ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Atakan11
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Kasım 2018 19:55
Son Ziyaret:
06 Mayıs 2019 01:02
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Atakan Fidan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bilecik
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Atakan Fidan
SON 5 MESAJI
Astronot (oscar) Beslemek İstiyorum
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Atakan kardeşim ,
Arkadaşlar gerekli bazı konuları yazmışlar ama bende fikirlerimi sunayım bazı şeylerde uzman gerekli tercübelere haiz olmasanızda araştırarak veya mantık yürüterek olması gerekli fikir ve düşünceleri saptaya bilirsiniz .Birde her zaman olacak işe Amin demek lazım [:((]
[K]1 -[/K] Öncelikle tabanda ne kum kullanacaksınız. Bitki olacaksa ona uygun gelişimine uygun kum kullanmanız lazım . Gelelim bakacağınız tür buna elverişlimi gerekli imkanı size verirmi hayır kafasına göre akvaryumda olası eklediğiniz kocaman taş kayayı kafasına taktığı zaman yerinden oynata bilen yapı ve güçte bir canlıdan bahsediyoruz. Kuyruğu ve gövdesiyle kipe vurarak ağzıyla ötelemeye itmeye çalışan saldıran [:'(]
[K]2 -[/K] Bu boydaki canlının balığın yiye bileceği orta karar markalı her türlü yemi kullana bilirsiniz. Bu sizin canlıdan beklentiniz bakmaktaki düşünce ve tasarrufunuza kalmış bir durum. Hatta kendiniz evde türe has yem bile yapıp yedire bilirsiniz örnekleri formumuz konularında ayrıntılı olarak açıklanmış yazılıp çizilip konu başlıklarında anlatılmıştır.
[K]3 -[/K] Akvaryum litreniz 200 - 300 Litre olacağını ve bakacağınız türün doğal yaşam ve davranışları beslenme alışkanlıklarını düşündüğünüzde o dediğiniz L/h ta bir filtre kesinlikle yeterli gelmiyecektir. Akvaryum filtresi tercihi yapılırken akvaryum suyunuzun litresinin filtreniz tarafından saatte 4-5 kere devir daim etmesi çevirmesi istenilir. Bu daha bakılan canlının boyutuyla farklılık ve özel durumuylada doğrudan alakalı bir durumdur gerisini varın siz düşünün yani [:'(]
[K]4 -[/K] Bitkinin olabileceğini sanmadığımı 1 madde,de belirtmiştim ama çok sert yaprak ve yapıya sahip bitkiler denene bilinir ama bu akıntıya kürek çekmek olur onu bir kere daha belirteyimde .
Belki kuru yapraklar ve mangrow kök ve yati dallarıyla bir dekor düşüne bilirsiniz bu tip uygulamalar formumuz konularında mevcuttur bolca o yine kendi istediği yapı ve dizaynna getirecektirde denenebilinir [:)] [:iyi:][/QUOTE]
Bilgilerinizi ve düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim.
[QUOTE=Legendry]
150 yeterli olmaz. Düşük alırsanız daha çok çalışır ve ısı toparlama konusunda geç kalabilir. Fazla almanız fazla elektrik yakar diye düşünmeyin daha az çalışacaktır hatta oda sıcaklığında ise 1 dakika bile çalışmayacaktır.Bu Yüzden 200 litreye 200 300 litreye 300 gibi W aşağı düşünmeyin.[/QUOTE]
Bilgilerinizi ve düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Atakan kardeşim ,
Arkadaşlar gerekli bazı konuları yazmışlar ama bende fikirlerimi sunayım bazı şeylerde uzman gerekli tercübelere haiz olmasanızda araştırarak veya mantık yürüterek olması gerekli fikir ve düşünceleri saptaya bilirsiniz .Birde her zaman olacak işe Amin demek lazım [:((]
[K]1 -[/K] Öncelikle tabanda ne kum kullanacaksınız. Bitki olacaksa ona uygun gelişimine uygun kum kullanmanız lazım . Gelelim bakacağınız tür buna elverişlimi gerekli imkanı size verirmi hayır kafasına göre akvaryumda olası eklediğiniz kocaman taş kayayı kafasına taktığı zaman yerinden oynata bilen yapı ve güçte bir canlıdan bahsediyoruz. Kuyruğu ve gövdesiyle kipe vurarak ağzıyla ötelemeye itmeye çalışan saldıran [:'(]
[K]2 -[/K] Bu boydaki canlının balığın yiye bileceği orta karar markalı her türlü yemi kullana bilirsiniz. Bu sizin canlıdan beklentiniz bakmaktaki düşünce ve tasarrufunuza kalmış bir durum. Hatta kendiniz evde türe has yem bile yapıp yedire bilirsiniz örnekleri formumuz konularında ayrıntılı olarak açıklanmış yazılıp çizilip konu başlıklarında anlatılmıştır.
[K]3 -[/K] Akvaryum litreniz 200 - 300 Litre olacağını ve bakacağınız türün doğal yaşam ve davranışları beslenme alışkanlıklarını düşündüğünüzde o dediğiniz L/h ta bir filtre kesinlikle yeterli gelmiyecektir. Akvaryum filtresi tercihi yapılırken akvaryum suyunuzun litresinin filtreniz tarafından saatte 4-5 kere devir daim etmesi çevirmesi istenilir. Bu daha bakılan canlının boyutuyla farklılık ve özel durumuylada doğrudan alakalı bir durumdur gerisini varın siz düşünün yani [:'(]
[K]4 -[/K] Bitkinin olabileceğini sanmadığımı 1 madde,de belirtmiştim ama çok sert yaprak ve yapıya sahip bitkiler denene bilinir ama bu akıntıya kürek çekmek olur onu bir kere daha belirteyimde .
Belki kuru yapraklar ve mangrow kök ve yati dallarıyla bir dekor düşüne bilirsiniz bu tip uygulamalar formumuz konularında mevcuttur bolca o yine kendi istediği yapı ve dizaynna getirecektirde denenebilinir [:)] [:iyi:][/QUOTE]
Bilgilerinizi ve düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim.
[QUOTE=Legendry]
150 yeterli olmaz. Düşük alırsanız daha çok çalışır ve ısı toparlama konusunda geç kalabilir. Fazla almanız fazla elektrik yakar diye düşünmeyin daha az çalışacaktır hatta oda sıcaklığında ise 1 dakika bile çalışmayacaktır.Bu Yüzden 200 litreye 200 300 litreye 300 gibi W aşağı düşünmeyin.[/QUOTE]
Bilgilerinizi ve düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim.
Astronot (oscar) Beslemek İstiyorum
[QUOTE=AliKenter]Etobur balıklar için üretilen tüm hazır yemleri kabul eder ama pasaklı bir balıktır. Ağzına aldığı yemin yarısını yutuyorsa yarısını geri tükürür ya da solungaçlarından püskürtür. Bu ağız yapısıyla ilgili bir şey olsa gerek. O yüzden çok güçlü bir filtrasyon şarttır. Ben discuslar için üretilen yemleri tercih ediyorum. Bir ara Sera Discus verdim şimdi Tetra discus veriyorum. Arasıra da kurutulmuş karides veriyorum. Boylanma hızları iyi şimdilik. Bu arada pahalı ,marka yemlere alıştırırsanız daha sonra hesaplı alternatif yemlere burun kıvırırlar. Daha hesaplı olan markalardan başlayarak yemlemeye başlayın. Kabul ettiği yemle devam edin. Çok masraf etmeye, marka yem almaya gerek yok Oscar için. Zaten çok hızlı boylanan bir balık. Ayrıca yavru boy alıp sürekli canlı yem, tavuk ciğeri vs ile beslerseniz kuru hazır yemleri kolay kolay kabul etmezler. [/QUOTE]
Çok açıklayıcı bir öneri teşekkür ederim. Benim düşüncem yem konusunda dediğiniz gibi bir kuru yem haftada 2 kezde canlı yem vermek.
[QUOTE=Yusufhan]evet yavru alırsanız tabi yiyemezler ama solucan yiyebilirler kesersiniz sonra dondurup verirsiniz(mideniz kaldırsa tabii) Ali beye katılıyorum balıklara fazla bi mebla yatırmicaksanuz ucuz yemler alabilirsiniz ama şunu da belirtmek isterim size sadece ekmek ve su verselermi daha iyi yetişirsiniz yoksa etli pullu türlü yemekler verselermi ama ekmek vede su unutulmamalı [:cool:][:)]
Ayrıca size bahsettiğim yemi 125gr:50 tl ye aldım bazı internet sitelerinde ucuzları vara ama onlara asla güven olmaz petshop dan gidip bizzat almaktır yada ben kullanmıyorum 90-100 gr duruyo bende nerde oturuyorsunuz size hediye edebilirim sonuçta hediyeleşmek imandandır[/QUOTE]
Düşünceniz için çok teşekkür ederim. [:cool:]
[QUOTE=Legendry]Küçük astronotda baktım büyükte baktım. Önerim orta boylarda almanız. Ufaklar fazla hırçın oluyor farklı türlerde alıp farklı yerlerden aldığınızda sıkıntılı olabiliyorlar. Benim seçtiklerim çok sakin çıkmıştı ve ben odaya girdiğimde ben yaklaşana kadar camdan ayrılmıyodular elden yemek yiyordular, çok güzel canlılar.
Sorularınıza gelecek olursak ;
1. Kum olarak ben hagen tercih ettim, beyaz ince tanelide kullanıyolar çünkü kumla oynamayı çok seviyorlar. Ama önerim siyah arka plan ile siyah kumla daha az ışıkla az stres hatta black aquatan kullanıyordum suyu daha koyu yapıyor mangrow köklerininde salınım yapması ile çok güzel renk oluyodu.
2. Hazır yemlerde etçil balıklardır eğer canlı yemlerle uğraşmak istemiyorum diyorsanız canlı kurutulmuş yemler var. Sera tubifex, sera bloodworms, sera mixpur gibi yem ayrıca kurutulmuş karidesler satılıyo onlardan atıyordum.
3. Dış filtrelerin debisi düşeceği için 400 /L tam olarak alamıcaksınız ki 300 litreye 800 aşağısı az gelir. Ayrıca astronotlar büyüyebilen ve fazla dışkılayan balıklardır iyi doldurulmuş çeşit filtre malzemeleri ile daha güçlü dış filtre öneririm. Birde önerim metal ısıtıcı kullanmanız cam kullanmayın ani hareketler yapabiliyorlar.
4. Bitki konusunda denemedim fakat japon balığı mantığı ile düşünebilirsiniz fazla kumla oynuyolar o zemini mahfederler sadeece astronotların olduğu akvaryumda denemedim fakat karmada denedim değil bitki kendi yuvalarını yapmak için köklerin yerini değiştiren oluyodu. ( tabi bende midas, jack,red texas,flowerhorn, green terror gibi fazla kazıcı balıklar da vardı)[/QUOTE]
Çok açıklayıcı teşekkür ederim. Özellikle arka plan ve siyah kumu İnternet üzerinde gördüm çok güzel bir görünüm kazandırıyor. Birde ısıtıcıyı tahminen kaç wat almalıyım 150 yeterli olur mu.
[QUOTE=AliKenter]Etobur balıklar için üretilen tüm hazır yemleri kabul eder ama pasaklı bir balıktır. Ağzına aldığı yemin yarısını yutuyorsa yarısını geri tükürür ya da solungaçlarından püskürtür. Bu ağız yapısıyla ilgili bir şey olsa gerek. O yüzden çok güçlü bir filtrasyon şarttır. Ben discuslar için üretilen yemleri tercih ediyorum. Bir ara Sera Discus verdim şimdi Tetra discus veriyorum. Arasıra da kurutulmuş karides veriyorum. Boylanma hızları iyi şimdilik. Bu arada pahalı ,marka yemlere alıştırırsanız daha sonra hesaplı alternatif yemlere burun kıvırırlar. Daha hesaplı olan markalardan başlayarak yemlemeye başlayın. Kabul ettiği yemle devam edin. Çok masraf etmeye, marka yem almaya gerek yok Oscar için. Zaten çok hızlı boylanan bir balık. Ayrıca yavru boy alıp sürekli canlı yem, tavuk ciğeri vs ile beslerseniz kuru hazır yemleri kolay kolay kabul etmezler. [/QUOTE]
Çok açıklayıcı bir öneri teşekkür ederim. Benim düşüncem yem konusunda dediğiniz gibi bir kuru yem haftada 2 kezde canlı yem vermek.
[QUOTE=Yusufhan]evet yavru alırsanız tabi yiyemezler ama solucan yiyebilirler kesersiniz sonra dondurup verirsiniz(mideniz kaldırsa tabii) Ali beye katılıyorum balıklara fazla bi mebla yatırmicaksanuz ucuz yemler alabilirsiniz ama şunu da belirtmek isterim size sadece ekmek ve su verselermi daha iyi yetişirsiniz yoksa etli pullu türlü yemekler verselermi ama ekmek vede su unutulmamalı [:cool:][:)]
Ayrıca size bahsettiğim yemi 125gr:50 tl ye aldım bazı internet sitelerinde ucuzları vara ama onlara asla güven olmaz petshop dan gidip bizzat almaktır yada ben kullanmıyorum 90-100 gr duruyo bende nerde oturuyorsunuz size hediye edebilirim sonuçta hediyeleşmek imandandır[/QUOTE]
Düşünceniz için çok teşekkür ederim. [:cool:]
[QUOTE=Legendry]Küçük astronotda baktım büyükte baktım. Önerim orta boylarda almanız. Ufaklar fazla hırçın oluyor farklı türlerde alıp farklı yerlerden aldığınızda sıkıntılı olabiliyorlar. Benim seçtiklerim çok sakin çıkmıştı ve ben odaya girdiğimde ben yaklaşana kadar camdan ayrılmıyodular elden yemek yiyordular, çok güzel canlılar.
Sorularınıza gelecek olursak ;
1. Kum olarak ben hagen tercih ettim, beyaz ince tanelide kullanıyolar çünkü kumla oynamayı çok seviyorlar. Ama önerim siyah arka plan ile siyah kumla daha az ışıkla az stres hatta black aquatan kullanıyordum suyu daha koyu yapıyor mangrow köklerininde salınım yapması ile çok güzel renk oluyodu.
2. Hazır yemlerde etçil balıklardır eğer canlı yemlerle uğraşmak istemiyorum diyorsanız canlı kurutulmuş yemler var. Sera tubifex, sera bloodworms, sera mixpur gibi yem ayrıca kurutulmuş karidesler satılıyo onlardan atıyordum.
3. Dış filtrelerin debisi düşeceği için 400 /L tam olarak alamıcaksınız ki 300 litreye 800 aşağısı az gelir. Ayrıca astronotlar büyüyebilen ve fazla dışkılayan balıklardır iyi doldurulmuş çeşit filtre malzemeleri ile daha güçlü dış filtre öneririm. Birde önerim metal ısıtıcı kullanmanız cam kullanmayın ani hareketler yapabiliyorlar.
4. Bitki konusunda denemedim fakat japon balığı mantığı ile düşünebilirsiniz fazla kumla oynuyolar o zemini mahfederler sadeece astronotların olduğu akvaryumda denemedim fakat karmada denedim değil bitki kendi yuvalarını yapmak için köklerin yerini değiştiren oluyodu. ( tabi bende midas, jack,red texas,flowerhorn, green terror gibi fazla kazıcı balıklar da vardı)[/QUOTE]
Çok açıklayıcı teşekkür ederim. Özellikle arka plan ve siyah kumu İnternet üzerinde gördüm çok güzel bir görünüm kazandırıyor. Birde ısıtıcıyı tahminen kaç wat almalıyım 150 yeterli olur mu.
Astronot (oscar) Beslemek İstiyorum
[QUOTE=Yusufhan]Pek bilgim yok ama benim cikletlerimde kullandığım "ciklet sepcturm" meblası biraz yüksek ama severek yiyorlar etli yemdir dezavantaj ı çok pis kokuyo bir açıldınmı tüm evi sarabiliyor ben hava almayan kutuda saklıyorum ama afiyetle yiyorlar ben Yunus ciklet te kullanmıştım ama belki astronotu pek kesmez en iyi si canlı yemler misal "döndürülmüş fare yavrus" çok sevebilirler ama ete alışık değillerse ilgi göstermeyebilirler [:)][/QUOTE]
İsteğim kendim yavrudan yetiştirmek o yüzden o kadar büyük etcil yemler yiyebileceklerini sanmıyorum. 😂 Önerdiğin kuru yemi deneyeceğim teşekkürler. 🙏
[QUOTE=Yusufhan]Pek bilgim yok ama benim cikletlerimde kullandığım "ciklet sepcturm" meblası biraz yüksek ama severek yiyorlar etli yemdir dezavantaj ı çok pis kokuyo bir açıldınmı tüm evi sarabiliyor ben hava almayan kutuda saklıyorum ama afiyetle yiyorlar ben Yunus ciklet te kullanmıştım ama belki astronotu pek kesmez en iyi si canlı yemler misal "döndürülmüş fare yavrus" çok sevebilirler ama ete alışık değillerse ilgi göstermeyebilirler [:)][/QUOTE]
İsteğim kendim yavrudan yetiştirmek o yüzden o kadar büyük etcil yemler yiyebileceklerini sanmıyorum. 😂 Önerdiğin kuru yemi deneyeceğim teşekkürler. 🙏
Astronot (oscar) Beslemek İstiyorum
[QUOTE=Yusufhan]1:her türlü kum olur
2:hazır yem olarak ölü balıklarınız yada dondurulmuş karides olabilir
3:300 litre akvaryum a heleki astronot balığına 900 lt/h dış filtre olması gerekir bunu nasıl yapıldığı ise akvaryum litre niz ile 3 çarpıp bulabilirsiniz Buda 900 lt/h yi verir
4:astronot un pek bitkiyi sevdiğini söyleyemem bu balıklar yerini sevmediği şeylerin yerini değiştir bitkileride yolabilir mango kökünü çok sever
5:bu balık en az 350-400 lt akvaryum da beslenmelidir oda bir çifti ama sizin akvaryumunuz 200 küsür bundan dolayı balıklar rahat edemeyecek yol yakınken vazgeçin derim[/QUOTE]
Öncelikle yanıtından dolayı teşekkür ederim. Biraz araştırdım ve bitki için ayrı bir akvaryuma karar verdim. Şuan için akvaryum almadım ama onunda boyutunu arttırmayı düşünüyorum. Ölü balık demişsiniz bu balığın sağlığı açısından sıkıntı çıkarır diye düşünüyorum bu nedenle karides ve dana yüreği olarak yem düşündüm buna ek olarak bir kuru yem öneriniz varsa çok teşekkür ederim.
[QUOTE=Yusufhan]1:her türlü kum olur
2:hazır yem olarak ölü balıklarınız yada dondurulmuş karides olabilir
3:300 litre akvaryum a heleki astronot balığına 900 lt/h dış filtre olması gerekir bunu nasıl yapıldığı ise akvaryum litre niz ile 3 çarpıp bulabilirsiniz Buda 900 lt/h yi verir
4:astronot un pek bitkiyi sevdiğini söyleyemem bu balıklar yerini sevmediği şeylerin yerini değiştir bitkileride yolabilir mango kökünü çok sever
5:bu balık en az 350-400 lt akvaryum da beslenmelidir oda bir çifti ama sizin akvaryumunuz 200 küsür bundan dolayı balıklar rahat edemeyecek yol yakınken vazgeçin derim[/QUOTE]
Öncelikle yanıtından dolayı teşekkür ederim. Biraz araştırdım ve bitki için ayrı bir akvaryuma karar verdim. Şuan için akvaryum almadım ama onunda boyutunu arttırmayı düşünüyorum. Ölü balık demişsiniz bu balığın sağlığı açısından sıkıntı çıkarır diye düşünüyorum bu nedenle karides ve dana yüreği olarak yem düşündüm buna ek olarak bir kuru yem öneriniz varsa çok teşekkür ederim.
Astronot (oscar) Beslemek İstiyorum
Öncelikle herkese merhabalar yeni başlıyorum astronot beslemek istiyorum. Alacağım akvaryum 200-300 litre aralığında. Sorularım şunlar:
1. Bu akvaryumun tabanına kum olarak ne koymalıyım.
2. Hazır yem olarak hangi markalar alabilirim.
3. 400 lt/s lik bi dış motor yeterli olur mu.
4. Ve dibinde küçük çimenimsi bitkiler yetiştirmek istiyorum. Balıklara bi engeli olur mu olmazsa ne tür bitki yetiştirebilirim.
Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.
Öncelikle herkese merhabalar yeni başlıyorum astronot beslemek istiyorum. Alacağım akvaryum 200-300 litre aralığında. Sorularım şunlar:
1. Bu akvaryumun tabanına kum olarak ne koymalıyım.
2. Hazır yem olarak hangi markalar alabilirim.
3. 400 lt/s lik bi dış motor yeterli olur mu.
4. Ve dibinde küçük çimenimsi bitkiler yetiştirmek istiyorum. Balıklara bi engeli olur mu olmazsa ne tür bitki yetiştirebilirim.
Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 10:44
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 09:39
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 63 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
emrahdm,
pianoƒish,
yeekim,
0rnn,
pitsem,
tukabu,
florasan,
ssener,
EmiirKaan,
sacityld,
ezzalisi,
BadgeR,
riderfish,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
Hoppala,
ertug26,
Kuduoglu,
EKAR,
ilhannnn01,
osmangunay,
Kınayu,
tuncaysargin,
ogurcay,
zen666,
yyiImaz,
karidesrehberi,
osmandbnl,
Emerse,
BettaFishHobim,
Mithrandirr,
altuntasseref,
Sfenks111,
fikret43,
forthehordex,
efsane07,
Tortuga7,
wtreals,
Emirk,
mrah,
Bob,
lojistisyen,
Abidin Acun,
Cyber_Scout,
Omer1881,
kdrustun,
peace41,
İnci Kefali,
nurtensultan,
ozan_1903,
darkaura,
oguzhanns,
JujuSeri,
yns325,
Thunderbird,
DenizUlucutsoy,
mbcr06,
emre12ozkan,
etotek,
gürkanbey,
Doreali,
oguzozt,
TolgahanA,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
