ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
budak81
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Kasım 2018 14:21
Son Ziyaret:
07 Ocak 2019 19:41
Toplam Mesaj:
19 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Çağdaş Budak
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Çağdaş Budak
SON 10 MESAJI
Akvaryum Sump Tavsiyesi.
Eheim kafa motoru almaya karar verdim
Eheim compact 300 mü yoksa 600 mü alayım bir karar veremedim.
300 ü alırsam işimi görecek 600 ü alırsam tankı büyütürsem birdaha kafa motoru almama gerek kalmayacak gibi ama kararsız kaldım.
Eheim kafa motoru almaya karar verdim
Eheim compact 300 mü yoksa 600 mü alayım bir karar veremedim.
300 ü alırsam işimi görecek 600 ü alırsam tankı büyütürsem birdaha kafa motoru almama gerek kalmayacak gibi ama kararsız kaldım.
Akvaryum Sump Tavsiyesi.
[QUOTE=caspr]Aslında paraya göre ama;
Aquawing AQ901 5w güç tüketimi çok az. Fiyatı uygun. 600LT/Saat
Motor seçimi akvaryum hacmini, saatte 3-4 kez çevirebilecek kapasitede seçilmeli.
Sizin yapacağınız akvaryum 60*30*40 72lt, 72*4= 288lt 300lt veya yakın olmalı.
Alacağınız kafa motoru yüksek ama, önünde filtre, sünger, elyaf vs. olacağı için debisini önemli ölçüde düşürecektir diye düşünüyorum.
Kaldıki, üzerinde muhtemelen kısma vanası vardır. Ordan çok fazla olmamak kaydıyla düşürebilirsiniz.
Eheim, Jbl marka oldukları için pahalılar, kaliteside ona göre,
Ben çin malı ürünler kullanarak başladım, [U]baktım bu işi bırakma niyetim yok,[/U] zamanla kaliteli malzemelere yöneldim.
Karar sizin....
Ama, gece gündüz açık bırakın motoru,
Saatte 5w elektrik kullanıyor, 1 günde 120W elektrik kullanır,
30 günde 3600W elektrik tüketir. 3.6KW
Elektrik KW fiyatı 0,50TL *3,6kw=1,80TL için değmez....
[/QUOTE]
Motoru kapatmaktaki amacım ses yapıp cocukların uykusunu bozması motor sessiz olursa kapatmam zaten o yüzden Eheim sessiz lik konusunda daha iyi gibi jbl yi bilmiyorum tabi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211010/021220181027241.jpg[/IMG]
Bu malzemeler sump için kullanılabilirmi ve yeterli olurmu?
[QUOTE=caspr]Aslında paraya göre ama;
Aquawing AQ901 5w güç tüketimi çok az. Fiyatı uygun. 600LT/Saat
Motor seçimi akvaryum hacmini, saatte 3-4 kez çevirebilecek kapasitede seçilmeli.
Sizin yapacağınız akvaryum 60*30*40 72lt, 72*4= 288lt 300lt veya yakın olmalı.
Alacağınız kafa motoru yüksek ama, önünde filtre, sünger, elyaf vs. olacağı için debisini önemli ölçüde düşürecektir diye düşünüyorum.
Kaldıki, üzerinde muhtemelen kısma vanası vardır. Ordan çok fazla olmamak kaydıyla düşürebilirsiniz.
Eheim, Jbl marka oldukları için pahalılar, kaliteside ona göre,
Ben çin malı ürünler kullanarak başladım, [U]baktım bu işi bırakma niyetim yok,[/U] zamanla kaliteli malzemelere yöneldim.
Karar sizin....
Ama, gece gündüz açık bırakın motoru,
Saatte 5w elektrik kullanıyor, 1 günde 120W elektrik kullanır,
30 günde 3600W elektrik tüketir. 3.6KW
Elektrik KW fiyatı 0,50TL *3,6kw=1,80TL için değmez....
[/QUOTE]
Motoru kapatmaktaki amacım ses yapıp cocukların uykusunu bozması motor sessiz olursa kapatmam zaten o yüzden Eheim sessiz lik konusunda daha iyi gibi jbl yi bilmiyorum tabi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211010/021220181027241.jpg[/IMG]
Bu malzemeler sump için kullanılabilirmi ve yeterli olurmu?
L Akvaryum Yapımı Yardım
Benim fikrim,
2 köşeden emiş yaparak suyu arıtmaya çekmeniz ve sonrasında tam orta kenardan temizlenmiş suyu her iki köseyede gidecek şekilde ya iki motor yada tek motor çif başlı kafa vs... size kalmış şeklinde tanka geri vermeniz.
Ben kendime yapsam bu şekilde yaparım suyun çıkış debisine göre uçlara yeterli akış olmaması durumunda dalga motoru ile takviye ederdim iki tarafada ayrı dalga motoru olacak şekilde.
Benim fikrim,
2 köşeden emiş yaparak suyu arıtmaya çekmeniz ve sonrasında tam orta kenardan temizlenmiş suyu her iki köseyede gidecek şekilde ya iki motor yada tek motor çif başlı kafa vs... size kalmış şeklinde tanka geri vermeniz.
Ben kendime yapsam bu şekilde yaparım suyun çıkış debisine göre uçlara yeterli akış olmaması durumunda dalga motoru ile takviye ederdim iki tarafada ayrı dalga motoru olacak şekilde.
Akvaryum Sump Tavsiyesi.
[QUOTE=Dogubaba]Para sorun değilse eheim tabiki dış filtresi bende mevcut sıfır ses[/QUOTE]
Tavsiye için teşekkürler dikkate alıcam.
[QUOTE=Dogubaba]Para sorun değilse eheim tabiki dış filtresi bende mevcut sıfır ses[/QUOTE]
Tavsiye için teşekkürler dikkate alıcam.
Akvaryum Sump Tavsiyesi.
[QUOTE=Dogubaba]Uygun fiyatlı olanı alın bence[/QUOTE]
Fiyatlara takılmayın farklı sitelerde pahalı olanlar yarı fiyatına kadar bulunabiliyor sessiz ve ileriye dönük bir şey istiyorum ama kullanmadığım için hangisi iyidir bilemiyorum.
[QUOTE=Dogubaba]Uygun fiyatlı olanı alın bence[/QUOTE]
Fiyatlara takılmayın farklı sitelerde pahalı olanlar yarı fiyatına kadar bulunabiliyor sessiz ve ileriye dönük bir şey istiyorum ama kullanmadığım için hangisi iyidir bilemiyorum.
Akvaryum Sump Tavsiyesi.
[QUOTE=caspr]İmkanlar dahilinde onu bulmuştur diye düşünüyorum. Yada filtre çapı sahip olduğu hortumun çapına denk gelmiştir.
Siz kullanacağınız hortumda, 90 derecelik dönüş yapacaksanız, içi telli olan, yada plastik olan kırılmayan hortumlar var. Onlardan kullanın.
Diğer hortumlar kırılıp, su akışını engelleyecektir.
[/QUOTE]
Akvaryum için 100 tl fiyat aldım bana uygun geldi birde bu kafa motoru için sessiz bir marka varmıdır acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211010/301120182004541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211010/301120182004561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211010/301120182004571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211010/301120182004581.jpg[/IMG]
Bunlardan hangisini seçmeliyim
[QUOTE=caspr]İmkanlar dahilinde onu bulmuştur diye düşünüyorum. Yada filtre çapı sahip olduğu hortumun çapına denk gelmiştir.
Siz kullanacağınız hortumda, 90 derecelik dönüş yapacaksanız, içi telli olan, yada plastik olan kırılmayan hortumlar var. Onlardan kullanın.
Diğer hortumlar kırılıp, su akışını engelleyecektir.
[/QUOTE]
Akvaryum için 100 tl fiyat aldım bana uygun geldi birde bu kafa motoru için sessiz bir marka varmıdır acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211010/301120182004541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211010/301120182004561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211010/301120182004571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211010/301120182004581.jpg[/IMG]
Bunlardan hangisini seçmeliyim
Akvaryum Sump Tavsiyesi.
[QUOTE=caspr]1)Akvaryumunuz 63Lt, Koyacağınız motor 300Lt/sa kapasitesinde olmalı.
2)Yapacağınız bölme için, 8.5cmx12cm sünger genişliği bence yeterli görünüyor. 10cm'nin altına düşmeyin derim.
3)50W gücünde ısıtıcı almanız gerek, ısıtıcı suyu ısıtması için değil, sıcaklığı sabit tutması için gerekecektir. 22-23d ayarlarsınız.
4)Japon balığı, Çöpcü ve Cüce vatoz birbiri ile uyumlu ama tetralar malesef.
5)Japon balığı ağzına alabileceği büyüklükteki kumu sever, akvaryum tabanı düz olmalıdır, dibini karıştırarak pisliklerin havaya kalkmasına neden olur.
6)Sürekli beslendikleri için [U]dışkılamalarıda[/U] ona göredir.
7)Su değişimini severler. Haftalık %20
8)Buhar kapağı yaptırmayı unutmayın. Örneklerini araştırın.
Kolay gelsin.[/QUOTE]
Teşekkürler tavsiyelerinizi dikkate alıcam akvaryumu yaptırınca buradan foto paylaşırım yanlız kafama takılan bir şey var internette baktığım içten sump sistemlerin su çıkışına bildiğimiz bahçe hortumu benzeri şeyler takmışlar benim isteğim diş filtrelerin hortumları gibi sert plastik boru tarzı hortumlardan uydurabilirmiyim acaba ? Veya o yapanların bir bildiğimi var neden o şekilde hortum kullanmışlar acaba bir açıklama bulamadım.
[QUOTE=caspr]1)Akvaryumunuz 63Lt, Koyacağınız motor 300Lt/sa kapasitesinde olmalı.
2)Yapacağınız bölme için, 8.5cmx12cm sünger genişliği bence yeterli görünüyor. 10cm'nin altına düşmeyin derim.
3)50W gücünde ısıtıcı almanız gerek, ısıtıcı suyu ısıtması için değil, sıcaklığı sabit tutması için gerekecektir. 22-23d ayarlarsınız.
4)Japon balığı, Çöpcü ve Cüce vatoz birbiri ile uyumlu ama tetralar malesef.
5)Japon balığı ağzına alabileceği büyüklükteki kumu sever, akvaryum tabanı düz olmalıdır, dibini karıştırarak pisliklerin havaya kalkmasına neden olur.
6)Sürekli beslendikleri için [U]dışkılamalarıda[/U] ona göredir.
7)Su değişimini severler. Haftalık %20
8)Buhar kapağı yaptırmayı unutmayın. Örneklerini araştırın.
Kolay gelsin.[/QUOTE]
Teşekkürler tavsiyelerinizi dikkate alıcam akvaryumu yaptırınca buradan foto paylaşırım yanlız kafama takılan bir şey var internette baktığım içten sump sistemlerin su çıkışına bildiğimiz bahçe hortumu benzeri şeyler takmışlar benim isteğim diş filtrelerin hortumları gibi sert plastik boru tarzı hortumlardan uydurabilirmiyim acaba ? Veya o yapanların bir bildiğimi var neden o şekilde hortum kullanmışlar acaba bir açıklama bulamadım.
Akvaryum Sump Tavsiyesi.
[QUOTE=caspr]Senin yaptığında olur ama girdap yaratabilir. Akıntı düzgün olsun diye gonderdiklerim gibi yapılıyor.
Yapılmaz mı? Yapılır. Içindeki pislikleri alması zor olur.
8cm yetebilir. O akvaryum için alacağınız dış filtre nin hacminden büyük olacaktır. 2 elyaf 3 süngerden nasıl geçer tam emin değilim. (Çabuk tıkanma olabilir.) Olmadı elyafı çıkartırsınız. Karbon bildiğim kadarıyla sürekli kullanımda kullanılmıyor.
Önemli: Gecede olsa gündüzde olsa akvaryum motorları kapatmamalıdır. Bakım zamanları hariç. Esas balık ölümlerinizin nedeni bu. Canlı doğuran türü balık için, her 3lt bir balık olması gerektiği. [/QUOTE]
Motoru çok kuvvetli koymayı düşünmüyorum ve 5 japon balığı ile 1 çöpçü balığı bir veya 2 tanede cüce vatos ekliycem 2 tanede neon tetra var çok fazla pislik olacağını zannetmiyorum lepistesler varken daha çok pisleniyordu birde motorun sadece hava veren kısminı kapatıyorum gece ses yapmasın diye su sirkilasyonu devam ediyor yanlız zemine kum olarak ne koyayım ona karar veremedim japonlar için ince kum koysam daha iyi olacak gibi geliyor şu an kum yok 3 tane plastik bitki birtanede dekor var. Lepistesler yavrulayınca yavrular saklansın diye almıştım ama pek fayda etmedi .
Benim çizimim bir öneri su girişini ve çıkışını biraz daha daraltıp 10cm veya 12cm olarakta yapabilirim arıtma kısmını.
[QUOTE=caspr]Senin yaptığında olur ama girdap yaratabilir. Akıntı düzgün olsun diye gonderdiklerim gibi yapılıyor.
Yapılmaz mı? Yapılır. Içindeki pislikleri alması zor olur.
8cm yetebilir. O akvaryum için alacağınız dış filtre nin hacminden büyük olacaktır. 2 elyaf 3 süngerden nasıl geçer tam emin değilim. (Çabuk tıkanma olabilir.) Olmadı elyafı çıkartırsınız. Karbon bildiğim kadarıyla sürekli kullanımda kullanılmıyor.
Önemli: Gecede olsa gündüzde olsa akvaryum motorları kapatmamalıdır. Bakım zamanları hariç. Esas balık ölümlerinizin nedeni bu. Canlı doğuran türü balık için, her 3lt bir balık olması gerektiği. [/QUOTE]
Motoru çok kuvvetli koymayı düşünmüyorum ve 5 japon balığı ile 1 çöpçü balığı bir veya 2 tanede cüce vatos ekliycem 2 tanede neon tetra var çok fazla pislik olacağını zannetmiyorum lepistesler varken daha çok pisleniyordu birde motorun sadece hava veren kısminı kapatıyorum gece ses yapmasın diye su sirkilasyonu devam ediyor yanlız zemine kum olarak ne koyayım ona karar veremedim japonlar için ince kum koysam daha iyi olacak gibi geliyor şu an kum yok 3 tane plastik bitki birtanede dekor var. Lepistesler yavrulayınca yavrular saklansın diye almıştım ama pek fayda etmedi .
Benim çizimim bir öneri su girişini ve çıkışını biraz daha daraltıp 10cm veya 12cm olarakta yapabilirim arıtma kısmını.
Akvaryum Sump Tavsiyesi.
[QUOTE=caspr]
Yan sump diye araştırın, sizin ihtiyacınız olan o sanırım, Akvaryumun içindedir sump kısmı, hiçbir riski bulunmaz. Onun için 8cm kullansanızda yeterli gelebilir.
Arkadaşlar haricen sump yapmak istediğinizi düşünmüş, bende öyle düşünmüştüm.
[URL]https://www.akvaryum.com/forum/yan_sump_hakkinda_bakarmisiniz_k882035.asp[/URL] Linkte yapmış mesela.
Sizin plan'da akvaryumun arkasına konmuş, halbuki yan tarafa koysanız, alt kısımdan emiş yapıp üst kısımdan suyu verseniz, akvaryum içindeki akıntı daha düzgün olur.
[URL]https://www.youtube.com/watch?v=SQIZUMBro-M[/URL]
[/QUOTE]
Arkasına koymadım içine koydum bende uzunluğunu bölmeyeyim diye yan koydum çizimden tam anlaşılmadı galiba.Verdiğiniz linke bakıcam teşekkürler.
[QUOTE=caspr]
Yan sump diye araştırın, sizin ihtiyacınız olan o sanırım, Akvaryumun içindedir sump kısmı, hiçbir riski bulunmaz. Onun için 8cm kullansanızda yeterli gelebilir.
Arkadaşlar haricen sump yapmak istediğinizi düşünmüş, bende öyle düşünmüştüm.
[URL]https://www.akvaryum.com/forum/yan_sump_hakkinda_bakarmisiniz_k882035.asp[/URL] Linkte yapmış mesela.
Sizin plan'da akvaryumun arkasına konmuş, halbuki yan tarafa koysanız, alt kısımdan emiş yapıp üst kısımdan suyu verseniz, akvaryum içindeki akıntı daha düzgün olur.
[URL]https://www.youtube.com/watch?v=SQIZUMBro-M[/URL]
[/QUOTE]
Arkasına koymadım içine koydum bende uzunluğunu bölmeyeyim diye yan koydum çizimden tam anlaşılmadı galiba.Verdiğiniz linke bakıcam teşekkürler.
Beta Balığı Eurostar 230 Akvaryumu
Debisini düşürmek istiyorsan suyu emen borunun içini su emişini azaltmak için daraltmalısın faydasını görürsün birde hava ayarını en kısığa getir kapatmadan bir tık gevşek olsun.
[QUOTE=malibu]Hayırlı olsun. Bende bu akvaryumdan arıyorum. Ne kadara aldınız acaba? [/QUOTE]
Yeni akvaryuma geçmeye çalışıyorum geçebilirsem sizinde aceleniz yoksa satabilirim size.
Debisini düşürmek istiyorsan suyu emen borunun içini su emişini azaltmak için daraltmalısın faydasını görürsün birde hava ayarını en kısığa getir kapatmadan bir tık gevşek olsun.
[QUOTE=malibu]Hayırlı olsun. Bende bu akvaryumdan arıyorum. Ne kadara aldınız acaba? [/QUOTE]
Yeni akvaryuma geçmeye çalışıyorum geçebilirsem sizinde aceleniz yoksa satabilirim size.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 07:13
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 04:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
KULLANICILAR
- 31 Online Kullanıcı, 17 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
