeceğim
[QUOTE=AQUARIUM999]kendiliğinden yarası kecer eğer geçmez ise pamuğa metilen mavisi damlatıp gözü hariç dier yerlerine hafifçe sürün tab balığı sudan cıkarmanız gerekir benimde bir balığımda olmuştu metilen mavisiyle pansuman yaptıktan sonra geçmişti[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Hemen deneyeceğim
SON MESAJLAR
- Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
